Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παίδες πήρα πριν 1.5 μήνα απο το Supershop.com.gr για τον πατέρα μου το D-880... Πλέον το κινητό χάλασε μόνο του, συγκεκριμένα δεν ανάβει... ή καλύτερα ανάβει μόνο ο φωτισμός του αριθμητικού πληκτρολογίου και ζεσταίνεται ΠΟΛΥ σε εκείνο το σημείο.

 

Επικοινώνησα μαζί του και μου είπαν οτι μπορώ να το πάω κανονικά σε κάποιο Γερμανό/Wind/Vodafone και να πώ να μου το φτιάξουν δωρεάν μέσω εγγύησης. Αληθεύει ή θα πάω στα καταστήματα και θα με κοιτάνε περίεργα;

 

Ακόμη, έχω την εντύπωση οτι το κινητό δεν εισάχθηκε απο Ελλάδα. Ο father είχε ξαναπάρει το ίδιο κινητό μέχρι που το μπανιάρισε στην θάλλασα. Εκείνη η συσκευή είχε κανονικό ελληνικό manual ενώ η νέα είχε ένα αράβικο ή τούρκικο (ή κάτι τέτοιο) και το ελληνικό manual σε φωτοτυπία με συρραπτικό.

 

Τι να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 733
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Παιδιά γεια σας. Είμαι νέο μέλος και δεν έχω ιδέα από forums (Παρακαλώ να μου συγχωρήσετε αν γράψω σε λάθος μέρος ή αν δεν απαντήσω σε κάτι. Θα είναι από άγνοια!).

Σκέφτομαι για πρώτη φορά να αγοράσω κινητό Samsung αλλά έχω καταλάβει ότι βρίσκεις το μπελά σου αν σου χαλάσει. Δηλαδή ούτε η αντιπροσωπεία είναι αξιόπιστη, ούτε και κάποια εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Ισχύει αυτό? Αν ναι, καλύτερα να προτιμήσω κάτι άλλο. Τι λέτε?

Αυτά που σκέφτομαι είναι το 8910 (που σε κάποια site ονομάζεται και Omnia HD) ή το Pixon12.

Αν όμως στραφώ σε άλλη μάρκα, σκέφτομαι το Sony Ericsson Sentia.

Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.

 

Λίγο πολύ το after sales όλων των εταιρείών κινητής είναι μέτριο οπότε είναι και θέμα τύχης ανάλογα και το που θα πέσεις και άρα κατά τη γνώμη μου δεν έχει δυστυχώς και μεγάλη σημασία να αγοράσεις κινητό με βάση αυτό το κριτήριο.

Σχετικά με την επιλογή συσκευής άνοιξε ένα θέμα στο forum των διαξιφισμών. http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?f=34

Link to comment
Share on other sites

Η εμπειρία μου μέχρι στιγμής από Nokia και SE μου λέει ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές (μακράν καλύτερη η SE στο service). Και όσα διάβασα πιο πάνω για τη Samsung, για 9μηνες αναμονές και τέτοια, είναι τρομαχτικά! Ίσως έχεις δίκιο βέβαια ότι αυτό δεν είναι κριτήριο για την αγορά. Σε ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ρε παιδιά αν κάποιος σπουδάζει στο εξωτερικό και αγοράσει κινητό όταν γυρίσει Ελλάδα δεν μπορεί να επιδιορθώσει το κινητό του? Δηλαδή θα πάρω αυτοκίνητο bmw απο Γερμανία και η bmw εδώ θα μου πει δεν στο φτιάχνω? Και δεν μιλάω μόνο για εγγύηση...Ρε πάνε καλά εκεί στη samsung? made in korea...alla sto service souidoi!
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

 

Ονομάζομαι xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx και είμαι κάτοχος ενός κινητού τηλεφώνου Samsung (βρίσκεται στο service της samsung με κωδικό xxxxxxxxxx ), το οποίο ευρισκόμενο εντός εγγύησης,

(στους πρώτους μήνες λειτουργίας τους) παρουσίασε σοβαρά τεχνικά προβλήματα. Το τηλ. παραδόθηκε στην εταιρεία omnitech (Αγ. Κωνσταντίνου 40) στις 27/10/09 (σειρά x / αριθμός παραστατικού xxxx ). Από την omnitech με ενημέρωσαν ότι εντός 10-15 ημερών θα είναι έτοιμο.

