Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μπορει να ειναι η τραγικη εξαιρεση αυτο που συμβαινει στον φιλο, παντωσ ειναι σιγουρα κριμα να τον ταλαιπωρουν ενω μπορουν να δωσουν αμεσα λυση με μια αντικατασταση. κ ηταν τοσο πολυδιαφημισμενη αυτη η υπηρεσια
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ:

ΑΓΟΡΑ ΚΙΝΗΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!!

ΚΑΝΙΒΑΛΕ>SONY G900 ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ>ΜΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ>ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΧΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

ZUCERO>ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΗΤΑΝ UPDATE ΣΤΟ SOFTWARE ΕΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ(ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ G900)

BILAKOOO:ΚΑΤΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ WIND.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ.

ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL ΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟ 15 ΜΑΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΚΟΜΗ!

ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ STORY ΕΧΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ MAIL. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ MAIL SOU! ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ειναι να αναφερεις το προβλημα σου στο ΙΝΚΑ.

Το να στειλεις τα μειλ στον καθενα εδω μεσα τον χρονο σου θα χασεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ:

ΑΓΟΡΑ ΚΙΝΗΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!!

ΚΑΝΙΒΑΛΕ>SONY G900 ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ>ΜΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ>ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΧΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

ZUCERO>ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΗΤΑΝ UPDATE ΣΤΟ SOFTWARE ΕΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ(ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ G900)

BILAKOOO:ΚΑΤΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ WIND.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ.

ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL ΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟ 15 ΜΑΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΚΟΜΗ!

ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ STORY ΕΧΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ MAIL. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ MAIL SOU! ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!!!!

λοιπον,φιλε μου, δεν νοητε να τραβιεσαι απο τον Γεναρη για ενα κινητο που ειναι μεσα στην δεσμευση επισκευης.

και ξεκιναω, αφου εστειλες μειλ και δεν πηρες καμια απαντηση οι κινησεις ποιες ηταν? μιλησες με το καταστημα ή με το 1260 να αναφερεις το προβλημα σου?

και κατα 2ον,εσυ ολους αυτους τους μηνες δεν ελαβες καμια μα καμια επισημη απαντηση απο την εταιρια ή απο το καταστημα? του στυλ.."δεν θα παρεις ποτε νεα συσκευη"

αυτες ειναι οι λυσεις που σου δινω εγω κι επειτα μπορεις να απευθυνθεις στο ΙΝΚΑ ή οπου αλλου θελεις.

 

να σας υπενθυμισω οτι προσωπικα δεν εχω κανενα συμφερον απο την wind,απλα ουτε λεω πως εχεις αδικο.

ισα ισα ειμαι εδω και θελω ειλικρινα να σε βοηθησω,οπως εχω βοηθησει πολλους απο εδω μεσα.

γι'αυτο ειμαι λιγο αποτομος διοτι τρελενομαι μερικες φορες με τις εξυπηρετησεις καποιων.

Η δεσμευση επισκευης δεν ειναι κατι τυχαιο,ειναι πολυ καλη κινηση για καποιον να εχει εγγυηση για παντα και φυσικα η wind το στηριζει καθε μερα και καλυτερα.αλλα μεσα σε τοσα εκατομμυρια συνδρομητες..ειναι λογικοτατο να υπαρχουν και προβληματα.θα ηταν αστειο να λεγαμε ΔΕΝ εχουμε κανενα προβλημα,ολα πανε ρολοι. και σε συγκριση με τους ανταγωνιστες..εχουμε μακραν το καλυτερο service..μακραν.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

1) Συνένωσα δύο παρόμοια θέματα.

2) Μην γράφετε ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή greeklish.

3) Αν ξαναδώ χαρακτηρισμούς ή αν ξεφύγει η συζήτηση θα κλειδωθεί το θέμα και θα επιβληθούν ποινές.

 

Μπορείτε να συνεχίσετε.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν σε ενοχλεί αν καθυστερήσεις την πληρωμή μία φορά στο τόσο μιας και κάποιος μπορεί να έχει οποιοδήποτε πρόβλημα και συνήθρως υπάρχει ανοχή. Θα το κάνουν όμως όταν αυτό γίνεται συστηματικά. Και συνήθως αυτοί που καθυστερούν συστηματικά τις πληρωμές δεν το κάνουν επειδή έχουν οικονομικά προβλήματα, αλλά από κακό χόμπι. Αυτό είναι δεδομένο!

