Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντως η Selina επικοινώνησε μαζί μου σήμερα με email. Άρα αναλογα το μαγαζί. Μερικά δουλεύουν απ'ότι φαίνεται.

 

Το θέμα είναι να δουλεύουν τα κουριερ και τα ταχυδρομεία :p :D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν πρόκειται για κινητό αλλά δεν βρήκα που να ποσταρω.

Αγορά από Banggood μου έστειλε μεταχειρισμενο Mi band 2.

Μετα από συνομιλία μαζί τους μου πρότεινε Refund 7$ από 31$ που είχα δώσει και άνοιξα θέμα στο PayPal το οποίο αποφάσισε να το γυρίσω πίσω και να πάρω ολόκληρο το ποσό όταν φτάσει το πακέτο.

Δεν έγραψε τίποτα για πίστωση και των εξόδων μεταφοράς.

Αυτά εγώ θα τα πληρώσω;

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται για κινητό αλλά δεν βρήκα που να ποσταρω.

Αγορά από Banggood μου έστειλε μεταχειρισμενο Mi band 2.

Μετα από συνομιλία μαζί τους μου πρότεινε Refund 7$ από 31$ που είχα δώσει και άνοιξα θέμα στο PayPal το οποίο αποφάσισε να το γυρίσω πίσω και να πάρω ολόκληρο το ποσό όταν φτάσει το πακέτο.

Δεν έγραψε τίποτα για πίστωση και των εξόδων μεταφοράς.

Αυτά εγώ θα τα πληρώσω;

Τα έξοδα μεταφοράς θα τα πάρεις πίσω από το PayPal. Θα κάνεις activate την υπηρεσία εδώ https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

Θα το στείλεις με ελτα συστημένο, θα βγάλεις φώτο το φάκελο Αφού στον σφραγίσει ο υπάλληλος και κολλήσει πάνω όλα τα αυτοκόλλητα να φαίνεται η διεύθυνση παραλήπτη και το tracking number. Επίσης θα βγάλεις φώτο την απόδειξη να φαίνεται το tracking number και το ποσό πληρωμής. Αυτές τις φώτο θα τις χρειαστείς ώστε να τις κάνεις upload στην υπηρεσία του PayPal για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα την γνώμη σας. Στις 7/10/2015 αγόρασα από το Gearbest ένα Homtom HT6. Για την ακρίβεια έκανα την παραγγελία στις 30/10/2015 αλλά την πληρωμή μέσω paypal στις 07/10/2015. Ήταν σε presell και μου το έστειλαν προφανώς πολύ αργότερα, ήρθε μέσω Ολλανδικών ταχυδρομείων, στην Ολλανδία ήταν στις 19/11/2015 και εγώ παρέλαβα το συστημένο από το τοπικό κέντρο διανομής των ΕΛΤΑ στις 11/12/2015 μία ημέρα αφότου έφθασε Ελλάδα και πήγαινε από κέντρο διανομής σε κέντρο διανομής. Αυτά αποδεικνύονται από το tracking των ΕΛΤΑ.

 

Έκανα το λάθος να του βάλω SIM γύρω στον 1 μήνα μετά οπότε και διαπίστωσα ότι δεν δούλευε το ακουστικό, κατά τα άλλα το κινητό είναι μία χαρά αλλά χωρίς να ακούς σαν κινητό δεν είναι και πολύ χρήσιμο.

 

Έκανα αίτημα στις 26/01/2016 ακριβώς στο όριο πριν παρέλθουν οι 45 ημέρες που "δικαιούται" κάποιος επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους της "εγγύησης" που δίνουν. Δυστυχώς με κορόιδευαν απαντώντας μου στο επαναλαμβανόμενο αίτημα μου για επιστροφή είτε με refund είτε με επισκευή λέγοντας μου ξανά και ξανά να διαβάσω τους όρους της εγγύησης και να κάνω reset στο τηλέφωνο.

 

Τώρα, 3-4 ημέρες πριν "εκπνεύσει" αυτή η θαυμάσια εγγύηση που δίνει αυτό το καταπληκτικό κατάστημα από τσατίλα αποφάσισα να το ανακαινίσω το θέμα και απάντησα στο support ticket που είχα ανοίξει τότε και στην καταπληκτική απάντηση να ξαναδιαβάσω τους όρους της εγγύησης και να κάνω για πολλοστή φορά reset το κινητό.

