runner70 Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Άντε πάλι... το ότι το αλλάζεις στη συσκευή σου δε σημαίνει ότι αλλάζει και στο modem. Με άλλα λόγια μπορεί να κλείνει το socket στις εφαρμογές αλλά το modem να μην έχει γίνει updated. Δεν έχω συμφέρον από καμία εταιρεία και ούτε με ενδιαφέρει. Αλλά όταν ο άλλος χρεώνεται 1Ε και κατηγορεί αμέσως το σύστημα, χωρίς να το έχει ψάξει έστω και λίγο, εκνευρίζομαι. Και όταν λέω ότι δουλεύω σε αυτά, δουλεύω ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτά τα πράγματα. Επομένως ναι, είμαι master σε αυτό το θέμα. Να ψάξετε γιατρούς για κόμπλεξ κατωτερώτητας που έχετε κάποιοι εδώ μέσα. Εγω να δεις ποσο εκνευριζομαι οταν ο αλλος μπαινει να γραψει ο,τι του ερθει για να πουλησει εξυπναδα χωρις να εχει διαβασει γραμμη απο το ιστορικο. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rodi Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 2) Αγοράζετε κινητά που δεν έχουν εγκριθεί από τον πάροχο. Ρωτώ δίχως ίχνος ειρωνείας, απλά δεν καταλαβαίνω. Τι ακριβώς εννοείς; Παράθεση Scotty, beam us up. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Εγω να δεις ποσο εκνευριζομαι οταν ο αλλος μπαινει να γραψει ο,τι του ερθει για να πουλησει εξυπναδα χωρις να εχει διαβασει γραμμη απο το ιστορικο. Κοίτα να σου πω runner, άρχισα να διαβάζω... Και λέει ο ένας χρεώθηκα χωρίς λόγο, ο άλλος χρεώθηκα χωρίς λόγο. Δεν αναφέρουν τι συσκευή χρησιμοποιούνε, αν έχουν δοκιμάσει με άλλη συσκευή, σε τι τύπο δεδομένων τρέχουν. Δηλαδή εμένα γιατί να με νοιάξει γιατί χρεώθηκε ο άλλος το 1Ε; Σε όλες αυτές τις σελίδες το μόνο ύποπτο είναι ότι το πακέτο λήγει "κατά τα φαινόμενα" στις 23.59 και η Wind το έχει ρυθμίσει στις 20.00. Ποιος ξέρει γιατί. Όλα τα άλλα bug συσκευών μου ακούγονται (τα έχω δει). Ρωτώ δίχως ίχνος ειρωνείας, απλά δεν καταλαβαίνω. Τι ακριβώς εννοείς; Η Wind και ο κάθε πάροχος πουλάει συσκευές τις οποίες τις έχει περάσει από QA. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα με αυτές δικαιούσαι πίστωση. Αλλιώς όχι. ;) Όταν λοιπόν η Samsung, η Microsoft βγάζει λογισμικό μας το στέλνει σε εμάς, το περνάμε από διάφορα τεστ και το εγκρίνουμε ή τους στέλνουμε πίσω μια λίστα με τα προβλήματα. Τα προβλήματα μπορεί να είναι σαν και αυτά που αναφέρετε εδώ μέσα ή ακόμη και πιο σοβαρά (ασυμβατότητες με LTE handover, κρυπτογράφηση, ασφάλεια). Τι νομίζετε ότι πληρώνετε στο κινητό; Για αυτό τα κινέζικα κάνουν 100 δολάρια και τα Κορεάτικα 200 δολάρια... Value for money λένε και δεν έχει περάσει ούτε ένα τεστ παρόχου... Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rodi Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Δεν το γνώριζα. Ευχαριστώ. Παράθεση Scotty, beam us up. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Ως πιό ειδικός , γράψε μας λίγα λόγια παραπάνω για πιθανά προβλήματα. Εγώ έχω πάντως διαπιστώσει οτι την τελευταία μέρα η χρέωση σταματάει στις 20:00 . Δηλαδή όσα ΜΒ έχεις στις 20:00 ακριβώς τόσα έχεις και στις 23:59 δηλαδή σταματάει η χρέωση στο πακέτο και χρεώνει κάτι άλλο προφανώς. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που η WIND πρέπει να σταματήσει . Από εσένα θέλω να μας γράψεις τα υπόλοιπα τεχνικά . Δηλαδή είναι δυνατόν να χρεωθούμε από την συσκευή με κλειστά data ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lempoi Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Εδώ εγώ είχα περίπου 1 Gaga που ελειγε μετά από καμία δεκαριά μέρες και πάλι με χρεωσε!! Κλεψιμο κανονικό.