Jump to content

Τα πάντα για: 3G/HSDPA, GPRS, MMS, Vodafone Internet


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά να σας πω τον πόνο μου....

Την περασμένη Πέμπτη πήγα έκανα μια σύνδεση Vodafone broadband με 24μηνη δέσμευση 10 gb όριο με δώρο ένα netobook acer. Είναι 8 και μισή το βράδυ, όταν φέυγω απο το κατάστημα vodafone...9 παρά 10 είμαι στο σπίτι μου.

Ανοίγω γεμάτος χαρά το κουτί, βγάζω το netbook το βάζω στο ρέυμα το ανοίγω και αυτό ξεκινά να κάνει κάτι εγκαταστάσεις προγραμμάτων( τα γνωστα trials της acer). Μετά απο κανά 15 λεπτο χρήσης ο ανεμιστήρας αρχίζει να δουλέυει πιο έντονα όμως κάνοντας ένα περίεργο θόρυβο, σαν να βρισκε κάπου, πρίν προλάβω να σκεφτώ κάτι κάνει ένα τσαφ κλείνει και ξανανοιγει απο μόνο του.... ΚΑΜΕΝΟ PIXEL....!!! νευριάζω και το αφηνω να συνεχίσει την εγκατασταση προγραμμάτων. Ξαναρχίζει ο ανεμιστήρας να δουλέυει κάνοντας πάλι εκεινο το περιεργο θορυβο. παιδια πραγματικα ζοριζεται ο ανεμιστηρας...δεν γυρνάει γλυκα...σαν να βρισκει καπου. anyway, ξυπνάω το πρωι, καλω την εξυπηρετηση πελατων vodafone, τους εξηγω και αφου μιλησα με 3 άτομα η τελευταια κοπελα που μιλησα μου λέει να παω στο κατάστημα που το πήρα να γίνει αντικατάσταση. Την ρώτησα αν πρέπει να στείλουν κάποια εντολή και μου είπε όχι και ότι αν δεν το αλλάζουν απο το κατάστημα να τους εξηγήσω ότι μιλησα με τα κεντρικά και να καλέσουν κι εκείνοι.

ΕΕΕΕ...πάω εκεί, τους εξηγώ και μου λένε οκ...να καλέσουμε στα κεντρικά...παίρνουν ρε παιδιά απο το κατάστημα στα κεντρικά και αυτός η αυτή που μίλησαν τους είπε ότι δεν θα γίνει αντικατάσταση και οτι πρέπει να πάει στο service της Acer. Το άφησα εκεί να το στείλουν αυτοί και έφυγα. Απο τότε είμαι στα τηλέφωνα με την Vodafone αλλα ακρη δεν έχω βγάλει. Σήμερα έστειλα επιστολή στη προστασια καταναλωτών. Ελεος ρε παιδια, το netbook ηταν μέρος της σύμβασης, εγω με ποιο τρόπο αποζημιώνομαι?

:cry: :whip:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να σας πω τον πόνο μου....

Την περασμένη Πέμπτη πήγα έκανα μια σύνδεση Vodafone broadband με 24μηνη δέσμευση 10 gb όριο με δώρο ένα netobook acer. Είναι 8 και μισή το βράδυ, όταν φέυγω απο το κατάστημα vodafone...9 παρά 10 είμαι στο σπίτι μου.

