Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά και εγώ παρήγγειλα πρώτη φορά από ali.Συγκεκριμένα το nubia z5s από ETStar.Μιας και αρκετοί συμφορουμίτες ήταν ευχαριστημένοι.Αλλά έκανα εχθές την αγορά και την πληρωμή κατευθείαν από την prepaid σήμερα μου έστειλαν ότι ακυρώθηκε η παραγγελία για security reasons και μου έστειλαν το εξής μήνυμα

 

Status:Closed

Reminder: Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-30 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.

Και από κάτω έχει τις επιλογές ReADD to Cart kai Want to claim.

 

Αλλά όμως επικοινώνησα με την τράπεζα και τα χρήματα δεσμεύτηκαν χωρίς να έχουν καταβληθεί.Τώρα εγώ τι κάνω??

Now: Xiaomi Mi A1 / Xiaomi Mipad 2

Βefore: Xiaomi Redmi Note 2/Xiaomi Redmi Note 3 pro/Meizu M2 Note

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγω τη μια φορα που παρήγγειλα κινητο σε τιμη ΠΟΛΥ χαμηλή ( γιατι είμαι πονηρός) το ali ακύρωσε την παραγγελία και χωρίς να κανω τίποτε καποια στιγμη <ξαναμπηκαν> τα χρήματα στην κάρτα. Την φορά πχ που πηρα τηλεφωνο με τιμή νορμάλ (λιγο χαμηλοτερα απο αλλού) ηταν ολα κομπλε ποιοτητα καλη , λειτουργια out of the box OK κλπ
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.Έχω αγοράσει μια θήκη για κινητό από alliexpress.Έκανα παραγγελία στις 18-6-2014.Σήμερα μου είπε ο πωλητής οτι είναι out of stock.Μου γράφει οτι θα ακυρωθεί αυτόματα η παραγγελία αν δεν την στείλει ο πωλητής σε 13 μέρες ακόμα.Έχω επιλογή να ανανεώσω το processing time ή να ζητήσω ακύρωση της παραγγελίας?Τι να κάνω για να πάρω πίσω τα χρήματα?Να ζητήσω ακύρωση ή να περιμένω να ακυρωθεί αυτόματα?
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.Έχω αγοράσει μια θήκη για κινητό από alliexpress.Έκανα παραγγελία στις 18-6-2014.Σήμερα μου είπε ο πωλητής οτι είναι out of stock.Μου γράφει οτι θα ακυρωθεί αυτόματα η παραγγελία αν δεν την στείλει ο πωλητής σε 13 μέρες ακόμα.Έχω επιλογή να ανανεώσω το processing time ή να ζητήσω ακύρωση της παραγγελίας?Τι να κάνω για να πάρω πίσω τα χρήματα?Να ζητήσω ακύρωση ή να περιμένω να ακυρωθεί αυτόματα?

Ακύρωσε την παραγγελία.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και εγώ παρήγγειλα πρώτη φορά από ali.Συγκεκριμένα το nubia z5s από ETStar.Μιας και αρκετοί συμφορουμίτες ήταν ευχαριστημένοι.Αλλά έκανα εχθές την αγορά και την πληρωμή κατευθείαν από την prepaid σήμερα μου έστειλαν ότι ακυρώθηκε η παραγγελία για security reasons και μου έστειλαν το εξής μήνυμα

 

Status:Closed

Reminder: Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-30 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.

Και από κάτω έχει τις επιλογές ReADD to Cart kai Want to claim.

 

Αλλά όμως επικοινώνησα με την τράπεζα και τα χρήματα δεσμεύτηκαν χωρίς να έχουν καταβληθεί.Τώρα εγώ τι κάνω??

