Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εννοείται ότι οι περισσότεροι που αγοράζουμε από εξωτερικό, είμαστε απλοί και περιστασιακοί αγοραστές και δε γίνεται να ξέρουμε πολλά πράγματα, σχετικά με την κατάσταση.

Ένα κατάστημα όμως, που το επαγγελματικό του αντικείμενο είναι οι πωλήσεις στο εξωτερικό και χρησιμοποιεί ταχυδρομικές υπηρεσίες για αυτό, σίγουρα ξέρει πολύ περισσότερα. Ένα κατάστημα λοιπόν, που πουλάει εκατοντάδες προϊόντα καθημερινά, στην Ελλάδα μόνο, είναι δυνατόν να μην ξέρει την κατάσταση; Κι αν την ξέρει και παρόλα αυτά δηλώνει "10-25 εργάσιμες" χρόνο παράδοσης, ενώ ξέρει τις πιθανότητες για να συμβεί κάτι τέτοιο, πώς μπορούμε να πούμε ότι δε φταίει και "τι δουλειά έχει ο πωλητής";

Φυσικά και φροντίζει να αναφέρει κάπου στο κάτω μέρος ότι αυτό είναι μόνο μια εκτίμηση και ότι ο χρόνος παράδοσης είναι εκτός του ελέγχου τους, αλλά ξέρει πολύ καλά τις πιθανότητες να επαληθευτούν οι υποσχέσεις του, όπως και το πώς θα επηρεαστούν οι πωλήσεις του, αν πει την αλήθεια.

Μην τους βγάζουμε και λάδι, ενώ ξέρουμε (τουλάχιστον κάποιες από) τις λαδιές τους...

Απο την στιγμη που ο κινεζος στο στειλε σε ευλογο διαστημα και με τον τροπο που συμφωνησατε,ειναι ενταξει και κυριος και δεν φταιει αυτος να την πληρωσει επειδη εσυ δεν μπορεις να κανεις τιποτα σ αυτους που οντως φταινε (τελωνεια,ελτα).

 

Αν κανουν ολοι ετσι θα μπει η ελλαδα σε μπλακ λιστ αργα η γρηγορα και θα βγουμε ολοι χαμενοι.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Απο την στιγμη που ο κινεζος στο στειλε σε ευλογο διαστημα και με τον τροπο που συμφωνησατε,ειναι ενταξει και κυριος και δεν φταιει αυτος να την πληρωσει επειδη εσυ δεν μπορεις να κανεις τιποτα σ αυτους που οντως φταινε (τελωνεια,ελτα).

 

Αν κανουν ολοι ετσι θα μπει η ελλαδα σε μπλακ λιστ αργα η γρηγορα και θα βγουμε ολοι χαμενοι.

Κύριος είναι αν σου πουλήσει ό,τι σου δήλωσε (και συμφωνήσατε, από τη στιγμή που έκανες την παραγγελία και πλήρωσες). Όταν κάποιος από Ελλάδα αγοράζει π.χ. ένα κινητό από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Κίνα, δεν αγοράζει απλά το συγκεκριμένο κινητό, αλλά τη συνολική υπηρεσία, που περιλαμβάνει την αποστολή, την παράδοση και την εγγύηση καλής λειτουργίας, για το διάστημα της εγγύησης. Αυτό είναι το προϊόν που αγόρασε και πλήρωσε, όχι μια αόριστη υπόσχεση για ένα κινητό και όποτε και αν του έρθει. Αν όλα αυτά τα κάνει ο πωλητής όπως του τα δήλωσε, τότε είναι κύριος.

 

Για να δώσω κι ένα παράδειγμα, γιατί θεωρώ ότι μπορεί να υποτιμούμε και λίγο τη θέση μας, ως αγοραστές (ότι και καλά θα μας βάλουν σε black list, αν δε δείχνουμε και πολλή κατανόηση στον πωλητή):

Στις 21/9 παράγγειλα για φίλο ένα μηχανάκι καλαμιού ψαρέματος, που σύμφωνα με τη σελίδα του gearbest, θα στελνόταν την επόμενη μέρα. Κύριος εγώ, πλήρωσα την ίδια στιγμή στο paypal το κόστος. 6 μέρες μετά και ενώ δεν έχει καν πακεταριστεί κάτι, ανοίγω τίκετ στο gearbest και τους ρωτάω, οπότε (και με την αναγκαία παρέλευση μερικών ημερών και άσχετων / τυποποιημένων / υποτιμητικών για τη νοημοσύνη μου μηνυμάτων εκ μέρους τους) μου λένε τελικά ότι θα το στείλουν σε... 7-15 εργάσιμες (οι κύριοι) κι αν θέλω να το αλλάξω ή να μου βάλουν τα λεφτά στο... gearbest wallet.

