-
Δημοσιεύσεις
461 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by PRATINAS
-
Μια χαρά φωτογραφίες βγάζει τη νύχτα. Το πρόβλημα είναι στην μπαταρία του.
-
Πάντως μετά την αναβάθμιση Μαΐου, για πρώτη φορά τρώει φρίκες. Η πλάτη αρκετά συχνά "βραζει", ενώ έχει φάει καποια "παγώματα" σε κλασικές και ελαφριές εφαρμογες. Δεν μας τα λέει καλά...
-
Τις τελευταίες μέρες έχει φάει φρίκη το WiFi. Αποσυνδέσεις κτλ. Αν φτάσω στο αναπόφευκτο, ξέρει κάποιος αν καλύπτει τέτοια θέματα η εγγύηση;
-
Επιτέλους ήρθε και σε εμάς τους ταπεινούς με OXM.
-
Να σαι καλά. Κανένα θέμα μέχρι τώρα. Το κινητό είναι κομπλέ και ο Exynos τίμιος. Ανεβάζει λίγο παραπάνω θερμοκρασία σε σχέση με τον λίγο υποδεέστερο Kirin 980 λειτουργούσα πρόσφατα. Αυτό που με προβληματίζει είναι η μπαταρία. Αλλά επειδή ήταν αρκετό καιρό σε κουτί, θα περιμένω να κάνει μερικούς γεμάτους κύκλους φόρτισης για να βγάλω συμπέρασμα. Κατά τα λοιπά, είναι σφαίρα η συσκευή.
-
Κάτοχος s20+ εδώ και μερικές ώρες. Επιστροφή στη Sammy μετά το S7 edge. Ευχαριστώ το τίμιο Nova 5t για τη συντροφιά, ιδιαίτερα το δύσκολο καιρό με τις καραντίνες και τα σχετικά. Δεν ευχαριστώ τη Huawei που έχει παρατήσει τη συσκευή στο έλεός της, με τελευταία αναβάθμιση ασφαλείας από το Μάρτιο!
-
Χαχαχαα ναι ναι κάτι έχω καταλάβει διαβάζοντας το νήμα! Είμαι κοντά στο να "κάψω" το Α52s και να βάλω άλλα 160 για το plus.
-
Καλησπέρα σε όλους. Το έχω βρει στο 500 σφραγισμένο. Αξίζει η αγορά του σήμερα?
-
Γι αυτό σου δίνει τη RΑΜ Plus. Για να έχεις 10 Giga μνήμη γι αυτές τις δουλειές. Btw, τέτοιες ανησυχίες δεν είχαμε ούτε το 2011 όταν μας ήρθε ξαφνικά ένα καλοκαίρι στο HTC Desire η αναβάθμιση από Android 2.1 σε 2.2 froyo. Μιλάμε για τη ριζικότερη αναβάθμιση που έχει γίνει στην ιστορία των Android συσκευών. Τότε το κινητό είχε μόλις 512 mb Ram." Τα 6 gb είναι υπεραρκετά για όσους κάνουν μια casual καθημερινή χρήση κτλ. (για το 95% των χρηστών δλδ) Δεν πρέπει να είμαστε αριθμολάγνοι. Όπως τα 6.000 MP. Χωρίς σωστή υλοποίηση είναι άχρηστα. Όλα είναι θέμα marketing πλέον. Μην τσιμπάτε. Άλλο παράδειγμα. Πριν 2 χρόνια πολλοί έτριβαν τα μάτια τους με τη δύναμη του Snapdragon 855. Ο 778g που φοράει το A52s, είναι στα σημεία καλύτερος από τον 855 των "ναυαρχίδων". Μέσα σε δύο χρόνια δεν έχουν αλλάξει πολλά. Ούτε οι συνήθειες ενός χρήστη smartphone.
