Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Τι λάστιχα φοράτε;


jog
 Κοινοποίηση

Τι λάστιχα έχετε?  

1.245 members have voted

  1. 1. Τι λάστιχα έχετε?

    • Pirelli
      120
    • Michelin
      418
    • Bridgestone
      243
    • Continental
      161
    • Toyo
      57
    • άλλο
      246


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

α τι καλά, λέτε για τα toyo και μπήκα να ρωτήσω για αυτά!

αυτοκίνητο: Astra 1.4

λάστιχα που φοράει τώρα Michelin primacy 195/60/15

οδήγηση: ανάλογα τον οδηγό, για αυτό πρέπει να είναι έτοιμα για όλα :p

 

Εντυπώσεις για τα primacy: χάλια!!! από τα 15.000 χιλιόμετρα γλυστράνε μέχρι αηδίας. Ποτέ δεν έχω χρειαστεί να πετάξω λάστιχο τόσο σύντομα. Μπορεί τα primacy να είναι γενικά καλά, αλλά ή τα συγκεκριμένα δεν είναι καλά κομμάτια ή δεν τα πάνε καλά με τα astra, δε ξέρω δεν τα ξαναβάζω απλά.

 

είμαι μεταξύ Potenza και toyo cf1. Για τα potenza έχω ακούσει καλά λόγια. Τα toyo τα φοράει κανείς να μας πει πώς αντιδρούν σε γρήγορη οδήγηση και πως τα πάνε απο αντοχή στα χιλιόμετρα; Είπε κάποιος ότι τα toyo είναι μαλακά. Εμένα μου τα είπανε για σκληρά - αντίστοιχα των bridgestone. Τι ισχύει τελικά;

 

όσο για τα turanza που είπε κάποιος, μακριά! (για σπορ οδήγηση), τα λάστιχα αυτά ειναι τα confort της bridgestone, όπως τα Primacy της michelin, δεν σου κάνουν!

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ τέλειο ελαστικό δεν υπάρχει... Οι καλύτεροι κατασκευαστές έχουν βάλει τους καλύτερους επιστήμονές τους να βρουν το καλύτερο ελαστικό για αυτοκίνητα συγκριμένων προδιαγραφών (πχ μονοθέσια F1), για δρόμους συγκεκριμένων προδιαγραφών (βλέπε πίστες), για συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες (μόνο για στεγνό ή μόνο για βρεγμένο ή μόνο για δυνατή βροχή) και ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ!!! Είναι αδύνατον λοιπόν να βρεθεί το καλύτερο ελαστικό το οποίο και να μπορεί να δουλεύει τέλεια σε όλα τα αυτοκίνητα (έστω μιας συγκεκριμένης κατηγορίας) και να αποδίδει σε όλα τα οδηγικά στυλ (μπαμπάς - μαμά - γιός - σώγαμπρος και δεν συμμαζεύεται) και να είναι για όλες τις καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες και για πολλές επιφάνειες (άσφαλτο, χώμα κλπ)..... Εξού και όσον αφορά τα λάστιχα που βάζουμε όλα είναι υποκειμενικά....

 

ΟΜΩΣ...

 

.... ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ, ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ:

 

Αποκλείεται τα ΤΟΥΟ CF1 (αναφέρομαι μόνο σε αυτά και όχι σε άλλα μοντέλα της) να είναι σκληρότερα από τα POTENZA!!! Αυτό είναι δεδομένο!

Επιπλέον θεωρώ πως δύσκολα μπορούν να χαρακτηριστούν σκληρά λάστιχα γενικότερα τα ΤΟΥΟ (αναφέρομαι και στα υπόλοιπα μοντέλα της)... Αντίθετα έχουν την φήμη μαλακών ελαστικών και γενικά καλών ελαστικών...

Όσον αφορά τα POTENZA έχω ακούσει από 2 διαφορετικούς ανθρώπους που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους το εξής: " πολύ καλό φρένο αλλά από στροφές άσ'τα να πάνε"... όπερ λογικότατον αν αναλογιστεί κανείς ότι το λάστιχο που θέλει πολύ χρόνο και πίεση για να ζεσταθεί φρενάρει πιο εύκολα από ό,τι στρίβει...