Το θέμα αφορά την τράπεζά σου, κι είναι υποχρεωμένοι να αποδεσμεύσουν τα χρήματα. Το Aliexpress δεν μπόρεσε να πάρει τα χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Nα πω και εγώ την απορία μου. Πρώτη αγορά από ALI και μου ήρθε ένα bluetooth που λειτουργεί μεν αλλά θέλω κάποιες επιπλέον πληροφορίες ( ώρες φόρτισης, αναβόσβημα led κλπ). Εστειλα email στο προσωπικό email του πωλητή αλλά ο κινέζος εδώ και μέρες κάνει τον....κινέζο:cry:. Επειδή ακόμα δεν έχω κάνει confirm order received υπάρχει τρόπος να του στείλω κάποιο email μέσω aliexpress για να τον πιέσω;; ( όπως κάνουμε μέσω paypal;)
XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Nα πω και εγώ την απορία μου. Πρώτη αγορά από ALI και μου ήρθε ένα bluetooth που λειτουργεί μεν αλλά θέλω κάποιες επιπλέον πληροφορίες ( ώρες φόρτισης, αναβόσβημα led κλπ). Εστειλα email στο προσωπικό email του πωλητή αλλά ο κινέζος εδώ και μέρες κάνει τον....κινέζο:cry:. Επειδή ακόμα δεν έχω κάνει confirm order received υπάρχει τρόπος να του στείλω κάποιο email μέσω aliexpress για να τον πιέσω;; ( όπως κάνουμε μέσω paypal;)

Αμφιβάλλω εάν ο Κινέζος γνωρίζει τις απαντήσεις που θέλεις, καλύτςερα ψάξε στο ιντερνετ γιά τα στοιχεία που θέλεις.

Δεν μπορείς να τον πιέσεις εάν δεν περάσουν οι 60 ημέρες, αλλά και πάλι θα φαίνεται ότι το παρέλαβες και δεν θα ενδιαφερθεί κανένας. Επίσης φίλε μου, κανένα paypal δεν θα πιέσει πωλητή γιά να σου πεί πόση ώρα πρέπει να το φορτίζεις ... άλλωστε όλα τα σύγχρονα έχουν κόκκινο λαμπάκι που γίνεται πράσινο ή σβύνει όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Αμφιβάλλω εάν ο Κινέζος γνωρίζει τις απαντήσεις που θέλεις, καλύτςερα ψάξε στο ιντερνετ γιά τα στοιχεία που θέλεις.

Δεν μπορείς να τον πιέσεις εάν δεν περάσουν οι 60 ημέρες, αλλά και πάλι θα φαίνεται ότι το παρέλαβες και δεν θα ενδιαφερθεί κανένας. Επίσης φίλε μου, κανένα paypal δεν θα πιέσει πωλητή γιά να σου πεί πόση ώρα πρέπει να το φορτίζεις ... άλλωστε όλα τα σύγχρονα έχουν κόκκινο λαμπάκι που γίνεται πράσινο ή σβύνει όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση.

 

Εχω και άλλες απορίες αφού πχ το φορτίζω κάνα δίωρο και το led εξακολουθεί και αναβοσβύνει ενώ έπρεπε να σβήσει κλπ ( έχω ξαναπάρει bt από ebay και είμαι ..κάπως σχετικός..) και εξάλλου όταν αγοράζεις κάτι πρέπει να μαθαίνεις όλες τις λειτουργίες του :shifty:( στο Internet δεν βρήκα κάτι σχετικό)

 

Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου αλλά σαν νέοπας στο αλι που είμαι είδα ότι αν και το παρέλαβα σύμφωνα με το αλι ...

If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click 'Open Dispute before Purchase Protection

Αν ανοίξω dispute τι γίνεται στο αλι;;;

XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Εχω και άλλες απορίες αφού πχ το φορτίζω κάνα δίωρο και το led εξακολουθεί και αναβοσβύνει ενώ έπρεπε να σβήσει κλπ ( έχω ξαναπάρει bt από ebay και είμαι ..κάπως σχετικός..) και εξάλλου όταν αγοράζεις κάτι πρέπει να μαθαίνεις όλες τις λειτουργίες του :shifty:( στο Internet δεν βρήκα κάτι σχετικό)

 

Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου αλλά σαν νέοπας στο αλι που είμαι είδα ότι αν και το παρέλαβα σύμφωνα με το αλι ...