Ανοίγω γεμάτος χαρά το κουτί, βγάζω το netbook το βάζω στο ρέυμα το ανοίγω και αυτό ξεκινά να κάνει κάτι εγκαταστάσεις προγραμμάτων( τα γνωστα trials της acer). Μετά απο κανά 15 λεπτο χρήσης ο ανεμιστήρας αρχίζει να δουλέυει πιο έντονα όμως κάνοντας ένα περίεργο θόρυβο, σαν να βρισκε κάπου, πρίν προλάβω να σκεφτώ κάτι κάνει ένα τσαφ κλείνει και ξανανοιγει απο μόνο του.... ΚΑΜΕΝΟ PIXEL....!!! νευριάζω και το αφηνω να συνεχίσει την εγκατασταση προγραμμάτων. Ξαναρχίζει ο ανεμιστήρας να δουλέυει κάνοντας πάλι εκεινο το περιεργο θορυβο. παιδια πραγματικα ζοριζεται ο ανεμιστηρας...δεν γυρνάει γλυκα...σαν να βρισκει καπου. anyway, ξυπνάω το πρωι, καλω την εξυπηρετηση πελατων vodafone, τους εξηγω και αφου μιλησα με 3 άτομα η τελευταια κοπελα που μιλησα μου λέει να παω στο κατάστημα που το πήρα να γίνει αντικατάσταση. Την ρώτησα αν πρέπει να στείλουν κάποια εντολή και μου είπε όχι και ότι αν δεν το αλλάζουν απο το κατάστημα να τους εξηγήσω ότι μιλησα με τα κεντρικά και να καλέσουν κι εκείνοι.

ΕΕΕΕ...πάω εκεί, τους εξηγώ και μου λένε οκ...να καλέσουμε στα κεντρικά...παίρνουν ρε παιδιά απο το κατάστημα στα κεντρικά και αυτός η αυτή που μίλησαν τους είπε ότι δεν θα γίνει αντικατάσταση και οτι πρέπει να πάει στο service της Acer. Το άφησα εκεί να το στείλουν αυτοί και έφυγα. Απο τότε είμαι στα τηλέφωνα με την Vodafone αλλα ακρη δεν έχω βγάλει. Σήμερα έστειλα επιστολή στη προστασια καταναλωτών. Ελεος ρε παιδια, το netbook ηταν μέρος της σύμβασης, εγω με ποιο τρόπο αποζημιώνομαι?

 

Πέρα από αυτά αν θυμάσαι το όνομα της υπαλλήλου που σε εξυπηρέτησε στο τηλέφωνο μπορείς να το αναφέρεις.. (έχουν τρόπο να βρουν και τη συνομιλία, αφού μαγνητοφωνούνται).

πόσος καιρός έχει περάσει που δεν το έχεις πάρει πίσω?

Το πολύ πολύ κάλεσε ξανά την εξυπηρέτηση και πες τους ότι θα κάνεις διακοπή του συμβολαίου (24μηνου) αν δεν πάρεις πίσω το netbook από το service ή άλλο netbook.. Δεν μπορείς να πληρώνεις πάγια χωρίς να έχεις το netbook.

Ύψωσε λίγο τη φωνή σου..

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά,έπρεπε να γίνει επιτόπου αντικατάσταση ή έστω να το ελέγξει ένας τεχνικός και να αντικατασταθεί την επόμενη μέρα.Από κει & έπειτα,με τις φωνές δεν πρόκειται να βγει κάτι.Στην τελική,δεν ευθύνεται ο κάθε υπάλληλος του cc & αν μη τι άλλω είναι αγενέστατο να ωρυόμαστε σ'έναν άνθρωπο ο οποίος το μόνο που μπορεί να κάνει από τη θέση του είναι η απλή καταγραφή του προβλήματος & η προώθηση του στο αντίστοιχο τμήμα.Το συμβόλαιο θέλει δε θέλει θα το πληρώνει επίσης,άσχετα απ'το λαπτοπ.Κι εμένα π.χ. Μου χαλάει το κινητό που μου έδωσαν τσάμπα με τη σύνδεση.Θα τους πω ότι δεν τους πληρώνω μέχρι τη λήξη του συμβολαίου επειδή χάλασε κάτι για το οποίο η Βόντα δε φέρει ευθύνη;:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά,έπρεπε να γίνει επιτόπου αντικατάσταση ή έστω να το ελέγξει ένας τεχνικός και να αντικατασταθεί την επόμενη μέρα.Από κει & έπειτα,με τις φωνές δεν πρόκειται να βγει κάτι.Στην τελική,δεν ευθύνεται ο κάθε υπάλληλος του cc & αν μη τι άλλω είναι αγενέστατο να ωρυόμαστε σ'έναν άνθρωπο ο οποίος το μόνο που μπορεί να κάνει από τη θέση του είναι η απλή καταγραφή του προβλήματος & η προώθηση του στο αντίστοιχο τμήμα.Το συμβόλαιο θέλει δε θέλει θα το πληρώνει επίσης,άσχετα απ'το λαπτοπ.Κι εμένα π.χ. Μου χαλάει το κινητό που μου έδωσαν τσάμπα με τη σύνδεση.Θα τους πω ότι δεν τους πληρώνω μέχρι τη λήξη του συμβολαίου επειδή χάλασε κάτι για το οποίο η Βόντα δε φέρει ευθύνη;:rolleyes:

