Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

58 minutes ago, Gv2008 said:

Θα το κλείσουν άραγε; Επίσης με VF τι γίνεται στη συμπρωτεύουσα; Ξέρει κανένας;

ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν το έχουν κλείσει ακόμα (το «απολαμβάνω» αυτή την στιγμή που μιλάμε στο σπίτι μου)

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύετε ότι η, για λίγο ακόμα, γουινταρα θα αλλάξει μετά την μετονομασία;

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Gv2008 said:

Πιστεύετε ότι η, για λίγο ακόμα, γουινταρα θα αλλάξει μετά την μετονομασία;

Τι να αλλάξει;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, p_k said:

Τι να αλλάξει;

Τα πάντα. Όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gv2008 said:

Τα πάντα. Όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο 

Δεν έχω αυτήν την εκτίμηση.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, p_k said:

Δεν έχω αυτήν την εκτίμηση.

Αυτή τη στιγμή το 13800 είναι υπό διάλυση. Δυστυχώς 

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο, όσες φορές το χρειάστηκα με εξυπηρέτησε σωστά.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, p_k said:

Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο, όσες φορές το χρειάστηκα με εξυπηρέτησε σωστά.

Προσπαθώ φίλε να βγάλω άκρη 1 μήνα. 5G με 0,5 mbps. Το τεχνικό τμήμα όποτε καλώ το 13700 με ενημερώνει πως θα με καλέσει τεχνικός σε 4 ώρες και φυσικά δεν με παίρνουν ποτέ. Αφού κατάφερα μια μέρα να συνομιλήσω και να δηλήσω βλάβη, 1 εβδομάδα μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πέρασε από το Δευτεροβάθμιο τμήμα η υπόθεση και το πόρισμα είναι ότι όντως υπάρχει πρόβλημα και δεν θα επιλυθεί έως ότου μπει νέος σταθμός κάτι που δεν ξέρει κανένας αν και πότε θα γίνει. Ζήτω σύνδεση με την εξυπηρέτηση. Αφού πέφτει η γραμμή ξανά καλώ. Αφού συνδέομαι με την εξυπηρέτηση μου λένε ότι πρέπει να συνδεθώ με το τμήμα διακοπών/διατήρησης πελατών. Από εκεί την ώρα που λέω στον υπάλληλο οτι θέλω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη, χωρίς να με ρωτήσει κανένας με συνδέουν με το τεχνικό. Από το τεχνικό στην εξυπηρέτηση και από την εξυπηρέτηση στο διατήρησης πελατών. Μια μέρα που αρχίζω να ουρλιάζω μου λένε να στείλω στη φόρμα. Τους ενημερώνω οτι έχω στείλει 5 φορές. Μου ζητάνε να κάνω υπομονή. Ξανά στέλνω προχτές. Χτες ξανακάλεσα και με υφάκι μου ειπε η αγενέστατο οτι πρέπει να περιμένω και οτι πρέπει να καταλάβω πως δεν μπορεί να με βοηθήσει. Τα παίρνω και εγώ και χθες το βράδυ κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και τώρα περιμένω να μου στείλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου από την Ε.Ε.Τ.Τ. για να στείλω μια τελευταία φόρμα ζητώντας ατελώς διακοπή επισυνάπτοντας και τον αριθμό της Εθνικής Επιτροπής. Αυτά τα ολίγα και με συγχωρείς για το μακροσκελές μου κείμενο!

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Gv2008 said:

Αυτή τη στιγμή το 13800 είναι υπό διάλυση. Δυστυχώς 

Τί να λέμε τώρα;

Ό,τι ΔΥΝΑΤΑΙ καθείς (και να "εκτιμήσει"): Απ'εκεί καταλαβαίνεις εάν θα "αλλάξει".

Δε χρειάζονται μακροσκελή μνμτα: Όποιος καταλαβαίνει, κατάλαβε. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν: ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gv2008 said:

