Jump to content

[Επίσημο] Nokia N8-00 (Pre-Release)


Itchrist86
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλά ο χαρακτηρισμός 'Μουτζαχεντίν' ήταν πολύ εύστοχος,δεν θα μπορούσες να είχες βρεί πιο κατάλληλο για το συγκεκριμένο άτομο!Αυτόν πρέπει να τον αναλάβει το Ράδιο Αρβύλλα!(συγνώμη που ξεφύγαμε λίγο από το θέμα!!!)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Παντως παιδια νομιζω οτι το προβλημα με τον ξαφνικο θανατο βλεπω οτι ισχυει.

Το θεμα ειναι οτι δεν παιρνουμε απαντηση αν ειναι απο το hardware (Αν ειναι πλακετα κλαφτα) ή απο software οποτε μπορει να λυθει με αναβαθμιση

Είναι το hardware, έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση από τον αντιπρόεδρο της Nokia, έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές στη γραμμή παραγωγής, και όσες συσκευές το αντιμετωπίσουν θα αντικαθίστανται.

Link to comment
Share on other sites

Είναι το hardware, έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση από τον αντιπρόεδρο της Nokia, έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές στη γραμμή παραγωγής, και όσες συσκευές το αντιμετωπίσουν θα αντικαθίστανται.

ε τότε πρέπει να ξέρουν και ποιες παρτίδες είναι..

Να ανακοινώσουν τότε η να κάνουν ανάκληση

τι ******** είναι αυτές

ζήλεψαν την apple

Link to comment
Share on other sites

Χθες, προχθές το είδα σ'ενα πλαισιο και η πλακα ειναι οτι εκανα επεξηγηση στον πωλητη τι ακριβως έχει το κινητο πανώ...χι χι χι μιλαμε για γελια...με κοιτουσε σαν εξωγηινος...!!!

Το κινητάκι εν τελει ειναι απίστευτο...Κι οταν λεμε απιστευτο το εννοουμε...!!!

Ενω δεν ειχα πολυ καλη γνωμη για την οθόνη...το συγκρινα με το δικό μου το Ομνια hd και είδα οτι πραγματι απεχει μακραν...

Τον ρωτούσαν για παραδειγμα κατι παιδιά αν εχει αντιχαρακτικό υλικό στην οθόνη και ελεγε...ε ναι...εχει εχει...και δεν πολυγινόταν πιστευτός κ πεταγόμουν εγω στην συνεχεια κι ελεγα...ΕΧΕΙ GORILLA GLASS οτι καλύτερο εχει βγει ποτέ για οθόνη....σαν του iphone ? ρωτούσαν...κι ελεγα...Κλασσης ανωτερο παιδιά...χαλαρώστε...

Το θέλω, το θέλω, το θέλω...!!!!

Α κ κατι άλλο...Γυρνανε 2 παιδιά κ ρωτανε τιμή και του λεει...γυρω στα 500...

Κ λενε οτι πληρώνεις παιρνεις...εννοωντας παλι για το iphone...τελικα μήπως ειμαστε μλκες???

Μας το δίνουν 7 κατοσταρικα το άλλο και λεμε . . . Ποιότητα...Ημαρτον...κ δεν έχει ουτε τα μισά απο το Ν8... Τι να πω ρε παιδιά...πραγματικά ωρες ωρες πιστευω πως μαλλον ειμαστε...!

Link to comment
Share on other sites

ε τότε πρέπει να ξέρουν και ποιες παρτίδες είναι..