Κύριος εγώ ξανά, τους λέω να αντικαταστήσουν το προϊόν με λίγο μικρότερο μοντέλο, της ίδιας εταιρίας, που επίσης είχαν σε στοκ και να τους χαρίσω τη διαφορά. Περνάνε οι μέρες και οι κύριοι δεν έχουν κάνει τίποτα, οπότε τελικά ανοίγω dispute στο paypal, όπου ως κύριος εξηγώ την κατάσταση και ανεβάζω screenshots, οι κύριοι του gearbest δεν απαντούν, ενώ οι κύριοι του paypal συνεχίζουν να έχουν και να αξιοποιούν τα χρήματα που έχω πληρώσει, για ένα προϊόν που δε μου παρέχεται.

Αναβαθμίζω σε claim, ζητώντας να ακυρωθεί η παραγγελία και τα λεφτά μου πίσω και περιμένω ως κύριος, για να πάει μέχρι τις 20 του μήνα και αν οι κύριοι του gearbest δεν απαντήσουν κάτι για τα μάτια του κόσμου, ώστε να κρατήσει κι άλλο το άτοκο δάνειο που έδωσα στο paypal, θα αποφασίσουν εντός κάποιων ημερών οι κύριοι του paypal αν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Αν τώρα οι κύριοι του paypal δε θέλουν να παίρνουν και να αξιοποιούν τα χρήματα που προπληρώνω ή αν οι κύριοι των σοβαρών καταστημάτων (σαν το παραπάνω) δε με θέλουν για πελάτη τους μια φορά, εγώ δεν τους θέλω δέκα. Γιατί θα πάψω να θεωρώ τον εαυτό μου κύριο σε λίγο, αν δεχτώ τέτοια αντιμετώπιση και να μου φέρονται ως ιθαγενή, με αντάλλαγμα τα καθρεφτάκια τους.

 

Η άλλη εκδοχή βέβαια είναι ότι κανείς δε μπορεί και δε θέλει να μας βάλει σε καμιά black list, αν είναι κυριος και εφόσον είμαστε κύριοι κι εμείς. Για τους υπόλοιπους, καλό είναι να διορθωθουν αυτοί και όχι να χαλάσουμε εμείς, αποδεχόμενοι το στραβό.

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η διαδικασία σε περίπτωση που ζητήσω αναθεώρηση δασμών; Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζεις

 

 

Είναι ένα ζήτημα που καίει όλους μας, ένα ζήτημα που μας απασχολεί, ιδίως σε περιπτώσεις που θεωρήσουμε την επιβολή δασμού στο δέμα μας παράλογη και που δεν συμφωνεί με την αξία που το αγοράσαμε. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Εμείς, επικοινωνήσαμε με τα ΕΛΤΑ και ζητήσαμε μια επίσημη απάντηση επί του θέματος. Αυτή ακολουθεί από κάτω.

 

Σε περίπτωση αιτήματος αναθεώρηση δασμών από τον παραλήπτη (το οποίο πρέπει να γίνεται γραπτώς από τον τελευταίο σε μορφή απλής αίτησης προς το αρμόδιο Γραφείο Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων των ΕΛΤΑ (ΓΕΤΑ) με στοιχειοθετημένους τους λόγους για τους οποίους ζητείται αυτή), το αντικείμενο επιστρέφεται στο ΓΕΤΑ από το οποίο προήλθε (συνοδευόμενο από το αίτημα για αναθεώρηση), τίθεται στην κρίση των τελωνειακών υπαλλήλων/ελεγκτών του αρμόδιου Τελωνείου και αποφασίζεται η ακύρωση ή όχι της σχετικής διασάφησης εισαγωγής μετά από έλεγχο του περιεχομένου του.

 

Εάν αποφασιστεί ακύρωση της αρχικής διασάφησης η διαδικασία ξεκινά από την αρχή. Οι νέες δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις προκύπτουν πλέον από επανεκτίμηση (εάν απαιτείται) της αξίας του περιεχομένου του ταχυδρομικού αντικειμένου ή από σχετικό παραστατικό το οποίο το συνοδεύει (π.χ. τιμολόγιο εάν υπάρχει ή έχει επισυναφθεί από τον αιτούντα) ή σύμφωνα με τις υποδείξεις των τελωνειακών υπαλλήλων ή από τα διορθωμένα στοιχεία σε περίπτωση λάθους στην αρχική καταχώρηση.

