Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από εδώ: http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/protection_of_consumers/l32022_el.htm

Η έννοια της νόμιμης εγγύησης αφορά τη νομική προστασία του αγοραστή από ελαττώματα των αγορασθέντων προϊόντων. Η νομική αυτή προστασία έχει καταστεί υποχρεωτική από το νόμο και δεν εξαρτάται από τη σύμβαση. Η οδηγία θεσπίζει κατά τον τρόπο αυτό την αρχή της συμμόρφωσης του προϊόντος προς τους όρους της σύμβασης.

 

Η έννοια της εμπορικής εγγύησης, αντίθετα, προϋποθέτει την εκδήλωση της βούλησης ενός ατόμου, του εγγυητή, ο οποίος αυτοκαθίσταται υπεύθυνος για ορισμένα ελαττώματα.

 

Συμμόρφωση της εμπορικής εγγύησης

 

Η εμπορική εγγύηση, δεσμεύει νομικά τον πωλητή ή παραγωγό που την προσφέρει σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο έγγραφο της εγγύησης και στη σχετική διαφήμιση. Η εγγύηση πρέπει να επισημαίνει ότι ο καταναλωτής έχει εξάλλου τα νόμιμα δικαιώματα και να καθορίζει σαφώς ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει επίσης να προσδιορίζει σε απλή και κατανοητή γλώσσα το περιεχόμενο της εγγύησης και τα ουσιαστικά στοιχεία που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της εγγύησης, και κυρίως τη διάρκεια και την εδαφική της έκταση καθώς και το όνομα και τη διεύθυνση του εγγυητή.

 

Στο παράδειγμα που αναφέρεις δεν διαφωνώ αγαπητέ. Όντως θα απευθυνθείς από εκεί που το αγόρασες ή στην κατασκευάστρια εταιρία για αντικατάσταση. Δεν μπορεί δηλαδή να αγοράσεις κάτι από τον Γερμανό και να ζητήσεις τα ρέστα από το πλαίσιο.

 

Όσο για το εξάμηνο που λέγαμε ο νόμος είναι σαφής: εάν το ελάττωμα παρουσιαστεί σε αυτό το χρονικό διάστημα τότε τεκμαίρεται ότι υπήρχε και κατά τον χρόνο παράδοσης. Δεν βλέπω να λέει πουθενά: αφού ελεγχθεί κλπ κλπ.

Αυτά που παραθέτεις δεν αντιδιαστέλουν αυτά που γράφω παραπάνω. Αντίθετα τα αποδεικνύουν. Εάν κάτσει κανείς και διαβάσει προσεκτικά.

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αυτά που παραθέτεις δεν αντιδιαστέλουν αυτά που γράφω παραπάνω. Αντίθετα τα αποδεικνύουν. Εάν κάτσει κανείς και διαβάσει προσεκτικά.

 

Στην τελικη, συμφωνα με οσα διαβαζω, ο κατασκευαστης ειναι υποχρεωμενος για 6 μηνες και ο πωλειτης για 2 χρονια "εγγυσης" οτι αν υπηρχε καποιο κατασκευαστικο προβλημα απο την αρχη ή λιγοτερα χαρακτηριστικα απο τα διαφημιζομενα θα επισκευασει/αντικαταστησει κτλ κτλ την συσκευη.

Απο κει και περα παμε στην εμπορικη εγγυηση την οποια οριζει ο πωλητης και μπορει να εχει οση διαρκεια ορισει ο πωλητης αλλα και να την εμπλουτισει οπως θελει ( π.χ. σου δινω συσκευη μεχρι να φτιαχτει η δικη σου ) αλλα να μην δινει λιγοτερα απο την νομικη εγγυηση.

 

Σωστα καταλαβα ή κανω καποιο λαθος?

Αν ειναι θα ηθελα να το ξερω.

Ευχαριστω.

 

 

Υ.Γ. για το τί ισχυει για προίοντα εισαγωγης παμε σε αλλο κεφαλαιο που εχει να κανει με την υπαρξη αντιπροσωπειας στην εκαστοτε χωρα, τις συμφωνιες με κεντρικα κτλ κτλ κτλ.

no sig...
Link to comment
Share on other sites

Τελικά νομίζω ότι διαφωνούμε (ή νομίζουμε ότι διαφωνούμε) ως προς το ποιος έχει την ευθύνη που απορρέει από το νόμο και όχι τόσο για το περιεχόμενο. Η τελική ευθύνη μεταβιβάζεται στην κατασκευάστρια (νόμιμη εγγύηση) ενώ μερική ευθύνη έχει ο πωλητής (εμπορική εγγύηση) αναφορικά με τους χρόνους εμφάνισης του ελαττώματος.

 

Το ανάποδο φίλε, ο πωλητής για όσο διάστημα θέλει ενώ ο κατασκευαστής για 2 χρόνια.

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

@ cookieman ευγε για το post!

 

Βασικα...οχι. Αλλο λεω.

Παραδειγμα που μου εχει τυχει.

