Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Νομιζω ειμαι στο σωστο θεμα.

Αξεσουαρ για Sony Ericsson Xperia Neo V.

Ειμαι αναμεσα στις ακολουθες επιλογες :

 

Θηκη :

http://www.ebay.com/itm/For-Sony-Ericsson-Xperia-Neo-V-Black-Synthetic-Pu-Leather-Pull-Tab-Case-Cover-/300627493046?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item45fecb80b6

http://www.ebay.com/itm/CLEAR-WHITE-GEL-TPU-HYBRID-COVER-CASE-FOR-SONY-ERICSSON-XPERIA-NEO-V-MT15I-/140726410019?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item20c3f29b23

http://www.ebay.com/itm/Black-TPU-Gel-Glossy-Soft-Case-Cover-For-Sony-Ericsson-Xperia-neo-V-MT11i-/390404077977?pt=PDA_Accessories&hash=item5ae5e57999

http://www.ebay.com/itm/Purple-Android-Zipper-Velvet-Case-Pouch-For-Sony-Ericsson-Xperia-neo-V-MT11i-/320807969535?pt=PDA_Accessories&hash=item4ab1a522ff

 

Θήκη + Προστασια οθονης :

http://www.ebay.com/itm/Purple-Android-Zipper-Velvet-Case-Pouch-For-Sony-Ericsson-Xperia-neo-V-MT11i-/320807969535?pt=PDA_Accessories&hash=item4ab1a522ff

http://www.ebay.com/itm/BLUE-SILICONE-SKIN-CASE-COVER-SCREEN-GUARD-FOR-SONY-ERICSSON-XPERIA-NEO-V-/170805534800?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item27c4cda050

 

Προστασια Οθονης :

http://www.ebay.co.uk/itm/5X-Screen-protector-Sony-Ericsson-XPERIA-NEO-MT15i-/170683427830?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item27bd866bf6#ht_4130wt_1139

 

Κάρτα μνήμης :

http://www.ebay.com/itm/New-16GB-Class10-MicroSDHC-Micro-SD-HC-TF-Flash-Memory-Card-OEM-BOX-HOT-SELL-/290695017232?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43aec5f310

 

Τι μου προτεινετε???

 

Δεν εχει κανεις, καμια γνωμη?!?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Οποιος εχει καλη εμπειρια απο SE Service Point εντος Αττικης, παρακαλω να γραψει τα στοιχεια ή να μου στειλει pm, αν θεωρειται διαφημιση.

Θελω να στειλω ενα κινητο τηλεφωνο SE Xperia Mini Pro και καποια κουμπια δεν κανουν καλη επαφη. Ειναι εντος εγγυησης.

Ευχαριστω προκαταβολικα.

Καπου....κάπως....κάποτε.....κάτι πήγε ΠΟΛΥ ΣΤΡΑΒΑ στην εξέλιξη του ανθρώπινου ειδους :lol:
Link to comment
Share on other sites

Πήγα το κινητό του αδερφού μου (X8) στο Service point στο Γέρακα. Έτρεχε custom rom και λόγω χαλασμένου pc, όταν το σύνεδεσε πάνω στο pc, έκαψε τη πλακέτα. Είπαν θα ειδοποιήσουν σε 5 εργάσιμες. Μετά από 1.5 βδομάδα έστειλαν μήνυμα ότι το κινητό φτιάχτηκε και να πάω να το παραλάβω. Άλλαξαν πλακέτα. Εγώ έμεινα ευχαριστημένος από το Service και το συστήνω..
Link to comment
Share on other sites

Πήγα το κινητό του αδερφού μου (X8) στο Service point στο Γέρακα. Έτρεχε custom rom και λόγω χαλασμένου pc, όταν το σύνεδεσε πάνω στο pc, έκαψε τη πλακέτα. Είπαν θα ειδοποιήσουν σε 5 εργάσιμες. Μετά από 1.5 βδομάδα έστειλαν μήνυμα ότι το κινητό φτιάχτηκε και να πάω να το παραλάβω. Άλλαξαν πλακέτα. Εγώ έμεινα ευχαριστημένος από το Service και το συστήνω..

