junglist Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Εγγύηση το PayPal. Μου γύρισαν ολόκληρο το ποσό που είχα δώσει στο pandawill για κάτι μικρό που δεν έφτασε ποτέ. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kogos Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Έχω ανοίξει ένα business account για την εταιρία μου, και έχω Receiving limit per year το οποίο και προσπαθώ να κάνε Lift. Τους έχω στείλει τα απαραίτητα έγγραφα (το Identify account holder είναι "in progress" αλλά θεωρώ είναι θέμα χρόνου καθώς τους έχω στείλει διαβατήριο) και μένει το Provide company information που ζητούν "Provide your business registration number ". Θεωρώ πως ζητούν το ΑΦΜ της εταιρίας, σωστά; Όταν πατώ την επιλογή για να τους στείλω αρχεία αναφέρουν ότι θέλουν: "Company documents such as: your proof of incorporation documentations from the relevant authority or a recent Bank statement" Τους έχω στείλει τιμολόγιο αγοράς στα ελληνικά που αναγράφει το ΑΦΜ της εταιρίας, και ενώ ήταν "in progress" για λίγες μέρες, μετά ξαναγύρισε στην προηγούμενη κατάσταση, λες και ακύρωσαν το αίτημα για lift limits, χωρίς ειδοποίηση με email. Επίσης, σε εταιρία φίλου που έκανα την όλη διαδικασία, είχα στείλει τα ίδια έγγραφα σχετικά με την εταιρία του και η διαδικασία ολοκληρώθηκε μετά από λίγες εβδομάδες αφού είδαν τα έγγραφα. Για όποιον έχει κάνει lift limits σε business account, τι έγγραφα χρειάζονται για "Provide your business registration number " ??? Ευχαριστώ, και ελπίζω να έγινα κατανοητός με την περιγραφή που έδωσα. Ξαναρωτώ το παραπάνω για όποιον γνωρίζει Παράθεση the story of a ressurected blade!!! >> soon to be released << Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 παιδια καλημερα. ΕΠΕΙΓΟΝ πως επισυναπτω εικονες στο claim? ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 (edited) edit: Reply στην αυτοματοποιημένη απάντηση τι νοημα εχει να κάνω? Αφου λέει ειναι unmonitored το συγκεκριμένο mailbox, δεν θα το δει κανείς! Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο και δεν κατάλαβα. Ξαναέστειλα mail από το contact αλλά φαίνεται με έχουν γραμμένο κανονικά, να δω αν απαντησουν ποτέ. Όχι σε εκείνο. Eγώ όταν μου κλείσανε case κατά μου, για να επικοινωνήσω μπήκα στο account μου και μετά επάνω δεξιά στο "help" κι από 'κει δεξιά στο πλακάκι στο "email us". Aνοιγει παράθυρο webform και στο 'select a topic" έβαλα "disputes" και μετά στο "sub-topic" έβαλα "Respond to/Status of Buyer dispute or claim". Γραφεις μετά το μήνυμα και το στέλνεις. H αυτοματοποιημένη απάντηση που έρχεται μετά στο μέιλ σου, ΔΕΝ είναι από το service.intl@paypal.com από όπου έρχονται οι ενημερώσεις για το case και στο οποίο δεν μπορείς να κάνεις reply (unmonitored κλπ) ΑΛΛΑ έρχεται από το webform.intl@paypal.com στο οποίο μπορείς να κάνει reply. Συγκεκριμένα η γενική απάντηση ήταν (σύμφωνα με το topic που είχα επιλέξει περί disputes): Dear xxxxxx xxxxxxx, Thanks for your email. To help you as quickly as possible, here is some information we feel will suit your needs. A. How do I open a dispute? B. Why can I not open a dispute anymore? C. How do I know if an email is from PayPal? This email is an automated response, designed to try and answer your questions as quickly as possible. If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. Your query will be prioritised and we will get back to you as soon as we can. Yours