Οθονες υπολογιστη της Samsung εχουν στο κυκλωμα τροφοδοσιας πυκνωτες αθλιας ποιοτητας που η διαρκεια ζωης τους ειναι 1 - 2 χρονια το ΠΟΛΥ. Εξακριβωμενο απο πολλους και εμενα επισης.

Αν εγω παρω την οθονη και ο πωλητης μου δωσει εγγυηση 1 χρονο αλλα το προβλημα παρουσιαστει στους 15 μηνες τοτε τί? Εφταιγα εγω? Οχι. Φυσικα και ειναι προβλημα που υπηρχε απο το εργοστασιο. Φυσικα και υπηρχε το προβλημα κατα την παραδοση του προιοντος απλα δεν ειχε παρουσιαστει μεχρι τοτε.

 

Πως διαφερει η κανονικη εγγυηση με αυτο που λες δεν εχω καταλαβει.

 

Οχι δεν σε καλυπτει η εγγυηση αφου σου εδωσε 1 χρονο. Δεν υπηρχε προβλημα κατα την παραδοση του προιοντος για να πας στα 2 χρονια του νομου. Το οτι βαζει χαμηλης ποιοτητας πυκνωτες με αποτελεσμα να μην εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης αυτο δεν σημαινει οτι ηταν προβληματικοι οταν στο πουλησε. Διαφορετικα αν εβαζε καλυτερους πυκνωτες θα λεγαμε οτι εχει εγγυηση 10 χρονια γιατι τοσο κρατανε αυτοι; Δεν το κανουν αυτο οι εταιριες.

 

Η νομιμη εγγυηση των 2 ετων αφορα περιπτωσεις που θα παραλαβεις ενα προιον και θα ειναι ελαττωματικο απο την αρχη ή θα του λειπουν ιδιοτητες που σου διαφημισε ο πωλητης. Μπορει να μην το διαπιστωσεις στην αρχη αλλα να το καταλαβεις μετα απο 1,5 χρονο. Δεν εχει σημασια. Εκει ο νομος σου δινει δικαιωμα 2 χρονια να ζητησεις επισκευη/αντικατασταση/επιστροφη χρηματων απο τον πωλητη. Αυτη η εγγυηση ερχεται απο τον νομο.

 

Η εμπορικη εγγυηση αφορα περιπτωσεις που εχεις παραλαβει ενα προιον πληρως λειτουργικο και σου χαλασει στην πορεια οπως χαλανε λιγο πολυ ολα. Ειναι η δηλαδη η κλασικη εγγυηση που δινουν τα καταστηματα. Η εμπορικη εγγυηση ειναι μια συμβαση μεταξυ πωλητη-καταναλωτη και δεν μπορει να οριστει η διαρκεια της απο κανενα νομο.

 

@ cna συνεχιζεις να γραφεις ανακριβειες.

Link to comment
Share on other sites

Και πώς ρε μάστορα θα βρεθεί αυτή η διαφορά; Γίνονται έλεγχοι λειτουργικότητας κατά την παραλαβή και υπογράφονται αποδεικτικά καλής παραλαβής; Edited by cna

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Και πώς ρε μάστορα θα βρεθεί αυτή η διαφορά; Γίνονται έλεγχοι λειτουργικότητας κατά την παραλαβή και υπογράφονται αποδεικτικά καλής παραλαβής;

 

Τι παει να πει πως θα βρεθει; Οταν θα παρεις ενα προιον δεν θα δεις αν λειτουργει;

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Οχι δεν σε καλυπτει η εγγυηση αφου σου εδωσε 1 χρονο. Δεν υπηρχε προβλημα κατα την παραδοση του προιοντος για να πας στα 2 χρονια του νομου. Το οτι βαζει χαμηλης ποιοτητας πυκνωτες με αποτελεσμα να μην εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης αυτο δεν σημαινει οτι ηταν προβληματικοι οταν στο πουλησε. Διαφορετικα αν εβαζε καλυτερους πυκνωτες θα λεγαμε οτι εχει εγγυηση 10 χρονια γιατι τοσο κρατανε αυτοι; Δεν το κανουν αυτο οι εταιριες.

 

Η νομιμη εγγυηση των 2 ετων αφορα περιπτωσεις που θα παραλαβεις ενα προιον και θα ειναι ελαττωματικο απο την αρχη ή θα του λειπουν ιδιοτητες που σου διαφημισε ο πωλητης. Μπορει να μην το διαπιστωσεις στην αρχη αλλα να το καταλαβεις μετα απο 1,5 χρονο. Δεν εχει σημασια. Εκει ο νομος σου δινει δικαιωμα 2 χρονια να ζητησεις επισκευη/αντικατασταση/επιστροφη χρηματων απο τον πωλητη. Αυτη η εγγυηση ερχεται απο τον νομο.

 

Η εμπορικη εγγυηση αφορα περιπτωσεις που εχεις παραλαβει ενα προιον πληρως λειτουργικο και σου χαλασει στην πορεια οπως χαλανε λιγο πολυ ολα. Ειναι η δηλαδη η κλασικη εγγυηση που δινουν τα καταστηματα. Η εμπορικη εγγυηση ειναι μια συμβαση μεταξυ πωλητη-καταναλωτη και δεν μπορει να οριστει η διαρκεια της απο κανενα νομο.

