Jump to content

PRATINAS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    461
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by PRATINAS

  1. Το εχω στα χέρια μου. Μναι... Δεν το περίμενα τόσο μεγάλο. :rolleyes:
  2. Χαχαχαχα! Μην με προκαλείς! Πίσω μου σε έχω σατανά! :lol: Σοβαρά τώρα... για κάποιο λόγο, ότι και αν έχω κοιτάξει, πάλι στο OPO καταλήγω, αλλά κάτι με φρενάρει. :ninja:
  3. Μάλιστα... Αν και το ζαχαρώνω... μία η αφή, μία οι κιτρινίλες στην οθόνη… Είναι και που έχω εδώ και κάτι μήνες το G2 με καμένα pixel σε όλη τη δεξιά πλευρά (άρα καμένος…) Μπέρδεμα…:worry:
  4. Ποτέ δεν ανέφερα ή υπονόησα ότι φέρνει κλώνους ή «μαϊμού» προϊόντα. Ήμουν ξεκάθαρος σε αυτό το είπα. Ότι δηλαδή φέρνει κινητά που δεν φέρνει άλλος στην Ελλάδα, και ένα απλό παράδειγμα ήταν το E8.
  5. Ένας φίλος που αγόρασε το Moto G 2014 δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι πως το μαγαζί έχει το HTC One E8 που δεν το έχω δει πουθενά αλλού. (και φυσικά δεν το αναφέρει ούτε η ιστοσελίδα της HTC Ελλάδας…:X
  6. Περαστικά στον πατέρα σου. Με το καλό να γυρίσει σπίτι και να το ευχαριστηθεί!
  7. Άραγε θα υποστηρίζει το Nova Go; :whistle::whistle:
  8. Έχει ευρωπαϊκό ΙΜΕΙ και προορίζεται για τις αγορές της Σιγκαπούρης (όπως είπαν) Est. Date of Range Issuance Around - Q4 2012 Reporting Body - British Approvals Board of Telecommunications (BABT) Primary Market - Europe Legal Basis for Allocation - EU R&TTE Directive Αλλά πλέον αυτό λίγο με αφορά. Όπως είπα, η συμπεριφορά ήταν....
  9. Δεν είχα καμία απαίτηση να μου κάνουν service από τι στιγμή που ήξερα τι αγόραζα και από πού το αγόραζα. Αλλά δεν είχα και τίποτα να χάσω με το να τους πάρω τηλέφωνο. Δεν φταίω όμως εγώ για την συμπεριφορά τους και την ασυνεννοησία τους. Αν έχουν τόσο ανάγκη τα 140 τους τα δίνω. Δεν είναι το θέμα μου αυτό. Είμαι ψυχάκιας και σε 2 μήνες θα πάρω άλλο κινητό. Δεν με αφορά αυτό. Απλά, με αποκάλεσαν ψεύτη, μου έδωσαν αναληθείς πληροφορίες, και μου άνοιξαν το κινητό χωρίς να με ενημερώσουν.
  10. Μερικά σοβαρά πραγματάκια για LG και Procordia προς γνώση και συμμόρφωση. Το G2 32g παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη. Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών της LG στην οποία τους είπα πως το κινητό είναι αγορασμένο μέσω EBAY από χώρα που δεν είναι στην ΕΕ, αλλά το κινητό έχει IMEI ευρωπαικό. Μου είπε ο τύπος που μίλησα πως δεν υπάρχει πρόβλημα και πως όντως το IMEI είναι ακριβώς έτσι. Να το πάω στο service, να μου ελέγξουν και αν όντως υπάρχει πρόβλημα που δεν δημιούργησα εγώ, δεν θα επωμιστώ κανένα κόστος. Για να είμαι καλυμμένος, λίγες μέρες μετά, ξανακάλεσα πάλι την LG για το ίδιο θέμα και που επιβεβαίωσαν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Έτσι λοιπόν, πήγαν στην Procordia και τους ανέφερα τα σχετικά. Αφού η υπάλληλος ήταν αγενέστατη (χωρίς ίχνος εμπάθειας, πραγματικά ήταν αγενής), μου λέει από πού το πήρα και ότι δεν μπορούν να μου καλύψουν την εγγύηση. Της εξήγησα ότι επικοινώνησα με την LG 2 φορές (μέχρι εκείνη τη στιγμή) και μου είπαν ότι καλύπτετε κανονικά η εγγύηση. Εν τέλει και αφού η συγκεκριμένη δήλωνε άγνοια, άφησα το κινητό και θα με ειδοποιούσαν (όπως είπε) για τα περεταίρω. Στο μεταξύ, μία ώρα μετά, για να είμαι 100% σίγουρος, ξαναπήρα την LG και τους εξήγησα ότι στην Procordia