-
Δημοσιεύσεις
461 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by PRATINAS
-
O Κοτσοβολος το εχει στα 300ε για λιγες μερες. Αξιζει???
-
Ωραια... τωρα μου αναψες φωτιες.... Βασικα δεν χαθηκε και ο κοσμος αν δινω 3.5 ευρω τον μηνα για msn.... (τοσο νομιζω πως ειναι...).... Οσο για κλειδωματα, νομιζω οτι τουλαχιστον σε αυτο το θεμα, η cosmo δεν εχει τα "κολληματα" που εχει η voda. Tι να κανω τελικα δεν ξερω... Αν ειναι να το παρω θα πρεπει να το κανω μεχρι τις 1.00.....
-
Kαλημερα... Η i mode version του κινητου εχει περιεχει msn messenger?:help: :help: :help:
-
MP3 players (τιμές, συγκρίσεις, εντυπώσεις και mini-FAQ)
PRATINAS replied to teorizo's topic in Digital Gadgets
Ρωταω γιατι καποια site αναφερουν οτι εχει ραδιο και καποια αλλο οχι. Ενω καποια αλλα λενε οτι ραδιο ΔΕΝ εχει μονο η Ευρωπαικη εκδοση.... Τι γινεται??? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: -
MP3 players (τιμές, συγκρίσεις, εντυπώσεις και mini-FAQ)
PRATINAS replied to teorizo's topic in Digital Gadgets
Ξερει κανεις κατι παραπανω για αυτο???--------> http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.569430 -
Προβλημα συνmotorolιστες.... Δεν ξερω αν εχει απαντηθει, αλλα οταν στελνω sms στα 20 γραmματα περιπου μου βγαζει αποστολη 3 μηνυματων... Τι εγινε????
-
Σε ευχαριστω παρα πολυ! :)
-
Παιδες καλησπερα. Υπαρχει ενα τραγουδι απο το "Παιδι θαυμα", το "Καν'το θαυμα σου" Η μουσικη του ειναι απο ενα ξενο τραγουδι. Το ξερει κανεις??? :O
-
Ωραια να στε καλα! Αλλα υπαρχει και παλι :cry: ενα προβλημα... Οταν παταω στο P2k connect (και ενω ειναι φυσικα συνδεδεμενο το κινητο με το pc) μου βγαζει error.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
-
Σ'ευχαριστω bomber αλλα υπαρχει 1 προβλημα... Δεν μπορω να βρω το P2K :grin: :grin: :grin:
-
Παιδια τα funlights πως μπορω να τα ενεργοποιησω??? :O
-
Εγω ειχα 7610 και ημιυν κολλημενος με το εν λογο κινητο αλλα απο τοτε που πηρα το v3i το 7610 ειναι καλο για Σ.Ε.Α. (Συσκευη Εκτακτης Αναγκης) Αν αυτο σε βοηθαει....:O
-
Nαι βρε συ κυριλε!!! :) Σ' ευχαριστω για την βοηθεια!!!
-
Θελει τα κολπα μεσο του GTO..... καλα κρασια.... Αναγκαστικα παω στην 2.71 και ελπιζω να μην εχω τιποτα τραγικα αποτελεσματα στις multimedia χρησεις του psp.....
-
Πηρα με χαρα το F1 06.... H χαρα μου κοπηκε οταν ειδα οτι θελει να του κανω update σε 2.71 :blink: :blink: :blink: απο 2.01 που ειχα..... Τι να κανω???? Το update ειναι μονοδρομος ετσι????:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
-
Βρηκα το Ν90 300ε..... :rolleyes:
-
Eιμαι εδω και λιγες ωρες κατοχος ενος V3i. Το πηρα 267ε. Καλη τιμη πιστευω. Το απλο V3 ειχε 209. Αλλα πιστευω οτι αξιζε το V3i και η καπως χαμηλη τιμη του. Υπαερχει ενα προβλημα ομως... Δεν μου κανει καρδια να το βγαλω απο το κουτι του.... :O :O :O :O
-
Ειναι ενα χαρακτηριστικο κομματι με μια μανιτσα που αναστεναζει.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Ποιο ειναι??? Γνωριζει κανεις παρακαλω???
