Jump to content

[Επίσημο] Nokia Χ6-00


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

γεια σας παιδια. εδω και δυο μερες εχω το x6 στα χερια μου και παρατηρησα οτι το αριστερο ηχειο οταν εχω τερμα την ενταση κανει γρατσουνισματα. το εχει παρατηρησει κανεις απο εσας αυτο ή ειναι καποιο προβλημα της συσκευης?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

γεια σας παιδια. εδω και δυο μερες εχω το x6 στα χερια μου και παρατηρησα οτι το αριστερο ηχειο οταν εχω τερμα την ενταση κανει γρατσουνισματα. το εχει παρατηρησει κανεις απο εσας αυτο ή ειναι καποιο προβλημα της συσκευης?

Όπως θα διαπιστώσεις παρακάτω, δεν είσαι ο μόνος.

Η παρακάτω συνομιλία βρίσκεται λίγες σελίδες πιο πίσω, αλλά επέλεξα να την παραθέσω εδώ για να σε βγάλω απ' τον κόπο.

Το τελικό συμπέρασμά μου είναι ότι έχει κυκλοφορήσει μια ελλατωματική παρτίδα από το εργοστάσιο της Ουγγαρίας, αφού όπου κι αν άκουσα παρόμοιο πρόβλημα, αφορούσε το συγκεκριμένο εργοστάσιο.

Σου συστήνω να απευθυνθείς στο κατάστημα που το αγόρασες, για να στο αντικαταστήσουν.

Εγώ το δικό μου που το άλλαξα, είναι μια χαρά, χωρίς την παραμικρή παραμόρφωση.

 

Παιδιά καλησπέρα.

Σήμερα απέκτησα (επιτέλους) κι εγώ το X6.

Διαπίστωσα ότι υπάρχει μια παραμόρφωση στο αριστερό του ηχείο, σε σημείο που σε μεγάλη ένταση καταντάει εκνευριστικό.

Το αγόρασα από Κωτσόβολο.

Για να μην τρέχω πάλι μέχρι σχεδόν αεροδρόμιο, μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού, έτσι ώστε να το ελέγξουν, με την απόδειξη του Κώτσου;

 

Καλησπέρα και καλορίζικη η καινούργια συσκευή.:)

Αν όντως έχει πρόβλημα η συσκευή τότε δικαιούσαι εντός 7 ημερών αντικατάσταση από το κατάστημα-αλυσίδα από το οποίο την αγόρασες και εκεί θα πρέπει να απευθυνθείς.Δεν είναι απαραίτητο να πας στο κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά,αλλά σε κάποιο άλλο υποκατάστημα της συγκεκριμένης αλυσίδας.

 

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αν μου επιτρέπεις να ρωτήσω κάτι ακόμα;

Υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι θα το τσεκάρει το service και αν όντως βρουν πρόβλημα, θα μου το αντικαταστήσουν;

Το λέω, γιατί μόλις προχτές αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα με άλλο κατάστημα και η αλήθεια είναι ότι αποφεύγω τις αναμονές...

 

@othon Λογικά υπάρχει τέτοια περίπτωση.Η συγκεκριμένη αλυσίδα όμως αμφιβάλλω αν έχει δικό της service και δεν γνωρίζω αν και με ποια εταιρία συνεργάζεται για τέτοιες περιπτώσεις.Προσωπικά αν ήμουν στην θέση σου θα ζητούσα προσωπική επαφή με κάποιο ανώτερο στέλεχος,γιατί δεν νομίζω ότι με κάποιον υπάλληλο θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη.

@athl1 Αυτή είναι η τελευταία έκδοση λογισμικού,για κάποιο όμως λόγο τον οποίο δεν γνωρίζουμε,δεν είναι διαθέσιμη για όλες τις χώρες.Εφόσον σου ήρθε μήνυμα το οποίο αναφέρει αυτή την έκδοση,δοκίμασε over the air να δεις μήπως εκεί την εμφανίζει,γιατί μέσω υπολογιστή δεν είναι διαθέσιμη.

 

Τελικά κάποιες φορές με εκπλήσει ευχάριστα ο Κωτσό.

Όχι μόνο μου έκαναν αντικατάσταση, αλλά σχεδόν μου επέβαλλαν να δοκιμάσω την καινούργια, για να μην ταλαιπωρούμαι σε περίπτωση που ξαναεμφανιστεί πρόβλημα.

