Jump to content

Μητρώο 11


binary_dreamer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

θα συμφωνήσω με τους πιο πάνω

χρειάζεσαι έναν καλό δικηγόρο (η αμοιβή του θα συμφωνηθεί εκ των προτέρων)

τους χρειάζεται μια μήνυση/αγωγή και να ζητάς αποζημίωση για ψυχική οδύνη - διατάραξη οικογενειακής γαλήνης κτλ)

να τους πάρεις το μέγιστο ποσό αποζημίωσης που προβλέπει ο Αστικός Ποινικός Κώδικας

μόνο όταν βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη θα νιώσουν γιατί δεν πρέπει να ενοχλούν τους άλλους

ε...να μου τα έκαναν εμένα αυτά θα τους είχα σκίσει...θα έβγαζα το άχτι μου θα τους έκανα να δουλεύουν για τα επόμενα χρόνια για μένα...

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι είναι τυχαία τηλεφωνήματα .

Εμένα αρχίζει το πανηγύρι από τις 14:30 έως τις 20:00 κάθε μέρα και κάποια εταιρία με σούπερ προσφορά.τι και αν έχω πει δεν ενδιαφέρομαι .αδιαφορία κάθε δύο μέρες το ίδιο βιολί.καμια δεκάρια εταιρίες,με δωρεάν τηλεφωνία,ρεύμα,αέριο και δεν ξέρω τι άλλο.πριν δέκα μέρες ξεκίνησα να τους το κλείνω στην μούρη.τωρα μου φαίνεται θα αρχίσω άλλο βιολί.να στέλνουν συμβόλαια σε ψευτικα στοιχεία.δεν μπορεί,θα έχουν κάποια black list. Θα παίρνουν τηλέφωνο ότι δεν με βρήκαν και θα λέω γράψατε λάθος το η διεύθυνση και ξανά το ίδιο μέχρι να βάλουν μυαλό.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

εγώ ακολουθώ άλλο δρόμο.

Αν με παίρνουν για τηλέφωνο, τους λέω οτι δουλεύω στον οτε. Για Ρεύμα στην ΔΕΗ.

Με τον καιρό καθάρισα και πλέον με περνούν μόνο για να μου που οτι κέρδισα σε διαγωνισμό, και αυτό σπάνια.

Ευτυχώς δεν έχω , ακόμα οχλήσεις απο την συγκεκριμένη "εταιρεία" .

Edited by smpt

------------

Στέφανος

Link to comment
Share on other sites

εγώ εκτός ότι τους βάζω στην "μαύρη λίστα"

όταν με παίρνουν και αφορά τηλεφωνία ή σύνδεση με το διαδίκτυο τους λέω ότι δουλεύω στην COSMOTE

όταν με παίρνουν και αφορά ρεύμα τους λέω ότι δουλεύω στην ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ

όταν με παίρνουν και αφορά φυσικό αέριο τους λέω ότι δουλεύω στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΕΡΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

βέβαια έχω και το μαγικό μήνυμα στο σταθερό / κινητό τηλέφωνο ότι η κλήση σας ενδέχεται να καταγραφεί/ηχογραφηθεί για λόγους ασφαλείας

 

στην εταιρεία/φορέα που εργάζομαι αυτό το μήνυμα μας έχει σώσει (βέβαια εκεί όντως καταγράφουν/ηχογραφούν τις κλήσεις) με την απαραίτητη άδεια φυσικά.

 

αν τώρα κάποιος συνεχίζει να είναι ενοχλητικός τότε τρώει επώνυμα καταγγελία στην ΑΠΠΔ και στην ΕΕΤΤ καθώς τα τηλέφωνα σταθερά/κινητά/επαγγελματικά είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του άρθρου 11 και άρθρου 13 της ΑΠΠΔ και του ΠΑΡΟΧΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 89 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εγώ πιστεύω ότι είναι τυχαία τηλεφωνήματα .

