Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω παρατηρήσει ότι χάνω αρκετές κλήσεις απ' οτι μου λένε χωρίς να φταίει η σύνδεση. Είναι σαν να κλείνω το κινητό απ' οτι μου λένε. Δεν ξέρω αν είναι θέμα μητρικής. Επίσης η μπαταρία φαινεται ότι κρατάει 1,5 - 2 ώρες ανοιχτή οθόνη μόνο. Επίσης δεν ξέρω αν είναι θέμα μητρικής.

Μπαταρια αλλαξες ποτε;

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Όχι δεν έχω αλλάξει. Πιάνεται στην εγγύηση η οχι? Γνωρίζει κάποιος?

Η μπαταρια;

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Τελικά σήμερα μου δούλεψε όπως συνήθως (νορμάλ ανέβασμα θερμοκρασίας και μπαταρία όπως έπεφτε και όχι κατακόρυφα), άρα μάλλον έφταιγε το ότι ο φορτιστής δεν είχε μπει πολύ καλά στην πρίζα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι κατοχος του κινητου 1,5 χρονο τωρα απολυτα ικανοποιημενος απο τη συσκευη αλλα καθολου απο την αντιμετωπιση της εταιρειας, γιαυτο και σας παραθετω τι συνεβη στην περιπτωση μου...Οπως ενα μεγαλο ποσοστο ετσι και μενα το Οκτωβριο το κινητο μου εμφανισε την γνωστη κιτρινιλα. Μεσα Νοεμβρη επισκεφθηκα την Procordia , γνωριζοντας βεβαια οτι δεν υπαρχει αποθεμα οθονων αλλα μετα απο επικοινωνια με τo LG Support τηλεφωνικα μου ειπαν πως καλο ειναι να το παω στο service ωστε να καταγραφει η ημερομηνια και το γεγονος οτι υπαρχει ελλειψη...Μου ειπε να κανω την κινηση αυτη η ιδια η LG δηλαδη, και αυτο γιατι τους ρωτησα τι γινεται στην περιπτωση που περασουν τα 2 χρονια και εσεις εχετε ελλειψη ...??

Και η απαντηση ηταν οτι και να περασουν τα 2 χρονια της εγγυησης εφοσον εχει διαπιστωθει και δηλωθει στο service το συγκεκριμενο προβλημα θα σας το αλλαξουμε γιατι οφειλεται σε δικη μας ελλειψη,,,)...Και ετσι εγινε το πηγα εγινε η καταγραφη οτι οντως θελει επισκευη και μου το πηρα πισω λογω ελλειψης ανταλλακτικου..

Ωραια ολα αυτα, παμε τωρα στο ζουμι...Εκανα αρκετες προσπαθειες με τηλεφωνα στην Procordia για να πετυχω διαθεσιμη οθονη (να σημειωσω οτι δεν μπορουσα να αφησω την συσκευη εκει σε αναμονη λογω δουλειας) κ καταφερα τελικα τον Απριλη να κανονισω την επισκευη.

Το σημαντικοτερο σημειο του προβληματος ξεκιναει στο οτι απο Νοεμβρη μεχρι Απριλη το κινητο στην κατω αριστερη γωνια ειχε αποκτησει καποια μικρα ραγισματα εκτος οθονης ουσιαστικα. Οταν το πηγα στην Procordia για την επισκεθη μου ανεφεραν οτι οντως ειχε διαπιστωθει το προβλημα απο Νοεμβρη αλλα τωρα λογω των ραγισματων δεν γινεται να επισκευαστει εντος εγγυησης...Τους λεω οτι ειναι ασχετο το προβλημα θελω να μου επισκευασετε το ελλατωματικo digitizer (δεν ηξερα οτι πανε μαζι οθονη και digitizer...) και η απαντηση ηταν να επικοινωνησω με LG.

