Jump to content

Υπερβολικη χρεωση μεσω internet


alexandra85
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με λίγα λόγια σε έβαλαν στο πρόγραμμα BIS όπου χρεώνεσαι για κάθε ΜΒ που σπαταλάς, αν κατάλαβα καλά.

Παλιά είχα κ εγώ θέματα με την cosmote+BIS.

 

ετσι ακριβως. και εγω θεωρησα οτι με το προγραμμα anyway ειμαι χαλαρααααα οποτε την πατησα. τον λογαριασμο να δω ποιος θα τον πληρωσει!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 118
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

επικοινωνησα ξανα με την cosmote τωρα και μου ειπανε οτι το bis ειναι ενεργοποιημενο αλλα ειναι το μηδενικο. οτι το anyway που μου κανανε στο καταστημα δεν εχει καμια σχεση με το ββ και κακως μου το κανανε γιατι εγω θεωρησα οτι εχω 2GB ενω δεν ειχα τιποτα. φυσικα εφοσον εχω δεσμευτει στο αnyway δεν μπορω να το διακοψω τωρα.

 

ετσι ακριβως. και εγω θεωρησα οτι με το προγραμμα anyway ειμαι χαλαρααααα οποτε την πατησα. τον λογαριασμο να δω ποιος θα τον πληρωσει!

 

1) Θα τους ζητήσεις διακοπή προγράμματος διότι σε κορόιδεψαν.

2) Θα τους ζητήσεις να μην πληρώσεις το λογαριασμό επειδή είναι προϊόν απάτης

3) Αν θέλουν να διαπραγματευτείς να παραμείνεις με αλλαγή προγράμματος ΚΑΙ μη πληρωμή του φουσκωμένου λογαριασμού.

4) Αν δεν τα δεχτούν καταγγελία στην ΕΕΤΤ και αγωγή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά....δυστυχώς το άκουγα και τώρα το έπαθα με την Cosmote+BIS.

Μόλις πριν 5 ώρες έλβα τον τελευταίο λογαριασμό με χρέωση data 825 Ευρώ..... Εγκεφαλικό. Έχω το ΒΙS με τα 100ΜΒ και άλλα 1.5 GB στο πρόγραμμα.

Παλαιός χρήστης του ΒΒ και του BIS δεν είχα μέχρι τώρα κανένα θέμα. Αναζητώ τον αναλυτικό λογαριασμό και βλέπω ότι ένω μέχρι την μέση του μήνα δεν υπάρχει χρέωση στο blackberry.net μετά αρχίζουν τα γλέντια. Κάνω την πρόσθεση των ΚΒ μέχρι την ύποπτη ημερομηνία και δεν έχω υπερβεί τα 100 ΜΒ του ΒΙS ...Ορίστε?

Μετά παρατηρώ και κάτι άλλο. Ενώ μέχρι την ημερομηνία αυτη χρησιμοποιούσα το ΒΒ Bold 9900, μετά χρησιμοποιώ το Blackberry Z10, (το οποίο συμφωνα με τα όσα διάβασα στο net δεν χρησιμοποιεί BIS).

Έκανα αμέσως "Αίτηση αμφισβήτησης υπηρεσιών" στην Cosmote και ο Θεός βοηθός.....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ από τότε που την πάτησα και πλήρωσα το 200αρι χωρίς να το χω κάνει, τα χω κλειστα τα ντατα εκτός αν χρειαστώ κάτι οπότε τα ανοίγω, και όπου έχει wifi το χρησιμοποιω οπου σημειωτεον για να χρησιμοποιησω πχ το whatsAPP πρεπει να ενεργοποιησω και ντατα μαζι με wifi αλλιώς δε λειτουργει, καλο; Απλα υπομονη κανω να φυγω απο Ελλαδα aka απο την κοσμοτε. Ηθικο διδαγμα Μην αγοραζετε blackberry με συνδεση στην κοσμοτε. ΠΟΤΕ.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά....δυστυχώς το άκουγα και τώρα το έπαθα με την Cosmote+BIS.