Αν κάποιος δεν έχει χρήματα σε μόνιμη βάση, καλό είναι να κόψει την σύνδεση και να βάλει καρτοκινητό. Και επίσης καλό είναι να κάνουμε σωστό προγραμματισμό στα οικονομικά μας την στιγμή που ξέρουμε πόσα έσοσα έχουμε και πόσα έξοδα. Δεν είναι και άσχημη ιδέα η πάγια εντολή πληρωμή για τους "ξεχασιάριδες."

Να είμαστε σωστοί και κανείς δεν θα μας ενοχλήσει. Και όπως είπα καμία εταιρεία δεν ενοχλεί για καθυστέρηση πληρωμής μίας στο τόσο.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν σε ενοχλεί αν καθυστερήσεις την πληρωμή μία φορά στο τόσο μιας και κάποιος μπορεί να έχει οποιοδήποτε πρόβλημα και συνήθρως υπάρχει ανοχή. Θα το κάνουν όμως όταν αυτό γίνεται συστηματικά. Και συνήθως αυτοί που καθυστερούν συστηματικά τις πληρωμές δεν το κάνουν επειδή έχουν οικονομικά προβλήματα, αλλά από κακό χόμπι. Αυτό είναι δεδομένο!

Αν κάποιος δεν έχει χρήματα σε μόνιμη βάση, καλό είναι να κόψει την σύνδεση και να βάλει καρτοκινητό. Και επίσης καλό είναι να κάνουμε σωστό προγραμματισμό στα οικονομικά μας την στιγμή που ξέρουμε πόσα έσοσα έχουμε και πόσα έξοδα. Δεν είναι και άσχημη ιδέα η πάγια εντολή πληρωμή για τους "ξεχασιάριδες."

Να είμαστε σωστοί και κανείς δεν θα μας ενοχλήσει. Και όπως είπα καμία εταιρεία δεν ενοχλεί για καθυστέρηση πληρωμής μίας στο τόσο.

 

σε αυτο που λεσ εχεισ δικιο κ συμφωνω απολυτα μαζι σου. συμφωνεισ ομωσ με τισ εισπρακτικεσ εταιριεσ κ το καθεστωσ με το οποιο δουλευουν?συμφωνεισ στο γεγονοσ οτι οι εταιριεσ κινητησ κ πολλεσ πολλεσ αλλεσ δινουν αφιδωσ τα στοιχεια σου σε τριτουσ για να σε παιρνουν κ να σε απειλουν για 25 ευρω που κακωσ, πολυ κακωσ χρωστασ?ειναι λογικο εταιριεσ σαν την κοσμοτε την γουιντ κ αλλεσ να χρησιμοποιουν εταιριεσ που ειναι παρανομεσ κ δεν θα επρεπε να υπηρχαν?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι η συνέπεια στην εξόφληση των οφειλών αλλά αν έχουν το δικαίωμα τρίτοι χωρίς καμία δικαιοδοσία να προβαίνουν σε ενοχλήσεις και εκβιασμούς προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι συγκεκριμένες εταιρείες δεν εκπροσωπούν τις δικαστικές αρχές. Πωλούν “προστασία” κάτι που συναντάμε και στο κόσμο της νύχτας.

Είναι δικαίωμά μας να μην ενδώσουμε σε παράνομες και καταχρηστικές τακτικές, να τους καταγγείλουμε και να τους μηνύσουμε.

Υπάρχει η νόμιμη οδός προς τακτοποίηση των οικονομικών εκκρεμοτήτων.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πάντως εγώ στη βοντα δεν εχω τέτοια προβλήματα ούτε κ στην κόσμο η κοπέλα μου. Ειδικά εγώ πληρώνω ανά δίμηνο. Το μόνο που μου στέλνουν είναι κανα μύνημα κ πάλι πηγαίνω μετά από 2 3 μέρες.

το γέλιο είναι η τροφή της ψυχής!!!

 

Lumia 1020 : Rules!!!

Νokia N9: Have no rules!!!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πάντως εγώ στη βοντα δεν εχω τέτοια προβλήματα ούτε κ στην κόσμο η κοπέλα μου. Ειδικά εγώ πληρώνω ανά δίμηνο. Το μόνο που μου στέλνουν είναι κανα μύνημα κ πάλι πηγαίνω μετά από 2 3 μέρες.

 

Ουτε εγω ειχα ποτε τετοια προβληματα στην Cosmote Που ημουν δεκα χρονια (και ας καθυστερουσα πολλε φορες να πληρωσω και 15-20 μερες. Μου στελνανε 2 μηνυματακια και μετα μου κοβανε την γραμμη).

 

Στην Wind ξεκινησαν ολα...;)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά πάντως εγώ στη βοντα δεν εχω τέτοια προβλήματα ούτε κ στην κόσμο η κοπέλα μου. Ειδικά εγώ πληρώνω ανά δίμηνο. Το μόνο που μου στέλνουν είναι κανα μύνημα κ πάλι πηγαίνω μετά από 2 3 μέρες.

