Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Τι λάστιχα φοράτε;


jog
 Κοινοποίηση

Τι λάστιχα έχετε?  

1.245 members have voted

  1. 1. Τι λάστιχα έχετε?

    • Pirelli
      120
    • Michelin
      418
    • Bridgestone
      243
    • Continental
      161
    • Toyo
      57
    • άλλο
      246


Recommended Posts

185 σε 15άρα ζάντα είναι too much!

 

Να ρωτήσω κάτι ακόμα μιάς και έχουμε και το ίδιο Yaris:

Οταν στρίβεις λίγες μοίρες το τιμόνι ως προς την ευθεία, αυτό επανέρχεται μόνο του τελέιως ίσια; Διότι το δικό μου επανέρχεται όταν στρίψει >30 μοίρες αλλά όταν στρίψεις λίγο "ξεχνιέται" στριμμένο...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

καστερ.

Αλλά ρωτάω μπας και είναι έτσι σε ολα τα yaris.

 

 

Τώρα για το GOLF:

 

Το άζωτο βολεύει τελικά ή "σκληραίνει" αρκετά το ελαστικό;

 

και σχετικά με τη ρεζέρβα: Να κρατήσω την 175/80/14 που ειχε απο μάνα του 5ετίας ή να βάλω ένα από τα 195/65-15 που φόραγα (επίσης 5ετίας). Τώρα βάζω (την Τρίτη) 205/60-15

Link to comment
Share on other sites

καστερ.

Αλλά ρωτάω μπας και είναι έτσι σε ολα τα yaris.

 

 

Τώρα για το GOLF:

 

Το άζωτο βολεύει τελικά ή "σκληραίνει" αρκετά το ελαστικό;

 

και σχετικά με τη ρεζέρβα: Να κρατήσω την 175/80/14 που ειχε απο μάνα του 5ετίας ή να βάλω ένα από τα 195/65-15 που φόραγα (επίσης 5ετίας). Τώρα βάζω (την Τρίτη) 205/60-15

 

 

195/65-15 που ειναι και ποιο κοντα στο 205/60/15 .

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΤΟ RAV4, ΜΟΝΤΕΛΟ 2002. Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 215/70/16.ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΥΝΗΘΩΣ 80% ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ 20% ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ. ΤΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ?
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι ακόμα μιάς και έχουμε και το ίδιο Yaris:

Οταν στρίβεις λίγες μοίρες το τιμόνι ως προς την ευθεία, αυτό επανέρχεται μόνο του τελέιως ίσια; Διότι το δικό μου επανέρχεται όταν στρίψει >30 μοίρες αλλά όταν στρίψεις λίγο "ξεχνιέται" στριμμένο...

 

Με ταχύτητα γύρω στα 50χμ/ω δεν επανέρχεται ή επανέρχεται αν το ευνοεί η κλίση του δρόμου αλλά και πάλι όχι πλήρως... Σε ταχύτητες 100+ χμ/ω επανέρχεται πλήρως... Μην προβληματίζεσαι... Αυτό συμβαίνει με όλα σχεδόν τα επιβατικά αυτοκίνητα...

:O Ποτέ μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να...... το αφήσεις για μεθαύριο!!! :O
Link to comment
Share on other sites

Θυμίζω ότι έβαλα Pirelli P zero rosso και μετά από έναν μήνα, έχω να πω τα καλύτερα. Σε ορεινές διαδρομές, αποδείχτηκαν πολύ καλά και ίσως το μόνο τους επικίνδυνο σημείο είναι ότι σε προκαλούν να βρεις το όριο τους!

Μέσα στην πόλη έχει μειωθεί αισθητά η επέμβαση του antispin και του ABS.

Και τέλος με τις βροχές αυτές τις μέρες... βρέχει; :p Δεν έχει γλυστρίσει ούτε στιγμή, ούτε να ανάψει η ένδειξη του antispin. Αρκετά καλό για πισωκίνητο.

Μόνο μείον πρέπει να είναι η κατανάλωση, που αν και έχω αλλάξει οδηγικές συνήθειες και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, κυμαίνεται 0.5-1 λίτρο στα 100 χιλιόμετρα περισσότερο.

Μου φαίνεται θα γίνω pirellακιας! :up:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Oi βαλβίδες πρέπει να αλλάζουν όταν βάζεις καινούρια λάστιχα;

 

Τώρα που κοίταξα είδα ότι έχει αλλάξει μόνο τις μπρος βαλβίδες. Πίσω άφησε τις παλιές!

Link to comment
Share on other sites

Oi βαλβίδες πρέπει να αλλάζουν όταν βάζεις καινούρια λάστιχα;

 

Τώρα που κοίταξα είδα ότι έχει αλλάξει μόνο τις μπρος βαλβίδες. Πίσω άφησε τις παλιές!