 

Εκει ειναι που η αντιμετωπιση ηταν ακομα χειροτερη..στο τηλεφωνικο κεντρο του service μια κοπελα ενω της εχω εξηγησει αναλυτικα την ιστορια μου λεει με εντονα ειρωνικο υφος : "Κυριε μου αφου σπασατε την οθονη λογικο ειναι να εχει κιτρινιλα ειναι λογω κακης χρησης.." ....Καπου εκει καταλαβα οτι δεν εχει νοημα να συνεχισω την συνομιλια.

 

Μετα αποφασισα να επικοινωνησω μεσω email με το support εξηγωντας αναλυτικα το τι συνεβη και η απαντηση ηταν 3 γραμμες :

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διετής εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύει τις συσκευές της εταιρείας μας, δεν καλύπτει την επισκευή ζημιών που έχουν προκύψει από ενδεδειγμένη χρήση τους. ...

 

Αφου τους απαντησα οτι η κιτρινιλα ειναι διαπιστωμενη απο τον Νοεμβρη (με αποδειξη απο το service ) και οτι το τοτε το κινητο δεν ειχε καποιο αλλο προβλημα αρα δεν οφειλεται στην κακη χρηση η κιτρινιλα οπως μου γραψατε μου εστειλαν αλλη μια απαντηση 3 γραμμων παλι...:

 

Ενδεχόμενο κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο έχει διαπιστωθεί σε τμήμα της συσκευής που έχει φθαρεί από μή ενδεδειγμένη χρήση της, δεν μπορεί να αποκατασταθεί στα πλαίσια της διετούς εργοστασιακής εγγύησης με αντικατάσταση νέου ανταλλακτικού.

 

Κοινως με την προφαση της ελλειψης ανταλλακτικου αν το κινητο παθει κατι το διαστημα μεχρι το οποιο θα αξιωθει η εταιρεια να εχει αποθεμα ανταλλακτικου πρεπει να φροντισουμε να μην παθει ουτε γρατζουνια για θα την επικαλεστουν για ακυρωση της εγγυησης...τουλαχιστον αστειο..

 

Δεν κοιταξα καν στο χαρτι της εγγυησης να δω αν περιλαμβανει τη συγκεκριμενη παραγραφο αλλα πραγματικα απογοητευτηκα κ θεωρω τελειως απαραδεκτη την εξυπηρετηση και την επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια. Πηρα 2 απαντησεις 3 γραμμων......απο μια τοσο μεγαλη εταιρεια για να γλιτωσει το κοστος μιας οθονης σε προβλημα που εχει παραδεχτει η ιδια η εταιρεια και σε πελατη που ειναι κατοχος τηλεορασης και ψυγειου απο την ιδια εταιρεια..

 

Ξαναλεω οτι δεν με πειραξε τοσο οτι δεν δεχονται την επισκευη, οσο η ολη αντιμετωπιση τους στο θεμα και ειναι ο λογος που δυσκολα θα ξανα εμπιστευτω την εταιρεια καθαρα λογω του support.....αφου δεν μου ειπαν να το βαλω σε καμια γυαλα το κινητο μεχρι να βρεθει διαθεσιμο ανταλλακτικο τυχερος ειμαι...

 

(Sorry για το μεγαλο post)

Edited by smas_h
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι κατοχος του κινητου 1,5 χρονο τωρα απολυτα ικανοποιημενος απο τη συσκευη αλλα καθολου απο την αντιμετωπιση της εταιρειας, γιαυτο και σας παραθετω τι συνεβη στην περιπτωση μου...Οπως ενα μεγαλο ποσοστο ετσι και μενα το Οκτωβριο το κινητο μου εμφανισε την γνωστη κιτρινιλα. Μεσα Νοεμβρη επισκεφθηκα την Procordia , γνωριζοντας βεβαια οτι δεν υπαρχει αποθεμα οθονων αλλα μετα απο επικοινωνια με τo LG Support τηλεφωνικα μου ειπαν πως καλο ειναι να το παω στο service ωστε να καταγραφει η ημερομηνια και το γεγονος οτι υπαρχει ελλειψη...Μου ειπε να κανω την κινηση αυτη η ιδια η LG δηλαδη, και αυτο γιατι τους ρωτησα τι γινεται στην περιπτωση που περασουν τα 2 χρονια και εσεις εχετε ελλειψη ...??