-
Αυτό ακριβώς. Πάντα υπήρχαν παράπονα στις εταιρίες που έκαναν "εκπτώσεις" σε συσκευές. Πάντα κάτι έλειπε. Δεν βλέπω να λείπει κάτι από το συγκεκριμένο. (οκ ίσως το radio), αλλά ζούμε και χωρίς αυτό. Και μην πει κάποιος για επεξεργαστή. Οι διαφορές στους Snapdragon έχουν μειωθει πλέον.
-
Μάλλον βρέθηκε αντικατάστασης για το τίμιο nova 5t. Δυστυχώς μας τα έκανε σαλάτα η huawei και το έχει παρατήσει εδώ και κάποιους μήνες. Ευτυχώς μας έκανε το θαύμα η Sammy και στα 350 που το βρίσκεις είναι χάρισμα το κινητό. Έχω γυρίσει όλα τα forum του εξωτερικού και όλοι σχεδόν μιλάνε για flagship killer συσκευή.
-
Νομίζω ότι έχουμε νέο "βασιλιά" στην κατηγορία των upper mid range. O 778G είναι ανώτερος από τον 855. Στα ίδια λεφτά υπάρχει το Realme GT με τον ενεργοβόρο 888, που οκ, είναι καλύτερος overall αλλά έχει μικρές παθογένειες. Υπάρχει και το λίγο φθηνότερο Oneplus 8, με τις μέτριες κάμερες και τα προβλήματα που παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα η oneplus με τις αναβαθμίσεις. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της Sammy το a52s θα πάρει τρεις major αναβαθμίσεις. South Koreans strikes back.
-
Ανοίγεις τα δεδομένα και απενεργοποιεις το wifi. Ενεργοποιείς το "προσωπικό ενεργό σημείο πρόσβασης" Κάνεις μια αναζήτηση στη συσκευή σου και σου βρίσκει το nova 5t. Κάνεις βάζεις τον κ δικό πρόσβασης που έχει η συσκευή, πατάς connect και έτοιμος ο φόντας.
-
Η τελευταία αναβάθμιση ασφαλείας είναι από το Μάρτιο!!! Τι harmony και ios λέτε; Λευκή πετσέτα έχουν ρίξει στο κινητό. Κρίμα και είχε potential. Πάμε για άλλα.
-
Δεν έχω κανένα θέμα με τα Sammy. Πρώην κάτοχος S2, S3, S7 edge. Απλά η huawei έχει ρίξει λευκή πετσέτα. Ενώ μπορούσε να δώσει Android 11, έδωσε ένα Emui 11 το οποίο σου προσφερει ένα αναβαθμισμενο Android 10. Ξεκάθαρη κοροϊδία. Flat οθόνη, Knox, amoled 120hz, κάμερες και snap 865 είναι τρομερός συνδιασμός.
-
Φίλε konakis σε ευχαριστώ για την απάντηση! Είμαι στο παρά 1 να αφήσω το αξιοπρεπές nova 5Τ. Thanks και πάλι!
-
Δύο απλές ερωτήσεις και όποιος έχει την ευγενική καλοσύνη απαντάει… Υπάρχουν θέματα με ghost touch; Τη συσκευή με τον snapdragon τη δέχεται η smartec; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Απαράδεκτο κάποιοι να περιμένουν ακόμα την αναβάθμιση. Πάντα δίνεται τμηματικά, αλλά εδώ η Huawei έχει ξεπεράσει κάθε ρεκόρ. Μάλλον οι Κινέζοι έχουν ρίξει λευκή πετσέτα και γενικά δεν ξέρω αν αξίζει να έχει κάποιος το συγκεκριμένα - τίμιο κατά τα λοιπά - κινητό. Σαν δεύτερη συσκευή είναι ότι πρέπει. Όχι πως φέρνει κάτι ριζοσπαστικό η νέα αναβάθμιση, απλά δείχνει πόσο σε υπολογίζει η εταιρεία. Πάμε για άλλα. (Ίσως S20 fe)
-
Κινητό της χρονιάς σύμφωνα με τον MKBHD. Κοίτα να δεις πράγματα...
