fonzi Δημ. November 12, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2005 185 σε 15άρα ζάντα είναι too much! Να ρωτήσω κάτι ακόμα μιάς και έχουμε και το ίδιο Yaris: Οταν στρίβεις λίγες μοίρες το τιμόνι ως προς την ευθεία, αυτό επανέρχεται μόνο του τελέιως ίσια; Διότι το δικό μου επανέρχεται όταν στρίψει >30 μοίρες αλλά όταν στρίψεις λίγο "ξεχνιέται" στριμμένο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. November 12, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2005 αυτο εχει να κανει με την γωνια καστερ και καμπερ...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. November 12, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2005 καστερ. Αλλά ρωτάω μπας και είναι έτσι σε ολα τα yaris. Τώρα για το GOLF: Το άζωτο βολεύει τελικά ή "σκληραίνει" αρκετά το ελαστικό; και σχετικά με τη ρεζέρβα: Να κρατήσω την 175/80/14 που ειχε απο μάνα του 5ετίας ή να βάλω ένα από τα 195/65-15 που φόραγα (επίσης 5ετίας). Τώρα βάζω (την Τρίτη) 205/60-15 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 15, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2005 καστερ. Αλλά ρωτάω μπας και είναι έτσι σε ολα τα yaris. Τώρα για το GOLF: Το άζωτο βολεύει τελικά ή "σκληραίνει" αρκετά το ελαστικό; και σχετικά με τη ρεζέρβα: Να κρατήσω την 175/80/14 που ειχε απο μάνα του 5ετίας ή να βάλω ένα από τα 195/65-15 που φόραγα (επίσης 5ετίας). Τώρα βάζω (την Τρίτη) 205/60-15 195/65-15 που ειναι και ποιο κοντα στο 205/60/15 . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolisB Δημ. November 15, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2005 ΕΧΩ ΤΟ RAV4, ΜΟΝΤΕΛΟ 2002. Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 215/70/16.ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΥΝΗΘΩΣ 80% ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ 20% ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ. ΤΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest14 Δημ. November 16, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2005 Jeep Grand Cherokee V8 4.7 με Goodyear WRANGLER AT/R 245/70/16 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SoKoFLiKo Δημ. November 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2005 Να ρωτήσω κάτι ακόμα μιάς και έχουμε και το ίδιο Yaris: Οταν στρίβεις λίγες μοίρες το τιμόνι ως προς την ευθεία, αυτό επανέρχεται μόνο του τελέιως ίσια; Διότι το δικό μου επανέρχεται όταν στρίψει >30 μοίρες αλλά όταν στρίψεις λίγο "ξεχνιέται" στριμμένο... Με ταχύτητα γύρω στα 50χμ/ω δεν επανέρχεται ή επανέρχεται αν το ευνοεί η κλίση του δρόμου αλλά και πάλι όχι πλήρως... Σε ταχύτητες 100+ χμ/ω επανέρχεται πλήρως... Μην προβληματίζεσαι... Αυτό συμβαίνει με όλα σχεδόν τα επιβατικά αυτοκίνητα... Παράθεση :O Ποτέ μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να...... το αφήσεις για μεθαύριο!!! :O Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
telis7 Δημ. November 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2005 Paidia ti lastixa proteinete gia mixani motar yamaha XT660X ??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