Μόλις πριν 5 ώρες έλβα τον τελευταίο λογαριασμό με χρέωση data 825 Ευρώ..... Εγκεφαλικό. Έχω το ΒΙS με τα 100ΜΒ και άλλα 1.5 GB στο πρόγραμμα.

Παλαιός χρήστης του ΒΒ και του BIS δεν είχα μέχρι τώρα κανένα θέμα. Αναζητώ τον αναλυτικό λογαριασμό και βλέπω ότι ένω μέχρι την μέση του μήνα δεν υπάρχει χρέωση στο blackberry.net μετά αρχίζουν τα γλέντια. Κάνω την πρόσθεση των ΚΒ μέχρι την ύποπτη ημερομηνία και δεν έχω υπερβεί τα 100 ΜΒ του ΒΙS ...Ορίστε?

Μετά παρατηρώ και κάτι άλλο. Ενώ μέχρι την ημερομηνία αυτη χρησιμοποιούσα το ΒΒ Bold 9900, μετά χρησιμοποιώ το Blackberry Z10, (το οποίο συμφωνα με τα όσα διάβασα στο net δεν χρησιμοποιεί BIS).

Έκανα αμέσως "Αίτηση αμφισβήτησης υπηρεσιών" στην Cosmote και ο Θεός βοηθός.....

 

Μέχρι τη στιγμή που ειχες το 9900, δεν ειχες ξεπεράσει τα 100ΜΒ. Καλώς.

Μετά που πήρες το Ζ10, αυτό τραβάει ΜΒ από το πρόγραμμα και όχι από το ΒΙS, οπότε αν δεν είχες δωρεάν ΜΒ στο πρόγραμμα, άρχισε να σε χρεώνει απο εκεί?

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Η υπερβαση των δεδομένων από το πρόγραμμα σίγουρα δεν κάνει 825 Ευρώ. Κι εγώ είχα ακούσει ότι τα καινούρια ΒΒ δεν χρειάζονται bis. Αν και απορώ βέβαια γιατί δεν φαίνεται όταν είσαι στο ιντερνετ έστω κι άθελά σου? Ποιος ξέρει τι έγινε...Πάντως, εμπειρικά, λάθος από τους παρόχους σπάνια να έχει γίνει. Το κινητό όντως κάπως/κάπου ΜΠΗΚΕ στο ιντερνετ. Aυτά τα "τρελά" να μην είχαν τα blackberry...και θα 'ταν τέλεια. (α, και λίγο καλύτερες μπαταρίες). Μακάρι τα καινούρια όντως να μην θέλουν bis και βλακείες. Edited by camerakias
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Λοιπόν καλησπέρα και από εμένα,

Ήρθε ο τελυταίος λογαριασμός (φυσικά cosmote) 1600 ευρώ παρακαλώ (χρέωση 411ΜΒ). Στην αρχή το πήρα ως αστείο γιατί θεώρησα ότι έχουν κάνει λάθος, αλλά σήμερα πήρα την απάντηση από την επιστολή αμφισβήτησης η οποία λέει ότι δεν έχουν κάνει λάθος.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

1) Πως το χειρίστικε το θέμα κάποιος/α σε αντίστοιχη περίπτωση? πλήρωσε ή όχι? και αν ναι πόσα σε σχέση με το αρχικό ποσό? γιατί εγώ δεν είμαι διατεθημένος να πετάξω 1600 ευρώ στα σκουπίδια.

2) Έκανα αίτηση για φορητότητα σε vodafone και μου την ακύρωσαν από τη cosmote. Πως μπορώ να μάθω εαν έχει το δικαίωμα η cosmote να κάνει κάτι τέτοιο, καθώς ούτε το ποσό διαγράφεται και τα στοιχεία μου τα έχουν. Δηλαδή θέλω να πω ότι άσχετα σε ποια εταιρία θα πάω η οικονομική εκκρεμότητα μου στη cosmote θα παραμείνει. Υπάρχει καμια συμβουλευτική υπηρεσία να τηλεφωνίσω? Διάβασα σε προηγούμενη σελίδα ότι κάποιος τους έκανε εξώδικο για την ίδια περίπτωση και τελικά του επέτρεψαν τη φορητότητα.