If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click 'Open Dispute before Purchase Protection

Αν ανοίξω dispute τι γίνεται στο αλι;;;

Εάν πείς ότι δεν είναι αυτό που παρήγγειλες ή ότι είναι ελαττωματικό θα σου πουν να συνεννοηθείς με τον πωλητή γιά επιστροφή ή γιά να το κρατήσεις και να σου κάνει κάποια έκπτωση. Η διαδικασία είναι τόσο χρονοβόρα, ώστε θα σου πρότεινα εφ'όσον δουλεύει να μην κάνεις τέτοιες ενέργειες.

Η απόφαση δική σου ....

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Εχω και άλλες απορίες αφού πχ το φορτίζω κάνα δίωρο και το led εξακολουθεί και αναβοσβύνει ενώ έπρεπε να σβήσει κλπ ( έχω ξαναπάρει bt από ebay και είμαι ..κάπως σχετικός..) και εξάλλου όταν αγοράζεις κάτι πρέπει να μαθαίνεις όλες τις λειτουργίες του :shifty:( στο Internet δεν βρήκα κάτι σχετικό)

 

Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου αλλά σαν νέοπας στο αλι που είμαι είδα ότι αν και το παρέλαβα σύμφωνα με το αλι ...

If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click 'Open Dispute before Purchase Protection

Αν ανοίξω dispute τι γίνεται στο αλι;;;

 

 

είναι ένα γνωστό πρόβλημα οι οδηγίες με τα κινέζικα που παίρνουμε από ΑΛΙ και ebay... ή που δεν θα έχουν καθόλου, ή που θα έχουν Κινέζικες ή που θα έχουν Κινέζικες μεταφρασμένες στα Αγγλικα.

 

Εγώ θα έλεγα να του στείλεις ένα ακόμα μύνημα (order message) για τις οδηγίες απειλώντας οτι θα ανοίξεις dispute, μπας και φιλοτιμηθεί και σου απαντήσει - αν και παίζει σοβαρά το ενδεχόμενο να μην ξέρει ούτε και εκείνος που να βρεί manual. Πάντως dispute θα έκανα μόνο αν στην καταχώρηση έλεγε ξεκάθαρα οτι περιλαμβάνονται οδηγίες, αλλιώς το ΑΛΙ δεν θα σου δώσει χρήματα πίσω..

Link to comment
Share on other sites

είναι ένα γνωστό πρόβλημα οι οδηγίες με τα κινέζικα που παίρνουμε από ΑΛΙ και ebay... ή που δεν θα έχουν καθόλου, ή που θα έχουν Κινέζικες ή που θα έχουν Κινέζικες μεταφρασμένες στα Αγγλικα.

 

Εγώ θα έλεγα να του στείλεις ένα ακόμα μύνημα (order message) για τις οδηγίες απειλώντας οτι θα ανοίξεις dispute, μπας και φιλοτιμηθεί και σου απαντήσει - αν και παίζει σοβαρά το ενδεχόμενο να μην ξέρει ούτε και εκείνος που να βρεί manual. Πάντως dispute θα έκανα μόνο αν στην καταχώρηση έλεγε ξεκάθαρα οτι περιλαμβάνονται οδηγίες, αλλιώς το ΑΛΙ δεν θα σου δώσει χρήματα πίσω..

 

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Δεν είχε owner manual ούτε είδα κάτι τέτοιο στην καταχώρηση. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι όποιας αξίας και να παραγγείλεις πρέπει ο οποιοσδήποτε έμπορας κινέζος ή Αφρικανός να έχει ένα τυπικό after sale και όχι να σε εγγράφει κανονικά...;). Πάντως σκέφτομαι και μάλλον θα κάνω dispute ζητώντας partial refund.... αφού ο κινέζος είναι εξαφανισμένος:mad:

XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Γράφω πρώτη φορά με αφορμή την αγορά από aliexpress.

Ίσως να έχετε απαντήσει πολλές φορές στα ίδια πράγματα αλλά θα σας περιγράψω κι εγώ την περίπτωσή μου.

Έκανα την εξής αγορά http://www.aliexpress.com/snapshot/6121454434.html και επέλεξα αποστολή με DHL για πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να μην ήξερα κατά την αγορά ότι πρέπει να γίνει εκτελωνισμός και να επιβαρυνθώ με επιπλέον έξοδα που μπορεί και να φτάσουν την αξία του κινητού τηλεφώνου. Παρ' όλα αυτά η συσκευή έκανε 20 ημέρες περίπου να φτάσει και όχι 3-8 που έγραφε στο site αν επέλεγα την DHL.