Μα οταν εγω αγορασω κατι το οποιο τα παιξει σε λιγοτερο απο 2 χρονια εννοειται πως ηταν προβληματικο απο την αρχη. Απλως το προβλημα επιδεινωθηκε μετα το περας της εμπορικης εγγυησης.

no sig...
Link to comment
Share on other sites

Τι παει να πει πως θα βρεθει; Οταν θα παρεις ενα προιον δεν θα δεις αν λειτουργει;

 

Ναι, θα το ανοίξω και θα δουλεύει η οθόνη αλλά του ανοίγω το wifi στον 1,5 χρόνο (τότε μου χρειάστηκε) και πότε μπαίνει, πότε βγαίνει και ξαφνικά πάπαλα wifi. Πώς μπορεί να διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα προέκυψε στην πορεία και δεν υπήρχε από την αρχή;

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Μα οταν εγω αγορασω κατι το οποιο τα παιξει σε λιγοτερο απο 2 χρονια εννοειται πως ηταν προβληματικο απο την αρχη. Απλως το προβλημα επιδεινωθηκε μετα το περας της εμπορικης εγγυησης.

 

Με συγχωρεις αλλα αυτη ειναι η δικη σου εξηγηση που θα ηθελες να ισχυει. :p

 

Ναι, θα το ανοίξω και θα δουλεύει η οθόνη αλλά του ανοίγω το wifi στον 1,5 χρόνο (τότε μου χρειάστηκε) και πότε μπαίνει, πότε βγαίνει και ξαφνικά πάπαλα wifi. Πώς μπορεί να διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα προέκυψε στην πορεία και δεν υπήρχε από την αρχή;

 

Επειδη εχει περασει το 6μηνο θα πρεπει να αποδειξεις εσυ οτι αυτο το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση του προιοντος, δηλαδη απο την αρχη. Εκει παιζει ρολο το 6μηνο. Για αυτο θα πρεπει οταν παιρνουμε μια συσκευη μεσα στους πρωτους μηνες να την ξεψαχνισουμε. Μετα αντε να βρεις το δικιο σου...

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχει περασει το 6μηνο θα πρεπει να αποδειξεις εσυ οτι αυτο το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση του προιοντος, δηλαδη απο την αρχη. Εκει παιζει ρολο το 6μηνο. Για αυτο θα πρεπει οταν παιρνουμε μια συσκευη μεσα στους πρωτους μηνες να την ξεψαχνισουμε. Μετα αντε να βρεις το δικιο σου...

 

Δεν κατάλαβες νομίζω ότι πάνω απ' όλα ο καταναλωτής. Ο μόνος που έχει υποχρέωση να αποδείξει κάτι είναι ο υπεύθυνος κατά το νόμο, ήτοι η εταιρεία/αντιπροσωπεία/πωλητής και σε περίπτωση που αρνηθεί να εξετάσει το αίτημα έχω το δικαίωμα να καταφύγω στα δικαστήρια ή σε οποιαδήποτε άλλη αρχή. Στην τελική εγώ ούτε τα μέσα έχω ούτε το δικαίωμα να επέμβω στα ενδότερα της κάθε συσκευής.

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβες νομίζω ότι πάνω απ' όλα ο καταναλωτής. Ο μόνος που έχει υποχρέωση να αποδείξει κάτι είναι ο υπεύθυνος κατά το νόμο, ήτοι η εταιρεία/αντιπροσωπεία/πωλητής και σε περίπτωση που αρνηθεί να εξετάσει το αίτημα έχω το δικαίωμα να καταφύγω στα δικαστήρια ή σε οποιαδήποτε άλλη αρχή. Στην τελική εγώ ούτε τα μέσα έχω ούτε το δικαίωμα να επέμβω στα ενδότερα της κάθε συσκευής.

 

Θα σου απαντησω οπως εγραψα και παραπανω στον Totos. Αυτη ειναι η δικη σου ερμηνεια που θα ηθελες να ισχυει. Μετα το περας του 6μηνου ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα υπηρχε απο την αρχη. Αν δεν εχει παρελθει το 6μηνο τοτε τεκμαιρεται οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση του προιοντος εκτος και αν ειναι τετοια η φυση του προβληματος που αποκλειεται να το αντιλαμβανοσουν μετα απο μηνες πχ. να μην αναβει καθολου η συσκευη. Και παλι ομως πριν το 6μηνο θα εχεις ουτως ή αλλως την κλασικη εγγυηση αφου ολοι δινουν τουλαχιστον 1 χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Οκ το ομολογώ, είμαι από την Ουγκάντα και δεν μιλώ ούτε ελληνικά ούτε αγγλικά. Έλεος δηλαδή...

 

Οδηγία για την προστασία του καταναλωτή είναι ωρέ, όχι των εταιριών...