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Ως πιό ειδικός , γράψε μας λίγα λόγια παραπάνω για πιθανά προβλήματα. Εγώ έχω πάντως διαπιστώσει οτι την τελευταία μέρα η χρέωση σταματάει στις 20:00 . Δηλαδή όσα ΜΒ έχεις στις 20:00 ακριβώς τόσα έχεις και στις 23:59 δηλαδή σταματάει η χρέωση στο πακέτο και χρεώνει κάτι άλλο προφανώς. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που η WIND πρέπει να σταματήσει . Από εσένα θέλω να μας γράψεις τα υπόλοιπα τεχνικά . Δηλαδή είναι δυνατόν να χρεωθούμε από την συσκευή με κλειστά data ; Εμενα δεν ετυχε ποτε κατι τετοιο. Εχω s3 neo με F2G,απο σκρουτζομαγαζο το πηρα(απο χωρα της Ε.Ε.) Zte Blade 3 απο Γερμανο με καρτα F2G Lumia 535 απο Γερμανο(cosmote branded το firmware) με Q. Και η προηγουμενη συσκευη μου Galaxy S Duos 2(απο χωρα της Ε.Ε.) μεσω skroutz.Ειχε Whats Up και Q. Καμια απο τις 4 συσκευες δεν με χρεωσε,μονο με F2G που ειχα ενα διαστημα χρεωθηκα στο s duos.Αλλα απο εκει και μετα χωρις να πειραζω Apn κανενα θεμα με συσκευες και καρτες. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis71 Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Κοίτα να δεις τώρα, επειδή εγώ προσωπικά δουλεύω σε αυτά τα πράγματα για άλλες ΜΕΓΑΛΕΣ εταιρείες, και επειδή έχουν δει πολλά κουλά τα ματάκια μου, θα σας έδινα προσωπικά μια συμβουλή: πριν αρχίσετε να κατηγορείτε μια εταιρεία για κλέψιμο και θεωρίες συνωμοσίας (όρεξη έχει μια εταιρεία να τρέχει να βγάλει άκρη για κάθε χαλασμένη συσκευή) να μην παραπονιέστε όταν: 1) Αλλάζετε ROM στα κινητά σας (δεν έχετε δικαίωμα να το κάνετε) 2) Αγοράζετε κινητά που δεν έχουν εγκριθεί από τον πάροχο. Από αυτά που διάβασα το μόνο ανησυχητικό είναι αυτό με την απενεργοποίηση του πακέτου στις 8PM. Αυτό ακούγεται προβληματικό. Για όλα τα άλλα προσέξτε τι αγοράζετε και πως το μεταχειρίζεστε. Δεν είναι υποχρεωμένοι οι πάροχοι να υποστηρίζουν την κάθε @@@@ που κυκλοφορεί στην αγορά και δε στέλνουνε το λογισμικό τους για έγκριση... Όσον αφορά το διάλογο, δεν έχω να πω τίποτα με κάποιον που αντί να κοιτάξει τη συσκευή του (εσύ δεν είσαι που αλλάζεις APN και δεν αλλάζει τελικά; Τα έχω δει αυτά 1000άδες φορές) κάθεται και ρίχνει πέτρες προς κάθε κατεύθυνση και του φταίνε όλα εκτός...από τη συσκευή του. Δεν είμαι ειδικός να πω εάν φταίει η συσκευή ή όχι αλλά εάν δεχτώ ότι το πρόβλημα είναι της συσκευής γιατί η wind επιστρέφει πίσω τα χρήματα? Για ποιο δε λόγο δεν στέλνει άμεσα το sms της χρέωσης ώστε και να το γνωρίζω και να μπορώ να τσεκάρω (όσο είναι δυνατόν) τη συσκευή άμεσα ή να χρησιμοποιήσω και τα υπόλοιπα ΜΒ εφόσον έχει γίνει από σφάλμα δικό μου (πχ έπεσε το wifi και συνδέθηκε άμεσα τα δεδομένα κινητής)? Μήπως η όλη κατάσταση βολεύει τη wind που καρπώνεται τα 1€ από την πλειοψηφία του κόσμου που δεν κυνηγάει το θέμα ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 και πως γινεται ρε παλικαρια να γινετε μονο σε wind εγω προσωπικα εχω εχω δυο καρτες μια wind και μια βονταφον αν και χρησιμοποιώ την βονταφον για τα δεδομενα μιας και η wind ειναι για κλωτσιές αν κανω το λαθος και γυρισω τα δεδομενα σε wind τσουπ το 1 ευρω την αλλη μερα σε βονταφον ρε παιδια γιατι δεν γινεται ποτε ? εεεεεεε και μην μου πειτε εχω δεδομενα εκει γιατι δεν εχω παντα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 Απλο ειναι Η Vodafone δεν στελνει ποτε μήνυμα χρέωσης Ποτέ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. January 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2016 (edited) Άντε πάλι... το ότι το αλλάζεις στη συσκευή σου δε σημαίνει ότι αλλάζει και στο modem. Με άλλα λόγια μπορεί να κλείνει το socket στις εφαρμογές αλλά το modem να μην έχει γίνει updated. Δεν έχω συμφέρον από καμία εταιρεία και ούτε με ενδιαφέρει. Αλλά όταν ο άλλος χρεώνεται 1Ε και κατηγορεί αμέσως το σύστημα, χωρίς να το έχει ψάξει έστω και λίγο, εκνευρίζομαι. Και όταν λέω ότι δουλεύω σε αυτά, δουλεύω ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτά τα πράγματα. Επομένως ναι, είμαι master σε αυτό το θέμα. Να ψάξετε γιατρούς για κόμπλεξ κατωτερώτητας που έχετε κάποιοι εδώ μέσα. Άντε παλι...