Προσπαθώ φίλε να βγάλω άκρη 1 μήνα. 5G με 0,5 mbps. Το τεχνικό τμήμα όποτε καλώ το 13700 με ενημερώνει πως θα με καλέσει τεχνικός σε 4 ώρες και φυσικά δεν με παίρνουν ποτέ. Αφού κατάφερα μια μέρα να συνομιλήσω και να δηλήσω βλάβη, 1 εβδομάδα μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πέρασε από το Δευτεροβάθμιο τμήμα η υπόθεση και το πόρισμα είναι ότι όντως υπάρχει πρόβλημα και δεν θα επιλυθεί έως ότου μπει νέος σταθμός κάτι που δεν ξέρει κανένας αν και πότε θα γίνει. Ζήτω σύνδεση με την εξυπηρέτηση. Αφού πέφτει η γραμμή ξανά καλώ. Αφού συνδέομαι με την εξυπηρέτηση μου λένε ότι πρέπει να συνδεθώ με το τμήμα διακοπών/διατήρησης πελατών. Από εκεί την ώρα που λέω στον υπάλληλο οτι θέλω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη, χωρίς να με ρωτήσει κανένας με συνδέουν με το τεχνικό. Από το τεχνικό στην εξυπηρέτηση και από την εξυπηρέτηση στο διατήρησης πελατών. Μια μέρα που αρχίζω να ουρλιάζω μου λένε να στείλω στη φόρμα. Τους ενημερώνω οτι έχω στείλει 5 φορές. Μου ζητάνε να κάνω υπομονή. Ξανά στέλνω προχτές. Χτες ξανακάλεσα και με υφάκι μου ειπε η αγενέστατο οτι πρέπει να περιμένω και οτι πρέπει να καταλάβω πως δεν μπορεί να με βοηθήσει. Τα παίρνω και εγώ και χθες το βράδυ κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και τώρα περιμένω να μου στείλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου από την Ε.Ε.Τ.Τ. για να στείλω μια τελευταία φόρμα ζητώντας ατελώς διακοπή επισυνάπτοντας και τον αριθμό της Εθνικής Επιτροπής. Αυτά τα ολίγα και με συγχωρείς για το μακροσκελές μου κείμενο!

Δεν χρειάζεται φίλε μου να ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ίσα-ίσα που μου αρέσει να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ.

Κανένα απολύτως πρόβλημα.

Έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες εμπειρίες, όμως δεν έτυχε να έχω εγώ κάποια παρόμοια... εύχομαι να βγάλεις άκρη πραγματικά.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, p_k said:

Δεν χρειάζεται φίλε μου να ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ίσα-ίσα που μου αρέσει να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ.

Κανένα απολύτως πρόβλημα.

Έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες εμπειρίες, όμως δεν έτυχε να έχω εγώ κάποια παρόμοια... εύχομαι να βγάλεις άκρη πραγματικά.

Σε ευχαριστώ παρά παρά πολύ!

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, p_k said:

Δεν χρειάζεται φίλε μου να ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ίσα-ίσα που μου αρέσει να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ.

Κανένα απολύτως πρόβλημα.

Έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες εμπειρίες, όμως δεν έτυχε να έχω εγώ κάποια παρόμοια... εύχομαι να βγάλεις άκρη πραγματικά.

Εγώ προσωπικά είχα παλαιότερα μια εμπειρία με την μητέρα μου και άλλη μια πέρυσι με συνδυαστικό Σταθερο και κινητό στο πατρικό μου. Δεν μπορούσα να διακόψω τη κινητή και στις δυο περιπτώσεις. Στο Σταθερο προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο, ειδικά με το Fiber To The Home.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Gv2008 said:

Προσπαθώ φίλε να βγάλω άκρη 1 μήνα. 5G με 0,5 mbps. Το τεχνικό τμήμα όποτε καλώ το 13700 με ενημερώνει πως θα με καλέσει τεχνικός σε 4 ώρες και φυσικά δεν με παίρνουν ποτέ. Αφού κατάφερα μια μέρα να συνομιλήσω και να δηλήσω βλάβη, 1 εβδομάδα μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πέρασε από το Δευτεροβάθμιο τμήμα η υπόθεση και το πόρισμα είναι ότι όντως υπάρχει πρόβλημα και δεν θα επιλυθεί έως ότου μπει νέος σταθμός κάτι που δεν ξέρει κανένας αν και πότε θα γίνει. Ζήτω σύνδεση με την εξυπηρέτηση. Αφού πέφτει η γραμμή ξανά καλώ. Αφού συνδέομαι με την εξυπηρέτηση μου λένε ότι πρέπει να συνδεθώ με το τμήμα διακοπών/διατήρησης πελατών. Από εκεί την ώρα που λέω στον υπάλληλο οτι θέλω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη, χωρίς να με ρωτήσει κανένας με συνδέουν με το τεχνικό. Από το τεχνικό στην εξυπηρέτηση και από την εξυπηρέτηση στο διατήρησης πελατών. Μια μέρα που αρχίζω να ουρλιάζω μου λένε να στείλω στη φόρμα. Τους ενημερώνω οτι έχω στείλει 5 φορές. Μου ζητάνε να κάνω υπομονή. Ξανά στέλνω προχτές. Χτες ξανακάλεσα και με υφάκι μου ειπε η αγενέστατο οτι πρέπει να περιμένω και οτι πρέπει να καταλάβω πως δεν μπορεί να με βοηθήσει. Τα παίρνω και εγώ και χθες το βράδυ κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και τώρα περιμένω να μου στείλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου από την Ε.Ε.Τ.Τ. για να στείλω μια τελευταία φόρμα ζητώντας ατελώς διακοπή επισυνάπτοντας και τον αριθμό της Εθνικής Επιτροπής. Αυτά τα ολίγα και με συγχωρείς για το μακροσκελές μου κείμενο!