 

Αφού στο cc του είπανε ότι πρέπει να γίνει αντικατάσταση.. Αν δεν ίσχυε αυτό δεν θα πρεπε να μιλήσει η κοπέλα στην εξυπηρέτηση. .Από τη στιγμή που του είπε ότι δικαιούται αντικατάσταση τέλος.. Θα πρεπε να ρωτήσει και το όνομά της για να συννενοηθεί με αυτήν αν υπάρξει πρόβλημα.. Δεν είναι τόσο κακό αυτό..

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι η βόδιφον εμμένει στην νέα ληστρική της πολιτική να χρεώνει το tethering και έχει το θράσσος να το παραδέχεται; Η ΕΕΤΤ φυσικά κοιμάται, σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα θα τους είχαν ήδη βάλει χέρι οι αρχές.

Προσωπικά κατάργησα το πακέτο δεδομένων που είχα και σε λίγο και το νούμερο vodafone. Ο λόγος που την προτιμούσα ήταν ότι μάλλον δούλευε καλύτερα από της κοσμοτέ. Απλά θα επιστρέψω εκεί. Και άσε τους βοδιφονίτες να περιμένουν να μαζέψουν 19άρια...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Παιδια , ποιο ειναι το κόστος των βιντεοκλήσεων απο vodafone σε vodafone?(το λεπτό;)

Samsung Note Series Fan! :happy:

Samsung [Note 4] N910F in White!

Samsung [Note 2] N7100 in Blue

..Inspiration doesn't wait..

Link to comment
Share on other sites

Έχει χαλάσει πολύ η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας. Από την Τρίτη το βράδυ ξαφνικά σταμάτησε το Internet στη γραμμή μου. Βάζω την κάρτα σιμ σε άλλο iphone και δεν έχει ούτε σε αυτό ίντερνετ. Βάζω άλλο συμβόλαιο βόνταφον στο δικό μου iphone και έχει ίντερνετ. Άρα φταίει η γραμμή μου. Με έστειλαν και άλλαξα κάρτα σιμ (επί πληρωμή) επειδή υποτίθεται έφταιγε αυτό αλλά τα ίδια. Κάναμε reset στη γραμμή αλλά τίποτα. Και ανοίξαμε trouble ticket το οποίο θα απαντηθεί σε καμια 20αριά μέρες (δεν πιστεύω τις 5 εργάσιμες γιατί ποτέ δεν μου έχουν απαντήσει μέσα σε 5 εργάσιμες). Και νομίζουν οτι το ίντερνετ το έχουν όλοι για να σερφάρουν και για την πλάκα τους και δεν αντιλαμβάνονται οτι άλλοι το χρησιμοποιούν για δουλειά.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Έχει χαλάσει πολύ η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας. Από την Τρίτη το βράδυ ξαφνικά σταμάτησε το Internet στη γραμμή μου. Βάζω την κάρτα σιμ σε άλλο iphone και δεν έχει ούτε σε αυτό ίντερνετ. Βάζω άλλο συμβόλαιο βόνταφον στο δικό μου iphone και έχει ίντερνετ. Άρα φταίει η γραμμή μου. Με έστειλαν και άλλαξα κάρτα σιμ (επί πληρωμή) επειδή υποτίθεται έφταιγε αυτό αλλά τα ίδια. Κάναμε reset στη γραμμή αλλά τίποτα. Και ανοίξαμε trouble ticket το οποίο θα απαντηθεί σε καμια 20αριά μέρες (δεν πιστεύω τις 5 εργάσιμες γιατί ποτέ δεν μου έχουν απαντήσει μέσα σε 5 εργάσιμες). Και νομίζουν οτι το ίντερνετ το έχουν όλοι για να σερφάρουν και για την πλάκα τους και δεν αντιλαμβάνονται οτι άλλοι το χρησιμοποιούν για δουλειά.

