Jump to content

PRATINAS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    461
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by PRATINAS

  1. Aυτο το (*power on) δεν το καταλαβαινω......... :X :X :p :X :cry: :cry: :X :alien: :alien: Εχω πρρρρροβλημαααααα.....
  2. Εχω ενα προβλημα με το 7610 και θα ηθελα να μου πειτε πως κανω Fοrmat. Ευχαριστω!!!!!!!!!!
  3. Αδελφια μια ερωτηση. Υπαρχει στην αγορα στερεο Hands Free για το 7610 για να ακουω τα MP3 του??? Αν υπαρχει που μπορω να το βρω? Εχω ψαξει και δεν το βρισκω. Μου εδωσαν ενα απο Γερμανο, της Νοκια ακουστικο, το οποιο μου ελεγαν οτι εκανε, αλλα τελικα τα τραγουδια ακογοντουσαν απο το 1 ακουστικο και απο το μεγαφωνο του!!! Τελικα υπαρχει κανενα??? :w00t: :w00t: :w00t:
  4. Στην κουβεντα για την ονομασια πιστευω πως τα 3χχχ η τα 6χχχ η και τα 7χχχ δεν μπορουν να υποδηλωσουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα μιας συσκευης. Ενα απλο παραδειγμα, για το Νοκια 8910i η σχεση τιμης - αποδοσης ειναι εντελως για γελια. Πιστευω οτι αυτες οι κωδικες ονομασιες εχουν να κανουν "ισως" με την ποιοτητα κατασκευης του εκαστοτε μοντελου. ;) Απο κει και υστερα, πριν απο ενα μηνα διαβασα ενα μινι pre-view σε ενα εγκυρο περιοδικο κινητης τηλ. Αφου εσταζε μελι για το εν λογο κινητο ειπε οτι η μονη διαφορα απο τα αλλα s60 της Φιλανδικης εταιριας, ειναι οτι θα κοστιζει κατι λιγοτερο απο 300e :geek: :geek: :geek: :geek: Το SX1 φευγει, το 3230 ερχεται??????
  5. Τα ιδια πραγματα. Τιποτα καινουργιο. Παλι κλαιει για την ζωη του.
  6. PRATINAS

    Rammstein

    Ε, οχι και METAL!!!!! :blink: :wacko: :wacko: :blink: Θα το δει και ο Schneider και θα μας πλακωσει ετσι τρελος που ειναι.......
  7. Ηταν 3 μοντελα. (Μαλλον Samsung) Με 30, 70 και 150ε ειχες ενα μοντελο. Αναλογα με την τιμη πηγαινε και το μοντελο. Τωρα ποια ηταν τα 3 κινητα.... ........!!!!!
  8. PRATINAS

    Rammstein

    Tελικα βγηκε το νεο cd!!!!!!! To oνoμα του, REISE, RIESE. Tο ειδα σε γνωστο δισκαδικο. Το εχει παρει κανεις αλλος χαμπαρι???
  9. Ξερεις κανεις με τα κινητα που μοιραζε η ΑΘ.2004 τι εγινε, που εγινε, πως εγινε???
  10. Και στο Χαλανδρι τον καταλαβαμε.... Αλλα αφου δεν παθαμε τιποτα το 99, δεν θα παθουμε ΠΟΤΕ!!!!
  11. Μα καλα, αντι να βαζουν το Ρετιρε και τους Μικρομεσαιους καλυτερα να βαλουν τους θεικους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ. Ακους MEGA. Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ!!!!
  12. Eλατε στους Παραολυμπιακους, (οπου και ο τιτλος τους ειναι ατυχεστατος.) Θα αλλαξει η αποψη σας για την ζωη!!!!
  13. PRATINAS

    Rammstein

    Βγαινει κανουργιο???? Εχω μεινει λιγο πισω. Εχεις καμια ενημερωση???? Θα εχει καθολου αγγλικο στιχο??? (η θα τραγουδαμε χωρις να ξερουμε τι λεμε???) )πραγμα που γουσταρω!!!!(
  14. Σωστα. Εχεις δικιο. Δεν ειναι υμνος. Ειναι απλα το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ολω των εποχων. :rolleyes: :rolleyes: :p :p :rolleyes: :rolleyes:
  15. PRATINAS

    Rammstein

    Εγω βασικα θα το ελεγα ροκ με πολυ ηλεκτρονικο ηχο. Κατι σαν Industrial rock. Δεν θυμαμαι (η δεν ξερω αλλο συγκροτημα) που να παιζει τετοια μουσικη.
  16. OAKA COMMON DOMAIN (CENTRAL). Τρελη φαση, ωραια κοριτσια, ωραιοτερες τουριστριες, Αθλιο φαγητο, μερικοι σπασικλες Supervisors. Αλλα ενταξει. Καλα ηταν. Οποιος ηταν στον κοινο περιβαλλοντα χωρο του ΟΑΚΑ στο κεντρικο τομεα να παρουσιαστει γιατι οπως και να το κανουμε ημασταν τρελη ομαδα.
  17. Gibson Les Paul Snakepit EDITION. Αυτο το μαναρι με την υπογραφη του SLASH ντε!!!! Μονο 3400ε.
  18. PRATINAS

    Rammstein

    Αδελφια το Mutter ειναι το συγκλονιστικοτερο κομματι που εχω ακουσει τον τελευταιο καιρο. Ειναι τυπαρες και ας τους λενε καποιοι φασιστες. Ειναι αυτη η μπαντα μεσα στο δικο μου τοπ-5. (Αντε να ερθουν στην Ελλαδα να τα διαλυσουμε ολα!!!!)
  19. Ενα συγκροτημα θα πω, και αλλο πια κανενα. GUNS N' ROSES. Γιατι??? -Εχουν τα καλυτερα τραγουδια. -ΕΙΧΑΝ τον καλυτερο κιθαριστα που εχει βγει ποτε σε αυτον τον ματαιο κοσμο. (SLASH) -Εχουν τον πιο τρελο ερμηνευτη που εχει βγει ποτε. (AXL) Γιατι απλα πιο αλλο συγκροτημα εχει βγαλει ΥΜΝΟΥΣ οπως το November Rain, Don't Cry, Sweet Child O' Mine, Paradice City, κτλ?????
  20. Αδελφια εχω καποιες αποριες και γι αυτο χρειαζομαι την βοηθεια σας. Ηχους .wav παιρνει??? Τελικα το bt ειναι ξεκλειδοτο??? Eχει κανενα σημαντικο λειτουργικο προβλημα???? Ποση εσωτερικη μνημη εχει??? Τελικα αξιζει να δωσω το 3650 που εχω και να παρω το 7610???? Ευχαριστω....
  21. Δεν νομιζω οτι ολα ειναι Fake. Ειναι 2-3 εκει μεσα που βαρανε και το λεει η καρδια τους. Undertaker για παραδειγμα.
  22. Το MAGIC καθε δευτερα και τεταρτη εχει αγωνες απο Αμερικανικο πρωταθλημα παλης. Το SmackDown! και το RAW. Ξυλο, θεαμα, αλλα και πολυ Fake καταστασεις. Το Βλεπει κανενας?? Σας αρεσει???
×
×
  • Create New...