Jump to content

pica

Members
  • Δημοσιεύσεις

    84
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About pica

  • Ημ. Γέννησης 26/10/1964

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

pica's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. pica

    Realme 7i

    Καλησπέρα σε όλους/ες Έχω το 7i εδώ και κάποιες μέρες. Δύο ερωτήσεις: 1. Αριστερά από την αρχική οθόνη η σελίδα με τις ειδήσεις Google, πώς φεύγουν; (ΟΛΗ η σελίδα πως φεύγει;) 2. Προσπαθώ να εγκαταστήσω ένα apk αλλά δεν μπορώ; Πως γίνεται; Ευχαρστώ
  2. pica

    Poco F1

    εκανα update αλλα χωρις προβληματα
  3. pica

    Poco F1

    Ακομα και εργοστασιακο ηχο να διαλεξω, κανει τα ίδια !!!
  4. pica

    Poco F1

    υπάρχει. Είναι στο φακελλο ringtone στην εσωτερικη χωρο αποθηκευσης
  5. pica

    Poco F1

    κανω αυτο τον τροπο, αλλά τίποτα. Άντε να κρατήσει για μια κλήση, μετά πάλι το χάνει !
  6. pica

    Poco F1

    Ναι, οριστε και το screenshot
  7. pica

    Poco F1

    Καλημέρα σε όλους Ειμαι κάτοχος του pocophone εδώ και 1 μήνα. Δεν μπορώ να ορίσω δικό μου αρχείο για ringtone. Εχω δοκιμασει mp3, ogg, mid, m4a αλλά ... Αλλάζω το ringtone από Ηχος & δονηση>Ηχος κλησης τηλεφωνου και όπως και να επιλέξω ηχο αλλάζει για κανα μισαωρο αλλά μετά ξαναπαίρνει το δικό του ένα 3511. Το περίεργο ειναι ότι δεν βρισκω αυτό το αρχειο ηχου !!!! Όλους τους άλλους ηχους τους αλλάζω κανονικά (alrm, notifications, messages κλπ) Καμια ιδέα;
  8. Χριστός Ανέστη σε όλους Εχω non-rooted συσκευή και από τότε που πήρε το ΙCS έχω το εξής πρόβλημα: Όταν γράφω μια νέα καταχώρηση στο ημερολόγιο του κινητού (της HTC) και δώσω αποθήκευση η καταχώρηση δεν εμφανίζεται πουθενά στο ημερολόγιο !!! Κάνω συγχρονισμό με το ημερολόγιο του Exchange αλλά πάλι τίποτα !!! Όταν κάνω καταχώρηση στο ημερολόγιο του Exchange εμφανίζεται εκεί αλλά με τον συγχρονισμό δεν μεταφέρεται στο κινητό. Any help ???
  9. Εχει δοκιμασει κανεις το MLS Destinator στο Sensation?
  10. Εχει δοκιμασει κανεις το MLS Destinator στο Sensation?
  11. Μετά από παρέμβαση του συνήγορου του καταναλωτή (να’ ναι καλά οι άνθρωποι !) για το προβλημα με το Galaxy SII (http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3918832#post3918832) η Samsung Hellas δέχτηκε-αναγκάστηκε να προβεί στην αντικατάσταση της συσκευής. Η ελαττωματική συσκευή επιστράφηκε στο Πλαίσιο για αντικατάσταση με καινούργια. Επειδή όμως δεν υπήρχε άλλη διαθέσιμη ούτε περίμεναν νέες παραλαβές το Πλαίσιο μου επέστρεψε τα χρήματα της αγοράς. ΤΕΛΟΣ !!!! ΥΓ. Το πάθημα γίνεται μάθημα. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω ούτε καρφίτσα με την επωνυμία Samsung !!!!!