Να ανακοινώσουν τότε η να κάνουν ανάκληση

τι ******** είναι αυτές

ζήλεψαν την apple

Προφανώς δεν αφορά κάποιες συγκεκριμένες παρτίδες, αλλά όλες όσες κατασκευάστηκαν μέχρι και την προηγούμενη βδομάδα. Πρόκειται μάλλον για κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι για τυχαία αστοχία, γι' αυτό και είπαν ότι έκαναν αλλαγές στη γραμμή παραγωγής. Οπότε αφορά οποιοδήποτε N8 κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά, είτε αυτό προέρχεται από τη Φινλανδία είτε από την Κίνα, χωρίς όμως να ξέρουμε αν θα το εμφανίσει σίγουρα και πότε. Σύμφωνα με τον Τσετσένο τρομοκράτη, έχει να κάνει με την υπερθέρμανση του επεξεργαστή και είναι θέμα τύχης ποιες συσκευές θα το εμφανίσουν και πότε. Ο συγκεκριμένος όμως δεν είναι καθόλου αξιόπιστος, δεν χάνει ευκαιρία να χτυπάει τη Nokia και έχει πει άπειρα ψέματα, ιδίως τελευταία. Το πρόβλημα μπορεί να είναι και αλλού, η Nokia μιλάει γενικά για πρόβλημα στην τροφοδοσία, οπότε ίσως να πρόκεται για κάποια ελλαττωματική σύνδεση. Το σίγουρο είναι ότι ξεκινάει με restart, που επαναλαμβάνονται και κάποια στιγμή καταλήγουν σε θάνατο. Η απάντηση του εκπροσώπου της Nokia μιλάει για επισκευή (που μπορεί να κρατήσει μέχρι 14 μέρες) ή αντικατάσταση. Καλό θα ήταν να μας ενημερώσει κάποιος από τους φίλους που το έχει αν έχει εμφανίσει restarts. Αν και είχα σκοπό να το πάρω την επόμενη βδομάδα, αρχίζω και σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να περιμένω τις καινούριες παρτίδες να εμφανιστούν στην αγορά (σε 1-2 μήνες)...

Edited by terrestial
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν αφορά κάποιες συγκεκριμένες παρτίδες, αλλά όλες όσες κατασκευάστηκαν ....... Αν και είχα σκοπό να το πάρω την επόμενη βδομάδα, αρχίζω και σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να περιμένω τις καινούριες παρτίδες να εμφανιστούν στην αγορά (σε 1-2 μήνες)...

έτσι πρέπει να κάνουμε ...ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ να περιμένουμε

σε λίγο θα ανακοινώσουν και το επόμενο μοντέλο και δεν θα έχουμε πάρει ακόμα αυτό

Τελικά το ..buy on march or take the risk.. που λέει ο τσετσενος είναι το μόνο σωστό με αυτά που διαβάζω(είναι θέμα τύχης ποιες συσκευές θα το εμφανίσουν και πότε)

χρήματα δίνω να πάρω κινητό ..δεν παίζω λοττο

Link to comment
Share on other sites

έτσι πρέπει να κάνουμε ...ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ να περιμένουμε

σε λίγο θα ανακοινώσουν και το επόμενο μοντέλο και δεν θα έχουμε πάρει ακόμα αυτό

Τελικά το ..buy on march or take the risk.. που λέει ο τσετσενος είναι το μόνο σωστό με αυτά που διαβάζω(είναι θέμα τύχης ποιες συσκευές θα το εμφανίσουν και πότε)

χρήματα δίνω να πάρω κινητό ..δεν παίζω λοττο

Κοίταξε, κι εγώ υποθέσεις κάνω με βάση όσα διαβάζω, δεν είμαι και ο πρόεδρος της Nokia. Πάντως είναι προφανές ότι υπάρχει πρόβλημα, εφόσον το έχουν παραδεχθεί. Χωρίς συσκευή δεν πρόκειται να μείνεις, ακόμη και την επισκευή να επιλέξουν αντί για την αντικατάσταση, θα την έχεις και πάλι σε 14 μέρες, διορθωμένη. Το θέμα είναι ποιος αντέχει να μείνει 14 μέρες χωρίς το καινούριο του κινητό.

 

Ας μας πουν πάντως τα παιδιά που το έχουν, σας εμφάνισε restart, πόσα και υπό ποιες συνθήκες; Όπως φαίνεται, τα ελαττωματικά μοντέλα δεν πεθαίνουν άμεσα, αλλά μετά από έναν αριθμό επαναλαμβανόμενων restart...

Edited by terrestial
Link to comment
Share on other sites

Το βασικότερο είναι ότι ακόμα και να μην εμφανίσει το πρόβλημα η συσκευή τον 500ευρο...

