-
Δημοσιεύσεις
461 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by PRATINAS
-
Αυτό το θεϊκό που έχουν κάνει με την ενεργοποίηση του OTG, υπάρχει τρόπος, κάποιο shortcut ή κάποια εφαρμογή, για να το ενεργοποιείς εύκολα, ή πρέπει κάθε φορά να μπαίνεις στις ρυθμίσεις και να ψάχνεις;
-
Έτσι για να γελάσουμε λίγο, έχει λάβει κανείς την 3.0;
-
Δηλαδή ούτε τώρα το roll out για το major update. Κούρασε η φάση.
-
Τώρα η σιαομάρα έχει να λανσάρει την 3.0.301.0 (3.1) στις ναυαρχίδες. Δεν θα ασχοληθεί με τις πλέμπες!
-
Πάλι μαγικά πράγματα από την σιαομάρα. Ούτε τώρα hyper os 3 (προφανώς...). Από .211 - - - > .213 Ένα incremental update που φέρνει το security patch Δεκεμβρίου. Αλλάξαν μια ολόκληρη γραμμή στο changelog για να το επιστρέψουν πάλι με μέγεθος 1,2 gb. Απίθανα πράγματα!
-
Και πάλι σας ευχαριστώ! Καλές γιορτές σε όλους !
-
Επειδή ψάχνω να απαλλαγώ από το εκνευριστικό xiaomi 13t... Δεκέμβριος '25, Gt7 στα 420 Gt7t στα 400 αξίζουν (και τα δύο 12/256) ή τα θεωρούμε "ξεπερασμένα" ; Ευχαριστώ.
-
Κάτι παίζει το wifi... Μετα την αναβάθμιση έγινε unstable.
-
2.0.211 Εντάξει. Καλά πάμε. Σχεδόν 800 mb και φέρνει: Ενημέρωση ασφαλείας (Security Patch November 2025) Bugs που εμφανίζονταν σε προηγούμενες 2.0.205.x εκδόσεις Πιθανά fixes σε Bluetooth, εφαρμογές συστήματος, UI glitches Αναβαθμισμένες δικλείδες ασφαλείας Android + HyperOS Κλείσιμο γνωστών ευπαθειών (λέει.... ) Βελτιστοποιήσεις στο παρασκήνιο (μεγάλο μέρος του update) Καλύτερη διαχείριση μπαταρίας Πιο αποδοτικός kernel & system framework Καλύτερη διαχείριση RAM Πιο ομαλά animations Το 2026 η επόμενη!
-
Όταν μια εφαρμογή είναι se landscape και βγεις, για να επανέλθει το τηλέφωνο στο "κανονικό" περνάει λίγη περισσότερη ώρα. Σαν να υπάρχει "μπέρδεμα". Δεν μπορώ να το καταλάβω. Επίσης, ή μπαταρία όταν φτάσει στο 40-30%, ειναι ουσιαστικά σαν να μην έχεις μπαταρία. Αρχίζει και δείχνει τα χρονάκια του.
-
Πράγματι, οι .203 να ετοιμάζονται για την .205....
-
Για την ιστορία.... και αφού το βγάζει συνεχώς, το έψαξα. Στο Xiaomi 13T με HyperOS 2.0.203.0 η προεγκατεστημένη εφαρμογή Της κάμερας έχει ως πακέτο το org.codeaurora.snapcam (από την Qualcomm / CodeAurora βάση). Το σφάλμα που εμφανίζεται (BackgroundServiceStartNotAllowedException από org.codeaurora.snapcam) προέρχεται από την προεγκατεστημένη εφαρμογή Κάμερα της Xiaomi. Πρόκειται για προσπάθεια της κάμερας να ξεκινήσει ένα βοηθητικό service στο παρασκήνιο (prewarm). Αυτό που γίνεται από το Android 12 και μετά, είναι ότι η Google έχει περιορίσει αυστηρά το ποιος μπορεί να ξεκινήσει services στο background — γι’ αυτό πετάει το exception BackgroundServiceStartNotAllowedException. Δεν επηρεάζει τη λειτουργία της κάμερας, είναι απλώς καταγεγραμμένο στα logs και δεν απαιτεί κάποια ενέργεια από τον χρήστη. Φυσικά οι όμορφοι Κινέζοι, δεν έχουν κάνει κάτι για να διορθωθεί το bug.