  12. Στις 18 Σεπτεμβρίου 2011 αγόρασα από το «Πλαίσιο» ένα Samsung Galaxy SII. Λόγω φόρτου εργασίας, το χρησιμοποίησα μετά από 2 εβδομάδες, αφού έκανα την αναβάθμιση λογισμικού που ήταν διαθέσιμη (σε Android 2.3.4). Τότε διαπίστωσα ότι το κινητό είχε πρόβλημα με τις κλήσεις. Συγκεκριμένα: Κατά τη διάρκεια της κλήσης (εισερχόμενης ή εξερχόμενης) διέκοπτε την κλήση (σε περίπου ένα (1) λεπτό από την έναρξή της) και έχανε τελείως το σήμα του πάροχου (Vodafone) κινητής τηλεφωνίας. Εμφανιζόταν δε το μήνυμα της Vodafone “Welcome to Vodafone” και το μήνυμα ότι η λειτουργία πτήσης είναι ενεργοποιημένη (ενώ δεν ήταν). Αυτό γινόταν χρησιμοποιώντας όλες τις επιλογές GSM, wcdma και auto GSM-wcdma. Άλλαξα κάρτα SIM, ελπίζοντας ότι θα δοθεί λύση, αλλά μάταια. Άλλαξα τη SIM σε COSMOTE αλλά πάλι τα ίδια. Μάλιστα όταν φαινόταν να επανέρχεται το σήμα και προσπαθώντας να κάνω μια κλήση μου έβγαζε «η κλήση σας δεν είναι δυνατό να σταλεί». Έχοντας αποκλείσει περίπτωση βλάβης της SIM και του δικτύου κινητής τηλεφωνίας επικοινώνησα με την Samsung Electronics Hellas, που μου πρότειναν να στείλω το κινητό στο εξουσιοδοτημένο service, εταιρεία Smartec, για έλεγχο, όπως και έκανα. Στο service η βλάβη όντως επιβεβαιώθηκε, όπως φαίνεται και από δελτίο τεχνικού ελέγχου, που συνόδευε τη συσκευή. Αναφέρεται δηλ. «επιβεβαιωμένη βλάβη: poor reception or connection”. Αφού έγινε η επισκευή (αλλαγή κεραίας), στις 8/11 παρέλαβα το κινητό, υποτίθεται επισκευασμένο αλλά δυστυχώς το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Μάλιστα προστέθηκαν ακόμα δύο προβλήματα: 1. Κατά την κλήση ενός αριθμού η κλήση δεν γινόταν και εμφανιζόταν το μήνυμα «Ραδιόφωνο ανενεργό» και η ένδειξη ότι δεν υπάρχει σήματος. Αν, αμέσως μετά, προσπαθούσα να επαναλάβω την κλήση εμφανιζόταν το μήνυμα «Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας δεν είναι διαθέσιμο» 2. Όταν υπήρχαν εισερχόμενες κλήσεις το κινητό δεν τις εμφάνιζε παρά σαν αναπάντητες (και την ειδοποίηση ότι υπάρχει αναπάντητη κλήση), σ’ αυτόν δε που καλούσε έδειχνε ότι το κινητό ήταν κατειλημμένο ή εκτός δικτύου. Επικοινώνησα πάλι με την Samsung Electronics Hellas και η συσκευή πήρε πάλι το δρόμο για το service της Smartec 14/11. Παράλληλα έστειλα, στις 16/11, e-mail στην Samsung ζητώντας να γίνει αντικατάσταση του κινητού, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του. Η απάντηση που έλαβα ήταν «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό». Από αυτή τη στιγμή αρχίζει μια πραγματική ταλαιπωρία και κοροϊδία εκ μέρους της Samsung. Όταν καλούσα το service της Smartec και ρωτούσα για την πορεία της επισκευής αλλά και τη δυνατότητα αντικατάστασης της συσκευής η απάντηση ήταν ότι το κινητό βρίσκεται στον τεχνικό έλεγχο, περιμένουν δε απάντηση της Samsung ως προς την αντικατάσταση. Όταν επικοινωνούσα με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Samsung έπαιρνα την απάντηση ότι το αίτημα μου (αλλά και του service) για αντικατάσταση έχει προωθηθεί στα κεντρικά και πρέπει να περιμένω. Περίμενα, χωρίς καμία ειδοποίηση από την Samsung, ώσπου αποφάσισα