 

Μου είπαν πως είμαι πλέον εκτός εγγύησης γιατί έχουν περάσει 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς(τις ημερομηνίες τις έχω παραθέσει παραπάνω βγάλτε τα συμπεράσματα σας και πείτε μου την γνώμης σας) και να με πιστώσουν με 200 πόντους για επόμενη αγορά μου(ναι ξέρω έκανα βλακεία, έπρεπε να το είχα κυνηγήσει μέσω paypal από την αρχή, τώρα υποθέτω πως είναι αργά).

 

Υπάρχει τρόπος να βγει καμία άκρη; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα την γνώμη σας. Στις 7/10/2015 αγόρασα από το Gearbest ένα Homtom HT6. Για την ακρίβεια έκανα την παραγγελία στις 30/10/2015 αλλά την πληρωμή μέσω paypal στις 07/10/2015. Ήταν σε presell και μου το έστειλαν προφανώς πολύ αργότερα, ήρθε μέσω Ολλανδικών ταχυδρομείων, στην Ολλανδία ήταν στις 19/11/2015 και εγώ παρέλαβα το συστημένο από το τοπικό κέντρο διανομής των ΕΛΤΑ στις 11/12/2015 μία ημέρα αφότου έφθασε Ελλάδα και πήγαινε από κέντρο διανομής σε κέντρο διανομής. Αυτά αποδεικνύονται από το tracking των ΕΛΤΑ.

 

Έκανα το λάθος να του βάλω SIM γύρω στον 1 μήνα μετά οπότε και διαπίστωσα ότι δεν δούλευε το ακουστικό, κατά τα άλλα το κινητό είναι μία χαρά αλλά χωρίς να ακούς σαν κινητό δεν είναι και πολύ χρήσιμο.

 

Έκανα αίτημα στις 26/01/2016 ακριβώς στο όριο πριν παρέλθουν οι 45 ημέρες που "δικαιούται" κάποιος επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους της "εγγύησης" που δίνουν. Δυστυχώς με κορόιδευαν απαντώντας μου στο επαναλαμβανόμενο αίτημα μου για επιστροφή είτε με refund είτε με επισκευή λέγοντας μου ξανά και ξανά να διαβάσω τους όρους της εγγύησης και να κάνω reset στο τηλέφωνο.

 

Τώρα, 3-4 ημέρες πριν "εκπνεύσει" αυτή η θαυμάσια εγγύηση που δίνει αυτό το καταπληκτικό κατάστημα από τσατίλα αποφάσισα να το ανακαινίσω το θέμα και απάντησα στο support ticket που είχα ανοίξει τότε και στην καταπληκτική απάντηση να ξαναδιαβάσω τους όρους της εγγύησης και να κάνω για πολλοστή φορά reset το κινητό.

 

Μου είπαν πως είμαι πλέον εκτός εγγύησης γιατί έχουν περάσει 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς(τις ημερομηνίες τις έχω παραθέσει παραπάνω βγάλτε τα συμπεράσματα σας και πείτε μου την γνώμης σας) και να με πιστώσουν με 200 πόντους για επόμενη αγορά μου(ναι ξέρω έκανα βλακεία, έπρεπε να το είχα κυνηγήσει μέσω paypal από την αρχή, τώρα υποθέτω πως είναι αργά).

 

Υπάρχει τρόπος να βγει καμία άκρη; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

Λυπαμαι που στο λεω αλλα το συγκεκριμενο καταστημα ειναι για κλωτσιες. Δεν θα βρεις ακρη και ειδικα που περασαν οι μερες του paypal. Αν το προβλημα σου εστιαζεται εκει, τοτε βρες καποιον που πιανουν τα χερια του και να σου αλλαξει το βυσμα.

Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι που στο λεω αλλα το συγκεκριμενο καταστημα ειναι για κλωτσιες. Δεν θα βρεις ακρη και ειδικα που περασαν οι μερες του paypal. Αν το προβλημα σου εστιαζεται εκει, τοτε βρες καποιον που πιανουν τα χερια του και να σου αλλαξει το βυσμα.

 

Δυστυχώς αντιλαμβάνομαι τι λες. Δεν είναι το βύσμα μάλλον είναι το μεγαφωνάκι το πρόβλημα, αλλά θα το δω. Κανένας άλλος καμία ιδέα; Πιάνουν και τα δικά μου χέρια αλλά το μεγαφωνάκι του συγκεκριμένου κινητού που θα βρεθεί;

 

Επίσης έτσι για να γνωρίζω σε ανάλογη περίπτωση μέχρι πόσες μέρες μετά αγορά βγαίνει άκρη μέσω paypal;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αντιλαμβάνομαι τι λες. Δεν είναι το βύσμα μάλλον είναι το μεγαφωνάκι το πρόβλημα, αλλά θα το δω. Κανένας άλλος καμία ιδέα; Πιάνουν και τα δικά μου χέρια αλλά το μεγαφωνάκι του συγκεκριμένου κινητού που θα βρεθεί;