Sincerely, PayPal Και μετά συνέχιζε με ένα κουβά γενικές συμβουλές περί disputes. Έκανα reply σε αυτό το μέιλ αναλύοντας το τι έπαιζε, απαντήσανε κανονικά και συνεχίστηκε διάλογος. Πάντα απαντούσαν μέσα στο 24ωρο μετά τη δική μου απάντηση. :) Και την επόμενη φορά που ήταν να ξαναστείλω για άλλο θέμα, αφού το είχα δει το έργο, τους έγραψα στο αρχικό μήνυμα "επειδή ξέρω ότι θα έρθει αυτοματοποιημένη απάντηση, την περιμένω και θα αναλύσω το πρόβλημα μου στο reply που θα κάνω και θα δείτε στη συνέχεια" :lol: Και έτσι έγινε... Edited November 22, 2014 by apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 παιδια καλημερα. ΕΠΕΙΓΟΝ πως επισυναπτω εικονες στο claim? ευχαριστω καποιος φιλος που να γνωριζει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 (edited) Κάπου δεξιά από το χώρο που γράφεις το κείμενο σου ή στη σελίδα που βλέπεις όλες τις ενημερώσεις-το status του case δεξιά, δεν έχει κάποιο λινκ επιλογή γα επισύναψη αποδεικτικών; κάπου εκεί ήταν αν θυμάμαι καλά. Edited November 22, 2014 by apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 ευχαριστω apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
liras Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Όχι σε εκείνο. Eγώ όταν μου κλείσανε case κατά μου, για να επικοινωνήσω μπήκα στο account μου και μετά επάνω δεξιά στο "help" κι από 'κει δεξιά στο πλακάκι στο "email us". Aνοιγει παράθυρο webform και στο 'select a topic" έβαλα "disputes" και μετά στο "sub-topic" έβαλα "Respond to/Status of Buyer dispute or claim". Γραφεις μετά το μήνυμα και το στέλνεις. H αυτοματοποιημένη απάντηση που έρχεται μετά στο μέιλ σου, ΔΕΝ είναι από το service.intl@paypal.com από όπου έρχονται οι ενημερώσεις για το case και στο οποίο δεν μπορείς να κάνεις reply (unmonitored κλπ) ΑΛΛΑ έρχεται από το webform.intl@paypal.com στο οποίο μπορείς να κάνει reply. Συγκεκριμένα η γενική απάντηση ήταν (σύμφωνα με το topic που είχα επιλέξει περί disputes): Και μετά συνέχιζε με ένα κουβά γενικές συμβουλές περί disputes. Έκανα reply σε αυτό το μέιλ αναλύοντας το τι έπαιζε, απαντήσανε κανονικά και συνεχίστηκε διάλογος. Πάντα απαντούσαν μέσα στο 24ωρο μετά τη δική μου απάντηση. :) Και την επόμενη φορά που ήταν να ξαναστείλω για άλλο θέμα, αφού το είχα δει το έργο, τους έγραψα στο αρχικό μήνυμα "επειδή ξέρω ότι θα έρθει αυτοματοποιημένη απάντηση, την περιμένω και θα αναλύσω το πρόβλημα μου στο reply που θα κάνω και θα δείτε στη συνέχεια" :lol: Και έτσι έγινε... Φίλε μου σ'ευχαριστώ! Έκανα ότι είπες και απάντησα στην αυτοματοποιημένη απάντηση του webform@intl.paypal.com , ελπίζω να βρω άκρη γιατί αλλιώς θα κλαίω τα λεφτά μου και είναι κρίμα! Ελπίζω εδώ να μου απαντήσουν. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 (edited) Ωραία. υγ. 1) μην ξαφνιαστείς αν διαβασεις αγγλικά της ψιλοκακιάς ώρας από τον υπάλληλο, δεν είναι σπαμ lol απλά παίζει πολύ διεθνές προσωπικό στο customer support και προφανώς οι απαιτήσεις από το pp δεν είναι στο θεό στο συγκεκριμένο θέμα... 2) το πιθανότερο είναι πως κάποια στιγμή θα σου πει ότι ενημέρωσε και μετέφερε τις λεπτομέρειες σε συνάδελφο του, στο κατάλληλο τμήμα για τα claim. Περιμένεις, αν δεν δεις ανταπόκριση/εξέλιξη σε κανα2 μέρες τους ξαναενοχλείς, αν πέσεις σε νέο υπάλληλο του δίνεις το ιστορικό γενικά και της επικοινωνίας που είχες και με τον προηγούμενο. Στη δική μου περίπτωση παίχτηκε και αυτό το σενάριο. Γενικώς