breakdancer Δημ. November 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2005 Goodyear F1 225/50/16 Mazda Rx7 Παράθεση http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. November 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2005 Tα λάστιχα που έβαλα τα είχαν έξω και κάποιο είχε λίγο νερό μέσα που το άδειασαν πριν το φορέσουν στη ζάντα. Πρόβλημα;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 Θυμίζω ότι έβαλα Pirelli P zero rosso και μετά από έναν μήνα, έχω να πω τα καλύτερα. Σε ορεινές διαδρομές, αποδείχτηκαν πολύ καλά και ίσως το μόνο τους επικίνδυνο σημείο είναι ότι σε προκαλούν να βρεις το όριο τους! Μέσα στην πόλη έχει μειωθεί αισθητά η επέμβαση του antispin και του ABS. Και τέλος με τις βροχές αυτές τις μέρες... βρέχει; :p Δεν έχει γλυστρίσει ούτε στιγμή, ούτε να ανάψει η ένδειξη του antispin. Αρκετά καλό για πισωκίνητο. Μόνο μείον πρέπει να είναι η κατανάλωση, που αν και έχω αλλάξει οδηγικές συνήθειες και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, κυμαίνεται 0.5-1 λίτρο στα 100 χιλιόμετρα περισσότερο. Μου φαίνεται θα γίνω pirellακιας! :up: Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 Oi βαλβίδες πρέπει να αλλάζουν όταν βάζεις καινούρια λάστιχα; Τώρα που κοίταξα είδα ότι έχει αλλάξει μόνο τις μπρος βαλβίδες. Πίσω άφησε τις παλιές! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. November 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2005 Oi βαλβίδες πρέπει να αλλάζουν όταν βάζεις καινούρια λάστιχα; Τώρα που κοίταξα είδα ότι έχει αλλάξει μόνο τις μπρος βαλβίδες. Πίσω άφησε τις παλιές!έτσι λένε, αν και... δεν υπάρχει σχέση μεταξύ της αλλαγής ελαστικών και της κατάστασης των βαλβίδων. Απλά μάλλον βολεύει σαν αλλαγή... Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. November 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2005 Θυμίζω ότι έβαλα Pirelli P zero rosso και μετά από έναν μήνα, έχω να πω τα καλύτερα. Σε ορεινές διαδρομές, αποδείχτηκαν πολύ καλά και ίσως το μόνο τους επικίνδυνο σημείο είναι ότι σε προκαλούν να βρεις το όριο τους! Μέσα στην πόλη έχει μειωθεί αισθητά η επέμβαση του antispin και του ABS. Και τέλος με τις βροχές αυτές τις μέρες... βρέχει; :p Δεν έχει γλυστρίσει ούτε στιγμή, ούτε να ανάψει η ένδειξη του antispin. Αρκετά καλό για πισωκίνητο. Μόνο μείον πρέπει να είναι η κατανάλωση, που αν και έχω αλλάξει οδηγικές συνήθειες και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, κυμαίνεται 0.5-1 λίτρο στα 100 χιλιόμετρα περισσότερο. Μου φαίνεται θα γίνω pirellακιας! :up: Κανουν θορυβο η οχι ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. November 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2005 Κανουν θορυβο η οχι ?Δεν το είχα σκεφτεί καν, άρα δεν με έχει ενοχλήσει κάτι, συγκρίνω βέβαια με τα προηγούμενα που ήταν τα Ρ6000. Φαντάζομαι πάντως ότι δεν θα είναι και τα πιο ήσυχα, αν σκεφτει κανείς την κατανάλωση. Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. November 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2005 P6000???μπλιαχ........τα P7 πρεπει να ειναι καλα, αν και στο κορσακι μου δεν ταιριαζαν γιαυτο τα αλλαξα. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 Ξερετε κάποιον στην Πάτρα που να βάζει άζωτο? Ως τώρα μου ζητάνε 15 ευρω για πρώτη φορά να βάλω αζωτο (τα φουσκώνουν και τα αδειάζουν με αζωτο 2 φορες όταν πρωτοβάλεις άζωτο μου είπαν) και 30 ευρώ για να ξεμοντάρουν λάστιχα, να τα σκουπίσουν από υγρασία μέσα και να περάσουν και νέες βαλβίδες. Ψάχνω μήπως βρω κάποιον να τα κάνει όλα μαζί να τελειώνω διότι παρατράβηξε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 P6000???μπλιαχ........τα P7 πρεπει να ειναι καλα, αν και στο κορσακι μου δεν ταιριαζαν γιαυτο τα αλλαξα.Τα λάστιχα πάνε ανάλογα το αυτοκίνητο και πίστεψε με τα Ρ6000 σε μένα ήταν μια χαρά για 40.000 χιλιόμετρα...:D Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. December 2, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2005 Λοιπόν σχετικά με άζωτο κλπ: Εμένα αυτός που μου τοποθέτησε τα λάστιχα τα έβαλε βρεγμένα (έβρεχε καταράκτες...) στις ζάντες και φούσκωσε με αέρα. Βέβαια υποπτεύθηκα ότι είχαν πολύ υγρασία και πήρα μαζί μου ένα πιεσόμετρο. Πάω λοιπόν μια γρήγορη διαδρομή 1 ώρας και μετράω πιέσεις: Ενώ έφυγα με 29 σε όλα βρίσκω 31, 32, 36, 34. Πάω λοιπόν σε έναν που έχει και άζωτο και ξεμοντάρω όλα. Εκτός απο 1 (αυτό που είχε 31 πίεση) όλα τα άλλα είχαν νερό μέσα! Και μάλιστα ποσότητα αναλογη της πίεσης που μέτρησα στη γρήγορη διαδρομή! Τα σκούπισα και έβαλα σε όλα άζωτο με 32 πίεση. Δεν τα ξαναζυγοστάθμισα αλλά τα ξαναέβαλα όπως ήταν (είχα σημαδέψει). Μόνο ένα έπεσε με μισό εκατοστό διαφορά από ότι ήταν (λέτε να θέλει ζυγοστάθμιση; πίσω είναι). Αυτά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
golfer Δημ. December 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2005 Συγνώμη, εγώ έκανα λάθος. Αυτά που έβαλα όταν το πήρα είναι σειρά 195/65-15 που δίνουν ίδια ακριβώς διάμετρο με τα 175 της μάνας του. Με το φάρδος είναι που ίσως το παραεκανα... Για τον φιλο fonzi. Το golf4 1,6 που τυχαίνει να έχω και εγώ από το 2000 φορουσε 175/80/14 όπως σωστά είπες. Η κατάλληλη αλλαγή είναι 195/65/15 (μιας και τα μαμισια διπλώνανε στις στροφές και δεν είναι για 100 άλογα) αν και μπορείς κάλλιστα να βάλεις 205/60/15 στις ίδιες ζάντες με μια διαφορά στην κατανάλωση. Τα έχω βάλει και εγώ από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο και το κράτημα σε σχέση με τα 175/80/14 είναι η μέρα με τη νύχτα. Εχω κάνει 153000 χλμ με POTENZA R720 και το αυτοκίνητο είναι τραίνο. Απαραίτητη προυπόθεση είναι να ζεσταθούν και επίσης ότι ξεραίνονται γρήγορα. Ψάχνω τώρα να τα αλλάξω μετά από 3 σετ αλλά δεν βρισκω κάτι που να με ικανοποιεί (τα POTENZA καταργούνται). Είμαι ανάμεσα σε MICHELIN PRIMACY (δεν τα ξέρω καθόλου), τα BRIDGESTONE TOURANZA (πιο μαλακά), και τα CONTI PREMIUM CONTACT 2. Εσύ τα άλλαξες και τι έβαλες? Τα POTENZA ήταν και τα μόνα που είχαν το προστατευτικό νύχι για τις ζάντες και κανένα προβλημα με τα πεζοδρόμια όπως τα MICHELIN. Ξεραίνονται μεν, αργουν να ζεσταθούν αλλά βγάζουν χιλιόμετρα και κρατάνε πολύ καλά σε στεγνό και βρεγμένο. Αλλά δυστυχώς η εταιρία τα σταματάει. Αρα τι βάζουμε??????????