 

a. S**t happens

b. Αν το χρησιμοποιείς για δουλειά και κρέμεσαι από αυτό, τότε σε συμφέρουν καλύτερα επαγγελματικά πακέτα που σε εξυπηρετούν και χωριστά στη γραμμή.

c. Feel free να αλλάξεις πάροχο. Δυστυχώς όμως μόνο τότε θα καταλάβεις το λάθος σου :)

 

Να υποθέσω ότι η βόδιφον εμμένει στην νέα ληστρική της πολιτική να χρεώνει το tethering και έχει το θράσσος να το παραδέχεται; Η ΕΕΤΤ φυσικά κοιμάται, σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα θα τους είχαν ήδη βάλει χέρι οι αρχές.

 

Προσωπικά απορούσα που το είχε δωρεάν μέχρι τώρα.

 

Με μια πιο ήρεμη ματιά, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η mobile internet κίνηση από κινητό έχει τελείως άλλο προφίλ όπως και επίδραση στην φόρτωση των δικτυακών υποδομών σε σχέση με την κίνηση από υπολογιστή. Αν έχεις κινητό, πληρώνεις κινητό, αν θέλεις από υπολογιστή, θα πας σε datacard λύσεις γιατί σε άλλη περίπτωση κανιβαλλίζεται το δίκτυο και υπονομεύονται όλοι οι υπόλοιποι χρήστες που θέλουν packet access.

 

Σε όλες τις υπόλοιπες σοβαρές χώρες που το iPhone προσφέρεται, το tethering χρεώνεται και οι ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν επέμβει - επειδή ακριβώς δεν χρειάζεται.

Edited by damokles

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

a. S**t happens

b. Αν το χρησιμοποιείς για δουλειά και κρέμεσαι από αυτό, τότε σε συμφέρουν καλύτερα επαγγελματικά πακέτα που σε εξυπηρετούν και χωριστά στη γραμμή.

c. Feel free να αλλάξεις πάροχο. Δυστυχώς όμως μόνο τότε θα καταλάβεις το λάθος σου :)

Ένας βασικός λόγος αλλαγής παρόχου είναι η μη αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης και τα προβλήματα του δικτύου. Ή αλλιώς, δεν έχεις λόγο να αλλάξεις άμα η υπηρεσία σε ικανοποιεί και παίζει κανονικά στη γραμμή σου. Τώρα σε πόσες γραμμές συμβαίνουν τέτοια κουλά δεν ξέρω :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι η βόδιφον εμμένει στην νέα ληστρική της πολιτική να χρεώνει το tethering και έχει το θράσσος να το παραδέχεται; Η ΕΕΤΤ φυσικά κοιμάται, σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα θα τους είχαν ήδη βάλει χέρι οι αρχές.

Προσωπικά κατάργησα το πακέτο δεδομένων που είχα και σε λίγο και το νούμερο vodafone. Ο λόγος που την προτιμούσα ήταν ότι μάλλον δούλευε καλύτερα από της κοσμοτέ. Απλά θα επιστρέψω εκεί. Και άσε τους βοδιφονίτες να περιμένουν να μαζέψουν 19άρια...