μου τα μασάγανε καθώς έλεγαν πως το κινητό επειδή είναι αγορασμένο από κράτος μη- μέλος της EE δεν μπορούσαν να μου καλύψουν την εγγύηση. Λέω παράλληλα (για ακομα μία φορά) ότι το κινητό έχει ευρωπαϊκό IMEI. Μου λέει ό θεούλης –από πού το ξέρετε αυτό, και του απαντάω ότι υπάρχουν άπειρα site για να το διαπιστώσεις. Αφού του ξαναέδωσα το IMEI και του είπα ότι είναι αγορασμένο από Ταιβάν, όντως είπε ότι δεν θα έχω ΚΑΜΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟ SERVICE αν και η υπόθεση μου δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί. Δεν έχει σημασία από που έχει αγοραστεί το κινητό. Αν είναι το ΙΜΕΙ συμβατό με ΕΕ, όλα είναι οκ. Παίρνω την επόμενη μέρα τηλέφωνο την Procordia και μου είπαν ότι το κινητό το εξετάζουν. Ξαναπαίρνω 5 ώρες μετά και μου είπαν ότι το κινητό είναι έτοιμο!!! Τους λέω –χωρίς κόστος; και μου λένε χωρίς κόστος. Πάω λοιπόν σαν χαζοχαρούμενο να παραλάβω το κινητό. Πηγαίνω στην αγενέστατη υπάλληλο και της λέω –ήρθα να παραλάβω το κινητό κτλ κτλ. Αυτή άσπρισε και ψαχνόταν να δει τι έχει γίνει. Όντως το κινητό ήταν έτοιμο αλλά η συγκεκριμένη έστησε σαστιμένη ολόκληρο meeting με διαφόρους από εκεί μέσα με αποτέλεσμα να περιμένω περίπου 20 λεπτά χωρίς να ξέρω τι γίνεται. Το αποτέλεσμα; Μου λέει πως έγινε το service αλλά κοστίζει 140 κάτι ευρώ. Της λέω άντε πάλι τα ίδια. 3 φορές μίλησα με υπάλληλο της LG και μου είπαν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Το καλύπτει η εγγύηση για να μου πει η πάλληλος εμμέσως πλην σαφώς ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΩΣ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ με την LG γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Της λέω να μη με αναγκάσει να κάνω άρση τηλεφωνικού απορρήτου γιατί με προσέβαλε. Ήταν μάλιστα τόσο μεγάλη η μανία της να πάρει τα λεφτά που μου λέει ότι –εμείς επικοινωνήσαμε με την LG και μας είπαν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση. Αναγκάστηκα να πάρω επιτόπου έναν υπάλληλο της LG για να βγάλω άκρη και ως δια μαγείας μου λένε ότι το κινητό είναι αγορασμένο από Ταιβάν (χαίρω πολύ, τους το είχα πει), αλλά είναι προορισμένο για αγορά της Σιγκαπούρης!!! Δεν θα το σχολιάσω αυτό. Το ΙΜΕΙ μου λέει ΕΕ. Δεν με αφορά εμένα για πού προορίζεται. Με λίγα λόγια, η πολιτική της LG στο θέμα μου άλλαξε 180 μοίρες μετά την επικοινωνία που έγινε με την Procordia, ίσως για να μην υπάρξει δεδικασμένο πάνω σε αυτό το θέμα. Δεν ξέρω… Της λέω της αγενέστατης, -και μου κάνατε ένα service 140 ευρώ λοιπόν, (το οποίο αμφισβητώ) και δεν με ειδοποιήσατε; Μου λέει ναι, και μας συγχωρείται. Αν δεν δώσετε τα λεφτά να περιμένετε μία ώρα, μέχρι να σας βάλουμε πάλι την χαλασμένη οθόνη!!! Σε αυτό το κινητό κοπελιά, έδωσα 500 ευρώ. Δεν είναι σακούλα με πατατάκια να το σκαλίζεις συνέχεια επειδή εκεί πέρα είσαστε άχρηστοι όλοι. Φυσικά και το άφησα εκεί το κινητό και θα περιμένω. Θα κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες καθώς δεν μπορούν να κοροϊδεύουν έτσι τον κόσμο. Θα φτάσω μέχρι Συνήγορο του Καταναλωτή, Ινστιτούτο Καταναλωτών και φυσικά θα διαφυλάξω κάθε νόμιμο δικαίωμα μου για συκοφαντική δυσφήμηση και παραπλάνηση καταναλωτή. Δεν είναι θέμα τα 140ε. (είναι και αυτά θέμα οκ) αλλά είναι κυρίως η κοροϊδία και η συμπεριφορά. Αυτά τα λίγα και συγνώμη για το μακροσκελές post.