 

Σε περίπτωση που οι τελωνειακές αρχές δεν συμφωνούν στο να πραγματοποιηθεί αναθεώρηση, ο παραλήπτης ενημερώνεται προκειμένου να προχωρήσει σε διαδικασία αμφισβήτησης σύμφωνα με τις προβλεπόμενες για την περίπτωση αυτή διατάξεις του τελωνειακού κώδικα: «Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος αμφισβητεί την δασμολογική κατάταξη ή την δασμολογητέα αξία του εμπορεύματος, όπως διαμορφώνεται από το τελωνείο, η διαδικασία που ακολουθείται για την επίλυση της διαφοράς είναι αυτή που εφαρμόζεται σε κάθε ανάλογη περίπτωση αμφισβήτησης της κατάταξης ή της αξίας κατά την εισαγωγή εμπορευμάτων.

 

Ειδικότερα, συντάσσεται σχετική πράξη αμφισβήτησης στο σώμα της διασάφησης, κατά τα διαλαμβανόμενα στο Άρθρο 28 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα, και το θέμα υποβάλλεται στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Τελωνειακών Αμφισβητήσεων (Π.Ε.Τ.Α.), ενώ, σε περίπτωση υποβολής ένστασης κατά της πρωτοβάθμιας απόφασης από τον ενδιαφερόμενο, το θέμα παραπέμπεται στην Ανωτάτη Επιτροπή Τελωνειακών Αμφισβητήσεων (Α.Ε.Τ.Α.) για οριστική διοικητική επίλυση.»

Πηγή:https://www.xiaomiphone.com/2017/08/18/pia-ine-i-diadikasia-se-periptosi-pou-zitiso-anatheorisi-dasmon-ola-osa-tha-prepi-na-gnorizis/

Link to comment
Share on other sites

@anonimos_ καταλαβαίνεις βέβαια ότι αυτή η περίπτωση που αναφέρεις είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που συζητάμε (καθυστερήσεις στο τελωνείο του αεροδρομίου).

Φυσικά και στην περίπτωση σου έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά φίλε μου δε συζητάμε αυτό εδώ.

 

Και ναι, αν αρχίσουμε τα dispute στο μήνα, ΕΝΩ ξέρουμε ότι δεν φταίει ο Κινέζος αλλά η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εδώ και 2-3 μήνες στα τελωνεία της χώρας μας, στο τέλος θα φάμε κλώτσο.

Όπως κλώτσο φάγαμε από το βρετανικό play πριν 15 χρόνια γιατί το παίζαμε πονηροί (κουτοπόνηροι καλύτερα) και μετά κλαίγαμε με μαύρο δάκρυ.

Link to comment
Share on other sites

@anonimos_ καταλαβαίνεις βέβαια ότι αυτή η περίπτωση που αναφέρεις είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που συζητάμε (καθυστερήσεις στο τελωνείο του αεροδρομίου).

Φυσικά και στην περίπτωση σου έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά φίλε μου δε συζητάμε αυτό εδώ.

 

Και ναι, αν αρχίσουμε τα dispute στο μήνα, ΕΝΩ ξέρουμε ότι δεν φταίει ο Κινέζος αλλά η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εδώ και 2-3 μήνες στα τελωνεία της χώρας μας, στο τέλος θα φάμε κλώτσο.

Όπως κλώτσο φάγαμε από το βρετανικό play πριν 15 χρόνια γιατί το παίζαμε πονηροί (κουτοπόνηροι καλύτερα) και μετά κλαίγαμε με μαύρο δάκρυ.

Έχεις δίκιο φυσικά, ότι η περίπτωση που ανέφερα στο 2ο μήνυμά μου είναι κάτι διαφορετικό, ήθελα απλώς να πω κάποια πράγματα επιπλέον, περί paypal, κακών πρακτικών και δικών μας απαιτήσεων, έτσι όπως τα βλέπω εγώ.

Στο κομμάτι περί ευθύνης του πωλητή, θεωρώ ότι απάντησα ήδη: αν το κατάστημα γνωρίζει ότι ο αναμενόμενος χρόνος αποστολής δεν είναι 10-25 εργάσιμες, όπως ισχυρίζεται, αλλά 10 - 60, να το πει. Γιατί κι αυτό είναι μέρος του προϊόντος και δέσμευση του πωλητή και γιατί ο αγοραστής μπορεί να κρίνει και να επιλέξει άλλη μέθοδο αποστολής ή άλλο κατάστημα ή να μην αγοράσει στην τελική. Αν είναι υπεραισιόδοξη η πρόβλεψη (για τον οποιοδήποτε λόγο) και γίνεται σκόπιμα, δε βλέπω γιατί πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια.