Δέχομαι αυτό που ειπώθηκε για τα TURANZA ότι δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις γρήγορης οδήγησης... πάντως τα POTENZA 720 ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ γιατί ναι μεν οδηγεί κανείς το αυτοκίνητο γρήγορα αλλά από την άλλη αφενός οι δρόμοι δεν προσφέρουν μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης και δη υψηλό συντελεστή τριβής ώστε να ζεσταίνεται το λάστιχο πιο γρήγορα, αφετέρου το οδηγούμε (αναγκαστικά) και εντός πόλης (και ίσως και ο μπαμπάς και η μαμά που δεν διακρίνονται για το αγωνιστικό στυλ οδήγησής τους), συνεπώς αν περιμένεις να ζεσταθεί μέσα στην πόλη .... ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι... Και επειδή η λέξη κλειδί όσον αφορά τα ελαστικά δεν είναι το "Μάη μου" ούτε το "τριφύλλι" αλλά το "ζήσε" προτιμότερα είναι τα ελαστικά εκείνα που ζεσταίνονται πιο εύκολα... Για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού (έως 1,4) ο καλύτερος δείκτης ταχύτητας είναι ο Η (όχι ο Τ ούτε ο V με ελάχιστότατες ίσως εξαιρέσεις) και η καλύτερη επιλογή ένα σετ ελαστικών που συγκεντρώνει τις κατά το δυνατόν περισσότερες καλές κριτικές ατόμων που οδηγούν παρόμοια με εμάς και το οποίο να είναι "μαλακό" ως προς την γόμα του... Εξού και κλίνω προς το TOYO PROXES CF1...

 

Ένα παλικάρι στο δρόμο μου είπε ότι το εν λόγω μοντέλο της ΤΟΥΟ είναι αστέρι... Το αυτοκίνητό του ήταν ΦΙΕΣΤΑ 150 άλογα και μου τα πρότεινε με κλειστά τα μάτια... Τα ΤΟΥΟ μου τα πρότεινε και άλλος ένας που κατέχει από αυτοκίνητα (κάνει αναβάσεις που και που) και τα ξέρει για πολύ κάλά και μακαλά ελαστικά...

 

Θα ακούσω και άλλες γνώμες όμως πριν καταλήξω... και θα ενημερώσω σχετικώς.... ή αν δεν ενημερώσω θα είναι γιατί τελικά έβαλα τα ΤΟΥΟ CF1...

:O Ποτέ μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να...... το αφήσεις για μεθαύριο!!! :O
Link to comment
Share on other sites

Ειδικότερα σε αυτό που ρώτησες ένας άλλος (νομίζω από δω μέσα) είπε ότι τα έχει βάλει σε διάσταση 225/45/17 και είναι "ιδιαίτερα ευχαριστημένος αλλά τα λάστιχα παρουσιάζουν φθορά στα μόλις 2.000 Χμ που έχει κάνει με αυτά"!!!

 

Βέβαια, πριν προλάβεις να τρομάξεις, σε νέο του μήνυμα διευκρίνησε ότι τα 2.000 αυτά Χμ τα έχει κάνει χωνόντας το ΣΕΑΤ ΛΕΟΝ 1,8 Τ (με μπιλστάιν και ελατήρια HR) σε στροφιλίκια που ξέρει και οδηγώντας στο όριο... Συνεπώς έχει βάλει κατά πολύ το χεράκι του μιας και πιέζει το αυτοκίνητο και το αυτοκίνητο έτσι που είναι στημμένο ζητά πολλά από το λάστιχο.... Η διάρκεια ζωής τους στα δικά μας αυτοκίνητα (όπως και να οδηγούμε) θα έχει τόση σχέση με την διάρκεια ζωής που έχουν στο αυτοκίνητο του εν λόγω παλικαριού όση σχέση έχει και ένα στηθοσκόπιο με το i-pod σου... :)

:O Ποτέ μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να...... το αφήσεις για μεθαύριο!!! :O
Link to comment
Share on other sites

Golf iv 1600 και απο το 2000 έχω michelin pilot 195/65/15

Εξαιρετικά αλλά φυσικά πρέπει να τα αλλάξω τώρα...

 

Να βάλω 205/60 ή θα το τσακίσω;

Γεγονός είναι ότι με τα μαμίσια 175 που το οδήγησα όταν το πήρα τράβαγε καλύτερα και το τιμόνι ήταν ελαφρύτερο. Αλλά απο εμφάνιση άστα να πάνε.

 

Προτείνετε διάσταση και μάρκα (νορμαλ οδήγηση κάνω).

Link to comment
Share on other sites

Golf iv 1600 και απο το 2000 έχω michelin pilot 195/65/15

Εξαιρετικά αλλά φυσικά πρέπει να τα αλλάξω τώρα...

 

Να βάλω 205/60 ή θα το τσακίσω;

Γεγονός είναι ότι με τα μαμίσια 175 που το οδήγησα όταν το πήρα τράβαγε καλύτερα και το τιμόνι ήταν ελαφρύτερο. Αλλά απο εμφάνιση άστα να πάνε.

 

Προτείνετε διάσταση και μάρκα (νορμαλ οδήγηση κάνω).