ρε φιλε, ποσά θες να μας τρελανεις; Δεν έγινε update στο modem την ημερα που άλλαξα το apn (ας παραβλεψουμε το οτι δεν μπορούσε να γίνει πρόσβαση απο τον browser εκείνη την ημερα, μιας και το δοκιμασα)....how convinient όμως ε!!!...κι έγινε 4 μέρες μετα, χωρίς να το έχω ξαναπειραξει στο μεταξύ;; και άλλο θαύμα; την καινή διαθήκη της wind θα μας γράψεις εσύ σε λιγο, ω ευαγγελιστή της! Για αλλη μια φορά, get your facts straight γιατί είναι άκρως εκνευριστικο να πρεπει κάποιος να σου απαντά χωρίς προηγουμένως να διαβάζεις τι έχει προηγηθει! ;) Edited January 15, 2016 by Ergaleios Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 Παρακαλώ συνεχιστε χωρίς χαρακτηρισμούς Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 (edited) Απλο ειναι Η Vodafone δεν στελνει ποτε μήνυμα χρέωσης Ποτέ δεν ειμαι χαζος φιλε μου να με χρεωνει η βονταφον και μην το εχω παρει χαμπαρι ελεος !! Edited January 16, 2016 by mples Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aenaos15 Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 Καταγγελιες εχετε κανει παιδια για την κλοπη στα αρμοδια οργανα η απλως γραφετε εδω μονο; Παράθεση iPhone 14 Pro Max iWatch 9 Airpods Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 και πως γινεται ρε παλικαρια να γινετε μονο σε wind εγω προσωπικα εχω εχω δυο καρτες μια wind και μια βονταφον αν και χρησιμοποιώ την βονταφον για τα δεδομενα μιας και η wind ειναι για κλωτσιές αν κανω το λαθος και γυρισω τα δεδομενα σε wind τσουπ το 1 ευρω την αλλη μερα σε βονταφον ρε παιδια γιατι δεν γινεται ποτε ? εεεεεεε και μην μου πειτε εχω δεδομενα εκει γιατι δεν εχω παντα δηλαδή χωρις να έχεις δεδομένα σε vodafone, ανοίγεις τα data και δεν χρεώνεσαι ; Πολύ περίεργο αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 δηλαδή χωρις να έχεις δεδομένα σε vodafone, ανοίγεις τα data και δεν χρεώνεσαι ; Πολύ περίεργο αυτό. φιλε καταλαβες τι ειπα ? προφανώς δεν καταλαβες ειπα οτι οταν εχω επιλεξει την βοδαφον για ντατα δεν μου κανουν χρεωσεις οταν ειναι κλειστα τα δεδομενα ενω οταν επιλεξω την καρτα της wind με εννοειτε με κλειστα τα δεδομενα χρεωνομαι με το γνωστο ευρωπουλο καθαρα λαμογια σε wind και ας μην προσπαθουμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komatoza Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 Και εγώ το ίδιο πεθαίνω. Μόλις έρθει το μήνυμα για λήξει πακέτου κλείνω τα data αλλά το πρωϊ έρχεται μήνυμα για 1 ευρώ. Αυτό έχει συμβεί πολλές φορές τις πρώτες μια δύο δεν έκανα τίποτα οπότε δεν πήρα τα χρήματα πίσω τις άλλες είτε μέσω fb είτε από τηλ μου τα επέστρεψαν. Παράθεση Using Tapatalk Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 φιλε καταλαβες τι ειπα ? προφανώς δεν καταλαβες ειπα οτι οταν εχω επιλεξει την βοδαφον για ντατα δεν μου κανουν χρεωσεις οταν ειναι κλειστα τα δεδομενα ενω οταν επιλεξω την καρτα της wind με εννοειτε με κλειστα τα δεδομενα χρεωνομαι με το γνωστο ευρωπουλο καθαρα λαμογια σε wind και ας μην προσπαθουμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα Άρα φταίει το κινητό σου . Η WIND και η κάθε WIND δεν ενημερώνεται ότι έβαλες τα DATA στην κάρτα της , παρά μόνο αν καταναλώσεις έστω και ένα byte. Πως αλλιώς ενημερώνεται ότι εσύ γύρισες τα data χωρίς να τα ανοίξεις ; Προφανώς δεν κοιτάζει πίσω από την πλάτη σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 