Δεν ξέρω τι έγινε με το βρετανικό play πριν από 15 χρόνια κι αν ήταν ίδια περίπτωση, αλλά αν ήταν ίδια (με την έννοια του να κάνουμε dispute όταν έχουμε δίκιο, όχι για να κλέψουμε), δε θεωρώ ότι χάσαμε κάτι κι έπρεπε να κλαίμε.

Ως προς την εδώ κατάσταση με τα ΕΛΤΑ και τα τελωνεία, εννοείται ότι είναι απελπιστική κάποιες φορές, αλλά βλέπω ότι και αλλού γίνονται αντίστοιχα (πρόσφατο παράδειγμα με τα βρετανικά τελωνεία και μόνιμο θέμα τελευταία οι καθυστερήσεις της PostNL νομίζω). Συν ότι δεν έχω κανενός είδους συμφωνία με τα ΕΛΤΑ ή τα τελωνεία εγώ. Με το εκάστοτε κατάστημα έχω, όταν αγοράσω κάτι. Και περιμένω να τηρηθούν τα υπεσχημένα. Αν υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω τελωνείων, τις ξέρει το κατάστημα και οφείλει να μου πει πότε αναμένεται να μου παρέχει το προϊόν, για να μπορέσω να κρίνω πριν αγοράσω.

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα σήμερα μπαταρία για G3 από gearbest χωρίς θέμα και ποντίκι motospeed v30 επίσης χωρίς θέμα από gearbest και αυτό. 3 κάμερες που έχω πάρει μάλλον πήγαν τελωνείο έχουν 10 μέρες που ήρθαν Ελλάδα στο tracking ακόμα γράφει arrived at destination country.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο φυσικά, ότι η περίπτωση που ανέφερα στο 2ο μήνυμά μου είναι κάτι διαφορετικό, ήθελα απλώς να πω κάποια πράγματα επιπλέον, περί paypal, κακών πρακτικών και δικών μας απαιτήσεων, έτσι όπως τα βλέπω εγώ.

Στο κομμάτι περί ευθύνης του πωλητή, θεωρώ ότι απάντησα ήδη: αν το κατάστημα γνωρίζει ότι ο αναμενόμενος χρόνος αποστολής δεν είναι 10-25 εργάσιμες, όπως ισχυρίζεται, αλλά 10 - 60, να το πει. Γιατί κι αυτό είναι μέρος του προϊόντος και δέσμευση του πωλητή και γιατί ο αγοραστής μπορεί να κρίνει και να επιλέξει άλλη μέθοδο αποστολής ή άλλο κατάστημα ή να μην αγοράσει στην τελική. Αν είναι υπεραισιόδοξη η πρόβλεψη (για τον οποιοδήποτε λόγο) και γίνεται σκόπιμα, δε βλέπω γιατί πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια.

Δεν ξέρω τι έγινε με το βρετανικό play πριν από 15 χρόνια κι αν ήταν ίδια περίπτωση, αλλά αν ήταν ίδια (με την έννοια του να κάνουμε dispute όταν έχουμε δίκιο, όχι για να κλέψουμε), δε θεωρώ ότι χάσαμε κάτι κι έπρεπε να κλαίμε.

Ως προς την εδώ κατάσταση με τα ΕΛΤΑ και τα τελωνεία, εννοείται ότι είναι απελπιστική κάποιες φορές, αλλά βλέπω ότι και αλλού γίνονται αντίστοιχα (πρόσφατο παράδειγμα με τα βρετανικά τελωνεία και μόνιμο θέμα τελευταία οι καθυστερήσεις της PostNL νομίζω). Συν ότι δεν έχω κανενός είδους συμφωνία με τα ΕΛΤΑ ή τα τελωνεία εγώ. Με το εκάστοτε κατάστημα έχω, όταν αγοράσω κάτι. Και περιμένω να τηρηθούν τα υπεσχημένα. Αν υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω τελωνείων, τις ξέρει το κατάστημα και οφείλει να μου πει πότε αναμένεται να μου παρέχει το προϊόν που πλήρωσα, για να μπορέσω να κρίνω πριν αγοράσω.

 

Σωστό κι αυτό που λες. Εφόσον το θέμα πάει καιρό τώρα και σίγουρα είναι ενήμερα τα μεγάλα κινεζομάγαζα, πρέπει όταν ζητάς αποστολή στην Ελλάδα να σου βγάζουν ένα warning του στυλ "λόγω της κατάστασης που υπάρχει στα ελληνικά τελωνεία το τελευταίο διάστημα είναι εξαιρετικά πιθανό να υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση του δέματος της τάξεως των Χ ημερών", και εφόσον το αποδέχεσαι να προχωράει η παραγγελία. Έτσι και το κατάστημα θα είναι καλυμμένο με τους χρόνους παράδοσης και ο αγοραστής θα είναι ενήμερος και εφόσον δεν έχει πρόβλημα με την καθυστέρηση στην παράδοση να κάνει την παραγγελία.

