Jump to content

Υπερβολικη χρεωση μεσω internet


alexandra85
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά μην μου πείτε ότι πολλοί καταναλωτές δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους... Παίρνουν όλοι smartphones επειδή είναι της μόδας και μετά τους έρχεται ο κούκος αηδόνι και κατηγορούν πάντα τους άλλους. ΔΕΝ λέω ότι αποκλείεται να έγινε λάθος στην περίπτωση της Βιολέττας. Αλλά δυστυχώς, οι περισσότεροι φουσκωμένοι λογαριασμένοι, οφείλονται σε λάθος χρήση των καταναλωτών.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 118
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

δυστυχως ολοι φταιμε σε αυτη την ζωη...και εμεις ως καταναλωτες πρεπει να ειμαι ενημερωμενοι και οι εταιριες να προσφερουν λυσεις
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά μην μου πείτε ότι πολλοί καταναλωτές δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους... Παίρνουν όλοι smartphones επειδή είναι της μόδας και μετά τους έρχεται ο κούκος αηδόνι και κατηγορούν πάντα τους άλλους. ΔΕΝ λέω ότι αποκλείεται να έγινε λάθος στην περίπτωση της Βιολέττας. Αλλά δυστυχώς, οι περισσότεροι φουσκωμένοι λογαριασμένοι, οφείλονται σε λάθος χρήση των καταναλωτών.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου, κι εγώ η ίδια θα ήμουν άνετα ένα υποψήφιο θύμα-θύτης από αυτά που περιγράφεις αν είχα άλλο τηλέφωνο ή αν χρησιμοποιούσα αππς κ μπροουζερ συνεχώς επειδή είμαι άσχετη με τη τεχνολογία. Το θέμα είναι ότι στην περίπτωσή μου είναι αδικία γιατί σου λέω 3 χρόνια έχω ββ, και κοσμοτε και υπηρεσια ΒΙΣ και κάνω 3 χρόνια την ίδια χρήση, δεν μπορεί από τη μια μέρα στην άλλη να υπερχρεώθηκε! Κάτι έπαιξε! Ούτε φασεμπουκ εχω ουτε κανενα αλλο ΣΜ για να γίνονται απντειτς...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου, κι εγώ η ίδια θα ήμουν άνετα ένα υποψήφιο θύμα-θύτης από αυτά που περιγράφεις αν είχα άλλο τηλέφωνο ή αν χρησιμοποιούσα αππς κ μπροουζερ συνεχώς επειδή είμαι άσχετη με τη τεχνολογία. Το θέμα είναι ότι στην περίπτωσή μου είναι αδικία γιατί σου λέω 3 χρόνια έχω ββ, και κοσμοτε και υπηρεσια ΒΙΣ και κάνω 3 χρόνια την ίδια χρήση, δεν μπορεί από τη μια μέρα στην άλλη να υπερχρεώθηκε! Κάτι έπαιξε! Ούτε φασεμπουκ εχω ουτε κανενα αλλο ΣΜ για να γίνονται απντειτς...

Κάνε γραπτό αίτημα στην cosmote αναφέροντας τον λογαριασμό που περιλαμβάνει την προβληματική χρέωση. "Αμφισβήτηση χρήσης υπηρεσιών" ουσιαστικά. Δηλαδή πχ. στο αίτημα θα λέει περιόδος χρήσης: 1η Δεκεμβρίου - 1η Ιανουαρίου. Υπάρχουν έτοιμες φόρμες στο σύστημα της cosmote αν πας σε κάποιο Γερμανό/cosmote. Στην εκτυπώνουν, συμπληρώνεις με 2 λόγια τι συνέβη και το στέλνουν στην cosmote. Πίστεψέ με, το εξετάζουν το θέμα. Σε πολλές περιπτώσεις επιστρέφονται χρήματα όταν διαπιστώνεται τεχνικό λάθος. Δεν γίνεται συχνά, αλλά γίνεται. Αν θυμάμαι καλά είπες για κάποιο περίεργο email που άνοιξες και που μπορεί να σου προκάλεσε το πρόβλημα. Αν είναι δυνατόν κάνε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και φτιάξε πάλι το λογαριασμό σου email.