υπομονή, χωρίς να περιμένεις και αιώνες όμως πριν τους ξαναενοχλήσεις. Αναμένουμε ενημέρωση μόλις προκύψει :) ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- ευχαριστω apVga Aν δεν το βρήκες, μην ευχαριστείς. Το βρήκες, ήταν όντως εκεί; :p Edited November 22, 2014 by apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonispap40 Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Καλησπέρα, πρώτη φορά αγόρασα από το eBay και σήμερα έφτασε η θήκη που είχα παραγγείλει. Τι χρειάζεται να κάνω μετά στο eBay; Έστειλα feedback, αλλά μου γράφει ακόμα delivery in progress. Παράθεση http://www.oksolar.com/images-store/icon_twitter_small.jpg @antonispap40 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Καλησπέρα, πρώτη φορά αγόρασα από το eBay και σήμερα έφτασε η θήκη που είχα παραγγείλει. Τι χρειάζεται να κάνω μετά στο eBay; Έστειλα feedback, αλλά μου γράφει ακόμα delivery in progress. Αφηνεις feedback μεσω της πλατφορμας του ebay. Εχει επιλογη οταν πας στο αντικειμενο που αγορασες, δεν χρειαζεται κατι αλλο. Αυτο που γραφεις 'delivery in progress' δεν μου εχει εμφανιστει ποτε. Υπαρχει και νημα για το ebay, μπορεις να δεις εκει περισσοτερες πληροφοριες http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=13814 Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonispap40 Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Αφηνεις feedback μεσω της πλατφορμας του ebay. Εχει επιλογη οταν πας στο αντικειμενο που αγορασες, δεν χρειαζεται κατι αλλο. Αυτο που γραφεις 'delivery in progress' δεν μου εχει εμφανιστει ποτε. Υπαρχει και νημα για το ebay, μπορεις να δεις εκει περισσοτερες πληροφοριες http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=13814 Ώπα λάθος μου! Ούτε καν που το παρατήρησα!!! Ευχαριστώ για την απάντηση! Να διαγραφούν τα μηνύματα παρακαλώ. Παράθεση http://www.oksolar.com/images-store/icon_twitter_small.jpg @antonispap40 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
liras Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Μου απάντησαν τώρα το απόγευμα ότι ξανα-άνοιξε η case μου γιατί όντως έκαναν έλεγχο είναι tablet και όχι κάτι άυλο και θα την ξανακοιτάξει ενας specialist! Το τσέκαρα και στον λογαριασμό μου και γράφει case appealed. Βέβαια στο νεο status γράφει κάτι ανυσηχιτικό πάλι, ότι ο seller εκανε appeal κ ανοιξε η case ξανα και ότι ειναι άυλο το προιόν. Τι να πω, ότι ναναι! Τουλάχιστον άνοιξε η case και την ξαναεξετάζουν! Ωραία. υγ. 1) μην ξαφνιαστείς αν διαβασεις αγγλικά της ψιλοκακιάς ώρας από τον υπάλληλο, δεν είναι σπαμ lol απλά παίζει πολύ διεθνές προσωπικό στο customer support και προφανώς οι απαιτήσεις από το pp δεν είναι στο θεό στο συγκεκριμένο θέμα... 2) το πιθανότερο είναι πως κάποια στιγμή θα σου πει ότι ενημέρωσε και μετέφερε τις λεπτομέρειες σε συνάδελφο του, στο κατάλληλο τμήμα για τα claim. Περιμένεις, αν δεν δεις ανταπόκριση/εξέλιξη σε κανα2 μέρες τους ξαναενοχλείς, αν πέσεις σε νέο υπάλληλο του δίνεις το ιστορικό γενικά και της επικοινωνίας που είχες και με τον προηγούμενο. Στη δική μου περίπτωση παίχτηκε και αυτό το σενάριο. Γενικώς υπομονή, χωρίς να περιμένεις και αιώνες όμως πριν τους ξαναενοχλήσεις. Αναμένουμε ενημέρωση μόλις προκύψει :) ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Aν δεν το βρήκες, μην ευχαριστείς. Το βρήκες, ήταν όντως εκεί; :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Ωραία. υγ. 1) μην