να ξαναστείλω mail για να μάθω τι συμβαίνει. Παίρνω τότε την απάντηση «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε πως η συσκευή σας μετά από τεχνικό έλεγχο επιδιορθώθηκε και δεν παρουσιάζει καμία απολύτως δυσλειτουργία. Η συσκευή έφυγε από το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο στις 1/12/2011». Παρέλαβα το κινητό στις 6/12 «επισκευασμένο». Στο δελτίο τεχνικού ελέγχου η βλάβη όντως επιβεβαιώθηκε (ξανά) από τον τεχνικό του service. Αναφέρεται δηλ. «επιβεβαιωμένη βλάβη: poor reception or connection” και σαν επισκευή αναφερόταν ότι αλλάχτηκε το πίσω καπάκι. Απορώ αν ελέγχτηκε καθόλου την 1η φορά στο service. Δυστυχώς όμως το κινητό «τηλέφωνο» (!!!) όχι μόνο δεν επισκευάστηκε αλλά παρουσίαζε και άλλα προβλήματα που δεν είχε όταν (για 2η φορά) το έστειλα στο service της Smartec. Συγκεκριμένα: 1. Μετά την ενεργοποίηση του κινητού και ενώ τελείωνε η διαδικασία του αρχικού «σεταρίσματος» εμφανίστηκε το μήνυμα λάθους “The application Setup Wizard (process com.android.setup wizard) has stopped unexpectedly”. Κάνω «επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων» και πάλι τα ίδια. Την τρίτη φορά με λυπήθηκε και δεν το ξανάκανε. Όταν όμως το δοκίμασα αργότερα ξανά τα ίδια. 2. Όταν πατούσες το πλήκτρο τερματισμού κλήσης (μερικές φορές με χρήση του ηχείου, άλλες όχι) κολλούσε και έγραφε: «τερματίζεται η κλήση» και χρειαζόταν επανεκκίνηση. 3. Όταν πήγαινα να ανοίξω τις επαφές έβγαζε: «Η δραστηριότητα android.process.acore δεν ανταποκρίνεται» με επιλογές: «αναγκαστικό κλείσιμο» ή «περιμένετε». Και το σπουδαιότερο: Το πρόβλημα με τις κλήσεις εξακολουθούσε. Όταν δοκίμασα να κάνω μια κλήση, για 1η φορά από την παραλαβή του, και πάλι, ώ του θαύματος, έκλεισε η γραμμή και η ένδειξη ότι δεν υπάρχει σήμα εμφανίστηκε πάνω αριστερά στην οθόνη. Νέα επικοινωνία με Samsung Electronics Hellas. Και νέα τυποποιημένη απάντηση: «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό». Για το αίτημα της αντικατάστασης ούτε κουβέντα. Στις 8/12 απόγευμα είχα τηλεφωνική κλήση από την Εξυπηρέτηση πελατών Samsung Electronics Hellas (αφού τους ενημέρωσα ότι θα προσφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή)!!!. Το αίτημα έχει προωθηθεί στα κεντρικά και μου ζητάνε να ξανά (ξανά ξανά) στείλω το κινητό στο service γιατί τους κάνει εντύπωση το γεγονός ότι στον τεχνικό έλεγχο η συσκευή δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα !!! Λες και η συσκευή επηρεάζεται από το κλίμα της Μυτιλήνης !!! Σε ερώτησή μου αν μπορεί να με βεβαιώσει η Samsung Electronics Hellas ότι θα γίνει αντικατάσταση μου απάντησε ότι μάλλον όχι και θα γίνει πιθανά αλλαγή κεντρικής πλακέτας. Για το θέμα επικοινώνησα και με το κατάστημα «Πλαίσιο» για να ρωτήσω σχετικά με τις δικές τους ενέργειες ως προμηθευτές της συσκευής. Εκεί με ενημέρωσαν ότι: «θα έρθουμε σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία του κινητού σας τηλεφώνου και θα σας καλέσουμε για να σας ενημερώσουμε μόλις λάβουμε την απάντηση τους σχετικά με την συσκευή σας». Σε ερώτησή μου αν το Πλαίσιο, σαν πωλητής του προϊόντος, αναλαμβάνει την αντικατάσταση της συσκευής μου απάντησαν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα σε διάστημα επτά (7) ημερών από την αγορά. Μετά από το διάστημα αυτό η όλη διαδικασία (service & αντικατάσταση) είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Samsung Electronics Hellas. Ακλούθησαν κι άλλα mail επικοινωνίας με την Samsung Electronics Hellas. Στο 1ο η απάντηση ήταν η γνωστή: «Το αίτημα σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα της Samsung Electronics Hellas. Σας διαβεβαιώνουμε πως καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας». Νέο mail που τους ενημερώνω ότι «Θέλω να ελπίζω ότι λέγοντας «καλύτερη εξυπηρέτηση» δεν εννοείτε την αλλαγή της κεντρικής πλακέτας της συσκευής παρά μόνο την αντικατάστασή της με μια καινούργια. Η αλλαγή της κεντρικής πλακέτας θα αποτελούσε όντως μια καλή λύση στην περίπτωση που γινόταν τη δεύτερη φορά που το κινητό πήγε στο service (όταν διαπιστώθηκε ότι δεν είχε λυθεί το πρόβλημα που παρουσίαζε εξ’ αρχής, παρά την αλλαγή της κεραίας) αλλά και αν το κινητό δεν παρουσίαζε και άλλα προβλήματα (εκτός της αδυναμίας κλήσεων), που εμφανίστηκαν μετά τις δύο «επισκευές» του». Και η απάντση της Samsung Electronics Hellas: «Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πως σε περίπτωση αλλαγής πλακέτας γίνεται πάντα αντικατάσταση με καινούρια επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε κάθε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να απευθυνόσαστε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Samsung». Η καταγγελία μου βρίσκεται στην Γ.Γ Καταναλωτή και στον συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω !!!!
  13. Προς τους διαχειριστες: Θελω να "ανεβασω" ενα (μεγαλο) μηνυμα για τα προβληματα που εχω με ενα SG2 και την "εξυπηρετηση" της Samsung. Να το ανεβασω εδω ή να το στειλω σε καποιον και να ανεβασω μονο το link? Ευχαριστω
  14. Τις επίσημες (HTC) ανανεωσεις απο που τις κατεβαζουμε; Ειναι αλλες για τις ελληνικες κι αλλες για τις αγγλικες εκδοσεις;
  15. Η απάντηση της HTC για το θεμα ήταν: "Σχετικά με το ζήτημά σας, έχετε εγγύηση 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς, αρκεί να έχετε απόδειξη αγοράς που να εμφανίζει την ημερομηνία αγοράς και το ΙΜΕΙ της συσκευής. Δηλαδή να είναι σε μορφή όπως τις αποδείξεις (π.χ Πλαίσιο, Multirama κ.τ.λ). Οι διαφορά είναι πως οι ξένες συσκευές δεν έχουν προεγκατεστημένη την ελληνική γλώσσα και θα χρειαστεί να αναζητήσετε κάποια εφαρμογή αν υπάρχει από το android market για να εγκαταστήσετε τα Ελληνικά." Τι ισχυει τελικα; Εχεις καποιος αγορασμενο HTC απο expansys να μου πει;
×
×
  • Create New...