-
Πράγματι, 2.0.203.0 με τεράστια αλλαγή στην κάμερα. Δεν ήρθε μόνη της. Εμένα ήρθε με το Ρυθμίσεις → Σχετικά με το τηλέφωνο → Έκδοση HyperOS Πάτημα το λογότυπο του HyperOS πολλές φορές μέχρι να δεις μήνυμα ότι «Ενεργοποιήθηκε η πρόσβαση Mi Pilot». → Επιλογή πακέτου ενημέρωσης (αν εμφανίζεται) και → Έλεγχος για ενημερώσεις. Οι ναυαρχίδες έχουν την 2,2, κάποιες άλλες έχουν την 2.0.205.0 οπότε "πλησιάζουμε αδέλφια". Τα 1,1gb ειναι πολλά για να έχει μόνο ενημέρωση ασφαλείας. Η μεγαλύτερη αλλαγή λοιπόν είναι στην κάμερα. Η Xia την 6,1 την "έσπρωχνε" συνήθως σε μοντέλα με 2,2. Τώρα εμάς μας έκανε στην ουσία beta testers. Μαγικά πράγματα. Είναι εντελώς νέα κάμερα. Και σε interface, και σε ποιότητα φωτογραφιάς (ειδικά στις νυχτερινές) Επίσης, από τα λίγα που έχω βρει, η 203 "στρώνει το έδαφος" για την 205 (μπορεί να έρθει καπακι η 2,2). Σύμφωνα με το Huawei Central, η Xiaomi εσωτερικά δοκίμασε την έκδοση 2.0.203 σε πολλά flagship τηλέφωνα, αναφέροντας πιο ομαλές κινήσεις και μεγαλύτερη ανταπόκριση του συστήματος.
-
Μετά το update. Δεν φταίει κάποια εφαρμογή. Έχει να εγκατασταθεί κάτι καινούργιο πάνω από 2 μήνες.
-
Έχει τρελαθεί η xiaomi!
-
Κάτι που παρατήρησα πρόσφατα και δεν έχει να κάνει με την .117 είναι πως υπάρχει πλέον στη φωτογραφική, εργαλείο αφαίρεσης αντικειμένων. Προφανώς δεν είναι τοσο καλό όσο της Sammy, αλλά παραδόξως είναι καλύτερο από της apple (προσωπική εμπειρία). Είναι αισιόδοξο ότι η xiaomi γενικά το τελευταίο διάστημα σε θέμα support έχει ζωηρέψει λίγο.
-
1,1 gb, δεν την λες και μικρή. Πάντως αφού έκαναν τον κόπο, ας έδιναν την 2.0.117.0 😜 Όπως και να έχει ήταν έκπληξη.
-
Καμία αντιπαράθεση. Απλά ίσως ο κάθε χρήστης έχει τις δικές του απαιτήσεις. Εγώ τη γνώμη μου ανέφερα. Ακούω τη δική σου και την σέβομαι.
-
Κλάψα δεν είναι, γνώμη είναι και δεν σε αναγκάζει κάποιος να την υιοθέτησες. Επίσης, ούτε κινητήρας είναι το λειτουργικό για να φάει κάποια χιλιόμετρα και να "στρώσει" , ούτε έχει λάβει κάποια AI για να συνηθίσει τις ανάγκες του χρήστη. Οπότε, προφανώς με αύτα που - δεν λες-, μάλλον εσύ μας δουλεύεις. Μία συμβουλή σε όσους έχουν θέμα με το πληκτρολόγιο. Το SwiftKey της Microsoft, συνεργάζεται καλύτερα με τη συσκευή απο το Gboard.
-
Εφαρμογές που κλείνουν χωρίς λόγο. Λίγο χειρότερη κατανάλωση στην μπαταρία. Έχω παρατηρήσει μικρά, αλλά συχνά λαγκαρισματα στο scrolling. Ακόμα και την οθόνη πείραξαν οι αθεόφοβοι. Παράδειγμα, στο "σχέδιο χρώματος - - - > ζωντάνια", το πανελ έχει ένα πιο θερμό χρώμα. Επίσης, τίποτα από αλλαγές σε περιβάλλον χρήσης. Μικρά χαζά, που μια σοβαρή εταιρεία μπορεί να τα δώσει με απλά update. 恭喜!干得好! Xiaomi! και πάλι!!!!
-
Οκ. Στο τηλέφωνο έγινε μεγάλο downgrade. Σε όλα. 恭喜!干得好! Xiaomi!
-
Ήρθε. Λίγο πριν την έλευση του Hyper 3. Πάλι καλά. Άντε και στα δικά σας.
-
Πόσο χειρότερη μπορεί να γίνει; 😶
