-
Δημοσιεύσεις
461 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by PRATINAS
-
Καλησπερα. Πως μπορω να μεταφερω τα τηλεφωνα του 7610 στο pc??? (λογικα με το pc suite...):confused: Aλλα, και να ειναι αυτο, δεν ξερω την διαδικασια για να μεταφερω τις επαφες... :wacko: Σημ: Αν τις μεταφερω τις επαφες αυτες διαγραφουν απο το κινητο??? (ναι, μπορει να πεταξα κοτσανα...) Οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν πολυτιμη!
-
Ευχαριστω για την βοηθεια! Η καλοκαιρινη αναβαθμιση του PSP θα ολοκληρωθει με την αγορα μιας memory 2 giga... Να πως φευγουν τα κερδη απο το στοιχημα.... :cry: :lol: :lol: :cry: :wacko:
-
Θα ηθελα "οποιος ξερει..." να μου πεις γνωμες για Pro 5, F1 Grand Prix, NBA Street Showdown, WWE Smackdown Vs Raw 2006. Ευχαριστω.:D :D
-
Δευτερωνω.... Γενικα το βρισκεις ακομα ευκολα στα μαγαζια το εν λογο κινητακι?????? ΥΓ... Ερωτηση κρισης... Αξιζει να τελειωσω το 7610 με το Motorolaκι???
-
DesertSMisSRaiN και δημοσια σε ευχαριστω! Αν νιωθεις καπως, ακους αυτο το κομματι και σε αποτελειωνει.... :cry: :cry: :cry: :cry:
-
Λοιπον... Τωρα οποιος καταλαβει θα ειναι θεουλης... Στα "Εγκληματα" στο τελευταιο επισοδειο (νομιζω...) Η Φλωρα με τον Αχιλλεα χορεψαν ενα βαλς. _Το Βαλς των Χαμενων ονειρων_ η καπως ετσι. Οποιος εβλεπε την σειρα θα θυμαται... Ξερει κανεις να που πει πως - που - ποιος κτλ το λεει??? Thanks! :O
-
Oπως και να χει το προγραμμα ειναι μια χαρα! Βεβαια αν ηταν και FREEWARE θα ηταν καλυτερο...:cry: :O
-
Nαι αλλα τωρα ερχεται μια αλλη σκεψη.... Με 1gb μνημη αντε να χωρεσεις 1 - 1μιση ταινια. Ετσι μπαινεις στην διαδικασια να παρεις μια ακομη καρτα 2gb... 180- 200 ε καινουν φτερα δλδ για 3 ταινιες... (για ταξιδια κτλ....) Με 200 ε ποσες UMD ταινιες εχω??? ;) :p
-
Εχω ταινιες dvd και τις κανω mpeg (με το Αlive DVD Ripper). Aπο κει (mpeg δλδ) με το PSP Video 9 τις κανω mp4...... Oλη αυτη η διαδικασια μου σπαει τα νευρα καθως κραταει περιπου 1 μερα, για 1 μονο ταινια... (αναλογα με την ταινια βεβαια.) Τα νευρα μου λοιπον ειναι σε οριακη κατασταση....:dizzy: :dizzy: :dizzy: Εχω να κανω λοιπον μια ερωτηση πριν να καταληξω σε κανα ψυχιατρειο.... Υπαρχουν ακομα umd ταινιες και αν ναι που μπορω να βρω??? (για Αθηνα παντα...) :p Και αν τελικα υπαρχουν τι τιμες παιζουν??? Ευχαριστω....
-
Aδελφια γεια σας... Μπορει να γινει καμια μαγκια ετσι ωστε να δυναμωσει ο ηχος του mp3??? Ταξιδευα με πλοιο, ειχα βαλει και τα ακουστικα αλλα δεν ακουγα σχεδον τιποτα. Υπαρχει καμια λυση???
-
εχω version 2.01 αλλα το κατεβασα αυτο το προγραμματακι. Αλλα το rar εχει ενα EBOOT.PBP 2.130kb, και ενα EBOOT 138kb δεν βγαζω ακρη...
-
Eιλικρινα, τι πρεπει να κανω για να παιξει video???
-
Τι πρεπει να κανω για να παιξει Βιντεο???:cry: :cry: :cry:
-
δηλαδη για να καταλαβω, (επειδη ειμαι και λιγο ασχετος...) ειναι κακο που το δικο μου εχει εκδοση 2.01???
-
Media Markt.... Ακομα να συνελθω..... :D
-
Δεν ξερω τι τρεχει με το gιgα. Οπως επεισης δεν ξερω και πως εγινε. Ξερω μονο τι εγινε. Tι εγινε??? Ειμαι πλεον ενας πανευτυχης κατοχος PSP Giga Pack. Πολλοι απο εδω μεσα μπορει να με μισησουν. Γιατι??? Πηρα το Giga Pack + ενα παιχνιδι δωρο............... ........ 225.00Ε!!!!!225.00Ε!!!!!:shock: :shock: :shock: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :dizzy: :up: :up: Μην με ρωτατε.... Δεν ξερω πως εγινε!!!! Αληθεια σας λεω. Ημουν προετιμασμενος για 325ε. Σας αγαπω ολους!!!!
-
Σημερα ειναι η μεγαλη μερα. Λεω να παρω το giga pack. Αξιζει??? Να το χτυπησω????:rolleyes:
-
Μεγαλο μπερδεμα.... :confused: :confused: :confused: 1) 249.00 € value pack, e-shop ή 2) 259.00 € value pack + 1 παιχνιδι, media mark :help: :help: :help: :what: :what: :what: :what:
-
MP3 players (τιμές, συγκρίσεις, εντυπώσεις και mini-FAQ)
PRATINAS replied to teorizo's topic in Digital Gadgets
Aπο ποιοτητα ηχου τι λεει??? -
MP3 players (τιμές, συγκρίσεις, εντυπώσεις και mini-FAQ)
PRATINAS replied to teorizo's topic in Digital Gadgets
Στα Καρφουρ το εχει 125.....:X Δεν ξερω..., ειναι πιστευω πολυ φτηνο.... Νιωθω οτι ειναι ψιλομαπα...:confused: -
Σκεφτομαι να παρω ενα PSP και θελω την βοηθεια σας. Εκτος των gameplaying δυνατοτητων θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα για τις multimedia δυνατοτητες του... Ερωτ. 1η: Η ποιοτητα στην αναπαραγωγη των MP3 ειναι καλη??? (ανταξια του ονοματος και της ιστοριας της SONY????) Eρωτ. 2η: Υποστηριζει αρχεια .wmv , .avi , .mpeg ???? Σας ευχαριστω εκ'των πρωτερων..... :)
-
MP3 players (τιμές, συγκρίσεις, εντυπώσεις και mini-FAQ)
PRATINAS replied to teorizo's topic in Digital Gadgets
To βρει εχω με 1 giga στα 135!!!! Αξιζει?? I need your help!!!!! --------------------->http://www.inovixproducts.com/products/product.php?id=42 -
Λοιπον στο ψητο. (Α, ναι, Καλησπερα...) Λοιπον εχω ενα 7610 αλλα ειμαι σε σκεψεις για να το αλλαξω.... Σκεφτηκα το D500... Aξιζει αυτη η αλλαγη???
-
Επειδη ειμαι ψιλοασχετος, τι χρησιμοτητα εχει το OPERA στο 7610 και πως μπορω να το χρησιμοποιησω??? Ευχαριστω.
-
Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