θα ζεις με το φόβο ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να συμβεί κάτι εντός η εκτός εγγύησης.

πιθανος χάνοντας λεφτά η και δεδομένα!!

Link to comment
Share on other sites

Το βασικότερο είναι ότι ακόμα και να μην εμφανίσει το πρόβλημα η συσκευή τον 500ευρο...

θα ζεις με το φόβο ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να συμβεί κάτι εντός η εκτός εγγύησης.

πιθανος χάνοντας λεφτά η και δεδομένα!!

Αν έχεις όλα σου τα δεδομένα στην SD card, δεν πρόκειται να χάσεις τίποτα. Μπορείς επίσης να το ρυθμίσεις να κάνει backup κάθε φορά που θα το συνδέεις με τον υπολογιστή.

Όπως και να 'χει, δεν βλέπω να είναι πολύ διαδεδομένο το πρόβλημα, διαφορετικά το engadget, όπως και όλα τα υπόλοιπα φιλο-apple sites, θα το είχε κάνει βούκινο. Δεν έχει γράψει τίποτα σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός που πρωτοέγραψε ότι το Ν8 στην Vodafone θα είναι live μπορεί να μας πει ακριβώς από που το πληροφορήθηκε; Ελπίζω να μην το διάβασε στα άστρα, διότι σήμερα ρώτησα σε κατάστημα Vodafone και μου είπαν ότι δεν θα έχει custom software. (Άλλωστε και το Ν97 δεν είχε). Αν υπάρχει κάποια αντίθετη πληροφόρηση, την ακούμε.
Link to comment
Share on other sites

Αυτός που πρωτοέγραψε ότι το Ν8 στην Vodafone θα είναι live μπορεί να μας πει ακριβώς από που το πληροφορήθηκε;

 

παρον !

λιγες μερες εμειναν θα δεις τελικα αν πρεπει να πιστεψεις εμενα η τους αλλους

Δεν επιτρέπονται βίντεο στην υπογραφή.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο πολύ καλός φίλος που εμφανίζεται με επιθετικές διαθέσεις στο forum κάθε χρόνο, όταν είναι να πάρει καινούριο κινητό, αναφέρεται σε μένα, να τον πληροφορήσω ότι δεν έγραψα ποτέ ότι το N8 της Nokia θα είναι σίγουρα Live. Αυτό που έγραψα είναι ότι μάλλον θα είναι Live, και προκύπτει από τη δική μου εμπειρία και μόνο, καμία άλλη γνώση δεν έχω. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που έφυγα από τη Vodafone 3 χρόνια πριν. Αν άλλαξαν τακτική ή αν ο φίλος είναι τυχερός, χαίρομαι, να το πάρει και να το χαρεί. Edited by terrestial
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω αρχίσει και φοβάμαι πάντως με το πρόβλημα αυτό από την μια το θέλω πως και πως και περιμένω και την δευτερα να το πάρο (μιας και την τρίτη είναι η γιορτή μου και θα κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου:lol:)αλλα από την άλλη υπάρχει και ένας φόβος που λέει μήπως είμαι εγώ ο καντέμης και έχω το πρόβλημα δεν ξέρω τι να κάνω

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω το κινητο το εχω απο της 3/11 και δοξα τον θεο μεχρι στιγμης και παρολλο που ειναι παραεισαγωγης δεν μου εχει κανει ουτε ενα restart απο μονο του ουτε εχει χρειαστει να του κανω εγω και το κινητο τραβαει πολυ ζορι καθημερινα!!!Μακαρι να μην μου εμφανιστει ποτε προβλημα αλλα και οσα ερθουν στην χωρα μας επισης για να το χαρει πραγματικα οποιος το παρει γιατι ειναι σουπερ!!!;) ;)

Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...