3) Στην απάντηση που μου έστειλαν, μου γράφουν επι λέξη τα εξής:

 

" Επιπλέον, έχετε στη διαθεσή σας τον δωρεάν όγκο δεδομένων των 60ΜΒ, από το οικονομικό σας πρόγραμμα, τα οποία χρησιμοποιείται, λαμβάνοντας υπόψι ότι το apn internet και το apn blackberry είναι δύο διαφορετικοί τρόποι πρόσβασης στο internet της συσκευής σας, με αντίστοιχες χρεώσεις το καθένα."

 

Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό? τι διαφορετικές χρεώσεις δηλαδή εννοούν? Το έχω το κινητό 2 χρόνια στη cosmote και ποτέ δεν είχα θέμα.

 

4) Πως γίνεται ρε παιδιά να με χρέωσαν 411 MB επειδή μπήκα 2-3 φορές παραπάνω gacebook και σε site ειδήσεων? (+ μία φορά άνοιξα πλογό για απόσταση 2 km δηλάδη 10 λεπτά περίπου)

 

Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή.

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

το αν τα εκανες η οχι μονο εσυ και η κοτε το ξερετε. Αν τα εκανες πρεπει και εισαι υποχρεωμενος να τα πληρωσεις. Κανε εναν διακανονισμο καλυτερα.

 

btw τί γινεται με αυτο το blackberry και τις ηλιθιες χρεωσεις που ακουω τελευταια;

 

Δυστυχως την φορητοτητα στην απορριπτουν λογο οικονομικης εκρεμοτητας. Ριξε ενα τηλεφωνο στην ΕΕΤΤ, δεν χανεις τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

 

btw τί γινεται με αυτο το blackberry και τις ηλιθιες χρεωσεις που ακουω τελευταια;

.

 

Τελευταία το ακους;

Μέχρι και το προηγούμενο λογισμικό χρειαζόσουν BIS, έξτρα πακέτο δλδ. Η κοσμοτε εγδερνε. Εχει αναφερθεί πάμπολλες φορές.

 

Με το νεο λειτουργικό OS10, οι χρεώσεις είναι ίδιες όπως κ στα αλλα smartphones

BlackBerry Passport and a Playbook
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Λοιπόν καλησπέρα και από εμένα,

Ήρθε ο τελυταίος λογαριασμός (φυσικά cosmote) 1600 ευρώ παρακαλώ (χρέωση 411ΜΒ). Στην αρχή το πήρα ως αστείο γιατί θεώρησα ότι έχουν κάνει λάθος, αλλά σήμερα πήρα την απάντηση από την επιστολή αμφισβήτησης η οποία λέει ότι δεν έχουν κάνει λάθος.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

1) Πως το χειρίστικε το θέμα κάποιος/α σε αντίστοιχη περίπτωση? πλήρωσε ή όχι? και αν ναι πόσα σε σχέση με το αρχικό ποσό? γιατί εγώ δεν είμαι διατεθημένος να πετάξω 1600 ευρώ στα σκουπίδια.

2) Έκανα αίτηση για φορητότητα σε vodafone και μου την ακύρωσαν από τη cosmote. Πως μπορώ να μάθω εαν έχει το δικαίωμα η cosmote να κάνει κάτι τέτοιο, καθώς ούτε το ποσό διαγράφεται και τα στοιχεία μου τα έχουν. Δηλαδή θέλω να πω ότι άσχετα σε ποια εταιρία θα πάω η οικονομική εκκρεμότητα μου στη cosmote θα παραμείνει. Υπάρχει καμια συμβουλευτική υπηρεσία να τηλεφωνίσω? Διάβασα σε προηγούμενη σελίδα ότι κάποιος τους έκανε εξώδικο για την ίδια περίπτωση και τελικά του επέτρεψαν τη φορητότητα.