ξαφνιαστείς αν διαβασεις αγγλικά της ψιλοκακιάς ώρας από τον υπάλληλο, δεν είναι σπαμ lol απλά παίζει πολύ διεθνές προσωπικό στο customer support και προφανώς οι απαιτήσεις από το pp δεν είναι στο θεό στο συγκεκριμένο θέμα... 2) το πιθανότερο είναι πως κάποια στιγμή θα σου πει ότι ενημέρωσε και μετέφερε τις λεπτομέρειες σε συνάδελφο του, στο κατάλληλο τμήμα για τα claim. Περιμένεις, αν δεν δεις ανταπόκριση/εξέλιξη σε κανα2 μέρες τους ξαναενοχλείς, αν πέσεις σε νέο υπάλληλο του δίνεις το ιστορικό γενικά και της επικοινωνίας που είχες και με τον προηγούμενο. Στη δική μου περίπτωση παίχτηκε και αυτό το σενάριο. Γενικώς υπομονή, χωρίς να περιμένεις και αιώνες όμως πριν τους ξαναενοχλήσεις. Αναμένουμε ενημέρωση μόλις προκύψει :) ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Aν δεν το βρήκες, μην ευχαριστείς. Το βρήκες, ήταν όντως εκεί; :p οχι δεν ειναι εκει,αλλα σ'ευχαριστω που απαντησες. ----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- παιδια καλημερα. ΕΠΕΙΓΟΝ πως επισυναπτω εικονες στο claim? ευχαριστω καποιος που γνωριζει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minotavros Δημ. November 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2014 Γιατι δεν το βαζεις σαν εικονα π.χ μεσω photobucket Παράθεση No root->No problem Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 23, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2014 (edited) Μου απάντησαν τώρα το απόγευμα ότι ξανα-άνοιξε η case μου γιατί όντως έκαναν έλεγχο είναι tablet και όχι κάτι άυλο και θα την ξανακοιτάξει ενας specialist! Το τσέκαρα και στον λογαριασμό μου και γράφει case appealed. Βέβαια στο νεο status γράφει κάτι ανυσηχιτικό πάλι, ότι ο seller εκανε appeal κ ανοιξε η case ξανα και ότι ειναι άυλο το προιόν. Τι να πω, ότι ναναι! Τουλάχιστον άνοιξε η case και την ξαναεξετάζουν! :) Τώρα εγώ αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι ο κινέζος προσπαθεί να κάνει λαμογιά για να την γλυτώσει, το οποίο την πρώτη φορά το πέτυχε γι'αυτό στο κλείσανε. Και το συμπέρασμα που έχω βγάλει γενικότερα κι από δικές μου και άλλες που διαβάζω περιπτώσεις, είναι ότι οι μλκς του pp σε πρώτη φάση ΔΕΝ το ψάχνουν καθόλου, τους είπε ο κινέζος ότι ήταν άυλο, θα έστειλε κανα ψεύτικο και καλά αποδεικτικό, το δεχτήκανε απλά χωρίς να σου δώσουν την ευκαιρία να απαντήσεις στα "επιχειρήματα" του και στο κλείσανε. Που ανάθεμα, αν διασταυρώνανε από την πρώτη φορά απλά την πληρωμή βλέποντας την μέσα στα account σας, γράφει πάντα περιγραφή του προϊόντος για το οποίο πληρώνεις, τώρα πως λένε ότι το είδανε;... Προφανώς ο άλλος τώρα που ξανανοιξε το case, με τη μία ξαναέκανε appeal με επιχείρημα πάλι ότι είναι άυλο. Υπάρχει περίπτωση ΠΑΛΙ να μην κάνει σωστό έλεγχο ο -και καλά- specialist και να επαναληφθεί το έργο (δεν το λέω στον άερα, μου έχει συμβεί). ΔΕΝ ΠΤΟEIΣΑΙ, ΑΝ όντως ξαναγίνει το ίδιο, προετοιμάζεσαι ετοιμάζοντας αποδεικτικά και ξαναεπικοινωνείς, επαναλαμβάνοντας όλο το ιστορικό, ανεβάζοντας τους όλα τα αποδεικτικά και υποδεικνύοντας στο κείμενο σου -για τους στραβούς- ότι 'στο τάδε screenshot φαίνεται αυτό, στο άλλο το άλλο" κλπ. Τι αποδεικτικά; α) Πηγαίνεις στο σάιτ του πωλητή και βγάζεις screenshot από το account σου, ότι σελίδα/μενού έχεις για το order που έκανες όπου αναγράφονται τα στοιχεία σου και φαίνονται οι λεπτομέρειες-περιγραφή προϊόντος που αγόρασες, όπου φαίνεται ότι είναι τάμπλετ, το logo-ότι είναι