 

Αν είναι έτσι τότε ποιο το νόημα της ύπαρξης της νόμιμης εγγύησης; Απλά για να υπάρχει και να λέμε "α, τί καλά, έχουμε και μια εγγύηση που την λέμε νόμιμη";

Αν είναι έτσι τότε γιατί δίνουν όλες οι εταιρίες 2ετή εγγύηση; Επειδή τους αρέσει να χάνουν λεφτά;

 

Επίσης φαντάζομαι ότι και αυτοί, υπάλληλοι της ΕΕ, δεν ξέρουν τί λένε: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm . Προσοχή στα παραδείγματα που δίνει...

Edited by cna

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι τότε γιατί δίνουν όλες οι εταιρίες 2ετή εγγύηση; Επειδή τους αρέσει να χάνουν λεφτά;

 

Το ποση εγγυηση διαφημιζουν οτι θα δωσουν ειναι απλα και μονο λογο συμφεροντων για να κανουν το αγοραστη να παει σε αυτους.

Το θεμα ειναι να ξερουμε νομικα τί μπορουμε να διεκδικησουμε.

no sig...
Link to comment
Share on other sites

"Μια αληθινή ιστορία

 

Η διάρκεια της διετούς εγγύησης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή παρέχει εγγύηση κι ο πωλητής

 

Η Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή.

 

Όταν χάλασε μετά από οκτώ μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος της είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων.

 

Η Κάρλα του υπέδειξε πολύ σωστά ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας καταναλωτών το προϊόν της καλυπτόταν από εγγύηση δύο ολόκληρων χρόνων και ότι η εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή αποτελούσε μόνο μια πρόσθετη προστασία."

 

Από εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm . Αν και στις Βρυξέλλες δίνουν λάθος παραδείγματα τότε τί να πω... Μόνο ο cookieman και o runner έχουν δίκιο...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι τότε ποιο το νόημα της ύπαρξης της νόμιμης εγγύησης;Απλά για να υπάρχει και να λέμε "α, τί καλά, έχουμε και μια εγγύηση που την λέμε νόμιμη";

Αν είναι έτσι τότε γιατί δίνουν όλες οι εταιρίες 2ετή εγγύηση; Επειδή τους αρέσει να χάνουν λεφτά;

 

Ποιοι ολοι δινουν 2 χρονια; Δινει η apple στα προιοντα της; Δινει η canon; Δινει η hp στα laptop; Δινει η seagate πλεον στους σκληρους; Δινει η acer; Δινει η sony; κλπ. Ποιοι ολοι δινουν; Νομιζεις ολοι αυτοι δεν εχουν τους νομικους τους να δουνε τι λεει η ευρωπαικη νομοθεσια; Ανακαλυψαμε τους παραβατες εμεις τα γατακια; Στα πρωτα post ειχα αφησει και το link της apple που τα εξηγει αλλα ποιος τα διαβαζει...

 

http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

"Μια αληθινή ιστορία

 

Η διάρκεια της διετούς εγγύησης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή παρέχει εγγύηση κι ο πωλητής

 

Η Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή.

 

Όταν χάλασε μετά από οκτώ μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος της είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων.

 

Η Κάρλα του υπέδειξε πολύ σωστά ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας καταναλωτών το προϊόν της καλυπτόταν από εγγύηση δύο ολόκληρων χρόνων και ότι η εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή αποτελούσε μόνο μια πρόσθετη προστασία."

 

Από εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm . Αν και στις Βρυξέλλες δίνουν λάθος παραδείγματα τότε τί να πω... Μόνο ο cookieman και o runner έχουν δίκιο...

 

Τυπωσε τι λενε τα ευρωπαικα φυλλαδια και οι ιστοσελιδες και με αυτα να πας στο δικαστηριο. Την εχεις στο τσεπακι την υποθεση. Τι νομοι και βλακειες.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Ούτε η canon, ούτε η Apple είναι νομοθέτες. Νομοθέτης είναι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Ελληνική Βουλή. Εάν εσύ δέχεσαι ό,τι σου λένε οι εταιρίες δικό σου θέμα. Εμένα με ενδιαφέρει τί λέει ο νόμος. Όπως προείπα, αν η ΕΕ στα επίσημα site της δίνει λάθος οδηγίες τότε έχουμε να κάνουμε με σκευωρία.

 

3 χρόνια εγγύηση η Intel σε όλα της τα προϊόντα, όλα τα κινητά πλην Apple δύο χρόνια, όλες οι οθόνες, πλην Apple, 2 με 3 χρόνια και πάει λέγοντας. Μόνο η Apple κάνει τον μάγκα επειδή την συμφέρει να τα στάζει μαζεμένα στην ΕΕ.

 

"Τυπωσε τι λενε τα ευρωπαικα φυλλαδια και οι ιστοσελιδες και με αυτα να πας στο δικαστηριο. Την εχεις στο τσεπακι την υποθεση. Τι νομοι και βλακειες."

