Jump to content

Τελωνείο και εκτελωνισμοί


alfa 156
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αντίρρηση η οποία είναι δωρεάν. Για 42 ευρώ κινητό θα πληρώσεις 10 ευρώ το ΦΠΑ και 3 ευρώ για λοιπά έξοδα. Το 15αρι στους απατεώνες μην το δώσεις.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

πως ακριβώς θα το κανω γιατί πρώτη φορά μου συμβαίνει
Link to comment
Share on other sites

πως ακριβώς θα το κανω γιατί πρώτη φορά μου συμβαίνει

Πρέπει να πας στο τελωνείο με το δέμα σε κάποιο γραφείο ώστε να γίνει επανεκτιμηση της τιμής του.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα να ρωτήσω κάτι σήμερα παρέλαβα το χαρτί από ΕΛΤΑ για ένα κινητό αξίας 42€.....το χαρτί μου ζητάει 40€........Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση?????γράφει ΦΠΑ 24€ και τέλη εκτελωνισμου 15€. Σύνολο άρα 39€

 

Είναι προφανές ότι το κοστολόγησαν 100€ και χρεώθηκες ΦΠΑ 24€ και τέλος ΕΛΤΑ 15€.

Οι επιλογές είναι τρεις, είτε πληρώνεις και παίρνεις αυτό που παράγγειλες για άμεση χρήση, είτε ζητάς αναδασμολόγηση με αβέβαιο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας και αβέβαιο αποτέλεσμα, είτε δεν το παραλαμβάνεις και επιστρέφεται στον πωλητή (μπορείς να συνεννοηθείς μαζί του για να δεχτεί την επιστροφή και να σου επιστρέψει τα χρήματα, χωρίς να είναι και αυτό σίγουρο ότι θα το κάνει αφού δεν ευθύνεται για τα έξοδα εκτελωνισμού).

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα χαρά παιδιά. Το ποστάρησα και στο νήμα του Aliexpress αλλά δε μου απάντησε κάποιος.

Θέλω να παραγγείλω από το Aliexpress μια μπαταρία για mobile WiFi που παίζει γύρω στα 20 δολάρια. Η default επιλογή που μου βγάζει το Aliexpress για shipping είναι "China post registered air mail", στα 6 δολάρια περίπου, κι όλα συνολικά, μαζί με τις μετατροπές κλπ έρχονται γύρω στα 22 ευρώ, που είναι πολύ καλά. Δεν έχω θέμα με το συγκεκριμένο κόστος του shipping, ούτε ιδιαίτερα με το χρόνο παράδοσης, μιας και το συγκεκριμένο προϊόν το ψάχνω εδώ και μήνες και το βρήκα μόνο στο Aliexpress. Θέμα με το τελωνείο θα έχω με τη συγκεκριμένη επιλογή αποστολής; Επίσης, αν θέλω να παραγγείλω και δεύτερη μπαταρία, έχω κίνδυνο να περάσει τελωνείο η αποστολή μου (στην περίπτωση αυτή το σύνολο πάει κοντά στα 44 ευρώ) ή καλύτερα να τις παραγγείλω ξεχωριστά, σε δύο αποστολές;

Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ.

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

εχω παραγγειλει ενα τζαμακι για το κιν μου απο ebay Και το δειχνει στην ελλαδα απο τις 8 του σεπτεμβρη αλλα ακομα δε το χω παραλαβει

για μικρες παραγγελιες μεχρι 3 ευρω πληρωνουμε τελωνια κτλ ?

Link to comment
Share on other sites

εχω παραγγειλει ενα τζαμακι για το κιν μου απο ebay Και το δειχνει στην ελλαδα απο τις 8 του σεπτεμβρη αλλα ακομα δε το χω παραλαβει

για μικρες παραγγελιες μεχρι 3 ευρω πληρωνουμε τελωνια κτλ ?

Όχι μέχρι 22 δεν πληρώνεις τίποτα.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Όχι μέχρι 22 δεν πληρώνεις τίποτα.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

παλι καλα με τα λαμογια
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ξανά κι από μένα.

Παραγγελία κινητού με κόστος 111€ από Gearbest στις 26 Ιουλίου, το οποίο έφτασε από τις 10 Αυγούστου Ελλάδα, μπήκε τελωνείο στις 15 Σεπτέμβρη και μου ήρθε χαρτάκι σήμερα για παραλαβή αύριο.