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. December 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2005 Φίλε golfer άκου πως έχει: Εγώ ήθελα μαλακό λάστιχο που να ζεσταίνεται γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει η αντοχή σε χλμ διότι κάνω λίγα ανά έτος και έτσι όταν αλλάζω λάστιχα είναι λόγω χρόνου και όχι λόγω χιλιομέτρων. Επίσης δεν με νοιάζει η συμπεριφορά σε χτυπήματα σε πεζοδρόμια διότι το έχω μόνιμα σε γκαραζ και κινούμαι κυρίως εθνική. Εψαξα υπερβολικά πολύ και αφού διάβασα και τεστ του εξωτερικού διαπίστωσα ότι τα καλύτερα είναι τα turanza και τα premium contact2. Μεταξύ τους διαφορά είναι το λίγο καλύτερο κράτημα των turanza στο βρεγμένο και η καλύτερη άνεση (θόρυβος) των contact2 και μάλλον ότι τα δεύτερα ζεσταίνονται νωρίτερα. Εβαλα λοιπόν τα contact2 (made in france 38/05) 205/60-15 και μάλιστα με άζωτο (όλα 32) και νομίζω ότι πατάνε πολύ καλά. Και εντελώς αθόρυβα. Πρόσεξε μόνο η ζάντα σου να εχει το κατάλληλο φάρδος για να παίρνει σωστά το λάστιχο (εμένα ήταν 7" οι ζάντες). Α και κάτι ακόμα, η ασύμετρη σχεδίαση που έχουν τα κάνει να πατάνε ακόμα περισσότερο στο έδαφος όταν χρειάζεται. Κάτι σαν να "πατάει" λίγο το λάστιχο... Τα primacy είναι παρόμοια με goodyear excellence. Δεν είναι εφάμιλλα με τα continental ή τα bridgestone που συζητάμε. Με νύχι νομίζω υπάρχει και το dunlop sp1 σε 205/60 ή 195/65. Και εγώ πάντως έψαχνα, όπως και εσύ, για αυτά που είχα (michelin exalto) αλλά έχουν καταργηθεί. Τα exalto 2 βγαίνουν μόνο σε χαμηλά προφίλ. Σκέψου αυτά που σου είπα και χτύπα το turanza ή το contact 2 - ανάλογα ποιό σου ταιριάζει καλύτερα. Ελπίζω να σε βόηθησα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
golfer Δημ. December 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2005 Φίλε golfer άκου πως έχει: Εγώ ήθελα μαλακό λάστιχο που να ζεσταίνεται γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει η αντοχή σε χλμ διότι κάνω λίγα ανά έτος και έτσι όταν αλλάζω λάστιχα είναι λόγω χρόνου και όχι λόγω χιλιομέτρων. Επίσης δεν με νοιάζει η συμπεριφορά σε χτυπήματα σε πεζοδρόμια διότι το έχω μόνιμα σε γκαραζ και κινούμαι κυρίως εθνική. Εψαξα υπερβολικά πολύ και αφού διάβασα και τεστ του εξωτερικού διαπίστωσα ότι τα καλύτερα είναι τα turanza και τα premium contact2. Μεταξύ τους διαφορά είναι το λίγο καλύτερο κράτημα των turanza στο βρεγμένο και η καλύτερη άνεση (θόρυβος) των contact2 και μάλλον ότι τα δεύτερα ζεσταίνονται νωρίτερα. Εβαλα λοιπόν τα contact2 (made in france 38/05) 205/60-15 και μάλιστα με άζωτο (όλα 32) και νομίζω ότι πατάνε πολύ καλά. Και εντελώς αθόρυβα. Πρόσεξε μόνο η ζάντα σου να εχει το κατάλληλο φάρδος