 

Samsung Galaxy S10+ SM-G975F/DS / Galaxy S9+ ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω το κινητο το εχω απο της 3/11 και δοξα τον θεο μεχρι στιγμης και παρολλο που ειναι παραεισαγωγης δεν μου εχει κανει ουτε ενα restart απο μονο του ουτε εχει χρειαστει να του κανω εγω και το κινητο τραβαει πολυ ζορι καθημερινα!!!Μακαρι να μην μου εμφανιστει ποτε προβλημα αλλα και οσα ερθουν στην χωρα μας επισης για να το χαρει πραγματικα οποιος το παρει γιατι ειναι σουπερ!!!;) ;)

Χαιρόμαστε! Εύχομαι να μη σου κάνει ποτέ restart. Το ότι είναι παραεισαγωγής δεν παίζει κανένα ρόλο, δεν σημαίνει ότι είναι υποδεέστερο από τα ελληνικά. Κατασκευαστικά είναι ολόιδιο, μόνο η γλώσσα του software διαφέρει. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. ;)

Link to comment
Share on other sites

παρον !

λιγες μερες εμειναν θα δεις τελικα αν πρεπει να πιστεψεις εμενα η τους αλλους

Οι "άλλοι" είναι υπάλληλος της Vodafone. Μήπως να γινόσουν πιο συγκεκριμένος για τη δική σου πηγή; Αν ξέρεις κάτι παραπάνω, απλά σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις.

 

Αν ο πολύ καλός φίλος που εμφανίζεται με επιθετικές διαθέσεις στο forum κάθε χρόνο, όταν είναι να πάρει καινούριο κινητό, αναφέρεται σε μένα, να τον πληροφορήσω ότι δεν έγραψα ποτέ ότι το N8 της Nokia θα είναι σίγουρα Live. Αυτό που έγραψα είναι ότι μάλλον θα είναι Live, και προκύπτει από τη δική μου εμπειρία και μόνο, καμία άλλη γνώση δεν έχω. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που έφυγα από τη Vodafone 3 χρόνια πριν. Αν άλλαξαν τακτική ή αν ο φίλος είναι τυχερός, χαίρομαι, να το πάρει και να το χαρεί.

 

Αγαπητέ terrestial επιθετικές διαθέσεις δεν είχα καθόλου, πιστεψέ με, πριν διαβάσω το μήνυμα σου! Τώρα όμως έχω! Πέρα από το ότι παραδέχεσαι ότι έγραψες κάτι χωρίς την παραμικρή γνώση παραπλανώντας εμένα και τους άλλους συνδρομητές Vodafone, από που και ως που ξέρεις εσύ πόσο συχνά μπαίνει ο καθένας στο φόρουμ και τι κάνει; Και με ποια ιδιότητα το κρίνεις αυτό; Παρότι μετά την αγορά του Ν97 μπαίνω σχεδόν ημερησίως εδώ κι ένα χρόνο προσπαθώντας να το κάνω τηλέφωνο, ακόμα κι αν ήμουν νέος χρήστης έχω δικαίωμα να ψάχνω την εγκυρότητα των όσων διαβάζω. Οπότε ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς και τις επιθέσεις κι ας γράφουμε πιο σοβαρά, μόνο για όσα είμαστε σίγουροι.

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι η αρρώστια "Ξαφνικός θάνατος" άλλων NOkia να μην κολλήσει στο Ν8. Νοκια 6600 fold της συζύγου: 15 μήνες πριν αγορασμένο , 4 φορές στο servis , αναμονή κάθε φορά 20-30 μέρες.

Κάθε φορά που το παίρναμε λέγανε ότι το φτιάξανε. Τώρα άρχισε πάλι να κάνει τα ίδια.Το σύμπτωμα ήταν: Ξαφνικό κλείσιμο και μετά άνοιγε μόνο αν περνούσαν 2-3 ώρες. Τα κόλπα βγάλε μπαταρία κτλ δεν πιάνουν. Εύχομαι καλή τύχη σε όσους αγοράσουν

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι η αρρώστια "Ξαφνικός θάνατος" άλλων NOkia να μην κολλήσει στο Ν8. Νοκια 6600 fold της συζύγου: 15 μήνες πριν αγορασμένο , 4 φορές στο servis , αναμονή κάθε φορά 20-30 μέρες.