Και η απαντηση ηταν οτι και να περασουν τα 2 χρονια της εγγυησης εφοσον εχει διαπιστωθει και δηλωθει στο service το συγκεκριμενο προβλημα θα σας το αλλαξουμε γιατι οφειλεται σε δικη μας ελλειψη,,,)...Και ετσι εγινε το πηγα εγινε η καταγραφη οτι οντως θελει επισκευη και μου το πηρα πισω λογω ελλειψης ανταλλακτικου..

Ωραια ολα αυτα, παμε τωρα στο ζουμι...Εκανα αρκετες προσπαθειες με τηλεφωνα στην Procordia για να πετυχω διαθεσιμη οθονη (να σημειωσω οτι δεν μπορουσα να αφησω την συσκευη εκει σε αναμονη λογω δουλειας) κ καταφερα τελικα τον Απριλη να κανονισω την επισκευη.

Το σημαντικοτερο σημειο του προβληματος ξεκιναει στο οτι απο Νοεμβρη μεχρι Απριλη το κινητο στην κατω αριστερη γωνια ειχε αποκτησει καποια μικρα ραγισματα εκτος οθονης ουσιαστικα. Οταν το πηγα στην Procordia για την επισκεθη μου ανεφεραν οτι οντως ειχε διαπιστωθει το προβλημα απο Νοεμβρη αλλα τωρα λογω των ραγισματων δεν γινεται να επισκευαστει εντος εγγυησης...Τους λεω οτι ειναι ασχετο το προβλημα θελω να μου επισκευασετε το ελλατωματικo digitizer (δεν ηξερα οτι πανε μαζι οθονη και digitizer...) και η απαντηση ηταν να επικοινωνησω με LG.

 

Εκει ειναι που η αντιμετωπιση ηταν ακομα χειροτερη..στο τηλεφωνικο κεντρο του service μια κοπελα ενω της εχω εξηγησει αναλυτικα την ιστορια μου λεει με εντονα ειρωνικο υφος : "Κυριε μου αφου σπασατε την οθονη λογικο ειναι να εχει κιτρινιλα ειναι λογω κακης χρησης.." ....Καπου εκει καταλαβα οτι δεν εχει νοημα να συνεχισω την συνομιλια.

 

Μετα αποφασισα να επικοινωνησω μεσω email με το support εξηγωντας αναλυτικα το τι συνεβη και η απαντηση ηταν 3 γραμμες :

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διετής εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύει τις συσκευές της εταιρείας μας, δεν καλύπτει την επισκευή ζημιών που έχουν προκύψει από ενδεδειγμένη χρήση τους. ...

 

Αφου τους απαντησα οτι η κιτρινιλα ειναι διαπιστωμενη απο τον Νοεμβρη (με αποδειξη απο το service ) και οτι το τοτε το κινητο δεν ειχε καποιο αλλο προβλημα αρα δεν οφειλεται στην κακη χρηση η κιτρινιλα οπως μου γραψατε μου εστειλαν αλλη μια απαντηση 3 γραμμων παλι...:

 

Ενδεχόμενο κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο έχει διαπιστωθεί σε τμήμα της συσκευής που έχει φθαρεί από μή ενδεδειγμένη χρήση της, δεν μπορεί να αποκατασταθεί στα πλαίσια της διετούς εργοστασιακής εγγύησης με αντικατάσταση νέου ανταλλακτικού.

 

Κοινως με την προφαση της ελλειψης ανταλλακτικου αν το κινητο παθει κατι το διαστημα μεχρι το οποιο θα αξιωθει η εταιρεια να εχει αποθεμα ανταλλακτικου πρεπει να φροντισουμε να μην παθει ουτε γρατζουνια για θα την επικαλεστουν για ακυρωση της εγγυησης...τουλαχιστον αστειο..