έτσι λένε, αν και... δεν υπάρχει σχέση μεταξύ της αλλαγής ελαστικών και της κατάστασης των βαλβίδων. Απλά μάλλον βολεύει σαν αλλαγή...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Θυμίζω ότι έβαλα Pirelli P zero rosso και μετά από έναν μήνα, έχω να πω τα καλύτερα. Σε ορεινές διαδρομές, αποδείχτηκαν πολύ καλά και ίσως το μόνο τους επικίνδυνο σημείο είναι ότι σε προκαλούν να βρεις το όριο τους!

Μέσα στην πόλη έχει μειωθεί αισθητά η επέμβαση του antispin και του ABS.

Και τέλος με τις βροχές αυτές τις μέρες... βρέχει; :p Δεν έχει γλυστρίσει ούτε στιγμή, ούτε να ανάψει η ένδειξη του antispin. Αρκετά καλό για πισωκίνητο.

Μόνο μείον πρέπει να είναι η κατανάλωση, που αν και έχω αλλάξει οδηγικές συνήθειες και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, κυμαίνεται 0.5-1 λίτρο στα 100 χιλιόμετρα περισσότερο.

Μου φαίνεται θα γίνω pirellακιας! :up:

 

Κανουν θορυβο η οχι ?

Link to comment
Share on other sites

Κανουν θορυβο η οχι ?
Δεν το είχα σκεφτεί καν, άρα δεν με έχει ενοχλήσει κάτι, συγκρίνω βέβαια με τα προηγούμενα που ήταν τα Ρ6000. Φαντάζομαι πάντως ότι δεν θα είναι και τα πιο ήσυχα, αν σκεφτει κανείς την κατανάλωση.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

P6000???μπλιαχ........τα P7 πρεπει να ειναι καλα, αν και στο κορσακι μου δεν ταιριαζαν γιαυτο τα αλλαξα.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ξερετε κάποιον στην Πάτρα που να βάζει άζωτο?

Ως τώρα μου ζητάνε 15 ευρω για πρώτη φορά να βάλω αζωτο (τα φουσκώνουν και τα αδειάζουν με αζωτο 2 φορες όταν πρωτοβάλεις άζωτο μου είπαν) και 30 ευρώ για να ξεμοντάρουν λάστιχα, να τα σκουπίσουν από υγρασία μέσα και να περάσουν και νέες βαλβίδες.

Ψάχνω μήπως βρω κάποιον να τα κάνει όλα μαζί να τελειώνω διότι παρατράβηξε...

Link to comment
Share on other sites

P6000???μπλιαχ........τα P7 πρεπει να ειναι καλα, αν και στο κορσακι μου δεν ταιριαζαν γιαυτο τα αλλαξα.
Τα λάστιχα πάνε ανάλογα το αυτοκίνητο και πίστεψε με τα Ρ6000 σε μένα ήταν μια χαρά για 40.000 χιλιόμετρα...:D

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σχετικά με άζωτο κλπ: Εμένα αυτός που μου τοποθέτησε τα λάστιχα τα έβαλε βρεγμένα (έβρεχε καταράκτες...) στις ζάντες και φούσκωσε με αέρα. Βέβαια υποπτεύθηκα ότι είχαν πολύ υγρασία και πήρα μαζί μου ένα πιεσόμετρο. Πάω λοιπόν μια γρήγορη διαδρομή 1 ώρας και μετράω πιέσεις: Ενώ έφυγα με 29 σε όλα βρίσκω 31, 32, 36, 34.

 

Πάω λοιπόν σε έναν που έχει και άζωτο και ξεμοντάρω όλα. Εκτός απο 1 (αυτό που είχε 31 πίεση) όλα τα άλλα είχαν νερό μέσα! Και μάλιστα ποσότητα αναλογη της πίεσης που μέτρησα στη γρήγορη διαδρομή!

 

Τα σκούπισα και έβαλα σε όλα άζωτο με 32 πίεση.

 

Δεν τα ξαναζυγοστάθμισα αλλά τα ξαναέβαλα όπως ήταν (είχα σημαδέψει). Μόνο ένα έπεσε με μισό εκατοστό διαφορά από ότι ήταν (λέτε να θέλει ζυγοστάθμιση; πίσω είναι). Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, εγώ έκανα λάθος. Αυτά που έβαλα όταν το πήρα είναι σειρά 195/65-15 που δίνουν ίδια ακριβώς διάμετρο με τα 175 της μάνας του. Με το φάρδος είναι που ίσως το παραεκανα...

 

Για τον φιλο fonzi.