το σάιτ του πωλητή κλπ. β) ετοιμάζεις screenshot από τα μέιλ επιβεβαίωσης που σου ήρθαν από το σάιτ του πωλητή για την αγορά, όπου πάλι θα γράφει λεπτομέρειες προίόντος κλπ. γ) screenshot και από την σελίδα πληρωμής μέσα στο paypal όπου αναγράφεται το είδος του προϊόντος, μιας που είναι ηλίθιοι. δ) αν δεν έχεις πετάξει ακόμη την συσκευασία, τον φάκελο δλδ με τα στοιχεία του πωλητή που σου ήρθς το τάμπλετ, φωτογραφία μαζί με το τάμπλετ δίπλα. ε) κοτσάρεις και screenshots από ότι μέιλ, ενημερωτικό που σου ήρθε από τον πωλητή με τα στοιχεία αποστολής, screenshots από το online τρακινγκ (άυλα δεν έρχονται με ταχυδρομείο, duh) στ) screenshot από ότι τυχόν επικοινωνία είχες με τον πωλητή για το θέμα, όπου μέσα στα γραπτά σας φαίνεται ότι μιλάτε και παραδέχεται ότι πρόκειται για τάμπλετ, που παραδέχτηκε ότι είχε και πρόβλημα αφού σου πρότεινε 5$ ως "λύση"κλπ. Καταλαβαίνεις το πνεύμα, ΟΤΙ έχεις και δεν έχεις μέσα και έξω από το pp, όπου φαίνονται στοιχεία προϊόντος και παράλληλα φαίνονται τα στοιχεία σου και του πωλητή, όπου φαίνονται λεπτομέρειες και πορεία αποστολής (ενός άυλου lol προϊόντος), ημερομηνίες αποστολής, συνομιλίες σας κλπ. Ελπίζω να μην χρειαστεί 2η "έφοδος" και να λυθεί τώρα, αλλά ΑΝ τυχόν, δεν θα ξαφνιαστώ γιατί μου έχει συμβεί. Μου έσπασαν τα νεύρα, αλλά τους έστελνα κάτι σεντόνια στο webform (όπως βλέπεις και από τις απαντήσει μου εδώ, έχω έφεση στα σεντόνια :lol: ), αναλύοντας το παραμικρό γιατί φάνηκε ότι σκ*τ* "investigation" κάνουν οι "speciaists" όταν προκύπτει λαμόγιο πωλητής που περιπλέκει την υπόθεση παρέχοντας τους ψεύτικα στοιχεία για να την γλυτώσει... Αχρείαστα να 'ναι, αυτά. :p υγ. Λύσε μου και την απορία, τι πρόβλημα ακριβώς έχει το τάμπλετ; Edited November 23, 2014 by apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 23, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2014 (edited) οχι δεν ειναι εκει,αλλα σ'ευχαριστω που απαντησες. Χμμ. Το θυμάμαι εκεί όταν είχα ανοιχτό claim, και μου έστειλαν ενημέρωση ότι ήταν η σειρά μου να απαντήσω και ζητούσαν να παράσχω αποδεικτικά. Ίσως είναι κάτι που ενεργοποιείται μέσα στην σελίδα του status σε αυτή ην περίπτωση, να σου έχουν ζητήσει δλδ αποδεικτικά και να είναι η σειρά σου να απαντήσεις... δεν ξέρω.. Αν δεν υπάρχει πουθενά ενεργοποιημένο λινκ, μπορείς να το κάνεις και αυτό μέσω του webform . - login στο account σου - επάνω δεξιά "help" κι από 'κει δεξιά στο πλακάκι στο "email us" - 'select a topic" > "disputes" - "sub-topic" > "Respond to/Status of Buyer dispute or claim". Και ή δίνεις μέσα στο κείμενο σου λινκς με ανεβασμένα τα αρχεία σε εξωτερικό Hoster (δεν έχει δυνατότητα για Attachments το webform, μόνο κείμενο) ή καλυτερα, για πιο σίγουρα ότι θα το δούνε στάνταρ και θα προωθηθεί στο τμήμα για τα claim (τους αναφέρεις ότι στέλνεις αρχεία για το τάδε case id), περιμένεις την αυτοματοποιημένη απάντηση στην οποία μετά μπορείς να κάνεις reply από το μέιλ σου κι οπότε να επισυνάψεις αρχεία. Δες κι αυτό... Edited November 23, 2014 by apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. November 23, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2014 Χμμ. Το θυμάμαι εκεί όταν είχα ανοιχτό claim, και μου έστειλαν ενημέρωση ότι ήταν η σειρά μου να απαντήσω και ζητούσαν να παράσχω αποδεικτικά. Ίσως είναι κάτι που ενεργοποιείται μέσα στην σελίδα του status σε αυτή ην περίπτωση, να σου έχουν ζητήσει δλδ αποδεικτικά