Οι ειρωνίες επί των νομίμων οργάνων της ΕΕ αλλού, όχι σε εμένα. Και, ναι, με αυτά στο τσεπάκι θα δικαιωθώ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Όσο για το link της Apple που παρέθεσες δεν λέει τίποτα διαφορετικό από αυτό που λέω:

Περίοδος έγερσης αιτήματος: 2 χρόνια από την αγορά

Υπεύθυνος για την λήψη του αιτήματος: Πωλητής

Ακριβώς ό,τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Απλά η Apple λέει ότι πέρα απ' ότι ισχύει σου παρέχω κι εγώ εγγύηση που περιλαμβάνει αυτές κι αυτές τις παροχές, επιπρόσθετα (και όχι αναιρετικά) των όσων προβλέπει η Νομοθεσία.

 

Σε παρακαλώ τώρα να τροποποιήσεις και την δημοσίευσή σου στο θέμα μου με τρόπο τέτοιο ώστε να μην προσβάλλει την εγκυρότητά του (του θέματός μου εννοείται).

 

Κι εδώ τί ισχύει στο Σύνταγμα σχετικά με την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση:

1. Oι γενικά παραδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις, από την επικύρωσή τους με νόμο και τη θέση τους σε ισχύ σύμφωνα με τους όρους καθεμιάς, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου. H εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συμβάσεων στους αλλοδαπούς τελεί πάντοτε υπό τον όρο της αμοιβαιότητας.

2. Για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών.

3. H Eλλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας.

_______________________

**Ερμηνευτική δήλωση: Το άρθρο 28 αποτελεί θεμέλιο για τη συμμετοχή της Χώρας στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.

Edited by cna

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Οκ το ομολογώ, είμαι από την Ουγκάντα και δεν μιλώ ούτε ελληνικά ούτε αγγλικά. Έλεος δηλαδή...

 

Οδηγία για την προστασία του καταναλωτή είναι ωρέ, όχι των εταιριών...

 

Αν είναι έτσι τότε ποιο το νόημα της ύπαρξης της νόμιμης εγγύησης; Απλά για να υπάρχει και να λέμε "α, τί καλά, έχουμε και μια εγγύηση που την λέμε νόμιμη";

Αν είναι έτσι τότε γιατί δίνουν όλες οι εταιρίες 2ετή εγγύηση; Επειδή τους αρέσει να χάνουν λεφτά;

 

Επίσης φαντάζομαι ότι και αυτοί, υπάλληλοι της ΕΕ, δεν ξέρουν τί λένε: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm . Προσοχή στα παραδείγματα που δίνει...

Κανείς δεν είπε, ότι είσαι από Ουγκάντα, ίσα ίσα που μακάρι όλος ο κόσμος να το έψαχνε τόσο. Αλλά το θέμα είναι τεχνικό - νομικό.

Η νόμιμη εγγύηση χρειάζεται γιατί βάζει όρια σε συγκεκριμένες ασυδοσίες. Μια χαρά σε προστατεύει απλά αναφέρεται σε συγκεκριμένα πράγματα.

Το όλο θέμα για εμένα προσωπικά ξεκινάει από συγκεκριμένα καταστήματα, που φέρνουν ό,τι να 'ναι από το εξωτερικό και σου πετάνε την καραμέλα 2ετής εγγύηση και όταν σου τύχει κάτι, τρέχεις και δεν φτάνεις (και δυστυχώς μιλάω από προσωπική εμπειρία, την πάτησε πολύ κοντινός μου άνθρωπος)

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

...3 χρόνια εγγύηση η Intel σε όλα της τα προϊόντα, όλα τα κινητά πλην Apple δύο χρόνια, όλες οι οθόνες, πλην Apple, 2 με 3 χρόνια και πάει λέγοντας. Μόνο η Apple κάνει τον μάγκα επειδή την συμφέρει να τα στάζει μαζεμένα στην ΕΕ.

 

Ποσα χρονια δινουν η canon,epson, samsung (εκτυπωτες), hp, sony, seagate και μπορω να βρω και αλλες; Παραπανω δεν στα γραφα; Τι φερνεις παραδειγμα το ποσα χρονια δινει η intel και αφηνεις να εννοηθει οτι και καλα μονο η apple παραβαινει τους νομους; Ειναι επιχειρημα αυτο; Μονο η apple ειναι στα smartphone που δινει 1 χρονο. Στα αλλα προιοντα ομως;

 

 

Όσο για το link της Apple που παρέθεσες δεν λέει τίποτα διαφορετικό από αυτό που λέω:

Περίοδος έγερσης αιτήματος: 2 χρόνια από την αγορά

Υπεύθυνος για την λήψη του αιτήματος: Πωλητής

Ακριβώς ό,τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Απλά η Apple λέει ότι πέρα απ' ότι ισχύει σου παρέχω κι εγώ εγγύηση που περιλαμβάνει αυτές κι αυτές τις παροχές, επιπρόσθετα (και όχι αναιρετικά) των όσων προβλέπει η Νομοθεσία.

