alex75 Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Μίλησα με τον πάροχο, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν άφησα την υπεύθυνη να μιλήσει και πολύ. Θα την κάνω πάντως την καταγγελία. Η Vodafone με ενημέρωσε πως θα μου πιστώσει το ποσό, αλλά το θέμα δεν είναι τι γίνεται με εμένα. Το θέμα είναι αυτό που λες εσύ και ότι είναι προφανές ότι αυτή η εταιρία απλά ξεκινάει και σε χρεώνει χωρίς λόγο. Βέβαια το πιο περίεργο από όλα δεν είναι μόνο αυτό, αλλά το όλο πλαίσιο με τα 5-ψήφια, που από ότι φαίνεται μπορούν να ενεργοποιηθούν και να χρεώνουν απλά με μια εισαγωγή του τηλεφωνικού αριθμού σε μια ιστοσελίδα. Δηλαδή ξέρω εγώ το νούμερο κάποιου, το εισάγω και αρχίζει να χρεώνεται.... Και για να το πάμε και παραπέρα, έχω την εταιρία με το 5-ψήφιο και κάθομαι και εισάγω τηλεφωνικά νούμερα στην ιστοσελίδα μου για να βγάζω χρήματα.... Το πλάισιο είναι ο.κ. γιατί όταν βάλεις το νούμερο στην ιστοσελίδα σου έρχεται PIN, το εισάγεις σε άλλη ιστοσελίδα και μετά "Ενεργοποιείται" η συνδρομή. Στην πράξη όμως σου λένε γράφτηκες, πάρε και το pin και ξεκινάνε να σε χρεώνουν χωρίς να εισάγεις το pin πουθενά! Εγώ είχα ζητήσει και την IP που έγινε η καταχώρηση του αριθμού μου η οποία ήταν εντελώς άσχετη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Το πλάισιο είναι ο.κ. γιατί όταν βάλεις το νούμερο στην ιστοσελίδα σου έρχεται PIN, το εισάγεις σε άλλη ιστοσελίδα και μετά "Ενεργοποιείται" η συνδρομή. Στην πράξη όμως σου λένε γράφτηκες, πάρε και το pin και ξεκινάνε να σε χρεώνουν χωρίς να εισάγεις το pin πουθενά! Εγώ είχα ζητήσει και την IP που έγινε η καταχώρηση του αριθμού μου η οποία ήταν εντελώς άσχετη. Δλδ, ποιός εισάγει το pin (που λαμβάνεις στο κινητό) στην ιστοσελίδα; Η ίδια η εταιρία 5ψηφίων που στέλνει το sms; Αυτό λες; Ρωτώ, έτσι; Μην αρχίσετε πάλι....!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hab Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Η θεωρία είναι οκ αλλά το πλαίσιο δεν νομίζω ότι είναι οκ. Έλαβα δύο μηνύματα, εκ των οποίων το ένα έλεγε να εγγραφώ στην υπηρεσία, και μάλλον χρεώθηκα και για τα δύο. ----- προσθήκη μηνύματος 14 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Δλδ, ποιός εισάγει το pin (που λαμβάνεις στο κινητό) στην ιστοσελίδα; Η ίδια η εταιρία 5ψηφίων που στέλνει το sms; Αυτό λες; Ρωτώ, έτσι; Μην αρχίσετε πάλι....!! Βασικά δεν νομίζω πως στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει έστω κάποια ιστοσελίδα. Καθαρή απατεωνιά πρέπει να είναι. Κανένας δεν εισάγει τίποτα, απλά σου στέλνει μηνύματα και χρεώνει. Βέβαια, και ιστοσελίδα να υπήρχε, και πάλι θα μπορούσε να γίνει απλά να βάζανε μόνοι τους και το νούμερο και το PIN. Δεν το βλέπω να είναι και κάτι δύσκολο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex75 Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) Στην θεωρία (λεω και πάλι) η διαδικασία είναι η εξής: 1.Χρήστης: Εισαγει το νούμερο του τηλεφωνου του σε μια σελίδα Σ 2.Παροχος περιεχομένου: Στέλνει PIN επιβεβαίωσης στον χρήστη, στον Αριθμό Ν 3.Χρήστης: Εισάγει το PIN στην σελίδα Σ και η "συνδρομή ενεργοποιείται: 4.