3) Στην απάντηση που μου έστειλαν, μου γράφουν επι λέξη τα εξής:

 

" Επιπλέον, έχετε στη διαθεσή σας τον δωρεάν όγκο δεδομένων των 60ΜΒ, από το οικονομικό σας πρόγραμμα, τα οποία χρησιμοποιείται, λαμβάνοντας υπόψι ότι το apn internet και το apn blackberry είναι δύο διαφορετικοί τρόποι πρόσβασης στο internet της συσκευής σας, με αντίστοιχες χρεώσεις το καθένα."

 

Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό? τι διαφορετικές χρεώσεις δηλαδή εννοούν? Το έχω το κινητό 2 χρόνια στη cosmote και ποτέ δεν είχα θέμα.

 

4) Πως γίνεται ρε παιδιά να με χρέωσαν 411 MB επειδή μπήκα 2-3 φορές παραπάνω gacebook και σε site ειδήσεων? (+ μία φορά άνοιξα πλογό για απόσταση 2 km δηλάδη 10 λεπτά περίπου)

 

Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή.

ευχαριστώ

 

 

Γεια σου, λοιπόν 1) είμαι μαζί σου ξέρω ότι δεν τα εκανες τα ΜΒ που σου ειπαν απλως ειναι ΚΛΕΦΤΕΣ και γενικα ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ μην παρει συμβολαιο ββ με κοσμοτε. Εγω ακομα το εχω αλλα ληγει τωρα και θα παρω αλλο τηλεφωνο και το ββ απλα θα το βαψω μπλε και θα το πεταξω στη θαλασσα η ακομα καλυτερα στην υπηρεσια αμφισβητησης της κοσμοτε. Λοιπον πηγαινε στην Προστασια του Καταναλωτη και κανε καταγγελια. Μονο αυτο μπορω να σε συμβουλευσω να κανεις αν δεν εκανες οντως τα ΜΒ που λενε. Και μην πληρωσεις ουτε ευρω. Το κανουν συστηματικα να ξερεις εγω μεσα απο το φορουμ γνωρισα αλλα ποσα ατομα εκτος απο μενα που τους το εχουν κανει. 3 χρονια με την ιδια χρηση και καποια στιγμη μου ηρθε ενα 200αρι παραπανω. Το πληρωσα τελικα αλλα 1600 ειναι μεγαλη διαφορα. Ρε δε ξερω με τοσα που ακουω αληθεια μηπως πρεπει να μαζευτουμε να κανουμε καποια ομαδικη καταγγελια στην Προστασια του Καταναλωτη μπας και τους κανουμε ζημια; Τεσπα, καλη τυχη οτι κι αν κανεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους!

Έχουμε το εξής πρόβλημα. Του συζύγου του έκαναν δώρο το Bold 9900 (αγορασμένο από Ντουμπάι). Του έβαλα έκδοση για παίζει και ελληνικά.Με wifi συνδεόταν κανονικά, διαφορετικά δεν. Όλα καλά μέχρι εδώ. Πάμε και ενεργοποιούμε το BIS (αυτό με τα 7,5ευρώ) σε Cosmote (που έχουμε συμβόλαιο). Κατεβάζουμε και ένα μετρητή. Το κινητό στο μεταξύ δουλεύει εντός σπιτιού με WiFi και ελάχιστα εκτός μέσω BIS, κυρίως για κανα mail, facebook, tweeter. Άλλα πράγματα γίνονται μέσω του προεγκατεστημένου browser. Από application, έχει μόνο viber. Τα δεδομένα του μετρητή δείχνουν κατα προσέγγιση σωστά. Έρχεται λογαριασμός και λέει ότι έχουμε κάνει μετάδοση δεδομένων και μέσω BIS και μέσω internet, και με συνολική κατανάλωση 113615ΚΒ. Περίπου στα 40 ευρώ επιπλέον.