  11. Σίγουρα το internet έχει ότι θέλεις, αλλά επίσης σίγουρα οι εταιρίες κινητής δεν σου προσφέρουν φτηνό internet με αρκετά giga, για να έχεις ότι θέλεις. Anyway, ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά μάλλον με βλέπω να κοιτάω αλλού καθώς ότι hands free υπάρχει με ράδιο, κοστίζει όσο ένα low budget κινητό ΜΕ ράδιο. :ninja:
  12. Επειδή το ζαχαρώνω για αλλαγή αλλά η έλλειψη του ραδιοφώνου είναι ανασταλτικός παράγοντας (τι ιδέα είχαν αυτοί οι κορεάτες…) καμιά πατέντα με το ράδιο γίνεται; Κάτι σε hands-free έστω…:cry:
  13. To έχω βρει στα 215e. Είναι το μοντέλο Mi3-w. Έχει καμιά διαφορά; Και κάτι τελευταίο. Αν δεν έχει και ειναι οκ, από δική σας εμπειρία, αξίζει να δώσω +40 για το G2 ή να το χτυπήσω;
  14. Πρώτη φορά πήρα κινητό από εξωτερικό και μου έβγαλε αυτό το πρόβλημα. Αν και το έχω 3 μήνες, δεν ελπίζω η LG να δείξει... οίκτο. Λογικά παμέ να δώσουμε 150άρι! Μια χαρά! :rolleyes:
  15. Καμία σχέση. Πολύ normal χρήση με ελάχιστο gaming για να περνάει η ώρα.
  16. Εμφανίστηκε αρχικά σαν κιτρινίλα, ενώ όσο το κινητό ζεσταινόταν, τόσο αυτό γινόταν πιο έντονο. Τώρα είναι σχεδόν μόνιμο. Από τα πλάγια δείχνει σαν «καμένο». Δεν ξέρω… πρώτη φορά συναντάω κάτι τέτοιο. *32αρι, πάρτιδα 403
  17. Καλό και χρυσό το G2 αλλά μου έβγαλε μια μικρή κιτρινίλα στην οθόνη. Όχι κάτι σπουδαίο αλλά εγώ έχω λίγο ψιλοσπαστεί. Σκέφτομαι να το «σκοτώσω» σε καλή τιμή, μιας και είναι και το 32άρι.
  18. To hands free δεν μου κουμπώνει για κανένα λόγο, όσο και αν το πιέζω. Έχω δοκιμάσει και το «μαμά» αλλά και διάφορα ακουστικά. (Το ίδιο συμβαίνει και με το optimus G που έχω). Καμιά ιδέα;
  19. Χωρίς πολλά πολλά… Ποτήρι με γεμάτο με νερό πέφτει στο τραπέζι και το κινητό έκανε το πρώτο «καλοκαιρινό» μπανάκι. Αφού παθαίνω το πρώτο μίνι εγκεφαλικό (μακριά από σας αυτό…) το σκουπίζω αμέσως. Το σκαλίζω με την ελπίδα να μην έχει πάθει κάποια σοβαρή ζημιά. Αποτέλεσμα, δεν έπαθε τίποτα! (τζάμπα το εγκεφαλικό). Τέρας το κινητό (και κwλόφαρδος εγώ…):innocent:
  20. Φοβερό; http://s13.postimg.org/8rrft1m43/Screenshot_2014_05_06_07_14_58.jpg Τρομερό;
  21. Sorry αλλά εδώ δεν μπορώ να επιλέξω. Από τη μία το SX1 που εμένα μου έλυσε τα χέρια και από την άλλη το Razr V3 που μπορεί να μην έχει κάποια τεχνολογική καινοτομία, αλλά ήταν ο πανέμορφος ορισμός του clamshell. Το Nokia 7650 από τη μεριά του έφερε πολλές καινοτομίες. :!:Αποχή από τις κάλπες.:!:
×
×
  • Create New...