Εμένα αρχίζει το πανηγύρι από τις 14:30 έως τις 20:00 κάθε μέρα και κάποια εταιρία με σούπερ προσφορά.τι και αν έχω πει δεν ενδιαφέρομαι .αδιαφορία κάθε δύο μέρες το ίδιο βιολί.καμια δεκάρια εταιρίες,με δωρεάν τηλεφωνία,ρεύμα,αέριο και δεν ξέρω τι άλλο.πριν δέκα μέρες ξεκίνησα να τους το κλείνω στην μούρη.τωρα μου φαίνεται θα αρχίσω άλλο βιολί.να στέλνουν συμβόλαια σε ψευτικα στοιχεία.δεν μπορεί,θα έχουν κάποια black list. Θα παίρνουν τηλέφωνο ότι δεν με βρήκαν και θα λέω γράψατε λάθος το η διεύθυνση και ξανά το ίδιο μέχρι να βάλουν μυαλό.

 

απλά πρόσεχε με τα ψεύτικα στοιχεία που δίνεις μην αντιστοιχούν σε κανένα φουκαρά και μετά σε κυνηγάει...

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

αν τώρα κάποιος συνεχίζει να είναι ενοχλητικός τότε τρώει επώνυμα καταγγελία στην ΑΠΠΔ και στην ΕΕΤΤ καθώς τα τηλέφωνα σταθερά/κινητά/επαγγελματικά είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του άρθρου 11 και άρθρου 13 της ΑΠΠΔ και του ΠΑΡΟΧΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

 

Η Ε.Ε.Τ.Τ. δεν απάντησε καν ότι έλαβε την καταγγελία a.k.a. δεν ασχολήθηκαν.

ΑΠΠΔ έστειλα mail σε κανένα 2μηνο θ' απαντήσουν.

Cosmote δεν έκανε απολύτως τίποτα, απαντήσεις copy/paste να λένε πως "είστε στο Μητρώο 11, είναι απόρρητος ο αριθμός σας" και μετά ν' αναλύουν τι εστί Μητρώο 11.

 

Κάλεσα στα σταθερά που μας είχαν τρελάνει κι απλά μετά από 2-3 κλεισίματα στη μούρη που μου έκανε η εν λόγω "κυρία" που απαντούσε, της είπα πως τάχα μένω Αγρίνιο (γιατί εκεί εδρεύει η εταιρεία που έκανε τις κλήσεις) ξέρω που είναι και θα πάω να τους το κάνω καλοκαιρινό μαζί με "γαλλικά". Δυστυχώς λεφτά για δικηγόρο δεν έχω, αλλά πλέον σταμάτησαν αυτά. Την επόμενη φορά που θα συμβεί, Αστυνομία και τέλος!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις εγγράφει στο Μητρώο 11 και σε ενοχλούν τι κάνεις;
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

uc1aJ.jpg

Η απάντηση που έλαβα απ΄την Cosmote. Το είχα ποστάρει στο τόπικ περί συμβολαίων κλπ για να το δούν όσο περισσότεροι γίνεται. Κοινώς δίνεται το Μητρώο 11 σ΄όποιον το ζητήσει, αλλά η Cosmote και καλά, δε φέρει ευθύνη στο τι θα γίνει....

 

Τελικά από προσωπική εμπειρία, εκτός του ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται, απλά στέλνεις στην Ε.Ε.Τ.Τ. καταγγελία, στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων κι αν αυτοί που σ' ενοχλούν είναι από εταιρείες-μαϊμού/κακόβουλες κλήσεις το ψάχνεις μόνος σου, εκτυπώνεις screenshots και πας στο Α.Τ της περιοχής σου κάνεις κι εκεί καταγγελία (δεν υπάρχει χρέωση). Μετά αν έχεις smartphone βάζεις πρόγραμμα για block (αλλά μη σκας, έχουν καμιά 10αριά αριθμούς για να σε πάρουν και μετά επιστρατεύουν σταθερά!) κι αν έχεις όρεξη απαντάς με Γαλλικά και σταματάν!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις εγγράφει στο Μητρώο 11 και σε ενοχλούν τι κάνεις;

