Jump to content

All about Opel


VULPES
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σαφεστατα και ο οδηγος κανει την διαφορα...

Σαφεστατα και ο Κλαρκσον ειναι δημοσιογραφος και μαλιστα δημοσιογραφος με @@! Ασχετως του τι λεει στην εκπομπη του, ελπιζω να εχεις διαβασει τα αρθρα του.... Και χωρις καμια αμφιβολια δεν εχει καμια σχεση η οδηγικη του ικανοτητα με αυτη το Griffin!

 

Το βιντεακι ηταν απλα ενα παραδειγμα... Οταν αναφερθηκα στον ειδικο τυπο της Αγγλιας δεν αναφερθηκα μονο στο Τοπ Γκιαρ!

Εγω προσωπικα θεωρω το Κορσακι επιεικως κακασχημο, ολιγων τι καγκουρικο απο την μανα του -εως πολυ!!!- και με πολυ κακη οδικη συμπεριφορα! Μικρο μεταξονιο, υπερβολικη ροπη για τους μπροστινουν τροχους και τα πεζοδρομια ξαφνικα φτανουν διπλα σου... To oτι οι ανθρωποι της Οπελ αποφασισαν να το τουμπανιασουν για να τρεχουν τα σαλια απο τα μικρα καβλwμενα ανιδεα 18χρονα δεν βελτιωνει στο ελαχιστον την κακη του οδικη συμπεριφορα!

 

Δεν ειναι τυχαιο οτι ενω κυκλοφορει εδω και περιπου 1 χρονο εχει γεμισει η αγορα των μεταχειρησμενων με τροπετα.... ;) Τα βλεπω καθε μερα διπλα απο το πρατηριο οταν δουλευω!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 248
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ο ίδιος ο Κλάρκσον δε θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο αλλά διασκεδαστή.

Θα πάρει δηλαδή κάτι και θα το τραβήξει από τα μαλλιά ώστε να σε κάνει να γελάσεις!

Και στα άρθρα του το ίδιο κάνει...σκοπός πάνω από όλα είναι να γελάσεις (και συμφωνώ με αυτόν τον σκοπό του).

Αρκεί βέβαια να μην πέρνεις ό,τι λέει κυριολεκτικά.

 

Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν πολλά τροπέτα...αλλά δε νομίζω πως είναι θέμα αυτοκινήτου τόσο, όσο του ότι ως προσιτό γκάζι είναι για πολλούς νεαρούς πρώτο αυτοκίνητο.

 

Το πρόβλημα είναι ότι κόπτεσαι για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου χωρίς να το έχεις οδηγήσει. Ούτε εγώ το έχω οδηγήσει αλλά δεν έχω καμία τάση επιβολής της "αυθεντίας" μου.

 

Για μια ακόμη φορά θα πω πως ο χαρακτηρισμός υπερστροφικό και υποστροφικό δεν αναφέρεται στο αν ένα αυτοκίνητο στρίβει αλλά στο τί χειρισμοί απαιτούνται με το γκάζι/φρένο ώστε να στρίψει ουδέτερα (που είναι το ζητούμενο πάντα).

Σε ένα υπερστροφικό αυτοκίνητο στρίβεις ζυγίζοντας το αυτοκίνητο με το γκάζι μιας και ο πίσω άξονας είναι ο πρώτος που σπάει την πρόσφυση και με το γκάζι του μεταφέρεις βάρος, άρα και έξτρα πρόσφυση.

Σε ένα υποστροφικό αυτοκίνητο στρίβεις ζυγίζοντας το αυτοκίνητο με το ΦΡΕΝΟ μιας και ο μπροστά άξονας σπάει πρώτα την πρόσφυση και φρενάρωντας του μεταφέρεις βάρος άρα και πρόσφυση.

Το γεγονός ότι ένα υποστροφικό αυτοκίνητο έχει αυξημένη δυνατότητα να στρίβει ενώ φρενάρει έχει προφανή πλεονεκτήματα ασφάλειας.

Link to comment
Share on other sites

με ενα μπλοκε παντως θα καθονται καλυτερα τα ατια και θα βελτιωνεται καπως η στροφο-κατασταση...

απο κει και περα...οπελ!

το βιντεο με το μαυρο,τελειως ακυρο...

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο δεν το εχω οδηγησει πραγματικα...