Σε ευχαριστω για την απαντηση! Μηπως θες να μου δωσεις καποιο στοιχειο οπως δ/νση ή τηλεφωνο?

Αν παραβαινει τους ορους του forum, κανε το σε παρακαλω με ενα pm.

 

Και παλι σε ευχαριστω!

:)

 

υγ

Στο ζηταω γιατι δεν βρηκα κατι με αναζητηση στο google.

Edited by alexnir
Καπου....κάπως....κάποτε.....κάτι πήγε ΠΟΛΥ ΣΤΡΑΒΑ στην εξέλιξη του ανθρώπινου ειδους :lol:
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση! Μηπως θες να μου δωσεις καποιο στοιχειο οπως δ/νση ή τηλεφωνο?

Αν παραβαινει τους ορους του forum, κανε το σε παρακαλω με ενα pm.

 

Και παλι σε ευχαριστω!

:)

 

υγ

Στο ζηταω γιατι δεν βρηκα κατι με αναζητηση στο google.

 

Πιθανότατα μεταφέρθηκε εκεί αυτό του Αμαρουσίου που έκλεισε.

Διεύθυνση: Αλοννήσου και Σάμης 15, Γέρακας

Τηλ: 2106619010

Link to comment
Share on other sites

Περιττό να πώ σε όλους ότι το κινητό μου Xperia Neo V είναι στο service"ARVATO" στην Αθήνα το οποίο συνεργάζεται με το Πλαίσιο και πήγε εκεί στις 4 Απριλίου ( μία βδομάδα πρίν το Πάσχα ) με πρόβλημα στην οθόνη αφής, εντός εγγύησης.

 

1 μήνα και μια βδομάδα μετά το κινητό είναι ακόμα εκεί, περιμένουν λέει ανταλλακτικά.

Δε τρέχει τίποτα δηλαδή παιδιά, 1 μήνα χωρίς κινητό και όλα οκ. Ξεφτίλα.

 

Δε φταίει κανείς όμως, ούτε χρειάζεται να κάνουμε τίποτα εμείς που είμαστε καλοκαιριάτικα χωρίς το καινούργιο μας κινητό που πριν καλά καλά μάθουμε να το δουλεύουμε χάλασε. Πώς? στόκ ανταλλακτικών στην Ελλάδα? Πλάκα κάνεις έτσι? Εδώ η πολιτική είναι μάλλον φέρε το κινητό σου και θα παραγγείλουμε απ τα βάθη της Κίνας μέσω ebay ανταλλακτικά να στο φτιάξουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
τελικα με τα παραεισαγωγης και τις εγγυησεις τι παιζει γιατι εχουμε χασει λιγο τη μπαλα με τους νομους και τα service των διαφορων εταιριων.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα στο φόρουμ,

 

Δεν ξέρω αν το ποστάρω σε σωστή ενότητα αλλά το παρόν είναι για να καταγγείλω το service της sony ericsson.

 

Αγόρασα το συγκεκριμένο κινητό (sony ericsson hazel) τον Ιούνιο του 2011 και απο τον προηγούμενο μήνα ξεκίνησε να έχει προβλήματα στη φόρτιση. Τις τελευταίες μέρες το πρόβλημα έγινε εντονότερο. Το πρόβλημα είχε δύο διαστάσεις: είτε δεν έκανε καθόλου επαφή οπότε το ζόριζα μέχρι να κάνει, είτε το κινητό έδειχνε ότι έκανε κανονικά επαφή, η ένδειξη δηλαδή ήταν ότι φόρτιζε κανονικά και όταν το έβγαζα απο τη πρίζα μετά απο 2 ώρες τελικά το κινητό δεν είχε φορτιστεί καθόλου. Το δεύτερο πρόβλημα απο'οτι καταλαβαίνετε ήταν πολύ ενοχλητικό διότι σου δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι το κινητό φορτίζει με αποτέλεσμα να χάνεις χρόνο που ίσως χρειαστείς το κινητό.