-
Αντιμετωπίζει κανένας πρόβλημα με τις κλήσεις μέσω WiFi; Τις τελευταίες μέρες υπάρχει θέμα. (cosmote)
-
Ναι μωρέ το χαβάη! :lol::lol::lol::lol::lol: Η χοληστερίνη με έχει κάνει να τα έχω χάσει!
-
Δεν άντεξα και το αγόρασα τελικά. Πρώτες εντυπώσεις σχεδόν άριστες. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, στιβαρό, και το μπλε χρώμα υπέροχο. Σε τέτοιας ομορφιάς κινητό, μόνο διάφανη θήκη. Αν και προέρχομαι από το S7 (ναι θα μου λείψει), είναι πιο σβέλτο, και δεν μπορώ να πω ότι μου λείπει η amoled καθώς το πάνελ είναι τίμιο. Φυσικά η υποστήριξη του HDR παίζει ρόλο, και κατάλαβα πως σε οθόνες μέχρι 6,1-6,3 το 4k είναι λίγο υπερβολή. Αυτό που θα λείψει είναι το always on display, ενώ το led ειδοποιήσεων, απλά υπάρχει. Αστραπιαίο δακτυλικό αποτύπωμα, σε πολύ καλή θέση. Η συσκευασία είχε ακουστικά και το ανταπτοράκι. Έκανα την πατάτα και φόρτωσα με τις εφαρμογές το κινητό χωρίς sim, με αποτέλεσμα να μην μου πάρει την αναβάθμιση. Δεν πειράζει. Σε δουλειά να είμαστε χαχααα! Και τώρα πάμε στο παρασύνθημα. Πρώτη φορά xiaomi (ΛΑΘΟΣ Huawei - ευχαριστώ φίλε manwlis77 :grin::grin:), και το EMUI το νιώθω δαιδαλώδες σε σημείο που λέω πως δεν θα το μάθω ποτέ. Πάρα πολλές παραμετροποιήσεις. Παράλληλα, υπάρχει και το δίλημμα των διπλών εφαρμογών. Πχ ημερολόγια που έχει η google και τα ημερολόγια της xiaomi. Βρήκαμε μπελά… Ελπίζω να μου κρατήσει για 2 χρονάκια. Τέλος στα 270, νιώθω ότι είναι ληστεία η τιμή του. Χρόνια πολλά.
-
Πάντως με την τελευταία ενημέρωση «ασφαλείας» η Samsung θέλει να σου πει «τι άλλο πρέπει να κάνουμε για καταλάβεις ότι η μπαταρία πέφτει αρκετά γρήγορα»
-
Μετά από τόσα χρόνια μπορώ να πω πως το edge δεν έχει καμία σχεδόν χρηστικότητα. Όταν βγήκε κέρδιζε τις εντυπώσεις. Ήταν innovation φάση, αλλά είναι ελάχιστες οι φορές που χρησιμοποίησα τις λειτουργίες του. Μόνο ο "φωτισμός οθόνης edge" αξίζει. Είναι πολύ ωραίο εφέ στις ειδοποιήσεις. Κατά τα λοιπά, είναι δύσχρηστο.:X Πανέμορφο, αλλά δύσχρηστο.
-
Αυτό είναι το θέμα... Οι ναυαρχίδες πλέον είναι απλησίαστες. Θυμάμαι το είχα πάρει 650e και ναι, έχει κρατήσει 3 χρόνια, πράγμα απίστευτο για μένα, καθώς άλλαζα 2 συσκευές το χρόνο. Ποτέ ξανά κινητό δεν νομίζω να κρατήσει τόσο. Καλοβλέπω το P30 στα 350e και το Huawei Nova 5T στα 250e (που το θεωρώ ληστεία για τα χαρακτηριστικά του). Επειδή έχω ρίξει τρελό "διάβασμα" όλους αυτούς τους μήνες, δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο μέχρι τα 600e. Ίσως το P30 Pro που θεωρώ είναι καλά τα 500e για ένα κινητό-ναυαρχίδα του 19. Πανέμορφο αλλά το έχει αυτό που με κούρασε στο S7. Η Edge οθόνη.