Το golf4 1,6 που τυχαίνει να έχω και εγώ από το 2000 φορουσε 175/80/14 όπως σωστά είπες. Η κατάλληλη αλλαγή είναι 195/65/15 (μιας και τα μαμισια διπλώνανε στις στροφές και δεν είναι για 100 άλογα) αν και μπορείς κάλλιστα να βάλεις 205/60/15 στις ίδιες ζάντες με μια διαφορά στην κατανάλωση. Τα έχω βάλει και εγώ από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο και το κράτημα σε σχέση με τα 175/80/14 είναι η μέρα με τη νύχτα. Εχω κάνει 153000 χλμ με POTENZA R720 και το αυτοκίνητο είναι τραίνο. Απαραίτητη προυπόθεση είναι να ζεσταθούν και επίσης ότι ξεραίνονται γρήγορα. Ψάχνω τώρα να τα αλλάξω μετά από 3 σετ αλλά δεν βρισκω κάτι που να με ικανοποιεί (τα POTENZA καταργούνται). Είμαι ανάμεσα σε MICHELIN PRIMACY (δεν τα ξέρω καθόλου), τα BRIDGESTONE TOURANZA (πιο μαλακά), και τα CONTI PREMIUM CONTACT 2. Εσύ τα άλλαξες και τι έβαλες? Τα POTENZA ήταν και τα μόνα που είχαν το προστατευτικό νύχι για τις ζάντες και κανένα προβλημα με τα πεζοδρόμια όπως τα MICHELIN. Ξεραίνονται μεν, αργουν να ζεσταθούν αλλά βγάζουν χιλιόμετρα και κρατάνε πολύ καλά σε στεγνό και βρεγμένο. Αλλά δυστυχώς η εταιρία τα σταματάει. Αρα τι βάζουμε???????????

Link to comment
Share on other sites

Φίλε golfer άκου πως έχει:

Εγώ ήθελα μαλακό λάστιχο που να ζεσταίνεται γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει η αντοχή σε χλμ διότι κάνω λίγα ανά έτος και έτσι όταν αλλάζω λάστιχα είναι λόγω χρόνου και όχι λόγω χιλιομέτρων. Επίσης δεν με νοιάζει η συμπεριφορά σε χτυπήματα σε πεζοδρόμια διότι το έχω μόνιμα σε γκαραζ και κινούμαι κυρίως εθνική.

 

Εψαξα υπερβολικά πολύ και αφού διάβασα και τεστ του εξωτερικού διαπίστωσα ότι τα καλύτερα είναι τα turanza και τα premium contact2. Μεταξύ τους διαφορά είναι το λίγο καλύτερο κράτημα των turanza στο βρεγμένο και η καλύτερη άνεση (θόρυβος) των contact2 και μάλλον ότι τα δεύτερα ζεσταίνονται νωρίτερα.

 

Εβαλα λοιπόν τα contact2 (made in france 38/05) 205/60-15 και μάλιστα με άζωτο (όλα 32) και νομίζω ότι πατάνε πολύ καλά. Και εντελώς αθόρυβα. Πρόσεξε μόνο η ζάντα σου να εχει το κατάλληλο φάρδος για να παίρνει σωστά το λάστιχο (εμένα ήταν 7" οι ζάντες). Α και κάτι ακόμα, η ασύμετρη σχεδίαση που έχουν τα κάνει να πατάνε ακόμα περισσότερο στο έδαφος όταν χρειάζεται. Κάτι σαν να "πατάει" λίγο το λάστιχο...

 

Τα primacy είναι παρόμοια με goodyear excellence. Δεν είναι εφάμιλλα με τα continental ή τα bridgestone που συζητάμε.

 

Με νύχι νομίζω υπάρχει και το dunlop sp1 σε 205/60 ή 195/65.

 

Και εγώ πάντως έψαχνα, όπως και εσύ, για αυτά που είχα (michelin exalto) αλλά έχουν καταργηθεί. Τα exalto 2 βγαίνουν μόνο σε χαμηλά προφίλ.

 

Σκέψου αυτά που σου είπα και χτύπα το turanza ή το contact 2 - ανάλογα ποιό σου ταιριάζει καλύτερα.

 

Ελπίζω να σε βόηθησα...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε golfer άκου πως έχει:

Εγώ ήθελα μαλακό λάστιχο που να ζεσταίνεται γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει η αντοχή σε χλμ διότι κάνω λίγα ανά έτος και έτσι όταν αλλάζω λάστιχα είναι λόγω χρόνου και όχι λόγω χιλιομέτρων. Επίσης δεν με νοιάζει η συμπεριφορά σε χτυπήματα σε πεζοδρόμια διότι το έχω μόνιμα σε γκαραζ και κινούμαι κυρίως εθνική.