 

Το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα παρήλθε και φυσικά ακόμα ειδοποίηση για να παραλάβω δεν είχα λάβει. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο σήμερα και έμαθα ότι όχι μόνο το τηλ. δεν είναι έτοιμο, αλλά ακόμα δεν έχει ελεγχθεί από τα κεντρικά. Η omnitech δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και με παρέπεμψε στη samsung. Στη samsung μίλησα με τηλεφωνητή, ο οποίος μου είπε ότι προωθεί το θέμα μου σε προϊστάμενο και θα έχω απάντηση εντός της ημέρας. Η ημέρα πέρασε και ακόμα απάντηση δεν έχω σχετικά με το κινητό μου.

 

Σας τα στέλνω και γραπτώς λοιπόν, προτού προβώ σε ενημέρωση της Προστασίας Καταναλωτή, οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας κρίνω απαραίτητο και φυσικά της Samsung Europe, ώστε να ενημερωθεί και η μητρική εταιρεία για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα με τους συνεργάτες της :

 

Κύριοι, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ να επισκευάσετε το κινητό σε ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ όπως προβλέπει ο νόμος, τότε ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ. Δε με ενδιαφέρει αν έχετε πολλά να επισκευάσετε γιατί το μοντέλο βγήκε ελαττωματικό, αν δεν έχετε προσωπικό ή συμβαίνει κάτι άλλο. Αν έχετε αδυναμία επισκευής να προβείτε σε άμεση αντικατάσταση. Φροντίστε να έχετε καλύτερη συνεργασία με τα authorized service . Δεν είναι δυνατό από την Omnitech να μου μιλάνε για 10-15 μέρες και το τηλέφωνο να ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΘΕΙ ΑΚΟΜΑ. Εν τέλει έχω πληρώσει για ένα κινητό, του οποίου εγγυάστε την καλή λειτουργία για δύο χρόνια. Τι είδους εγγύηση είναι αυτή όταν δεν μπορείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα να επιδιορθώσετε (ούτε καν να ελέγξετε) ένα κινητό, δεν ξέρω...Αυτό που ξέρω είναι ότι για άλλη μια φορά, ο καταναλωτής είναι θύμα μιας εταιρείας ΑΝΙΚΑΝΗΣ να κάνει αυτά τα στοιχειώδη τα οποία προβλέπονται από το νόμο.

 

Ελπίζω σε μία απάντηση, αλλά πιστεύω ότι δεν θα τη λάβω γιατί όπως μου είπαν ψέμματα από την omnitech, με τον ίδιο τρόπο μου είπε ψέμματα και ο τηλεφωνητής σας ότι θα με καλέσει προϊστάμενος εντός της ημέρα. Σε ό,τι αφορά την εταιρεία σας και τους συνεργάτες σας, μόνο ψέμματα έχω εισπράξει ως πελάτης, οπότε καταλαβαίνετε και την αγανάκτησή μου. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει καν ισονομία σε αυτή τη χώρα, διότι αν εγώ στη δικιά μου δουλειά έλεγα τόσα ψέμματα θα είχα απολυθεί, αλλά σε εσάς δε νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Μάλλον ο ρόλος σας είναι να λέτε ψέμματα.

 

Σε περίπτωση που κάποιος ασχοληθεί και θέλει να μου απαντήσει, το τηλ μου είναι xxxx-xxxxxx

 

Αύριο θα ενημερώσω και την samsung europe, μήπως και δούμε άσπρη μέρα και με την αντιπροσώπευση της samsung στην Ελλάδα. Από την alpha copy δεν πήρατε παράδειγμα...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε καταγγελία στο INKA και ενημερώθηκε η Samsung Europe. Άει σιχτίρ... Κάφροι ε κάφροι. Παίρνετε τα χρήματα και μετά μας έχετε γραμμένους...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε καταγγελία στο INKA και ενημερώθηκε η Samsung Europe. Άει σιχτίρ... Κάφροι ε κάφροι. Παίρνετε τα χρήματα και μετά μας έχετε γραμμένους...

Και πολύ καλά έκανες φίλε μου! Κράτα μας ενήμερους!

