-
Δημοσιεύσεις
461 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by PRATINAS
-
Τρομερό το κινητό. Υπέροχο. Ένα από τα καλύτερα που έχουν περάσει απο τα χέρια μου, που όμως πλέον δείχνει δυστυχώς τα χρόνια του. Βέβαια ειναι τοσο καλό που ο αντικαταστάτης είναι δύσκολο να βρεθεί.
-
Εγώ το κοίταζα για αντικαταστάτη του S7 αλλά οι καταραμένες amoled έχουν το always on display. Δεν υπάρχει γυρισμός (νομίζω). Επίσης αυτό με το πλαϊνό κουμπί, δεν έχω λόγο να μην πιστέψω ότι μπορεί να είναι πιο γρήγορος, αλλά είναι πολύ αιχμηρός ο διάολος.
-
Καμία διαφορά. Μόνο στο πίσω μέρος σχεδιαστικά. Μιλάμε για δύο ολόιδια κινητά. Γενικά συμπαθητικό κινητό αλλά μάλλον θα ξεχαστεί γρήγορα, και ίσως να μην έχει μελλοντικά την υποστήριξη που κάποιος mid user θα ήθελε. Ανασταλτικός παράγοντας για την αγορά του, το πλαϊνό κουμπί που είναι ο σαρωτής των αποτυπωμάτων και κόβει σαν λεπίδα (ακριβώς όπως και το h20). Τι σκεφτόντουσαν άραγε όταν τα έβγαζαν στην παραγωγή;
-
Τρομερό αλλά έσκασε update κάπου στα 150 mb. (Λογικά ενημέρωση ασφαλείας). Die hard.
-
Έχουν περάσει πολλά κινητά από τα χέρια μου. To note 10 (το απλό, το ορθόδοξο), έχει απίστευτα ισορροπημένο κράτημα, και αυτό είναι που μου έχει μείνει. Από επιδόσεις δεν ξέρω, δεν είμαι κάτοχος, αλλά προφανώς είναι κορυφή. Πρώτη φορά που μπήκα σε σκέψεις (αλλά οκ έφυγαν αμέσως) να πουλήσω νεφρό για κινητό.
-
Σου δίνει 80.000 Bonus. Αυτό μεταφράζεται σε 160 ευρώ. Το κινητό με αυτή την προσφορά πάει στα 140 ευρώ. Ούτε σε Black Friday τέτοια τιμή. Δεν πιστεύω να κάνω κάπου λάθος... αλλά ban ξεban, το ψήνω για αντικαταστάτη του υπέροχου S7. *Άκυρο. 20.000 bonus δίνει, δηλαδή 40 ευρώ.
-
Παιδιά ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να πείτε τη γνώμη σας. Με μπερδέψατε περισσότερο! Χεχεχεχε! Myphone rulezzzz (To poco είναι τίμιο αλλά τρώει άκυρο λόγω απουσίας NFC. Οι ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού είναι ένας δρόμος χωρίς επιστροφή…)
-
Καλά, ευχαριστημένος είμαι από την κινητάρα, αλλά επειδή έχω χάσει επαφή, δεν ξέρω πόσο καλύτερα είναι τα κινητά του 2019. (Σαν εμπειρία χρήσης μιλάω πάντα).
-
Μετά από πτώση είναι γεμάτο ρωγμές το πίσω μέρος. Παράλληλα, έτυχε η οθόνη να βγάλει “burn-in”. Το πάω στην smartec και ενώ είμαι εντός εγγύησης μου λένε ότι η εγγύηση για το πίσω καπάκι δεν ισχύει, αλλά την οθόνη την αλλάζουν και μαζί και την μπαταρία. Αλλά για να γίνουν αυτά, θα πρέπει να αλλαχτεί και το πίσω καπάκι αναγκαστικά (πράγμα λογικό καθώς μόλις βγει θα γίνει κομμάτια). Το ερώτημα είναι το εξής. (βασικά είναι ρητορική ερώτηση ) Αξίζει εν έτει 2019, να δώσεις 70ε για το καπάκι (και στην ουσία καινούργια οθόνη + μπαταρία "άρα «νέο κινητό»"), ή κάνεις υπομονή να πάρεις στο «κοντινό μέλλον» κάτι καινούργιο;
-
Χάνουμε ωραία πραγματάκια
-
310,33 mb ήρθε σε μένα...
-
Άρα τζάμπα έψαχνα και γω. Είναι πραγματικά παράξενη η απόφαση να καταργηθεί το side clock. Σε σχέση με κάτι άλλα ξεκάρφωτα πραγματάκια που έχει το κινητό και είναι άρχηστα, ήταν χρήσιμο feature, ειδικά τη νύχτα καθώς ήταν διακριτικό. Ελπίζω σε νέο update να επανέλθει. Ψιλοξενέρωσα.:lol:
-
Όχι δεν εννοούσα αυτό. Όταν προγραμμάτιζες μια ώρα το Always on Display, εμφάνιζε κανονικά την ώρα μπροστά την οθόνη. Όταν πέρναγε αυτή τη ώρα, το ρολόι με τις διάφορες πληροφορίες πήγαινε στο edge κομμάτι. Πχ. Το προγραμμάτιζες 06:00-20:00 έδειχνε αυτό. Από τις 20:01-05:59 δεν κάνει αυτό.