 

Το λογο "Κάλυψη επισκευής ή αντικατάστασης" του εριξες καμια ματια;

 

http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

Σε παρακαλώ τώρα να τροποποιήσεις και την δημοσίευσή σου στο θέμα μου με τρόπο τέτοιο ώστε να μην προσβάλλει την εγκυρότητά του (του θέματός μου εννοείται).

 

Συγνωμη αλλα απεδειξες κατι και μου μιλας για τροποποιηση;

 

Τεσπα οτι ειχα να πω το ειπα. Απο ενα σημειο και μετα επαναλαμβανω τα ιδια και τα ιδια και κατανταει κουραστικο και για τους υπολοιπους που μας διαβαζουν.

Link to comment
Share on other sites

@cookieman: Το θέμα φίλε μου είναι ότι συνήθως δεν το ψάχνουμε όσο πρέπει γιατί, έως τώρα, δεν μας άγγιζε ιδιαίτερα η αξία του προϊόντος. Πχ εγώ που έχω κινητό σημερινής αξίας 100 ευρώ δεν νομίζω να το πολυκυνηγήσω εάν μετά από 18 μήνες πάθει κάτι, που η αξία του αντικειμενικά θα είναι πολύ μικρότερη, εκτός και εάν δεν έχω άλλη επιλογή ή εάν μου προκαλέσει σωματική βλάβη (πχ έκρηξη μπαταρίας λόγω μικρής αλλά διαρκούς διαρροής ηλεκτρολυτών). Όταν όμως μιλάμε για αντικείμενα μεγαλύτερης αξίας τότε αλλάζουν τα πράγματα, έτσι δεν είναι;

 

Κάλε μου runner του έριξα πολλές ματιές. Απευθυνθείτε στον πωλητή λέει. Οκ, μπορεί να μπέρδεψα την σειρά της ευθύνης αλλά στην τελική δεν μπορεί να ισχύει στην Ελλάδα κάτι λιγότερο απ' αυτό που προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η εμπορική εγγύηση είναι συμπληρωματική της νόμιμης και όχι αναιρετική. Από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία ο βασικός υπεύθυνος είναι ο πωλητής, ο οποίος με την σειρά του έχει το δικαίωμα έγερσης αξιώσεων από την αντιπροσωπεία και πάει λέγοντας. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι ότι έχω το δικαίωμα, ως καταναλωτής, να εγείρω αξιώσεις για διάστημα 2 ετών. Αυτό που ενδιαφέρει τον πωλητή είναι ότι δεν μπορεί να είναι αποδέκτης αιτημάτων για αγορές που έγιναν σε άλλο κατάστημα. Ποιος (ή με ποιον) από τους 2 είσαι;

Edited by cna

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

@cookieman: Το θέμα φίλε μου είναι ότι συνήθως δεν το ψάχνουμε όσο πρέπει γιατί, έως τώρα, δεν μας άγγιζε ιδιαίτερα η αξία του προϊόντος. Πχ εγώ που έχω κινητό σημερινής αξίας 100 ευρώ δεν νομίζω να το πολυκυνηγήσω εάν μετά από 18 μήνες πάθει κάτι, που η αξία του αντικειμενικά θα είναι πολύ μικρότερη, εκτός και εάν δεν έχω άλλη επιλογή ή εάν μου προκαλέσει σωματική βλάβη (πχ έκρηξη μπαταρίας λόγω μικρής αλλά διαρκούς διαρροής ηλεκτρολυτών). Όταν όμως μιλάμε για αντικείμενα μεγαλύτερης αξίας τότε αλλάζουν τα πράγματα, έτσι δεν είναι;

 

Κάλε μου runner του έριξα πολλές ματιές. Απευθυνθείτε στον πωλητή λέει. Οκ, μπορεί να μπέρδεψα την σειρά της ευθύνης αλλά στην τελική δεν μπορεί να ισχύει στην Ελλάδα κάτι λιγότερο απ' αυτό που προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η εμπορική εγγύηση είναι συμπληρωματική της νόμιμης και όχι αναιρετική. Από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία ο βασικός υπεύθυνος είναι ο πωλητής, ο οποίος με την σειρά του έχει το δικαίωμα έγερσης αξιώσεων από την αντιπροσωπεία και πάει λέγοντας. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι ότι έχω το δικαίωμα, ως καταναλωτής, να εγείρω αξιώσεις για διάστημα 2 ετών. Αυτό που ενδιαφέρει τον πωλητή είναι ότι δεν μπορεί να είναι αποδέκτης αιτημάτων για αγορές που έγιναν σε άλλο κατάστημα. Ποιος (ή με ποιον) από τους 2 είσαι;

Δεν έχει να κάνει με την αξία αλλά με το πόσο συνειδητοποιημένος είναι κανείς.

Πραγματικά μακάρι όλοι οι καταναλωτές να ήξεραν τα δικαιώματά τους, όσο εσύ αλλά στο συγκεκριμένο έχεις λάθος. Παραθέτεις πράγματα και διατάξεις, που σου φαίνονται λογικά και σωστά αλλά για έναν με νομική κατάρτιση είναι κραυγαλέα λανθασμένα και παντελώς ασύνδετα. Είναι σαν να αρχίσω να μιλάω τώρα εγώ προσωπικά για ιατρική. Ο runner έχει δίκιο, γιατί τα βλέπει από τη νομική διάσταση.