 

Το πήγα λοιπόν στο service της ericsson στη Καλλιθέα και μετά απο 2 μέρες με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται σε υγρασία και ότι δεν καλύπτεται απο εγγύηση. Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το κινητό δεν το έχω ρίξει ΠΟΤΕ σε νερό, για αυτό και μου έκανε εντύπωση η ετυμηγορία του service. Το ότι μπορεί να προκλήθηκε απο επαφή με ιδρωμένα χέρια μου φαίνεται ακραίο, υποτίθεται ότι κατασκευαστικά το κινητό πρέπει να αντέξει σε κάποια νορμαλ χρήση. Επίσης τους ζήτησα να φτιάξουν τουλάχιστον το θεματάκι με τη λάναθασμένη ένδειξη ότι το κινητό φορτίζει (κάτι που θεωρώ ότι είναι πρόβλημα hardware διότι είχα παρόμοιο πρόβλημα με φόρτιση και σε παλαιότερο ericsson αλλά εκείνο απλά δεν έκανε επαφή και η ένδειξη ήταν σωστή, ότι δηλ. δεν φορτίζει) αλλά αρνήθηκαν και είπαν ότι σχετίζεται με την υγρασία.

 

Τι μου προτείνετε να κάνω? Μπορώ να διεκδικήσω κάτι? Είχατε παρόμοια προβλήματα φόρτισης με το hazel?

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι 100% σίγουρος ότι δεν του έχεις ρίξει νερό. Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο τότε θα είχε καταστραφεί ολοσχερώς. Το θέμα της υγρασίας είναι κάτι το οποίο πολύ εύκολα μπορείς και εσύ και το service να αντιληφθείτε. Όλα τα κινητά έχουν μια ταινία η οποία αλλάζει χρώμα όταν το κινητό έχει εκτεθεί σε υγρασία.

 

Αυτό λοιπόν που μπορείς να κάνεις είναι να τους ζητήσεις να σου αποδείξουν πως συμπέραναν ότι το πρόβλημα προέρχεται από υγρασία. Αν σου πουν για την ταινία τότε τους ευχαριστείς ευγενικά και αποχωρείς. Έχουν απόλυτο δίκιο και εσύ δεν έχεις εγγύηση. Άρα θα πρέπει να πληρώσεις για το φτιάξεις.

 

Αν όμως σου πουν ότι ξέρουμε εμείς, τα βλέπουμε κάθε μέρα αυτά, δεν θα μας μάθεις τώρα τη δουλειά μας, ο θεός Μανιτού είναι με το μέρος κτλ κτλ τότε αφήνω στην ψυχοσύνθεσή σου και τον χαρακτήρα σου την αντίδραση σου.

 

Επίσης προτού αρχίσουμε να θεωρούμε ότι έχει πρόβλημα η πλακέτα ή ότι χρειάζεσαι repair λογισμικού κάνε τα εξής: αν υπάρχει δυνατότητα χρησιμοποίησε άλλο φορτιστή και βγάλε την μπαταρία από το Hazel και βάλτην σε κάποιο άλλο κινητό για να δεις αν θα φορτίσει σωστά.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φόρουμ,

 

Δεν ξέρω αν το ποστάρω σε σωστή ενότητα αλλά το παρόν είναι για να καταγγείλω το service της sony ericsson.

