Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντως αν το στείλουν στην Smartec που είναι το κεντρικό της samsung, για την επισκευή δε θα αργήσει καθόλου. Στην smartec αν έχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά την επόμενη εργάσιμη είναι έτοιμο. Άντε υπομονή! Στην μεταφορά θα είναι το πρόβλημα. Αυριο Σαββατιάτικα όμως είναι ανοιχτά? Γιατί όσα σέρβις κινητών έχω δει, για κάποιο λόγο δεν δουλεύουν Σάββατο. :blink:

 

Πάντως δεν πιστεύω να σου είπαν για καμιά χρέωση για μεταφορικά?

 

για κάποιο λόγο δεν δουλεύουν Σάββατο. :blink:

 

 

Αυτοι ρεπο να μην παρουν ??

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 729
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα,

2 ερωτήσεις.

 

Αγόρασα από μαγαζί της Αθήνας (με 365 στον τίτλο) ένα κινητό samsung galaxy s πριν από 8 μήνες. Από την αρχή εμφάνιζε αραιά και που προβλήματα, restarts στα καλά του καθουμένου.

1.Το κινητό ήταν παραεισαγωγή από Ολλανδία, έχω εγγύηση; (παίζει ρόλο το manual αν είναι στα Ελληνικά; :confused:)

2. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ τα service της samsung στη Θεσσαλονίκη;

Link to comment
Share on other sites

Πόσο μπορεί να κοστίσει να μου επισκευάσουν το ηχείο (ή το μικρόφωνο, δεν θυμάμαι τι έχει πρόβλημα) σε ένα U900 εκτός εγγύησης;

 

 

60 ευρώ πήρε ο γερμανός σε έναν γνωστό μου.καλύτερα να το κάνεις μόνος σου αγοράζοντας ηχείο από ebay...τα ηχεία βγάλανε πρόβκημα σε όλη τη σειρά.

 

 

 

 

Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ τα service της samsung στη Θεσσαλονίκη;

Δοκίμασες να το κάνεις αναβάθμιση; Μη μπλέξεις με Θεσσαλονίκη..θα σου το στείλουν Αθήνα κ δεν θα έχεις ενημέρωση για το κινητό σου αλλά θα ενημερώνεσαι μόνο μέσω Θεσσ. Αν το στείλεις μόνος σου θα μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο και να ρωτάς. Αλλιώς ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΕ..ΚΥΠΡΟΥ 26.ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 2310424581

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες να το κάνεις αναβάθμιση; Μη μπλέξεις με Θεσσαλονίκη..θα σου το στείλουν Αθήνα κ δεν θα έχεις ενημέρωση για το κινητό σου αλλά θα ενημερώνεσαι μόνο μέσω Θεσσ. Αν το στείλεις μόνος σου θα μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο και να ρωτάς. Αλλιώς ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΕ..ΚΥΠΡΟΥ 26.ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 2310424581

 

To έκανα αναβάθμιση, μέχρι και 2.3.6 έβαλα. Αλλά τίποτα, στα καλά καθούμενα κάνει restart. Προτείνεις να το στείλω μόνος μου Αθήνα;

Link to comment
Share on other sites

To έκανα αναβάθμιση, μέχρι και 2.3.6 έβαλα. Αλλά τίποτα, στα καλά καθούμενα κάνει restart. Προτείνεις να το στείλω μόνος μου Αθήνα;

hard reset δοκίμασες να κάνεις; Από προσωπική εμπειρία με τη Θεσσαλονικη, θα το έστελνα Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Τους πήρα σήμερα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν ότι το πιο κοντινό σε εμένα σέρβις είναι στην Κοζάνη. Πήρα και στην Κοζάνη τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα το στείλουν στην Αθήνα. Οπότε αύριο θα τους το πάω και βλέπουμε για το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να το παραλάβω και ελπίζω να πάνε όλα καλά και γρήγορα. :p