Το πρόβλημα είναι ότι το χαρτάκι έγραφε τέλη εκτελωνισμού 20€ + ΦΠΑ 84€, δηλαδή συνολικό κόστος 104€. Δεν υπάρχει περίπτωση για αγορά 111€ να δώσω άλλα 104€, οπότε τι μπορεί να γίνει για να πάρω τα λεφτά μου πίσω?

Να στείλω πρώτα στο Gearbest? Να τους πω για τελωνείο ή θα μου πουν ότι δεν ευθύνονται αυτοί?

 

Επίσης υφίσταται τα τέλη να είναι μόνο 20€ και το ΦΠΑ 84€? Μου φαίνεται τελείως ανώμαλο αυτό!

 

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία και να καταφέρει να πάρει τα χρήματά του πίσω?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως πριν από λίγο κανόνισα να το στείλω προς αναθεώρηση όπως μου είπαν το πρωί τα παιδιά..Μου είπαν αύριο θα το στείλω πίσω και πέρνα μεθαύριο να σου πω νεώτερα
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ξανά κι από μένα.

Παραγγελία κινητού με κόστος 111€ από Gearbest στις 26 Ιουλίου, το οποίο έφτασε από τις 10 Αυγούστου Ελλάδα, μπήκε τελωνείο στις 15 Σεπτέμβρη και μου ήρθε χαρτάκι σήμερα για παραλαβή αύριο.

Το πρόβλημα είναι ότι το χαρτάκι έγραφε τέλη εκτελωνισμού 20€ + ΦΠΑ 84€, δηλαδή συνολικό κόστος 104€. Δεν υπάρχει περίπτωση για αγορά 111€ να δώσω άλλα 104€, οπότε τι μπορεί να γίνει για να πάρω τα λεφτά μου πίσω?

Να στείλω πρώτα στο Gearbest? Να τους πω για τελωνείο ή θα μου πουν ότι δεν ευθύνονται αυτοί?

 

Επίσης υφίσταται τα τέλη να είναι μόνο 20€ και το ΦΠΑ 84€? Μου φαίνεται τελείως ανώμαλο αυτό!

 

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία και να καταφέρει να πάρει τα χρήματά του πίσω?

 

Εάν είναι σωστά τα ποσά που γράφεις, πρέπει να το κοστολόγησαν 350€, οπότε ο ΦΠΑ είναι 84€ και το τέλος ΕΛΤΑ 20€.

 

Έχεις τρεις επιλογές: 1) είτε τα πληρώνεις και παραλαμβάνεις το δέμα σου (απίθανο σενάριο), 2) είτε ζητάς αναδασμολόγηση με αβέβαιο αποτέλεσμα σε αβέβαιο χρόνο και 3) είτε δεν παραλαμβάνεις αλλά χάνεις τα χρήματά σου, εκτός αν συνεννοηθείς με το μαγαζί και δεχτεί να σου επιστρέψει τα χρήματα αφού το παραλάβει (και αυτό μοιάζει απίθανο αφού δεν ευθύνεται για τα έξοδα εκτελωνισμού).

Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι σωστά τα ποσά που γράφεις, πρέπει να το κοστολόγησαν 350€, οπότε ο ΦΠΑ είναι 84€ και το τέλος ΕΛΤΑ 20€.

 

Έχεις τρεις επιλογές: 1) είτε τα πληρώνεις και παραλαμβάνεις το δέμα σου (απίθανο σενάριο), 2) είτε ζητάς αναδασμολόγηση με αβέβαιο αποτέλεσμα σε αβέβαιο χρόνο και 3) είτε δεν παραλαμβάνεις αλλά χάνεις τα χρήματά σου, εκτός αν συνεννοηθείς με το μαγαζί και δεχτεί να σου επιστρέψει τα χρήματα αφού το παραλάβει (και αυτό μοιάζει απίθανο αφού δεν ευθύνεται για τα έξοδα εκτελωνισμού).

 

Γιατί να το κοστολογήσουν 350€? Εφόσον άνοιξαν το δέμα θα είδαν ότι το αγόρασα 111€. Δεν είναι λογικό αυτό.

Δηλαδή το πιο πιθανό είναι να μην μου κάνουν επιστροφή χρημάτων? Δεν υπάρχει κάλυψη του αγοραστή?

Τι πράγματα είναι αυτά?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να το κοστολογήσουν 350€? Εφόσον άνοιξαν το δέμα θα είδαν ότι το αγόρασα 111€. Δεν είναι λογικό αυτό.

Δηλαδή το πιο πιθανό είναι να μην μου κάνουν επιστροφή χρημάτων? Δεν υπάρχει κάλυψη του αγοραστή?