-
Εντυπώσεις με oreo. -Ζεσταίνεται πιο εύκολα (και περισσότερο). -Φορτίζει πιο αργά (αλλά καταναλώνει το ίδιο). -Έχουν προστεθεί αρκετά νέα πραγματάκια (τα οποία είναι ψιλοάχρηστα). -Μου βγήκε η πίστη για να το παραμετροποίησω από την αρχή (Όταν δεν είναι προγραμματισμένο στο “always on display”, ακόμα δεν έχω βρει πως δείχνει την ώρα στο edge κομμάτι.) -Τα νέα εικονίδια δεν μου αρέσουν. Αλλά… Το κινητό πήρε και πάλι ζωή και δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τις ναυαρχίδες του ’18.
-
Η μπαταρία κάνει νερά το τελευταίο διάστημα. Παράλληλα το κινητό μερικές φορές σαν να "αγκομαχάει". Η φταίει κάποια εφαρμογή, ή κάποια ενημέρωση ασφαλείας έκανε τον πύραυλο, zastava. Πάω για factrory reset και βλέπουμε...:ninja:
-
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
-
Από το απροβλημάτιστο εδώ και ένα χρόνο LG G4, ήρθε η ώρα της αλλαγής με το Edge. Η διαφορά στην ταχύτητα ήταν κάτι που δεν περίμενα. Εγκατάσταση εφαρμογών, multitasking κτλ , γίνονται αστραπή. Ευχάριστη έκπληξη και η μπαταρία. (μελανό σημείο στο G4). Το μόνο που δεν μπορώ να συνηθίσω είναι η ευαισθησία που έχουν οι καμπύλες στην οθόνη, με αποτέλεσμα άλλα να θέλω να πατήσω και άλλα να βγαίνουν. Η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι αν παίζει 1440p στο YouTube, ή χρειάζεται καμιά μοντιά; :blink:
-
Οτι και να λεμε, η συσκευή ειναι κινηταρα. Απο το G2 ειχα να συναντήσω τοσο ολοκληρωμένο κινητό. ΑΛΛΑ... Η μπαταρία του, ειδικα το καλοκαιρι που το G4 ειναι προέκταση του χεριου, ειναι για κλάματα. Δεύτερη μπαταρια ή καποιο power bank ειναι απαραίτητο. Το ξαναλέω ομως. Ειναι εργαλείο.
-
Μπορεί να αλλαχτεί το μεταλλικό πλαίσιο? (μόνο το μεταλλικό πλαίσιο, όχι οθόνες κτλ)
-
Απλά νόμιζα πως ήταν κανά bug του κινητού η του ΜΜ. Οπότε λογικά ότι δεν έκατσε καλά κάποια εφαρμογή. Όπως και να έχει, έκανα μια φορά restart και δεν ξαναεμφάνισε κάτι παρόμοιο. Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
-
Ξαφνικά την ωρα που χάζευα σε FB οταν έκανα scrolling στην οθόνη μου έγινε στιγμιαία πράσινη. Όχι ολη η οθόνη, μόνο το κομμάτι της εφαρμογής. Στη συνέχεια παω στο κεντρικό μενού και μου έκανε τα ίδια. Αρχικά στην χαμηλότερη φωτεινότητα, αλλα και όταν την αύξησα τα ίδια. Τελικά μετά από ένα restart επανήλθε στα φυσιολογικά. Έχει κανεις ιδέα τι φρίκη μπορεί να έφαγε?
-
Με τον sd 615, το play είναι ένα άριστο κινητό της μεσαίας κατηγορίας. Πήρα το A5 και χτυπάω το κεφάλι μου με τον sd 410. Απο επεξεργαστές μόνο 810, 808 (το nexus με τα 16gb χάνει αρκετά), 805, 801, 652 και ίσως 650 (σε καμια περιπτωση πάντως το note 3 pro). Ούτε kirin, ούτε Mediate. Θα περιμένω όπως είπα καμιά προσφορά μήπως σκάσει μύτη... για λίγες μέρες ακόμα αλλά δεν το βλέπω. Οπότε το flex2 είναι μονόδρομος.
-
Ήρθε η ώρα για μια μικρή αλλαγή ενόψει καλοκαιριού. Εδώ και δύο μήνες ψάχνω καθημερινά για να βρω το καλύτερο κινητό κάτω από τα 250 ευρώ. Το flex2 στα 230 πλέον, πιστεύω ότι δεν έχει αντίπαλο σαν σύνολο, που για μένα είναι κάμερα - επιδόσεις - και το κυριότερο, εμπειρία χρήσης. Ναι οκ, έχει τα προβλήματα του, αλλά καλώς ή κακώς δεν υπάρχει κινητό που είναι εντελώς απροβλημάτιστο. Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα μήπως και βρεθεί ξαφνικά τίποτα καλύτερο, αλλά δεν νομίζω…:ninja:
-
Α οκ. Κρίμα γιατί αυτή τη λειτουργία την έχουν τα Huawei με fingertip scanner και είναι βολική.
-
Ο σένσορας για το δακτυλικό αποτύπωμα κάνει και λήψη φωτογραφιών;