Εχω διαβασει ομως παρα πολυ για αυτο το αυτοκινητο! Και επισης εχω ακουσει γνωμες ανθρωπων που το εχουν... Τοσο κατοχων οσο και μηχανικων γνωστης αντιπροσωπειας ΟΠΕΛ στην Θεσσαλονικη που τους εχουμε πελατες στο μαγαζι!!

 

Τωρα απο εκει και περα τα οπελ εκτος απο το speedster και το gt εχουν και το αναλογο ονομα στην πιατσα! Και δεν διαφοροποιηθηκε αυτο το ονομα και στο corsa opc!

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι σας λεω οτι το OPC, για ενα τυπικο οδηγο ειναι υπεραρκετο και μπορει να παει πολυ γρηγορα με αυτο. ισως ενας πραγματικα καλος οδηγος να αντιληφθει οτι το στησιμο του αμαξιου χωλαινει. δεν λεω οτι δεν θα καταλαβει την υποστροφη, απλα αυτη ερχεται φυσιολογικα και μετα απο μεγαλα περιθωρια προσφυσης.

 

ΥΓ: θελω να δω το mazda 2 mps. λενε οτι θα εχει καμμια 20αρια αλογα λιγοτερα, ομως θα ειναι και 100 ισως και παραπανω κιλα ελαφρυτερο...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Απλα το θεμα ειναι οτι ειχε ο ξαδερφος μου το 206 και στον δρομο δεν εχω δει ρε παιδια τοσο σπορτιφ οδηγηση,εχει παραδοση στην κατηγορια η peugeot δεν ξερω βεβαια σε σχεση με το 206 τι παιζει το 207 οπως και το νεο corsa σε σχεση με το προηγουμενο που επισης εχω προσωπικη εμπειρια.LEO123 περιμενω εντυπωσεις
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απλα το θεμα ειναι οτι ειχε ο ξαδερφος μου το 206 και στον δρομο δεν εχω δει ρε παιδια τοσο σπορτιφ οδηγηση,εχει παραδοση στην κατηγορια η peugeot δεν ξερω βεβαια σε σχεση με το 206 τι παιζει το 207 οπως και το νεο corsa σε σχεση με το προηγουμενο που επισης εχω προσωπικη εμπειρια.LEO123 περιμενω εντυπωσεις

 

Έλεος ρε Koprinioti!!:lol::lol:

Μπήκες στο 206 και έπαθες πλάκα από την σπορτιφ οδήγηση?

Που να μπεις δηλαδή και σε κανένα 106 rallye (μια που πιάσαμε τα γαλλικά).

Θα νομίζεις ότι τρέχεις σε ανάβαση..:D:D

Όπως επίσης καμία σχέση το προηγούμενο Corsa με το Corsa OPC.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

ίσως δε το είπα σωστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό δηλαδή ρε φίλε είχα μπει σε 1.6 και μου φαινόταν χαλαρά για 2 λίτρο αμάξι και για το εκατό εφτά δε θα διαφωνήσω αυτό προσπαθώ να πω ότι η ρeugeοt ξέρει να φτιάχνει μίκρα παιχνίδιαρικα απλά δε ξέρω μήπως το 207 είναι πιο νορμάλ τωρα.επίσης το 206 κατά την άποψη μου δεν είχε αντίπαλο στην κατηγορία σε όλες τις εκδόσεις
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ίσως δε το είπα σωστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό δηλαδή ρε φίλε είχα μπει σε 1.6 και μου φαινόταν χαλαρά για 2 λίτρο αμάξι και για το εκατό εφτά δε θα διαφωνήσω αυτό προσπαθώ να πω ότι η ρeugeοt ξέρει να φτιάχνει μίκρα παιχνίδιαρικα απλά δε ξέρω μήπως το 207 είναι πιο νορμάλ τωρα.επίσης το 206 κατά την άποψη μου δεν είχε αντίπαλο στην κατηγορία σε όλες τις εκδόσεις

Καλά δεν ήταν και καμιά βολίδα.

Το 206 1.4 με τα 90 άλογα (με το 75 άστο καλύτερα) είχε ένα ζωηρό χαρακτήρα, αλλά μη συγκρίνουμε με clio με τα 98 άλογα στα αντίστοιχα κυβικά.

Το 206 1.6 με τα 110 άλογα δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο συγκρινόμενο με ανταγωνισμό.Καμία συγκίνηση

Το 206 2.0 GTI με τα 130 άλογα, πάλι έμενε πίσω, καθώς υπήρχαν αντίστοιχες κατηγορίες με πολύ καλύτερη επιδόση και εμφάνιση.