 

Αν κάνεις καταγγελία (που δεν έχεις κάνει για να μην έχεις κάποια λύση) θα σου δώσουν μία temp λύση για ένα διάστημα και μετά απλά επιλέγεις και φεύγεις...

 

Τα λεγόμενά τους κατά τη temp λύση είναι ότι είναι απόφαση του "vodafone group" (διεθνώς) και ότι δεν θα γυρίσει πίσω, θα εφαρμοστεί σε όλα τα smartphones και μου είπαν και καλά ως "tip" ότι η CosmoΠΟΤΕ θα ακολουθήσει...

 

Φυσικά... τους πιστεύω... γιατί τέτοια ζώα είναι όλοι τους... και εμείς που τους χρυσοπληρώνουμε για αστείες υπηρεσίες... βγάζουν δις... και το θέμα μας είναι αν δίνουν το τάδε ή το τήνα κινητό...

 

 

Φιλικά,

 

Ανδρέας

 

Σε όλες τις υπόλοιπες σοβαρές χώρες που το iPhone προσφέρεται, το tethering χρεώνεται και οι ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν επέμβει - επειδή ακριβώς δεν χρειάζεται.

 

Ουμ... δεν είμαστε όλοι ίδιοι, και το να δεις 2 σελίδες δεν έχει ΚΑΜΙΑ διαφορά από laptop ή κινητό... ΠΛΕΟΝ.

 

Το δίκτυό τους... ήταν και παραμένει χάλια... όσον αφορά το data access. Δεν έγινε επειδή κάποια iPhone κατέβαζαν...

 

Έλεος... τι άλλο ακόμη θα ακούσω...

 

 

Φιλικά,

 

Ανδρέας

 

Ένας βασικός λόγος αλλαγής παρόχου είναι η μη αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης και τα προβλήματα του δικτύου. Ή αλλιώς, δεν έχεις λόγο να αλλάξεις άμα η υπηρεσία σε ικανοποιεί και παίζει κανονικά στη γραμμή σου. Τώρα σε πόσες γραμμές συμβαίνουν τέτοια κουλά δεν ξέρω :)

 

Συμφωνώ απολύτως... επίσης οι καθαρές κουβέντες και όχι η "in the middle of the night" αλλαγές ληστρικού χαρακτήρα...

 

Φιλικά,

 

Ανδρέας

Edited by Petros the Great
Συνένωση μηνυμάτων. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΠΑΡΑΘΕΣΗ.
Link to comment
Share on other sites

Τα υπολοιπόμενα mb από το πακέτο με τα 30 mb στο cu αν δεν καταναλωθούν μεταφέρονται πλέον στον επόμενο μήνα? Συνήθως η μεταφορά κρατούσε για μία μέρα απλά για την αλλαγή.. αλλά αυτή τη φορά έχουν περάσει 4 μέρες που μου λέει ότι έχω πάνω από 30 mb!
Link to comment
Share on other sites

Το δίκτυό τους... ήταν και παραμένει χάλια... όσον αφορά το data access.

 

Σύμφωνα με τις πιστοποιημένες μετρήσεις της ΕΕΤΤ πάντως είναι σαφώς τα καλύτερο, οπότε το συμπέρασμά σου είναι μάλλον άκυρο.