Μου έκανε δε μεγάλη εντύπωση το γεγονός πως ούτε καν μπήκαν στον κόπο να το τσεκάρουν αν όντως έχει πρόβλημα.

Πάντως impreza σ' ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθειά σου.

Αν δεν έπαιρνα τέτοιου τύπου απάντηση, ίσως και να έμενα με το προηγούμενο.

Να 'σαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ !

Θελω να λαβω καποια MMS αλλα μου λεει :

Αδυναμία ανάκτησης μηνυματων multimedia. Ορίστε σημείο πρόσβασης πρωτα.

Ενώ έχω ολες τις ρυθμισεις MMS κανονικα.

Τι συμβαίνει;

?

 

Μάλλον είναι θέμα του παρόχου. Εγώ με την κοσμοτέ που είχα αντίστοιχο πρόβλημα του πήρα και μου στείλανε διαφρετικές ρυθμίσεις για το Χ6 από αυτές που στέλνουν αυτόματα με το μήνυμα. Δοκίμασε να τους πάρεις ένα τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Εχω το Χ6 εδω και μια εβδομάδα.Εχω ένα προβληματάκι που δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω εδω ή στα προγράμματα.Οταν πάω να κάνω εγκατάσταση προγράμματα που μου λένε ότι μετα την εγκατάσταση θα πρέπει να κάνω Restart το κινητό όπως office,acrobat,πατόντας το κουμπί Restart μετά την εγκατάσταση το τηλέφωνο σβήνει ,βγάζει την λευκή οθόνη με το logo της nokia και μετα σβήνει και πάλι τα ίδια και τα ίδια.Εχω βρει ότι βάζοντας το για φόρτηση μετα από πολλά Restart επανέρχετε.Ξέρετε τι φταίει?
Link to comment
Share on other sites

Όπως θα διαπιστώσεις παρακάτω, δεν είσαι ο μόνος.

Η παρακάτω συνομιλία βρίσκεται λίγες σελίδες πιο πίσω, αλλά επέλεξα να την παραθέσω εδώ για να σε βγάλω απ' τον κόπο.

Το τελικό συμπέρασμά μου είναι ότι έχει κυκλοφορήσει μια ελλατωματική παρτίδα από το εργοστάσιο της Ουγγαρίας, αφού όπου κι αν άκουσα παρόμοιο πρόβλημα, αφορούσε το συγκεκριμένο εργοστάσιο.

 

othon σε ευχαριστω. το κινητο το αγορασα απο ενα καταστημα της Vodafone. το πηγα σημερα το πρωι και μου ειπαν πως θα το στειλουν στο service της Νοκια και μετα θα μου πουν αν πρεπει να αντικατασταθει. πιστευεις πως μπορει να μου το στειλουν πισω και να μου πουν πως δεν πρεπει να γινει αντικατασταση?

Link to comment
Share on other sites

othon σε ευχαριστω. το κινητο το αγορασα απο ενα καταστημα της Vodafone. το πηγα σημερα το πρωι και μου ειπαν πως θα το στειλουν στο service της Νοκια και μετα θα μου πουν αν πρεπει να αντικατασταθει. πιστευεις πως μπορει να μου το στειλουν πισω και να μου πουν πως δεν πρεπει να γινει αντικατασταση?

 

Τον κακό τους τον καιρό να τους πεις!

Κι εγώ δεν ήξερα, αλλά στην πορεία έμαθα, κανονικά στο αντικαθιστούν με καινούργιο, όταν το κινητό είναι μέχρι 7 ημερών και εφόσον υπάρχει η πλήρης συσκευασία.

Στη δική μου μάλιστα περίπτωση, μου το αντικατέστησαν κανονικά, χωρίς πολλά πολλά.

Κάτι τέτοιες τακτικές πάντως με ανάγκασαν να αποφεύγω καταστήματα Vodafone.

Θα σου πρότεινα να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση, αλλά μην το ρισκάρεις να μείνεις χωρίς τηλέφωνο.

Απευθύνσου σε Nokia care, μήπως και βγάλεις άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Τον κακό τους τον καιρό να τους πεις!

Κι εγώ δεν ήξερα, αλλά στην πορεία έμαθα, κανονικά στο αντικαθιστούν με καινούργιο, όταν το κινητό είναι μέχρι 7 ημερών και εφόσον υπάρχει η πλήρης συσκευασία.

Στη δική μου μάλιστα περίπτωση, μου το αντικατέστησαν κανονικά, χωρίς πολλά πολλά.

Κάτι τέτοιες τακτικές πάντως με ανάγκασαν να αποφεύγω καταστήματα Vodafone.