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

Παίδες πήρα πριν 1.5 μήνα απο το Supershop.com.gr για τον πατέρα μου το D-880... Πλέον το κινητό χάλασε μόνο του, συγκεκριμένα δεν ανάβει... ή καλύτερα ανάβει μόνο ο φωτισμός του αριθμητικού πληκτρολογίου και ζεσταίνεται ΠΟΛΥ σε εκείνο το σημείο.

 

Επικοινώνησα μαζί του και μου είπαν οτι μπορώ να το πάω κανονικά σε κάποιο Γερμανό/Wind/Vodafone και να πώ να μου το φτιάξουν δωρεάν μέσω εγγύησης. Αληθεύει ή θα πάω στα καταστήματα και θα με κοιτάνε περίεργα;

 

Ακόμη, έχω την εντύπωση οτι το κινητό δεν εισάχθηκε απο Ελλάδα. Ο father είχε ξαναπάρει το ίδιο κινητό μέχρι που το μπανιάρισε στην θάλλασα. Εκείνη η συσκευή είχε κανονικό ελληνικό manual ενώ η νέα είχε ένα αράβικο ή τούρκικο (ή κάτι τέτοιο) και το ελληνικό manual σε φωτοτυπία με συρραπτικό.

 

Τι να κάνω;

 

Update:

 

Το πήγαμε πριν καμία εβδομάδα στην Vodafone και μας το επέστρεψαν χθές λόγο του οτι δεν το υποστηρίζουν.

 

Προφανώς μιλάμε για παραεισαγωγή. Τι γίνεται τώρα; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε καταγγελία στο INKA και ενημερώθηκε η Samsung Europe. Άει σιχτίρ... Κάφροι ε κάφροι. Παίρνετε τα χρήματα και μετά μας έχετε γραμμένους...

 

Πάω στοίχημα πως θα σου βγάλουν το κινητό εκτός εγγύησης.

Τον κόβω σου λέω....

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ καλά έκανες φίλε μου! Κράτα μας ενήμερους!

 

Εντός 2 ημερών το κινητό επισκευάστηκε και με κάλεσε ο υπεύθυνος service της omnitech για να μου δοθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις. Ο άνθρωπος ανέλαβε κάποιες ευθύνες και προσπάθησε να με κατευνάσει. Για μένα μένει η ικανοποίηση ότι επισκευάστηκε το κινητό μου (δεν έχω πάει να παραλάβω ακόμα), αλλά έπρεπε να φτάσω στα άκρα :

 

α) χρεώθηκα άπειρες επικοινωνίες με omnitech / samsung κτλ

β) έχασα χρόνο για να ποστάρω καταγγελίες και να γράψω επίσημη επιστολή στη samsung europe.

γ) εκνευρίστηκα ουκ ολίγες φορες σε σημείο που ήμουν έτοιμος να πάω να σκάσω κανά 400άρι για να αγοράσω άλλο κινητό.

 

Μένει η πικρία ότι για να βρω το δίκιο μου έπρεπε να κάνω όλα τα παραπάνω, αλλιώς - πιστεύω - ακόμα θα ήμουν χωρίς κινητό. Τα συμπεράσματα δικά σας.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Που το εστειλες για service φιλε? Στην Τζωρτζ 26 εχει κλεισει και δε βρισκω που εχει μεταφερθει το service. Ξερεις μηπως?

 

Πανεπιστημιου νομιζω...

 

Τελικα εκτος απ την lg εχει αλλη εταιρια INTERNATIONAL WARRANTY στα κινητα?

 

Δηλαδή ρε παιδιά αν κάποιος σπουδάζει στο εξωτερικό και αγοράσει κινητό όταν γυρίσει Ελλάδα δεν μπορεί να επιδιορθώσει το κινητό του?

 

 

Καποιες , οπως και η Sony καπως, ειναι πιο αυστηροι.

Να μη μιλησουμε για HTC

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ξαναεπανέρχομαι στο θέμα. Η συσκευή ήταν παραεισαγωγή από Ασία με αποτέλεσμα να μην έχω την Ευρωπαϊκή εγγύηση. Το έστειλα πίσω στο κατάστημα απ' όπου το είχα αγοράσει και δεν το έλαβα ποτέ πίσω...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Παραθετω το θεμα οπως το δημοσιευσα σε αλλο φορουμ...