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας επαγγελματικό πρόγραμμα με μηνιαίο πάγιο και πρόγραμμα της Vodafone Surf & Mail 150, ταξίδεψα στην Ισπανία. Τελικά και αφού ήρθε ο λογαριασμός, καλώντας στο 1399, έμαθα ότι για την Ισπανία, η χρέωση για χρήση mobile internet ήταν 10 €/MB :chair:

 

Σε ποιον οφείλεται αυτή η τιμολογιακή πολιτική; Αναφέρω ότι η Vodafone δεν παρουσιάζει σχετικά στοιχεία στο site της:

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=404

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας επαγγελματικό πρόγραμμα με μηνιαίο πάγιο και πρόγραμμα της Vodafone Surf & Mail 150, ταξίδεψα στην Ισπανία. Τελικά και αφού ήρθε ο λογαριασμός, καλώντας στο 1399, έμαθα ότι για την Ισπανία, η χρέωση για χρήση mobile internet ήταν 10 €/MB :chair:

 

Σε ποιον οφείλεται αυτή η τιμολογιακή πολιτική; Αναφέρω ότι η Vodafone δεν παρουσιάζει σχετικά στοιχεία στο site της:

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=404

 

Πράγματι έτσι είναι.. Μην ξεχνάς ότι είσαι σε περιαγωγή.. Υπάρχουν βέβαια και κάποια πακέτα για μικρή χρήση σε χώρες Ε.Ε. . Εγώ όταν είχα πάει Ιταλία μου έστειλαν ένα μύνημα για πακέτο 5ευρώ τα 5mb την ημέρα.

Καλά και εσύ τι περίμενες? Ότι θα ναι κανονική η χρέωση? Έπρεπε να πάρεις πριν ταξιδέψεις την εξυπηρέτηση πελατών να ενημερωθείς για τις χρεώσεις στην Ισπανία.

ΥΓ. Είσαι σίγουρος ότι δεν σου έστειλαν κάποιο sms πάντως όταν ταξίδεψες?

Link to comment
Share on other sites

γειά σας παιδιά, μου ήρθε σήμερα επιστολή από την ΕΕΤΤ σχετικά με την καταγγελία που είχα κάνει για το tethering του iphone. δείχνει ότι γινεται κάτι. αναμένουμε απάντηση της εταιρίας
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα GPS με 3G (χρησιμοποιούσε Vodafone εκτός Ελλάδας)

και θέλω να χειριστώ αρκετά μεγάλο ημερήσιο όγκο δεδομένων, αλλά δε νομίζω πως με συμφέρει να πάρω ετήσιο πακέτο Ιντερνετ απο τηλεπικοινωνιακό πάροχο.

Έχω υπόψη μου τα εξής:

 

1.

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=2&pageid=1443

όπου το κόστος για τα πρώτα 12 GB είναι 14 Ευρώ + το κόστος αγοράς καρτοκινητής F2G

και 14 Ευρώ για κάθε 12GB.

2.

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=8639

όπου το κόστος είναι 19 Ευρώ για τα πρώτα 10 GB και 19 Ευρώ για κάθε 10.

 

- Ποιο από τα δύο να επιλέξω; Υπάρχει κάποιο καλύτερο πακέτο από άλλο πάροχο;

- Θα έχω πρόβλημα με το 3G στα Γιάννενα ή στη Λάρισα ή στο Βόλο εντός πόλης με κάποιο από τα πακέτα;

- Στο πακέτο της Wind δεν αναγράφονται τέλη κινητής τηλεφωνίας. Μήπως είναι μεγαλύτερες οι τιμές;

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι έτσι είναι.. Μην ξεχνάς ότι είσαι σε περιαγωγή.. Υπάρχουν βέβαια και κάποια πακέτα για μικρή χρήση σε χώρες Ε.Ε. . Εγώ όταν είχα πάει Ιταλία μου έστειλαν ένα μύνημα για πακέτο 5ευρώ τα 5mb την ημέρα.

Καλά και εσύ τι περίμενες? Ότι θα ναι κανονική η χρέωση? Έπρεπε να πάρεις πριν ταξιδέψεις την εξυπηρέτηση πελατών να ενημερωθείς για τις χρεώσεις στην Ισπανία.

ΥΓ. Είσαι σίγουρος ότι δεν σου έστειλαν κάποιο sms πάντως όταν ταξίδεψες?

