billakosss Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Κι άλλες μεγάλες πόλεις έχουν ελλείψεις και μάλιστα μεγαλύτερες από τις δικές σας, αλλά δεν γκρινιάζουν έτσι οι κάτοικοι τους... ο κλασικος Ελληνας ποιος ειναι?? αυτος που οταν δεν εχει κατι γκρινιαζει...και οταν το εχει παλι γκρινιαζει!! :p απλα ο πληθυσμος της Θεσ/νικης αυξανεται...οποτε ενα μετρο θα ηταν πολυ καλη κινηση. @pro δεν ξερω πως τον λενε.και εγω συμφωνω μαζι σου...αλλα τι να πεις...κοιτανε πιο πολυ να τα τσεπωσουν..και το μετρο βλεπουμε... Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgl Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Σαν Αθηναίος με πολύ (μα πάρα πολύ) στενούς δεσμούς με τη Θεσσαλονίκη μπορώ να πώ ότι αυτή η πόλη είναι στην καρδιά μου. Όχι για τους κλισέ λόγους που λένε οι υπόλοιποι Αθηναίοι (ερωτική πόλη κλπ) αλλά για 1002 και βάλε προσωπικούς λόγους + την ιστορικότητα της πόλης + κάτι από το σήμερά της. Λέω "κάτι" γιατί το μεγαλύτερο μέρος από το σήμερά της βρίσκεται σε έναν λήθαργο που ελπίζω να τελειώσει σύντομα. Το κόμπλεξ (με την Αθήνα) που καλλιεργήθηκε πάρα πολύ εδώ και αρκετά χρόνια είχε να κάνει με τις αθλητικές ομάδες και περισσότερο με την πολιτική εκμετάλλευση των ανθρώπινων προσδοκιών για ένα καλύτερο αύριο. Δυστυχώς κάποιοι επιτήδιοι έβαλαν τη Θεσσαλονίκη σε μόνιμη τροχιά σύγκρισης με την Αθήνα. "Γιατί στην Αθήνα γίνεται έτσι και εδώ αλλιώς", "Φταίει για όλα το αθηνοκεντρικό καθεστός", "εκεί κάτω έχετε το χρήμα" και άλλα πολλά που δεν έχουν τέλος. Δυστυχώς οι πολιτικοί άνθρωποι της Θεσσαλονίκης είναι αυτοί που έχουν οπισθοδρομήσει την πόλη. Παλαιοκομματικοί και πουλώντας εξαγγελίες φούμαρα (πχ έργα, μακεδονικό, ηγεμονική ορθοδοξία κλπ) τάζουν στον κόσμο της πόλης πράματα και θάματα που τελικά δεν γίνονται γιατί για όλα φταίει η Αθήνα! Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι νέοι άνθρωποι που βλέπουν τα πράγματα με άλλο πρίσμα και προσπαθούν να δημιουργήσουν το νέο χαρακτήρα της πόλης. Όταν θα κοιτάξει η πόλη να προχωρήσει μπροστά μόνη της και με βάση την προσωπικότητά της και το χαρακτήρα της, τότε θα βγει από το λήθαργο. Ως τότε θα φταίει για όλα η Αθήνα. Σημαντικό! Οι στατιστικές λένε ότι όσοι ασχολούνται με την κόντρα(που μόνο για κάποιους θεσσαλονικιούς υπάρχει) μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης, είναι κυρίως κάποιοι πιτσιρικάδες και κάποιοι ηλικιωμένοι. Απο την παραγωγική τάξη (ηλικίες 25-55) ελάχιστοι. Πολύ ενδεικτικό θα έλεγα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Καθόμαστε και συζητάμε για μετρό που είναι ουσιαστικά μια ρεαλιστική ουτοπία όπως είχε πει παλιότερα κάποιος πολιτικός τη στιγμή που ακόμα και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι σε άθλια κατάσταση. Γενικά τα ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη δεν έχουν προσεχθεί καθόλου, τη στιγμή που στην Αθήνα ο μαζικός τρόπος μεταφοράς αγγίζει την τελειότητα ως προς την προσβασιμότητα. (λεωφορειόδρομοι, σε κάθε σημείο της Αθήνας πάει και ένα λεωφορείο κλπ.) Επίσης τόσα χρόνια και ένα αεροδρόμιο της προκοπής δεν μπορέσαμε να κάνουμε... Το "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" θέλει ανακαίνιση, επέκταση, κάτι που ακούγεται χρόνια τώρα αλλά τίποτα δε συμβαίνει. Βέβαια όπως θα έχετε διαπιστώσει βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου κάθε μεγάλο δημόσιο έργο έχει παγώσει. Δεν ακούγεται κάτι για κάποιο έργο να γίνεται. Πάνε αυτές οι εποχές... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgl Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 αγγίζει την τελειότητα Φράση του Τόκου !!!:lol: Το "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" θέλει ανακαίνιση, επέκταση, κάτι που ακούγεται χρόνια τώρα αλλά τίποτα δε συμβαίνει. Αυτό θα είχε τελειώσει απο το 2003 αν δεν υπήρχαν σωρηδόν προσφυγές επειδή το έργο "μπαίνει" στη Θάλασσα ακόμα και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι σε άθλια κατάσταση Οι οδηγοί των λεοφορείων στις γραμμές που εξυπηρετούν τον Εύοσμο σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Ουκ ολίγες φορές οι δρόμοι μπλοκάρουν απο τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και τα λεοφωρεία ακινητοποιούνται. Για μια διαδρομή που κανονικά θα γίνονταν σε 20' θες 1 ώρα. Πραγματικά χρειάζονται ριζοσπαστικές τομές στη Θεσσαλονίκη αλλά ποιός θαρραλέος θα αναλάβει να βγάλει το φίδι από την τρύπα; Παρεπιπτόντως, στη Θεσσαλονίκη έχω δει τα πιο πρωτοποριακά χάπενινγκ-διαμαρτυρίες απο νέους ανθρώπους (πολιτική διαμρτυρία με θεατρικό δρώμενο). Μόνο που και οι νέοι κουράζονται κάποτε και τα παρατάνε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
electra87 Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 για το μετρο μου εχει πει μια φιλη μου που σπουδαζει πολ.μηχανικος και τους εχουν πει οτι το μετρο ειναι πολυ δυσκολο να γινει...δεν εχει δομη η Θεσ/νικη :( βεβαια θα εξυπηρετουσε πολυ κοσμακι...αν ειναι να γινει μετρο οπως της αθηνας και να κατεδαφιζονται 1-1 τα περιπτερα και τετοια τι να το κανω? κι εγω πολιτικος μηχανικος σπουδαζω,στο 4ο ετος ειμαι:) η δομη ειναι φυσικα σημαντικο κριτηριο για την αναγκαιοτητα της κατασκευης ενος τοσο μεγαλου εργου...οπως βεβαια και το κοστος,αλλα και το πληθος των ατομων που κατα μεσο ορο και σε καταστασεις αιχμης θα καλειται να εξυπηρετησει,καθως και το ποσο θα ανακουφισει το κυκλοφοριακο προβλημα της πολης... ο πληθυσμος της θεσσαλονικης ειναι ομως τοσο μεγαλος που να δικαιολογει ενα τετοιο εργο?το κυκλοφοριακο ειναι σε τετοιο βαθμο που να γινεται επιτακτικη η κατασκευη του μετρο? αυτα(συνοπτικα,καθως και πολλα ακομη στοιχεια)πρεπει να μελετηθουν ενδελεχως για να γινει μετρο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgl Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 κι εγω πολιτικος μηχανικος σπουδαζω,στο 4ο ετος ειμαι:) η δομη ειναι φυσικα σημαντικο κριτηριο για την αναγκαιοτητα της κατασκευης ενος τοσο μεγαλου εργου...οπως βεβαια και το κοστος,αλλα και το πληθος των ατομων που κατα μεσο ορο και σε καταστασεις αιχμης θα καλειται να εξυπηρετησει,καθως και το ποσο θα ανακουφισει το κυκλοφοριακο προβλημα της πολης... ο πληθυσμος της θεσσαλονικης ειναι ομως τοσο μεγαλος που να δικαιολογει ενα τετοιο εργο?το κυκλοφοριακο ειναι σε τετοιο βαθμο που να γινεται επιτακτικη η κατασκευη του μετρο? αυτα(συνοπτικα,καθως και πολλα ακομη στοιχεια)πρεπει να μελετηθουν ενδελεχως για να γινει μετρο... Σίγουρα υπάρχουν οι προδιαγραφές και η αναγκαιότητα (συνάδελφός σου είμαι). Γι'αυτά άλλωστε υπάρχουν και μελέτες σκοπιμότητας του έργου εδώ και πολλά χρόνια. Το θέμα είναι να μην γίνονται και κινήσεις ασκοπου αντυπωσιασμού όπως αν θυμάστε πριν καμπόσα χρονάκια με τις τρύπες του Κούβελα που ο κόσμος πλήρωσε τσάμπα τις μαγκιές ενός δημάρχου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 κι εγω πολιτικος μηχανικος σπουδαζω,στο 4ο ετος ειμαι:) η δομη ειναι φυσικα σημαντικο κριτηριο για την αναγκαιοτητα της κατασκευης ενος τοσο μεγαλου εργου...