 

offtopic: το play παλιά έστελνε κανονικά παραγγελίες στην Ελλάδα (cd, dvd, παιχνίδια, βιβλία κλπ). Είχε την πολιτική αν χανόταν το δέμα και τους ενημέρωνες, να σου στείλει ξανά την παραγγελία εντελώς δωρεάν. Ούτε online παρακολούθηση δέματος υπήρχε τότε ούτε τπτ. Και λόγω αυτού και της ρδελοκατάστασης που επικρατούσε τότε σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, το να χαθεί ένα δέμα δεν ήταν κάτι σπάνιο.

Ε οι Ελληνάρες οι έξυπνοι έπαιρναν κανονικά την παραγγελία τους και μετά στέλνανε mail στο play ότι δεν παρέλαβαν ποτέ το δέμα. Αυτοί το ξανάστελναν καλή τη πίστει. Και έτσι ο Ελληνάρας πλήρωνε ένα προϊόν και έπαιρνε 2.

Κυκλοφόρησε η τακτική στα ελληνικά fora και δώστου όλο και πιο πολλοί το κάνανε. Ε μετά από κάποιο καιρό το πήραν χαμπάρι στο play και κόψανε τελείως τις αποστολές στην Ελλάδα. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς μείναμε με το ..... στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

αν θελετε βοηθατε λιγακι

για το παρακατω να υποθεσω εφοσον ειναι απο Ευρωπη δεν υπαρχει θεμα τελωνειου σωστα;

επισης δεν συντρεχει λογος για ppriority line.

https://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_487806.html?wid=3

 

Out of stock είναι αυτό

Link to comment
Share on other sites

αν θελετε βοηθατε λιγακι

για το παρακατω να υποθεσω εφοσον ειναι απο Ευρωπη δεν υπαρχει θεμα τελωνειου σωστα;

επισης δεν συντρεχει λογος για ppriority line.

https://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_487806.html?wid=3

Στο λινκ το προϊόν φαίνεται εκτός στοκ και δε φαίνεται η αποθήκη.

ΑΝ το έχεις βρει από ευρωπαϊκή αποθήκη και είναι σε στοκ, δε θα έχεις θέμα. Κανονική ευρωπαϊκή αποθήκη όμως, όχι τριγωνικές αποστολές. Το λέω γιατί έχουν αναφερθεί πρόσφατα εδώ πολλές περιπτώσεις, που οι τριγωνικές αποστολές του gearbest (πληρωμένες ως τέτοιες από αγοραστές) κόλλησαν στο βρετανικό τελωνείο, γύρισαν πίσω στο gearbest και έστειλε μηνύματα ότι τις στέλνει με κανονικό registered δέμα και ότι θα καλύψει μέχρι 50$ κόστος τελωνείου...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και φροντίζει να αναφέρει κάπου στο κάτω μέρος ότι αυτό είναι μόνο μια εκτίμηση και ότι ο χρόνος παράδοσης είναι εκτός του ελέγχου τους

 

Το λένε κι όχι απλά κάπου στο κάτω μέρος αλλά ολόκληρη ενότητα έχουν για τον χρόνο αποστολής/παραλαβής και σε όλα αναφέρεται ρητά ότι αυτό είναι απλά εκτιμώμενος χρόνος.

Ξεχωριστή προειδοποίηση για την Ελλάδα δε θα βγάλουν γιατί ακόμα και τώρα που επικρατεί το χάος στα ΕΛΤA πάλι υπάρχουν πάρα πολλά δέματα που έρχονται αέρα σε καμια δεκαριά ημέρες, οπότε δε συμβαίνει κάτι το πρωτόγνωρο παγκόσμια εδώ πέρα για να έχουν ξεχωριστή προειδοποίηση και πολύ απλά καλύπτονται απ'τ ότι σου λένε στα ίσα ότι οι 30-40 ημέρες είναι εκτιμώμενος χρόνος και ότι μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση εξαιτίας του τελωνείου, του καιρού και εξαιτίας τόσων άλλων παραγόντων που γράφουν.

Οι περισσότεροι όμως δε δίνουν βάση καν σε αυτή την ενότητα ή όταν το κάνουν νομίζουν ότι όταν λένε τον εκτιμώμενο χρόνο δεσμεύονται να παραλάβεις μέσα σε αυτόν ή ότι το 25 που γράφει είναι ημερολογιακές ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Το λένε κι όχι απλά κάπου στο κάτω μέρος αλλά ολόκληρη ενότητα έχουν για τον χρόνο αποστολής/παραλαβής και σε όλα αναφέρεται ρητά ότι αυτό είναι απλά εκτιμώμενος χρόνος.

