Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ SAMSUNG WAVE S8500O DEKEMBRIO ΤΟΥ 10(31\12\10) ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΣΒΕΙΣΕ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΙΓΕ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΤΕ ΣΤΟ ΜΑΙΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΛΕΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 180 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! (ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦ\ΤΑ ΜΟΥ ) ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ .380 ΤΟ ΤΗΛ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΩΝ, ,ΤΩΡΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΝΚΑ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Η SAMSUNG

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.

 

Λοιπον θα σου πω κατι που το εχω ξαναπει απειρες φορες και στο φορουμ αλλα και σε ανθρωπους που συνδιαλεγομαι καθημερινα. Λοιπον κοιτα, δεν ζεις -με και στην πιο ευνομουμενη χωρα αυτου του πλανητη και αμα ο πελατης - ενδιαφερομενος δεν ειναι γνωστης του νομου και μαγκας και φωνακλας, λυπαμαι για τα δυο τελευταια ουσιαστικα... δεν θα βγαλει καμια ακρη. Η απαντηση σου ειναι στον νομο 3043 στο αρθρο 540. Επισης καλο θα ηταν να στειλεις μια επιστολη υπο τη μορφη e-mail στα κεντρικα της samsung στην ευρωπη, στα αγγλικα. Υστερα περνε τους τηλεφωνα καθημερινα και ουρλιαζε.

Ειχα και εγω προβλημα με κινητο της samsung το s8000 jet και ακρη εβγαλα μετα απο το mail στα κεντικα. Για την ιστορια, με πηραν το επομενο πρωι τηλεφωνο, αφου εστειλα το mail, απο την ελληνικη αντιπροσωπεια κλαμενοι και μου ειπαν πως σε μια εβδομαδα θα εχω πισω την συσκευη με χαρακτηρισμο doa και θα παω στο καταστημα που το πηρα και θα δικαιουμαι πισω ολο το ποσο που ειχα πληρωσει. Καλη δυναμη και να μην μασας με τις ελληνικες εταιριες ειναι θρασυδειλοι και σε οποιον περασει.

 

Καλη δυναμη!

ειδου και ο νομος: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 727
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

φιλε ευχαριστω για την συμβουλη σου μολις τωρα μιλαω με τα κεντρικα ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,:mad::mad: η απαντηση τους ειναι οτι δεν υπαρχει κανενας υπευθυνος και να πω το παραπονο μου στο τηλ κεντρο!!! ενημερωσα οτι στελνω mail στα κεντρικα (ευρωπη) αλλα αυτοι το ιδιο παραμυθι για την εγγυηση

samsung κυριοι εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.

 

συγνωμη ,ηταν απο συνηθεια!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ SAMSUNG WAVE S8500O DEKEMBRIO ΤΟΥ 10(31\12\10) ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΣΒΕΙΣΕ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΙΓΕ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΤΕ ΣΤΟ ΜΑΙΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΛΕΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 180 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! (ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦ\ΤΑ ΜΟΥ ) ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ .380 ΤΟ ΤΗΛ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΩΝ, ,ΤΩΡΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΝΚΑ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Η SAMSUNG

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.

 

Αυτό με την υγρασία στην πλακέτα έχει καταντήσει πιο κλασσικό και από την καλοκαιρινή επανάληψη του ΡΕΤΙΡΕ... Το βρήκαν τώρα... Πετάνε ένα "υγρασία στην πλακέτα άρα εκτός εγγύησης" και ξεμπερδεύουν...

Link to comment
Share on other sites

αν ξερει κανεις το mail του κεντρικου samsung στην ευρωπη ασ το στειλει και μακαρι να στελναμε ενα ομαδικο mail οσοι εχουν προβλημα και παραπονο μαυτην την ,,,,, εταιρια

 

Με ενημερωσαν απο τα κεντρικα οτι ισχυει λεει οτι ειπε το σερβις μολις εκανα καταγγελια στο 1520 και στελνω mail γερμανια στα κεντρικα τους

samsung εγγυηση:nuke::nuke:

 

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα.Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνυμάτων.

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Είχα αγοράσει από ένα κατάστημα του Γερμανού και συγκεκριμένα στο μαλλ στον Άγιο Δημήτριο ένα handfree Samsung τον Ιούνη.Τους είχα ρωτήσει για εγγύηση και μου έιχαν πει ότι έχει 6 μήνες.