οπως βεβαια και το κοστος,αλλα και το πληθος των ατομων που κατα μεσο ορο και σε καταστασεις αιχμης θα καλειται να εξυπηρετησει,καθως και το ποσο θα ανακουφισει το κυκλοφοριακο προβλημα της πολης... ο πληθυσμος της θεσσαλονικης ειναι ομως τοσο μεγαλος που να δικαιολογει ενα τετοιο εργο?το κυκλοφοριακο ειναι σε τετοιο βαθμο που να γινεται επιτακτικη η κατασκευη του μετρο? αυτα(συνοπτικα,καθως και πολλα ακομη στοιχεια)πρεπει να μελετηθουν ενδελεχως για να γινει μετρο... κοιταξε ο πληθυσμος ειναι αρκετα μεγαλος! το μετρο φυσικα και σε εξυπηρετει! το ιδιο ειναι να πας με αυτοκινητο ή λεωφορειο στο κεντρο και το ιδιο ειναι να πας σε 10 λεπτα? ενταξει δεν το συζητω οτι στην αθηνα πιο πολυ τους βολευει. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ramidakos Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Καθόμαστε και συζητάμε για μετρό που είναι ουσιαστικά μια ρεαλιστική ουτοπία όπως είχε πει παλιότερα κάποιος πολιτικός τη στιγμή που ακόμα και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι σε άθλια κατάσταση. Γενικά τα ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη δεν έχουν προσεχθεί καθόλου, τη στιγμή που στην Αθήνα ο μαζικός τρόπος μεταφοράς αγγίζει την τελειότητα ως προς την προσβασιμότητα. (λεωφορειόδρομοι, σε κάθε σημείο της Αθήνας πάει και ένα λεωφορείο κλπ.) Προφανώς δεν έχεις επαφή με την πόλη μας, έτσι; Μιλάς για μια εικόνα τουλάχιστον 5 χρόνια πίσω... Παιδιά, τα πράγματα είναι πολύ απλά... Αν η Αθήνα δεν έπαιρνε τους Ολυμπιακούς τώρα ακόμα θα παίζανε με τον δακτύλιο και τα μονά-ζυγά! Όλα μα όλα (μετρό, αεροδρόμιο, λεωοφορεία κτλ) έγιναν με αφορμή τους αγώνες. Από την στιγμή που έληξε το θέμα, έπαψε να ρέει και το χρήμα. Όσο για τις λεοφωριολωρίδες, η Θεσσαλονίκη είναι από τις πρώτες που το εφάρμοσαν εδώ και... 10 χρόνια περίπου. Τα λεωφορεία μας είναι απαρχαιωμένα; Μια χαρά σύγχρονα είναι και συνέχεια εμβολιάζονται με καινούρια. Όσο για το κυκλοφοριακό, η πόλη μας έχει 2-3 βασικούς άξονες και εκεί επκεντρώνεται η όλη κίνηση. Και έχουμε καλομάθει-βολευτεί με το αμαξάκι για 5 και 10 λεπτά απόσταση. Η νοοτροπία μας φταίει και η έλλειψη μόρφωσης για να κατανοήσουμε πως πραγματικά μας συμφέρει (σε χρόνο και χρήμα) η μετακίνηση με ΜΜΜ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Προφανώς δεν έχεις επαφή με την πόλη μας, έτσι; Μιλάς για μια εικόνα τουλάχιστον 5 χρόνια πίσω... Παιδιά, τα πράγματα είναι πολύ απλά... Αν η Αθήνα δεν έπαιρνε τους Ολυμπιακούς τώρα ακόμα θα παίζανε με τον δακτύλιο και τα μονά-ζυγά! Όλα μα όλα (μετρό, αεροδρόμιο, λεωοφορεία κτλ) έγιναν με αφορμή τους αγώνες. Από την στιγμή που έληξε το θέμα, έπαψε να ρέει και το χρήμα. Όσο για τις λεοφωριολωρίδες, η Θεσσαλονίκη είναι από τις πρώτες που το εφάρμοσαν εδώ και... 10 χρόνια περίπου. Τα λεωφορεία μας είναι απαρχαιωμένα; Μια χαρά σύγχρονα είναι και συνέχεια εμβολιάζονται με καινούρια. Όσο για το κυκλοφοριακό, η πόλη μας έχει 2-3 βασικούς άξονες και εκεί επκεντρώνεται η όλη κίνηση. Και έχουμε καλομάθει-βολευτεί με το αμαξάκι για 5 και 10 λεπτά απόσταση. Η νοοτροπία μας φταίει και η έλλειψη μόρφωσης για να κατανοήσουμε πως πραγματικά μας συμφέρει (σε χρόνο και χρήμα) η μετακίνηση με ΜΜΜ. Έρχομαι σχεδόν κάθε μήνα Θεσσαλονίκη, άλλωστε η καταγωγή μου είναι από γειτονικό νομό. Απλά