Πέρσι το Νοέμβριο έκλεισε ένας χρόνος που είχα προβλήματα με την γραμμή μου.

πέρσι τον Νοέμβριο ξεκίνησε η ταλαιπωρία μου για απεμπλοκή από το συμβόλαιο της wind τα κατάφερα μετά από τις γιορτές. 

Κόντεψα να τρελαθώ, όταν κατάλαβαν ότι δεν πρόκειται να λάβουν τέλη διακοπής μάλιστα και όποιος λογαριασμός εκδόθηκε μετά από το τελεσίγραφο που τους έδωσα "ελευθερία ή θάνατος (τους)", το πήραν απόφαση και έγινε η διακοπή. 

Υπήρξε μια προσπάθεια ακόμη από μέρους τους να ζητήσουν τέλη διακοπής και κάποιο λογαριασμό αλλά όταν ζήτησα και εγώ με τη σειρά μου αποζημίωση όλα έκλεισαν ειρηνικά. 

Υ.Γ. Η δική μου περίπτωση βέβαια ήταν ιδιαίτερη (ως προς το κομμάτι των χρεώσεων και παροχών) 

Υ.Γ.2. Μεγάλη μπουκιά Φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες. Στην wind είμαι πάλι (όχι ξανά συμβόλαιο όμως) συμβόλαιο μόνο κάτω από 15€ unlimited ελπίζοντας ότι κάτι θα παίζει ικανοποιητικά. 

 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Έχω δώσει εδώ κ 3 χρόνια εντολή πάγιας πληρωμής για κινητό - σταθερό.
Αυτό τον μήνα μου ήρθε κ ενημέρωση από την τράπεζα για 0,30€ ως έξοδα πάγιας εντολής.
Αφού πήγα στην Αlpha να ρωτήσω από ποιον είναι αυτά τα "πάγια έξοδα" (γιατί ποτέ δεν τα είχα), μου είπαν ότι είναι από την wind.
Οπότε ξεκινησε να χρεώνει κ την πάγια εντολή

Tapa

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, coulis said:

Έχω δώσει εδώ κ 3 χρόνια εντολή πάγιας πληρωμής για κινητό - σταθερό.
Αυτό τον μήνα μου ήρθε κ ενημέρωση από την τράπεζα για 0,30€ ως έξοδα πάγιας εντολής.
Αφού πήγα στην Αlpha να ρωτήσω από ποιον είναι αυτά τα "πάγια έξοδα" (γιατί ποτέ δεν τα είχα), μου είπαν ότι είναι από την wind.
Οπότε ξεκινησε να χρεώνει κ την πάγια εντολή

Tapa
 

Εδώ χρεώνει 0,30€ με την κάθε ανανέωση χρόνου στο Q (που υποτίθεται είναι η καρτοκινητή των φτωχών), τί να λέμε τώρα; 

Ελα μου όμως που ούτε εσύ θα φύγεις από την wind.... Εάν οι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν έκαναν μόνο παράπονα, αλλά και πράξεις, κάποια πραγματα θα άλλαζαν. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Εδώ χρεώνει 0,30€ με την κάθε ανανέωση χρόνου στο Q (που υποτίθεται είναι η καρτοκινητή των φτωχών), τί να λέμε τώρα; 
Ελα μου όμως που ούτε εσύ θα φύγεις από την wind.... Εάν οι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν έκαναν μόνο παράπονα, αλλά και πράξεις, κάποια πραγματα θα άλλαζαν. 
Δεν μπορω να φυγω λόγω διάρκειας συμβολαίου.
Διέκοψα όμως την πάγια εντολή, οπότε τα χρήματα θα τα παίρνουν την τελευταία μέρα κ όχι την πρώτη που έκαναν όπως τώρα.

Tapa

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, coulis said:

Δεν μπορω να φυγω λόγω διάρκειας συμβολαίου.
Διέκοψα όμως την πάγια εντολή, οπότε τα χρήματα θα τα παίρνουν την τελευταία μέρα κ όχι την πρώτη που έκαναν όπως τώρα.

Tapa
 

Και πολύ σωστά έκανες. Οι περισσότεροι θα πουν "δε βαριεσαι, 0,30€ είναι μόνο".

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ σωστά έκανες. Οι περισσότεροι θα πουν "δε βαριεσαι, 0,30€ είναι μόνο".
Ε κάτσε ντε.
Μου "ρίχνεις ποινή" κ με επιβαρύνεις με επιπλέον κόστος , επειδή είμαι εντάξει απέναντι σου?
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι 1 λεπτό ή 30 λεπτά (πολλαπλασίασε τα επί τους συνδρομητές). Με χάλασε που δεν έγινε καμία ενημέρωση γραπτώς ή τηλεφωνικός.


