Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να επιλέξεις μία από τις δύο λύσεις που σου δίνει.

 

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχω κάνει μία παραγγελία στο Ali πριν 40 μέρες περίπου. Μου είχαν δώσει ένα tracking της μορφής UF160203***YP, το οποίο όσο κι αν περίμενα δεν μου έδειξε ποτέ καμία κίνηση. Έστειλα μήνυμα στον πωλητή και μου απάντησε αυτό:

 

"Sorry for your trouble,it may lost on the way.

In order to protect your right, how about refund you at first?

Would do you please provide your PayPal account to us(The form of PayPal should be name@domain.com. )?

Hope you could understand."

 

Γιατί δεν μου κάνει κατευθείαν trefund στην κάρτα που τον πλήρωσα; (μέσω alipay)

Υπάρχει κανένας κίνδυνος αν του δώσω το paypal account;

 

Του είπα όχι με paypal και μου απάντησε αυτό:

 

"Dear friend

Sorry, there are 2 solutions:

1)refund by paypal(The Official Link for the Creation of paypal account: https://www.paypal.com/us/selfhelp/article/How-do-I-open-a-PayPal-account-FAQ963);

2)you could open a dispute then we will refund to your former payment method.

please open the dispute as follows:

1. choose received the parcel

2. choose ''return&refund''

3. choose the reason: shipping method was not as described

and we will agree the dispute and give up to received the goods,

the money will be returned to you within 7 days

PAY ATTENTION:once you OPENED the dispute, please contact us to agree it, otherwise we may cannot see it.

Best regards"

 

Τι να κάνω;

 

Τελικά έκανα dispute απευθείας στο Ali, μου ξαναέκανε πρόταση για paypal αυτός την οποία δεν δέχτηκα και τελικά το Ali με δικαίωσε και μου επέστρεψε ολόκληρο το ποσό!

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα κάποια tempered glass τα οποία έχουν κατασκευαστικό λάθος. Μίλησα με τον πωλητή. Του έστειλα και φωτογραφίες. Ζήτησα refund.

Και τι με είπε... Σπαστα, στείλε ξανά φωτό να είναι σπασμένα και τότε θα κάνω refund.

Είναι δυνατόν???

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα κάποια tempered glass τα οποία έχουν κατασκευαστικό λάθος. Μίλησα με τον πωλητή. Του έστειλα και φωτογραφίες. Ζήτησα refund.

Και τι με είπε... Σπαστα, στείλε ξανά φωτό να είναι σπασμένα και τότε θα κάνω refund.

Είναι δυνατόν???

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ίσως φαίνεται πολύ απότομο αλλά ποτέ δεν μπαίνω σε συζήτηση με Κινέζο. Ανοίγω απευθείας dispute

Είναι πολύ ύποπτο αυτό που σου ζήτησε. Αν το κάνεις όσοι αγοράζουν το ίδιο θα τους στέλνει λάθος προϊόν. Καλύτερα άνοιξε dispute με την πραγματική αιτία και άφησε ένα honest review να ξέρουν και άλλοι ότι μπορεί να λάβουν λάθος προϊόν

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα κάποια tempered glass τα οποία έχουν κατασκευαστικό λάθος. Μίλησα με τον πωλητή. Του έστειλα και φωτογραφίες. Ζήτησα refund.

Και τι με είπε... Σπαστα, στείλε ξανά φωτό να είναι σπασμένα και τότε θα κάνω refund.

Είναι δυνατόν???

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ίσως το είπε για να υποστηρίξει ότι έσπασαν κατά τη μεταφορά ώστε να πάρει και ο ίδιος αποζημίωση από τη μεταφορική.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ίσως φαίνεται πολύ απότομο αλλά ποτέ δεν μπαίνω σε συζήτηση με Κινέζο. Ανοίγω απευθείας dispute

Είναι πολύ ύποπτο αυτό που σου ζήτησε. Αν το κάνεις όσοι αγοράζουν το ίδιο θα τους στέλνει λάθος προϊόν. Καλύτερα άνοιξε dispute με την πραγματική αιτία και άφησε ένα honest review να ξέρουν και άλλοι ότι μπορεί να λάβουν λάθος προϊόν

Ίσως το είπε για να υποστηρίξει ότι έσπασαν κατά τη μεταφορά ώστε να πάρει και ο ίδιος αποζημίωση από τη μεταφορική.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Δε θέλω να τα σπάσω. Έχουν ελάττωμα. Μόνο και μόνο για αυτό θα έπρεπε να γίνει refund.

Επιμένει να τα σπάσω. Θα ανοίξω dispute μάλλον. Αλλιώς δε θα βγάλω άκρη

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς εμπειρία από ευρωπαϊκές αποθήκες του Αλι? Σε κάποια προϊόντα γράφει 4-7 μέρες παράδοση από αποθήκη τσεχιας πχ.Έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα αυτά τα νούμερα ή είναι να χαμε να λέγαμε?