Παραθέτω το προηγούμενο μήνυμά μου για να θυμηθείτε το πρόβλημα που είχα. Το κινητό είναι το nexus s και είχα πρόβλημα με την οθόνη αφής. Πατώντας το κεντρικό μενού εμφανίζεται το μενού με τις εφαρμογές. Πατώντας αριστερά στο εικονίδιο του τηλεφώνου αντί να ανοίξει η λίστα με τις κλήσεις, πάλι ανοίγει το μενού με τις εφαρμογές. Το έδωσα στην Κοζάνη και αυτοί το έστειλαν στην Πτολεμαΐδα όπου εκεί είναι το επισκευαστικό τους κέντρο. Αυτοί, με τη σειρά τους με ενημέρωσαν, ότι πρέπει να σταλεί στην Αθήνα. Από συζήτηση που είχα μαζί τους, μου είπαν ότι του κάνουν έναν απλό έλεγχο. Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι στην Κοζάνη τους είπα τι πρόβλημα είχα και το σημείωσαν σε ένα χαρτί το οποίο το έστειλαν μαζί με το κινητό στην Πτολεμαΐδα. Το ίδιο αυτό χαρτάκι "έφυγε" και για την Αθήνα μαζί με το κινητό (συγκεκριμένα στην Omnitech). Επέστρεψε το κινητό και το παρέλαβα εχτές (μετά από 17 ημέρες) και μόλις το φόρτισα επειδή δεν είχε καθόλου μπαταρία παρατήρησα έκπληκτος ότι είχε το ίδιο πρόβλημα και ουσιαστικά δεν έκαναν τίποτα. Πέρα από το πρώτο σοκ και τον εκνευρισμό μου, πλέον έχω αποφασίσει να το στείλω εγώ στην Αθήνα. Έχει ειπωθεί από τον nikospot ότι στα κεντρικά της Samsung (η smartec είναι;) η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλή. Οπότε προσανατολίζομαι να το στείλω σε αυτούς. Δεν έχω ξαναστείλει ποτέ μόνος μου τηλέφωνο για επισκευή (μου το έστελνε το μαγαζί που το αγόραζα ή παλιότερα σε κάποιο Nokia το πήγα σε Nokia shop και το έστελναν αυτοί). Με courier να το στείλω; Ένας φίλος μου ταχυδρομικός μου είπε με courier να το ασφαλίσω κιόλας για την περίπτωση που χαθεί, πληρώνοντας κάποιο επιπλέον αντίτιμο. Επειδή δεν έχω την παραμικρή εμπειρία, μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες. Επίσης, προτίθεμαι να το στείλω με το κουτί του (για μεγαλύτερη ασφάλεια), όπου θα γράψω και αναλυτικά σε κάποιο χαρτί για το τι πρόβλημα έχει το τηλέφωνο και τι έχει γίνει μέχρι τώρα στην Omnitech (έχει πάρει ακόμα και το job number ώστε να βρουν άμεσα το ιστορικό επισκευής). Το courier που θα το στείλω το πληρώνω εγώ(;). Αυτοί στην επιστροφή πάλι με courier θα το στείλουν και αν ισχύει κάτι τέτοιο και αυτό το επιβαρύνομαι εγώ; Εκτός από το κουτί του, να το βάλω σε κάποιο μεγαλύτερο κουτί, λίγο με αγχώνει το ζήτημα της μεταφοράς (εδώ να αναφέρω ότι βρίσκομαι στα Γρεβενά). Μπορώ να επικοινωνώ για να βλέπω πού βρίσκεται η διαδικασία επισκευής του; Στην ακραία περίπτωση που δεν επισκευάζεται τι γίνεται; Μου στέλνουν καινούρια, γίνεται κάτι άλλο; Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι φταίει το touch panel (και δεν έχω ιδέα κατά πόσο είναι εύκολο να αντικατασταθεί).