 

καταγγελία στην ΑΠΠΔ (τεκμηριωμένη) δηλαδή όλα τα στοιχεία αριθμό τηλεφώνου - επωνυμία εταιρείας/συνεργάτη ή εταιρεία που εκπροσωπεί - όνομα/επώνυμο του υπαλλήλου κτλ

 

καταγγελία στο ΑΤ της περιοχής (τεκμηριωμένη)

 

αν τώρα χοντραίνει το πράγμα προσωπικά έχω ένα καλό δικηγόρο και τους κάνει εξώδικο/μήνυση/αγωγή και ζητάω αποζημίωση

 

και οι τρείς τρόποι έχουν δουλέψει σε εμένα και έχω την ησυχία μου

 

όλοι οι τηλεφωνικοί αριθμοί (σταθερό - κινητά) είναι γραμμένα στο μητρώο του άρθρου 11 του τηλεπικοινωνιακού παρόχου και στο μητρώο του άρθρου 13 της ΑΠΠΔ

 

υπάρχει ηχογραφημένο μήνυμα στο σταθερό που λέει η κλήση σας ενδέχεται να καταγραφεί/ηχογραφηθεί για λόγους ασφαλείας

 

και στα κινητά πρόγραμμα για αναγνώριση και μπλοκάρισμα ανεπιθυμήτων αριθμών.

 

Μέχρι τώρα που μιλάμε ούτε ένας δεν με έχει ενοχλήσει

 

ότι αφορά τηλεπικοινωνιακούς παρόχους ένας συνεργάτης της VODAFONE και η ίδια η VODAFONE έφαγε εξώδικο και συμμορφώθηκαν αμέσως...διαφορετικά θα προχωρούσε σε μήνυση/αγωγή και θα έπαιρνα αποζημίωση

 

αν θες να σπάς πλάκα όταν σε καλούν από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να σου πουλήσουν σύνδεση για το σταθερό/διαδίκτυο/κινητή

εγώ λέω ότι δουλεύω στην COSMOTE/WIND/VODAFONE

 

για ενέργεια λέω ότι δουλεύω στην ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ

 

κτλ

 

ποτέ όμως δεν έχω βρίσει γιατί αυτό μπορεί να σου γυρίσει εναντίων σου.

Edited by Zer0c00L

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία ιδέα αυτή με το είμαι υπάλληλος ΟΤΕ, ΔΕΗ. Θα το εφαρμόσω κι εγώ.

 

Το κλασσικό είναι «ευχαριστώ, δουλεύω σε ανταγωνιστή». Σου λένε συγνώμη και σε βάζουν σε λίστα να μην σε ξανακαλέσουν.

Link to comment
Share on other sites

Το κλασσικό είναι «ευχαριστώ, δουλεύω σε ανταγωνιστή». Σου λένε συγνώμη και σε βάζουν σε λίστα να μην σε ξανακαλέσουν.
Εμένα πάντως με πήραν από Vodafone στο σταθερό, τους είπα ότι δουλεύω στη Vodafone και μετά από μερικές μέρες με ξαναπήραν. Δεν νομίζω ότι ασχολούνται καν να σε βάλουν σε λίστα ώστε να μην ξανακαλέσουν. Αν είναι έτσι έπρεπε να βάλουν σε λίστα και όλους αυτούς έχουν ζητήσει να μπουν στο άρθρο 11 καθώς και αυτούς που είτε τους λένε ευγενικά να μην τους ξαναενοχλήσουν, είτε τους ρίχνουν μπινελίκια. Απλά πάνε στον επόμενο
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Είχα κάνει αίτηση με σμσ στο 1256 για να μπω στο μητρώο 11 το Σεπτέμβριο του 2018.