-
Kι ομως το βρηκες!!!:D :D Ειναι το Pakito Vs. The Drill 2 2006 Σ'ευχαριστω για την αμεση βοηθεια!!!!!!:up: :up: :up: :respect: :respect: :respect: Να σαι καλα. Παω να καψω κανα μπασο τωρα...:music:
-
Θα προσπαθησω να ειμαι οσο το δυνατον πιο συγκεκριμενος γινεται. Εχω ακουσει ενα κομματι το οποιο ακουγοταν (και ακουγεται) στα γηπεδα του μπασκετ. Εχει βγει και σε ρεμιξ και παιζει πολυ τωρα στα κλαμπακια. Οσοι ασχολουνται με μπασκετ ισως, ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιισως να εχουν ψιλοκαταλαβει πιο λεω.... Ειναι ενα μπιτατο κομματι, δυνατο. 1 φορα τα ακουσα και εχω κολλησει. Δεν γνωριζω ουτε πως το λενε, ουτε τπτ. Δεν πιστευω να το ξερει κανενας αλλα η ελπιδα πεθαινει κτλ κτλ....:worry: :worry:
-
Xωρις πλακα, εχει κανεις την μουσικη που εχει η εκπομπη του Λιακοπουλου στη αρχη, στο Δυνατα κι' Ελληνικα??? :D :D :D :alien: :alien: :alien:
-
Εχουμε μια τοσο θαυμασια συσκευη στην κατοχη μας και οι περισσοτεροι χαλιουνται επειδη εχουν versions 2.01, 2.50, 8.40 κτλ..... και κανουν το pspπακι πειραματοζωο.... Χαλαρωστε και απολαυστε αυτα που μας προσφερει εστω και με καποιους συμβιβασμους.;)
-
Eνταξει, για ολα τα παραπανω (καμερες κτλ..) εχω το 7610, Απλα το V3 το βλεπω σαν ενα απλο λειτουργειακα, αλλα καραντιζαινατο κινητο ανεπηρεαστο απο το περασμα του χρονου, οπως ηταν καποτε και για πολλα χρονια το Star tak...
-
Eχω εδω και μια 6ετια νοκια κινητα.. (3300, 3650, 7610 κτλ...) Το θεμα ειναι οτι τα βαρεθηκα οπως βαρεθηκα και τα bug που εχουν γενικα. Ειμαι σε σκεψη να παρω ενα V3x αλλα θελω ενα καθαρα Motorola κινητο και οχι ενα Vodamotorola... Αρα βλεπω να πηγαινω σε ενα V3 (βρισκω την τωρινη τιμη του, σε σχεση με οταν πρωτοβγηκε, τιμη ευκαιριας (απο 600 στα 220!!!!!!!!)) ή σε ενα V3i το οποιο εχει αυτο το κατι παρααπανω... (οπως και 100ε παραπανω...) Το προβλημα ειναι οτι καποτε ειχα το Motorola T720i το οποιο δεν το κρατησα παραπανω απο βδομαδα γιατι ηταν σαν να ειχα Katsarola T720i... Θελω να πω οτι ειμαι λιγο διστακτικος πλεον ως προς τα κινητα της Motorola. Aν εχει καποιος την καλοσυνη να με βοηθησει θα το εκτιμουσα! Ευχαριστω... :D
-
Eυχαριστω για την βοηθεια. Τωρα ενταξει.. τι κλειδωμα να θελει το V3x... Οσο για τα αλλα, ε, τo 7610 ειναι S60.... Anyway, το μοτο το εχω βρει 319e με vodafone.... Aν πεσει λιγο ακομα η τιμη θα το χτυπησω, αρκει να το βρω χωρις vodafone live ktl.....