 

Same Sh1t...Different Day..

Same Sh..t , Different Day
Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα μου παραπάνω, εφόσον δε βρέθηκε λύση με τον πωλητη, άνοιξα dispute και σε λίγα λεπτά δικαιώθηκα.

Έστειλα και τις απαραίτητες φωτογραφίες και όλα καλά. Περιμένω τα χρήματα να μπουν στο λογαριασμό μου.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το "order completed" που φαίνεται στο tracking του Ali ενώ δε το 'χεις πάρει στα χέρια σου ακόμη, το έχετε καταλάβει; Το έχω δει και στο παρελθόν και έγινε και πριν λίγες μέρες σε δέμα που περιμένω ακόμη από τα τέλη Μαΐου.

 

Μήπως δηλώνεται ότι έφτασε πχ Ελλάδα και κάποια μαγαζιά πάνε και το δηλώνουν ως completed;

 

Γιατί στην ουσία τώρα δε σε αφήνει να κάνεις dispute για καθυστέρηση ή οπως το λένε τέσπα εν προκειμένω, αφού φαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί, χωρίς εγώ όμως να έχω κάνει καμία τέτοια δήλωση.

📱Siemens C45-Siemens MC60-Siemens M65-Nokia N70-Ericsson W890i-Nokia N95-iPhone 3GS-LG G2-iPhone 6S-Oneplus 5T-Asus ROG Phone 2-Huawei Nova 5T-Samsung S10 Lite-Samsung S21 Ultra-Samsung S23 Ultra

Link to comment
Share on other sites

Όταν κάνεις μια παραγγελία δίνει μια ημερομηνία τελική, μέχρι την οποία υποτίθεται πρέπει να έχεις παραλάβει το προϊόν.

Όταν περάσει αυτη, δηλώνεται ως completed.

Βέβαια μπορείς να κάνεις refund ή ότι άλλο θέλεις.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν κάνεις μια παραγγελία δίνει μια ημερομηνία τελική, μέχρι την οποία υποτίθεται πρέπει να έχεις παραλάβει το προϊόν.

Όταν περάσει αυτη, δηλώνεται ως completed.

Βέβαια μπορείς να κάνεις refund ή ότι άλλο θέλεις.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Α οκ οπότε είναι καθαρά τυπικό αυτό. Ευχαριστώ πολύ.

📱Siemens C45-Siemens MC60-Siemens M65-Nokia N70-Ericsson W890i-Nokia N95-iPhone 3GS-LG G2-iPhone 6S-Oneplus 5T-Asus ROG Phone 2-Huawei Nova 5T-Samsung S10 Lite-Samsung S21 Ultra-Samsung S23 Ultra

Link to comment
Share on other sites

Ναι τυπικό είναι το completed. Καμία σχέση με την πραγματική πορεία του δέματος. Ειδικά τα απλά δέματα μετά την Κίνα δεν φαίνεται καμία κίνηση στο tracking. Έχω παρατηρήσει ότι στις 3 μέρες που τελειώνει το buyer protection δεν μπορείς να ανοίξεις dispute αλλά όταν λήξει τελείως ο χρόνος ανοίγεις κανονικά με δικαιολογία ότι δεν παράγγειλες. Δυστυχώς έχω κάνει πολλά δέματα dispute και είναι κρίμα γιατί οι Κινέζοι δεν φταίνε για τα χάλια μας εδώ στα ΕΛΤΑ. Παραγγελίες Μαρτίου-Απριλίου που δεν έχουν παραδοθεί ακόμα... Tracking number κολλημένα, στην άφιξη Ελλάδα ή λίγο πριν το τελωνείο, εδώ και μήνα... Τραγικές καταστάσεις... Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Ναι τυπικό είναι το completed. Καμία σχέση με την πραγματική πορεία του δέματος. Ειδικά τα απλά δέματα μετά την Κίνα δεν φαίνεται καμία κίνηση στο tracking. Έχω παρατηρήσει ότι στις 3 μέρες που τελειώνει το buyer protection δεν μπορείς να ανοίξεις dispute αλλά όταν λήξει τελείως ο χρόνος ανοίγεις κανονικά με δικαιολογία ότι δεν παράγγειλες. Δυστυχώς έχω κάνει πολλά δέματα dispute και είναι κρίμα γιατί οι Κινέζοι δεν φταίνε για τα χάλια μας εδώ στα ΕΛΤΑ. Παραγγελίες Μαρτίου-Απριλίου που δεν έχουν παραδοθεί ακόμα... Tracking number κολλημένα, στην άφιξη Ελλάδα ή λίγο πριν το τελωνείο, εδώ και μήνα... Τραγικές καταστάσεις...