Σήμερα πήρα τηλέφωνο για να το επιβεβαιώσω γιατί τον τελευταίο καιρό έχω πολλές διαφημιστικές κλήσεις.

Τελικά σε κανένα απο τα δυο κινητά που είχα δηλώσει δεν μου πέρασαν το αίτημα.

 

Οπότε για όσους είχαν κάνει αίτημα με σμσ στο 1256 στη cosmote καλό θα είναι να το ελέγξετε και πάλι.

https://drive.google.com/file/d/190kkvCumb2rqOBV7Z4VsuZ4pApVyfvaU/view?usp=sharing

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Ρε παιδιά αν είναι δυνατόν, σε νούμερο WhatsUp αγορασμένο πριν από ένα μήνα που έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα και είναι από την 1η μέρα στο άρθρο 11 του μητρώου έλαβα SMS σήμερα στα αραβικά με αποστολέα την UNHCR (UN Refugee Agency)! Δλδ θα τρελαθούμε τελείως; Την προηγούμενη μέρα κιόλας είχα επικοινωνήσει με το support της Cosmote να παραπονεθώ για κλήση από Elpedison. Ήμαρτον δλδ.
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να κάνεις κάτι αν ο αριθμός ανήκε σε χρήστη και η Cosmote τον έδωσε σε κυκλοφορία πολύ σύντομα, παρά μόνο να αλλάξεις αριθμό.

 

Το Μητρώο 11 δεν έχει σχέση γιατί δεν σε καλούν για προώθηση, αλλά λαμβάνεις επικοινωνία επειδή ο προηγούμενος κάτοχος είχε βάλει τον αριθμό του σε κάποιες υπηρεσίες.

 

Αν δεν θέλεις να αλλάξεις αριθμό, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με κάθε εταιρία που σου στέλνει μήνυμα ή σε καλεί (εκτός από τις εταιρίες που σε καλούν για προωθήσεις, οι οποίες λόγω της εγγραφής στο Μητρώο 11 θα σταματήσουν), ώστε να σε αφαιρέσει από την λίστα της.

 

Υπόψιν ότι για να στείλει η Cosmote ενημερωμένη λίστα του Μητρώου 11 στις τηλεφωνικές εταιρίες, μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 30 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αν είναι δυνατόν, σε νούμερο WhatsUp αγορασμένο πριν από ένα μήνα που έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα και είναι από την 1η μέρα στο άρθρο 11 του μητρώου έλαβα SMS σήμερα στα αραβικά με αποστολέα την UNHCR (UN Refugee Agency)! Δλδ θα τρελαθούμε τελείως; Την προηγούμενη μέρα κιόλας είχα επικοινωνήσει με το support της Cosmote να παραπονεθώ για κλήση από Elpedison. Ήμαρτον δλδ.

 

παρέλαβες έναν αριθμό καινούργιο αλλά όχι παρθένο.

χρησιμοποιήθηκε... απενεργοποιήθηκε... παρέμεινε αδρανής για μεγάλο χρονικό διάστημα και τέλος αναστήθηκε στα χέρια σου.

το αριθμοδότικό φάσμα που ο κάθε πάροχος έχει παραλάβει πρωτογενώς από την ΕΕΤΤ και εν συνεχεία dευτερογενώς μεταβιβάζει στους πελάτες του δεν είναι άπειρο.

 

αιτήσου άμεση αντικατάσταση αριθμού και φυσικά χωρίς κόστος.