 

με αυτο που λεσ εσυ, που δεν εχω λογο να μην το πιστεψω, αναιρεισ οσουσ λενε οτι οι εταιριεσ κινητησ δινουν στισ εισπρακτικεσ εταιριεσ τα στοιχεια των χρηστων που ειναι δεν ειναι παντα συνεπεισ κ τυπικοι στισ υποχρεωσεισ τουσ.αρα δεν ισχυει αυτο που ισχυριζονται. αν εσυ πληρωνεισ καθε διμηνο αρα δεν εισαι το υποδειγμα τυπικου πελατη, καταλαβαινεισ πωσ το λεω, τοτε ποιο ειναι το κριτηριο των εταιριων κινητησ για να δινουν τα στοιχεια των πελατων τουσ στισ εισπρακτικεσ?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα μιλησα στο καταστημα, μετα με το 1277(ειναι απο εταιρικο πακετο) μετα εστειλα mail(20 Απριλιου) με κοινοποιηση στο ΙΝΚΑ και τελος 15 Μαιου καταχωρηθηκε και απο το 1277 ενα ηλεκτρονικο αιτημα-παραπονο αλλα το μονο που εχω ειναι μια προφορικη απαντηση πως το θεμα το εχει αναλαβει καποιος υπαλληλος για διεκπαιρεωση(απο 15-5 το ιδιο μου λενε).Το επομενο βημα ειναι η γενικη γραμματεια καταναλωτη.Αλλα ελεος!!!επρεπε να φτασουμε εως εδω;Μπορει να ειμαι η εξαιρεση αλλα αυτο δε μου λεει τιποτα!εγω ξερω πως ολη αυτη η ταλαιπωρια ειναι ψυχοφθορα για μενα και αντιεπαγγελματικη για αυτους.

Υ.Γ. προπερσι σε προβλημα συσκευης συγγενικου προσωπου πηρε αμεσως συσκευη αντικαταστασης και σε 9 μερες το κινητο πισω.Αψογο service Bilako αλλα απο τη vodafone.δυστυχως εγω ακομη ταλαιπωρουμε...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν έχει υπογραφτεί στο συμβόλαιο το θέμα με τις τρίτες εταιρείες που μαζεύουν τις οφειλές οπότε έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Αφού φτάνετεκακώς σε αυτό το σημείο της μη (συστηματικής) πληρωμής, δεν μπορώ να καταλάβω τι σας πειράζει αν αυτός που σας πέρνει τηλέφωνο είναι από την wind ή κάποιος συνεργάτης τους.

Μου φαίνεται οτι έχει γίνει τρελή παράνοια με τα προσωπικά δεδομένα. Το αυτοκίνητό ή η μηχανή σας έχει αριθμό κυκλοφορίας που κάποιος βρίσκει ακόμα και πότε το κάνετε. Πήγαν να βάλουν κάμερες ασφαλείας στην Αθήνα, και επαναστάτησε ο κάθε πικραμένος με την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων!!!

Τα πράγματα είναι απλά, πληρώνετε στην ώρα σας τις υπηρεσίες που έχετε χρησιμοποιήσει, και κανείς δεν πρόκειτε να σας ενοχλήσει. Και όπως είπα και ποιο πριν, κανείς δεν θα σας ενοχλήσει αν καθυστερήσετε μια πληρωμή στο τόσο.

Σε όλον τον κόσμο γίνεται αυτό και στο εξωτερικό το λένε collection agencies.

Αν ΟΛΟΙ πληρώνανε στην ώρα τους, οι τιμές θα ήταν χαμηλότερες γιατί αυτοί οι εξωτερικοί συνεργάτες κοστίζουν στην κάθε εταιρεία. Αλλά συνήθως οι κακοπληρωτές είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορούν οι εταιρείες να έχουν χαμηλότερες τιμές. Στην καρτοκινητή δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά στα συμβόλαια υπάρχει.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν έχει υπογραφτεί στο συμβόλαιο το θέμα με τις τρίτες εταιρείες που μαζεύουν τις οφειλές οπότε έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Αφού φτάνετεκακώς σε αυτό το σημείο της μη (συστηματικής) πληρωμής, δεν μπορώ να καταλάβω τι σας πειράζει αν αυτός που σας πέρνει τηλέφωνο είναι από την wind ή κάποιος συνεργάτης τους.