1. Ξέρει κάποιος πόσο μπορούν να φτάσουν τα έξοδα εκτελωνισμού?

2. Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσω πίσω χρήματα π.χ. λόγω καθυστέρησης της αποστολής?

3. Πως θα μου προτείνατε να αντιμετωπίσω την κατάσταση γενικότερα και αν γίνεται να αποφύγω τα έξοδα εκτελωνισμού?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Κώστας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Γράφω πρώτη φορά με αφορμή την αγορά από aliexpress.

Ίσως να έχετε απαντήσει πολλές φορές στα ίδια πράγματα αλλά θα σας περιγράψω κι εγώ την περίπτωσή μου.

Έκανα την εξής αγορά http://www.aliexpress.com/snapshot/6121454434.html και επέλεξα αποστολή με DHL για πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να μην ήξερα κατά την αγορά ότι πρέπει να γίνει εκτελωνισμός και να επιβαρυνθώ με επιπλέον έξοδα που μπορεί και να φτάσουν την αξία του κινητού τηλεφώνου. Παρ' όλα αυτά η συσκευή έκανε 20 ημέρες περίπου να φτάσει και όχι 3-8 που έγραφε στο site αν επέλεγα την DHL.

1. Ξέρει κάποιος πόσο μπορούν να φτάσουν τα έξοδα εκτελωνισμού?

2. Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσω πίσω χρήματα π.χ. λόγω καθυστέρησης της αποστολής?

3. Πως θα μου προτείνατε να αντιμετωπίσω την κατάσταση γενικότερα και αν γίνεται να αποφύγω τα έξοδα εκτελωνισμού?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Κώστας.

Οκταπύρηνο,Lenovo,2GB ram,94$,φίλε μου...:cry:

Δες εδώ http://forum.xda-developers.com/lenovo-p780/help/lenovo-p780s-t2773652

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Γράφω πρώτη φορά με αφορμή την αγορά από aliexpress.

Ίσως να έχετε απαντήσει πολλές φορές στα ίδια πράγματα αλλά θα σας περιγράψω κι εγώ την περίπτωσή μου.

Έκανα την εξής αγορά http://www.aliexpress.com/snapshot/6121454434.html και επέλεξα αποστολή με DHL για πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να μην ήξερα κατά την αγορά ότι πρέπει να γίνει εκτελωνισμός και να επιβαρυνθώ με επιπλέον έξοδα που μπορεί και να φτάσουν την αξία του κινητού τηλεφώνου. Παρ' όλα αυτά η συσκευή έκανε 20 ημέρες περίπου να φτάσει και όχι 3-8 που έγραφε στο site αν επέλεγα την DHL.

1. Ξέρει κάποιος πόσο μπορούν να φτάσουν τα έξοδα εκτελωνισμού?

2. Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσω πίσω χρήματα π.χ. λόγω καθυστέρησης της αποστολής?

3. Πως θα μου προτείνατε να αντιμετωπίσω την κατάσταση γενικότερα και αν γίνεται να αποφύγω τα έξοδα εκτελωνισμού?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Κώστας.

Πλήρωσα 15 ευρώ επιπλέον για να έρθουν γρηγορότερα(εντος 3 εως 7 ημερών) μέσω DHL και ο Κινέζος μου το έστειλε απλά συστημένο και θα αργήσει πολύ, δεν μπορώ να βρω που να γράψω απευθείας τις παρατηρήσεις προς alieexpress, ετσι ωστε να μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Πλήρωσα 15 ευρώ επιπλέον για να έρθουν γρηγορότερα(εντος 3 εως 7 ημερών) μέσω DHL και ο Κινέζος μου το έστειλε απλά συστημένο και θα αργήσει πολύ, δεν μπορώ να βρω που να γράψω απευθείας τις παρατηρήσεις προς alieexpress, ετσι ωστε να μου επιστρέψουν τα χρήματα.