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΥΟ PROXES CF1 ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ (εγώ τα έβαλα σε 185/60/14 - 82Η σήμερα και είδα αισθητή διαφορά σε δρόμους γυαλί .... θα μου πεις βέβαια ότι είναι καινούργια ... θα σου πω ότι και άλλα που είναι καινούργια πρέπει να κάνουν χιλιόμετρα για να αποδώσουν ... και πέραν τούτου το έψαξα πολύ... Αφού κάνεις νορμάλ οδήγηση να τα βάλεις σε δείκτη Η!!! Όσο πιο φαρδιά λάστιχα βάζεις τόσο αυξάνεται η επαφή με το οδόστρωμα , άρα τόσο μειώνεται η πίεση ανά τετραγωνικό εκατοστό. Αυτό σημαίνει ότι σε λείο δρόμο θα έχεις λιγότερο κράτημα και ότι θα αργεί πιο πολύ να ζεσταθεί (ακόμα και σε νορμάλ δρόμο) ενώ σε δρόμο με μεγάλο συντελεστή τριβής θα έχεις καλύτερο κράτημα αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, μικρότερη επιτάγχυνση, μικρότερη τελική ταχύτητα γιατί το λάστιχο θα έχει μεγαλύτερο "βήμα"... χώρια που θα ταλαιπωρείσαι περισσότερο με τις λακούβες... Βέβαια αν αυτός ο πόνος και το έξοδο -γιατί πέραν του καυσίμου και των αναρτήσεων ίσως και η διάσταση που είπες να είναι ακριβότερη- δεν είναι τίποτα μπρος στην εμφάνιση και τα κάλλη τότε βάλε 205.... Αλλά αν της μαμάς του ήταν 175 - κανονικά ανεβαίνεις μόνο μια σκάλα , δηλ 185 - τότε είσαι ήδη λίγο πιο έξω από το όριο.... Οπότε θα σου έλεγα μείνε στα 195 και μην ψάχνεσαι τσάμπα και σε βάρος της τσέπης, της υπομονής και κυρίως της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΟΥ!!! Εξάλλου κανείς δεν θα περάσει για Φεράρι το αυτοκίνητο που φοράει λίγο φαρδύτερο λάστιχο -ΑΝ το παρατηρήσει κιόλας, γιατί από δαύτα έχουμε πήξει!!!)

:O Ποτέ μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να...... το αφήσεις για μεθαύριο!!! :O
Link to comment
Share on other sites

Γενικά συμφωνώ.

Βέβαια, πέρα από την εμφάνιση, τα φαρδιά κρατάνε καλύτερα στις στροφές σίγουρα.

Επίσης λόγω χαμηλότερου προφιλ δεν παραμορφώνονται στις στροφές.

 

Επιπλέον, στην ίδια υποδύναμη με το δικό μου, έβγαζε το edition (ειδική επετειακή έκδοση με εξώραφα καθίσματα, κλπ) που φόραγε 205!

 

Γι αυτό το σκέφτομαι...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ρε φίλε;

Εδώ όταν είσαι στο βρεγμένο δεν πρέπει να εχεις ασφάλεια;; (εννοείται όχι σε βάρος της απόδοσης στο στεγνό...)

Link to comment
Share on other sites

ναι καλε μου ανθρωπε αλλα βαλτα αναλογικα......... ποσο καιρο βρεχει και ποσο καιρο ειναι στεγνα??? δηλαδη οταν βρεχει προσπαθεις να μπεις οσο πιο γρηγορα γινεται σε μια στροφη??? χαλαρωστε με το ρητο που λεει : στη βροχη ειναι καλα??? καθε ανθρωπος αυτο το αγχος εχει.....

 

 

με ρωτουσε η ξαδερφη μου τι λαστιχα να βαλει , τις ειπα κανα δυο μοντελα και τελικα πηγε και εβαλε χειμερινο λαστιχο επειδη ετσι της ειπε ο βλαχος ο λαστιχας...... και τι καταλαβε???? εχει τωρα χειμερινο λαστιχο χειμωνα καλοκαιρι.....ουαου , και νιωθει τωρα ασφαλης???? ΤΡΙΧΕΣ.........

Link to comment
Share on other sites

OK.

Ας περιορίσω τις επιλογές μου στα εξής:

1) michelin pilot exalto 2 (οι έμποροι μου λένε ότι δεν το βγάζει πιά. Αληθεύει?)

2) michelin pilot sport

3) bridgestone potenza re920

4) toyo proxes cf1

Link to comment
Share on other sites

Sorry λάθος μάλλον.

Απ΄ότι βλέπω ουτε τα sport ούτε τα exalto2 υπάρχουν στη διασταση 195/65/15 που θέλω...

Aρα μένουν τα toyo, τα bridgestone Potenza RE 080 ή Turanza ER 30 (και όχι τα 920), άντε και τα uniroyall 550 που δεν ανέφερα παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

OK.