 

Εχω ενα κινητο samsung innov8.ειχαν χαλασει λοιπον τα 2 κουμπια και δεν δουλευαν.πηγαινω λοιπον στο πλαισιο(αφου πρωτα ειχα κοιταξε στο site της samsung και τα επισκευαστικα κεντρα που ελεγε ειχαν κλεισει και τα 2 εδω και καιρο) για να ρωτησω που να το παω γιατι αν το αφηνα εκει θα εκαναν 2 μηνες.μου λενε πηγαινε το στην arvato teleservice.

 

το παω και μου λενε θα ειδιποιηθειτε σε 2-3 εργασιμες μερες.το ειχα παει παρασκευη και δευτερα μου στελνουν μηνυμα και μου λενε ελεγχθηκε και θα γινει επισκευη.ωραια λεω γρηγορα προχωρανε.περιμενα μια βδομαδα παιρνω τηλ μου λενε περιμενουμε ανταλλακτικο.

 

περιμενω 2 βδομαδες παιρνω παλι,περιμενουμε ανταλλακτικο μου λενε.αυτη ηταν η 3η βδομαδα οποτε λεω δεν παει αλλο αυτη η κοροιδια και καλα 3 βδομαδες να περιμενουν ανταλλακτικο.

 

παω σημερα εκει και τους λεω θελω το κινητο.μου λενε δεν ειναι ετοιμο.τους λεω το θελω και ας μην ειναι.αφτιαχτο μου λεει?

-ναι.

-εχει ελαχιστη χρεωση

-τι ελαχιστη χρεωση?εχει εγγυηση.

-οκ περιμεντε.

 

παει στο τεχνικο και γυριζει μετα απο 3 λεπτα για να μου πει οτι δια μαγειας το ανταλλακτικο ηρθε σημερα και το εχει φτιαξει αλλα του κανει αναβαθμιση και να περιμενω 20 λεπτα.λεω οκ και περιμενω.

 

εν τω μεταξυ το ψιλιαστηκα οτι με δουλευαν γιατι πρωτον η αναβαθμιση ειναι 5 λεπτα και δευτερον αναβαθμιση δεν εχει βγαλει για αυτο το κινητο η samsung.οποτε λεω μαλλον ειδαν οτι το εχαναν και ειπαν αν το φτιαξουν στο ποδι...μετα απο 20 λεπτα μου το φερνει...ολα οκ μου λεει.το κοιταξα για γρατσουνιες και εγω ηταν ολα οκ.το παιρνω και γυρναω σπιτι.

 

το ανοιγω και βλεπω οτι δεν δουλευει το μεσαιο κουμπι του το d pad.ειχε ξεχασει να βαλει το πλαστικο κατω απο το κουμπι που το επαναφερει στη θεση του...επισης το κλειστρο της φωτογραφικης δεν ανοιγε.αυτο το εχω ξαναπαθει και απλα θελει να το κανεις λιγο με το δαχτυλο γιατι οταν πιεζεται τοτε κολλαει.το γυρναω μεσα στα νευρα και λεω σε αυτην εκει θελω τον τεχνικο.

 

του λεω τωρα στα γρηγορα το εφτιαξες ε?μου λεει ναι γιατι χθες το απογευμα το εφεραν το ανταλλακτικο.τα κουμπια τα ελεγξες πριν το δωσεις?μου λεει εε ναι ολα οκ ειναι.καλα του λεω και μενα γιατι δεν δουλευει το μεσαιο?αα ναι δικιο εχετε το παιρνω και σε 10 λεπτα ειναι ετοιμο.

 

μετα απο 10 λεπτα μου το εφερε ευτυχως με ολα να δουλευουν οκ...μετα απο σχεδον 40 χιλιομετρα (3 φορες το πηγα απο κατεχακη και μεσογειων στην καβαλας) και 3 βδομαδες καταφεραν να μου φτιαξουν 2 κουμπια που απλα ηθελαν καθαρισμο και οχι αλλαγη του lcd frame που εκαναν.ειχα παρει τηλ και στην samsung και μου ειπαν οτι αυτο δεν ειναι το επισημο service αλλα αυτο που συνεργαζεται το πλαισιο για αυτο με εστειλαν εκει...