Μου φαίνεται οτι έχει γίνει τρελή παράνοια με τα προσωπικά δεδομένα. Το αυτοκίνητό ή η μηχανή σας έχει αριθμό κυκλοφορίας που κάποιος βρίσκει ακόμα και πότε το κάνετε. Πήγαν να βάλουν κάμερες ασφαλείας στην Αθήνα, και επαναστάτησε ο κάθε πικραμένος με την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων!!!

Τα πράγματα είναι απλά, πληρώνετε στην ώρα σας τις υπηρεσίες που έχετε χρησιμοποιήσει, και κανείς δεν πρόκειτε να σας ενοχλήσει. Και όπως είπα και ποιο πριν, κανείς δεν θα σας ενοχλήσει αν καθυστερήσετε μια πληρωμή στο τόσο.

Σε όλον τον κόσμο γίνεται αυτό και στο εξωτερικό το λένε collection agencies.

Αν ΟΛΟΙ πληρώνανε στην ώρα τους, οι τιμές θα ήταν χαμηλότερες γιατί αυτοί οι εξωτερικοί συνεργάτες κοστίζουν στην κάθε εταιρεία. Αλλά συνήθως οι κακοπληρωτές είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορούν οι εταιρείες να έχουν χαμηλότερες τιμές. Στην καρτοκινητή δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά στα συμβόλαια υπάρχει.

 

Εγώ στο συμβολαιό μου δεν έχω υπογράψει τίποτα σχετικό. Μη μπερδεύεις τις κάμερες και τις παρακολουθήσεις απο κρατικές υπηρεσίες. Η νομοθεσία δε προβλέπει την ύπαρξη ιδιωτικών collection agencies. Το θέμα δεν είναι τα προσωπικά δεδομένα αλλά τα "νταβατζηλίκια" απο "εταιρείες" που δεν έχουν δικαίωμα να σε εκβιάζουν χρησιμοποιώντας κάθε "μέσο" ξεκινώντας απο την ψυχολογική πίεση...και μετά βλέπουμε.

Δηλ. τι μου λέτε ρε παιδιά ότι είναι νόμιμη η "προστασία" κατά περίπτωση.

Αν κάποιος είναι "κακοπληρωτής" λοιπόν δικαιούμαι να στείλω τον "συνεργάτη" μου να εισπράξει και ας πρόσεχε.

Οσον αφορά το θέμα των προσωπικών δεδομένων ή την εφαρμογή των νόμων δεν προβλέπεται(ακόμα) ιδιωτικές εταιρείες να υποκαθιστούν το κράτος.

Τι έχουμε? Την OCP corporation απο το Robocop???

Θα πρότεινα να συμβουλετούμε κάποιον νομικό και να προσβάλουμε το συμβόλαιο αν περιέχει αυθαιρεσίες. Το γράμμα του νόμου υπερυσχύει. Δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Κ στο συμβολαιο που υπογραφεις λεει καπου οτι αυτος ο τριτος που θα σε παρει εχει το δικαιωμα να σε βριζει,να σε χαρακτηριζει με οτι λεξη θελει κ να σε απειλει?αν εσυ δεν εχεις προβλημα να γνωριζουν τα προσωπικα σου δεδομενα,τοτε να βαλεις στην υπογραφη σου ονοματεπωνυμο,τηλεφωνο,περιοχη κ διευθυνση σπιτιου.ετσι για να ξερουμε κ με ποιον μιλαμε.γιατι δεν το κανεις κ βαζεις ψευδωνυμο?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε, θα τρελαθούμε τελείως? Περιμένετε να βγει νόμος που να προβλέπει την ύπαρξη εισπρακτικών για να σταματήσει η καραμέλα των π.δ.? Δηλαδή αν ψηφιστεί τέτοιος νόμος και για κάποιο λόγο όλες αυτές οι εταιρίες κλείσουν, θα λέτε ολόκληρη τη κοινωνία παράνομη??? Το κράτος ντα###τζή που θα σας στέλνει στο σκαμνί κτλ??? Στο κάτω-κάτω δεν άνοιξαν από το πουθενά αυτές οι εταιρίες, όλοι μας τις ανοίξαμε...!!!
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ειναι νομιμο αυτο που συμβαινει με τις ιδιωτικες εταιριες που εκβιαζουν? Υπαρχει καποια νομικη απαντηση για να γνωριζουμε?

 

υγ. ο κοσμος μπορει να αργει να πληρωσει μια οφειλη, αλλα οταν δεν μπορει να βγαλει γραμμη επι μιση ωρα, τοτε τι πρεπει να κανει? να παρει τα στοιχεια του διευθυντη της καθε wind/cosmote/voda και να βαζει φιλους να τον πρηζουν και να μιλανε ασχημα? Για τον θεο δηλαδη.... Η απολυτη ξεφτιλα πια!