 

κάτι τέτοια σε κάνουν να εκτιμάς τη διαδικασία φορητότητας που σου επιτρέπει να κολλάς σε έναν αριθμό για δεκαετίες. καλύτερα οι παλιοί γνωστοί ενοχλητικοί παρά να σου προκύπτουν από το πουθενά εκπλήξεις...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το φάσμα είναι περιορισμένο αλλά δεν θα έπρεπε και οι πάροχοι να μεριμνήσουν; Δηλαδή να δώσουν πρώτα μια φορά όλους τους αριθμούς (που πιθανως έχει γίνει σε κάποιες εταιρίες), και από εκεί και πέρα να αρχίσουν να δίνουν ξανά αριθμούς με χρονολογική σειρά (πρώτα δίνονται οι αριθμοί που απενεργοποιήθηκαν πρώτα). Η Cosmote, γιατί και άλλες φορές το εχουμε συζητήσει, φαίνεται ότι απλά δίνει αριθμούς χωρίς να φροντίζει αυτοί οι αριθμοί να παραμείνουν ανενεργοί για όσο το δυνατόν περισσότερο.
Link to comment
Share on other sites

στα συμβόλαια είναι προσεκτικοί.

πιθανόν για τα τις επαγγελματικές συνδέσεις να διαθέτουν απόθεμα παρθένων αριθμών.

τα καρτοκινητά μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα επιστρέφουν στην αγορά με συνοπτικές διαδικασίες.

σε κάθε περίπτωση το γράμμα του νόμου τηρείται στο ακέραιο...

Link to comment
Share on other sites

στα συμβόλαια είναι προσεκτικοί.

πιθανόν για τα τις επαγγελματικές συνδέσεις να διαθέτουν απόθεμα παρθένων αριθμών.

τα καρτοκινητά μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα επιστρέφουν στην αγορά με συνοπτικές διαδικασίες.

σε κάθε περίπτωση το γράμμα του νόμου τηρείται στο ακέραιο...

 

Τι μας λες αλήθεια, τηρείται ο νόμος και στο ακέραιο κιόλας. Ανατρίχιασα, τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδιά, δεν την έχω δει..

 

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-3471-2006/arthro-11-nomos-3471-2006-mi-zititheisa-epikoinonia

 

για πες μου ποια συγκατάθεση έχω δώσει για αυτή την επικοινωνία (από Elpedison), και ποιες ενέργειες έχει κάνει η Cosmote για να ξαναδώσει τον αριθμό προς κυκλοφορία

Edited by GTherion
Link to comment
Share on other sites

Το Μητρώο 11 θέλει έως 30 μέρες για να ενημερωθεί, σου το γνωστοποίησαν και στο ενημερωτικό SMS που έλαβες.

 

Από την Elpedison σε κάλεσαν για προώθηση, ή γιατί είναι δηλωμένο το νούμερο στη καρτέλα κάποιου πελάτη;

 

Αν σε κάλεσαν για προώθηση, θα σταματήσουν σε λίγες μέρες που θα ενημερωθούν οι λίστες τους. Αν σε κάλεσαν γιατί είναι δηλωμένο, δυστυχώς σημαίνει ότι ο αριθμός αποσυνδέθηκε πρόσφατα και όσο και να παραπονιέσαι στην Cosmote, δεν μπορεί να κάνει τι-πο-τα άλλο εκτός από το να σου δώσει άλλο αριθμό.

 

Κατά τ’άλλα, είναι καλυμμένη να κάνει ό,τι θέλει με τους αριθμούς. Σου παραχωρεί το δικαίωμα χρήσης ενός αριθμού, μετά από την κατάργησή του είναι ελεύθερη να τον βγάλει ξανά σε κυκλοφορία.

Link to comment
Share on other sites

φίλτατε GTherion,

 

λυπάμαι ειλικρινά αν η ανάρτησή μου σε εξόργισε, δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου.

στη θέση σου θα ακολουθούσα δυο τακτικές.

 

α. αν το νέο σου καρτοκινητό έχει μοιραστεί σε στενό κύκλο επαφών

αξιώνεις από τον πάροχο αντικατάσταση του αριθμού καθότι δέχεσαι κλήσεις που αφορούν πρότερο συνδρομητή.

στην περίπτωση αυτή είναι εξαιρετικά πιθανό, αν όχι βέβαιο, να σου αντικαταστήσουν τον αριθμό δωρεάν.