Edited by camerakias
Link to comment
Share on other sites

Εχω ήδη κάνει και την αρνήθηκαν... Δε βγάζω άκρη σου λέω, έχω κάνει τα πάντα, και αύριο έχω κανονίσει να κάνω και φορματ το κινητό. έχω ήδη βγάλει τα email μου από το κινητό.
Link to comment
Share on other sites

Εχω ήδη κάνει και την αρνήθηκαν... Δε βγάζω άκρη σου λέω, έχω κάνει τα πάντα, και αύριο έχω κανονίσει να κάνω και φορματ το κινητό. έχω ήδη βγάλει τα email μου από το κινητό.

Συγγνώμη, όταν λες την αρνήθηκαν, εννοείς ότι σου ήρθε απάντηση? Γιατί αυτό κάνει κάποιες μέρες...

Link to comment
Share on other sites

Όχι μου απάντησαν -μου ήρθε στο σπίτι προχθες ενώ εγώ είχα κάνει την αίτηση στις 3 του μήνα, αλλά επειδή τους έιχα πιέσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μου το έστειλαν σε μέιλ την προηγούμενη εβδομάδα. Ουσιαστικά μου είπαν ότι από τον έλεγχο που κάνανε φαίνεται ότι εγώ έχω κάνει τις χρεώσεις από τον αριθμό μου μέσω της ΒΙΣ. Χαίρω πολύ χαιρόπουλος. Ούτε πώς μου είπαν, ούτε τίποτα. Απλώς ότι μπορούν για δική μου ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ να πληρώσω τμηματικά το ποσό, τύπου ότι μου κάνουνε και χάρη... ΤΑ ΖΩΑ!!! Εγώ μίλησα με τον υπεύθυνο κύριο μετά και ήρεμα και πολιτισμένα μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και εγώ ήρεμα και πολιτισμένα του είπα σας ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που η εταιρία μόνη της παραδέχεται ότι είναι ανίκανη να επιλύσει τα προβλήματα των πελατών της. Αυτό. Τι να το ψάχνουμε, θα αλλάξω εταιρία δν γίνεται αλλιώς...Απλώς ξεβολεύομαι πολύ με τη βοντα.τεσπα...
Link to comment
Share on other sites

Όχι μου απάντησαν -μου ήρθε στο σπίτι προχθες ενώ εγώ είχα κάνει την αίτηση στις 3 του μήνα, αλλά επειδή τους έιχα πιέσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μου το έστειλαν σε μέιλ την προηγούμενη εβδομάδα. Ουσιαστικά μου είπαν ότι από τον έλεγχο που κάνανε φαίνεται ότι εγώ έχω κάνει τις χρεώσεις από τον αριθμό μου μέσω της ΒΙΣ. Χαίρω πολύ χαιρόπουλος. Ούτε πώς μου είπαν, ούτε τίποτα. Απλώς ότι μπορούν για δική μου ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ να πληρώσω τμηματικά το ποσό, τύπου ότι μου κάνουνε και χάρη... ΤΑ ΖΩΑ!!! Εγώ μίλησα με τον υπεύθυνο κύριο μετά και ήρεμα και πολιτισμένα μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και εγώ ήρεμα και πολιτισμένα του είπα σας ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που η εταιρία μόνη της παραδέχεται ότι είναι ανίκανη να επιλύσει τα προβλήματα των πελατών της. Αυτό. Τι να το ψάχνουμε, θα αλλάξω εταιρία δν γίνεται αλλιώς...Απλώς ξεβολεύομαι πολύ με τη βοντα.τεσπα...