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

Κάλε μου runner του έριξα πολλές ματιές. Απευθυνθείτε στον πωλητή λέει. Οκ, μπορεί να μπέρδεψα την σειρά της ευθύνης αλλά στην τελική δεν μπορεί να ισχύει στην Ελλάδα κάτι λιγότερο απ' αυτό που προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η εμπορική εγγύηση είναι συμπληρωματική της νόμιμης και όχι αναιρετική. Από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία ο βασικός υπεύθυνος είναι ο πωλητής, ο οποίος με την σειρά του έχει το δικαίωμα έγερσης αξιώσεων από την αντιπροσωπεία και πάει λέγοντας. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι ότι έχω το δικαίωμα, ως καταναλωτής, να εγείρω αξιώσεις για διάστημα 2 ετών. Αυτό που ενδιαφέρει τον πωλητή είναι ότι δεν μπορεί να είναι αποδέκτης αιτημάτων για αγορές που έγιναν σε άλλο κατάστημα. Ποιος (ή με ποιον) από τους 2 είσαι;

 

Εχω γραψει κατι διαφορετικο απο αυτα που λες τωρα; Αν ναι που; :blink: Εξυπακουεται οτι η εμπορικη εγγυηση ειναι προσθετη και δεν αναιρει την νομιμη των 2 ετων αλλα ειναι διαφορετικα αυτα τα δυο πραγματα.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό σου έλεγα 10 δημοσιεύσεις πριν ότι μάλλον τσάμπα διαφωνούμε*. Τέλος πάντων. Αφήσαμε πίσω μας αρκετό αρχειακό υλικό. Όποιος θέλει να το ψάξει έχει πολλές πηγές στην διάθεσή του. Το θέμα για μένα είναι μόνο να μάθουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας μέχρι τέλους, όποιο κι εάν είναι αυτό. Τότε μόνο θα στρώσουν τα πράγματα για εμάς τους καταναλωτές.

 

*Έχω βέβαια μια υποψία ότι διαφωνούμε και στο πώς πραγματώνεται η νόμιμη εγγύηση αλλά άστο για άλλη μέρα.

 

Πραγματικά μακάρι όλοι οι καταναλωτές να ήξεραν τα δικαιώματά τους, όσο εσύ αλλά στο συγκεκριμένο έχεις λάθος.

Οπότε και στο europa.eu δεν ξέρουν τί λένε. Δεκτή ως άποψη αλλά επέτρεψέ μου να μην την ενστερνιστώ. Μήπως να τους στέλναμε κανένα e-mail επισημαίνοντάς τους το λάθος τους;

Edited by cna

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό σου έλεγα 10 δημοσιεύσεις πριν ότι μάλλον τσάμπα διαφωνούμε*. Τέλος πάντων. Αφήσαμε πίσω μας αρκετό αρχειακό υλικό. Όποιος θέλει να το ψάξει έχει πολλές πηγές στην διάθεσή του. Το θέμα για μένα είναι μόνο να μάθουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας μέχρι τέλους, όποιο κι εάν είναι αυτό. Τότε μόνο θα στρώσουν τα πράγματα για εμάς τους καταναλωτές.

 

*Έχω βέβαια μια υποψία ότι διαφωνούμε και στο πώς πραγματώνεται η νόμιμη εγγύηση αλλά άστο για άλλη μέρα.

 

 

Οπότε και στο europa.eu δεν ξέρουν τί λένε. Δεκτή ως άποψη αλλά επέτρεψέ μου να μην την ενστερνιστώ. Μήπως να τους στέλναμε κανένα e-mail επισημαίνοντάς τους το λάθος τους;

Επιμένεις. Ξαναλέω λοιπόν, ότι στην παραπομπή που αναφέρεις, αποδεικνύονται, αυτά που λέω. Λοιπόν (για τελευταία φορά, γιατί εδώ ταιριάζει η υπογραφή μου) έχουμε και λέμε από το site.

2ετία ΕΕ. "...εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης". Αυτό είναι το περιεχόμενο, δηλ. καλή λειτουργία και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Τα παραδείγματα με το Μίκα και την Κάρλα είναι ακριβώς αυτά τα δύο. Είδες πουθενά να αναφέρεται χρόνος, τρόπος, τόπος, κόστος, επισκευής, επιδιόρθωσης, αντικατάστασης, επιστροφής χρημάτων κλπ; Όχι, γιατί αυτά αποτελούν τη συμβατική εγγύηση. Επίσης είδες πουθενά να αναφέρεται, ότι ο Μίκα ή η Κάρλα αγόρασαν από τη Γερμανία αλλά το πήγαν στην Ιταλία, ή ότι το σίδερο ο πωλητής το είχε φέρει από την Ισπανία αλλά η αγορά έγινε στο Βέλγιο; Και πάλι όχι. Ειδικά στην Κάρλα (έχει και υπέρτιτλο) αναφέρει το παράδειγμα, ως αντιδιαστολή στο ότι η συμβατική δε μπορεί να συντμήσει τη νόμιμη (αναγκαστικό δίκαιο). Είναι ενδεικτικά και περιληπτικά, για να δίνουν μια πρώτη εικόνα στον καταναλωτή.