 

Πραγματικά πλέον είναι βασανιστήριο, δυστυχώς. Είσαι σε μία αναμονή που στις περισσότερες των περιπτώσεων όπως προανέφερες έχεις χάσει κάθε "επαφή" με το δέμα για μήνες λόγω και του περιορισμένου tracking.

Βλέπω τόσες και τόσες κριτικές στα προϊόντα που λένε για quick delivery κλπ. και πλέον δε τις λαμβάνω καν υπόψιν γιατί μιλάνε από χώρες που μάλλον δεν υπολειτουργούν σε αυτό το ζήτημα. Απλώς τουλάχιστον να ξέρω ότι ο πωλητής κάνει άμεσο shipping. Κι από κει και πέρα υπολογίζω πλέον 2-3 μήνες και βλέπουμε. Προσωπικά πλέον παίρνω μόνο πράγματα που δεν έχω καν μεγάλη ανάγκη ουσιαστικά, αλλά μόνο κάτι επιπλέον βοηθητικό.

📱Siemens C45-Siemens MC60-Siemens M65-Nokia N70-Ericsson W890i-Nokia N95-iPhone 3GS-LG G2-iPhone 6S-Oneplus 5T-Asus ROG Phone 2-Huawei Nova 5T-Samsung S10 Lite-Samsung S21 Ultra-Samsung S23 Ultra

Link to comment
Share on other sites

Για μένα πλέον δεν έχουν νόημα οι αγορές από Κίνα. Ενώ είχα τουλάχιστον ~30 συνεχόμενες σταθερές παραγγελίες στο AliExpress πλέον έχω 8 ακόμα να έρθουν με την τελευταία να την έχω κάνει στις 16/6 και ξέρω ότι και αυτή στο τέλος dispute θα γίνει όσες παρατάσεις και να ζητήσω από τους πωλητές στο buyer protection. Αν είναι να παραγγέλνω 10 και να έρχονται οι 2 και να πάρω κανένα ban από το aliexpress καλύτερα να μην παραγγέλνω καθόλου. Στο τέλος δεν φταίνε και οι Κινέζοι για το χάλι που επικρατεί στα ΕΛΤΑ...
Link to comment
Share on other sites

Για μένα πλέον δεν έχουν νόημα οι αγορές από Κίνα. Ενώ είχα τουλάχιστον ~30 συνεχόμενες σταθερές παραγγελίες στο AliExpress πλέον έχω 8 ακόμα να έρθουν με την τελευταία να την έχω κάνει στις 16/6 και ξέρω ότι και αυτή στο τέλος dispute θα γίνει όσες παρατάσεις και να ζητήσω από τους πωλητές στο buyer protection. Αν είναι να παραγγέλνω 10 και να έρχονται οι 2 και να πάρω κανένα ban από το aliexpress καλύτερα να μην παραγγέλνω καθόλου. Στο τέλος δεν φταίνε και οι Κινέζοι για το χάλι που επικρατεί στα ΕΛΤΑ...
Δεν ισχύει αυτό που λες.

Προφανώς και φταίνε πολύ και τα ΕΛΤΑ. Δεν είναι τυχαίο που τα κράζουν όλοι.

Δηλαδή πώς γίνεται από τις 10 δικές μου παραγγελίες, όλες να ήρθαν από Αλι απλά κάποιες με τρελή καθυστέρηση.

-- βρες την διαφορά: Δεν μένω Ελλάδα!

Με ποιον τρόπο πληρώνουμε για να έχουμε μια κάποια ασφάλεια στην συναλλαγή???
Δεν έχεις επιλογές. Alipay είναι όσο γίνεται αξιόπιστη

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Από ευρωπαϊκή αποθήκη κανείς παιδιά? Αξίζει ή έχει κι εκεί τρελές καθυστερήσεις?

 

Same Sh1t...Different Day..

Same Sh..t , Different Day
Link to comment
Share on other sites

Από ευρωπαϊκή αποθήκη κανείς παιδιά? Αξίζει ή έχει κι εκεί τρελές καθυστερήσεις?

 

Same Sh1t...Different Day..