 

Σαν να διαβάζω την δική μου ιστορία...! Από τότε πάντως που πήγα σε Vodafone δεν εχω ξαναψάξει για WiFi, είμαι μονίμως με 3g!! Είμαι στο BIS 250 το οποίο σου δίνει 500mb ιντερνετ και δεν μπορώ να ξοδέψω πάνω από 300mb όσο και να σερφάρω! Επίσης πηγαίνω στο site και τσεκάρω ανα πάσα στιγμή πόσα mb μου έχουν απομείνει χωρίς να πρέπει να ενεργοποιήσω εγώ την υπηρεσία! και σε όλα τα παραπάνω βάλε και το sms που σου στέλνει αυτόματα όταν υπερβείς το 80% του BIS data σου! :D

Link to comment
Share on other sites

Σαν να διαβάζω την δική μου ιστορία...! Από τότε πάντως που πήγα σε Vodafone δεν εχω ξαναψάξει για WiFi, είμαι μονίμως με 3g!! Είμαι στο BIS 250 το οποίο σου δίνει 500mb ιντερνετ και δεν μπορώ να ξοδέψω πάνω από 300mb όσο και να σερφάρω! Επίσης πηγαίνω στο site και τσεκάρω ανα πάσα στιγμή πόσα mb μου έχουν απομείνει χωρίς να πρέπει να ενεργοποιήσω εγώ την υπηρεσία! και σε όλα τα παραπάνω βάλε και το sms που σου στέλνει αυτόματα όταν υπερβείς το 80% του BIS data σου! :D

 

Ναι φαντάζομαι...αλλά εγώ σκέψου δε χρησιμοποιώ το νετ μόνο mails, whatsapp, bbm αντε να μπω και 5-10 φορές το μήνα στο browser αν μου χρειαστεί κάτι. Τα τηλέφωνα είναι που χρησιμοποιώ πιο πολύ και όπως ξαναείπα όλοι έχουν κοσμοτε απτο κοντινό μου περιβάλλον και θα αναγκαστώ να είμαι με 2 κινητα για να πάρω και μια κοσμοτε καρτα να μιλάω μαζί τους, κατάλαβες; Γιαυτό το κυνηγάω μπας και... αλλά δε βλέπω άλλη λύση. Εγώ πάντως θα τους ενημερώσω ότι μίλησα και με άλλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα μπας και το επιλύσουν κάποια στιγμή, ή έστω αλλάξουν τη σύμβασή τους με τη ΡΙΜ...

Link to comment
Share on other sites

Όχι μου απάντησαν -μου ήρθε στο σπίτι προχθες ενώ εγώ είχα κάνει την αίτηση στις 3 του μήνα, αλλά επειδή τους έιχα πιέσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μου το έστειλαν σε μέιλ την προηγούμενη εβδομάδα. Ουσιαστικά μου είπαν ότι από τον έλεγχο που κάνανε φαίνεται ότι εγώ έχω κάνει τις χρεώσεις από τον αριθμό μου μέσω της ΒΙΣ. Χαίρω πολύ χαιρόπουλος. Ούτε πώς μου είπαν, ούτε τίποτα. Απλώς ότι μπορούν για δική μου ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ να πληρώσω τμηματικά το ποσό, τύπου ότι μου κάνουνε και χάρη... ΤΑ ΖΩΑ!!! Εγώ μίλησα με τον υπεύθυνο κύριο μετά και ήρεμα και πολιτισμένα μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και εγώ ήρεμα και πολιτισμένα του είπα σας ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που η εταιρία μόνη της παραδέχεται ότι είναι ανίκανη να επιλύσει τα προβλήματα των πελατών της. Αυτό. Τι να το ψάχνουμε, θα αλλάξω εταιρία δν γίνεται αλλιώς...Απλώς ξεβολεύομαι πολύ με τη βοντα.τεσπα...

H cosmote ελέγχει αν υπήρξε κάποιο τεχνικό λάθος και χρεώθηκες παραπάνω. Αν είδε όμως ότι το κινητό σου όντως μπήκε στο ιντερνετ, τότε δεν μπορεί να ξέρει πώς μπήκε και πού μπήκε και τί μπήκε....Και στην άλλη εταιρία που θα πας πρόσεξε εφαρμογές, ρυθμίσεις, κλπ. Κάτι πρέπει να 'γινε με το κινητό και όχι με την cosmote φοβάμαι. Γιατί μια χαρά τα λέμε από δω όλοι...αλλά εσύ πληρώνεις!