Link to comment
Share on other sites

τι να πω..λυπαμαι...μακαρι να πανε ολα καλα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

 

Ζητάω συγνώμη που εισέρχομαι στο χώρο για πρώτη φορά... φωνάζοντας! Κατ' αρχήν να πω ότι ήμουν μία πάρα πολύ ευχαριστημένη πελάτισσα της Wind μέχρι τη στιγμή που αποφάσισα να συμμετάσχω στο διαγωνισμό sms&win.

Πήρα την απόφαση αυτή με το σκεπτικό ότι... Το χρόνο διαθέτω τόσα για να έχω παροχή κινητής τηλεφωνίας. Θα διαθέσω... τόσα για να διεκδικήσω έστω ένα από τα καθημερινά έπαθλα (το δωρεάν χρόνο ομιλίας ενός χρόνου). Αν κερδίσω, καλώς, αν όχι... θα πληρώσω τους λογαριασμούς.

 

Το θέμα είναι ότι παρατήρησα μέχρι στιγμής 4... παρατυπίες. Δε θα αναφερθώ λεπτομερώς, για να μην τεθεί θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης. Η τελευταία ωστόσο παρατυπία από τη Wind, είναι κατ' εμέ πάρα πολύ σοβαρή. Έχω συγκεντρώσει κάποια αποδεικτικά στοιχεία και περιμένω ακόμη "κάτι" για να στραφώ κατά της εταιρείας!

 

Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας και εφόσον γνωρίζετε να μου πείτε που θα πρέπει να καταθέσω αυτά τα αποδεικτικά στοιχεία, όταν πρόκειται για διαγωνισμό. Τη δυνατότητα να στραφώ δικαστικά και να τα βάλω με μια μεγάλη εταιρεία δεν την έχω.

Υπάρχουν συγκεκριμένοι οργανισμοί ή κέντρα καταναλωτών στα οποία θα μπορούσα να απευθυνθώ; Ζητάω και πάλι συγνώμη που δεν είμαι σαφής σχετικά με τα προβλήματα που έχουν προκύψει, αλλά χωρίς να βεβαιώθεί από κάποιον επίσημο φορέα ότι όντως πρόκειται για παραβάσεις από την εταιρεία δεν μπορώ να την κατηγορήσω ανοιχτά για κάτι. Θα ενημερώσω μόλις έχω σαφείς απαντήσεις.

Μέχρι τότε... διαβάστε καλά τους όρους του διαγωνισμού!

Ευχαριστώ...

 

Υ.Γ. Όποιος έχει ανάλογες υπόνοιες - παρατηρήσεις παρακαλώ να μου στείλει pm

Link to comment
Share on other sites

στους ορους καπου θα γραφει το ονοματεπωνυμο του συμβολαιογραφου που ειναι υπευθυνος για την συνταξη τους. προσπαθησες να το βρεις?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα πότε θα καταλάβει ο κόσμος ότι τα SMS στα 5ψήφια υπάρχουν για να τους τρώνε τα λεφτά;

Το ίδιο και τα 9011, το ίδιο και όλοι οι διαγωνισμοί που στήνονται πάνω σε αυτά.

Δεν έχει ακούσει ποτέ κανείς την έκφραση "πολύ καλό για να είναι αληθινό";

Link to comment
Share on other sites

Μη με αρπάζετε βρε παιδιά... :cry:

Κι εγώ την ίδια άποψη είχα πάντα γι' αυτούς τους διαγωνισμούς, απλά θεώρησα τη Wind πολύ "σοβαρή" για να κάνει τέτοιες... μαμονιές!

 

Έχω επικοινωνήσει με κάποιο κέντρο Καταναλωτών κι από κει με παρέπεμψαν στην ΕΕΤΤ. Στην ΕΕΤΤ μου είπαν όμως ότι ασχολούνται κυρίως με θέματα "ανταγωνισμού"...

 

Απλά, για να μην ψάχνομαι με τις διάφορες αρχές και υπηρεσίες, ξέρει κανείς πού πρέπει να απευθυνθώ;

 

Με τη συμβαλαιογράφο επικοινώνησα ήδη..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι μονο οτι χρεωνεσε να στειλεισ το μηνυμα σε τρελαινουν κ με τα διαφημιστικα sms μετα. πρεπει να ειναι πολυ σπαστικο

 

Έκανα και γω το λάθος να στείλω ένα sms και μ'έχουν ζαλίσει από τότε...!!!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...