στην Αθήνα σπουδάζω για να σου λυθεί η απορία. Ξέρω για την ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ... :cry: Παρωδία σκέτη. Έχουν καμιά σχέση τα νέα λεωφορεία των Αθηνών με αυτά της Θεσσαλονίκης που νομίζω τα φέραν από Κίνα; :wacko: Όταν αναφέρομαι σε λεωφορειόδρομους δεν αναφέρομαι στις 2-3 κεντρικούς. Μόνο αυτές έχει. Anyway. Τα λεωφορεία-φυσαρμόνικες έχουν άθλιο κλιματισμό, κάνω λάθος; Ακόμα και να λειτουργεί ο πρωτόγονος κλιματισμός το καλοκαίρι πήζεις στη ζέστη. Και δε μιλώ για την σταθερότητα που έχουν... Με μια απλή στροφή βρίσκεσαι στην άλλη άκρη του λεωφορείου λόγω της άθλιας κατασκευής τους... Εκτός αν θεωρείς τα συγκεκριμένα λεωφορεία υπερσύγχρονα και ανανεωμένα. Με μια πόρτα που δεν ανοίγει ποτέ γιατί και καλά είναι για ΑΜΕΑ. Αυτό μας μάρανε... Πάλι καλά που κατήργησαν τον εισπράκτορα. Μέχρι πριν 2-3 χρόνια έπρεπε όλοι να μπαίνουν από την πίσω πόρτα για να κόψουν εισιτήριο... :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 κοιταξε ο πληθυσμος ειναι αρκετα μεγαλος! το μετρο φυσικα και σε εξυπηρετει! το ιδιο ειναι να πας με αυτοκινητο ή λεωφορειο στο κεντρο και το ιδιο ειναι να πας σε 10 λεπτα? ενταξει δεν το συζητω οτι στην αθηνα πιο πολυ τους βολευει. Ότι βολεύει, βολεύει, δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά και που δε βολεύει; Μ' αυτή τη λογική θα έπρεπε να σκάψουμε τη μισή Ελλάδα. Δεν είναι όμως αρκετά μεγάλος ο πληθυσμός της Θεσ/νίκης δυστυχώς: γιατί νομίζετε ότι έχουν κηρυχθεί τόσοι διαγωνισμοί (3 τουλάχιστον) άγονοι; Διότι τα χαρακτηριστικά του έργου που ζητάει η κυβέρνηση είναι ανεδαφικά. Δεν μπορεί να βγεί η μεγάλη επένδυση που απαιτείται για την κατασκευή του Μετρό από τον πληθυσμό της Θεσ/νίκης όταν το εισιτήριο ορίζεται ότι πρέπει να είναι στο ένα ευρώ και κάτω. Οι επιλογές είναι κατά τη γνώμη μου δύο: ή χτίζεται μετρό με ακριβοτερο εισιτήριο της τάξης των 3-4 ευρώ (κάτι που αν συμβεί θα γίνει επανάσταση στη Θεσσαλονίκη με τη νοοτροπία που κουβαλάνε οι τοπικοί άρχοντες και πάρα πολλοί κάτοικοι της πόλης) ή κατασκευάζεται κάποιο εναλλάκτικό μέσο μεταφοράς, όπως π.χ. το εναέριο (άρα πολύ φθηνότερο στην κατασκευή) monorail που πρότεινε παλιά ο Τρίτσης για την Αθήνα, και συνεχίζει να το προτείνει ο Καββαθάς μέχρι και σήμερα. Το να κατασκευαστεί άλλο ένα υπερ-ελειμματικό έργο "λευκός ελέφαντας" για να ικανοποιηθούν κάποιοι κομπλεξικοί και να μαζέψουν ψήφους κάποιοι απατεώνες με βρίσκει αντίθετο σαν λογικό άνθρωπο και σαν φορολογούμενο. :mad: Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
electra87 Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 κοιταξε ο πληθυσμος ειναι αρκετα μεγαλος! το μετρο φυσικα και σε εξυπηρετει! το ιδιο ειναι να πας με αυτοκινητο ή λεωφορειο στο κεντρο και το ιδιο ειναι να πας σε 10 λεπτα? ενταξει δεν το συζητω οτι στην αθηνα πιο πολυ τους βολευει. εννοειται οτι εναν αριθμο ατομων θα τον εξυπηρετει το μετρο...το ζητουμενο ειναι αν οντως η καλυτερη και πιο συμφερουσα λυση για να μειωθει το κυκλοφοριακο προβλημα ειναι η κατασκευη του μετρο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 εννοειται οτι εναν αριθμο ατομων θα τον εξυπηρετει το μετρο...