Jump to content

[Επίσημο] Nokia 5800 XpressMusic - Part 1


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από την άλλη σύμφωνα με αυτά που διάβασα στη nokia το 5800 για να έχει καλό ήχο φοράει χωριστό ολοκληρομένο που αποδήδει καλύτερα (κάτι για surround διάβασα εκτώς αν θυμάμε λάθως). Απλά είναι κάτι που δε τρώει χώρο (ακόμα και τα realtek hd τσιπάκια που βάζουν στα πισί και έχουν 8ακάναλη αναλογική έξωδο, είσοδο line, διπλή είσοδο μικροφόνου, έξοδο ακουστικών, ψηφιακές εξόδους και σε χώρο πιάνει λιγότερο απο μια micro sd καρτούλα-φυσικά το εξωτερικό του μέρος γιατί το εσωτερικό μέρος του ολοκληρομένου μάλλων που δε φένετε έτσι απλά) και έπρεπε να το βάλουν από καιρό.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

τελικα το αποφασησα θα το παρω και εγω αυτο :p

 

πολλοι αναφερετε αρκετα "ελλατωματα" αλλα με το SE w900 εδω και 3 χρονια, με 300 ευρω αναβαθμιση και περιορισμενο extra budget φαινεται καλη περιπτωση..

 

ηθελα το SE G900 βασικα αλλ μου φαινεται πιο καλο αυτο.. τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Γιά όσους σκέπτονται να το πάρουν απο vodafone για να ξέρουν τι τους περιμένει σε περίπτωση προβλήματος ας διαβάσουν το πιό κάτω mail που τους έστειλα σήμερα.

 

Σημειώστε ότι απο τα 46 λεπτά ομιλίας τα περισότερα έγιναν για διαπιστωθεί το πρόβλημα του ακουστικού!!!

Θά περιμένω 1-2 μέρες ακόμα και μετά θα απευθυνθώ στο υπουργείο εμπορίου και σε ενώσεις καταναλωτών.

Την Alpha Copy να κυνηγήσεις, δε νομίζω οτι φταίει η Vodafone για τους ηλίθιους όρους DOA που έχει βάλει η Alpha Copy. Η Vodafone απλά κάνει τον μεσάζοντα, παραλαμβάνει το κινητό σου και το στέλνει στο service.

Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά με την ποιότητα φωτογραφιών κι εγώ θα αναφέρω ότι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού η ποιότητα είναι πολύ χάλια αλλά σίγουρα θα βελτιωθεί σε μελλοντικές αναβαθμίσεις..αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής να θυμήσω ότι και το ακόμα κορυφαίο Ν95 με την φοβερή ποιότητα φωτογραφιών (ειδικά με τις πρόσφατες αναβαθμίσεις) έτριζε και έκανε τζόγο από την αρχή..άρα στα κινητά της αγαπημένης μας Nokia κάτι θα κερδίσουμε και κάτι θα χάσουμε. Είναι θέμα marketing πιστεύω για να αναζητάς πάντα κάτι καλύτερο..σας μιλάςω εκ πείρας μιας και έχω το Ν95 , το Ν95 8GB (που είναι ασύγκριτο σε σχέση με το απλό Ν95 στο θέμα κατασκευής ) και τώρα το 5800 το οποίο έχω βολευτεί πολύ..να ρωτήσω και κάτι εσάς που αντικαταστήσατε την μαμίσια κάρτα μνήμης το κάνατε επειδή οι άλλες τύπου Sandisk είναι πιό γρήγορες;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Την Alpha Copy να κυνηγήσεις, δε νομίζω οτι φταίει η Vodafone για τους ηλίθιους όρους DOA που έχει βάλει η Alpha Copy. Η Vodafone απλά κάνει τον μεσάζοντα, παραλαμβάνει το κινητό σου και το στέλνει στο service.

Ο νόμος λέει οτι ευθύνεται ο πωλητής τις πρώτες 10 μέρες και οφείλει να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προιόν . Αυτο μου είπαν και απο το 1520.

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος λέει οτι ευθύνεται ο πωλητής τις πρώτες 10 μέρες και οφείλει να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προιόν . Αυτο μου είπαν και απο το 1520.