Νομίζω, ότι εάν τύχει και ρωτήσεις κάποιον τρίτο (δικηγόρο, νομικό κλπ) μπορεί να στα πει και εκείνος και ίσως και πολύ καλύτερα.

 

Όχι Μίκα αλλά Μίρεκ :lol:

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μια οθόνη που καίγεται στους 18 μήνες δεν είναι ελαττωματική, απλά δεν ανάβει επειδή είναι στα πλαίσια της καλής λειτουργίας της. Εξήγησέ μου όσο πιο απλά μπορείς πώς αυτό δεν αντιβαίνει το άρθρο που αναφέρει ότι "συνομολογούμενη ιδιότητα είναι και η ποιότητα του προϊόντος να αντιστοιχεί σε άλλα της ίδιας κατηγορίας". Θα πρέπει βέβαια να αποδειχθεί ότι δεν υπάρχει υπαιτιότητα του αγοραστή για να ισχύσει η εγγύηση.

 

Εγώ βλέπω εδώ: http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html, όπου ναι μεν λέει ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό μετά το πέρας των 6 μηνών αλλά αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα εφόσον επιδειχθούν στον πωλητή οι ανέγγιχτες ταινίες ασφαλείας και η απουσία εξωτερικών ή άλλων φθορών. Αν ο πωλητής αντιδράσει υπάρχει ο δρόμος του πραγματογνώμονα, του εξώδικου κλπ αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την υποχρέωση παροχής 2ετούς κάλυψης.

 

Προσωπικό παράδειγμα:

Πριν το Alcatel είχα το Xperia X1 στο οποίο παρέδωσε πνεύμα η οθόνη αφής στα 2,5 χρόνια (η Sony παρείχε τότε επιπρόσθετη εγγύηση 3 ετών). Φυσικά το κινητό μου είχε πέσει άπειρες φορές, χωρίς όμως εμφανή σημάδια, αλλά παρ' όλα αυτά αντικαταστάθηκε τόσο η οθόνη όσο και το πληκτρολόγιο, στο οποίο είχαν σβήσει τα γράμματα, ενώ ταυτόχρονα προέβησαν και σε αναβάθμιση του λογισμικού. Ξέρετε πόσο πλήρωσα; Τίποτα, τα κάλυψε όλα η εγγύηση. Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα συνέβαινε εάν η ζημιά συνέβαινε στον 1,5 χρόνο με εγγύηση 2 ετών.

Edited by cna

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Στο προσωπικό παράδειγμα, που ανέφερες: Λοιπόν το Χ1 φαντάζομαι το είχες αγοράσει από εδώ. Λοιπόν, εάν ήταν αγορασμένο από Γερμανία ή γενικά χώρα ΕΕ και το πήγαινες στον 1 χρόνο με βλάβη στο service εδώ, το ελληνικό service δεν θα ήταν υποχρεωμένο να στο επισκευάσει, εκτός εάν είχε κάνει ειδική συμφωνία με τη SE στη Γερμανία ή όπου αλλού ή αν τους το υπαγόρευε η κεντρική SE. Θα αφορούσε δηλ. θέμα συμβατικής εγγύησης. Προσοχή αναφέρομαι στη βλάβη από χτυπήματα, που είπες κλπ. Εάν η βλάβη αφορούσε τη GPU πχ που ήταν ελαττωματική εξ αρχής, θα έπρεπε να το αποδείξεις (όπως λες με πραγματογνώμονα ή και εγώ δεν ξέρω με τι) και τότε θα στο κάλυπτε. Εάν πήγαινες στους τρεις μήνες θα έπρεπε το service να αποδείξει, ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε ελαττωματική GPU αλλά σε κάτι άλλο. Αυτή είναι η έννοια άλλωστε του εξαμήνου, στο ποιος έχει το βάρος να αποδείξει την ύπαρξη ελαττώματος. Και το τεκμήριο αυτό είναι μαχητό (νομικός όρος, επιτρέπεται δηλ. ανταπόδειξη).

Το ξαναλέω, στα μαγαζιά που φέρνουν κινητά παραεισαγωγής, πρέπει να έχει γενικά ο κόσμος το νου του, όπως παντού αλλά και κάποια κλικ παραπάνω.

Δεν θέλω να είμαι αρνητικός στα καταστήματα αυτά, ούτε να τσουβαλιάζω. Η πλειοψηφία όμως των αρνητικών αξιολογήσεων, αφορά την παραπληροφόρηση στο θέμα της εγγύησης. Αυτή ήταν και η ένστασή μου εξαρχής και όχι αυτή η ανάλυση γενικά

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...