για να παίρνει σωστά το λάστιχο (εμένα ήταν 7" οι ζάντες). Α και κάτι ακόμα, η ασύμετρη σχεδίαση που έχουν τα κάνει να πατάνε ακόμα περισσότερο στο έδαφος όταν χρειάζεται. Κάτι σαν να "πατάει" λίγο το λάστιχο... Τα primacy είναι παρόμοια με goodyear excellence. Δεν είναι εφάμιλλα με τα continental ή τα bridgestone που συζητάμε. Με νύχι νομίζω υπάρχει και το dunlop sp1 σε 205/60 ή 195/65. Και εγώ πάντως έψαχνα, όπως και εσύ, για αυτά που είχα (michelin exalto) αλλά έχουν καταργηθεί. Τα exalto 2 βγαίνουν μόνο σε χαμηλά προφίλ. Σκέψου αυτά που σου είπα και χτύπα το turanza ή το contact 2 - ανάλογα ποιό σου ταιριάζει καλύτερα. Ελπίζω να σε βόηθησα... Φιλε fonzi, Αν και μαλλον θα σε ακουσω, θα κατεβω διασταση και θα παω στα 195/65/15 οπως προτείνει ο κατασκευαστής (η ζαντα είναι ανταξει αφου φοράω τα 205 εδω και 5 χρόνια). Ο λόγος είναι πως το αυτοκίνητο κρατάει καλά έτσι κι αλλιώς και δεν υπάρχει λόγος για σπατάλη βενζίνης που κάνω εδω και χρόνια και επίσης χειρότερες επιταχύνσεις λόγω μεγάλου πελματος. Και αφού λες πως τα conti ζεστάινονται πιο γρήγορα μάλλον θα αλλαξω μάρκα και θα τα προτιμήσω σε 195 όμως. Εσύ είδες κάποια διαφορά στο κράτημα με την αλλαγή διάστασης? Αλήθεια το άζωτο τι θα μου προσφέρει παραπάνω? Αξίζει τον κόπο να ελεγχω τα ελαστκά μου μόνο όπου έχει άζωτο?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. December 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2005 Πιστεύω ότι βελτιώθηκε το κράτημα με το 205 αλλά μπορεί αυτό να οφείλεται στην ασσύμετρη σχεδίαση ή στο ότι τα παλιά λάστιχα είχαν ξεραθεί... Για το άζωτο άλλοι που εχουν βάλει λένε ότι δεν αξίζει. Εγώ νομίζω ότι είναι σημαντικό να διατηρεί σταθερή πίεση το λάστιχο όσο και να ζεσταθεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
golfer Δημ. December 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2005 Πιστεύω ότι βελτιώθηκε το κράτημα με το 205 αλλά μπορεί αυτό να οφείλεται στην ασσύμετρη σχεδίαση ή στο ότι τα παλιά λάστιχα είχαν ξεραθεί... Για το άζωτο άλλοι που εχουν βάλει λένε ότι δεν αξίζει. Εγώ νομίζω ότι είναι σημαντικό να διατηρεί σταθερή πίεση το λάστιχο όσο και να ζεσταθεί. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Θα προσπαθήσω να κάνω την πιο καλή επιλογή ανάμεσα στα δύο και ανάμεσα στις 2 διαστάσεις και οτι γίνει τι να κάνουμε..... Γιατί όμως 32 πίεση ενώ ο κατασκευαστής δίνει πολύ λιγότερο?? Τι προσφέρει αυτό?? Αλήθεια ποσο σου στοιχισαν τα conti? Τα bridgestone ηταν φτηνότερα? Εμένα τα touranza μου τα δίνει ο λαστιχάς μου 350 euro.(Είμαι Θεσσαλονίκη). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fonzi Δημ. December 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2005 340 ευρω 32 διότι ο κατασκευαστής δίνοντας πχ 29 έχει υπολογίσει ότι όταν ζεσταθεί θα πάει 31-32 και εκεί άρα αποδίδει ΟΚ. Βάλε όσο σου προτείνει, κάνε μιά γρήγορη διαδρομή και μέτρα τα. Οσο λέει ο δείκτης τότε, τόσο να βάλεις αν πας σε άζωτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.