και να είναι η σειρά σου να απαντήσεις... δεν ξέρω.. Αν δεν υπάρχει πουθενά ενεργοποιημένο λινκ, μπορείς να το κάνεις και αυτό μέσω του webform . - login στο account σου - επάνω δεξιά "help" κι από 'κει δεξιά στο πλακάκι στο "email us" - 'select a topic" > "disputes" - "sub-topic" > "Respond to/Status of Buyer dispute or claim". Και ή δίνεις μέσα στο κείμενο σου λινκς με ανεβασμένα τα αρχεία σε εξωτερικό Hoster (δεν έχει δυνατότητα για Attachments το webform, μόνο κείμενο) ή καλυτερα, για πιο σίγουρα ότι θα το δούνε στάνταρ και θα προωθηθεί στο τμήμα για τα claim (τους αναφέρεις ότι στέλνεις αρχεία για το τάδε case id), περιμένεις την αυτοματοποιημένη απάντηση στην οποία μετά μπορείς να κάνεις reply από το μέιλ σου κι οπότε να επισυνάψεις αρχεία. Δες κι αυτό... ευχαριστω και παλι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
liras Δημ. November 23, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2014 :) Τώρα εγώ αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι ο κινέζος προσπαθεί να κάνει λαμογιά για να την γλυτώσει, το οποίο την πρώτη φορά το πέτυχε γι'αυτό στο κλείσανε. Και το συμπέρασμα που έχω βγάλει γενικότερα κι από δικές μου και άλλες που διαβάζω περιπτώσεις, είναι ότι οι μλκς του pp σε πρώτη φάση ΔΕΝ το ψάχνουν καθόλου, τους είπε ο κινέζος ότι ήταν άυλο, θα έστειλε κανα ψεύτικο και καλά αποδεικτικό, το δεχτήκανε απλά χωρίς να σου δώσουν την ευκαιρία να απαντήσεις στα "επιχειρήματα" του και στο κλείσανε. Που ανάθεμα, αν διασταυρώνανε από την πρώτη φορά απλά την πληρωμή βλέποντας την μέσα στα account σας, γράφει πάντα περιγραφή του προϊόντος για το οποίο πληρώνεις, τώρα πως λένε ότι το είδανε;... Προφανώς ο άλλος τώρα που ξανανοιξε το case, με τη μία ξαναέκανε appeal με επιχείρημα πάλι ότι είναι άυλο. Υπάρχει περίπτωση ΠΑΛΙ να μην κάνει σωστό έλεγχο ο -και καλά- specialist και να επαναληφθεί το έργο (δεν το λέω στον άερα, μου έχει συμβεί). ΔΕΝ ΠΤΟEIΣΑΙ, ΑΝ όντως ξαναγίνει το ίδιο, προετοιμάζεσαι ετοιμάζοντας αποδεικτικά και ξαναεπικοινωνείς, επαναλαμβάνοντας όλο το ιστορικό, ανεβάζοντας τους όλα τα αποδεικτικά και υποδεικνύοντας στο κείμενο σου -για τους στραβούς- ότι 'στο τάδε screenshot φαίνεται αυτό, στο άλλο το άλλο" κλπ. Τι αποδεικτικά; α) Πηγαίνεις στο σάιτ του πωλητή και βγάζεις screenshot από το account σου, ότι σελίδα/μενού έχεις για το order που έκανες όπου αναγράφονται τα στοιχεία σου και φαίνονται οι λεπτομέρειες-περιγραφή προϊόντος που αγόρασες, όπου φαίνεται ότι είναι τάμπλετ, το logo-ότι είναι το σάιτ του πωλητή κλπ. β) ετοιμάζεις screenshot από τα μέιλ επιβεβαίωσης που σου ήρθαν από το σάιτ του πωλητή για την αγορά, όπου πάλι θα γράφει λεπτομέρειες προίόντος κλπ. γ) screenshot και από την σελίδα πληρωμής μέσα στο paypal όπου αναγράφεται το είδος του προϊόντος, μιας που είναι ηλίθιοι. δ) αν δεν έχεις πετάξει ακόμη την συσκευασία, τον φάκελο δλδ με τα στοιχεία του πωλητή που σου ήρθς το τάμπλετ, φωτογραφία μαζί με το τάμπλετ δίπλα. ε) κοτσάρεις και screenshots από ότι μέιλ, ενημερωτικό που σου ήρθε από τον πωλητή με τα στοιχεία αποστολής, screenshots από το online τρακινγκ (άυλα δεν έρχονται με ταχυδρομείο, duh) στ) screenshot από ότι τυχόν επικοινωνία είχες με τον πωλητή για το θέμα, όπου μέσα στα γραπτά σας φαίνεται ότι μιλάτε και παραδέχεται ότι πρόκειται για τάμπλετ, που παραδέχτηκε ότι είχε και πρόβλημα αφού σου πρότεινε 5$ ως "λύση"κλπ. Καταλαβαίνεις