Κάθε φορά που το παίρναμε λέγανε ότι το φτιάξανε. Τώρα άρχισε πάλι να κάνει τα ίδια.Το σύμπτωμα ήταν: Ξαφνικό κλείσιμο και μετά άνοιγε μόνο αν περνούσαν 2-3 ώρες. Τα κόλπα βγάλε μπαταρία κτλ δεν πιάνουν. Εύχομαι καλή τύχη σε όσους αγοράσουν

 

Συμφωνώ μαζί σου. Παρόμοια προβλήματα σε 3 διαφορετικές συσκευές NOKIA (1 S40 και 2 S60 3rd Ed.) που αγόρασα από το 2005 και μετά με οδήγησαν μακριά από την συγκεκριμένη εταιρία ακριβώς διότι δεν έχω καμία διάθεση να μπλέκω με service. Οπότε κατέληξα να τα χρησιμοποιώ μόνο όταν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι (συγγραφή λογισμικού). Φέτος (όπως και πέρσι με το N97) έλεγα να δοκίμαζα ξανά κάποιο καινούργιο NOKIA αλλά με αυτά που διαβάζω και έχοντας δυσάρεστες αναμνήσεις από τα προηγούμενα 3 έγχρωμα NOKIA (smart-)phones (όλα με κόστος από 350-450€ τότε..) δεν με βλέπω να τολμώ τελικά να αγοράζω (όλα αυτά μου θυμίζουν "οικεία κακά") - ίσως μετά από αρκετό καιρό όταν τα προβλήματα τους θα έχουν λυθεί ή ίσως κάποιο φθηνό μοντέλο S^3 ώστε αν χαλάσει ή αν αρχίσει να με ταλαιπωρεί να μην κλαίω τα λεφτά μου κρατώντας το μόνο για development (όπως κάνω τώρα) να τσιμπήσω κανένα έχοντας κάποια άλλη συσκευή - μάρκα για προσωπική χρήση.

 

Γενικά.. κρίμα :( διότι προ του 2005 οι συσκευές της ήταν πολύ σταθερές. Bugs είχαν.. πάντα.. τα έβρισκα στα μοντέλα που αγόραζα (τα κατέγραφα -"bug hunting" :D) και τα τροφοδοτούσα σε κάποια γνωστά "τότε" sites του εξωτερικού, αλλά όχι τέτοιας σοβαρής μορφής, πολλά έπρεπε να είσαι "ψείρας" για να τα εντοπίσεις.

Edited by Directx

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

30/11 !!! οχι 30/9!!!

Εχουμε λαλησει ομαδικα απο την συγκινηση!

 

χτες μου εστειλαν email και μου ειπαν οτι αναμενεται παραλαβη 7 Δεκεμβριου. Παρολαυτα στο site του eshop λεει ακομα 30 Νοεμβριου αναμονη νεας παρτιδας.

Ωρα να δοκιμασω κατι νεο!
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου. Παρόμοια προβλήματα σε 3 διαφορετικές συσκευές NOKIA (1 S40 και 2 S60 3rd Ed.) που αγόρασα από το 2005 και μετά με οδήγησαν μακριά από την συγκεκριμένη εταιρία ακριβώς διότι δεν έχω καμία διάθεση να μπλέκω με service. Οπότε κατέληξα να τα χρησιμοποιώ μόνο όταν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι (συγγραφή λογισμικού). Φέτος (όπως και πέρσι με το N97) έλεγα να δοκίμαζα ξανά κάποιο καινούργιο NOKIA αλλά με αυτά που διαβάζω και έχοντας δυσάρεστες αναμνήσεις από τα προηγούμενα 3 έγχρωμα NOKIA (smart-)phones (όλα με κόστος από 350-450€ τότε..) δεν με βλέπω να τολμώ τελικά να αγοράζω (όλα αυτά μου θυμίζουν "οικεία κακά") - ίσως μετά από αρκετό καιρό όταν τα προβλήματα τους θα έχουν λυθεί ή ίσως κάποιο φθηνό μοντέλο S^3 ώστε αν χαλάσει ή αν αρχίσει να με ταλαιπωρεί να μην κλαίω τα λεφτά μου κρατώντας το μόνο για development (όπως κάνω τώρα) να τσιμπήσω κανένα έχοντας κάποια άλλη συσκευή - μάρκα για προσωπική χρήση.

