akapsali Δημ. December 7, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2013 Δίκιο έχεις και το δικό μου W450 είχε "σφραγισμένη" την μπαταρία με ένα μικρό αυτοκόλλητο .... :) Το δικό σου παίζει καλά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. December 7, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2013 Το δικό σου παίζει καλά? Μιά χαρά, "πετάει" το τηλέφωνο, στά λεφτά του δεν υπάρχει καλύτερο !! :) Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lybe33 Δημ. December 7, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2013 φιλε μου το . http://www.to2c.com/zopo-z...droid-4-2.html ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ !!!!!!!!!!!! δεν το εμπιστευεσαι ?????????? δλδ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. December 7, 2013 Administrators Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2013 φιλε μου το . http://www.to2c.com/zopo-z...droid-4-2.html ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ !!!!!!!!!!!! δεν το εμπιστευεσαι ?????????? δλδ To link σου είναι λάθος, διόρθωσε το και γράψε κανονικά όπως όλοι μας σε παρακαλώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
avgtoni Δημ. December 7, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2013 καλημερα, απ οσο μου ειπανε απο ελτα κουριερ εχει καταργηθει πλεον να πληρωνεις τελωνειο...οσους ξερω που πήραν προσφατα απο κινα κινητα με EMS και ενας με DHL δεν πληρωσαν απολυτως τιποτα...οτι ερχεται εκτος Ευρωπης ΠΑΝΤΑ περναει τελωνειο. Αν θες ομως να μην πληρωσεις και μεταφορικα τοτε singapore post, απο εκει δεν αργει πολυ, οι δικοι μας καθυστερουν σαν τις χελονες. Εγω ειχα παρει απο geekbuying και αλλοι και παει +17 ευρω μεταφορικα EMS, τελωνειο δεν πληρωσε κανεις μας, και ενα παλικαρι απο την δουλεια μου εβαλε DHL καταλαθος και ουτε αυτος. Δηλαδη αν παρεις και απο Αμερικη ισχυει το ιδιο δεν εχει τελωνειο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. December 7, 2013 Administrators Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2013 Τελωνείο δεν περνάει ότι αγοράζεται εντός Ευρώπης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evmenis Δημ. December 8, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2013 καλημερα, απ οσο μου ειπανε απο ελτα κουριερ εχει καταργηθει πλεον να πληρωνεις τελωνειο...οσους ξερω που πήραν προσφατα απο κινα κινητα με EMS και ενας με DHL δεν πληρωσαν απολυτως τιποτα...οτι ερχεται εκτος Ευρωπης ΠΑΝΤΑ περναει τελωνειο. Αν θες ομως να μην πληρωσεις και μεταφορικα τοτε singapore post, απο εκει δεν αργει πολυ, οι δικοι μας καθυστερουν σαν τις χελονες. Εγω ειχα παρει απο geekbuying και αλλοι και παει +17 ευρω μεταφορικα EMS, τελωνειο δεν πληρωσε κανεις μας, και ενα παλικαρι απο την δουλεια μου εβαλε DHL καταλαθος και ουτε αυτος. Προσοχη φιλε μου μην παρουμε κανεναν στο λαιμο μας ,για DHL αν κατσει στραβη βγαινει μεγαλος ο λογαριασμος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chryssostomos Δημ. December 8, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2013 Τελωνείο δεν περνάει ότι αγοράζεται εντός Ευρώπης. Προσοχη φιλε μου μην παρουμε κανεναν στο λαιμο μας ,για DHL αν κατσει στραβη βγαινει μεγαλος ο λογαριασμος. Ακριβώς απο πάνω η απάντηση. ότι αγοράζεται μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν περνάει τελωνείο ανεξαρτήτως αποστολής....!! Παράθεση Xiaomi 12 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evmenis Δημ. December 8, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2013 Μα το παιδι μιλαει για κινα ,διαβασε την παραθεση που εχω βαλει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