Πάροχος περιεχομένου: Ξεκινάει την αποστολή περιεχομένου Στην πράξη το 1 και το 3 δεν γίνονται από τον χρήστη. Ο μηχανισμός όμως υπάρχει για να δικαιολογείται ο πάροχος στην ΕΕΤΤ. Ορίστε και το μήνυμα που έλαβα εγώ: https://drive.google.com/open?id=0BxPeBqgZNATiWndoa0FNdWJMQmc Edited February 2, 2017 by alex75 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Όπως έχουμε διαπιστώσει, υπάρχει η δυνατότητα αν μπεις σε κάποια σελίδα(που μπορεί να μην την επισκέφτηκες εκούσια, να άνοιξε σαν pop up από κάποια άλλη) να πάρει τον αριθμό σου, αν μπαίνεις από συσκευή που έχει κάρτα sim, ή παίρνεις δεδομένα από συσκευή που χρησιμοποιεί κάρτα sim για να συνδεθεί με το internet(Π.χ. mi-fi). Η απατεωνιά είναι ότι αφού μάθουν τον αριθμό, παρακάμπτουν ή μάλλον εκτελούν όλα τα στάδια αυτόματα, και βρίσκεσαι γραμμένος σε τέτοιες υπηρεσίες με συνδρομή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hab Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) Ναι στα λόγια είναι πολύ ωραίο. Το κακό είναι, έτσι όπως το λες, ότι με τον τρόπο αυτό δεν διασφαλίζεσαι και μπορεί πολύ άνετα κάποιος να σε κλέψει. Δεν είπαμε, μπορεί να υπάρχει όντως μια σελίδα που λειτουργεί έτσι. Όμως εδώ δεν υπάρχει τίποτα. Μόνο σε κείμενο πρέπει να αναφέρετε η διαδικασία, δεν νομίζω δηλαδή ότι κάθετε κανένας και εισάγει κωδικούς... Edited February 2, 2017 by Mark_K «Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους» Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 H μόνη λύση είναι η φραγή στα 5ψηφια. Αλλίως με σερφάρισμα με πολύ προσοχή και όταν ανοίγουν σελίδες γενικά από μόνες τους αμέσως κλείσιμο, κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
twin Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Μάλλον δεν πουλάει και πολύ και είπανε να το γυρίσουν στην απατεωνιά.... Ακριβώς το μήνυμα που πήρε ο Twin έλαβε το εταιρικό μου νούμερα. Δεν ξέρω, και δεν έχω χρόνο να ψάξω πως γίνονται η καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, αλλά εάν είναι κάτι εύκολο ενημερώστε με πως γίνεται για να το κάνω. Φτιάξε το Link σου γιατί δεν δουλεύει. Hab και εγώ σε εταιρικό το έλαβα! ... Δε γνωρίζω που βρίσκουν τα νούμερα (ίσως και αυτό πρέπει να διερευνηθεί) αλλά σίγουρα ενεργοποιούν μόνοι τους ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ την υπηρεσία τους για να κερδίσουν ότι προλάβουν πριν ο χρήστης κάνει φραγή. Θεωρώ πως η λύση είναι (εκτός τη φραγή που είναι απαραίτητη) πολλές καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, για να υπάρξουν ποινικές κυρώσεις και σαφώς βαριά πρόστιμα για εξαπάτηση, ώστε να αποτραπεί εξάπλωση του φαινομένου. Παράθεση Παν μέτρον ΆΡΙΣΤΟΝ ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hab Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Η λύση είναι αυτά τα πράγματα να μην επιτρέπονται. Τώρα εγώ, εσύ και άλλοι 10 εδώ μέσα το ψάχνουν, όπως είπε και ένα παιδί πιο πάνω. Εάν αυτό το κάνουν σε 100 και το παίρνουν χαμπάρι μόνο οι 10, τότε καταλαβαίνεις ότι έχουν δυνατότητα να βγάλουν πολλά χρήματα. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σοβαρή υπηρεσία η ΕΕΤΤ, αλλά μακάρι να το ψάχνουν και να τους κλείνουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) Θα πρέπει να γίνουν πολλές καταγγελίες στην ΕΕΤΤ ώστε αυτή να κινηθεί νομικά και πάλι εναντίον τους (δείτε στη σελίδα 6 το πρόστιμο από την ΕΕΤΤ (780.620€) λινκ: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/apofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf Αξίζει να τη διαβάσει κανείς ολόκληρη (ΑΝ και όσοι ασχοληθούν....:p ) ΜΟΝΟ τότε η ΕΕΤΤ: http://i65.tinypic.com/6p0tab.jpg Σχετικά με τις υποβληθείσες καταγγελίες των καταναλωτών στην ΕΕΤΤ, η εταιρεία NETSMART υποστηρίζει ότι ο αριθμός των παραπόνων σε σχέση με το συνολικό όγκο των συνδρομητών είναι εξαιρετικά μικρός. Ειδικότερα, επί όγκου 400,000 περίπου συνδρομητών έχουν υποβληθεί 69 καταγγελίες (και όχι 79). Συγκεκριμένα, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι: από τις 79 καταγγελίες, 2 συνδρομητές είναι αναγραμμένοι δυο φορές, 4 συνδρομητές δεν έχουν κάνει εγγραφή καν, δύο (2) δεν έχουν συμπληρώσει τη διαδικασία συνδρομής, ένας (1) έδωσε λανθασμένες πληροφορίες και ένας (1) δεν έδωσε αριθμό τηλεφώνου. Άρα ο αριθμός παραπόνων ανέρχεται στους 69 (βλ. στο παράρτημα 1 αναλυτική κατάσταση με τους αριθμούς τηλεφώνων και τα σχετικά στοιχεία). Το γεγονός ότι ευλόγως δύναται να υποτεθεί ότι η διαπιστωθείσα παράνομη συμπεριφορά δεν αφορά μόνο στους καταναλωτές που υπέβαλαν καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ότι ο πραγματικός αριθμός των καταναλωτών που ζημιώθηκαν είναι κατά πολύ μεγαλύτερος του αριθμού των καταγγελιών που εξετάστηκαν στο πλαίσιο της ακρόασης, δεδομένου ότι: - η χρέωση των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) είναι σχετικά χαμηλή, οπότε μπορεί να μη γίνει άμεσα αντιληπτή από τους καταναλωτές ή και να μη θεωρηθεί άξιο λόγου ν’ αναζητηθεί η πηγή της χρέωσης ή να κινηθεί η διαδικασία υποβολής καταγγελίας ή επιστροφής χρημάτων - οι καταναλωτές ενημερώνονται για τη χρέωσή τους για ΥΠΠ, μόνον εάν κι εφόσον λάβουν το λογαριασμό τους, ενώ στις περιπτώσεις καρτοκινητών, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση. Σημειώνεται δε, ότι το περιεχόμενο των ΥΠΠ που παρέχονται μέσω PSMS απευθύνεται/είναι ιδιαίτερα θελκτικό σε μεγάλο βαθμό σε ανηλίκους, άρα και πιο ευάλωτους, χρήστες, ενώ το το κινητό τηλέφωνο, το οποίο αποτελεί το μέσο παροχής των ΥΠΠ μέσω PSMS, έχει πολύ υψηλή διείσδυση ακόμα και στις μικρές ηλικίες. Σύμφωνα με μελέτη του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας της 22/10/2009, η χρήση του κινητού τηλεφώνου από τα παιδιά αγγίζει το 72%, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία (89%) των παιδιών διαθέτει καρτοκινητό τηλέφωνο. Edited February 2, 2017 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
no_maniac Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Με ποιά λογική επιτρέπετε η χρέωση σε εισερχόμενο SMS σημερα ... πιθανόν και σε εισερχόμενη κλήση αυριο... γιατι το εισερχόμενο ειδικά SMS δεν ελέγχεις εσύ ... το λαμβάνεις και τρώς την χρέωση. Μηπως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχουν οι πάροχοι??? Υπάρχει καποιος νόμος, κάποια οδηγία που τους υποχρεώνει???? Γιατι αν δεν υπάρχει .... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Με ποιά λογική επιτρέπετε η χρέωση σε εισερχόμενο SMS σημερα ... πιθανόν και σε εισερχόμενη κλήση αυριο... γιατι το εισερχόμενο ειδικά SMS δεν ελέγχεις εσύ ... το λαμβάνεις και τρώς την χρέωση. Μηπως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχουν οι πάροχοι??? Υπάρχει καποιος νόμος, κάποια οδηγία που τους υποχρεώνει???? Γιατι αν δεν υπάρχει .... Διάβασε εδώ : http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Faq_YPP.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) http://i63.tinypic.com/2affpr7.jpg Προσέξτε ότι κάποια 5ψήφια ενημερώνουν: "Για διαγραφή από την ΥΠΠ στείλε STOP στο xxxxx" , ενώ τα sms υψηλής χρέωσης τα λάμβανες από το yyyyy. Στέλνεις STOP sto yyyyy απ'όπου λάμβανες τα sms και νατην άλλη 1 χρέωση. Edited February 2, 2017 by Mark_K off topic Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) http://i63.tinypic.com/2affpr7.jpg Προσέξτε ότι κάποια 5ψήφια ενημερώνουν: "Για διαγραφή από την ΥΠΠ στείλε STOP στο xxxxx" , ενώ τα sms υψηλής χρέωσης τα λάμβανες από το yyyyy. Στέλνεις STOP sto yyyyy απ'όπου λάμβανες τα sms και νατην άλλη 1 χρέωση. Δεν γίνεται αυτό που λές διότι τα 54ΧΧΧ χαρακτηρίζονται ως MO ή MT (Μοbile originated or Mobile terminated) ΑΝ λοιπόν λαμβάνεις από χρεώσιμο SMS (ΜΤ ) η αποστολή σε αυτό είναι δωρεάν. Edited February 2, 2017 by Vasileios διόρθωση ΜΤ αντί για ΜΟ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 Νομίζω πως εννοεί ότι ο αριθμός που θέλουν να στείλεις για διαγραφή είναι απλά διαφορετικός από αυτόν που σου στέλνουν τα χρεώσιμα sms και ότι είναι εύκολο να μπερδευτείς στέλνοντας μήνυμα διαγραφής εκεί από όπου σου έρχονται, πράγμα που δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) Δεν γίνεται αυτό που λές διότι τα 54ΧΧΧ χαρακτηρίζονται ως MO ή MT (Μοbile originated or Mobile terminated) ΑΝ λοιπόν λαμβάνεις από χρεώσιμο SMS (ΜΟ ) η αποστολή σε αυτό είναι δωρεάν. Λαμβάνω χρ€ώσιμο sms από ΜΟ (πχ 54222). {ΟΧΙ ΜΤ} Στέλνω STOP στο ΜΟ 54222: Δε χρεώνομαι; ΟΚ. Πού στέλνω STOP για terminate ΥΠΠ; Σε άλλο, πχ 54223, έτσι; (όπως τα λες , ΑΝ κατάλαβα καλά). Στο 54222 και δε χρ€ώνει; Edited February 2, 2017 by jimmiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) Tα ΜΤ χρεώνουν όταν σου στέλνουν . Τα ΜΟ χρεώνουν όταν στέλνεις εσύ. Αν στείλεις σε ΜΤ δεν είναι δυνατόν να χρεωθείς. EDIT: τώρα βλέπω στον τιμοκατάλογο της M-STAT (Μιας σοβαρής αξιόπιστης εταιρείας ) ότι είναι δυνατόν να χρεωθείς ένα πολύ μικρό ποσό, σε ΜΤ http://www.m-stat.gr/el/premium-sms/ όσο αφορά το 54222 ο τιμοκατάλογος cosmote λέει : AMAZE 54222 MO 1.4880 €/SMS AMAZE 54222 MT 0.0000 €/SMS https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=THIRD_PARTY_SMS_Services_TR1053&loc=en_US Edited February 2, 2017 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. February 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2017 (edited) Tα ΜΤ χρεώνουν όταν σου στέλνουν . Τα ΜΟ χρεώνουν όταν στέλνεις εσύ. Αν στείλεις σε ΜΤ δεν είναι δυνατόν να χρεωθείς. Παρομοίως μου έρχεται SMS από το 54034 "ΤO PIN ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ EXTRAMOBI ΕΙΝΑΙ: xxxx ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡ:2.08Ε Χ 3SMS= 6.24E/ΕΒΔ. EXTRAMOBI" Το οποίο SMS δε διέγραψα