 

Γενικά.. κρίμα :( διότι προ του 2005 οι συσκευές της ήταν πολύ σταθερές. Bugs είχαν.. πάντα.. τα έβρισκα στα μοντέλα που αγόραζα (τα κατέγραφα -"bug hunting" :D) και τα τροφοδοτούσα σε κάποια γνωστά "τότε" sites του εξωτερικού, αλλά όχι τέτοιας σοβαρής μορφής, πολλά έπρεπε να είσαι "ψείρας" για να τα εντοπίσεις.

Το σκεπτικό δεν πρέπει να κολλάει μόνο στη ΝΟΚΙΑ.

Οι πρώτες παρτίδες στις περισσότερες εταιρείες κάποιες φορές εμφάνιζαν προβλήματα.Αλλά και επόμενων παρτιδών τυχόν προβλήματα, λύνονται είτε με αναβάθμιση firmware ή σε σοβαρότερο πρόβλημα με αντικατάσταση συσκευής.

Από την άλλη ίσως να είναι και άτυχος ή να μην ασχολήθηκες ποτέ με αναβάθμιση των συσκευών σου, με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι τα προβλήματα που σου έτυχαν δεν μπορούσαν να λυθούν εύκολα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Αυτός που πρωτοέγραψε ότι το Ν8 στην Vodafone θα είναι live μπορεί να μας πει ακριβώς από που το πληροφορήθηκε; Ελπίζω να μην το διάβασε στα άστρα, διότι σήμερα ρώτησα σε κατάστημα Vodafone και μου είπαν ότι δεν θα έχει custom software. (Άλλωστε και το Ν97 δεν είχε). Αν υπάρχει κάποια αντίθετη πληροφόρηση, την ακούμε.

 

Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο μήνυμα η voda έχει product code με custom firmware. Συγκεκριμένα είναι το :

 

059D2V9: N8-00 RM-596 Vodafone GR GR Dark Grey V1

 

Τώρα αν θα το διαθέσουν τώρα ή αργότερα δεν το γνωρίζω.

Μπορεί να μην έχουν ακόμα διαθεσιμότητα και να δώσουν από τα ελληνικά product όπως γινόταν και με το 5800 στις αρχές.

Link to comment
Share on other sites

Το σκεπτικό δεν πρέπει να κολλάει μόνο στη ΝΟΚΙΑ.

Οι πρώτες παρτίδες στις περισσότερες εταιρείες κάποιες φορές εμφάνιζαν προβλήματα.Αλλά και επόμενων παρτιδών τυχόν προβλήματα, λύνονται είτε με αναβάθμιση firmware ή σε σοβαρότερο πρόβλημα με αντικατάσταση συσκευής.

Από την άλλη ίσως να είναι και άτυχος ή να μην ασχολήθηκες ποτέ με αναβάθμιση των συσκευών σου, με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι τα προβλήματα που σου έτυχαν δεν μπορούσαν να λυθούν εύκολα.

 

Συμφωνώ μαζί σου. Δεν ξέρεις πότε θα σου τύχει! Εμένα μου έτυχε στο iphone 3gs που το αγόρασα τον Ιούνιο (δηλαδή μια από τις προχωρημένες παρτίδες και λίγο πριν κυκλοφορήσει το 4) και μου έτυχε ο "ξαφνικός θάνατος", αν και τελικά αποδείχτηκε οτι ήταν "πρόσκαιρος" χωρίς καμιά δικαιολογία! Το κινητό μου δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα, πότε άναβε πότε έκλεινε από μόνο του για να σιωπήσει κάποια στιγμή εντελώς και κανένα service δεν μπορούσε να δώσει λύση. Κι εκεί που έκλαιγα τα 700 ευρώ, μετά από πάροδο 10 ημερών που το είχα συνεχώς στην πρίζα επανήλθε αμυδρά, μετά εξαφανίστηκε και πάλι για να επανέλθει μετά από 5 μέρες. Όλα αυτά συνέβησαν δύο μήνες μετά την αγορά του! Μόλις σταθεροποιήθηκε η κατάστασή του τού έκανα στη συνέχεια αναβάθμιση στο os4.1 και δεν μου ξαναπαρουσιάστηκε το πρόβλημα. Στην περίπτωση τώρα του Ν8, μπροστά στα εκατομμύρια των αγοραστών το να τύχει αστοχία στο μικρό ποσοστό που βλέπουμε (γιατί ξέρετε οι κραυγές ακόμη και ενός ανθρώπου μπορούν να σκεπάσουν ολόκληρο πλήθος μέσα σ' ένα κατάμεστο γήπεδο) δεν σημαίνει οτι το κινητό είναι για πέταμα. Όπως διαβάσατε πιο πάνω, συμβαίνει άλλωστε και στις καλύτερες οικογένειες! Ψυχραιμία!

