-
Δημοσιεύσεις
461 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by PRATINAS
-
] Και παλι τζιφος. Βασικα στην "Διαχείριση εφαρμογών" , εκει που ειναι τα XML Data binding κτλ, πρεπει να εσβησα κατα λαθος καποιο αρχειο, αλλα δεν ξερω πιο...:cry:
-
Ενταξει μην με μαλωνεις! Εχεις δικιο!:rolleyes: Αnyway και παλι δεν εγινε τιποτα... Συγκεκριμενα η ωρα τωρα ειναι )/&(, :cry:
-
Ναι το σκεφτηκα και αυτο αλλα μου εμφανιζει ενα "κωδικο κλειδωματος" που δεν εχω ιδεα τι ειναι...
-
Δηλαδη να παω με την αποδειξη - εγγυηση απο κει που το πηρα?
-
Κατα λαθος εσβησα ενα αρχειο και στο ξυπνητηρι, στην ωρα στο screensaver και στο κομπιουτερακι, αντι για αριθμους βγαζει ))*&) )'.)( και κατι τετοια. Πως μπορω να το διορθωσω?
-
Μα ειναι δυνατον? Δεν το εχω πανω απο 2 μηνες και μου κανει τετοια κολπα? (Με οχι τρελη χρηση...) Με πεπιεσμενο αερα γινεται??? Οι φήμες που θέλουν την Microsoft να προσθέτει με τη μορφή “add-on” Blu-Ray drive στο Xbox 360 πληθαίνουν, παρότι η εταιρεία έχει επανειλλημένως αρνηθεί κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όσο αφορά στα άμεσα σχέδια της. Σύμφωνα με πηγές, οι εταιρείες Toshiba και Samsung συμφώνησαν με την Microsoft για την κατασκευή ενός add-on εξωτερικού Blu-Ray drive με παραπλήσια εμφάνιση με το γνωστό HD DVD drive που κυκλοφόρησε για το Xbox 360. Μια ακόμη συμφωνία με την Lite-On, αφορά στην κατασκευή του εσωτερικού Blu-Ray drive για μια νέα έκδοση του Xbox 360, που η Microsoft σκοπεύει να παρουσιάσει στην έκθεση CES 2009 μαζί με το εξωτερικό Blu-Ray drive. Το κόστος του εξωτερικού Blu-Ray optical drive (add-on) υπολογίζεται στα $150. http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9845&Itemid=1
-
Εδω και μερικες εβδομαδες η κονσολα δεν μου διαβαζει αμεσως τους δισκους. Βαζω ενα παιχνιδι μεσα και υστερα απο λιγο μου λεει "open tray". Σαν να μην υπαρχει τιποτα. Ανοιγοκλεινω την θυρα και υστερα απο πολλες προσπαθειες ακουω τον μαγικο ηχο (βρρρρρρρρρρρρρ :lol: ) και τοτε τα διαβαζει. Το θεμα ειναι οτι εχει καταντησει η ολη υποθεση εκνευριστικη. :mad: Εχει κανεις καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?:worry:
-
Καλησπερα. Για να μετατραψω τα video ετσι ωστε να παιζουν στο κινητο, χρησιμοποιω το Total Video Converter. Mου εχει 2 επιλογες αλλα δεν ξερω πια να διαλεξω. 1. Series60 3rd Edition baseline (E60, E61, E80, N90, N91, N71, N73, N93) σε MPΕG4 (352x288) 2. NOKIA (N71, N73, N92, N91, N93) σε H.264/AVC Στην 2η επιλογη τα video τα παιζει καθαροτερα. Ηθελα να ρωτησω αν ισχυει κατι τετοιο Δοκιμασα και με QCIF/128/15 3gp με τραγικα αποτελεσματα σε εικονα και ηχο.... :X
-
Πηρα την premium εκδοση και ενα απλο καλωδιο HDMI των 20ε. Το θεμα ειναι οτι μου βγαζει μονο εικονα αλλα καθολου ηχο... :wacko: Καμια ιδεα?? :(
-
Πολυ ωραιο για να ειναι αληθινο... :p http://img253.imageshack.us/img253/2221/blurayxbox360wx7.jpg
-
Οκ, τελικα ηταν δικια μου βλ@κ.... ε... λαθος... Στο μητρωο κλησεων, η επιλογη ηταν στο "χωρις μητρωο" :X Οποτε ολα οκ. Ευχαριστω παντως.