Τι πράγματα είναι αυτά?

 

1. Το γιατί το κοστολόγησαν τόσο είναι μια καλή ερώτηση αλλά εμείς που διαβάζουμε δεν γνωρίζουμε για ποιο κινητό μιλάς, τι εκδόσεις έχει κλπ.

2. Όλα τα κινεζομάγαζα γράφουν ότι δεν ευθύνονται για τα έξοδα εκτελωνισμού. Επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει αν το δεχτεί ο πωλητής μετά από συνεννόηση.

3. Κάλυψη του αγοραστή σε ποιο θέμα; Το δέμα σου ήρθε, μπήκε στο τελωνείο, το κοστολόγησαν ίσως παραπάνω από την πραγματική του αξία και σε χρέωσαν αυτά που έγραψες. Γιατί δεν πας στη λύση της αναδασμολόγησης που είναι δωρεάν;

Link to comment
Share on other sites

Στέλνεις στο gearbest αρχικά να δεις αν αν δέχονται να επιστραφεί και να πάρεις τα χρήματα σου. Η να το ξανά στείλουν αλλά με priority line που δεν περνάει σίγουρα τελωνείο. Αλλιώς αντίρρηση να το ξανά δουν απόδειξη να έχεις που πλήρωσες τα 104 και θα είσαι καλλυμενος πιστεύω. 25 το ΦΠΑ συν 15 θα πληρώσεις.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει προβλημα που ρωτησα ?

Όχι φίλε μου, αυτό που έγραψα δεν ήταν για σένα.

Σε αυτό που ρωτάς:

εχω παραγγειλει ενα τζαμακι για το κιν μου απο ebay Και το δειχνει στην ελλαδα απο τις 8 του σεπτεμβρη αλλα ακομα δε το χω παραλαβει

για μικρες παραγγελιες μεχρι 3 ευρω πληρωνουμε τελωνια κτλ ?

κανονικά δεν πληρώνεις, εκτός και αν... θεωρήσουν οθόνη το τζαμάκι και το εκτιμήσουν αλλιώς (το έχω δει κι αυτό, σε μήνυμα στο φόρουμ). Φυσιολογικά δε θα αγχωνόμουν στη θέση σου, αλλά επειδή περιμένει αρκετά το πακέτο σου στάσιμο, το αναφέρω κι αυτό ως (αρκετά απίθανο) ενδεχόμενο.

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι το τζαμάκι ενώ δεν περνάει, υπάρχουν περιπτώσεις που οι φωστήρες το είδαν σαν οθόνη μάλλον από κανένα google και το χρέωσαν στο κεφάλι:X
Link to comment
Share on other sites

1. Το γιατί το κοστολόγησαν τόσο είναι μια καλή ερώτηση αλλά εμείς που διαβάζουμε δεν γνωρίζουμε για ποιο κινητό μιλάς, τι εκδόσεις έχει κλπ.

2. Όλα τα κινεζομάγαζα γράφουν ότι δεν ευθύνονται για τα έξοδα εκτελωνισμού. Επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει αν το δεχτεί ο πωλητής μετά από συνεννόηση.

3. Κάλυψη του αγοραστή σε ποιο θέμα; Το δέμα σου ήρθε, μπήκε στο τελωνείο, το κοστολόγησαν ίσως παραπάνω από την πραγματική του αξία και σε χρέωσαν αυτά που έγραψες. Γιατί δεν πας στη λύση της αναδασμολόγησης που είναι δωρεάν;

 

Το κινητό που πήρα είναι το Asus Zenfone 2 - https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_230532.html

Την κάλυψη την αναφέρω γιατί αύριο συμπληρώνονται 2 μήνες από την αγορά που είχα κάνει και απ'ότι ξέρω έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω λεφτά πίσω εφόσον δεν το παραλάβω μέσα στο χρονικό περιθώριο 2 μηνών που δίνει έτσι κι αλλιώς το Gearbest.

Εφόσον λοιπόν έχω αγοράσει το αντικείμενο μέσω Paypal απ'το Gearbest, δεν μπορώ αρχικά να τους πιέσω για full refund και αν δεν βρω άκρη να ανοίξω case στο paypal?

 

Επίσης με καίει πάρα πολύ γιατί το κινητό το παρήγγειλα για πελάτη μου στη δουλειά μου (χωρίς προσωπικό κέρδος) και δεν μπορώ να του πω τώρα "δώσε άλλα 104€", πόσο μάλλον όταν το περίμενε να το έχει στα χέρια του στα τέλη Αυγούστου και ήδη θα μου πει ότι δεν το θέλει πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μα ποτέ δεν παίρνουμε για άλλον, για μένα είναι νόμος.