 

Αγόρασα το συγκεκριμένο κινητό (sony ericsson hazel) τον Ιούνιο του 2011 και απο τον προηγούμενο μήνα ξεκίνησε να έχει προβλήματα στη φόρτιση. Τις τελευταίες μέρες το πρόβλημα έγινε εντονότερο. Το πρόβλημα είχε δύο διαστάσεις: είτε δεν έκανε καθόλου επαφή οπότε το ζόριζα μέχρι να κάνει, είτε το κινητό έδειχνε ότι έκανε κανονικά επαφή, η ένδειξη δηλαδή ήταν ότι φόρτιζε κανονικά και όταν το έβγαζα απο τη πρίζα μετά απο 2 ώρες τελικά το κινητό δεν είχε φορτιστεί καθόλου. Το δεύτερο πρόβλημα απο'οτι καταλαβαίνετε ήταν πολύ ενοχλητικό διότι σου δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι το κινητό φορτίζει με αποτέλεσμα να χάνεις χρόνο που ίσως χρειαστείς το κινητό.

 

Το πήγα λοιπόν στο service της ericsson στη Καλλιθέα και μετά απο 2 μέρες με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται σε υγρασία και ότι δεν καλύπτεται απο εγγύηση. Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το κινητό δεν το έχω ρίξει ΠΟΤΕ σε νερό, για αυτό και μου έκανε εντύπωση η ετυμηγορία του service. Το ότι μπορεί να προκλήθηκε απο επαφή με ιδρωμένα χέρια μου φαίνεται ακραίο, υποτίθεται ότι κατασκευαστικά το κινητό πρέπει να αντέξει σε κάποια νορμαλ χρήση. Επίσης τους ζήτησα να φτιάξουν τουλάχιστον το θεματάκι με τη λάναθασμένη ένδειξη ότι το κινητό φορτίζει (κάτι που θεωρώ ότι είναι πρόβλημα hardware διότι είχα παρόμοιο πρόβλημα με φόρτιση και σε παλαιότερο ericsson αλλά εκείνο απλά δεν έκανε επαφή και η ένδειξη ήταν σωστή, ότι δηλ. δεν φορτίζει) αλλά αρνήθηκαν και είπαν ότι σχετίζεται με την υγρασία.

 

Τι μου προτείνετε να κάνω? Μπορώ να διεκδικήσω κάτι? Είχατε παρόμοια προβλήματα φόρτισης με το hazel?

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φιλε μου ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα σε ενα W810, και σε μενα τα ιδια ειπαν οταν το πηγα για επισκευη. Τους μουτζωσα και εφυγα. Στο hazel ομως που εχω και εγω η Sony ericsson ισχυριζεται οτι ειναι αδιαβροχο. Οποτε ο ισχυρισμος τους για υγρασια ειναι απλα για γελια.

Μπορεις να τους κυνηγησεις με αγωγηκαι καταγγελια στο Υπουργειο Εμποριου. Μην κανεις μονο ενα απλο εξωδικο, τσαμπα κοπος, ειμαι της δουλειας και ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το hazel λανσαρίστηκε στην αγορά ως αδιάβροχο κινητό. Πως προέκυψε αυτό;
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

το να έχει πρόβλημα ο φορτιστής το έχουμε σκεφτεί;
Naxos Guide App - Ο οδηγός για κινητά τηλέφωνα που σας οδηγεί κατευθείαν στα καλύτερα…
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το hazel λανσαρίστηκε στην αγορά ως αδιάβροχο κινητό. Πως προέκυψε αυτό;

Δεν εννοει βεβαια κατω απο τη θαλασσα, αλλα αντεχει σε νερο! Το θυμαμαι καλα οταν το ειχα παρει, αλλα αλλαξε το site και δεν μπορω να το βρω, παρα μονο απο εδω:

Απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα, εδω ( http://www.electroniki.gr/electroniki/el_gr/sony-ericsson-hazel-j20i.php)

στην τελευταια παραγραφο λεει:

"ΑΣ ΒΡΕΞΕΙ

Πάρτε λίγο φρέσκο αέρα. Τί κι αν ο ουρανός είναι γκρίζος. Λίγη βροχή δεν βλάπτει. Το Hazel είναι αδιάβροχο."