το πνεύμα, ΟΤΙ έχεις και δεν έχεις μέσα και έξω από το pp, όπου φαίνονται στοιχεία προϊόντος και παράλληλα φαίνονται τα στοιχεία σου και του πωλητή, όπου φαίνονται λεπτομέρειες και πορεία αποστολής (ενός άυλου lol προϊόντος), ημερομηνίες αποστολής, συνομιλίες σας κλπ. Ελπίζω να μην χρειαστεί 2η "έφοδος" και να λυθεί τώρα, αλλά ΑΝ τυχόν, δεν θα ξαφνιαστώ γιατί μου έχει συμβεί. Μου έσπασαν τα νεύρα, αλλά τους έστελνα κάτι σεντόνια στο webform (όπως βλέπεις και από τις απαντήσει μου εδώ, έχω έφεση στα σεντόνια :lol: ), αναλύοντας το παραμικρό γιατί φάνηκε ότι σκ*τ* "investigation" κάνουν οι "speciaists" όταν προκύπτει λαμόγιο πωλητής που περιπλέκει την υπόθεση παρέχοντας τους ψεύτικα στοιχεία για να την γλυτώσει... Αχρείαστα να 'ναι, αυτά. :p υγ. Λύσε μου και την απορία, τι πρόβλημα ακριβώς έχει το τάμπλετ; Σ'ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια! Ελπίζω να πάνε όλα καλά! Αν πάλι όχι θα κάνω αυτά μου είπες! Το τάμπλετ από την στιγμή που έφτασε και το άνοιξα, όπως αναφέρω και στο αντίστοιχο νήμα για cubetalk, είχε γρατσουνιές στην πλάτη και το πορτάκι για το sim slot δεν ανοίγει καθόλου σαν να είναι μαγκωμενό. Μου φάνηκε σαν να μην μου στείλανε καινούριο τάμπλετ και μόνο αυτά που είδα εξαρχής τους έστειλα mail γιατί ξενέρωσα και ήθελα να το στείλω πίσω. Απο κει και πέρα στην χρήση, η Retina που το διαφήμιζαν ότι έχει ήταν απάτη και καμια σχέση με retina δεν έχει οπότε ο τελευταίος ήταν ίσως ο σημαντικότερος λόγος που εν τέλει ήθελα να το στείλω πίσω και αυτοί μου απαντήσανε με μύνημα για $5 coupon και κάπου εκεί κατάλαβα ότι βρωμάει η δουλειά. Όπως το βλέπω εγώ, κατα πάσα πιθανότητα το τάμπλετ που μου στείλανε ήταν χρησιμοποιημένο τάμπλετ αλουνού που το είχε στείλει για service και μου το πλασάρανε εμένα για καινούριο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2014 Mάλιστα, και μεταχειρισμένο και ελαττωματικό και μούφ χαρακτηριστικά, σούπερ. Τεσπα, προσοχή και αν/όταν μπείτε σε διαδικασία επιστροφής, να καλύψεις τα νώτα σου με αποδεικτικά στην περίπτωση που συνεχίσουν τις παπάντζες. Υπομονή και καλό ξεμπέρδεμα, εύχομαι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
liontari1977 Δημ. November 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2014 (edited) Σωστός!!! Για εμας που δεν μπορουμε να λάβουμε χρήματα ειναι η καλυτερη λυση (αν αγοραζουμε συνεχως βεβαια... :o ) "Παιξτε" με Paypal άφοβα πάντως...Στην τελικη οταν εγινε 2 φορες στραβή με καποιες αγορες μου, πηρα τα χρηματα μου πισω. πως τα περνεις πισω φιλε?μπορεις να εξηγησεις αναλιτικα?απο ebay πως κανουμε dispute στο ebay παιδια? s.o.s γιατη εχω αεργησει και θα χασω τα χρηματα μου Edited November 25, 2014 by mcde Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bin Δημ. November 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2014 Καλησπέρα, Σήμερα στις (13:39) μου έγινε μια επιστροφή ενός ποσού από μια αγορά που είχα κάνει. Φαίνεται κανονικά στο paypal (απ'οσο καταλαβαίνω??) το refund,η μετατροπή του συναλλάγματος σε ευρώ καθώς και η αποστολή του ποσού από το paypal στην κάρτα που είχα κάνει την αγορά. Όλα αυτά έγιναν αυτόματα από την στιγμή που επέστρεψε τα λεφτά ο πωλητής. Το θέμα μου όμως είναι ότι δεν μπορώ να κάνω αγορά με αυτά τα λεφτά, οπότε και σκέφτομαι ότι δεν είναι διαθέσιμα αμέσως. Το γνωρίζει κανείς??? Είχε κανείς επιστροφή χρημάτων από κάποια αγορά?