Τελικά μου χάλασε το ένα ακουστικό και είπα να τα επιστρέψω.Καλώ την Samsung και μου λένε ότι τα αλλάζω από εκεί που τα αγόρασα.Πάω στο Γερμανό στη Κλαθμώνος και μου λένε μόνο από εκεί που το αγόρασα.

Οκ λέω.

Πάω στο μαλλ και αφού κάνει ένα "ενδελεχει" έλεγχο ο εκπαιδευμένος τεχνίκός του Γερμανού τραβόντας πανω κάτω το handfree μου λέει δε μπορεί να το στείλει γιατί βλέπει τσάκισμα και ότι θα βγει εκτός εγγύησης οπότε δε μου το στέλνουν,ούτε για έλεγχο με τη δικαιολογία οτι θα πληρώσει από τη τσέπη του ο τεχνικός τη μεταφορά.

Τελικά θα το πάω στη αντιπροσωπεία της Samsung για να μου το αλλάξουν απευθείας.

 

Τι πιστευεται ότι πρέπει να αναφέρω στην αντιπροσωπεία για την αθέτιση των τυπικών υποχρεώσεων του Γερμανού;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα

 

Από τις 17/11 έχω στείλει από Χανιά ένα samsung H1 (gt-i8320) για service. Το πρόβλημα που παρουσίαζε ήταν ότι κολλούσε στο boot μετά το σήμα της vodafone και δεν αναγνώριζε την κάρτα sim. Επειδή είχα χάσει την απόδειξη όταν ενημέρωσα το κατάστημα για το πρόβλημα μου είπαν ότι θα χρεωνόμουν την αναβάθμιση του λογισμικού γύρω στα 20-25€ και το δέχτηκα. Στις 30/11 ύστερα από καμία ενημέρωση είτε από το service είτε από το κατάστημα που το παρέδωσα, πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω για την πορεία του κινητού μου. Εκεί με ενημέρωσαν ότι το κινητό χρειάζεται μητρική πλακέτα και touchpad και ότι έχουνε αλλαχτεί και το κόστος είναι 240€.

Όταν ρώτησα τον λόγο για τον οποίο αλλάχτηκε η μητρική και το touchpad η απάντηση ήτανε άκουσον άκουσον "Είχε κολλήσει ο επεξεργαστής (για την μητρική) " και "δεν ξέρω (για το touchpad)".Πρώτο εγκεφαλικό. Όταν είπα ότι θα πάω στο κατάστημα που το είχα αγοράσει να μου επανεκδώσουν την απόδειξη για να περαστεί στην εγγύηση μου απάντησαν κατηγορηματικά ότι αυτό δεν γίνετε γιατί από την στιγμή που το στείλανε χωρίς απόδειξη έχει χάσει την εγγύηση του. Δεύτερο εγκεφαλικό. Για να μην μακρηγορώ μίλησα με τα κεντρικά της samsung το οποίο ενημέρωνα με την κατάσταση και μου είπαν ότι η απόδειξη γίνετε και τώρα δεκτή.Έτσι έστειλα ένα mail με την απόδειξη, και περιμένουνε την έκθεση του service για να δούνε αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης.

Εγώ προσωπικά απορώ πως γίνετε ένας άνθρωπος που προσπαθεί να λέγετε "τεχνικός" να απαντάει αυτές τις αρλούμπες; Ποιος του έδωσε εντολή να προχωρήσουν στην επισκευή της συσκευής όταν θεωρητικά ήταν εκτός εγγύησης και θα τα πλήρωνα εγώ;

Ας μου προτείνει κάποιος κάποια λύση.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ε, δεν θα βγάλεις άκρη μαζί τους. Ζήτα επανέκδοση της απόδειξης από το κατάστημα και τρέξιμο με τις αρμόδιες αρχές. Στο τέλος θα βγεις κερδισμένος, αλλά πρέπει να τρέξεις ΠΟΛΥ.
Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια (3η) από Galaxy S2 με πρόβλημα κλήσεων. Αφού (μετά από 19 μέρες !) η μαμά Samsung αποφάσισε ότι το κινητό δεν χρειάζεται αντικατάσταση μου το έστειλαν από Smartec "επισκευασμένο" (η σημείωση στο χαρτί του service γράφει "assy case-rear" δηλ. άλλαξαν το πίσω καπάκι !!!). Από τη Samsung μου έστειλαν (μετά από 19 μέρες) απάντηση ότι: "Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε πως η συσκευή σας μετά από τεχνικό έλεγχο επιδιορθώθηκε και δεν παρουσιάζει καμία απολύτως δυσλειτουργία. Η συσκευή έφυγε από το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο στις 1/12/2011". Έλα όμως που το πρόβλημα εξακολουθεί (όχι με την ίδια συχνότητα, αλλά εξακολουθεί) και μαζί προστεθήκαν κι άλλα προβλήματα, που δεν υπήρχαν προηγούμενα, όπως (όσα πρόλαβα να εντοπίσω μέσα σε 3 ώρες, που "παίζω" με το κινητό):