Επίσης, υπάρχει κάποια σελίδα της Smartec για να πάρω επιπλέον πληροφορίες και κάποιο τηλέφωνο να τους πάρω πριν το στείλω;

Συγγνώμη για το μεγάλο μου μήνυμα και τις πολλές ερωτήσεις μου, αλλά πραγματικά έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά με το ζήτημα.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Για το κούριερ δε μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά για πληροφορίες για smartec υπάρχει σελίδα εδώ. http://www.smartec.gr/points.php

 

Πάντως αν το έχεις πάρει από Πλαίσιο, πήγαινε το μέσω πλαίσιο. Το στέλνουν στην smartec από ότι έχω ακούσει (μόνο που θα σου καθυστερήσει)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αλλά ήδη είχα βρει τη σελίδα, απλά δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν αυτό και αφού μου το επιβεβαιώνεις και εσύ, όλα καλά. Όταν είχε χαλάσει το κινητό, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τηλέφωνο στο Πλαίσιο. Αυτοί μου είπαν απευθείας να το στείλω σε επισκευαστικό κέντρο της Samsung και ότι αυτοί δεν εμπλέκονται στη διαδικασία. Αλλά και πάλι, για ποιο λόγο να το στείλω στο Πλαίσιο, για περαιτέρω καθυστέρηση; Έτσι κι αλλιώς αύριο με courier θα το στείλω απευθείας στη Smartec. Τώρα θα γράψω ένα κείμενο με το ιστορικό, τι έγινε και ποιο είναι το πρόβλημα. Ελπίζω να μπορώ να επικοινωνώ μαζί τους για να μαθαίνω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία της επισκευής. Και σίγουρα θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο το πρωί για να μου πουν λεπτομέρειες για τα διαδικαστικά και μετά θα το στείλω.

 

Edit

Να τους στείλω μαζί και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς;

Edited by ostvarivanje
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Το πλαισιο υποτιθετε πως τα μαζευουν μαζικα και τα στελνουν στα αντιστοιχα σερβις.

Το σταδιο επισκευης θα το βλεπεις και στο online tracking της smartec (να ζητησεις τον κωδικο)

Προφανως θα θελουν και την αποδειξη φωτοτυπια, αλλα ουτως η αλλος λεπτομερειες θα σου πουν και οι ιδιοι οταν τους παρεις τηλ.

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι μπορείς να παρακολουθήσεις και online που βρίσκεται το στάδιο της επισκευής. Από εκεί και πέρα, πραγματικά από το Πλαίσιο μου είπαν ότι δεν εμπλέκονται στη διαδικασία. Αλλά, αν τα μαζεύουν και τα στέλνουν μαζικά, καμία σχέση, σίγουρα θα αργήσει πολύ. Ευελπιστώ να μου έρθει το τηλέφωνο νωρίτερα από τις 17 μέρες που περίμενα μέχρι τώρα. Και το ζήτημα είναι ότι είμαι με ένα samsung wave και έχω τρελαθεί, τίποτα δεν μπορώ να κάνω, ούτε καλά καλά στο ίντερνετ δεν μπορώ. Τέλος πάντων, αρετή είναι η υπομονή, αλλά μάλλον δεν την έχω... :(
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ SAMSUNG WAVE S8500O DEKEMBRIO ΤΟΥ 10(31\12\10) ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΣΒΕΙΣΕ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΙΓΕ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΤΕ ΣΤΟ ΜΑΙΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΛΕΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 180 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! (ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦ\ΤΑ ΜΟΥ ) ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ .380 ΤΟ ΤΗΛ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΩΝ, ,ΤΩΡΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΝΚΑ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Η SAMSUNG

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.