 

Επίσης έτσι για να γνωρίζω σε ανάλογη περίπτωση μέχρι πόσες μέρες μετά αγορά βγαίνει άκρη μέσω paypal;

Το paypal σς καλυπτει μεχρι 180 μερες (με το νεο συστημα)

Link to comment
Share on other sites

Το paypal σς καλυπτει μεχρι 180 μερες (με το νεο συστημα)

 

εχει περασει σχεδον ενας χρονος οποτε εγγυηση γεια σας

Υπαρχουν μεγαφωνακια στο aliepress δες εκει μηπως και παραγγειλεις

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.

 

εχει περασει σχεδον ενας χρονος οποτε εγγυηση γεια σας

Υπαρχουν μεγαφωνακια στο aliepress δες εκει μηπως και παραγγειλεις

 

Θα το ψαξω για μεγαφωνακια, εχεις ιδεα αν ειναι universal αυτα? Γιατι αλλιως λιγακι χλωμο οταν εχουν κυκλοφορησει τοσα μοντελα να βρω για ενα που δεν πολυπουλησε.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.

 

 

 

Θα το ψαξω για μεγαφωνακια, εχεις ιδεα αν ειναι universal αυτα? Γιατι αλλιως λιγακι χλωμο οταν εχουν κυκλοφορησει τοσα μοντελα να βρω για ενα που δεν πολυπουλησε.

 

εχει για το συγκεκριμενο

http://vifocal.com/loud-speaker-buzzer-ringer-replacement-for-homtom-ht6-smartphone.html

Link to comment
Share on other sites

έχω στείλει ένα πακέτο πίσω σε κατάστημα στην κίνα και στο tracking (17track) βλέπω ότι από τις 09.10.2016 έχει την ένδειξη "Post South oli are posted" - τι σημαίνει αυτό?

έχουν ακόμα άδεια λόγο γιορτών οι κινέζοι?

Link to comment
Share on other sites

Aν ερθει δεμα, το οποιο δεν το παραλαβω ( γιατι μετανιωσα, γιατι κατι δεν μου αρεσε ), και γυρισει πισω, υπαρχει περιπτωση να με αποζημιωσει το Paypal ?
Link to comment
Share on other sites

Aν ερθει δεμα, το οποιο δεν το παραλαβω ( γιατι μετανιωσα, γιατι κατι δεν μου αρεσε ), και γυρισει πισω, υπαρχει περιπτωση να με αποζημιωσει το Paypal ?

 

Το paypal αποζημιωνει μετα απο αιτημα σου για προβλημα στο αντικειμενο που παρελαβες,δικο σου αιτημα,πως θα σε αποζημιωσει αν δεν παραλαβεις συστημενο δεμα?

Μην ρωτας αστεια πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Aν ερθει δεμα, το οποιο δεν το παραλαβω ( γιατι μετανιωσα, γιατι κατι δεν μου αρεσε ), και γυρισει πισω, υπαρχει περιπτωση να με αποζημιωσει το Paypal ?

 

What’s covered with PayPal Purchase Protection

You bought a book, but received a DVD

You bought an item described as “new,” but received something that was used

You purchased 3 items, but only received 2

The item was damaged during shipping

The item is missing major parts (that the seller didn’t report)

You purchased an item described as authentic, but received a knockoff instead

 

What’s not covered with PayPal Purchase Protection

Real estate

Motorized vehicles

Custom-made goods that aren’t received

Industrial machinery

Prepaid cards

Items that violate our policies

Anything bought in person (not over the internet)

Send Money transactions to friends or family

Disputes filed more than 180 days after the purchase for item not received and significantly not as described claims

Unauthorized transaction claims reported more than 60 days after the transaction date of the transaction

Items that were described accurately by the seller

Link to comment
Share on other sites

Aν ερθει δεμα, το οποιο δεν το παραλαβω ( γιατι μετανιωσα, γιατι κατι δεν μου αρεσε ), και γυρισει πισω, υπαρχει περιπτωση να με αποζημιωσει το Paypal ?

 

Θεωρητικα οχι ,πρακτικα ναι παιρνεις full refund αυτο φυσικα μονο αν το rating που εχεις στο πειπαλ ειναι καλο δηλαδη λιγα disputes και πολυ σημαντικο να μην εχεις χασει υποθεση.