το ζητουμενο ειναι αν οντως η καλυτερη και πιο συμφερουσα λυση για να μειωθει το κυκλοφοριακο προβλημα ειναι η κατασκευη του μετρο... Πολλοι συναδελφοι μαζευτηκαμε μου φαινεται :P Το οτι υπαρχει σοβαροτατο προβλημα ειναι αληθεια, δεν ξερω ποσο σοβαρο ειναι και στην Αθηνα γιατι δεν εχω καμια επαφη αλλα στη Θεσ/νικη κατι πρεπει να γινει. Δεν ξερω τι ειναι αυτο, αλλα σιγουρα μονο τα λεωφορεια δεν αρκουν, οπως εγω δεν εχω ιδεα τι γινεται στην Αθηνα ετσι και ενας που εχει ερθει ελαχιστες φορες στη πολη δεν μπορει να δει τι γινεται καθε μερα μεχρι αργα το απογευμα στο κεντρο της πολης. Τελος θα συμφωνησω απολυτα με ενα φιλο πιο πανω που ειπε οτι ειναι θεμα νοοτροπιας, ομως οπως σιγα σιγα αλλαζει στην Αθηνα λογω τον πολλων εναλλακτικων λυσεων, ετσι θα αλλαξει και εδω αν γινει κατι παραπανω απο το -ας μη γελιομαστε- μαρτυριο των λεωφορειων. Οι επιλογές είναι κατά τη γνώμη μου δύο: ή χτίζεται μετρό με ακριβοτερο εισιτήριο της τάξης των 3-4 ευρώ (κάτι που αν συμβεί θα γίνει επανάσταση στη Θεσσαλονίκη με τη νοοτροπία που κουβαλάνε οι τοπικοί άρχοντες και πάρα πολλοί κάτοικοι της πόλης) Δηλαδη αν ειχε 3-4 ευρω το μετρο της Αθηνας θα ηταν λογω της καλης νοοτροπιας που κουβαλανε οι τοπικοι αρχοντες και ο κοσμος θα ηταν ευχαριστημενος? Ας μη λεμε οτι θελουμε.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern7 Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Γενικά τα ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη δεν έχουν προσεχθεί καθόλου, τη στιγμή που στην Αθήνα ο μαζικός τρόπος μεταφοράς αγγίζει την τελειότητα ως προς την προσβασιμότητα. (λεωφορειόδρομοι, σε κάθε σημείο της Αθήνας πάει και ένα λεωφορείο κλπ.) Τα;;;:wacko: Αυτό δεν ειναι πληθυντικός; Τι τα; Ταρατατατα; ΤΟ. Ένα είναι. ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ. Ένα ΜΜΜ μεταφοράς έχει αυτή η πόλη!!!! Καλά διαβάζετε! ΕΝΑ. Πραγματικά άθλιο ΤΟ ΜΜΜ στη Σαλόνικα.:) ο πληθυσμος της θεσσαλονικης ειναι ομως τοσο μεγαλος που να δικαιολογει ενα τετοιο εργο?το κυκλοφοριακο ειναι σε τετοιο βαθμο που να γινεται επιτακτικη η κατασκευη του μετρο? αυτα(συνοπτικα,καθως και πολλα ακομη στοιχεια)πρεπει να μελετηθουν ενδελεχως για να γινει μετρο... Ειναι επιτακτικότατη. Το κυκλοφοριακό ειναι ΧΑΩΔΕΣ!!!!!! Το χειρότερο που έχω δει ποτέ μου σε ελληνική πόλη, υπό νορμάλ συνθήκες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Έρχομαι σχεδόν κάθε μήνα Θεσσαλονίκη, άλλωστε η καταγωγή μου είναι από γειτονικό νομό. Απλά στην Αθήνα σπουδάζω για να σου λυθεί η απορία. Ξέρω για την ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ... :cry: Παρωδία σκέτη. Έχουν καμιά σχέση τα νέα λεωφορεία των Αθηνών με αυτά της Θεσσαλονίκης που νομίζω τα φέραν από Κίνα; :wacko: Όταν αναφέρομαι σε λεωφορειόδρομους δεν αναφέρομαι στις 2-3 κεντρικούς. Μόνο αυτές έχει. Anyway. Τα λεωφορεία-φυσαρμόνικες έχουν άθλιο κλιματισμό, κάνω λάθος; Ακόμα και να λειτουργεί ο πρωτόγονος κλιματισμός το καλοκαίρι πήζεις στη ζέστη. Το μόνο καλό σε σχέση με την Αθήνα είναι ότι έχουν μέσα μηχανήματα αυτόματης πώλησης εισητηρίων (ακριβότερα όμως) έτσι ώστε να μην έχεις δικαιολογία ότι δεν βρήκες περίπτερο ανοιχτό...:shifty: :w00t: :w00t: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Το μόνο καλό σε σχέση με την Αθήνα είναι ότι έχουν μέσα μηχανήματα αυτόματης πώλησης εισητηρίων (ακριβότερα όμως) έτσι ώστε να μην έχεις δικαιολογία ότι δεν βρήκες περίπτερο ανοιχτό...:shifty: :w00t: :w00t: Όχι μόνο ακριβότερα όμως, αλλά αν θυμάμαι καλά δε δίνει και ρέστα... :down: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern7 Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Όχι μόνο ακριβότερα όμως, αλλά αν θυμάμαι καλά δε δίνει και