 

Δεν κοιταξα καν στο χαρτι της εγγυησης να δω αν περιλαμβανει τη συγκεκριμενη παραγραφο αλλα πραγματικα απογοητευτηκα κ θεωρω τελειως απαραδεκτη την εξυπηρετηση και την επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια. Πηρα 2 απαντησεις 3 γραμμων......απο μια τοσο μεγαλη εταιρεια για να γλιτωσει το κοστος μιας οθονης σε προβλημα που εχει παραδεχτει η ιδια η εταιρεια και σε πελατη που ειναι κατοχος τηλεορασης και ψυγειου απο την ιδια εταιρεια..

 

Ξαναλεω οτι δεν με πειραξε τοσο οτι δεν δεχονται την επισκευη, οσο η ολη αντιμετωπιση τους στο θεμα και ειναι ο λογος που δυσκολα θα ξανα εμπιστευτω την εταιρεια καθαρα λογω του support.....αφου δεν μου ειπαν να το βαλω σε καμια γυαλα το κινητο μεχρι να βρεθει διαθεσιμο ανταλλακτικο τυχερος ειμαι...

 

(Sorry για το μεγαλο post)

 

Πράγματι είναι απαράδεκτο, και σίγουρα μακριά απ' ότι θα περίμενα. Σου προτείνω να απευθυνθείς άμεσα στο Συνήγορο του Καταναλωτή (και εάν δεν έχεις, να ζητήσεις αντίγραφο από την καταγραφή που είχαν κάνει την πρώτη φορά που πήγες).

Link to comment
Share on other sites

α π α ρ ά δ ε κ τ ο ι .Εαν συμβεί σε μένα θα μας ακούσουν μέχρι την Κορέα .Εάν έχεις διάθεση και χρόνο στείλε email στα Κεντρικά( εννοώ στην Κορέα και ζήτα εξηγήσεις ) Edited by anestis1
Link to comment
Share on other sites

α π α ρ ά δ ε κ τ ο ι .Εαν συμβεί σε μένα θα μας ακούσουν μέχρι την Κορέα .Εάν έχεις διάθεση και χρόνο στείλε email στα Κεντρικά( εννοώ στην Κορέα και ζήτα εξηγήσεις )

 

δεν έχει νόημα η κίνηση αυτή, θα τον παραπέμψουν στον έλληνα αντιπρόσωπο. Καλώς για μένα γιατί δεν μπορούν να ασχολούνται παγκόσμια με κάθε μεμονωμένη περίπτωση. Αυτό είναι και το νόημα της τεχνικής υποστήριξης σε κάθε χώρα που πωλούν προϊόντά τους.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι είναι απαράδεκτο, και σίγουρα μακριά απ' ότι θα περίμενα. Σου προτείνω να απευθυνθείς άμεσα στο Συνήγορο του Καταναλωτή (και εάν δεν έχεις, να ζητήσεις αντίγραφο από την καταγραφή που είχαν κάνει την πρώτη φορά που πήγες).

 

 

Το χαρτι που μου εδωσαν το Νοεμβρη δεν αναφερει το προβλημα αλλα τον Απριλη που πηγα στη procordia παλι κοιτωντας στο σύστημα μου ειπε μου οτι φαινεται οτι το Νοεμβρη το ειχα παει με επιβεβαιωμενο το κιτρινισμα και οτι υπηρχε ελλειψη ανταλλακτικου...στο Συνηγορο του Καταναλωτη δεν εχω απευθυνθει γιατι πιστευω οτι δεν θα βγει ακρη...ειναι καλυμμενοι με τους αστερισκους στις εγγυησεις που δινουν...και κλασικα εμεις οι πελατες ξεκρεμαστοι..το θεμα ειναι πως τετοια συμπεριφορα ουτε απο τις πιο μικρες εταιρειες δεν περιμενα...ενιωσα πραγματικα λες και χοροπηδησαν απο την χαρα τους που τελικα γλιτωσαν την επισκευη μιας οθονης?!?;:blink:

Link to comment
Share on other sites

Η LG Hellas γενικότερα είναι στον κόσμο της

 

Νομιζω οτι δε πρεπει να τα τσουβαλιαζουμε ολα παντα θα υπαρχουν δυσαρεστημενοι σε ολες τις εταιρειες και τα σερβις τους.Οποτε ας μην ειμαστε υπερβολικοι νομιζω κατα την ταπεινη μου γνωμη.