Link to comment
Share on other sites

@violetat

 

Αν το πρόβλημα ειναι το κοντινο σου περιβάλλον τοτε σαν ενδειξη συμπαράστασης στην "εξυπηρετικοτατη" Cosmote καλο θα ειναι να κανουν και αυτοι μια αιτηση φορητοτητας στην διπλανη εταιρια. Να τσουξει διπλα. Γιατι ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εταιρια που εχει θεμα με το BIS (παλαιοτερα μπορει να ειχε και η Wind δεν θυμαμαι αλλα πλεον με την ενσωματωση στα προγραμματα DATA δεν υφισταται). Ας φτιαξουν σωστο customer service για αρχη, γιατι με το whatsup εχουν βαλει το δαχτυλο στο απαυτο τους και καθονται και ρεμβαζουν νομιζωντας οτι οι καταναλωτες θα ειναι ζωα εσαεί

Φιλιππος

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ομοιοπαθής?με χρέωσε η κοσμοτε 376,00 ευρω ο λογαριασμος,200+ το bis..στο buyers remorse μου γραφει ακριβως το ιδιο νουμερο KB με σενα βιολεττα!το πολυ περιεργο ειναι οτι βλεπω χρεωσεις στην αναλυτικη ωρες που κοιμαμαι ή ειμαι στο μετρο που η αγαπητη κοσμοτε δεν εχει σημα η στο τρενο,οπως επισης και οταν ειμαι στη δουλεια μου που δουλευω σε pc με προσβαση στο net οποτε δεν εχω αναγκη να μπαινω απο το κινητο μου!το ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ομως απο ολα ειναι οτι βλεπω χρεωση την ωρα που ημουν μεσα στο σπηλαιο περαματος στα Γιαννενα που δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ειχα ουτε το ελαχιστο σημα!παντως μολις μου απορριψανε την αμφισβητηση λογαριασμου αλλα ετοιμαζομαι για μεγαλη μαχη...
Link to comment
Share on other sites

ομοιοπαθής?με χρέωσε η κοσμοτε 376,00 ευρω ο λογαριασμος,200+ το bis..στο buyers remorse μου γραφει ακριβως το ιδιο νουμερο KB με σενα βιολεττα!το πολυ περιεργο ειναι οτι βλεπω χρεωσεις στην αναλυτικη ωρες που κοιμαμαι ή ειμαι στο μετρο που η αγαπητη κοσμοτε δεν εχει σημα η στο τρενο,οπως επισης και οταν ειμαι στη δουλεια μου που δουλευω σε pc με προσβαση στο net οποτε δεν εχω αναγκη να μπαινω απο το κινητο μου!το ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ομως απο ολα ειναι οτι βλεπω χρεωση την ωρα που ημουν μεσα στο σπηλαιο περαματος στα Γιαννενα που δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ειχα ουτε το ελαχιστο σημα!παντως μολις μου απορριψανε την αμφισβητηση λογαριασμου αλλα ετοιμαζομαι για μεγαλη μαχη...

 

καλο κουραγιο φιλε, να σε ρωτησω πιο προγραμμα bis εχεις?

Link to comment
Share on other sites

καλο κουραγιο φιλε, να σε ρωτησω πιο προγραμμα bis εχεις?

 