άμεσα, αλλά εκ παραδρομής άνοιξα και διάβασα. Δεν είχα μπει σε καμιά ιστοσελίδα και φυσικά το pin αυτό δεν το συμπλήρωσα πουθενά! Παρόλα αυτά σε ένα λεπτο μου έρχεται 2ο SMS από το 54034 "ΕΓΓΡΑΦΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ EXTRAMOBI BY ZUTTOGAMES ΔΙΑΓΡΑΦΗ: STOP ZAPPS ΣΤΟ 54033 ΧΡΕΩΣΗ 2.08ΕΧ3SMS= 6.24E/ΕΒΔ. (SUPPORT@ZUTTOGAMES.COM/2152151797)"] Πριν προλάβω να κάνω οτιδήποτε σε 2 λεπτά μου έρχονται άλλα 3 SMS από το 54033 με συνδέσμους για ...να απολαύσω το περιεχόμενο από την EXTRAMOBI....!! Έγινε άμεση επικοινωνία με τη WIND η οποία έκανε φραγή των συγκεκριμένων 5ψήφιων αριθμών και μου είπαν πως δεν πρόκειται να μου έρθουν άλλα μηνύματα από αυτούς. Όσον αφορά πιθανές χρεώσεις από τα ήδη απεσταλμένα μου είπαν πως θα το δούμε μετά την έκδοση του λογαριασμού.... Κάλεσα έπειτα από όλα αυτά το 2152151797 για να δω ποια εταιρεία είναι ώστε να κάνω καταγγελία και στην ΕΕΤΤ, το οποίο σε ηχογραφημένο μήνυμα έλεγε Σάιτεκ (μάλλον Cytec) και πως η υποστήριξη λειτουργεί 9:30-17:30. Θα πρέπει να γίνουν πολλές καταγγελίες στην ΕΕΤΤ ώστε αυτή να κινηθεί νομικά και πάλι εναντίον τους (δείτε στη σελίδα 6 το πρόστιμο από την ΕΕΤΤ (780.620€) λινκ: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/apofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf Δλδ: 54034: ΜΤ (χρεώνει που μου στέλνει)...(ΔΕ χρεώνει όταν του στέλνω) ? ? 54033: ΜΟ (ΔΕ χρεώνει που μου στέλνει)..(χρεώνει που του στέλνω) ? ? Ή το ανάποδο (ΜΤ<-->ΜΟ) ? ? Στο παραπάνω χρεώθηκε 2 (ή 3) sms >>?? Πού στέλνει STOP (στο 54033 του λέει): Χρεώνει? για να διαγραφεί από την ΥΠΠ ; .................................................................................................................................................................................................... Νομίζω κατανοητόν (για να μην απαντάς τόση ώρα): Το ανάποδο ισχύει: 54033: ΜΤ (χρεώνει που μου στέλνει)...(ΔΕ χρεώνει όταν του στέλνω) ? ? 54034: ΜΟ (ΔΕ χρεώνει που μου στέλνει)..(χρεώνει που του στέλνω) ? ? Απαντά, λοιπόν, στο αρχικό sms (54034 χωρίς να προσέξει ότι λέει άλλο αριθμό {το ....3} στο τέλος: Και Νάτα!! Αυτό λέω! Edited February 2, 2017 by jimmiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hab Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Με ποιά λογική επιτρέπετε η χρέωση σε εισερχόμενο SMS σημερα ... πιθανόν και σε εισερχόμενη κλήση αυριο... γιατι το εισερχόμενο ειδικά SMS δεν ελέγχεις εσύ ... το λαμβάνεις και τρώς την χρέωση. Μηπως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχουν οι πάροχοι??? Υπάρχει καποιος νόμος, κάποια οδηγία που τους υποχρεώνει???? Γιατι αν δεν υπάρχει .... Στο πολύ ωραίο link που έδωσε ο Mark_K, αναφέρετε σε κάποιο σημείο: ΥΠΠ μέσω SMS/MMS Για τις ΥΠΠ μέσω SMS/MMS για τις οποίες απαιτείται να εγγραφείτε σε διαδικτυακό τόπο, πρέπει να σας αποστέλλουν άμεσα: είτε SMS με κωδικό τον οποίο θα πρέπει να εισάγετε στο διαδικτυακό τόπο, είτε SMS στο οποίο θα πρέπει να απαντήσετε, δηλώνοντας τη συγκατάθεσή σας. Μετά την εγγραφή σας, οι εταιρίες οφείλουν να σας αποστείλουν άμεσα SMS με το οποίο θα σας ενημερώνουν ατελώς για τη χρέωση και τον τρόπο διαγραφής από την ΥΠΠ (βλ. και