Link to comment
Share on other sites

Το σκεπτικό δεν πρέπει να κολλάει μόνο στη ΝΟΚΙΑ.

Ο καθένας κρίνει με βάση την εμπειρία του, εγώ αντιμετώπισα προβλήματα μαζί τους και έτσι είμαι εξαιρετικά καχύποπτος πλέον.

Οι πρώτες παρτίδες στις περισσότερες εταιρείες κάποιες φορές εμφάνιζαν προβλήματα.

Δεν διαφωνώ.

Αλλά και επόμενων παρτιδών τυχόν προβλήματα, λύνονται είτε με αναβάθμιση firmware ή σε σοβαρότερο πρόβλημα με αντικατάσταση συσκευής.

Εδώ διαφωνώ, οι επόμενες παρτίδες οφείλουν να είναι σταθερότερες από τις προηγούμενες. Η αντικατάσταση μιας προβληματικής συσκευής στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν είναι αυτονόητη εξαρτάται που και σε ποίον θα πέσεις. Το ίδιο ισχύει και για το service. Ου μπλέξεις!

 

Από την άλλη ίσως να είναι και άτυχος

Μπορεί. Από την άλλη πλευρά οι περισσότεροι γνωστοί μου, αρκετοί εξ αυτών ΝΟΚΙΑδες δεν χρησιμοποιούν σήμερα NOKIA συσκευές λίγο - πολύ λόγο παρόμοιων προβλημάτων.

 

ή να μην ασχολήθηκες ποτέ με αναβάθμιση των συσκευών σου, με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι τα προβλήματα που σου έτυχαν δεν μπορούσαν να λυθούν εύκολα.

Έλα παππού να σου δείξω το σπιτικό σου! :lol:

 

--

Όπως και να έχει, καλές αγορές σε όλους όσους την προτιμήσουν!!

:)

Edited by Directx

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου. Παρόμοια προβλήματα σε 3 διαφορετικές συσκευές NOKIA (1 S40 και 2 S60 3rd Ed.) που αγόρασα από το 2005 και μετά με οδήγησαν μακριά από την συγκεκριμένη εταιρία ακριβώς διότι δεν έχω καμία διάθεση να μπλέκω με service. Οπότε κατέληξα να τα χρησιμοποιώ μόνο όταν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι (συγγραφή λογισμικού). Φέτος (όπως και πέρσι με το N97) έλεγα να δοκίμαζα ξανά κάποιο καινούργιο NOKIA αλλά με αυτά που διαβάζω και έχοντας δυσάρεστες αναμνήσεις από τα προηγούμενα 3 έγχρωμα NOKIA (smart-)phones (όλα με κόστος από 350-450€ τότε..) δεν με βλέπω να τολμώ τελικά να αγοράζω (όλα αυτά μου θυμίζουν "οικεία κακά") - ίσως μετά από αρκετό καιρό όταν τα προβλήματα τους θα έχουν λυθεί ή ίσως κάποιο φθηνό μοντέλο S^3 ώστε αν χαλάσει ή αν αρχίσει να με ταλαιπωρεί να μην κλαίω τα λεφτά μου κρατώντας το μόνο για development (όπως κάνω τώρα) να τσιμπήσω κανένα έχοντας κάποια άλλη συσκευή - μάρκα για προσωπική χρήση.