ρέστα... :down: Καλά θυμάσαι... Εχει τυχει μερικές φορές να ρίχνω 1 ευρώ (αφού δω τον ελεγκτη να μπαίνει :p) για εισιτήριο των 30 λεπτων... :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostassl45i Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 Καλά θυμάσαι... Εχει τυχει μερικές φορές να ρίχνω 1 ευρώ (αφού δω τον ελεγκτη να μπαίνει :p) για εισιτήριο των 30 λεπτων... :( Κι εγώ τα ίδια :( (εξαιρείται η παρένθεση για τον ελεγκτή :p ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PeiramatoZwo Δημ. December 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2005 Ρε παιδιά έλεος που είναι όλα τα ΜΜΜ τέλεια στην Αθήνα... Ειδικά τα λεωφορεία είναι δράμα, και σε συχνότητα και σε ταχύτητα. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται 2 με 3 γραμμές τράμ... μπορεί να χτιστεί γρήγορα, δεν απαιτεί σκαψίματα , και είναι ποιο οικονομικό. Με μια σωστή μελέτη μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα της πόλης. Το Μετρό έχει βαλτώσει και δεν πρόκειται να το φτιάξουν ποτέ. Ζητήστε ποιό εφικτά πράγματα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. December 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2005 Ρε παιδιά έλεος που είναι όλα τα ΜΜΜ τέλεια στην Αθήνα... Ειδικά τα λεωφορεία είναι δράμα, και σε συχνότητα και σε ταχύτητα. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται 2 με 3 γραμμές τράμ... μπορεί να χτιστεί γρήγορα, δεν απαιτεί σκαψίματα , και είναι ποιο οικονομικό. Με μια σωστή μελέτη μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα της πόλης. Το Μετρό έχει βαλτώσει και δεν πρόκειται να το φτιάξουν ποτέ. Ζητήστε ποιό εφικτά πράγματα... Κάνεις λάθος. Τα ευρείας κυκλοφορίας λεωφορεία έχουν συχνότητα μέχρι και ανά 5 λεπτά (608 Ζωγράφου, τρόλευ 3-13, Α5, 450, 550 κλπ κλπ.) Αναφέρομαι σε αυτά που χρησιμοποιώ εγώ. Η διασύνδεση περιοχών είναι πολύ καλή αναλογικά με την δομή αυτής της πόλης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alphaleader Δημ. December 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2005 Ρε παιδιά έλεος που είναι όλα τα ΜΜΜ τέλεια στην Αθήνα... Ειδικά τα λεωφορεία είναι δράμα, και σε συχνότητα και σε ταχύτητα. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται 2 με 3 γραμμές τράμ... μπορεί να χτιστεί γρήγορα, δεν απαιτεί σκαψίματα , και είναι ποιο οικονομικό. Με μια σωστή μελέτη μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα της πόλης. Το Μετρό έχει βαλτώσει και δεν πρόκειται να το φτιάξουν ποτέ. Ζητήστε ποιό εφικτά πράγματα... Tram που??? :blink: Θεσσαλονικη??? :blink: Να επιβαρυνουμε κι αλλο δηλαδη το κυκλοφοριακο? Για να κανεις τραμ πρεπει ηδη να εχεις την υποδομη γι αυτο. Τωρα, αντε γεια... εκτος δηλαδη και αμα ξεκινησεις να κατεβαζεις πολυκατοικες για να δημιουργησεις χωρο. Η Θεσσαλονικη και που εχει λωρηδες αποκλειστικης κυκλοφοριας λεοφωρειων ειναι λαθος, γιατι εχει κοπει φοβερα η χωρητικοτητα του δικτυου. Περι μετρο παντως που γινεται ο λογος... ειναι πανακριβο εργο, με δυσαναλογη αποδοση. Αμφιβαλλω κατα ποσο ταιριαζει στην Θεσσαλονικη και αν κρινω απο το δικτυο που εχουν σχεδιασει, αναμενεται μεγαλειωδης αποτυχια... για την δε υποθαλλασια το αποκλειουμε με συνοπτικοτατες διαδικασιες. Αυτα τα εργα γινονται για να γινονται και οχι επειδη θα προσφερουν κατι επι της ουσιας. Με τα μισα λεφτα που ζητανε αυτα τα δαπανηρα εργα μπορεις να αξιοποιησεις αυτα που ΗΔΗ εχεις. Δημιουργεις μεγαλα