 

Και επισης εδω στην τεταρτη σελιδα λεει τα ιδια:http://www-support-downloads.sonymobile.com/j20/whitepaper_EN_j20_hazel.pdf

Link to comment
Share on other sites

"The Sony Ericsson Hazel™ phone is splash proof."

Πρόσεξε τι λεει. Όχι αδιάβροχο (=water proof) αλλά splash proof (=αντοχή στις σταλαγματιές). Η μετάφραση που έχουν κάνει στην Ηλεκτρονική μάλλον είναι λίγο αισιόδοξη!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω κάτι που ανακάλυψα και πιθανώς να βοηθήσει πολλούς χρήστες Sony Ericcson κινητών που έχουν το ίδιο πρόβλημα. Το περασμένο καλοκαίρι το C510 του πατέρα μου μας έκανα διάφορα νούμερα, όπως έσβηνε από μόνο του, έβγαζε διπλή οθόνη, δηλαδή κομμένη στα δυο, μια πάνω, μια κάτω. Το αλλάξαμε με το C5-03, αλλά δυστυχώς πνίγηκε στην Θάλασσα και έπρεπε να γυρίσουμε στο C510. Δεν μπορούσα με τίποτε να το κάνω να λειτουργήσει σωστά μέχρι που του έριξα οινόπνευμα αφαιρώντας την μπαταρία και ως δια μαγείας τα προβλήματα λύθηκαν! Ίσως ήταν θέμα σκόνης!
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν αγοράσω κινητό της sony από amazon γερμανίας η εγγύηση ισχύει κανονικά εδώ στην Ελλάδα ή έχουμε παρατράγουδα?

Καθώς είναι ίδια τιμή to p εκεί με τα παραεισαγωγής εδώ και έχει και το χρώμα που θέλω κόκκινο.

Link to comment
Share on other sites

Αν το κινητό που θα αγοράσεις απ' έξω εισάγεται επίσημα από τη Sony Hellas και στην Ελλάδα τότε, ναι, ισχύει
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση. Πιστεύω πως είναι καλύτερο για το θέμα της εγγύησης να αγοραστεί απέξω παρά από εδώ παραεισαγωγής.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα,

 

Μόλις σήμερα παρατήρησα ένα γκριζωπό σημείο στην οθόνη του τηλεφώνου, μάλλον πρόκειται για καμένο pixel, το τηλέφωνο το έχω γύρω στον 1 μήνα. Ξέρει κανείς τι καλύπτει η εγγύηση της sony σχετικά με τα καμμένα πιξελ? στα πόσα καμμένα pixel σου αλλάζουν την οθόνη?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Χωρις αποδειξη αγορας δεχονται κινητα εντος εγγυησης πχ μεσω σειριακου;

 

εαν εχασες την αποδειξη, μπορεις να πας στο καταστημα που το αγορασες και να σου δωσουν φωτοτυπια της αποδειξης. Εαν δεν την εχουν στο καταστημα, θα πρεπει να επικοινωνησουν με το λογιστηριο και να τους στειλει το αντιγραφο αποδειξης

Link to comment
Share on other sites

Τα παρακάτω συνέβησαν στις 13/9/12 στο επέσιμο servis της s.e Χανίων

Η τιμή της καλωδιοταινίας για C905 είναι 40ε (προφανός δεν ήθελε να μου την δώσει για να την αλλάξω μόνος μου).

Σε τυχαία ερώτηση πρίν ενάμιση περίπου χρόνο (αλλά με την πρόθεση να το επισκευάσω) ο ΙΔΙΟΣ άνθρωπος μου είπε:

"το ανταλλακτικό αυτό δεν κάνει πάνω απο 5-6ε"

Συγχαριτήρια λοιπών στην πολιτική που ακολουθεί το συγκεκριμένο servis και στο "καλό" που κάνει σε μία τόσο γνωστή εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...