Το BlackBerry Internet Solution-CΟSMOTE Professional με τα 100mb...μου ερχεται παρασκευη η αρνητικη απαντητικη επιστολη,και παιρνω καπακι τηλεφωνο και ζηταω την κυρια που υπογραφει..μου ειπαν οτι λειπει και οτι θα επιστρεψει απο βδομαδα.. και τους λεω ας με παρει καποιος αλλος που να μπορω να μιλησω μαζι του..οκ μου λεει θα ενημερωθει συναδελφος και θα σας παρει..ε ακομα περιμενω...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Rixnw petonia, dixtu klp kai oti piasei... Ws dikigoros, mpika edw mesa, giati psaxnw sxetiko uliko gia mia pelatissa... Diafwnw me autous pou lene, oti ftaiei o katanalwtis - xristis. Apeutheinthite stin geniki grammateia katanalwti, opote den tha sas stoixisei. Min plirwnete kati epeidi sas lene oti to xrwstate.. prepei na uparxei nomimi aitia kai seis na epwfeleisthe autou.... eidimi papala. epeita παραβιάζονται οι γενικοί όροι συναλλαγών... κάντε google και ενημερωθείτε... αλλιώς είτε πληρώστε την εταιρεία, είτε το δικηγόρο.... διαλέγετε...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλωσήρθες smartboy,

 

θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι, σύμφωνα με τους Όρους τους οποίους αποδέχτηκες κατά την εγγραφή σου αλλά και σύμφωνα με την προειδοποίηση στα δεξιά του πεδίου πληκτρολόγησης απάντησης, δεν επιτρέπεται η γραφή με greeklish. Επόμενα όμοια μηνύματα θα διαγράφονται χωρίς ειδοποίηση.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπερα σε ολους. στις 11/4 αγορασα το πρωτο μου blackberry 9320 και 15 ημερες μετα λαμβανω ενημερωτικο μυνημα απο την cosmote οτι παρατηρηθηκε αυξημενη χρηση τηλεπικοινωνιακων υπηρεσιων και να καταβαλλω το ποσο των 400 ευρω για να μην γινει διακοπη. χθες μαλιστα επικοινωνησαν μαζι μου και με ενημερωσαν οτι λογαριασμος θα ειναι πολυ μεγαλυτερος τα 400 ειναι απλα προκαταβολη και αν δεν τα δωσω θα μου κοψουν το κινητο το Μ.Σαββατο.

και εδω παρουσιαζονται τα εξης θεματα. δεν ξερουν απο που προεκυψε αυτο το ποσο γιατι δεν εχει βγει ακομα ο λογαριασμος.ξερουν απλα οτι πρεπει να τα πληρωσω. ο επομενος λογαριασμος ωστοσο θα βγει στις 10 μαιου. αρα αναμενω ενα εξωφρενικο ποσο.

Να προσθεσω πως οταν αγορασα την συσκευη μου προτεινανε στο καταστημα cosmote να προσθεσω οποσδηποτε ιντερνετ οποτε εκανα και μια συνδεση 2GB πανω στο συμβολαιο μου. Υποψιασμενη λοιπον οτι εχει να κανει με αυτο καλω ξανα στην cosmote και μου λενε οτι δεν μπορουν να δουν τι χρηση εχω κανει, οτι ναι το ΒΙΣ ειναι ενεργοποιημενο αλλα.......κακως μου κανανε και εξτρα συνδεση για ιντερνετ διοτι το blackberry δεν χρησιμοποιει το ιντερνετ της cosmote (?) αλλα κατι αλλο που χρεωνει 6 ευρω το καθε ΜΒ.

Αν και με θεωρουσα νοημων ανθρωπο καπου εκει μπερδευτηκα οποτε απευθυνομαι σε εσας για βοηθεια.

Link to comment
Share on other sites

κακως μου κανανε και εξτρα συνδεση για ιντερνετ διοτι το blackberry δεν χρησιμοποιει το ιντερνετ της cosmote (?) αλλα κατι αλλο που χρεωνει 6 ευρω το καθε ΜΒ.

 

εδώ "χάθηκα" κι εγώ, ελπίζω να βρεθεί κάποιος που γνωρίζει για να δούμε τι παίζει εδώ πέρα

Link to comment
Share on other sites

εδώ "χάθηκα" κι εγώ, ελπίζω να βρεθεί κάποιος που γνωρίζει για να δούμε τι παίζει εδώ πέρα

 

και εγω το ελπιζω..μαλιστα εκεινη που με πηρε να με ενημερωσει μου προτεινε να παω σε ενα καταστημα γερμανος για να κοιταξουν τις ρυθμισεις. φυσικα εκει μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι. να αφησω να μου το κοψουν και οταν ερθει ο λογαριασμος να ξαναπαω.