Θα σου πρότεινα να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση, αλλά μην το ρισκάρεις να μείνεις χωρίς τηλέφωνο.

Απευθύνσου σε Nokia care, μήπως και βγάλεις άκρη.

 

το θεμα ειναι πως το εχω παραδωσει. ζητησα αντικατασταση αλλα μου ειπαν πως πρωτα πρεπει να επιβεβεοθουν απο το service της nokia πως οντως πρεπει να γινει αντικατασταση. ελπιζω απο την nokia να αναγνωρισουν το προβλημα και να μου δοθει μια καινουργια. ομως φοβαμαι μηπως μου επιστρεψουν την ιδια συσκευη και μου πουν πως δεν βρηκαν κατι. λες να συμβει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι πως το εχω παραδωσει. ζητησα αντικατασταση αλλα μου ειπαν πως πρωτα πρεπει να επιβεβεοθουν απο το service της nokia πως οντως πρεπει να γινει αντικατασταση. ελπιζω απο την nokia να αναγνωρισουν το προβλημα και να μου δοθει μια καινουργια. ομως φοβαμαι μηπως μου επιστρεψουν την ιδια συσκευη και μου πουν πως δεν βρηκαν κατι. λες να συμβει αυτο?

Θα στο πω στα ίσια.

Αν φτάσει στα χέρια της Nokia, θα στο αλλάξουν 100%.

Χωρίς να θέλω να σε απελπίσω, έχω ακούσει περιπτώσεις που απλά το κρατάνε στο μαγαζί και σε παίρνουν μετά από κάποιες μέρες να το πάρεις πίσω.

Για να μασήσουν λίγο, ξαναπήγαινε στο κατάστημα και πες τους πως αν η συσκευή κριθεί λειτουργική, να σου δώσουν και αντίγραφο του service (είναι υποχρεωμένοι) για να απευθυνθείς στη Nokia, αναφέροντάς το περιστατικό στην εταιρία, αφού κανονικά δικαιούσαι αντικατάσταση, η οποία παρανόμως δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Θα στο πω στα ίσια.

Αν φτάσει στα χέρια της Nokia, θα στο αλλάξουν 100%.

Χωρίς να θέλω να σε απελπίσω, έχω ακούσει περιπτώσεις που απλά το κρατάνε στο μαγαζί και σε παίρνουν μετά από κάποιες μέρες να το πάρεις πίσω.

Για να μασήσουν λίγο, ξαναπήγαινε στο κατάστημα και πες τους πως αν η συσκευή κριθεί λειτουργική, να σου δώσουν και αντίγραφο του service (είναι υποχρεωμένοι) για να απευθυνθείς στη Nokia, αναφέροντάς το περιστατικό στην εταιρία, αφού κανονικά δικαιούσαι αντικατάσταση, η οποία παρανόμως δεν γίνεται.

 

σε ευχαριστω και ελπιζω να παρω μια νεα συσκευη αμεσα(μου ειπαν πως σε μια με δυο εβδομαδες θα εχω συσκευη στα χερια μου) η οποια θα δουλευει κανονικα. αυτη η αγορα με εχει κουρασει αφανταστα ομως ελπιζω να αξιζει

Link to comment
Share on other sites

Παιδία έχω ενα κινητό X6 και αντιμετωπίζω ενα προβληματάκι. Μου έστειλε η vodafone τις ρυθμίσεις για Vf live για να μπαίνει στο Ιντερνετ. Αλλα τώρα κάθε φορά που πάω να μπω στο Ovi xrhsimopoiεί το Vflive και χρεώνει την σύνδεση και δεν συνδέεται στο ασύρματο δίκτυο του σπιτού που έχω ανοίξει απο πριν. Μπορω με κάποιο τροπο να του δείξω να κοιτάει πρώτα το wifi?

Device: Nexus 5

Rom: PureNexus

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω και ελπιζω να παρω μια νεα συσκευη αμεσα(μου ειπαν πως σε μια με δυο εβδομαδες θα εχω συσκευη στα χερια μου) η οποια θα δουλευει κανονικα. αυτη η αγορα με εχει κουρασει αφανταστα ομως ελπιζω να αξιζει

Πίστεψέ με, αξίζει και με το παραπάνω τον κόπο.

2 εβδομάδες είπες ε;

Πίκρα...

Τουλάχιστον να στην αλλάξουν, για να αξίζει και η αναμονή.