avgtoni Δημ. December 8, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2013 Τελωνείο δεν περνάει ότι αγοράζεται εντός Ευρώπης. Και η κινα οπως και η Αμερικη ειναι εκτος Ευρωπης οκ? Εαν παρω απο Κινα δεν θα πληρωσω,και εαν παρω απο Αμερικη θα πληρωσω αυτο θελω να ξερω εαν γνωριζει καποιος ναμου πει και μιλαμε με απλο ταχυδρομειο οχι με DHL κλπ.ευχαριστω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. December 8, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2013 Ό,τι έχει κάτω από 50 πόντους διαστάσεις, δεν εκτελωνίζεται, σε γενικές γραμμές. Γενικά στα ΕΛΤΑ-EMS προσπερνάνε τα περισσότερα πακέτα, λόγω έλλειψης χρόνου και προσωπικού Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. December 8, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2013 Παρακαλώ ας μου λύσει μία απορία κάποιος ειδήμων ... Όταν το κινητό έχει ανάλυση 960χ540, τι μέγεθος πρέπει να έχει κάποια εικόνα ώστε να μπεί γιά wallpaper;; Επίσης εάν υπάρχει τρόπος να μπουν εικόνες στις ήδη υπάρχουσες γιά wallpaper του τηλεφώνου ώστε να μην ψάχνεις στα ληφθέντα αρχεία. Ευχαριστώ. Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. December 9, 2013 Administrators Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Και η κινα οπως και η Αμερικη ειναι εκτος Ευρωπης οκ? Εαν παρω απο Κινα δεν θα πληρωσω,και εαν παρω απο Αμερικη θα πληρωσω αυτο θελω να ξερω εαν γνωριζει καποιος ναμου πει και μιλαμε με απλο ταχυδρομειο οχι με DHL κλπ.ευχαριστω! Ξανακοιτα πιο προσεκτικά τι έγραψα σε παρακαλώ, νομίζω ήμουν σαφής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VRaCh Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Kαλησπερα.Επειδη προκειται να προβω σε αγορα δυο κινητων για τα παδια θα ηθελα τα φωτα σας. Κατασταλαξα ατο lenovos820 γιατην κορη και διαβασα το σχετικο topic οποτε κατα 99%το παιρνω. Για τον γιο ξανα το ιδιο η το Xiaomi M2A/Mi2A 16GB/1GB απο το http://www.minideal.net/xiaomi-m2a-mi2a-16gb-1gb-ram-dual-core-snapdragon-1-7ghz-4-5-inch-adreno-320.html.Σχετικα μ αυτο θα ηθελα την αποψη σας και εαν μπορουν να το κανουν root και να περασουν ελληνικα.Ευχαριστω εκ των προτερων. Όταν έψαχνα για φίλο οι τελικές επιλογές ήταν αυτά τα δύο και τελικά πήρα τα Μ2Α. Το μόνο που με ενόχλησε ελαφρά είναι ότι θα μπορούσαν να το κάνουν λίγο μικρότερο κατά την λειτουργία όμως άψογο, ότι καλύτερο για μένα στη τιμή των 200€. Αν πας για το Μ2Α απλά μην το πάρεις από Minideal αλλά ή από Merimobiles ή από To2c. Στο To2c δεν ξέρω πως σου βάζουν Ελληνικά, στο Meri πρέπει να βάλεις στις επιλογές "Root Firmware Install [+ $6.99]", στο checkout βάζεις και το κουπόνι Cyber και παίρνεις κάποια δώρα και 5% έκπτωση. Τελικές τιμές στα 261 δολάρια από Meri και στα 278 από To2c και στα δύο με αποστολή με Singarore post απλά με τα δώρα του δεύτερου να είναι ποιο χρήσιμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s2117 Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 (edited) Χαιρετώ! Θέλω να πάρω για δώρο σε φίλο ένα κινητό, έως 90-100 ευρώ max. Χτύπησα προχθές το w450 αλλά μετά από αυτά που διάβασα ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας και μόλις γίνει το refund θέλω να πάρω κάποιο πιο αξιόπιστο, ας είναι και λιγότερο δυνατό. Προτιμώ να είναι κάποιο που έρχεται έτοιμο με ό,τι πρέπει, να μη χρειαστεί ούτε root,ούτε άλλη rom κλπ. Έχετε κάποια προσφορά στα υπόψιν? ΥΓ. Σκεφτόμουν κάποιο Lenovo (A860 νομίζω,δυστυχώς δε μπορώ να δω από τη δουλειά γιατί τα σάητ είναι κλειδωμένα :P ) Edited December 9, 2013 by s2117 προσθήκη μάρκας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Καλημέρα Οπως εγραψα και παλιοτερα ειχα προβλημα με την μπαταρία του W450 που παρελαβα τις προηγουμενες ημέρες και εστειλα email στο after sales και πμ εδω στο φορουμ.