Ξεχωριστή προειδοποίηση για την Ελλάδα δε θα βγάλουν γιατί ακόμα και τώρα που επικρατεί το χάος στα ΕΛΤA πάλι υπάρχουν πάρα πολλά δέματα που έρχονται αέρα σε καμια δεκαριά ημέρες, οπότε δε συμβαίνει κάτι το πρωτόγνωρο παγκόσμια εδώ πέρα για να έχουν ξεχωριστή προειδοποίηση και πολύ απλά καλύπτονται απ'τ ότι σου λένε στα ίσα ότι οι 30-40 ημέρες είναι εκτιμώμενος χρόνος και ότι μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση εξαιτίας του τελωνείου, του καιρού και εξαιτίας τόσων άλλων παραγόντων που γράφουν.

Οι περισσότεροι όμως δε δίνουν βάση καν σε αυτή την ενότητα ή όταν το κάνουν νομίζουν ότι όταν λένε τον εκτιμώμενο χρόνο δεσμεύονται να παραλάβεις μέσα σε αυτόν ή ότι το 25 που γράφει είναι ημερολογιακές ημέρες.

Δεν είπα ότι δε μιλάνε για εκτιμώμενο χρόνο, είπα ότι η εκτίμησή τους είναι υπεραισιόδοξη, για να μην αποτρέπουν πελάτες.

Αν όμως ο εκτιμώμενος χρόνος που αναφέρουν είναι όντως αντιπροσωπευτικός της πλειονότητας των δεμάτων, τότε κακώς φωνάζουμε, τα καταστήματα, τα ΕΛΤΑ και τα τελωνεία δουλεύουν μια χαρά από πλευράς χρόνου και πάμε παρακάτω...

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο σχεδον 50 μερες στο αεροδρομιο της ελλαδος πιστευω οτι η λεξη Τελωνειο ειναι απλα μια ανακουφιση....

 

17/10/2017, 00:20:24 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ

17/10/2017, 13:01:40 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

25/8/2017, 15:45:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και απο μένα. Ας βάλω και εγώ το δικό μου λιθαράκι για ενημέρωση.

Αγορά κινητού και θήκες (2 δέματα) απο Bangood με priority direct mail ήρθαν σε 10 μέρες περίπου, συστημένα και χωρίς τελωνείο, ούτε άλλα έξοδα.

Πριν κάνω την αγορά τους ρώτησα οτι αν σε περίπτωση πάει κάτι στραβά και χρεωθώ τελωνείο παρόλο που έχω επιλέξει αυτή τη μέθοδο αποστολής τι γίνεται ? Μου απάντησαν οτι τότε θα το πληρώσω εγώ και όταν τους προσκομίσω τα απαραίτητα έγγραφα θα μου το επιστρέψουν.

Τελικά όλα μια χαρά.......Επίσης το κινητό ήρθε και πολύ καλά προστατεύμενο αλλά και όπως το περιγράφανε..(με Global Rom).

 

Καλές αγορές!

 

Καλησπέρα φίλε και καλώς τα δέχτηκες!

Επειδή περιμένω και εγώ από BG ένα δέμα με priority direct (android tv box) , μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς, αν αυτό που σου ήρθε χωρίς πρόβλημα , το έστειλαν με το Ολλανδικό ταχυδρομείο (post NL) όπως έχει φύγει το δικό μου ή μήπως με κάποια άλλη ταχυδρομική ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε και καλώς τα δέχτηκες!

Επειδή περιμένω και εγώ από BG ένα δέμα με priority direct (android tv box) , μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς, αν αυτό που σου ήρθε χωρίς πρόβλημα , το έστειλαν με το Ολλανδικό ταχυδρομείο (post NL) όπως έχει φύγει το δικό μου ή μήπως με κάποια άλλη ταχυδρομική ;

 

Ευχαριστώ! Ακριβώς με NL post μου ήρθε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δε μιλάνε για εκτιμώμενο χρόνο, είπα ότι η εκτίμησή τους είναι υπεραισιόδοξη, για να μην αποτρέπουν πελάτες.

Αν όμως ο εκτιμώμενος χρόνος που αναφέρουν είναι όντως αντιπροσωπευτικός της πλειονότητας των δεμάτων, τότε κακώς φωνάζουμε, τα καταστήματα, τα ΕΛΤΑ και τα τελωνεία δουλεύουν μια χαρά από πλευράς χρόνου και πάμε παρακάτω...