Ερ. 7). Γίνεται λοιπόν πολύ εύκολα, νόμιμα και ηθικά, απλά θα έπρεπε να ισχύει μόνο το δεύτερο για την επιβεβαίωση, δηλαδή μόνο απάντηση με SMS. Το PIN και η εισαγωγή του σε ιστοσελίδα είναι τελείως ανούσιο και πολύ εύκολο κάποια "εταιρία" να το κάνει μόνη της αλλά και αντίστοιχα κάποιος χρήστης να το αρνηθεί. Το πρώτο SMS δεν θα έπρεπε να χρεώνεται, όπως και το SMS απενεργοποίησης. Όλα τα άλλα, μαζί και με την επιβεβαίωση θα μπορούσαν να έχουν χρέωση. Τώρα που δεν δυστυχώς δεν ισχύουν τα παραπάνω, υπάρχει χώρος για "νόμιμη" απατεωνιά και μάλλον εκεί βασίζονται όσοι προσπαθούν να το κάνουν. Βέβαια, όσοι το παρακάνουν, τρώνε και καμπάνες σοβαρές όπως είδαμε στο άλλο post του twin. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Nόμιμο εννοείται πως δεν είναι. Αν ο πάροχος των υπηρεσιών παρακάμπτει την επίσημη διαδικασία εγγραφής. Η γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε, για αποφυγή εξαπάτησης, το όλο σύστημα να δουλεύει αντίστροφα. Να είναι σε εξ ορισμού φραγή τα συγκεκριμένα νούμερα που χρεώνουν στα εισερχόμενα sms, και όποιος πραγματικά τα χρειάζεται και τα θέλει να τα ενεργοποιεί με κάποια διαδικασία. Π.χ. με κάποιο pin να πραγματοποιεί άρση της φραγής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex75 Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Nόμιμο εννοείται πως δεν είναι. Αν ο πάροχος των υπηρεσιών παρακάμπτει την επίσημη διαδικασία εγγραφής. Η γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε, για αποφυγή εξαπάτησης, το όλο σύστημα να δουλεύει αντίστροφα. Να είναι σε εξ ορισμού φραγή τα συγκεκριμένα νούμερα που χρεώνουν στα εισερχόμενα sms, και όποιος πραγματικά τα χρειάζεται και τα θέλει να τα ενεργοποιεί με κάποια διαδικασία. Π.χ. με κάποιο pin να πραγματοποιεί άρση της φραγής. ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 @jimmiss έχω δώσει τον τιμοκατάλογο της κοσμοτέ στο μήνυμα μου . Αν το κοιτάξεις θα δεις ότι αποστολή μηνύματος στο 54033 ή και στο 54034 χρεώνεται με 0.1116 €/SMS μόνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hab Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 ...Να είναι σε εξ ορισμού φραγή τα συγκεκριμένα νούμερα που χρεώνουν στα εισερχόμενα sms.... Δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο. Απλά να ενεργοποιείται και να χρεώνει μόνο εάν πρώτα έχει στείλει SMS ο χρήστης. Δεν υπάρχει κοροϊδία μετά, απλά χαζομάρα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex75 Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο. Απλά να ενεργοποιείται και να χρεώνει μόνο εάν πρώτα έχει στείλει SMS ο χρήστης. Δεν υπάρχει κοροϊδία μετά, απλά χαζομάρα.. Τι λέτε να φτιάξουμε μια πρόταση προς την ΕΕΤΤ με την ιδέα αυτή λίγο πιο ολοκληρωμένη και να απαιτήσουμε μια απάντηση; Προσφέρομαι να την διατυπώσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hab Δημ. February 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2017 Εάν έχεις όρεξη και ώρα ξεκίνα.... Εγώ από τη μεριά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο, αλλά δεν έχω και πρόβλημα απλά να στείλω μια πρόταση. Εχτές την καταγγελία μου την έκανα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.