Η μοναδική καθηστεριση που υπάρχει είναι τα τελωνεία στην Αθήνα έχω 12 δέματα εδώ και 2 μισή μήνες εκεί. Λογο ότι έχουν λιώσει στην τσουγκράνα
Link to comment
Share on other sites

Καλά και οι Κινέζοι δεν πάνε πίσω, είναι πολύ κουτοπονηροι. Πουλάνε προϊόντα που υποτίθεται έρχονται από Ευρώπη και τελικά καθυστερούν περισσότερο από το να τα αγόραζες από Κίνα. Πρόσφατα αγόρασα με buyer protection 15 ημέρες, εννοείται ότι δεν έφτασε και 2 ημέρες πριν λήξει το buyer protection πήγε στις 90 ημέρες. Και το tracking number φυσικά στα αζήτητα.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Θαυμάζω την υπομονή σας! Εγώ μετά από δύο παραγγελίες που είχα κάνει Δεκέμβριο του 2019 και δεν έφτασαν ποτέ, και με το χάος που ακολούθησε λόγω του covit 19, σταμάτησα να κάνω παραγγελίες από εξωτερικό.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θελω να αγορασω το προιον αυτο και απο ευρωπαικη αποθηκη εχει μονο τσεχια με DHL_CZ που βολευει στο μοντελο που θελω σε αλλες χωρες δεν εξυπηρετει.Θα φαω τελωνειο λετε απο Τσεχια;

 

https://www.aliexpress.com/item/1005001321508742.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1835128fuvh4uQ&algo_pvid=cdee48c6-7546-4959-8be3-de65213ec60e&algo_expid=cdee48c6-7546-4959-8be3-de65213ec60e-0&btsid=0bb0622d16012322009208224ed591&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_%2Csearchweb201603_&fbclid=IwAR2dAT6yvfkj_0SX5wpMtJfFkND9atgTXE_fuQuza3IngQtyaVDoY0L7Pog

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως η αποστολή γίνει από Τσεχία δε πληρώνεις τελωνείο

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θελω να αγορασω το προιον αυτο και απο ευρωπαικη αποθηκη εχει μονο τσεχια με DHL_CZ που βολευει στο μοντελο που θελω σε αλλες χωρες δεν εξυπηρετει.Θα φαω τελωνειο λετε απο Τσεχια;

 

https://www.aliexpress.com/item/1005001321508742.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1835128fuvh4uQ&algo_pvid=cdee48c6-7546-4959-8be3-de65213ec60e&algo_expid=cdee48c6-7546-4959-8be3-de65213ec60e-0&btsid=0bb0622d16012322009208224ed591&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_%2Csearchweb201603_&fbclid=IwAR2dAT6yvfkj_0SX5wpMtJfFkND9atgTXE_fuQuza3IngQtyaVDoY0L7Pog

δεν πληρώνεις τελωνείο. θα σου έρθει και πολύ σύντομα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Θελω να αγορασω το προιον αυτο και απο ευρωπαικη αποθηκη εχει μονο τσεχια με DHL_CZ που βολευει στο μοντελο που θελω σε αλλες χωρες δεν εξυπηρετει.Θα φαω τελωνειο λετε απο Τσεχια;

 

https://www.aliexpress.com/item/1005001321508742.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1835128fuvh4uQ&algo_pvid=cdee48c6-7546-4959-8be3-de65213ec60e&algo_expid=cdee48c6-7546-4959-8be3-de65213ec60e-0&btsid=0bb0622d16012322009208224ed591&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_%2Csearchweb201603_&fbclid=IwAR2dAT6yvfkj_0SX5wpMtJfFkND9atgTXE_fuQuza3IngQtyaVDoY0L7Pog

 

Η Τσεχία είναι στην ΕΕ άρα όχι τελωνείο.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα,

Ενώ γενικά χρησιμοποιούσα το alie για μικροπράγματα χαμηλής αξίας, βρήκα ένα μηχάνημα το οποίο ο πωλητής είχε αποθήκη σε Τσεχία και Γερμανία και αποστολή μέσω DHL. Έκανα κανονικά την πληρωμή μέσω πιστωτικής και έπειτα απο μια μέρα , ο πωλητής με ενημέρωσε ότι είμαι λέει σε remote area(απομακρυσμένη περιοχή απο όσο βρήκα,right ? ) και ότι θα πρέπει να πληρώσω εξτρά 60E για την αποστολή. Ο Τ.Κ μου είναι 71305 (Ηράκλειο Κρήτης) και κατόπιν ελέγχου που έκανα στην DHL δεν είμαι!! Τον ενημέρωσα λοιπόν σχετικά και μου απάντησε ότι να μην λάβω υπόψιν το προηγούμενο μήνυμα του και ότι θα το στείλει κανονικά. Μένοντας ήσυχος μέχρι σήμερα που ξαναέστειλε μήνυμα για έξτρα 60 Ε αλλιώς να ακυρώσω την παραγγελία μου...

 

Μιας και δεν μου έχει ξανατύχει αντίστοιχη περίπτωση, θα ήθελα τα φώτα σας μην κάνω πατάτα.

 

Τι διαδικασία να ακολουθήσω ? Ακύρωση παραγγελίας ? Να περιμένω να την ακυρώσει εκείνος , μόλις λήξει ο χρόνος που του απομένει για να μου το στείλει ? Να μιλήσω με την τράπεζα μου ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...