Ας περιορίσω τις επιλογές μου στα εξής:

1) michelin pilot exalto 2 (οι έμποροι μου λένε ότι δεν το βγάζει πιά. Αληθεύει?)

2) michelin pilot sport

3) bridgestone potenza re920

4) toyo proxes cf1

τα exalto 2 είναι καινούρια δε μπορεί να μη βγαινουν πια

τα sport είναι για πιο σπορ διαστάσεις, δύσκολα θα τα βρεις για "απλό" αυτοκίνητο.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ακόμα και αν υπήρχαν τα exalto 2 δεν βγαίνουν σε 195/65-15.

Οπότε βοηθήστε με λίγο για τα toyo, bridgestone, uniroyal που λέω στο προηγούμενο ποστ...

 

Οδήγηση νορμαλ, κμ λίγα (όχι πάνω απο 12000/ετος).

Link to comment
Share on other sites

@SoKoFLiKo: Πως και στο yaris δεν έβαλες 185/55-15;

Δεν ήθελες να αλλάξεις ζάντα;

Εχει η γυναίκα μου ένα 1.3 και μάλλον θέλει ζαντολάστιχα. Φοράει energy απο τη μάνα του...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι γιατί μπερδεύτηκα:

Το golf 1.6 είχε 175/80-14 μαμίσια αλλά στο επετειακό είχε φορέσει 205/55-16.

Εγώ όταν το πήρα έβαλα 195/60-15. Εκανα λάθος; Κάποιος μου λέει ότι το σκότωσα και έπρεπε να βάλω το πολύ 185/70-15. Εχει δίκιο;

 

Τώρα απο μάρκες βρίσκω uniroyal 550, yokohama c-drive, toyo cf1, continental premium comntact2. Ολα παίζουν απο 320-390 ευρώ.

 

Με δεδομένο ότι οδηγώ κυρίως εκτός πόλης (εθνική, άντε και κανα νησί το καλοκαίρι) και κάνω όχι πάνω απο 12000 κμ το χρόνο τι θα μου προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι γιατί μπερδεύτηκα:

Το golf 1.6 είχε 175/80-14 μαμίσια αλλά στο επετειακό είχε φορέσει 205/55-16.

Εγώ όταν το πήρα έβαλα 195/60-15. Εκανα λάθος; Κάποιος μου λέει ότι το σκότωσα και έπρεπε να βάλω το πολύ 185/70-15. Εχει δίκιο;

 

Είσαι στα όρια του επιτρεπτού + - 3%. Είσαι δηλ στο +3,4% από την κανονική σου διάσταση.

 

175/80-14 -> 63,56 εκ.

195/60-15 -> 61,5 εκ.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Το 205/55-16 είναι στα 63,19 εκ. και το 185/70-15 (υπάρχει τέτοια διάσταση?) στα 64 εκ.

Κάνε τις συγκρίσεις και θα καταλάβεις...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, εγώ έκανα λάθος. Αυτά που έβαλα όταν το πήρα είναι σειρά 195/65-15 που δίνουν ίδια ακριβώς διάμετρο με τα 175 της μάνας του. Με το φάρδος είναι που ίσως το παραεκανα...
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι γιατί μπερδεύτηκα:

Το golf 1.6 είχε 175/80-14 μαμίσια αλλά στο επετειακό είχε φορέσει 205/55-16.

Εγώ όταν το πήρα έβαλα 195/60-15. Εκανα λάθος; Κάποιος μου λέει ότι το σκότωσα και έπρεπε να βάλω το πολύ 185/70-15. Εχει δίκιο;

 

Τώρα απο μάρκες βρίσκω uniroyal 550, yokohama c-drive, toyo cf1, continental premium comntact2. Ολα παίζουν απο 320-390 ευρώ.

 

Με δεδομένο ότι οδηγώ κυρίως εκτός πόλης (εθνική, άντε και κανα νησί το καλοκαίρι) και κάνω όχι πάνω απο 12000 κμ το χρόνο τι θα μου προτείνετε;

 

kai ta uniroyal ωραιο λαστιχο....... το οδηγησα σε 206 και μου αφησε θετικες εντυπωσεις....... μαλακο και ησυχο.....

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος ανέφερε ότι τα uniroyal εχουν εγγύηση και αν τα αλλάξεις παίρνεις πίσω μέρος του κόστους των νέων (ανάλογα με το πόσα χρόνια τα έχεις). Παίζει κάτι με αυτό ή μπούρδες έλεγε?
Link to comment
Share on other sites

τι προβλήματα μπορεί να έχει ένα αμάξι για να φάει μονόπατα ένα ή και τα 2 λάστιχα του άξονα; Και γενικά σε ποιες περιπτώσεις δεν πατάει κάτω όλο το πέλμα του ελαστικού;

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...