επισης ειδαμε οτι στο κινητο μου, στην κατασταση υπηρεσιων στo πεδιo blackberry internet service λεει οτι δεν εχει γινει συνδεση. υποτιθεται ομως οτι εχει γινει γιατι με οσους μιλησα στην cosmote το βλεπουν ενεργοποιημενο. μπερδεμα....

Link to comment
Share on other sites

στην cosmote δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις τα mb του προγραμματος σου για bb.πρεπει να παρεις το εξτρα πακετο που αναφερεις με τα 6e.προσφατα ηρθα απο vodafone οπου τα mb του προγραμματος σου μπορουσες να τα χρησιμοποιησεις για το bis.

αποτελεσμα ειναι να μην χρησιμοποιω το bb οπως πρεπει και ψαχνω για αλλο κινητο.

δεν ειναι η πρωτη που το παθαινει..αν δεις στο φορουμ υπαρχουν και αλλοι που την εχουν παησει ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ας τα πάρουμε ενα ενα.

Πρώτον επειδη θα ειναι πρωτος λογαρισμος πληρωνεις και το παγιου του επομενου.

Δευτερον κακως σου κανανε εξτρα ςυμβολαιο internet 2gb. Εδω θα κανεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ένσταση.

Τρίτον, για ενεργοποιήσεις το bis, πρεπει να υπεγραψες το εγγραφο "Οροι κ προϋποθέσεις χρήσης της υπηρεσίας BlackBerry Internet Solution απο την Cosmote".

Εδω αν δεν υπεγραψες είτε δεν εχεις BIS, ειτε στο ενεργοποιήσαν παρατύπως.

Αν το υπεγραψες λογικά γνωριζεις πιο απ τα 3 πακετα διαλεξες. Δηλ BIS Cosmote Professional, BIS cosmote professional plus, BIS cosmote Pay as you go.

 

Λοιπόν για να μην περιμένεις ποτε θα σου ερθει ο λογαριασμός και κυριως για να μην γινει κανα 800ρι, σου προτείνω να πας σε ενα καταστημα κοσμοτε (οχι γερμανο ) και να ζητησεις εκτυπωση λογαριασμου.

Δες που γιναν οι χρεωσεις. Θεωρητικά παντα υπαρχει η πιθανοτητα να εκανες εσυ ή καποιος αλλος κλησεις στην Αυστραλία.

 

Και τα ξανα λεμε...

BlackBerry Passport and a Playbook
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ας τα πάρουμε ενα ενα.

Πρώτον επειδη θα ειναι πρωτος λογαρισμος πληρωνεις και το παγιου του επομενου.

 

δεν θα ειναι πρωτος λογαριασμος.η συνδεση προϋπήρχε και το ββ το πηρα μετρητοις. οποτε η υπαλληλος μου εκτυπωσε εξτρα το συμβολαιο για το ιντερνετ και απ' οτι θυμαμαι ρωτησε τον υπευθυνο του καταστηματος για το bis και μετα πηρε τηλεφωνο για την ρυθμιση. θα ξαναπαρω στην cosmote τωρα μπας και βγαλω ακρη..

Link to comment
Share on other sites

επικοινωνησα ξανα με την cosmote τωρα και μου ειπανε οτι το bis ειναι ενεργοποιημενο αλλα ειναι το μηδενικο. οτι το anyway που μου κανανε στο καταστημα δεν εχει καμια σχεση με το ββ και κακως μου το κανανε γιατι εγω θεωρησα οτι εχω 2GB ενω δεν ειχα τιποτα. φυσικα εφοσον εχω δεσμευτει στο αnyway δεν μπορω να το διακοψω τωρα.
Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια σε έβαλαν στο πρόγραμμα BIS όπου χρεώνεσαι για κάθε ΜΒ που σπαταλάς, αν κατάλαβα καλά.

Παλιά είχα κ εγώ θέματα με την cosmote+BIS.

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...