Άρα φταίει το κινητό σου . Η WIND και η κάθε WIND δεν ενημερώνεται ότι έβαλες τα DATA στην κάρτα της , παρά μόνο αν καταναλώσεις έστω και ένα byte. Πως αλλιώς ενημερώνεται ότι εσύ γύρισες τα data χωρίς να τα ανοίξεις ; Προφανώς δεν κοιτάζει πίσω από την πλάτη σου. Βρε φιλε , μαζι μιλαμε, χωρια καταλαβαινουμε αστο καλυτερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. January 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2016 (edited) Είναι πολύ κλασσικό πρόβλημα και είναι της wind, το κάνει σε τυχαία κινητά, ακόμη και.... Σε ενα dumbphone χωρίς πρόσβαση στο Internet μου το έχει κάνει Και συνήθως το κάνει μια φορά μόνο όταν λίγες πακέτο Κατά 99% είναι κάποια λαμογια της wind για να κλέβει πελάτες γιατί για να μου το κάνει σε 3310 που το έχω για δεύτερη συσκευή καμία φορά... Πραγματικά κάτι δεν πάει καλά Edited January 16, 2016 by egodemis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsserv10 Δημ. January 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2016 (edited) βρε παιδιά έχω f2g τι θα γίνει κάθε βδομάδα με το δώρο που παίρνω log n 150 mb αμέσως την επόμενη χρεώνουν 1 ευρώ, ενώ εγώ από την ίδια τελευταία μέρα από το μεσημέρι κλείνω τα δεδομένα και το βράδυ το κινητό και την επόμενη που έχει λήξει το μπόνους προτού ανοίξω το κινητό ενεργοποιώ ξανά το δώρο με τα 150 mb, μιλάω μαζί τους και μετά μου το πιστώνουν συνέχεια αυτό γίνεται, βαρέθηκα η cosmote αξίζει με χρόνο ομιλίας έχει προγράμματα σαν της wind? Edited January 22, 2016 by gsserv10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2016 Η καλύτερη λύση είναι να ενεργοποιείς το LognWIN από το προηγούμενο βράδυ πριν λήξει . Η υπηρεσία LognWin σου δίνει αυτήν την δυνατότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. January 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2016 βρε παιδιά έχω f2g τι θα γίνει κάθε βδομάδα με το δώρο που παίρνω log n 150 mb αμέσως την επόμενη χρεώνουν 1 ευρώ, ενώ εγώ από την ίδια τελευταία μέρα από το μεσημέρι κλείνω τα δεδομένα και το βράδυ το κινητό και την επόμενη που έχει λήξει το μπόνους προτού ανοίξω το κινητό ενεργοποιώ ξανά το δώρο με τα 150 mb, μιλάω μαζί τους και μετά μου το πιστώνουν συνέχεια αυτό γίνεται, βαρέθηκα η cosmote αξίζει με χρόνο ομιλίας έχει προγράμματα σαν της wind? Χτυπά και μια κατηγορία στην ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή κι εσύ, μπας και στρωσουν. Οσο πιο πολλοί το κανουν, τόσο καλυτερα, κάποτε θα σταματήσει. Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsserv10 Δημ. January 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2016 Η καλύτερη λύση είναι να ενεργοποιείς το LognWIN από το προηγούμενο βράδυ πριν λήξει . Η υπηρεσία LognWin σου δίνει αυτήν την δυνατότητα. το έχω κοιτάξει αυτό που λες αλλά δεν γίνεται ,για να το ενεργοποιήσεις πρέπει να περάσει 12 τα μεσάνυχτα οπότε 12 και ένα το χρεώνουν ----- προσθήκη μηνύματος 51 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Χτυπά και μια κατηγορία στην ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή κι εσύ, μπας και στρωσουν. Οσο πιο πολλοί το κανουν, τόσο καλυτερα, κάποτε θα σταματήσει. υπάρχει κάποια σελίδα να ενημερωθώ για τον τρόπο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. January 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2016 υπάρχει κάποια σελίδα να ενημερωθώ για τον τρόπο? Φυσικά, οι σελιδες: 1). Της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και 2). Του Συνηγόρου του Καταναλωτη Όπου έχουν αναλυτικές οδηγίες για το πως κανεις καταγγελία στον κάθε φορέα. :D Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.