 

Είχα ταξιδέψει σε Αγγλία, Τουρκία, Αυστρία τους τελευταίους 6 μήνες και δεν είχα τόσο κακή εμπειρία από θέμα χρεώσεων. Αν μου είχαν στείλει SMS με τις χρεώσεις mobile Internet, θα το είχα προσέξει και θα είχα προσέξει. Εδώ τηλέφωνο τους πήρα και δεν είχαν άμεση απάντηση, ενώ όπως έδειξα και στο site τους η σελίδα δεν λειτουργεί, οπότε δύσκολο να ανέφεραν και τη χρέωση. 10 €/ΜΒ είναι τραγική χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Είχα ταξιδέψει σε Αγγλία, Τουρκία, Αυστρία τους τελευταίους 6 μήνες και δεν είχα τόσο κακή εμπειρία από θέμα χρεώσεων. Αν μου είχαν στείλει SMS με τις χρεώσεις mobile Internet, θα το είχα προσέξει και θα είχα προσέξει. Εδώ τηλέφωνο τους πήρα και δεν είχαν άμεση απάντηση, ενώ όπως έδειξα και στο site τους η σελίδα δεν λειτουργεί, οπότε δύσκολο να ανέφεραν και τη χρέωση. 10 €/ΜΒ είναι τραγική χρέωση.

 

Φυσικά και είναι τραγική χρέωση.. Δυστυχώς όμως σε όλες τις εταιρίες έτσι είναι με περιαγωγή... Γι αυτό και πολλά κινητά με mobile internet έχουν ειδική ρύθμιση για να κλείνει το mobile internet σε roaming. Δεν νομίζω πάντως ότι ήταν και υποχρεωμένοι να σε ενημερώσουν αυτοί με sms.. Πριν ταξιδέψεις θα πρεπε να καλέσεις την εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσεις για τις χρεώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλές ταχύτητες HSDPA με Vodafone στο Πήλιο! 250kb/sec :) Μπράβο Vodafone!

Επιπλέον έβαλε 3η γενιά και σε Νεοχώρι/Μηλιές!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα GPS με 3G (χρησιμοποιούσε Vodafone εκτός Ελλάδας)

και θέλω να χειριστώ αρκετά μεγάλο ημερήσιο όγκο δεδομένων, αλλά δε νομίζω πως με συμφέρει να πάρω ετήσιο πακέτο Ιντερνετ απο τηλεπικοινωνιακό πάροχο.

Έχω υπόψη μου τα εξής:

 

1.

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=2&pageid=1443

όπου το κόστος για τα πρώτα 12 GB είναι 14 Ευρώ + το κόστος αγοράς καρτοκινητής F2G

και 14 Ευρώ για κάθε 12GB.

2.

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=8639

όπου το κόστος είναι 19 Ευρώ για τα πρώτα 10 GB και 19 Ευρώ για κάθε 10.

 

- Ποιο από τα δύο να επιλέξω; Υπάρχει κάποιο καλύτερο πακέτο από άλλο πάροχο;

- Θα έχω πρόβλημα με το 3G στα Γιάννενα ή στη Λάρισα ή στο Βόλο εντός πόλης με κάποιο από τα πακέτα;

- Στο πακέτο της Wind δεν αναγράφονται τέλη κινητής τηλεφωνίας. Μήπως είναι μεγαλύτερες οι τιμές;

 

Το 3G στα Γιάννενα, που τα επισκέφτηκα τελευταία φορά, δεν εντυπωσίαζε σε κάλυψη, αλλά δεν ήταν και λειψό. Σε ποια περιοχή θα το χρησιμοποιείς κατά κόρον;

 

Στην Λάρισα πάλι υπάρχει αρκετά καλή κάλυψη 3g, εκτός κάποιων λίγων περιοχών όπου υπάρχει πρόβλημα αδειοδοτήσεων για τους σταθμούς βάσης. Γενικά στο νομό Λάρισας πάντως, η κάλυψη 3g είναι πολύ καλή πλέον.