 

Eίπες ότι θα έπρεπε να το διευκρινίζουν ότι είναι απλά εκτιμώμενος και σου αναφέρω ότι κάθε site το διευκρινίζει ξεκάθαρα.

Όσο για τον υπεραισιόδοξο εκτιμώμενο χρόνο, 35 με 40 ημερούλες δε το λες και υπεραισιόδοξο. Τα περισσότερα μέσα στις 40 ημέρες έρχονται, άσχετα καθυστερήσουν στο τελωνείο, το οποίο το αναφέρουν ως λόγο περεταίρω καθυστέρησης από τον εκτιμώμενο χρόνο. Τώρα αν εσύ θεωρείς λογικό και αναγκαστικό πριν την παραγγελία να βαράει καμπανάκι σε όλους τους Έλληνες αγοραστές και να ενημερώνει ότι τα ΕΛΤΑ μπορεί να τον παίζουν αλλά μπορεί και όχι τότε πάω πάσο.

Το θέμα άρχισε με βάση τον φίλο που ήθελε να ανοίξει dispute για καθυστέρηση στις 45 ημέρες, ο καθένας αν το δοκιμάσει θα διαπιστώσει ότι 100% ακόμα και άμεσα να κάνει escalate σε claim, εφόσον υπάρχει tracking n, θα αργήσει να βγει απόφαση μιας και το paypal θα περιμένει να κλείσει ο 2ος μήνας.

Edited by adversus
Link to comment
Share on other sites

Γιατί και ο πωλητής βλέπει ότι το δέμα σου έχει φτάσει στη χώρα προορισμού και δεν θα σου κάνει επιστροφή χρημάτων.

Δεν ευθύνεται αυτός για το μπάχαλο που γίνεται εδώ.

Ο πωλητής που το βλέπει? Γτ εγώ μια φορά δε το βλέπω.

19-09-2017 07:29 The item is on transport to the country of destination GREECE

 

Εγώ τελευταίο αυτό βλέπω. Δε νομίζω ότι βλέπει κάτι διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

Eίπες ότι θα έπρεπε να το διευκρινίζουν ότι είναι απλά εκτιμώμενος και σου αναφέρω ότι κάθε site το διευκρινίζει ξεκάθαρα.

Όσο για τον υπεραισιόδοξο εκτιμώμενο χρόνο, 35 με 40 ημερούλες δε το λες και υπεραισιόδοξο. Τα περισσότερα μέσα στις 40 ημέρες έρχονται, άσχετα καθυστερήσουν στο τελωνείο, το οποίο το αναφέρουν ως λόγο περεταίρω καθυστέρησης από τον εκτιμώμενο χρόνο. Τώρα αν εσύ θεωρείς λογικό και αναγκαστικό πριν την παραγγελία να βαράει καμπανάκι σε όλους τους Έλληνες αγοραστές και να ενημερώνει ότι τα ΕΛΤΑ μπορεί να τον παίζουν αλλά μπορεί και όχι τότε πάω πάσο.

Το θέμα άρχισε με βάση τον φίλο που ήθελε να ανοίξει dispute για καθυστέρηση στις 45 ημέρες, ο καθένας αν το δοκιμάσει θα διαπιστώσει ότι 100% ακόμα και άμεσα να κάνει escalate σε claim, εφόσον υπάρχει tracking n, θα αργήσει να βγει απόφαση μιας και το paypal θα περιμένει να κλείσει ο 2ος μήνας.

Για δεύτερη φορά ξαναλέω, δεν είπα ότι δε λένε ότι είναι εκτιμώμενος. Ξαναδιάβασε τι είπα, για να μην το κουράζουμε:

Φυσικά και φροντίζει να αναφέρει κάπου στο κάτω μέρος ότι αυτό είναι μόνο μια εκτίμηση και ότι ο χρόνος παράδοσης είναι εκτός του ελέγχου τους, αλλά ξέρει πολύ καλά τις πιθανότητες να επαληθευτούν οι υποσχέσεις του, όπως και το πώς θα επηρεαστούν οι πωλήσεις του, αν πει την αλήθεια.

Αυτή τη στιγμή στο gearbest, κάνοντας δοκιμαστική παραγγελία, γράφουν Estimated Shipping Time 15 - 28 business days (είναι είδηση ότι ανέβασαν κατά 5 και 3 μέρες τα αντίστοιχα όρια αυτών που δήλωναν μέχρι πρότινος). Και δεν έχει κανένα αστερίσκο πουθενά στη σελίδα, να λέει για τελωνεία, αργίες και... θεομηνίες. Αυτά τα λένε στη σελίδα με τους γενικούς όρους του site, που είναι ένα σεντόνι υπέρδιπλο και όχι στη σελίδα της παραγγελίας, που θα διαβάσει ο πελάτης και θα επιλέξει αν θα παραγγείλει και τρόπο αποστολής.