-
Mαλλον αυτο θα κανω αλλα... Πως κανω hard format? :worry:
-
Το εκανα αλλα τιποτα. Βλεπω οτι υπαρχει αναπαντητη και οταν παω στην λιστα μου γραφει "καμια αναπαντητη κληση". Τι μπορει να τρεχει?
-
Σε ευχαριστω παρα πολυ. Η αληθεια ειναι οτι εχω να ασχοληθω με νοκια 3 χρονια αλλα θα βγαλω ακρη... Το 1ο προβλημα που εχω ειναι οτι ενω εχω περασει τις επαφες μου, οταν μου κανουν αναπαντητη και παω μετα να δω την κληση, δεν μοθ βγαζει τιποτα στην λιστα.
-
Καλησπερα. Ειχα ενα lg shine και ο πατερας μου στα γεραματα πηρε το Ν95 8gb. :lol: Καταφερα να τον πεισω οτι το lg ειναι 10 φορες καλυτερο και ετσι εκανα τραμπα... :grin: :devil: Τωρα το θεμα ειναι οτι το εχω στα χερακια μου αλλα εχω χασει τα αυγα και τα πασχαλια! :p
-
Και μια σημειωση για το παραπανω post. Aκομα καλυτερα να τα μετατρεψετε σε .bmp Aπλα σαν .gif, δεν σας δειχνει τις φωτο στην λιστα. bmp λοιπον και τελος το προβλημα με τις φωτο...
-
:D Bρηκα το προβλημα με τις πιξελιασμενες φωτο!!!! Απλα τις μετατρεπεις σε .gif.....\\:!::!::!:
-
Nα σαι καλα, αν και παλι με 240x320 μερικες φωτο εχουν "κοκους..."
-
2 αποριες παιδια.... 1) γιατι το video που εχω περασει στο κινητο τα παιζει λες και παιζει αρχεια .gif ??? (ενω ο ηχος παιζει κανονικα η εικονα καπως κολλαει) 2) Τι μεγεθος πρεπει να εχει η εικονα για να πιανει ολη την οθονη? (η θα την πιανει ολη, η θα αφηνει κοκους σε μερικες φωτο, η θα εχει πανω κατω κενα). - Aρκετα καλο κινητο για τα λ7 του, αλλα εχει αρκετη παραμετροποιηση που πρεπει να κανεις και αυτο μου εχει σπασει τα νευρα. (-ακομα δεν εχω καταφερει να να περασω τις επαφες απο την sim στο κινητο, και να δειχνει μονο τους αριθμους που ειναι στην συσκευη..., - μου ειχε βγαλει ενα μικρο εικονιδιο την sim επανω, το οποιο εφυγε, ακομα δεν εμαθα τι εννοουσε ο ποιητης... lol ) :p
-
Τελικα το πηρα στα χερια μου. Με χαρα ειδα οτι συνοδευεται με 1gb μνημη. (περιμενα να εχει καμια της πλακας...)
-
Στα media markt σημερα δεν το ειχε, (ειχε κατι stock) πηγα στο e - shop και το εκανα παραγγελια, και θα ειναι σε 2 μερες. Ελπιζω να μην το μετανιωσω.
-
Μα εχω διαβασει τις γνωμες και τα σχετικα, και το τσεκαρει ανοιχτο το εν λογο κινητο, αλλα οκ, η συγκριση με το V3i ειναι αναποφευκτη...
-
Μια 2η γνωμη ζηταω ο ταλαιπωρος... Κανεις???:(:cry::(
-
Ηello... Εχω ενα moto V3i... Και ειμαι στο διλημα αν τελικα αξιζει να το αντικαταστησω με το shine... Μπορει καποιος να βοηθησει?? Ευχαριστω!
-
To κινητο ειναι εργαλειο!!! Το εχω 2 μερεσ και ακομα να το μαθω... Μια ερωτηση. 3gp βιντεο παιζει μονο????