 

Παιδία έχω ενα κινητό X6 και αντιμετωπίζω ενα προβληματάκι. Μου έστειλε η vodafone τις ρυθμίσεις για Vf live για να μπαίνει στο Ιντερνετ. Αλλα τώρα κάθε φορά που πάω να μπω στο Ovi xrhsimopoiεί το Vflive και χρεώνει την σύνδεση και δεν συνδέεται στο ασύρματο δίκτυο του σπιτού που έχω ανοίξει απο πριν. Μπορω με κάποιο τροπο να του δείξω να κοιτάει πρώτα το wifi?

Μπορείς να κάνεις τα πάντα.

Πήγαινε Μενού ->Ρυθμίσεις -> Συνδεσιμότητα ->Προορισμοί.

Εδώ, έχεις τις εξής επιλογές:

1. Να πας στην επιλογή "Διαδίκτυο", να πατήσεις "Επιλογές" και να ρυθμίσεις το Wifi σαν προεπιλεγμένη σύνδεση.

 

2. Να βρεις τη ρύθμιση του Vodafone Live και να το ορίσεις σαν 2η ή και 3η προτεραιότητα (ανάλογα με το πόσες ρυθμίσεις έχεις περασμένες).

 

Αν κολλήσεις κάπου, πες μου.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις τα πάντα.

Πήγαινε Μενού ->Ρυθμίσεις -> Συνδεσιμότητα ->Προορισμοί.

Εδώ, έχεις τις εξής επιλογές:

1. Να πας στην επιλογή "Διαδίκτυο", να πατήσεις "Επιλογές" και να ρυθμίσεις το Wifi σαν προεπιλεγμένη σύνδεση.

 

2. Να βρεις τη ρύθμιση του Vodafone Live και να το ορίσεις σαν 2η ή και 3η προτεραιότητα (ανάλογα με το πόσες ρυθμίσεις έχεις περασμένες).

 

Αν κολλήσεις κάπου, πες μου.

 

Το είχα κάνει αυτό φίλε αλλα τπτ. Επιμένει να συνδέεται με vflive όταν πατάω Κατάστημα. :confused:

Device: Nexus 5

Rom: PureNexus

Link to comment
Share on other sites

Ξανα-αναφέρω το πρόβλημά μου

Σε μένα λειτουργούν μόνο αν επιλέξω: Ρυθμίσεις>>Επιβεβαίωση εντολής>>Επαλήθευση φωνής

Και έτσι αναγκάζομαι να επαληθεύω πάντα είτε δώσω εντολή για επαφές, είτε για εφαρμογές-εργαλεία.

 

Σε έσας λειτουργούν οι άλλες 2 ρυθμίσεις;

Ρυθμίσεις>>Επιβεβαίωση εντολής>>Αυτόματη αποδοχή ή Επιλογή από χρήστη;

 

Μήπως να φταίει η αλλαγή του product code που έχω κάνει?

Link to comment
Share on other sites

Εχω το Χ6 εδω και μια εβδομάδα.Εχω ένα προβληματάκι που δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω εδω ή στα προγράμματα.Οταν πάω να κάνω εγκατάσταση προγράμματα που μου λένε ότι μετα την εγκατάσταση θα πρέπει να κάνω Restart το κινητό όπως office,acrobat,πατόντας το κουμπί Restart μετά την εγκατάσταση το τηλέφωνο σβήνει ,βγάζει την λευκή οθόνη με το logo της nokia και μετα σβήνει και πάλι τα ίδια και τα ίδια.Εχω βρει ότι βάζοντας το για φόρτηση μετα από πολλά Restart επανέρχετε.Ξέρετε τι φταίει?

 

Σήμερα παρατήρησα ότι το ίδιο κάνει και απλά αν κλείσω το κινητό μου και προσπαθήσω να το ξανανοίξω.

Μήπως από όλα αυτά που του έχω βάλει μέσα κάτι το χάλασε και θέλει κανένα hard ή soft format??

Link to comment
Share on other sites

Τον κακό τους τον καιρό να τους πεις!

Κι εγώ δεν ήξερα, αλλά στην πορεία έμαθα, κανονικά στο αντικαθιστούν με καινούργιο, όταν το κινητό είναι μέχρι 7 ημερών και εφόσον υπάρχει η πλήρης συσκευασία.

Στη δική μου μάλιστα περίπτωση, μου το αντικατέστησαν κανονικά, χωρίς πολλά πολλά.

Κάτι τέτοιες τακτικές πάντως με ανάγκασαν να αποφεύγω καταστήματα Vodafone.