παρκινγκ με πολυ λογικες τιμες σταθμευσης, απαγορευεις τα παρκαρισματα επι των λεοφωρων, μειωνεις στο μισο των αριθμο τον ταξι (γιατι δεν χρειαζομαστε τοσα), ρυθμιζεις σωστα τα φαναρια, αγοραζεις μικρα και ευελικτα λεοφωρεια με σωστα σχεδιασμενα δρομολογια, δημιουργεις αερογεφυρες οπου χρειαζετε (πχ στα δικαστηρια), πεζοδρομεις την Τσιμισκη επιτρεπωντας μονο την κινηση μικρων λεοφωρειων επι της οδου, επεκτεινεις την παραλια για να δημουργησεις ενα ακομα ρευμα καθοδου και υπογεια παρκινγκ, κλπ κλπ... Υπαρχουν παααααρα πολλα πραγματα που μπορουν να γινουν τα οποια και ποιο αποτελεσματικα θα ειναι, και με πολυ μικροτερο κοστος. Η κατασταση δεν ειναι σε καμια περιπτωση χαοτικη. Οχι βεβαια πως ειναι ολα καλα... αλλα καποια πραγματα πρεπει να γινουν συντομα. Παράθεση Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. January 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2006 Δηλαδη αν ειχε 3-4 ευρω το μετρο της Αθηνας θα ηταν λογω της καλης νοοτροπιας που κουβαλανε οι τοπικοι αρχοντες και ο κοσμος θα ηταν ευχαριστημενος? Ας μη λεμε οτι θελουμε.. Πολύ απλά η Αθήνα έχει τετραπλάσιο πληθυσμό και έτσι παρότι το εισιτήριο είναι φθηνό το Μετρό είναι λειτουργικά κερδοφόρο. Στη Θεσσαλονίκη πώς θα αποπληρωθεί το έργο; Αυτό ονομάζεται οικονομία κλίμακας.... Δεν είμαι κατά του να επιδοτεί το κράτος τις συγκοινωνίες, αλλά μην φτάνουμε και σε παραλογισμούς. Δεν υπάρχει άλλη πολή στην Ευρώπη, μάλιστα σε χώρες με πολύ ισχυρότερη οικονομία, με το μέγεθος και τον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης που να έχει Μετρό. ΚΑΜΙΑ. Οπότε αν θέλετε Μετρό να είστε προετοιμασμένοι να το πληρώσετε κιόλας. Αλλιώς οι διαγωνισμοί θα κηρύσσονται πάντα άγονοι. Ζητήστε κάτι χρήσιμο (π.χ. υπολογιστές για τα σχολεία, χρήματα για την έρευνα των πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης κλπ.) και εγώ θα είμαι μαζί σας, όσο απαιτείτε παράλογα πράγματα θα μένετε με τη γκρίνια και το παράπονο. Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. January 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2006 Μερικα σχολια: Η Αθηνα εχει καλυτερα ΜΜΜ λογω Ολυμπιακων. Μεχρι πριν πολυ λιγα χρονια, υπηρχαν ακομη τα παλια κιτρινα τρισαθλια τρολλευ και τα σαραβαλα μπλε και πρασινα λεωφορεια, την ωρα που στην θεσσαλονικη ειχε ανανεωθει σχεδον ολος ο στολος μεταξυ 90-95 (εκει ημουν, και τα εφαγα με το κουταλι και τα μονα περτικαλια και τα σκουλικια 12,14,10,31). Αρα, ας αφησουμε (τουλαχιστον σ'αυτο το θεμα) την καραμελα της Αθηνας που τα παιρνει ολα, κλπ, κλπ. Κατα τα αλλα, η θεσσαλονικη δεν χρειαζεται απαραιτητα μετρο (φυσικα ειναι η καλυτερη λυση αλλα και η πιο χρονοβορα και η ακριβοτερη). Περιφερειακους ολοκληρωμενους αξονες χρειαζεται, και μια μορφη μεσου σταθερης τροχιας τυπου τραμ ή μονορειλ (ή και συνδυασμου). Σ'αυτο βοηθαει πολυ το γεγονος οτι η πολυ εχει αναπτυχθει σε δυο τεμνομενους αξονες: εγνατια και λαγκαδα. Με δυο γραμμες κατα μηκος, καθαρισες. Και δεν ειναι καθολου απαραιτητο να επιβαρυνθει το κυκλοφοριακο. Δηλαδη αν περασει τραμ στην νεα παραλια ή μονορειλ πανω απο τη νεα εγνατια, τι προβλημα θα δημιουργηθει; Δυστυχως, τα εργα που εξαγγελονται αποσκοπουν να ανεβασουν δημοτικοτητες και οχι να λυσουν προβληματα. Ετσι μιλαμε για υπογεια παραλια (ΤΟ εγκλημα, θα οδηγησει ολα τα αυτοκινητα στο κεντρο αντι να τα διωξει) και απο την αλλη δημιουργουμε κολοβη περιφερειακη, που εχει φαναρια στο δυτικο (και πιο