Jump to content

PRATINAS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    461
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by PRATINAS

  1. Και παλι, για ΜΜS δεν εχω καταφερει να τις αποθυκευσω σε κανενα απο αυτους τους φακελους.... Καλα, εχουν τρελαθει στην NOKIA!!!!
  2. Aπορια!!! Πως μπαινουν εικονες απο το PC στο 3300??? Αν δεν μπαινουν τοτε σε τι χρησιμευουν οι φακελοι "images, κτλ???"
  3. Το αλλο το κουλο??? Μου στελει ενα παιδι ΜΜS (εικονα) και δεν μου την εμφανιζει γιατι λεει εχει οριο 50 KB σε μια φωτο. Ενω η φωτο ειναι 54,2. Αχ ρε ALCA, με ξενερωσες τωρα....
  4. Την Πεμπτη εχει το Star την πιο σουρεαλιστικη ταινια που εχω δει στην ζωη μου. Ονομαζεται "The big Lebowski" (Ο μεγαλος Λεμποφσκι) Αν εχετε διαθεση για ξενυχτι, (2 την νυχτα ειναι το εργο) δειτε το. Θα αξιζει το ξενυχτι!!!!
  5. Eυχαριστω!!!! Μα καλα? ιδιο user guite με το 535 εχει??? Μπραβο τους!!!!!!! Κατι αλλο τωρα. Συνοδευε το 735 κανενα cd??? Γιατι αν υπηρχε ελειπε και αυτο!!!! Αν τελικα υπηρχε που μπορω να το βρω????
  6. Τα παντα. Απο Guns n' Roses μεχρι ΤΕΡΛΕΓΚΑ!!!!
  7. 7918. Oλα παιζουν στο Winamp 5.02 Aπο τζουτζουκα μεχρι Μπρεγκοβιτς.... Ενταξει καλα ειναι...
  8. Οχι μονο υπαρχουν. Ζουν και αναμεσα μας!!!!
  9. Παντα. Κυριως λογο ακτινοβολιας.... Με ξυπναει η αφυπνιση.... (τι με ξυπναει...., τωρα πια χτυπαει, το κλεινω και ξανακοιμαμαι!!!!)
  10. Cosmote 4 ever (αν και μεχρι να ανανεωσω την καρτα, μου σπαει τα νευρα...) ((αν και εχω και μια βοντα, ετσι, για καβατζα....)) :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
  11. Γεια σας παιδες!!! Λοιπον, πηρα (υστερα απο πολυ μελετη... το Ο.Τ.735...) Το προβλημα ειναι ενα. Το πηρα απο ανταλακτηριο αλλα δεν εχει το βιβλιο οδηγιων... Αυτη την στιγμη δεν βγαζω ακρη με το τι γινεται στις υπερυθρες. Ο.κ., προς αλλο κινητο ειναι κλειδωμενες, αλλα τις φωτο στον Υ/Η πως μπορω τις περασω??? ΗELP ΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!!!
×
×
  • Create New...