προτείνω να αποφύγεις στην επικοινωνία που θα έχεις αναφορά στο άρθρο 11... δε θα βοηθήσει.

 

β. αν το νέο σου καρτοκινητό έχει μοιραστεί σε ευρύ κύκλο επαφών, υπηρεσίες και επιθυμείς να το διατηρήσεις

κρατάς σκαναρισμένη απόδειξη αγοράς και βεβαίωση παραχώρηση καρτοκινητού.

στις απόπειρες επικοινωνίας από call centers απαντάς ευγενικά και προσπαθείς να μάθεις εξ ονόματος ποιού καλούν.

επικοινωνείς εν συνεχεία με την εξυπηρέτηση πελατών του εντολέα τους, εξηγείς το πρόβλημα και αποστέλλεις μέσω email αν είναι απαραίτητο τα σκαναρισμένα έγγραφα που προανέφερα.

ευγενικά προειδοποιείς πως αν συνεχίσεις να δέχεσαι κλήσεις για άσχετο πελάτη μετά εύλογο χρονικά διάστημα θα προβείς σε καταγγελία.

πάντα ευγενικά και πάντα με το γάντι...

 

σε κάθε περίπτωση κλήσεις προωθήσεις προϊόντων εφόσον έχεις εγγραφεί στο άρθρο 11 θα σταματήσουν στο αυτόματο όπως επισήμανε και ο paanos.

Link to comment
Share on other sites

Σε καμμία περιπτωση δεν φταίει η Cosmote αν κάπιοι παραβαίνουν τον νόμο , και μας καλούν ενώ είμαστε στο άρθρο 11 .

Η ευθήνη βαραίνει αυτούς που εξακολουθούν να μας καλούν.

Κάθε προσπάθεια απόδοσης ευθηνών στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο είναι εντελώς αυθαίρετη.

Link to comment
Share on other sites

Σε καμμία περιπτωση δεν φταίει η Cosmote αν κάπιοι παραβαίνουν τον νόμο , και μας καλούν ενώ είμαστε στο άρθρο 11 .

Η ευθήνη βαραίνει αυτούς που εξακολουθούν να μας καλούν.

Κάθε προσπάθεια απόδοσης ευθηνών στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο είναι εντελώς αυθαίρετη.

Προσωπικά σου λέω ότι υπάρχει τελεσίδικη απόφαση ειρηνοδικειου που ο παροχος πλήρωσε 10000 ευρώ στον πελάτη του επειδή δε τον προστάτευσε από κλήσεις προωθητικου περιεχομένου ενώ ήταν εγγεγραμμένος στο μητρώο 11. Άρα ο παροχος είναι ο μοναδικός υπεύθυνος. Θα διαπιστώσεις αν καλέσεις την εξυπηρέτηση του παροχου και αναφέρεις ότι δέχεσαι κλήσεις, για αρχή θα προσπαθήσουν να πουν αν έχεις δώσει συγκατάθεση επικοινωνίας ώστε να αποποιηθουν την ευθύνη. Αν επιμένεις ότι δεν έχεις δώσει καμία συγκατάθεση θα σου αναφέρουν ότι θα το κοιτάξουν. Αυτό την πρώτη φορά. Γιατί την δεύτερη, υπάρχει ήδη απόφαση.

Link to comment
Share on other sites

Α ωραία . Δώσε μια παραπομπή.

Πάντως η παραπομπή που έβαλε ο GTherion λέει

2. Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας, ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου

Καμμία άλλη ευθήνη δεν έχει ο φορέας.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Α ωραία . Δώσε μια παραπομπή.

Πάντως η παραπομπή που έβαλε ο GTherion λέει

2. Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας, ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου

Καμμία άλλη ευθήνη δεν έχει ο φορέας.

 

Δουλεύεις πολλά χρόνια στην Cosmote φίλε Vasileios;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...