Tapa

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, coulis said:

Ε κάτσε ντε.
Μου "ρίχνεις ποινή" κ με επιβαρύνεις με επιπλέον κόστος , επειδή είμαι εντάξει απέναντι σου?
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι 1 λεπτό ή 30 λεπτά (πολλαπλασίασε τα επί τους συνδρομητές). Με χάλασε που δεν έγινε καμία ενημέρωση γραπτώς ή τηλεφωνικός.


Tapa
 

Εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν το εφαρμόζουν οι άλλες 2 εταιρίες. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, coulis said:

Ε κάτσε ντε.
Μου "ρίχνεις ποινή" κ με επιβαρύνεις με επιπλέον κόστος , επειδή είμαι εντάξει απέναντι σου?
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι 1 λεπτό ή 30 λεπτά (πολλαπλασίασε τα επί τους συνδρομητές). Με χάλασε που δεν έγινε καμία ενημέρωση γραπτώς ή τηλεφωνικός.


Tapa
 

Η Wind είναι γνωστή πλέον για το "κλέψιμο".... δες και τα 0,30 λεπτά που "κλέβει" όταν κάνεις ανανέωση.... Πρωτότυπη εταιρεία!!!! 🤣

Link to comment
Share on other sites

Just now, damierom said:

Η Wind είναι γνωστή πλέον για το "κλέψιμο".... δες και τα 0,30 λεπτά που "κλέβει" όταν κάνεις ανανέωση.... Πρωτότυπη εταιρεία!!!! 🤣

Η εεττ γιατι το επιτρέπει; 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν το εφαρμόζουν οι άλλες 2 εταιρίες. 
Ίσως το ξεκινήσουν κ αυτές.
Κι εμένα, αυτό το μήνα ξεκίνησε.
Άλλωστε όλες μαζί πορεύονται

Tapa

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Just now, coulis said:

Ίσως το ξεκινήσουν κ αυτές.
Κι εμένα, αυτό το μήνα ξεκίνησε.
Άλλωστε όλες μαζί πορεύονται

Tapa
 

Στην καρτοκινητή πάντως οι αλλες 2 εταιριες διαφορετικά πορεύονται.

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Για δωρεάν απεριόριστα data τα Χριστούγεννα ξέρουμε τίποτα; Η μόνη που δεν έχει βγάλει είναι. Έστειλα χθες και μου είπαν «Οποιαδήποτε ενημέρωση για χριστουγεννιάτικη προσφορά θα αναρτηθεί στο επίσημο σάιτ»

Επίσης σε κάποιους αντιπροσώπους στα μηνύματα πρέπει να τους πουν να γράφουν απλά και κατανοητά και όχι με μεγάλες μπερδεμένες προτάσεις. Δεν νομίζω να το βλέπω μόνο εγω αυτό επειδή κάνω τα πάντα μετάφραση στα πορτογαλικά στο μυαλό μου. Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοούν οσες φορες εχω στείλει μήνυμα.

Αλλά λογικά για να τρικαρουν κόσμο είναι. Μόνο αυτό δεν πετυχαίνουν αλλά τελοσπαντων.

Θα σας έστελνα την συνομιλία αλλά την διεγρεψα.


ΥΓ: μετονομασία από Ιανουάριο;

Sent from my iPhone using Tapatalk

iPhone 13 Pro Max 

Cosmote+Nova

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, panos.kar said:

Για δωρεάν απεριόριστα data τα Χριστούγεννα ξέρουμε τίποτα; Η μόνη που δεν έχει βγάλει είναι. Έστειλα χθες και μου είπαν «Οποιαδήποτε ενημέρωση για χριστουγεννιάτικη προσφορά θα αναρτηθεί στο επίσημο σάιτ»

Επίσης σε κάποιους αντιπροσώπους στα μηνύματα πρέπει να τους πουν να γράφουν απλά και κατανοητά και όχι με μεγάλες μπερδεμένες προτάσεις. Δεν νομίζω να το βλέπω μόνο εγω αυτό επειδή κάνω τα πάντα μετάφραση στα πορτογαλικά στο μυαλό μου. Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοούν οσες φορες εχω στείλει μήνυμα.

Αλλά λογικά για να τρικαρουν κόσμο είναι. Μόνο αυτό δεν πετυχαίνουν αλλά τελοσπαντων.

Θα σας έστελνα την συνομιλία αλλά την διεγρεψα.


ΥΓ: μετονομασία από Ιανουάριο;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι στις 11/1 τα εγκαίνια της νέας NOVA υπό την ομπρέλα της United group.

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Nova γενικά

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...