 

Γενικά.. κρίμα :( διότι προ του 2005 οι συσκευές της ήταν πολύ σταθερές. Bugs είχαν.. πάντα.. τα έβρισκα στα μοντέλα που αγόρα

ζα (τα κατέγραφα -"bug hunting" :D) και τα τροφοδοτούσα σε κάποια γν

ωστά "τότε" sites του εξωτερικού, αλλά όχι τέτοιας σοβαρής μορφής, πολλά έπρεπε να είσαι "ψείρας" για να τα εντοπίσεις.

 

Λοιπόν να ανέφερω και γω τις εμπειρίες μου.Εχουν περάσει από τα χέρια μου 3 s60v3 και 1 s40 ενώ παράλληλα με μένα το n79 το είχαν 2 φίλοι μου και το n82 ένας το έχει ακόμα εδώ και 1.5 χρόνο.Εχω να δηλώσω οτι κανενα μα κανένα από όλες αυτές τις συσκευέσ δεν εμφάνισε πρόβλημα ξαφνικού θανάτου παρά μόνο κάποια bugs μικρότερης σημασίας.Μήπως να χαλαρώσουμε λίγο είναι θέμα τύχης να σου συμβεί κάτι αλλά το ποσοστό είναι πραγματικά πολύ μικρό.Τώρα όσον αφορά το n8 εδώ φαίνεται το ποσοστό να είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά παραμένει μικρό. Παρακολουθο το nokiadiscussions κατέληξα στο συμπέρασμα οτι ο ξαφνικός θάνατος αν είναι να συμβεί θα συμβει τις πρώτες μέρες χρήσης οπότε το αλλάζεις.Πρόκειται για hardware πρόβλημα οπότε αν δεν παρουσιαστεί μέχρι τις 15 περίπου μέρες μετά είναι απίθανο να έχεις πρόβλημα,Αυτό είναι το μόνο θετικό στοιχείο σε ένα όντως σημαντικό πρόβλημα.Εγώ το'χω παραγγείλει και ελπίζω να μη κάνω χρήση του DΟΑ!

Nokia 3210-3410-6510-5210-5410-6230i-Sony Ericsson k750-k810-Nokia N73-N79-N86-N8-Lumia 920-LG G2-Sony Xperia Z3-Huawei Mate 8-LG V30-G8X-Samsung S21-S23

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να ανέφερω και γω τις εμπειρίες μου.Εχουν περάσει από τα χέρια μου 3 s60v3 και 1 s40 ενώ παράλληλα με μένα το n79 το είχαν 2 φίλοι μου και το n82 ένας το έχει ακόμα εδώ και 1.5 χρόνο.Εχω να δηλώσω οτι κανενα μα κανένα από όλες αυτές τις συσκευέσ δεν εμφάνισε πρόβλημα ξαφνικού θανάτου παρά μόνο κάποια bugs μικρότερης σημασίας.Μήπως να χαλαρώσουμε λίγο είναι θέμα τύχης να σου συμβεί κάτι αλλά το ποσοστό είναι πραγματικά πολύ μικρό.Τώρα όσον αφορά το n8 εδώ φαίνεται το ποσοστό να είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά παραμένει μικρό. Παρακολουθο το nokiadiscussions κατέληξα στο συμπέρασμα οτι ο ξαφνικός θάνατος αν είναι να συμβεί θα συμβει τις πρώτες μέρες χρήσης οπότε το αλλάζεις.Πρόκειται για hardware πρόβλημα οπότε αν δεν παρουσιαστεί μέχρι τις 15 περίπου μέρες μετά είναι απίθανο να έχεις πρόβλημα,Αυτό είναι το μόνο θετικό στοιχείο σε ένα όντως σημαντικό πρόβλημα.Εγώ το'χω παραγγείλει και ελπίζω να μη κάνω χρήση του DΟΑ!

τα nokia e52 ειχανε θεμα ομως σε αυτο...ειτε μολις το ανοιγες ειτε καποια στιγμη εμενε νεκρο...

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...