 

Εψαξα υπερβολικά πολύ και αφού διάβασα και τεστ του εξωτερικού διαπίστωσα ότι τα καλύτερα είναι τα turanza και τα premium contact2. Μεταξύ τους διαφορά είναι το λίγο καλύτερο κράτημα των turanza στο βρεγμένο και η καλύτερη άνεση (θόρυβος) των contact2 και μάλλον ότι τα δεύτερα ζεσταίνονται νωρίτερα.

 

Εβαλα λοιπόν τα contact2 (made in france 38/05) 205/60-15 και μάλιστα με άζωτο (όλα 32) και νομίζω ότι πατάνε πολύ καλά. Και εντελώς αθόρυβα. Πρόσεξε μόνο η ζάντα σου να εχει το κατάλληλο φάρδος για να παίρνει σωστά το λάστιχο (εμένα ήταν 7" οι ζάντες). Α και κάτι ακόμα, η ασύμετρη σχεδίαση που έχουν τα κάνει να πατάνε ακόμα περισσότερο στο έδαφος όταν χρειάζεται. Κάτι σαν να "πατάει" λίγο το λάστιχο...

 

Τα primacy είναι παρόμοια με goodyear excellence. Δεν είναι εφάμιλλα με τα continental ή τα bridgestone που συζητάμε.

 

Με νύχι νομίζω υπάρχει και το dunlop sp1 σε 205/60 ή 195/65.

 

Και εγώ πάντως έψαχνα, όπως και εσύ, για αυτά που είχα (michelin exalto) αλλά έχουν καταργηθεί. Τα exalto 2 βγαίνουν μόνο σε χαμηλά προφίλ.

 

Σκέψου αυτά που σου είπα και χτύπα το turanza ή το contact 2 - ανάλογα ποιό σου ταιριάζει καλύτερα.

 

Ελπίζω να σε βόηθησα...

Φιλε fonzi,

Αν και μαλλον θα σε ακουσω, θα κατεβω διασταση και θα παω στα 195/65/15 οπως προτείνει ο κατασκευαστής (η ζαντα είναι ανταξει αφου φοράω τα 205 εδω και 5 χρόνια). Ο λόγος είναι πως το αυτοκίνητο κρατάει καλά έτσι κι αλλιώς και δεν υπάρχει λόγος για σπατάλη βενζίνης που κάνω εδω και χρόνια και επίσης χειρότερες επιταχύνσεις λόγω μεγάλου πελματος. Και αφού λες πως τα conti ζεστάινονται πιο γρήγορα μάλλον θα αλλαξω μάρκα και θα τα προτιμήσω σε 195 όμως. Εσύ είδες κάποια διαφορά στο κράτημα με την αλλαγή διάστασης?

Αλήθεια το άζωτο τι θα μου προσφέρει παραπάνω? Αξίζει τον κόπο να ελεγχω τα ελαστκά μου μόνο όπου έχει άζωτο??

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι βελτιώθηκε το κράτημα με το 205 αλλά μπορεί αυτό να οφείλεται στην ασσύμετρη σχεδίαση ή στο ότι τα παλιά λάστιχα είχαν ξεραθεί...

 

Για το άζωτο άλλοι που εχουν βάλει λένε ότι δεν αξίζει. Εγώ νομίζω ότι είναι σημαντικό να διατηρεί σταθερή πίεση το λάστιχο όσο και να ζεσταθεί.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι βελτιώθηκε το κράτημα με το 205 αλλά μπορεί αυτό να οφείλεται στην ασσύμετρη σχεδίαση ή στο ότι τα παλιά λάστιχα είχαν ξεραθεί...

 

Για το άζωτο άλλοι που εχουν βάλει λένε ότι δεν αξίζει. Εγώ νομίζω ότι είναι σημαντικό να διατηρεί σταθερή πίεση το λάστιχο όσο και να ζεσταθεί.

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Θα προσπαθήσω να κάνω την πιο καλή επιλογή ανάμεσα στα δύο και ανάμεσα στις 2 διαστάσεις και οτι γίνει τι να κάνουμε..... Γιατί όμως 32 πίεση ενώ ο κατασκευαστής δίνει πολύ λιγότερο?? Τι προσφέρει αυτό??

Αλήθεια ποσο σου στοιχισαν τα conti? Τα bridgestone ηταν φτηνότερα? Εμένα τα touranza μου τα δίνει ο λαστιχάς μου 350 euro.(Είμαι Θεσσαλονίκη).

Link to comment
Share on other sites

340 ευρω

 

32 διότι ο κατασκευαστής δίνοντας πχ 29 έχει υπολογίσει ότι όταν ζεσταθεί θα πάει 31-32 και εκεί άρα αποδίδει ΟΚ.

 

Βάλε όσο σου προτείνει, κάνε μιά γρήγορη διαδρομή και μέτρα τα. Οσο λέει ο δείκτης τότε, τόσο να βάλεις αν πας σε άζωτο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...