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι δε πρεπει να τα τσουβαλιαζουμε ολα παντα θα υπαρχουν δυσαρεστημενοι σε ολες τις εταιρειες και τα σερβις τους.Οποτε ας μην ειμαστε υπερβολικοι νομιζω κατα την ταπεινη μου γνωμη.

 

 

Συμφωνω για το τσουβαλιασμα...απλα το συγκεκριμενο θεμα δεν ειναι θεμα τσουβαλιασματος..Οποιοςδιποτε παει την συσκευη του για αλλαγη οθονης λογω κιτρινιλας με την παραμικρο λογο θα προσπαθησουν να το βγαλουν εκτος εγγυησης αν βρουν το παραθυρακι πχ λογω κακης χρησης..Προφανως ειναι η πολιτικη τους αυτη πλεον...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Γρηγορη ερωτηση για φιλο...του ηρθε αναβαθμιση για λολιποπ να την κανει η θα μπετωσει και θα σερνεται?

 

Ευχαριστω

wii controller με nunchuck καινουρια ιδια με nintendo 15ευρω

Ζακετα ζαρα απο 60ευρω 30

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Γρηγορη ερωτηση για φιλο...του ηρθε αναβαθμιση για λολιποπ να την κανει η θα μπετωσει και θα σερνεται?

 

Ευχαριστω

Αν είναι ευχαριστημένος με την Kit Kat, ας μείνει εκεί!

Προσωπικά θεωρώ τη Lollipop ομορφότερη σαν εμφάνιση, αλλά σε γενικές γραμμές η Kit Kat "κάθεται" λίγο καλύτερα στο G2!

Link to comment
Share on other sites

δεν έχει νόημα η κίνηση αυτή, θα τον παραπέμψουν στον έλληνα αντιπρόσωπο. Καλώς για μένα γιατί δεν μπορούν να ασχολούνται παγκόσμια με κάθε μεμονωμένη περίπτωση. Αυτό είναι και το νόημα της τεχνικής υποστήριξης σε κάθε χώρα που πωλούν προϊόντά τους.

καλησπέρα ,μεταφέρω σημερινό αυτούσιο ποστ απο το LG G2 - ORIGINAL MODDING ITALY ,ακολουθεί μετάφραση

 

ASSISTENZA LG G2: CAPITOLO FINALE!!

Come alcuni di voi sapranno,un mese fa ho mandato il mio g2 in assistenza perché avevo dei gravi problemi al wi-fi.

Portato la prima volta al Centro Assistenza,mi fu restituito con lo stesso difetto dopo due settimane nonostante Video Pacini affermò di aver effettuato una "riparazione elettrica".

Sentitomi preso in giro mandai subito una e-mail ad LG che mi contattò telefonicamente il giorno dopo dicendomi di aver aperto una segnalazione nei confronti del Centro Assistenza e invitandomi a mandare nuovamente il cellulare.

Morale della favola: telefono tornato oggi con una nuova back-cover,nuova scheda madre e difetto finalmente risolto.

 

ΒΟΗΘΕΙΑ LG G2: ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ!!

Όπως κάποιοι από εσάς ίσως γνωρίζετε, πριν από ένα μήνα έστειλα το G2 μου για σέρβις, επειδή είχα κάποια σοβαρά προβλήματα με το wi-fi.