 

Άνοιξε Dispute στην σελίδα του προϊόντος και γράψε γιατί το κάνεις, αλλά να φαίνεται ότι ο τύπος δεν το έστειλε με DHL. Τα χρήματα τα έχει το alieexpress, δεν τα έχει πάρει ο πωλητής, και ότι και να αντιπροτείνει εσύ θα επιμείνεις να σου επιστραφούν τα ταχυδρομικά.

Υπ'όψιν όμως, ότι οι ημέρες γιά παράδωση μετρούν από την ημέρα που λήγει η προθεσμία που έχει γιά να το ταχυδρομήσει και όχι από την ημέρα που πλήρωσες ....

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε Dispute στην σελίδα του προϊόντος και γράψε γιατί το κάνεις, αλλά να φαίνεται ότι ο τύπος δεν το έστειλε με DHL. Τα χρήματα τα έχει το alieexpress, δεν τα έχει πάρει ο πωλητής, και ότι και να αντιπροτείνει εσύ θα επιμείνεις να σου επιστραφούν τα ταχυδρομικά.

Υπ'όψιν όμως, ότι οι ημέρες γιά παράδωση μετρούν από την ημέρα που λήγει η προθεσμία που έχει γιά να το ταχυδρομήσει και όχι από την ημέρα που πλήρωσες ....

 

Ανοιξα Dispute προχθές 6/7/2014, μέχρι τώρα δεν μου εχουν απαντήσει, αργούν ξέρεις αυτοί?

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Ανοιξα Dispute προχθές 6/7/2014, μέχρι τώρα δεν μου εχουν απαντήσει, αργούν ξέρεις αυτοί?

Ε δεν αργούν ιδιαίτερα...για να καταλάβεις,παραγγελία 24/03 αξίας 13$(ευτυχώς) με προβληματικό μέρος του προϊόντος(γυαλιά),εχτές 09/07 με ειδοποίησαν ότι μου επιστρέφουν 4$(ο πωλητής έλεγε 2$).

Τα συμπεράσματα δικά σου:X

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξα Dispute προχθές 6/7/2014, μέχρι τώρα δεν μου εχουν απαντήσει, αργούν ξέρεις αυτοί?

 

Καλημέρα λόγο εμπειρίας το Aliexpress θα το κλείσει υπέρ του πωλητή γιατί το πακέτο είναι τελωνείο από ότι κατάλαβα. Όσο για να το επιστρέψεις το ξεχνάς ακόμα και να κάνεις έτοιμα στο τελωνείο για μη αποδοχή και επιστροφή αν δεν το δεχτεί ο πωλητης μένει εδώ σε αυτούς στο τέλος. Το καλύτερο είναι να βρεις μια σημβιβαστηκη λύση

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξα Dispute προχθές 6/7/2014, μέχρι τώρα δεν μου εχουν απαντήσει, αργούν ξέρεις αυτοί?

Αργούν γιατί το Dispute πηγαίνει στον πωλητή και όχι στο ali, αυτός θα σου κάνει πρόταση γιά συμβιβασμό, αλλά να μην δεχθείς ως προς τα ταχυδρομικά και να επιμείνεις να σου επιστραφούν 100%.

Δεν διευκρινίζεις εάν θέλεις επιστροφή των ταχυδρομικών ή ακύρωση της παραγγελίας.

Εάν επιμείνεις, και εφ'όσον όπως λες το έστειλε με απλό ταχυδρομείο, θα σου επιστρέψουν τα ταχυδρομικά. Γιά ακύρωση της παραγγελίας έπρεπε να το κάνεις πιό νωρίς όταν είδες ότι αργούσε να το στείλει.

Ο tracking number που σου έδωσε είναι της DHL ή όχι;

Επίσης, δεν ισχύει αυτό που λέει ο φίλος παραπάνω. Δεν χρειάζεται καμμία αίτηση γιά να επιστραφεί δέμα. Εάν δεν το παραλάβεις, σε 15 ημέρες επιστρέφεται στον αποστολέα.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Ε δεν αργούν ιδιαίτερα...για να καταλάβεις,παραγγελία 24/03 αξίας 13$(ευτυχώς) με προβληματικό μέρος του προϊόντος(γυαλιά),εχτές 09/07 με ειδοποίησαν ότι μου επιστρέφουν 4$(ο πωλητής έλεγε 2$).