Θα σου πρότεινα να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση, αλλά μην το ρισκάρεις να μείνεις χωρίς τηλέφωνο.

Απευθύνσου σε Nokia care, μήπως και βγάλεις άκρη.

 

Καλησπερα εγω τωρα διαπιστωσα οτι και στο δικο μου κινητο υπαρχει ενα <γρατζουνιζμα> του ηχου στο αριστερο ηχειο.Το κiνητο το εχω αγορασει απο καταστημα πλαισιο αλλα δεν προκειται να το παω εκει.Αν το παω σε ενα καταστημα nokia care θα μου το διορθωσουν??Η εγγυηση ισχυει ακομη.

 

Ευχαριστω...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εγω τωρα διαπιστωσα οτι και στο δικο μου κινητο υπαρχει ενα <γρατζουνιζμα> του ηχου στο αριστερο ηχειο.Το κiνητο το εχω αγορασει απο καταστημα πλαισιο αλλα δεν προκειται να το παω εκει.Αν το παω σε ενα καταστημα nokia care θα μου το διορθωσουν??Η εγγυηση ισχυει ακομη.

 

Ευχαριστω...

Καλημέρα. Αν είναι θέμα τεχνικής φύσεως τότε θα στο φτιάξουν μέσα στην εγγύηση.

 

Σήμερα παρατήρησα ότι το ίδιο κάνει και απλά αν κλείσω το κινητό μου και προσπαθήσω να το ξανανοίξω.

Μήπως από όλα αυτά που του έχω βάλει μέσα κάτι το χάλασε και θέλει κανένα hard ή soft format??

Δοκίμασε να κάνεις ένα hard format και να δεις αν συνεχίζεται το πρόβλημα. Κράτα ένα αντίγραφο των δεδομένων σου πριν κάνεις hard format. Μετά πέρνα 1-1 τις εφαρμογές για να δεις πως συμπεριφέρεται η συσκευή. Αν έχεις απορία περί hard format ή αντίγραφα ασφαλείας μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο S60 5th Edition Platform FAQ

Edited by stendor

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, έχω ένα Χ6 εδώ και 5 μήνες την προηγούμενη πέμπτη το πήγα σε ένα nokia care επειδή η οθόνη δεν έπιανε καλά… αλλού πατούσα και άλλα κλίκαρε και άλλες φορές η οθόνη ήταν τελείως νεκρή… ευτυχώς μου την αντικατέστησαν την οθόνη και τώρα είναι όλα οκ!!! ΟΜΩΣ όταν έφτασα σπίτι και το άνοιξα διαπίστωσα ότι το ‘θέμα’ του κινητού μου είναι κόκκινο και όλα στο κινητό μου είναι κόκκινα αυτό δε σημαίνει ότι μου άλλαξαν το product code και μου έβαλαν αυτού του κόκκινου!!! Επίσης μου έκανα αναβάθμιση λογισμικού σε 21.0.004 μήπως για αυτό μου αλλαξαν product code?? Μπορώ να το ξαναγυρίσω στα κανονικά του χρώματα, το μαύρο??
Link to comment
Share on other sites

Τοσο εύκολα και τόσο απλά... είχες δίκιο!Δε σκεφτηκα ότι το θέμα αλλάζει το χρώμα των 'κουμπιών' στην οθόνη και γενικοτερα το χρώμα κόκκινο...Ευχαριστώ!!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, έχω ένα Χ6 εδώ και 5 μήνες την προηγούμενη πέμπτη το πήγα σε ένα nokia care επειδή η οθόνη δεν έπιανε καλά… αλλού πατούσα και άλλα κλίκαρε και άλλες φορές η οθόνη ήταν τελείως νεκρή… ευτυχώς μου την αντικατέστησαν την οθόνη και τώρα είναι όλα οκ!!! ΟΜΩΣ όταν έφτασα σπίτι και το άνοιξα διαπίστωσα ότι το ‘θέμα’ του κινητού μου είναι κόκκινο και όλα στο κινητό μου είναι κόκκινα αυτό δε σημαίνει ότι μου άλλαξαν το product code και μου έβαλαν αυτού του κόκκινου!!! Επίσης μου έκανα αναβάθμιση λογισμικού σε 21.0.004 μήπως για αυτό μου αλλαξαν product code?? Μπορώ να το ξαναγυρίσω στα κανονικά του χρώματα, το μαύρο??