Δεν κανεις τιποτα (δηλαδη δεν κανεις αρνηση αποδοχης) οταν σου ερθει το χαρτακι για να πας να παραλαβεις δεν πας να παραλαβεις ,απλα περιμενεις το δεμα να γυρισει πισω υστερα απο 15 μερες.

Link to comment
Share on other sites

Το paypal αποζημιωνει μετα απο αιτημα σου για προβλημα στο αντικειμενο που παρελαβες,δικο σου αιτημα,πως θα σε αποζημιωσει αν δεν παραλαβεις συστημενο δεμα?

Μην ρωτας αστεια πραγματα.

 

Γιατι πολυ απλα μετανιωσα για την αγορα... το αστειο που το βλεπεις. Οταν αγοραζω κατι, δεν εχω δικαιωμα να το επιστρεψω; Δηλαδη πρεπει να το παρω και το στειλω πισω; Αυτο δεν ακουγεται αστειο;

Link to comment
Share on other sites

Γιατι πολυ απλα μετανιωσα για την αγορα... το αστειο που το βλεπεις. Οταν αγοραζω κατι, δεν εχω δικαιωμα να το επιστρεψω; Δηλαδη πρεπει να το παρω και το στειλω πισω; Αυτο δεν ακουγεται αστειο;

 

Καλα,κανε claim και αν δεχτουν τις δικαιολογιες σου γραψε μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους εχω αγορασει ενα κινητο απο το vickmall εχει ενα προβλημα και το εστειλα πισω να το δουν μετα απο συνομιλια που ειχαμε.Μου ειπαν να απενεργοποιησω το ''find device'' για οσους γνωριζουν απο xiaomi,απο τοτε περασαν 15 μερες και δεν ειχα καποιο νεο.Τους ξανα εστειλα και μου ειπαν παλι το ιδιο,λεγοντας τους βεβαια οτι το εχω κανει ηδη.Απο τοτε περσαν αλλες 9 μερες και δεν εχω παρει απαντηση.Ουσιαστικα θελω να ρωτησω απο την εμπειρια σας νορμαλ παντα ποσες μερες τους παιρνει να το δουν?Γιατι νομιζω με δουλευουν...
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έστειλα ένα doggee που είχε πρόβλημα στο ηχείο.... Ένα μήνα το έχουν εκεί.... Μου έχουν πει ότι το παρέλαβαν.... Από τότε καμία απάντηση σε δύο μειλ που έστειλα

 

----- προσθήκη μηνύματος 44 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για το vickmall μιλάω...

Link to comment
Share on other sites

καταλαβα μας δουλευουν..

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

μου απαντανε εμενα δεν ειναι αυτο το θεμα αλλα αργουν πολυ 20 μερες και ακομα δεν το ειδαν?για αυτο ρωταω δεν ειναι και δικο μου και καταλαβαινετε

Link to comment
Share on other sites

μολις εκανα dispuite για full refund στο geek για ενα leagoo m5, ειχαμε επικοινωνησει πριν μεσω μαιλ αλλα η απαντηση τους ηταν να το στειλω σε τοπικο σερβις για διορθωση απο 10 εως 25 δολλαρια αλλιως να το στειλω πισω, να το στειλουν εργοστασιο να γινει ελεγχος και μολις παραλαβουν να το στειλουν παλι πισω, (δεν ξαναεπικοινωνησα μαζι τους) σημερα το πηρα αποφαση, το βλεπω συχνα στο logo της Leagoo, δεν ξερω αν ειναι θεμα android 6 (αναλογο τοπικ στο φορουμ για το κινητο) αλλα δεν πηγαινε αλλο,

9/9παρηγγειλα 3/10 παρελαβα, σημερα εκανα το dispuite πως το βλεπετε;

Εγω παντως το dispuite το ανοιξα, οπου θελει ας βγει

Link to comment
Share on other sites

Καλα,κανε claim και αν δεχτουν τις δικαιολογιες σου γραψε μας.

 

Λοιπον υστερα απο συννενοηση απο το καταστημα, μου υποσχεθηκαν να μου δωσουν τα λεφτα πισω οταν εκεινο παρει τον δρομο τις επιστροφης. Οταν γινει η παραλαβη απο αυτους, θα ανοιξω υποθεση, και υστερα διεκδίκηση χρηματων απο το καταστημα. Οριστε λοιπον που γινεται, που μερικοι νομιζαν οτι θα γινω περιγελος

Link to comment
Share on other sites

Καλά έχει πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να γίνουν όλα αυτά. Ειδικά το να παραλάβει το κατάστημα και να βάλει θετική απάντηση. Μέχρι τότε ευσεβείς πόθοι

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...