Το να σε ενημερώνουν σωστά για τον εκτιμώμενο χρόνο, φυσικά και το θεωρώ λογικό, αν εσύ το θεωρείς δύσκολο ή παράλογο, άποψή σου. Μια χαρά ξέρουν να σε ενημερώνουν για κάποια προϊόντα (όπως μπαταρίες) ότι δε στέλνουν στη χώρα σου, αλλά την καθυστέρηση στο τελωνείο (που είναι μέρος της νόμιμης διαδικασίας άλλωστε) την ξεχνάνε.

Αν πάλι θεωρείς ότι ο εκτιμώμενος χρόνος ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει ότι και τα ΕΛΤΑ και τα τελωνεία είναι γρήγορα, οπότε κακώς διαμαρτυρόμαστε.

Καλό βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Στο ebay μετά τους δύο μήνες ανακατεύεται το paypal πριν σε ανακατευθυνει στο ebay

Αν ο πωλητής γράψει estimated time πχ 20 μέρες και ανοίξεις dispute την 21 ημέρα συνήθως θα σου ζητήσει να περιμένεις 5_7 ημέρες ακόμη και μετά σε αποζημιώνει

Αυτό όμως στα unregistered

Σε όσα έχουν tracking είναι πιο δύσκολο να δικαιωθεις

Link to comment
Share on other sites

Εμενα να δειτε αηδιες... από 10/8 τωρα ξεκολλησε και δειτε τι λεει!!!

17/10/2017, 13:48:29 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ (--> Κ.Δ.Δ. ΡΟΥΦ)

Δεν γινοντε αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα να δειτε αηδιες... από 10/8 τωρα ξεκολλησε και δειτε τι λεει!!!

17/10/2017, 13:48:29 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ (--> Κ.Δ.Δ. ΡΟΥΦ)

Δεν γινοντε αυτά...

καινουργιο αυτο?τι εγινε το πιασαν οι μπορες το δεμα η πεσαν 2 τονοι σακοι απο πανω?!
Link to comment
Share on other sites

Ωχ

Μολις ειδα και εγω στα tickets - RMA :

RMA Number: WRMA17108*****245367C

After-Sales Status: After-sales Application (Your RMA has already been submitted)

After-Sales Type: Return For Exchange

Μιλαμε για παραγγελια απο 15/9 Priority line Euexpress

τους εχει επιστραφει κ δεν με εχουν ειδοποιησει

 

Το GEARBEST σημερα μου ξαναεστειλε την παραγγελια μου , με DPDUK1 οπως τους ζητησα με νεο traking number. Υπομονη καμια 20αρια μερες τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Το GEARBEST σημερα μου ξαναεστειλε την παραγγελια μου , με DPDUK1 οπως τους ζητησα με νεο traking number. Υπομονη καμια 20αρια μερες τωρα.

 

Καλημερα φιλε μου..κι εγω εκανα παραγγελια απο gearbest και μου την εστειλαν με dpduk1..ξερεις μηπως καποια εφαρμογη για το κινητο που μπορω να ελεγχω την παραγγελια που εχει σταλθει με τη συγκεκριμενη μεθοδο;

Link to comment
Share on other sites

Το GEARBEST σημερα μου ξαναεστειλε την παραγγελια μου , με DPDUK1 οπως τους ζητησα με νεο traking number. Υπομονη καμια 20αρια μερες τωρα.
Άντε?? Εγώ ζήτησα η αποστολή εκ νέου με dpd αλλιώς full refund. Δεν έχω νέα ακόμα

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε μου..κι εγω εκανα παραγγελια απο gearbest και μου την εστειλαν με dpduk1..ξερεις μηπως καποια εφαρμογη για το κινητο που μπορω να ελεγχω την παραγγελια που εχει σταλθει με τη συγκεκριμενη μεθοδο;

 

http://www.dpd.co.uk/content/how-can-we-help/index.jsp

Εγω Αυτή τη διεύθυνση χρησιμοποιώ. Εφαρμογή για κινητό δεν ξερω

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα φιλε μου..κι εγω εκανα παραγγελια απο gearbest και μου την εστειλαν με dpduk1..ξερεις μηπως καποια εφαρμογη για το κινητο που μπορω να ελεγχω την παραγγελια που εχει σταλθει με τη συγκεκριμενη μεθοδο;

 

Έχει εφαρμογή η dpd, ψάξε στο play store, επίσης 17track δουλεύει κανονικά, η καλύτερη ενημέρωση ωστόσο είναι από το site είτε το αγγλικό είτε το γερμανικό (καλύτερη ενημέρωση)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...