Εγώ εφόσον είναι έτσι, δε θα εμπλεκα τελωνείο και θα άνοιγα ticket στο gearbest για refund. Θα σου πουν περίμενε, θα πεις πέρασαν δύο μήνες, θα σου πουν πάρε 20 πόντους στο wallet, θα πεις θέλω full refund στην κάρτα αλλιώς PayPal και αν δεν τα βάλουν σε δυο μερες, dispute.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μα ποτέ δεν παίρνουμε για άλλον, για μένα είναι νόμος.

Εγώ εφόσον είναι έτσι, δε θα εμπλεκα τελωνείο και θα άνοιγα ticket στο gearbest για refund. Θα σου πουν περίμενε, θα πεις πέρασαν δύο μήνες, θα σου πουν πάρε 20 πόντους στο wallet, θα πεις θέλω full refund στην κάρτα αλλιώς PayPal και αν δεν τα βάλουν σε δυο μερες, dispute.

 

Δυστυχώς έμπλεξα φίλε μου γιατί δεν ήξερα ότι άλλαξαν τα πράγματα και τα ανοίγουν όλα τελωνείο. Παραγγέλνω κινητά από Gearbest και από άλλα site εδώ και χρόνια και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Τώρα πήρα το μάθημά μου.

Αυτό σκέφτομαι να κάνω. Θα τους στείλω και αν δεν βρω άκρη θα αναλάβει το Paypal.

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό που πήρα είναι το Asus Zenfone 2 - https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_230532.html

Την κάλυψη την αναφέρω γιατί αύριο συμπληρώνονται 2 μήνες από την αγορά που είχα κάνει και απ'ότι ξέρω έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω λεφτά πίσω εφόσον δεν το παραλάβω μέσα στο χρονικό περιθώριο 2 μηνών που δίνει έτσι κι αλλιώς το Gearbest.

Εφόσον λοιπόν έχω αγοράσει το αντικείμενο μέσω Paypal απ'το Gearbest, δεν μπορώ αρχικά να τους πιέσω για full refund και αν δεν βρω άκρη να ανοίξω case στο paypal?

 

Επίσης με καίει πάρα πολύ γιατί το κινητό το παρήγγειλα για πελάτη μου στη δουλειά μου (χωρίς προσωπικό κέρδος) και δεν μπορώ να του πω τώρα "δώσε άλλα 104€", πόσο μάλλον όταν το περίμενε να το έχει στα χέρια του στα τέλη Αυγούστου και ήδη θα μου πει ότι δεν το θέλει πλέον.

Δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα. Το gearbest θεωρεί χαμένο το πακέτο, αν έχουν περάσει 2 μήνες από τη στιγμή που το έστειλε και δεν υπάρχει ανανέωση στο tracking. Στην περίπτωσή σου, που δεν έχουν συμπληρωθεί οι 2 μήνες από όταν στάλθηκε και κυρίως, που δεν είναι χαμένο αλλά φαίνεται ότι μπήκε τελωνείο και μάλιστα ότι είναι προς παράδοση σε σένα, το gearbest θα σου πει ότι τα τυχόν τέλη εκτελωνισμού βαρύνουν εσένα και το paypal δε σε δικαιώνει επίσης. Αν τους καλοπιάσεις στο gearbest, δεν ξέρω αν θέλουν να σου κάνουν τη χάρη να το δεχτούν πίσω και να σου το ξαναστείλουν, αλλά έτσι κι αλλιώς αυτή είναι μια λύση που ενέχει και κόστος και μεγάλη χρονική καθυστέρηση (και κανείς δε μπορεί να σου εγγυθεί ότι δε θα ξαναδασμολογηθεί).

Στη θέση σου, θα ζητούσα επανεκτίμηση (είναι δωρεάν) και θα προσκόμιζα εκτυπώσεις από τη σελίδα της πληρωμής από το paypal και από το gearbest (από τη σελίδα της παραγγελίας σου, όχι από το invoice, που γράφουν χαμηλότερες τιμές...).

Σε αυτό με τις παραγγελίες για λογαριασμό άλλων, δυστυχώς καμιά φορά δεν αποφεύγονται. Τις περιορίζω όμως στο κοντινό μου περιβάλλον και (εφόσον δεν είναι για κοντινό συγγενή, που να είμαι διατεθειμένος να πληρώσω εγώ το κόστος), τονίζω το ενδεχόμενο τελωνείου και τις συνέπειες...