επιβαρημενο) τμημα της. Μη χειροτερα δηλαδη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. January 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2006 Μεχρι πριν πολυ λιγα χρονια, υπηρχαν ακομη τα παλια κιτρινα τρισαθλια τρολλευ και τα σαραβαλα μπλε και πρασινα λεωφορεια, την ωρα που στην θεσσαλονικη ειχε ανανεωθει σχεδον ολος ο στολος μεταξυ 90-95 (εκει ημουν, και τα εφαγα με το κουταλι και τα μονα περτικαλια και τα σκουλικια 12,14,10,31). Αρα, ας αφησουμε (τουλαχιστον σ'αυτο το θεμα) την καραμελα της Αθηνας που τα παιρνει ολα, κλπ, κλπ. Σκουλίκια; 10; Πώς το εννοείς; :confused: :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
electra87 Δημ. January 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2006 Πολύ απλά η Αθήνα έχει τετραπλάσιο πληθυσμό και έτσι παρότι το εισιτήριο είναι φθηνό το Μετρό είναι λειτουργικά κερδοφόρο. Στη Θεσσαλονίκη πώς θα αποπληρωθεί το έργο; Αυτό ονομάζεται οικονομία κλίμακας.... Δεν είμαι κατά του να επιδοτεί το κράτος τις συγκοινωνίες, αλλά μην φτάνουμε και σε παραλογισμούς. Δεν υπάρχει άλλη πολή στην Ευρώπη, μάλιστα σε χώρες με πολύ ισχυρότερη οικονομία, με το μέγεθος και τον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης που να έχει Μετρό. ΚΑΜΙΑ. Οπότε αν θέλετε Μετρό να είστε προετοιμασμένοι να το πληρώσετε κιόλας. Αλλιώς οι διαγωνισμοί θα κηρύσσονται πάντα άγονοι. Ζητήστε κάτι χρήσιμο (π.χ. υπολογιστές για τα σχολεία, χρήματα για την έρευνα των πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης κλπ.) και εγώ θα είμαι μαζί σας, όσο απαιτείτε παράλογα πράγματα θα μένετε με τη γκρίνια και το παράπονο. συμφωνω...οχι να γινει μετρο στη θεσσαλονικη απλα επειδη εχει μετρο και η αθηνα(χωρις παρεξηγηση:) ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. January 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2006 Δεν υπάρχει άλλη πολή στην Ευρώπη, μάλιστα σε χώρες με πολύ ισχυρότερη οικονομία, με το μέγεθος και τον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης που να έχει Μετρό. ΚΑΜΙΑ. Φίλε είσαι τόσο λάθος που με το ζόρι απαντώ χωρίς να παραβώ τους ΟΠΧ. Δεν περνάει μέρα που να μην διαβάσω στο φόρουμ και από μία καραμπινάτη παραπληροφόρηση (για να μην πω τίποτε βαρύτερο). Έχουμε και λέμε ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ. Πληθ: 735.000. Δεκάδες γραμμές τραμ και μετρό ΑΝΟΒΕΡΟ. Πληθ. 516.000. Συνδυασμός τραμ-μετρό από το κέντρο προς τα προάστια. ΓΛΑΣΚΩΒΗ. Πληθ. 630.000. Τραμ που "κυκλώνει" την πόλη. Πρωτολειτούργησε το 1896. Παρομοίως (για να μην ψάχνω και πολύ) μετρό έχουν οι παρακάτω πόλεις (όλες με πληθυσμό από 300.000 ως 800.000 ΛΙΛ (Γαλλία) ΜΠΟΧΟΥΜ ΒΟΥΠΕΡΤΑΛ ΜΠΟΛΟΝΙΑ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ ΣΕΒΙΛΛΗ Συνεπώς η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με το 1.000.000 (και βάλε) κατοίκους φυσικά και "σηκώνει" όχι μόνο μετρό και τραμ αλλά και ένα σωρό άλλες παρεμβάσεις. Όμως οι τοπικοί "άρχοντες" εκεί είναι απασχολημένοι με την ψηφοθηρία, το λαϊκισμό και το "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια". Αλλά δεν φταίνει αυτοί. Φταίνε τα ζώα που τους ψηφίζουν. Καθίστε τώρα στο μποτιλιάρισμα της "πιο ερωτικής πόλης" που ενώ θα μπορούσε άνετα να είναι το επιχειρηματικό κέντρο όλης της νοτιοανατολικής Ευρώπης αυτή κάθεται και ασχολείται με την Αθήνα και τις αδικίες στον Μπάουκ και τον Άρη. Ας προσέχατε. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.