ναι αλλά στη vodafone οταν το πήρα εγώ μου είπαν ότι η nokia δίνει την εγγύηση αντικατάστασης μιας εβδομάδας και μάλιστα μου έδωσαν και ένα χαρτί που έλεγε αναλυτικά τους όρους εγγύησης της nokia και με υπογραφή της alpha copy και όχι της vodafone. Και μάλιστα και ο υπάλληλος μου εξηγούσε αναλυτικά τους όρους και θυμαμαι που μου λέει οτι τα 30 λεπτά ειναι παράλογο αλλά δε φταιμε εμεις η nokia τα βάζει ως όρους σε αυτη στελνουμε να εγκρίνει την αλλαγή

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά στη vodafone οταν το πήρα εγώ μου είπαν ότι η nokia δίνει την εγγύηση αντικατάστασης μιας εβδομάδας και μάλιστα μου έδωσαν και ένα χαρτί που έλεγε αναλυτικά τους όρους εγγύησης της nokia και με υπογραφή της alpha copy και όχι της vodafone. Και μάλιστα και ο υπάλληλος μου εξηγούσε αναλυτικά τους όρους και θυμαμαι που μου λέει οτι τα 30 λεπτά ειναι παράλογο αλλά δε φταιμε εμεις η nokia τα βάζει ως όρους σε αυτη στελνουμε να εγκρίνει την αλλαγή

Εσύ δηλαδή προτείνεις να ακολουθήσουμε τον 'νόμο' της vodafone ή της nokia αν προτιμας και όχι του κράτους?

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δηλαδή προτείνεις να ακολουθήσουμε τον 'νόμο' της vodafone ή της nokia αν προτιμας και όχι του κράτους?

οχι απλά αναφέρω τι μου ειπαν στη vodafone και οτι μου εδωσαν και χαρτι επίσημο και μάλιστα κι εγώ απορησα γιατι ειχα την εντυπωση οτι το ιδιο το καταστημα ηταν υποχρεωμενο να κανει την αλλαγη σε μια εβδομαδα κι οχι η nokia όπως αναφερουν πολλοί

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

οχι απλά αναφέρω τι μου ειπαν στη vodafone και οτι μου εδωσαν και χαρτι επίσημο και μάλιστα κι εγώ απορησα γιατι ειχα την εντυπωση οτι το ιδιο το καταστημα ηταν υποχρεωμενο να κανει την αλλαγη σε μια εβδομαδα κι οχι η nokia όπως αναφερουν πολλοί

Αρα συμφωνούμε!

Link to comment
Share on other sites

Έχει δίκιο ο φίλος rstoned.

 

Τόσο ο νόμος περί προστασίας καταναλωτών όσο και ο βασικός νόμος, ο Αστικός Κώδικας μιλάνε καθαρά για άμεση ευθύνη του ΠΩΛΗΤΗ απέναντι στον ΑΓΟΡΑΣΤΗ.

 

Το κεφάλαιο της ενδοσυμβατικής ευθύνης της AC απέναντι στην VF (η οποία με την ικανοποίηση του πελάτη υπεισέρχεται στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του απέναντι στην AC) είναι διαφορετικό και ΔΕΝ αφορά τον αγοραστή και το δικαίωμά του για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, εφόσος ο σχετικός λόγος περί ελαττώματος της συσκευής είναι βάσιμος.

 

Με λίγα λόγια, αυτός που θα πρέπει να δώσει νέο κινητό (ή τα χρήματα πίσω) είναι η VF από την οποία αγοράστηκε η συσκευή.

MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...

Link to comment
Share on other sites

αμα ξεκινησουν να κανουν καταγγελιες στο υπ. αναπτυξης θα δεις τι εχει να γινει.

σιγα μην κανει νομους η αλφα κοπυ και η οποιαδηποτε εταιρεια. ο νομος ειναι ενας και αυτος.

απο αλλο κλαμπ.

 

"Αγορά ελαττωματικού προϊόντος

 

Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!

 

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ’ όρου ζωής.

 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

 

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

 

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

 

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

 

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

 

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο

Β. Να μειώσει το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

 

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

 

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

 

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

 

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

 

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

 

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520

Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776

 

Πηγή: tvxs.gr

Link to comment
Share on other sites

αμα ξεκινησουν να κανουν καταγγελιες στο υπ. αναπτυξης θα δεις τι εχει να γινει.

σιγα μην κανει νομους η αλφα κοπυ και η οποιαδηποτε εταιρεια. ο νομος ειναι ενας και αυτος.

απο αλλο κλαμπ.

 

"Αγορά ελαττωματικού προϊόντος

 

Χαχαχα!!!Νάτος ο καλός ο blogger!!!

Ωραίος φίλε, μπράβο, αναφέρεις συγκεκριμένα πράγματα που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε!!!

Πάντως το κινητάκι έχει πέσει πολύ στα μάτια του κόσμου και των υποψηφίων αγοραστών. Ίσως αυτό οφείλεται στην XXXL διαφήμιση που προηγήθηκε της εμφάνισης του κινητού και αύξησε τις προσδοκίες μας...

..τα σκεπάσματα είναι κρύα

κοιταζόμαστε βουβά

ό,τι απέμεινε απ' την ευτυχία

ξεψυχάει στα σκοτεινά..