 

edit

πηγα το κηνιτο μου σε καταστημα Ζερβουδακη στην πλ βικτοριας και τ εφτιαξα με 25 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τωρα δουλευει μια χαρα ααααα και αυτα που ελεγαν για οξυδοση και κτλ ηταν κουραφεξαλα για να φανε τα 180 θα επρεπε να ντρεπονται αν εχουν καθολου τσιπα τερμα η σαμσουνγκ!!!! Ζερβουδακης εγγυηση

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Το έστειλα στη Smartec από τη Δευτέρα και η επισκευή βρίσκεται σε αναμονή, γιατί από την Τετάρτη περιμένουν ανταλλακτικά (μάλλον στο touchpanel βρίσκεται το πρόβλημα). Και, ενώ μου είχαν πει, ότι αυτήν την εβδομάδα θα παραλάμβαναν, σήμερα μου είπαν από Δευτέρα. Τόσο πολύ αργούν να παραλάβουν ανταλλακτικά; Κάποιος με παρόμοια εμπειρία;
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Σε omnitech και σε ενα αλλο σερβις μου εχει τυχει να επισκευαστει σε 4 μερες και αλλες φορες να περιμενω βδομαδες γιατι δεν ειχαν ανταλλακτικα. Λογικα δε φταιει το σερβις σε αυτη τη περιπτωση.

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μα στην Omnitech μου έβαλαν άλλη έκδοση λογισμικού και ουσιαστικά δεν το έφτιαξαν, ενώ στη Smartec από την πρώτη ημέρα μου είπαν ότι περιμένουν ανταλλακτικό. Πάντως, αυτό που είπες να περιμένεις εβδομάδες γιατί περίμεναν ανταλλακτικά... μόνο που το σκέφτομαι (μιας και εγώ περιμένω ανταλλακτικό), με πιάνει τρόμος! Την Τρίτη κλείνω μήνα χωρίς το τηλέφωνο!
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα.. Έχω ένα προβληματάκι με το Galaxy S2. Όταν πάω να κλείσω το κινητό, κλείνει για λίγα δευτερόλεπτα και μετά ανοίγει από μόνο του. Δε φορτώνει κανονικά. Απλά μου βγάζει μια μπαταρία όπως όταν είναι κλειστό και φορτίζει και δίπλα ένα κίτρινο τρίγωνο με ένα "!" και ένα θερμόμετρο δίπλα. Το κινητό το έχω ένα μήνα. Για να φορτώσει μπαίνω σε recovery mode και κάνω reboot. Για να κλείσω το κινητό πρέπει να βγάλω εντελώς τη μπαταρία. Με το που βάζω τη μπαταρία ανοίγει μόνο του παλι. Επίσης όταν γεμίσει η μπαταρία βγάζει ενα σημαδάκι πράσινο με μια μπαταρία και 100%. Κανονικά όταν το βγάλεις από το φορτιστή αυτό φεύγει. Ε λοιπόν μένει εκει. Και ένα τελευταίο. Δε το αναγνωρίζει πλέον το pc.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα παιδιά,

 

αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον epistimonic. Το κινητό δεν έχει custom firmware, αλλά ούτε έχει γίνει root ποτέ. Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

 

αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον epistimonic. Το κινητό δεν έχει custom firmware, αλλά ούτε έχει γίνει root ποτέ. Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;

 

Ευχαριστώ

 

Φιλε μου μπορείς να αναφέρεις αναλυτικά το πρόβλημα σου στο επίσημο topic και σίγουρα θα βρεις λύση :)

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=317121&page=419

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λοιπόν, μετα απο ένα μήνα που έχω το κινητό και οχι ιδιαιτερα εξειδικευμένος χρηστης

Χρειάστηκα να μιλήσω με την Samsung εξυπηρέτηση για διαφορα προβλήματα που αντιμετοπισα! ( δεν λειτουργούσε η απευθειας κλήση σωστα, δεν μου έκανε συγχρονισμο ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ samsung,η λειτουργία οδηγησης δεν δουλευει μετά την τελευταια αναβαθμιση, και επισης όταν λαμβανα ένα link δεν με πήγαινε στην σελίδα που έπρεπε ΟΠΩΣ Και δεν μου συγχρονίζει την φωτογραφια που βγάζεις με το Facebook).η μόνη απαντηση που λαμβανα από τους υπευθυνους ήταν ( κάντε εργοστασιακές ρυθμίσεις)!!! Μέχρι που δεν άντεξα Και τα ακουσαν κανονικα, ευγενικα αλλά τα ακουσαν.... ειναι απαραδεκτη η samsung σε αυτο !!!