 

Στον Βόλο δε θα μείνεις ικανοποιημένος απ'την κάλυψη, διότι υπάρχουν εντονότατα προβλήματα αδειοδοτήσεων. Λίγη κάλυψη υπάρχει στην αρχή της Ιάσωνος, στο λιμάνι, στην Βιομηχανική Περιοχή και προς το πανεπιστήμιο, και σχεδόν σε όλη την είσοδο της πόλης, ερχόμενοι από Αλμυρό.

 

Γενικά, πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση, ρώτησε και τις 2 εταιρίες για τα σημεία που ενδιαφέρεσαι, αναφέροντας μάλιστα συγκεκριμένες οδούς. Υπάρχει η δυνατότητα να σου πουν με ακρίβεια.

 

Τώρα, για τα πακέτα, να σου πω με μια πρώτη ματιά συμφέρει αυτό της Wind. Στην προπληρωμένη της Vodafone έχε υπόψη πως άπαξ και ανανεώσεις το χρόνο σύνδεσης δεν μπορείς να τον παγώσεις, αλλά μετράει κανονικά, ακόμη και όταν δε συνδεέσαι στο Ίντερνετ. Απ'την άλλη, ρόλο παίζουν και οι ταχύτητες. Για νορμάλ και όχι εξεζητημένη χρήση, δε θα έχεις πρόβλημα με καμία απ'τις 2! Γενικά, ρώτησε για κάλυψη και ταχύτητες την εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνώντας ή στέλνοντας e-mail.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αλλάξει κάτι όσον αφορά την πολιτική της vodafone σχετικά με το tethering στο iphone; Ειπώθηκαν πολλά, τελικά ισχύει ότι το χρεώνει;

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

γειά σας παιδιά, μου ήρθε σήμερα επιστολή από την ΕΕΤΤ σχετικά με την καταγγελία που είχα κάνει για το tethering του iphone. δείχνει ότι γινεται κάτι. αναμένουμε απάντηση της εταιρίας

 

H EETT πέρα από τη διαβίβαση των καταγγελιών δεν νομίζω ότι κάνει κάτι ουσιαστικό για την προστασία των καταναλωτών, ακόμα και σε καραμπινάτες περιπτώσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είχα κάνει κάποτε καταγγελία εκεί. Με ενημέρωσαν ότι την έλαβαν. Από τότε και μετά, όσο ενημέρωσαν εσάς για το θέμα, ενημέρωσαν και μένα. Ζούμε στη χώρα των καρτέλ.

Είναι όμως άθλιο να ζητούν να πληρώσεις δύο φορές (και μάλιστα ακριβά) για κάτι το οποίο έχεις ήδη αγοράσει και δεν τους κοστίζει και τίποτα...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είχα κάνει κάποτε καταγγελία εκεί. Με ενημέρωσαν ότι την έλαβαν. Από τότε και μετά, όσο ενημέρωσαν εσάς για το θέμα, ενημέρωσαν και μένα. Ζούμε στη χώρα των καρτέλ.

Είναι όμως άθλιο να ζητούν να πληρώσεις δύο φορές (και μάλιστα ακριβά) για κάτι το οποίο έχεις ήδη αγοράσει και δεν τους κοστίζει και τίποτα...

 

Δεν είναι 2 φορές τελικά. Αν σκεφτείς ότι πληρώνεις το tethering για να αγοράσεις extra mb γι αυτό.. Δεν πληρώνεις δηλαδή μόνο την υπηρεσία.. Πληρώνεις και extra mb πέρα από αυτά που έχεις στο πρόγραμμά σου.. Απλά προσπαθούν να διαχωρίσουν τον τρόπο που καταναλώνεις τα mb... Δεν λέω ότι συμφωνώ με την πολιτική αυτή, έχω κάνει κι εγώ παράπονα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...