χρειάζεται να κάτι εγώ από μεριάς μου η απλά περιμένω και για πόσο? Ευχαριστώ! υγ)δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο,αλλά η επιστροφή ήταν από το http://www.minideal.net Παράθεση :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soullis Δημ. November 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2014 καλησπερα εχω κανει dispute στο aliexpress και μου απαντησε οτι ο πωλητης το δεχτηκε ποια ειναι η επομενη κινηση που πρεπει να κανω για να παρω πισω τα λεφτα μου sorry αν ειμαι offtopic αλλα δε βρηκα καπου αλλου να το ρωτησω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Karthan7 Δημ. November 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2014 καλησπερα εχω κανει dispute στο aliexpress και μου απαντησε οτι ο πωλητης το δεχτηκε ποια ειναι η επομενη κινηση που πρεπει να κανω για να παρω πισω τα λεφτα μου sorry αν ειμαι offtopic αλλα δε βρηκα καπου αλλου να το ρωτησω Αν θυμαμαι καλα, θα σου ερθει μηνυμα/mail για την επιβεβαιωση ακυρωσης και τα χρηματα θα ''γυρισουν'' αυτοματα καποια στιγμη. Αν θες ρωτησε στο επισημο θεμα Αγορές από Aliexpress Παράθεση Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος. Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει. 2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pontokeras Δημ. November 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2014 παιδιά πήρα από To2C.com ένα κινητό τηλέφωνο Doogee DG800. Το παρέλαβα πριν 2 μέρες.Το τηλέφωνο ήρθε ελλατωματικό. Με το που το άνοιξα....από το πρώτο δευτερόλεπτο άρχισε να τρεμοπαίζει η οθόνη. Η κάμερα η πίσω δεν λειτουργεί και το τηλέφωνο δεν φορτίζει. Αυτοί στην σελίδα τους αναφέρουν............If you think you received a defective item , please send email to support@to2c.com through supply photos and videos showing the defect(s) of the product.if it been proved defective one , we will follow this rule below: * within 7 working days after you received the item Εγώ το έστειλα το mail με επισύναψη αρχείου το βιντεάκι που μου είπαν να τραβήξω για να δουν το πρόβλημα. Σημερα μου ξαναέστειλαν mail να ΞΑΝΑτραβήξω βίντεο,να φαίνετε το imei....κτλ. Παρέλαβα ένα ελλατωματικό προιόν ΕΞ ΑΡΧΗΣ απο το πρώτο δευτερόλεπτο.... Σήμερα έχουμε 26/11 και εγώ το παρέλαβα πριν 2 μέρες στις 24/11. Δεν θέλω να στείλω κανένα τηλέφωνο πίσω και να μου το φτιάξουν διότι μου έστειλαν ελλατωματικό.Ούτε πέρασε κάποιο διάστημα 5-6-8 μήνες για να μου βγάλει πρόβλημα μετά και να χρειαστεί να το στειλω. Μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω από το paypal ?......Να μην μπω σε καμιά διαδικασία επικοινωνίας με τον κινέζο ο οποίος προφανώς θα με κοροιδευει και θα περνούν οι μέρες άδικα. Ισχύει επιστροφή χρημάτων στο paypal για ελλατωματικό προιόν ?.....θα πρέπει να αποδείξω εγώ στο paypal με κάποιο τρόπο ότι το τηλέφωνο είναι ελλατωματικό ? Sorry για τις ερωτήσεις αλλά είναι κρίμα γιατί το τηλέφωνο δεν δούλεψε ούτε 1 λεπτό.Θέλω τα λεφτά μου πίσω.Οχι να μπω σε επικοινωνία και αντιπαράθεση με τον Κινέζο. Ρωτάω εδώ γιατί άλλος μου άνοιξε τα μάτια από εδώ , από το φόρουμ......(να ναι καλά το myphone για όλα-νέα,ενημερώσεις-διαγωνισμοί-rom-οδηγοί-πληροφορίες-----ΟΛΑ.)........διότι εγώ νόμιζα ότι το paypal σου επιστρέφει χρήματα ΜΟΝΟ αν δεν παραλάβεις το προιόν.....δεν γνώριζα ότι μπορεί να ισχύει και σε ελλατωματικό.............Ισχύει τελικά?....έχω ελπίδες ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.