Τους ζήτησα full refund Καθώς και τα εξοδα επιστροφής του κινητου στην Κινα .Δεν απαντησαν ακομα πουθενα Μεχρι να επιστραφει το κινητο και να πιστωθουν τα χρηματα θα πάρει περιπου 1 μηνα και επειδή ήταν δωρο για την κορη μου θα πρεπει να προχωρήσω σε νεα παραγελία μηπως προλάβω τα Χριστουγενα. Το Θέμα ειναι τι θα πάρω τώρα σε περιπου αυτά τα χρήματα μεχρι 4,5 '' με τετραπυρηνο επεξεργαστή.(Οποιος καηκε στην κουρκούτι φυσαει και το γιαουρτι). Εν πάσει περιπτωση κατεληξα στα εξής: ZTE V965 ----104$ Lenovo A760 ---117$ Amoi A862W----115$ Ακουω τις γνώμες σας και πιθανες προτάσεις Υγ Σε ποσες μέρες αν δεν απαντήσουν στο email/πμ να ανοιξω case στο Paypal; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolisfar Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 και για τους 2 σας.....κοιταξτε και το THL W100S.στα 103 ευρω εμενα μου στοιχησε με δωρο θηκες και το περιμενω απο to2c.com.παιδια που το πηραν ηδη λενε καλα λογια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 και για τους 2 σας.....κοιταξτε και το THL W100S.στα 103 ευρω εμενα μου στοιχησε με δωρο θηκες και το περιμενω απο to2c.com.παιδια που το πηραν ηδη λενε καλα λογια Το ειχα ακαι αυτο υπόψην μου αλλά ξεφευγουμε λιγο απο την τιμή Επίσης ειναι καινουργιο κινητό και αυτό και μονο 2? το αγορασαν απο εδώ μεσα , δεν εχουν καταγραφει ακομη τα θετικα-αρνητικα του τηλεφώνου Ευχαριστώ πάντως για την προταση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valsam Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Παιδια κινητο στα 100 ευρω σαν το Haier W910 απλα δεν υπαρχει,εχω δει και thl εχω δει και ZTE απο κοντα και το ξαναλεω κινητο εως 100 ευρω με αυτα τα χαρακτηριστικα και ποιοτητα κατασκευης δεν υπαρχει! HD oθονη 1280Χ720 321ppi,καμερα κανονικη στα 8 mgpix και μαλιστα αξιοπρεπεστατη οχι σαν ολα τα αλλα κινεζικα που λενε 8-12 mgpix και δεν βγαζουν φωτος και βιντεο ουτα καν σαν 3,2 mgpix,gorilla glass 2,ψιλοαδιαβροχο που αντεχει σε σκονη και πτωσεις,gps απιστευτα γρηγορο οπως επισης wifi απιστευτα καλο που πιανει πολυ μακρια,ενταξη ειναι διπυρινο θα μου πιτε αλλα παιδια κανει ολα τα 4τραπυρινα σε αυτα τα λεφτα και ακομη πολυ πιο ακριβα να κρυβονται(16.800 antutu!) Τα μονα αρνητικα ειναι η μικρη διαρκεια της μπαταριας και το οτι δυσκολα εως απιθανα θα δουμε αλλη ρομ περαν της 4.1.2! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Παιδια κινητο στα 100 ευρω σαν το Haier W910 απλα δεν υπαρχει,εχω δει και thl εχω δει και ZTE απο κοντα και το ξαναλεω κινητο εως 100 ευρω με αυτα τα χαρακτηριστικα και ποιοτητα κατασκευης δεν υπαρχει! HD oθονη 1280Χ720 321ppi,καμερα κανονικη στα 8 mgpix και μαλιστα αξιοπρεπεστατη οχι σαν ολα τα αλλα κινεζικα που λενε 8-12 mgpix και δεν βγαζουν φωτος και βιντεο ουτα καν σαν 3,2 mgpix,gorilla glass 2,ψιλοαδιαβροχο που αντεχει σε σκονη και πτωσεις,gps απιστευτα γρηγορο οπως επισης wifi απιστευτα καλο που πιανει πολυ μακρια,ενταξη ειναι διπυρινο θα μου πιτε αλλα παιδια κανει ολα τα 4τραπυρινα σε αυτα τα λεφτα και ακομη πολυ πιο ακριβα να κρυβονται(16.800 antutu!) Τα μονα αρνητικα ειναι η μικρη διαρκεια της μπαταριας και το οτι δυσκολα εως απιθανα θα δουμε αλλη ρομ περαν της 4.1.2! Συμφωνώ και επαυξάνω, το τηλέφωνο δεν έχει αντίπαλο ... :) Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s2117 Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Εν πάσει περιπτωση κατεληξα στα εξής: ZTE V965 ----104$ Lenovo A760 ---117$ Amoi A862W----115$ Ακουω τις γνώμες σας και πιθανες προτάσεις Υγ Σε ποσες μέρες αν δεν απαντήσουν στο email/πμ να ανοιξω case στο Paypal; Κι εγώ στην ίδια κατάσταση με εσένα είμαι, θα περιμένω μέχρι αύριο μπας και παίξει καμιά προσφορά.. Σε κάποιο εκ των 2 πρώτων καταλήγω μάλλον,από to2c... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lio14 Δημ. December 9, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2013 Σήμερα μόλις παρέλαβα τα 3 κινητά που είχα παραγγείλει. Απο το minideal σε ενα δέμα, οχι μεγάλο, καλά δεμένο και το σημαντικότερο χωρίς πρόβλημα απο το τελωνείο. Τον είχα το φόβο, γιατί 3 μαζί σε ενα δέμα δεν είχα ξαναπάρει. Με EMS, αλλά και με το κουτί να γράφει DHL. Αφού δεν ζήτησα να μου έρθει με DHL, πώς είχαν κορδέλα με DHL...??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
salazar_ Δημ. December 10, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2013 Το ZTE Nubia 5S mini πως σας φαινεται ρε παιδια?/Εσπασε ολα τα ρεκορ στις προπαραγγελιες και η τιμη του στο ibuygou ειναι πολυ καλη.... http://www.ibuygou.com/p-pre_order_zte_nubia_z5s_mini_android_4_2_4_7_inch_smartphone_qualcomm_600_1_7ghz_2gb_ram_16gb_rom_13mp_white-5704-usd.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sardonios Δημ. December 10, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2013 Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ όσο και στα θέματα αγοράς smartphone και θα ήθελα τις γνώμες- συμβουλές σας. Εχω μελετήσει αρκετά post και έχω μπει στο πειρασμό να επιλέξω συσκευή, οπότε κατέληξα ανάμεσα στα Lenovo P780 (λόγω μπαταρίας), S820, Xiaomi Red Rice. Κυρίως με ενδιαφέρει η αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής ώστε να αντέξει στο χρόνο και η απροβλημάτιστη καθημερινή λειτουργία σε απλές εφαρμογές (όχι παιχνίδια). Τελευταία τράβηξε τη προσοχή μου και το Lenovo K860i (αν και όχι dual sim..), για το οποίο μου κάνει εντύπωση πως παρότι έχει κορυφαία χαρακτηριστικά, δεν συζητείται ιδιαίτερα εδώ. Κάθε απόψη καλοδεχούμενη λοιπόν, μήπως και βγάλω άκρη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapy13 Δημ. December 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2013 Καλημέρα σε όλους. Είμαι νέος στο φόρουμ όσο και στα θέματα αγοράς smartphone και θα ήθελα τις γνώμες- συμβουλές σας. Εχω μελετήσει αρκετά post και έχω μπει στο πειρασμό να επιλέξω συσκευή, οπότε κατέληξα ανάμεσα στα Lenovo P780 (λόγω μπαταρίας), S820, Xiaomi Red Rice. Κυρίως με ενδιαφέρει η αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής ώστε να αντέξει στο χρόνο και η απροβλημάτιστη καθημερινή λειτουργία σε απλές εφαρμογές (όχι παιχνίδια). Τελευταία τράβηξε τη προσοχή μου και το Lenovo K860i (αν και όχι dual sim..), για το οποίο μου κάνει εντύπωση πως παρότι έχει κορυφαία χαρακτηριστικά, δεν συζητείται ιδιαίτερα εδώ. Κάθε απόψη καλοδεχούμενη λοιπόν, μήπως και βγάλω άκρη! Εχω κι εγω την ιδια απορια με εσενα. Αν και εχω παραγγειλει ενα τηλεφωνο πριν λιγες μερες το οποιο μαλλον θα το δωσω στην γυναικα μου, το THL W100S , θα με ενδιεφερε να μαθω ποια θεωρουνται πιο αξιοπιστα και πιο ανθεκτικα σε βαθος χρονου για να παραγγειλω κι ενα για μενα. Εγω να πω την αληθεια γλυκοκοιταζω το Lenovo Α850 . Μεχρι 120 ευρω μπορω να δωσω. Δεν ειμαι και σε ηλικια να εχω το κινητο για παιχνιδια και τετοια οποτε ας μας προτεινει καποιο παιδι κατι σε αυτα που ζηταμε. Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.