Δεν έχουν την παραμικρη ιδεα! Απο τις φορες που τους μίλησα χρειάστηκε να τους εξηγήσω τι είναι η κάθε λειτουργία. ΕΛΕΟΣ....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μετα απο ένα μήνα που έχω το κινητό και οχι ιδιαιτερα εξειδικευμένος χρηστης

Χρειάστηκα να μιλήσω με την Samsung εξυπηρέτηση για διαφορα προβλήματα που αντιμετοπισα! ( δεν λειτουργούσε η απευθειας κλήση σωστα, δεν μου έκανε συγχρονισμο ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ samsung,η λειτουργία οδηγησης δεν δουλευει μετά την τελευταια αναβαθμιση, και επισης όταν λαμβανα ένα link δεν με πήγαινε στην σελίδα που έπρεπε ΟΠΩΣ Και δεν μου συγχρονίζει την φωτογραφια που βγάζεις με το Facebook).η μόνη απαντηση που λαμβανα από τους υπευθυνους ήταν ( κάντε εργοστασιακές ρυθμίσεις)!!! Μέχρι που δεν άντεξα Και τα ακουσαν κανονικα, ευγενικα αλλά τα ακουσαν.... ειναι απαραδεκτη η samsung σε αυτο !!!

Δεν έχουν την παραμικρη ιδεα! Απο τις φορες που τους μίλησα χρειάστηκε να τους εξηγήσω τι είναι η κάθε λειτουργία. ΕΛΕΟΣ....

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: χαχα μα γι αυτο υπαρχουν τα forum , εγω εχω πλεον σταματησει να ασχολουμαι μαζι τους , οι ανθρωποι ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ, το μονο που ξερουν να σου λενε ειναι , επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων , αναβαθμιση λειτουργικου , και θα το στειλουμε στο κεντρικο για ελεγχο. Αφου σκεφτομαι να πω και στην γιαγια μου να παει να δουλεψει σε κανενα service , ασε που εκτος απο τις παραπανω "εξειδικευμενες" υπηρεσιες θα ριχνει και ενα ξεματιασμα στο κινητο.

Link to comment
Share on other sites

σε ολες τις εταιριες εξυπηρετησης κινητων δουλευουν ασχετοι.οταν εχετε προβλημα με ρυθμισεις συσκευης και οχι hardware καλυτερα να γραφετε εδω περα.

 

φιλε mean ειμαι σιγουρος οτι τα προβληματα σου θα λυθουν απο αλλους χρηστες.γραψε στο επισημο θεμα της συσκευης σου.:)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μετα απο ένα μήνα που έχω το κινητό και οχι ιδιαιτερα εξειδικευμένος χρηστης

Χρειάστηκα να μιλήσω με την Samsung εξυπηρέτηση για διαφορα προβλήματα που αντιμετοπισα! ( δεν λειτουργούσε η απευθειας κλήση σωστα, δεν μου έκανε συγχρονισμο ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ samsung,η λειτουργία οδηγησης δεν δουλευει μετά την τελευταια αναβαθμιση, και επισης όταν λαμβανα ένα link δεν με πήγαινε στην σελίδα που έπρεπε ΟΠΩΣ Και δεν μου συγχρονίζει την φωτογραφια που βγάζεις με το Facebook).η μόνη απαντηση που λαμβανα από τους υπευθυνους ήταν ( κάντε εργοστασιακές ρυθμίσεις)!!! Μέχρι που δεν άντεξα Και τα ακουσαν κανονικα, ευγενικα αλλά τα ακουσαν.... ειναι απαραδεκτη η samsung σε αυτο !!!

Δεν έχουν την παραμικρη ιδεα! Απο τις φορες που τους μίλησα χρειάστηκε να τους εξηγήσω τι είναι η κάθε λειτουργία. ΕΛΕΟΣ....