1. Καθυστέρηση στην έναρξη

2. Κάποιες φορές μετά από restart, “The application Setup Wizard (process com.android.setup wizard) has stopped unexpectedly”

3. Όταν πατήσεις το πλήκτρο τερματισμού κλήσης (μερικές φορές με χρήση του ηχείου, άλλες όχι) κολλάει και γράφει: «τερματίζεται η κλήση» και χρειάζεται επανεκκίνηση

4. Όταν πάω να ανοίξω τις επαφές (όχι πάντα) βγάζει: «Η δραστηριότητα android.process.acore δεν ανταποκρίνεται» με επιλογές: «αναγκαστικό κλείσιμο» ή «περιμένετε»

Τελικά κάθε φορά που γυρίζει από service όλο και κάτι καινούργιο εμφανίζεται. Έτσι να μην πλήττουμε από τη μονοτονία !!!

Καμιά βοήθεια; Ξεκίνησα στέλνοντας mail στο Πλαίσιο (από κει το αγόρασα) και περιμένοντας ετοιμάζω αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Τι άλλο να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Ε τράβα τα video ρε συ να τους τα δείξεις. Αντε μετά να δω τι θα σκαρφιστούν.

 

Όταν εγώ πηγα με βίντεο σε usb stick στην υπάλληλο της smartec πήρα την απάντηση "απαγορεύεται να το παρλάβω αυτό..."

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα του έλεγα να μου το απαντήσει εγγράφως....

 

Πόσο μπορεί να κοστίσει να μου επισκευάσουν το ηχείο (ή το μικρόφωνο, δεν θυμάμαι τι έχει πρόβλημα) σε ένα U900 εκτός εγγύησης;

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Ε, δεν θα βγάλεις άκρη μαζί τους. Ζήτα επανέκδοση της απόδειξης από το κατάστημα και τρέξιμο με τις αρμόδιες αρχές. Στο τέλος θα βγεις κερδισμένος, αλλά πρέπει να τρέξεις ΠΟΛΥ.

 

Καλημέρα

Έχει γίνει επανέκδοση του παραστατικού αγοράς από το κατάστημα και το είχα στείλει επισυναπτόμενο μαζί με το email που τους έστειλα στα κεντρικά της samsung. Σήμερα περιμένω να μου απαντήσουν αν οι "επίδοξοι τεχνικοί" τους θα το βάλουν εντός εγγύησης ή εκτός εγγύησης και σε όλα τα ερωτήματα που τους έχω θέσει.

Σε περίπτωση που μου το βγάλουν εκτός εγγύησης έχω αποφασίσει να το προχωρήσω το θέμα.

Θα 'θελα να σε ρωτήσω ποιες εννοείς σαν αρμόδιες αρχές? και ποια η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω?

 

Ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

καλησπερα

Σκεφτομαι να αγορασω ενα galaxy y απο το ιντερνετ,το ατομο το οποιο θα το πουλησει μου λεει πως δεν εχει αποδειξη γιατι ειναι απο δωρο αλλα ειναι καταχωρημενο το IMEI της συσκευης στην samsung.Δηλαδη αν παθει κατι το κινητο θα μπορεσω να το στειλω για επισκευη η θα μεινω κρεμασμενος?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λογικά, υπάρχει είναι ή δεν είναι. Πες του να σου πει το IMEI, και πάρε τη Samsung να ρωτήσεις από που είναι η συσκευή.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Επειδή το nexus s έχει κάποιο πρόβλημα με την οθόνη και θα το στείλω στο σέρβις, γνωρίζετε αν πρέπει να αναγκαστικά να το στείλω στην Αθήνα; Δηλαδή αν το στείλω (ή αν το πάω εγώ) σε κάποιο άλλο από τα επισκευαστικά σέρβις που έχει στη σελίδα της η Samsung δε θα μου το δεχτούν; Και αν το δεχτούν, αναγκαστικά αυτοί θα το στείλουν στην Αθήνα; Τα μεταφορικά στην επιστροφή του τηλεφώνου τα πληρώνω εγώ;
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Επειδή το nexus s έχει κάποιο πρόβλημα με την οθόνη και θα το στείλω στο σέρβις, γνωρίζετε αν πρέπει να αναγκαστικά να το στείλω στην Αθήνα; Δηλαδή αν το στείλω (ή αν το πάω εγώ) σε κάποιο άλλο από τα επισκευαστικά σέρβις που έχει στη σελίδα της η Samsung δε θα μου το δεχτούν; Και αν το δεχτούν, αναγκαστικά αυτοί θα το στείλουν στην Αθήνα; Τα μεταφορικά στην επιστροφή του τηλεφώνου τα πληρώνω εγώ;