Το 206 RC κάτι έλεγε, αλλά δυστυχώς πανάκριβο..

 

Sorry για το Off topic:!:

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

στη θεωρία ναι υστερούσε αλλά στην πράξη είναι διαφορετικά τα πράγματα
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ιδου το Opel / Vauxhall Astra του 2010

 

http://img6.imageshack.us/img6/999/xaownm.jpg

 

Hatchback

 

http://img8.imageshack.us/img8/565/2010opelastra8.jpg

 

Estate

 

http://img5.imageshack.us/img5/577/2010opelastra5.jpg

 

GTC

 

http://img9.imageshack.us/img9/6826/2010opelastra9.jpg

All three variants of the Astra are based on GM's new front-wheel-drive Delta platform that is also found on the Chevrolet Cruze and Volt models. However, from what we learnt, the chassis has been modified by Opel's engineers to offer more dynamic handling to Opel's trio.

 

The 2010 Astras will be available with numerous diesel and gasoline powertrains including GM's an all-new 1.4-liter turbocharged petrol engine that will be offered with outputs ranging from 120 hp to 140 hp and torque values between 175 and 200 Nm.

 

2010 Opel Astra Vauxhall CarscoopThe 5-door hatchback versions of the newly developed Astra will find their way to Opel showrooms across Europe by the end of the year, while the GTC coupe and the Estate variants should follow by mid-2010.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Opel Astra ειπες ή Fiat Bravo ? :wacko: :wacko: Ειδικα η 2η φωτο αν δεν ειναι "φτιαχτη" μιλαμε για τρελη αντιγραφη του bravo.
Link to comment
Share on other sites

Το GTC αν και sketch μοιαζει εξαιρετικα ενδιαφερον
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Εντελώς αδιάφορο.

Πλέον η εμφάνιση θα συμβαδίζει με την οδήγηση!:up:

+1000. :lol:

 

Περίμενα κάτι πολύ καλύτερο απο την opel. Αλλά δυστυχώς, οι κατασκοπευτικές φωτο που βλέπαμε πριν λίγους μήνες, ήταν πολύ κοντά στο τελικό σχέδιο.

 

Οι γραμμές αυτές στο insignia δένουν αρμονικά και δημιουργούν ένα πολύ όμορφο σύνολο. Στο astra δε μου αρέσουν καθόλου. Και το τραγικό είναι οτι η πίσω ανάρτηση παραμένει ημιάκαμπτος άξονας. :cry: :worry:

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω πως η επιλογη μιας αναρτησης ανεξαρτητου τυπου για τον πισω αξονα θα επηρεαζε σημαντικα τις πωλησεις.Το Αstra εχει το κοινο του και εικαζω πως και το νεο μοντελο θα εχει τις υψηλες πωλησεις του προηγουμενου.Απλως η Opel εχασε μια ευκαιρια να ανταγωνιστει τους ηγετες της κατηγοριας,στην οδικη συμπεριφορα.Βεβαια δεν ειναι και η μονη (βλ. νεο Megane)
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν στις πωλήσεις στις οποίες, δε νομίζω να αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εμενα μου μοιαζει μια μιξη απο mazda3,bmw1,και fiat (bravo?)

Αδιαφορο στην καλυτερη περιπτωση-περιμενα κατι καλυτερο σχεδιαστικα οχι μια μιξη των καλων στοιχειων αλλων αυτοκινητων..

Link to comment
Share on other sites

Aκριβο και χοντροκομενο.

Στα ιδια λεφτα, υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες και οσον αφορα τις επιδοσεις, και την εμφανιση του.

Η opel με τις αναρτησεις της παει κατα δια..ου...

Link to comment
Share on other sites

Το ζητουμενο ειναι οι πωλησεις.Και με συμμαχο την ανταγωνιστικη τιμης πωλησης,τη μεγαλη γκαμα κινητηρων,και την αξιοπιστια της φιρμας πιστευω πως το astra θα πετυχει τους στοχους της εταιρεας.

 

Φυσικα δε θα γινει και Golf που αναδειχθηκε Best Selling Car για το Q1 '09

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

καλα.. αυτο για την αξιοπιστια μην τον δενεις κομπο κιολας..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

E,εστω...φτηνα ανταλλακτικα.Τωρα το διορθωσα λιγο?:p
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...