οσοι λοιπον εχετε προβλημα με κινητο θα σας ελεγα να μην το πατε εκει γιατι αμα ειναι να περιμενεις 3 βδομαδες για να εμφανιστει δια μαγειας το ανταλλακτικο,το ανοιγω και μονος μου και ο θεος βοηθος...

 

edit:αναβαθμιση δεν μου εκαναν.την ιδια εκδοση με πριν εχει το κινητο περασμενη...

 

 

 

και σημερα εκανα και αυτο το ποστ γιατι μου εμφανισε αλλο προβλημα,προφανως απο την προχειροδουλεια που εκαναν...

 

Νταξει,το κινητο μου το εκαναν καλοκαιρινο.κλεινω το slide και κλεινει στιγμιαια η οθονη.αν το κλεισω αργα κλεινει τελειως και πρεπει να κλεισω το κινητο και να το ξανανοιξω.θα πηγαινα εκει να το αφησω και να τους βρισω αλλα σκεφτομαι οτι θα κανουν 3 βδομαδες παλι...θα πεσει παντως μαιλ στην εταιρια τους,στο πλαισιο και θα γραψω το περιστατικο και σε οποιο φορουμ ειμαι μελος.απλα απαραδεκτοι...

 

τα συμπερασματα δικα σας...

Link to comment
Share on other sites

Η συνεχεια...

 

Πηρα τηλ.ο διαλογος(αφου της ειχα δωσει τον κωδικο για την επισκευη κτλ):

-Ναι βλεπω οτι το χατε φερει...

-Ωραια,τωρα βγαζει αλλο προβλημα.

-Φερτε το για επισκευη

-Δεν θελω επισκευη.θα φτιαχνουμε καθε λιγο αυτα που χαλατε σεις?

-Τοτε τι θελετε?

-Αντικατασταση.

-Οκ θα τα σημειωσω και θα σας ειδοποιησουμε.

-Ποτε?

-Μεσα στη μερα.

 

Αν δεν παρουν τηλεφωνο σημερα θα παω αυριο το πρωι να κανω χαμο εκει...

Αντικασταση γινεται με καινουργια συσκευη?η θα μου δωσουν καμια χιλιομεταχειρισμενη.

 

 

Update:με πηρε υπευθυνη.αφου της ειπα ολο το περιστατικο και της τα χωσα ακομα και για το θεμα με την αναβαθμιση μου ελεγε για αυτο με την οθονη οτι μπορει να ειναι τυχαιο και οτι αφου το δοκιμασατε εκει οταν το πηρατε και δεν ειχε προβλημα τοτε δεν φταιει ο τεχνικος.εγω της ειπα οτι μηχανικος σπουδαζω και τα ξερω και δεν ειναι σε καμια περιπτωση τυχαιο να εμφανιζεται τετοιο θεμα μετα απο 4 μερες απο την επισκευη ,γιατι προφανως οταν το ανοιξε κατι πειραξε και δεν κανει καλη επαφη το slide.μου λεει ελατε απο εδω και ζητηστε εμενα να δουμε τι θα γινει.θα παω αυριο γιατι σημερα γραφω(ατιμη εξεταστικη) και θα απαιτησω αντικατασταση.αν μου πουν για επισκευη κτλ θα τους πω οχι.-

μαιλ εχει φυγει για τα κεντρικα τους ηδη ενω θα στειλώ τωρα και στη samsung αλλα και στο πλαισιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τα Samsung service στην Πανεπιστημίου και στην Κάνιγγος έκλεισαν. Πλέον στο κέντρο υπάρχει μόνο στα Α. Πατήσια, Λασκαράτου 2Α, κοντά στο σταθμό Α. Πατήσια.
Link to comment
Share on other sites

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΟΥ SAMSUNG CTM8800 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΓΝΟΜΩΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΦΟΡΤΙΣΑ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ.ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙ!! ΕΚΑΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΠΡΙΖΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ! ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE ΤΗΣ SAMSUNG KAI EXONTAΣ ΜΕ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ 10 ΜΕΡΕΣ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Η ΕΓΓΥΗΣΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΟΙ ΠΙΣΤΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΤΑ!!!!! ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 154 EYΡΩ!!!!!!!!!! ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΕΣΑΝΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΤΥΠΟ!

ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΤΑΡΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΠΙΣΗΜΗ. ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΑ ΔΥΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΡΘΡΟ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο forum. Δεν πρέπει να γράφεις με κεφαλαία. Είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Όρους Πρόσβασης και Χρήσης τους οποίους και αποδέχτηκες κατά την εγγραφή σου.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στις 31/082010 αγορασα απο ενα oteshop ενα samsung wave.Μολις πηγα στο σπιτι και το ξεπακεταρισα διαπιστωσα οτι η υποδοχη του ακουστικου-handsfree δεν κανει καλη επαφη.

Την επομενη ημερα το πηγα στο εξουσιοδοτημενο service της samsung στη Θεσ/νικη.

Αφου περασαν 2 εβδομαδες και δεν ειχα λαβει καμια απαντηση τους καλεσα να μαθω τι γινεται και μου ειπαν οτι το τηλεφωνο πηγε στην Αθηνα για αλαγη πλακετας.

Σε επικοινωνια μου με το Κεντρικο service της Αθηνας δεν μπορουσανε να μου δωσουν μια απαντηση γιατι θελανε το δελτιο αποστολης απο το service της Θεσ/νικης το οποιο δελτιο αποστολης δεν μου το δινουν με καμια παναγια απο τη Θεσ/νικη ουτε καν τον αριθμο του.

Εχω παρει ενα τηλ 400ευρω το οποι το ειχα στην κατοχη μου για μερικες ωρες και ειναι στο service περιπου 3 εβδομαδες και πιστευω οτι θα εχει και συνεχεια.

Θελω μια βοηθεια για να ξερω τι να κανω σε αυτην την περιπτωση

Ειμαι πραγματικα σε απογνωση και πολυ μα πολυ εξοργισμενος

Up The Irons \m/
Link to comment
Share on other sites

GA.......M.....O την αγανακτηση μου ρε samsung.Μας τα πρηξες!!!!!! ομνια 2 προβλημα με την μνημη που ποτε δεν διορθωθηκε ,ομοιως με το gps.ΟΥΥΥΣΤΤΤ ρεμαλια,να σας πληρωνουμε 600 αρια και 500 αρια για τις μπαχατελες σας και να πρεπει να στηριζομαστε στους φιλους απο το Myphone να βρισκουμε λυσεις.

 

ΟΥΣΤ ΡΕΜΑΛΙΑ τουλαχιστον καντε και κανα δωρακι σε αυτους που βρισκουν λυσεις στα προβληματα.

ΟΥΣΤ ΚΟΠΡ.....ΣΚΥΛΑ .γΑΜΩ ΤΟ ΓΑΛΑΞΙA αλλα και μενα μαζι που ενω ηξερα οτι ειστε μπαζα ,αγορασα αφου πουλησα το τελειο desire που ειχα .και ειχα και το froyo επισημο παρακαλώ.

ΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ,ακου θα αγοραζα το beam μολις το φερνατε.Κοπρ.....σκυλα φτιαξτε το κινητο μου που ηρθε στο service μην σας παρει ο δ.....λος τον πατερα σας.ΑΛΗΤΕΣ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥς διαχειριστες μην τον σβησετε τον σχολιασμο μου με εχει φαει η αγανακτηση.:mad::mad:

Δεν εχεις κι αδικο!!!!Εγω να δεις τι τους ειχα ριξει με το galaxy-i7500 :chair:

Link to comment
Share on other sites

GA.......M.....O την αγανακτηση μου ρε samsung.Μας τα πρηξες!!!!!! ομνια 2 προβλημα με την μνημη που ποτε δεν διορθωθηκε ,ομοιως με το gps.ΟΥΥΥΣΤΤΤ ρεμαλια,να σας πληρωνουμε 600 αρια και 500 αρια για τις μπαχατελες σας και να πρεπει να στηριζομαστε στους φιλους απο το Myphone να βρισκουμε λυσεις.

 

ΟΥΣΤ ΡΕΜΑΛΙΑ τουλαχιστον καντε και κανα δωρακι σε αυτους που βρισκουν λυσεις στα προβληματα.