Την πρώτη φορά που το πήγα στο κέντρο εξυπηρέτησης, επέστρεψε σε μένα με το ίδιο ελάττωμα μετά από δύο εβδομάδες, παρόλο που το Video Pacini ισχυρίστηκε ότι έχουν κάνει μία "ηλεκτρική επισκευή."

Αισθανόμενος ότι με κοροιδεύουν έστειλα αμέσως ένα e-mail στην LG η οποία επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά την επόμενη μέρα λέγοντας μου ότι είχε στείλει μια ειδοποίηση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης και προσκαλώντας με να στείλω το τηλέφωνο ξανά.

Ηθικό Δίδαγμα: το τηλέφωνο ήρθε πίσω σήμερα με ένα νέο πίσω κάλυμμα, νέα μητρική πλακέτα και με το ελάττωμα τελικά λυμένο.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,,εχει εδω και κανα 2 εβδομαδες που η φορτιση κρατει παραπανω απο το επιτρεπομενο!! δηλ το ειχαμε στης 1μιση ωρα πληρης + κανα 20λεπτακι εξτρα για το καθιερωμενο παραπανω κρατημα απο 100% σε 99! τωρα απο το 10% οπως το αφηνα σχεδον παντα,,κανει 2ωρω πληρης πανω κατω+το 20λεπτο!! δεν εχω αλλαξει κανενα καλωδιο,,το ιδιο της μανας του!! 1μιση χρονο χρησης!! λετε να αρχιζει να τα παιζει ο φορτιστης! η μπαταρια μετα την αλλαγη μαζι με την πλακετα βαραει 7ωρα σχεδον παντα και δεν την επειρεαζει η φορτιση!!ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,,εχει εδω και κανα 2 εβδομαδες που η φορτιση κρατει παραπανω απο το επιτρεπομενο!! δηλ το ειχαμε στης 1μιση ωρα πληρης + κανα 20λεπτακι εξτρα για το καθιερωμενο παραπανω κρατημα απο 100% σε 99! τωρα απο το 10% οπως το αφηνα σχεδον παντα,,κανει 2ωρω πληρης πανω κατω+το 20λεπτο!! δεν εχω αλλαξει κανενα καλωδιο,,το ιδιο της μανας του!! 1μιση χρονο χρησης!! λετε να αρχιζει να τα παιζει ο φορτιστης! η μπαταρια μετα την αλλαγη μαζι με την πλακετα βαραει 7ωρα σχεδον παντα και δεν την επειρεαζει η φορτιση!!ευχαριστω

Ξεκίνα αρχικά με ένα άλλο καλώδιο μήπως σου έχει σπάσει κανένα δοντακι και μετά δοκίμασε άλλον φορτιστή αν δεν λυθεί το πρόβλημα

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Θα έρθουν αύριο να παραλάβουν το G2 της συζύγου μου που έχει βγάλει την γνωστή κιτρινίλα. Είναι λευκό, ξέρει κανείς απο αντίστοιχη εμπειρία πόσες μέρες θέλει?

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Με g3 είχαν παραλάβει Παρασκευή μεσολάβησε σαββατοκύριακο Δευτέρα παρέλαβαν Πέμπτη το είχα στα χέρια μου.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Από ελτα παρέλαβαν Παρασκευή Δευτέρα ήταν στο σέρβις

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Με g3 είχαν παραλάβει Παρασκευή μεσολάβησε σαββατοκύριακο Δευτέρα παρέλαβαν Πέμπτη το είχα στα χέρια μου.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Από ελτα παρέλαβαν Παρασκευή Δευτέρα ήταν στο σέρβις

Thanks boy μου. Ελπίζω να έχουν οθόνες... Αλλά και να μην έχουν ελληνικό είναι ας το πληρώσουν! :p

Edited by takaros31

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Thanks boy μου. Ελπίζω να έχουν οθόνες... Αλλά και να μην έχουν ελληνικό είναι ας το πληρώσουν! :p

Αφου ειναι ελληνικο μεχρι και g5 θα σου δωσουν αν δεν εχουν:)

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...