Τα συμπεράσματα δικά σου:X

 

Πάντως ρε παιδιά με dispute από 3/7 για partial refund μικρού ποσού ακόμα αναμένω.....:wacko:

XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Μια ερώτηση..

Πρώτη φορά θα αγόρασω κάτι από έξω και συγκεκριμένα από το συγκεκριμένο site.

Έχω την εξής απορία. Λέει για να πληρώσει να βάλω τα στοιχεία της κάρτας μου.

Να αναφέρω πως δεν έχω πιστωτική, αλλά μια χρωστική debit master card η οποία είναι της μισθωδοσιας μου.

Και ρωτώ , υπάρχει περίπτωση αντί για τα 5 δολάρια πχ που κάνει αυτό που θέλω, να μου πάρουν 50 ξέρω γω??

Δηλαδή είναι ασφαλές ρε παιδιά η θα γίνει καμία βλακεια?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Μια ερώτηση..

Πρώτη φορά θα αγόρασω κάτι από έξω και συγκεκριμένα από το συγκεκριμένο site.

Έχω την εξής απορία. Λέει για να πληρώσει να βάλω τα στοιχεία της κάρτας μου.

Να αναφέρω πως δεν έχω πιστωτική, αλλά μια χρωστική debit master card η οποία είναι της μισθωδοσιας μου.

Και ρωτώ , υπάρχει περίπτωση αντί για τα 5 δολάρια πχ που κάνει αυτό που θέλω, να μου πάρουν 50 ξέρω γω??

Δηλαδή είναι ασφαλές ρε παιδιά η θα γίνει καμία βλακεια?

 

Για μένα μην ασχοληθείς-αγοράσεις απο αυτούς, καμία σχέση με το ebay, εγώ πλήρωσα παραπάνω απο οτι κόστιζε το προϊόν (για να έρθει γρήγορα με DHL) και αυτός το έστειλε συστημένο με την ''χελώνα'' είκοσι και βάλε ημέρες.Προσπαθώ εδω και ποσο καιρό να επικοινωνήσω μαζί τους να μου στείλουν πίσω τα χρήματα, αλλά...............τίποτα δυστυχώς

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Σε καθε περίπτωση θα σου πρότεινα να χρησιμοποιείς μια προπληρωμένη virtual καρτα, δηλαδη μη υπαρκτη η οποία στο διαδίκτυο θα <φαίνεται> αληθινή και θα ορίζεις εσυ τα όριά της. Οσο για το ali επίσης θα πρότεινα αγορές προιόντων που ΔΕΝ σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο χρόνος παραλαβής . Πλην αυτού άλλο πρόβλημα δεν είχα ποτέ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Μια ερώτηση..

Πρώτη φορά θα αγόρασω κάτι από έξω και συγκεκριμένα από το συγκεκριμένο site.

Έχω την εξής απορία. Λέει για να πληρώσει να βάλω τα στοιχεία της κάρτας μου.

Να αναφέρω πως δεν έχω πιστωτική, αλλά μια χρωστική debit master card η οποία είναι της μισθωδοσιας μου.

Και ρωτώ , υπάρχει περίπτωση αντί για τα 5 δολάρια πχ που κάνει αυτό που θέλω, να μου πάρουν 50 ξέρω γω??

Δηλαδή είναι ασφαλές ρε παιδιά η θα γίνει καμία βλακεια?

 

και εγω χρεωστικη χρησιμοποιησα αλλα ειναι απο λογαριασμο που τον εχω αδειο και βαζω οταν θελω να παρω κατι...

Δεν ειχα κανενα προβλημα...

και μαλιστα μου εχουν ερθει και με ειδοποιηση να παω να τα παρω ο ιδιος απο το ταχυδρομειο...ενω απο ebay μου το αφησε ο ταχυδρομος και θα μπορουσε να το επαιρνε ο οποιοσδηποτε το πακετο μου στην πολυκατοικια...

και ναι αργησε περισσοτερο απο το ebay αλλα το θεωρω ασφαλες αρκει να επιλεξης σωστο πωλητη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...