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα. Το gearbest θεωρεί χαμένο το πακέτο, αν έχουν περάσει 2 μήνες από τη στιγμή που το έστειλε και δεν υπάρχει ανανέωση στο tracking. Στην περίπτωσή σου, που δεν έχουν συμπληρωθεί οι 2 μήνες από όταν στάλθηκε και κυρίως, που δεν είναι χαμένο αλλά φαίνεται ότι μπήκε τελωνείο, το gearbest θα σου πει ότι τα τυχόν τέλη εκτελωνισμού βαρύνουν εσένα και το paypal δε σε δικαιώνει επίσης. Αν τους καλοπιάσεις στο gearbest, δεν ξέρω αν θέλουν να σου κάνουν τη χάρη να το δεχτούν πίσω και να σου το ξαναστείλουν, αλλά έτσι κι αλλιώς αυτή είναι μια λύση που ενέχει και κόστος και μεγάλη χρονική καθυστέρηση (και κανείς δε μπορεί να σου εγγυθεί ότι δε θα ξαναδασμολογηθεί).

Στη θέση σου, θα ζητούσα επανεκτίμηση (είναι δωρεάν) και θα προσκόμιζα εκτυπώσεις από τη σελίδα της πληρωμής από το paypal και από το gearbest (από τη σελίδα της παραγγελίας σου, όχι από το invoice, που γράφουν χαμηλότερες τιμές...).

Σε αυτό με τις παραγγελίες για λογαριασμό άλλων, δυστυχώς καμιά φορά δεν αποφεύγονται. Τις περιορίζω όμως στο κοντινό μου περιβάλλον και (εφόσον δεν είναι για κοντινό συγγενή, που να είμαι διατεθειμένος να πληρώσω εγώ το κόστος), τονίζω το ενδεχόμενο τελωνείου και τις συνέπειες...

 

Κατάλαβα φίλε μου. Γνωρίζεις πόσο καιρό παίρνει η επανεκτίμηση?

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα φίλε μου. Γνωρίζεις πόσο καιρό παίρνει η επανεκτίμηση?

Όχι, δεν το έχω κάνει προσωπικά, ούτε διάβασα κάτι σχετικά. Ο συμφορουμίτης όμως παραπάνω λέει

Εγώ πάντως πριν από λίγο κανόνισα να το στείλω προς αναθεώρηση όπως μου είπαν το πρωί τα παιδιά..Μου είπαν αύριο θα το στείλω πίσω και πέρνα μεθαύριο να σου πω νεώτερα

Τώρα, το τι θα είναι αυτά τα νεότερα, δεν το ξέρει κανείς. Φαντάζομαι πως δε θα είναι η επανεκτίμηση πάντως. Λογικά θα επιστρέψει πίσω στο τελωνείο, για να εκτελωνιστεί ξανά.

Μίλησε αν θες και με το gearbest, μήπως και βγάλεις άκρη ( μην τους πάρεις απ' τα μούτρα), αν και το βλέπω δύσκολο, όπως είπα.

Παρηγορήσου στη σκέψη ότι έχεις παραγγείλει κι άλλα και δεν πληρωσες - στο κέρδος είσαι. :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Λοιπόν διάβασα αρκετά σχόλια αλλα έχω χαθεί... Το δικό μου θέμα είναι λίγο διαφορετικό. Δηλαδή δεν είναι συσκευή αλλά κάτι εξαρτήματα/ανταλλακτικά για την μηχανή. Τα παρήγγειλα πριν κάτι εβδομάδες σχεδόν μήνας από ΗΠΑ και το ποσό του δέματος ειναι 200+ ευρό και λίγο βαριά λογικά. Μπήκα σήμερα να δω που είναι το δέμα και μου λέει τα εξής:

 

25/9/2017, 18:56:32 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ.Δ. ΡΟΥΦ)

25/9/2017, 16:56:32 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΑΦΙΞΗ ΣΕ

25/9/2017, 00:15:06 Κ.Α.Τ. ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ

22/9/2017, 00:11:39 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ

6/9/2017, 14:31:00 ΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

Τι σημαίνει ακριβός αυτό? Μπήκε τελωνείο και βγήκε σε μια μέρα? Θα πληρώσω κάτι (ναι ξέρω) και πως θα μάθω το ποσό?

 

Έχω πάρει αρκετά πράγματα από aliexpress μέχρι και πριν 2 μήνες αλλα ήταν όλα οκ...

Τωρα τι γίνετε? Ευχαριστώ και συγνώμη για οποίο λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...