Εννοείται ζητάω ανάλυση χρεώσεων όπου βγαίνει οτι η μετάδοση έχει γίνει σε κάτι ώρες τύπου 3 τα ξημερώματα (που δεν παίζει). Ζήτησα και αμφισβήτηση λογαριασμού, θα απαντήσουν μετά από καμιά 15ρια χρόνια. Από το τηλεφωνικό τους κέντρο μου λένε να κλείσω τον διακόπτη των δεδομένων και να διαβάσω το manual!!!

Και ρωτάω εγώ εσάς καλή τη πίστη, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να σιγουρευτώ από μέρους μου ότι δεν έχω αφήσει κάτι;

Το θέμα είναι ότι πριν ενεργοποιήσουμε το BIS πρόβλημα δεν είχαμε, ούτε πρόσβαση εκτός wifi. Μήπως μου λένε @#$@!# από τη Cosmote;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Έχουμε το εξής πρόβλημα. Του συζύγου του έκαναν δώρο το Bold 9900 (αγορασμένο από Ντουμπάι). Του έβαλα έκδοση για παίζει και ελληνικά.Με wifi συνδεόταν κανονικά, διαφορετικά δεν. Όλα καλά μέχρι εδώ. Πάμε και ενεργοποιούμε το BIS (αυτό με τα 7,5ευρώ) σε Cosmote (που έχουμε συμβόλαιο). Κατεβάζουμε και ένα μετρητή. Το κινητό στο μεταξύ δουλεύει εντός σπιτιού με WiFi και ελάχιστα εκτός μέσω BIS, κυρίως για κανα mail, facebook, tweeter. Άλλα πράγματα γίνονται μέσω του προεγκατεστημένου browser. Από application, έχει μόνο viber. Τα δεδομένα του μετρητή δείχνουν κατα προσέγγιση σωστά. Έρχεται λογαριασμός και λέει ότι έχουμε κάνει μετάδοση δεδομένων και μέσω BIS και μέσω internet, και με συνολική κατανάλωση 113615ΚΒ. Περίπου στα 40 ευρώ επιπλέον.

Εννοείται ζητάω ανάλυση χρεώσεων όπου βγαίνει οτι η μετάδοση έχει γίνει σε κάτι ώρες τύπου 3 τα ξημερώματα (που δεν παίζει). Ζήτησα και αμφισβήτηση λογαριασμού, θα απαντήσουν μετά από καμιά 15ρια χρόνια. Από το τηλεφωνικό τους κέντρο μου λένε να κλείσω τον διακόπτη των δεδομένων και να διαβάσω το manual!!!

Και ρωτάω εγώ εσάς καλή τη πίστη, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να σιγουρευτώ από μέρους μου ότι δεν έχω αφήσει κάτι;

Το θέμα είναι ότι πριν ενεργοποιήσουμε το BIS πρόβλημα δεν είχαμε, ούτε πρόσβαση εκτός wifi. Μήπως μου λένε @#$@!# από τη Cosmote;

 

Λυπάμαι αλλά δεν θα βγάλεις άκρη. Πληρωσε τα και φύγε. Μετά θα σε παρακαλανε να μείνεις, και ζητα τους να σου αφαιρέσουν απ τους υπολοιπους λογαριασμούς τα 40ευρω. Αλλιώς φύγε.

BlackBerry Passport and a Playbook
Link to comment
Share on other sites

Το έχω καταλάβει ότι άκρη δε θα βγάλω και θα τα πληρώσω... Anyway, το αίτημα φορητότητας προς Voda έχει γίνει. Θα μπω σε εταιρικό από τη δουλειά του άντρα μου, 10ευρώ το μήνα/γραμμή, 180' προς όλους, 400sms, 90' προς εξωτερικό και 3GB internet +80ευρώ επιδότηση ανά συσκευή. Τρεις γραμμές έχουμε, θα τσιμπήσω το καινούριο LG L9II και θα είμαι κυρία. Όταν πήραν το αίτημα είχαν το θράσος να καλέσουν να με ρωτήσουν γιατί είμαι δυσαρεστημένη. Αφού τους εξήγησα, μου λένε το θεϊκό "Ναι αλλά αν εγκριθεί η αμφισβήτηση θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω"! Και τι θα γίνει καλή μου κυρία, μέχρι να μάθεις εσύ πως να υπολογίζεις την ογκοχρέωση στα BB εγώ θα ζω με το άγχος μη μου σκάσει λογαριασμός απλησίαστος; Έχω φύγει με τα χίλια...
Link to comment
Share on other sites