 

Αν εχεις εγγυηση και το πας σε καποιο εξουσιοδοτημενο σερβις δεν θα πληρωσεις τιποτα. Ανεξαρτητα αν αυτοι θα πρεπει να το στειλουν στα δικα τους κεντρικα. Δε συμβαινει σε ολα τα σερβις αυτο. Πχ στην omnitech εχουν πολλα υποκαταστηματα και στελνουν τις συσκευες στα κεντρικα τους. Αυτο δεν αφορα τον πελατη (απλα προσθετεις 2-3 μερες επιπλεον για την μεταφορα).

Μπορεις παντως να παρεις και ενα τηλ η να στειλεις μαιλ στην samsung για να σου πουν πιο ειναι το πιο κοντινο σερβις στην περιοχη σου και να μαθεις και επιπλεον πληροφοριες. Καλυτερα να ενημερωθεις πρωτα παντως γιατι μια φορα τους πηρα τηλεφωνο για αυτο το λογο και ταυτοχρονα εβλεπα τα σερβις στη σελιδα τους. Τα περισσοτερα που εγραφαν στη σελιδα, δεν ισχυαν...

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Τους πήρα σήμερα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν ότι το πιο κοντινό σε εμένα σέρβις είναι στην Κοζάνη. Πήρα και στην Κοζάνη τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα το στείλουν στην Αθήνα. Οπότε αύριο θα τους το πάω και βλέπουμε για το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να το παραλάβω και ελπίζω να πάνε όλα καλά και γρήγορα. :p
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Οι 2-3 μερες που ειπα ειναι για Πειραια σε Αθηνα με οχημα του ιδιου του σερβις :p Για Κοζανη Αθηνα ποιος ξερει?

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ωχ μη μου λες τέτοια! Τι τρεις μέρες Πειραιά - Αθήνα; Με τα πόδια το στέλνουν; :lol: Αύριο το πηγαίνω και ελπίζω σε δύο εβδομάδες να το παραλάβω. Βέβαια, όσο πιο σύντομα τόσο το καλύτερο, γιατί ήδη μου λείπει! :)
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Ωχ μη μου λες τέτοια! Τι τρεις μέρες Πειραιά - Αθήνα; Με τα πόδια το στέλνουν; :lol: Αύριο το πηγαίνω και ελπίζω σε δύο εβδομάδες να το παραλάβω. Βέβαια, όσο πιο σύντομα τόσο το καλύτερο, γιατί ήδη μου λείπει! :)

 

Πάντως αν το στείλουν στην Smartec που είναι το κεντρικό της samsung, για την επισκευή δε θα αργήσει καθόλου. Στην smartec αν έχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά την επόμενη εργάσιμη είναι έτοιμο. Άντε υπομονή! Στην μεταφορά θα είναι το πρόβλημα. Αυριο Σαββατιάτικα όμως είναι ανοιχτά? Γιατί όσα σέρβις κινητών έχω δει, για κάποιο λόγο δεν δουλεύουν Σάββατο. :blink:

 

Πάντως δεν πιστεύω να σου είπαν για καμιά χρέωση για μεταφορικά?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν το στείλουν στην Smartec που είναι το κεντρικό της samsung, για την επισκευή δε θα αργήσει καθόλου. Στην smartec αν έχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά την επόμενη εργάσιμη είναι έτοιμο. Άντε υπομονή! Στην μεταφορά θα είναι το πρόβλημα. Αυριο Σαββατιάτικα όμως είναι ανοιχτά? Γιατί όσα σέρβις κινητών έχω δει, για κάποιο λόγο δεν δουλεύουν Σάββατο. :blink:

 

Πάντως δεν πιστεύω να σου είπαν για καμιά χρέωση για μεταφορικά?

Για το αν δουλεύουν το Σάββατο, μίλησα με το κατάστημα της Κοζάνης και μου είπαν ότι είναι ανοιχτά μέχρι τις 14:00. Για μεταφορικά δε μου ανέφερε κάτι. Θα πάω αύριο και να δούμε τι θα μου πει.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...