 

Γενικά συμφωνώ με τους τα παιδιά από πάνω. Αλλά τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν σε ένα smartphone είναι σχεδόν άπειρα, όσα και οι εφαρμογές που μπορεί κάποιος να περάσει μέσα και να είναι η αιτία. Δεν μπορεί ένα παιδί στο κέντρο εξυπηρέτησης να ξέρει να απαντήσει για 30-40 συσκευές που έχει σε κυκλοφορία η εταιρεία το κάθε πιθανό πρόβλημα. Είναι σχεδόν παράλογο να το ζητάμε.

 

Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να δοκιμάσεις εργοστασιακές ρυθμίσεις (αν το έχεις κάνει δεν το ξέρω, δεν έχω παρακολουθήσει) και να δοκιμάσεις μία μία τις περιπτώσεις που έχεις δεί πρόβλημα, πριν περάσεις οποιαδήποτε τρίτη εφαρμογή.

Αν δείς ότι έχεις πρόβλημα έχεις δύο επιλογές:

Α) περνάς από πάνω μόνος σου ξανά το λειτουργικό (πχ μέσω odin) μήπως κάτι δεν έχει κάτσει καλά από αρχή.

Β) πάς στο σέρβις, όπου θα εξηγήσεις αναλυτικά το πρόβλημα και ελπίζω να πέσεις σε πιο διαβασμένο τεχνικό.

Αν τα προβλήματα δεν λύνονται με software τότε πρέπει να υπάρχει κάποιο hardware πρόβλημα στο τηλέφωνο.

 

Να έχεις υπόψη σου πάντως ότι οι εταιρείες γνωρίζουν ότι το 95% των προβλημάτων είναι από "κακή" χρήση ή "κακό" software και μόλις το 5% είναι από hardware. Οπότε αντιμετωπίζουν και τους πελάτες τους με αυτό το σκεπτικό, δηλαδή ότι το 95% των προβλημάτων λύνεται με hard reset.

 

Δεν λέω ότι είσαι σε αυτή την κατηγορία, αλλά αυτοί δεν το ξέρουν από πρίν. Πρέπει να εξαντλησουν αυτή η πιθανότητα, αλλιώς το service τους θα βομβαρδίζεται κάθε μέρα από "άσχετους".

 

Ελπίζω γρήγορα να βγάλεις ακρη!

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, δεν έχει καμία σχέση με τις εφαρμογές που έχω Κάνει εγκατάσταση! Τώρα όσων αφορά τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί θα πρέπει η Εταιρία να τους εκπαιδεύει σε κάθε κινητό που βγάζει η Samsung! Και όχι άντε πήραμε την αντιπροσωπία βάλαμε 5 ανθρώπους και τους βάλαμε να λένε καραμέλα σε όλους τα ίδια πράγματα.... και μου αρέσει που σε ειδοποιούν ότι η συνομιλία καταγράφεται για Εγκυκλοπαιδιστής σκοπούς...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Καλησπέρα. Έχω το nexus s κ ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το κουμπί power κ αυτό της έντασης. Ξέρετε αν είναι πρόβλημα που καλύπτει η εγγύηση;
Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι μέσα στην εγγύηση δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα αρκεί να μην αποδείξουν ότι ευθύνεσαι εσύ (π.χ. έριξες νερό στο κινητό σου και γι' αυτό χάλασε).

[sIGPIC][/sIGPIC]

Νίκος

Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα!χθες δυστυχως μου επεσε(2η φορα και με θηκη παρακαλω) το s3 μου.στην αρχη δεν ειχε προβλημα αλλα μετα απο μιση περιπου ωρα εμφανισε ενα μωβ σημαδι κατω δεξια της οθονης.Αυτο στη συνεχεια εξαπλωθη ,αλλαξαν τα χρματα η αναλυση ο φωτισμος ωσπου τελικα δεν ανοιγει καθολου η οθονη αν και το touch λειτουργει κανονικα.μπορει να μ πει κανεις που θα πρεπει να απευθυνθω για service χωρις να μου κανουν εναν αιωνα ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...