ΟΥΣΤ ΚΟΠΡ.....ΣΚΥΛΑ .γΑΜΩ ΤΟ ΓΑΛΑΞΙA αλλα και μενα μαζι που ενω ηξερα οτι ειστε μπαζα ,αγορασα αφου πουλησα το τελειο desire που ειχα .και ειχα και το froyo επισημο παρακαλώ.

ΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ,ακου θα αγοραζα το beam μολις το φερνατε.Κοπρ.....σκυλα φτιαξτε το κινητο μου που ηρθε στο service μην σας παρει ο δ.....λος τον πατερα σας.ΑΛΗΤΕΣ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥς διαχειριστες μην τον σβησετε τον σχολιασμο μου με εχει φαει η αγανακτηση.:mad::mad:

 

Xώσε χώσε!!! :lol: Γιατί είναι στο service το κινητό btw?

- Alex
Link to comment
Share on other sites

Xώσε χώσε!!! :lol: Γιατί είναι στο service το κινητό btw?

 

 

 

XMMΜΜ οταν είχα αναφερει εγω το προβλημα που ειχα στη καμερα και αναγκάστηκα και το γυρισα πισω και ειπα εδώ οτι η sams ειναι για τα μπαζα, καποιοι με πηραν απο τα μουτρα και ειπαν οτι απαξιώνω την smg. Ντροπή αυτο ειναι ρατσιστική συμπεριφορα:lol::lol::lol:

 

Πλάκα κανω έτσι? και γενικώς ευχαριστώ πολυ για τη βοηθεια. να ρωτησω κατι alex.

Πριν χαλάσει η καμερα είχα βαλει το Ndrive σπασμένο (δεν ειχα κανει rοοt) . Λές ν έφταιξε αυτό?. αν ειναι μην το ξαναβάλω τωρα που μου έδωσαν το καινουργιο

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γιατί προτρέχετε να αγοράσετε κάτι και δεν το αφήνετε 2-3 μήνες να "τρέξει" στην αγορά; Σας παρακολουθώ καιρό τώρα εδώ μέσα και παιδευόσαστε με ένα κάρο πατέντες,μαγειρεμένες ROM κλπ,κλπ και τελειωμό δεν έχει η υπόθεση!

(Εξαιρούνται όσοι τους αρέσει για την εμπειρία να παιδεύονται και όταν βρίσκουν λύση να αναπτερώνεται το ηθικό τους...)

Εγώ από τη μέρα που βγήκε το Galaxy S ξετρελάθηκα αλλά δεν έτρεξα να το αγοράσω και απότι βλέπω δικαιώνομαι.Γιατί ναι μεν έχω τις γνώσεις να το πειράξω στο έπακρο αλλά εαν είναι να μου βγάλει την πίστη για 5 βασικά πραγματάκια που το θέλω ε τότε να το χέσω.

Να έκανε αυτά τα 5 βασικά πραγματάκια χωρίς πολλά πολλά και εαν ήθελες να το πειράξεις για να σου κάνει πολλά περσσότερα να το καταλάβω.Αλλά έτσι όπως τα λέτε εδώ μέσα,ούτε αυτά τα βασικά δεν μπορεί να κάνει.

Ευελπιστώ όταν βγει επίσημα και το froyo να έχουν διορθωθεί αυτά τα προβλήματα αλλιώς θα κοιτάξω για κάτι άλλο από HTC μεριά

Edited by tarantules

[sIGPIC][/sIGPIC]deltahacker.gr Ελληνικό περιοδικό για το ethical hacking

Η αληθινή αξία ενός ανθρώπου φαίνεται στο πως φέρεται σε κάποιον, από τον οποίο δεν μπορεί να έχει κανένα όφελος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΕuroELECTRONICS S.A. (Τα κεντρικα της Samsung)

 

Λ.Κηφισίας 338, Νέο Ψυχικό, 154 51 Αθήνα

Τηλ:210 6796600, Φαξ: 210 6749040

 

Υπαρχουν και αρκετα εξουσιοδοτημενα, αλλα νομιζω πως με Samsung συσκευη γρηγοροτερα θα ξεμπλεξεις εκει.

παιδια ξερει κανεις αν ισχυει ακομα η διευθυνση?

HTC Desire s

Sonyericsson Neo V

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...