Jump to content

PRATINAS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    461
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by PRATINAS

  1. PRATINAS

    LG G Flex2 (H955)

    Κάτω από 240 πλέον. Και όταν είχε πάει 270 έλεγα ότι δεν μπορεί να πάει άλλο κάτω...:lol:
  2. PRATINAS

    LG G Flex2 (H955)

    Μα είναι να τρελαίνεσαι όταν κάποιοι αποθεώνουν, (παράδειγμα_mode_on) το παγκόσμιος άγνωστο LeEco S1 Pro X800 (πρώην LeTv), το οποίο έχει ίδιο επεξεργαστή με το Flex2, χειρότερη κάμερα, απαράδεκτα κακογραμμένη ROM και κοστίζει +70 – 100 ευρώ. (παραδειγμα_mode_off) Απλά όλοι θέλουν να γίνουν ψαγμένοι ή δεν ξέρω και γω τι… Το κινητό αυτή τη στιγμή είναι...
  3. PRATINAS

    LG G Flex2 (H955)

    Στα 257 ευρώ σε γνωστό bestpriceμάγαζο, η τιμή του είναι χώμα. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτά τα λεφτά. Ακόμα και στην κατηγορία των 300 ευρώ.
  4. PRATINAS

    Huawei P8

    Τελικά φοράει τον Kirin 930 ή τον 935; Γιατί διαβάζω ότι έχει μικρά θεματάκια στα παιχνίδια. Αν έχει τον 935 που είναι δυνατότερος από τον SD 801, δεν καταλαβαίνω την αδυναμία του στα βαριά παιχνίδια.
  5. Καλύτερο smartphone 2015: LG G4 Καλύτερο ταμπλετ 2015: Surface 4 Καλύτερο value for money: LG FLEX 2 Μεγαλύτερη απογοήτευση: HTC One M9
  6. Με τη νέα αναβάθμιση άλλαξε η έκδοση βασικού φάσματος ( κλασσικά ) και εμφανίστηκε η εφαρμογή "έξυπνη διαχείριση"... Για 380mb θα έχουν γίνει και άλλα στο κινητό. Δεν μπορεί. ...
  7. Nexus one. Έφερε την επανάσταση σε αυτό που όλοι τώρα ξέρουμε "android" με το Android 2.1 Eclair (και στην συνέχεια με την κορυφαία 2.2 Froyo). (Και φυσικά το αντίπαλον δέος του κορυφαίου HTC Desire)
  8. Τίμιο για τα λεφτά του. Το μεγάλο του πρόβλημα είναι ο Snapdragon 410, ο οποίος σε συνδυασμό με τον Adreno 306, θάβει το κινητό στα παιχνίδια και τις βαριές εφαρμογές. Λίγο πιο ισχυρό και θα ήταν το απόλυτο vfm.
  9. Μέχρι ποια η μέγιστη που θερμοκρασία μπορεί να χαρακτηριστεί σε νορμάλ συνθήκες "φυσιολογική" για τον επεξεργαστή του oneplus;
  10. Ολοκαίνουργια. Διαφορετικό imei.
  11. Πριν από δύο μήνες είχα αναφέρει εδώ ότι αντιμετώπισα θέμα με κολλημένα pixel στην οθόνη. Το έστειλα πίσω, έγινε η αντικατάσταση και όλα οκ. Όλα οκ; Κι όμως… Η νέα συσκευή που έστειλαν έχει από χθες το ίδιο πρόβλημα. Κολλημένα pixel. Τι να τους πεις… :shoot::shoot: Κουράστηκα… :rocket:
  12. Όχι καμία σχέση. Δεν είμαι τόσο γκαντέμης για να μου βγάλει νέο πρόβλημα. Απλά το είδα, το δούλεψα, και ίσως ήρθε η ώρα να πω bye. Για την εταιρεία και για το κινητό, έχω να πω τα καλύτερα πάντως. Αν μέσα στην εβδομάδα δεν βρω κάτι καλύτερο, θα το κάνω το unboxing… :O
  13. Είναι κινητάρα χωρίς δεύτερη κουβέντα, αλλά μου την «έσπασε» :p:lol:
  14. Πριν από λίγο καιρό, σε αυτό εδώ το topic είχα αναφερθεί για κάποια κολλημένα pixel στην οθόνη, μετά από περίπου δύο εβδομάδες χρήσης. Το έστειλα πίσω, το κοίταξαν και μου επέστρεψαν καινούργια συσκευή. Κανένα πρόβλημα με την αποστολή και την παραλαβή, μέσω DHL, (μία μικρή καθυστέρηση μόνο κατά την αποστολή) και τα έξοδα φυσικά όλα από την oneplus. Πολύ καλή λοιπόν η εξυπηρέτηση της εταιρίας, που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει όσες είναι Ελλάδα. Το θέμα είναι ότι έχω ξενερώσει με το κινητό. Το έχω ακόμα κλειστό και σκέφτομαι να το «σκοτώσω». Αυτά για την ιστορία.
  15. Το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά χθες, καθώς είδα να «παγώνουν» ορισμένα pixel, τη στιγμή που έπαιζα wwe immortals. :wacko:
  16. Ναι. Να με συγχωρείς. Έχεις δίκιο. Δεν είναι μόνο επτά. Είναι περισσότερα. http://s13.postimg.org/lwm004yb7/20150414_031445f.jpg Και αν για σένα είναι λίγο απίθανο να προέκυψε "αστοχία υλικού" στην οθόνη με την χρήση, άλλο τόσο απίθανο είναι να του έκανα drop και bend test, να το χρησιμοποίησα σαν σφυρί, να το έβαλα σε φούρνο μικροκυμάτων κτλ.
  17. Αλλάζουν οθόνη ή συσκευή ; (Καλά οθόνη αλλάζουν, απλα ηθελα λιγο να το γράψω να χαρώ)
  18. Κινητό 20 ημερών και ξαφνικά βλέπω νεκρά τουλαχιστον 7 pixels. Σαν έναστρος ουρανός δείχνει το μαύρο. Εύγε OnePlus !
  19. Την κάμερα την περίμενα λίγο καλύτερη. Η φωτογραφίες στο native βγαίνουν ψιλοθαμπές (όχι δεν θαμπό το τζαμάκι πίσω).:rolleyes:
  20. LG G2, και είναι ίσως η πρώτη φορά που έχω μετά από τόσες ώρες το κινητό με την ζελατίνα του... (το πως αντέχω ένας θεός το ξέρει). Σοβαρά τώρα, κατά την μεταφορά του είναι βολικό;
×
×
  • Create New...