Εμενα μου έπεσε μια χοντρή σταγονα από βροχη (συγκεκριμενα απο ενα λουκι ) και ενω το σκουπισ αμεσως μετα απο 15' η οθονη δεν λειτουργουσε καθολου!

Μετα από 1 ωρα αρχισε να πέρνει μπρος κ μετα από 1 μερα κ ενα στεγνωμα με πιστολακι καπως εχει επανελθει.

Ακομα ομως κατω δεξια εκει που κλικαρεις στο ιντερνετ για τις επιλογες δεν ανταποκρινεται.

Τι προτινετε αντικατασταση οθονης μιας κ ειναι στην εγγυηση ή να περιμενω μηπως επανελθει πλήρως.

Μπορει καποιος στο serviς να μου πει οτι η συσκευή εχει υγρασία κ δεν καλύπτομαι;;

Ευχαριστώ

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου έπεσε μια χοντρή σταγονα από βροχη (συγκεκριμενα απο ενα λουκι ) και ενω το σκουπισ αμεσως μετα απο 15' η οθονη δεν λειτουργουσε καθολου!

Μετα από 1 ωρα αρχισε να πέρνει μπρος κ μετα από 1 μερα κ ενα στεγνωμα με πιστολακι καπως εχει επανελθει.

Ακομα ομως κατω δεξια εκει που κλικαρεις στο ιντερνετ για τις επιλογες δεν ανταποκρινεται.

Τι προτινετε αντικατασταση οθονης μιας κ ειναι στην εγγυηση ή να περιμενω μηπως επανελθει πλήρως.

Μπορει καποιος στο serviς να μου πει οτι η συσκευή εχει υγρασία κ δεν καλύπτομαι;;

Ευχαριστώ

 

Εμένα πριν κανα μηνα εσταξαν πανω του απο βροχη αρκετες χοντρες σταγονες και αμεσως αρχισε να τρεμοσβηνει η οοθονη και δεν αναποκρινοταν σχεδον καθολου. Φυσικα λεω πάει το κινητο.. Περνώντας όμως οι ώρες όλο και βελτιωνόταν η κατάσταση! Μεχρι την επομενη μερα το βραδυ ουτε τρεμοσβησμα ουτε τιποτα και αποκριση σα να το χα μολις αγορασει!! Πιστευω το ιδιο θα συμβει και μ εσενα! Εκτος αν ημουν πολυυυυ τυχερος!

Link to comment
Share on other sites

Φορέστε τους μια μεμβράνη βρε παιδιά να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!

Και φτηνές είναι και προστασία παρέχουν!

Βράχηκε; Ένα σκουπισματάκι και το κινητό είναι τζετ!

Link to comment
Share on other sites

Όντως παιδιά με μεμβράνη το έχω και γω και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Σε συνδυασμό και με μία θήκη από e-bay όλα καλά.
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου έπεσε μια χοντρή σταγονα από βροχη (συγκεκριμενα απο ενα λουκι ) και ενω το σκουπισ αμεσως μετα απο 15' η οθονη δεν λειτουργουσε καθολου!

Μετα από 1 ωρα αρχισε να πέρνει μπρος κ μετα από 1 μερα κ ενα στεγνωμα με πιστολακι καπως εχει επανελθει.

Ακομα ομως κατω δεξια εκει που κλικαρεις στο ιντερνετ για τις επιλογες δεν ανταποκρινεται.

Τι προτινετε αντικατασταση οθονης μιας κ ειναι στην εγγυηση ή να περιμενω μηπως επανελθει πλήρως.

Μπορει καποιος στο serviς να μου πει οτι η συσκευή εχει υγρασία κ δεν καλύπτομαι;;

Ευχαριστώ

Περίμενε μπας και επανέλθει.

Αλλά αν τελικά πας στο service εφόσον η ζημιά έγινε με δική σου υπαιτιότητα πως έχεις την απαίτηση να γίνει επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης...

Αν βρουν υγρασία δεν το συζητώ καν...

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Φορέστε τους μια μεμβράνη βρε παιδιά να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!

Και φτηνές είναι και προστασία παρέχουν!

Βράχηκε; Ένα σκουπισματάκι και το κινητό είναι τζετ!

Εχω μεμβράνη αλλα ετσι κ αλλιως απο τα πλάγια θα μπει η υγρασια!Η αληθεια ειναι οτι θηκη δεν εχω βάλει.

Υπάρχει μήπως κανα τεστ στις ρυθμισεις για την οθονη του κινητου;

Κατι σαν καλιμπραρισμα;

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...