Το έχω καταλάβει ότι άκρη δε θα βγάλω και θα τα πληρώσω... Anyway, το αίτημα φορητότητας προς Voda έχει γίνει. Θα μπω σε εταιρικό από τη δουλειά του άντρα μου, 10ευρώ το μήνα/γραμμή, 180' προς όλους, 400sms, 90' προς εξωτερικό και 3GB internet +80ευρώ επιδότηση ανά συσκευή. Τρεις γραμμές έχουμε, θα τσιμπήσω το καινούριο LG L9II και θα είμαι κυρία. Όταν πήραν το αίτημα είχαν το θράσος να καλέσουν να με ρωτήσουν γιατί είμαι δυσαρεστημένη. Αφού τους εξήγησα, μου λένε το θεϊκό "Ναι αλλά αν εγκριθεί η αμφισβήτηση θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω"! Και τι θα γίνει καλή μου κυρία, μέχρι να μάθεις εσύ πως να υπολογίζεις την ογκοχρέωση στα BB εγώ θα ζω με το άγχος μη μου σκάσει λογαριασμός απλησίαστος; Έχω φύγει με τα χίλια...

 

Στο μονο που διαφωνώ ειναι στην επιλογή του νέου σου τηλεφώνου. :(

BlackBerry Passport and a Playbook
Link to comment
Share on other sites

A χα χα... To BB παραμένει στην οικογένεια, ο σύζυγος δεν το αλλάζει με τίποτα. Με 240 ευρώ που μου δίνουν τζάμπα, τι άλλο να πάρω; Αρχικά έλεγα για το SP αλλά η κάμερά του είναι για τα μπάζα σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του + τα προβλήματα του Wi-fi που έχει (το αναγνωρίζουν πλέον όλοι). Και άντε αυτά θα λυθούν με την νέα έκδοση, αυτό με τη κάμερα μου τη δίνει όμως. Μακάρι να είχα τα λεφτά να έπαιρνα και εγώ ΒΒ, αλλά δεν. Ότι και να πω είναι λίγο, είναι γαμάτα τηλεφωνάκια! Το καινούριο LG δείχνει συμπαθητικό (πήγα και το είδα χθες σε κατάστημα, για τα λεφτά του η οθόνη του είναι πολύ καλή) και μου το προτείνουν φίλοι που δουλεύουν χρόνια στην επισκευή κινητών, σε μεγάλες εταιρίες.

Στο μεταξύ ήρθε και η απάντηση της Cosmote για τις χρεώσεις η οποία είναι γελοία (και εννοείται αρνητική)! Το τηλέφωνο συνδεδεμένο στο Wifi και κάνει κίνηση στο BIS στις 03.00 το πρωι για 25λεπτά, την οποία κίνηση δεν τη πιάνει ο μετρητής που έχουμε! Φαντάσματα φαίνεται έχουμε σπίτι με τεχνολογικές ορέξεις...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Επανέρχομαι με νεότερα. Καθώς η Cosmote δεν δέχεται την αμφισβήτηση των χρεώσεων, προχωρήσαμε σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Χθες μας κοινοποίησε η ΕΕΤΤ επιστολή η οποία απευθύνεται στην Cosmote για 2 υποθέσεις υπερβολικών χρεώσεων (τη δικιά μας και μία ακόμα) και ζητά εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση. Να δω τι "εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση" θα δώσουν...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...