Link to comment
Share on other sites

Άψογος ο φίλος gsa! Σε ευχαριστούμε πολύ! (Σχεδόν τίποτα από αυτά δε γνώριζα...)
Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Και φυσικα αψογη η σταση σου rstoned. Τα συγχαρητηρια μου. Ετσι πρεπει να αντιδρα ο Ευρωπαιος Ελληνας. Αν γινοταν απο ολους αυτο που ισως κανεις (ισως δεν χρειαστει κιολας) θα ηταν δυο και τρια σκαλια παραπανω το επιπεδο ολης της χωρας
Link to comment
Share on other sites

Υποδειγμα αιτησης

 

ΑΙΤΗΣΗ

( ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ )

 

ΤΟΥ/ΤΗΣ

 

Ονοματεπώνυμο………………………………………………….

Οδός…………………………Αριθ…...Πόλη……………………

Τηλέφωνο……………………………./.…………………………

Φαξ…………………….e-mail…………………………………..

 

ΠΡΟΣ

 

Επωνυμία Προμηθευτή/Εταιρίας…………..………………………..

Οδός…………………………Αριθ……Πόλη…………………..

Τηλέφωνο………………….......Φαξ…………………………….

e-mail……………………………………………………………..

 

Κοινοποίηση: 1.Υπουργείο Ανάπτυξης-Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

2. Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.

 

Ιστορικό Καταγγελίας

………………………………………………………………. ..…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………

Για τους λόγους αυτούς,

 

Ζητώ

 

1. την επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή/και

2. τη μείωση του τιμήματος ή/και

3. υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος)

αναμένω έγγραφη απάντηση στο αίτημα μου ως προς την επίλυση του θέματος και επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.

Ημερ/νια…..

Με τιμή

 

Ο/Η αιτών

Link to comment
Share on other sites

καλα ολα αυτα αλλα για το 5800 τι λετε τελικα με 300 ευρω αναβαθμιση και περιορισμενο extra budget αξιζει να προχωρησω στην αγορα του? (μιας και ειναι τοπικ για το 5800 και ρωταω :p)
Link to comment
Share on other sites

όλα αυτά καλό είναι να τα γνωρίζουμε βρε παιδιά και έχετε όλα τα δίκια του κόσμου, αλλά αφού διαβάσατε (μέσα από το forum αυτό) πως η συσκευή ΕΊΝΑΙ ελλατωματική, τότε γιατί συνεχίζετε να την αγοράζεται; για να τραβιέστε τσάμπα; Δε θεωρώ πως επειδή είναι η πιο πλήρης συσκευή στα 350 Ευρώ της Νόκια, πρέπει να έχει ελλατώματα και σωστά κάνετε και ζητάτε αντικατάσταση. Όμως από ότι κατάλαβα διαβάζοντας τις 10-12 τελευταίες σελίδες, δυστυχώς έτσι βγαίνει η συσκευή. Χαλασμένη. Γιατί δε δικαιολογείται αυτό με το ηχείο και το κενό πάνω δεξιά. Από software προβλήματα νομίζω όλα θα διορθωθούν. Και ειλικρινά σας μιλάω αν ήταν μόνο software τα προβλήματα θα ήμουν κι εγώ κάτοχος 5800. Αλλά αφού διάβασα πως έχει κατασκευαστικές ατέλειες τότε το ξανασκέφτηκα. Διάβασα κάποια μέλη από εδώ που γνώριζαν τα προβλήματα της συσκευής και όμως την αγόρασαν. Καλά έκαναν (επαναλαμβάνω) απλά θα πρέπει να τρέξουν λίγο με αιτήσεις, vodafone, να βρουν το δίκιο τους. Το καλύτερο από όλα θα ήταν να είναι μια σωστά κατασκευασμένη συσκευή (και χέστηκ@ για την ποιότητα της κάμερας) όσα λεφτά κι αν κοστίζει. Προφανώς λοιπόν, η πρώτη φουρνιά βγήκε με ελλατώματα (τα οποία ίσως να τα γνώριζε η νόκια γιαυτό αποφάσισε μια τέτοια τιμή). Ας ελπίσουμε (οι μελλοντικοί πιθανοί αγοραστές) να βγει και δεύτερη φουρνιά, σωστή.

 

Καλά κάνετε και διεκδικείτε το δίκιο σας σας σωστός καταναλωτής, αλλά νομίζετε πως και άλλη συσκευή να σας δώσουν, θα είναι τέλεια; έχω την εντύπωση πως μετά από καιρό θα βγουν καλά 5800 (και φυσικά αν η ίδια η νόκια το αποφασίσει). Αυτό όμως που μπορείτε να κάνετε είναι μια ομαδική καταγγελία αφού όλοι έχετε τα ίδια ελλατώματα στις συσκευές γιατί κάτι τέτοιο ίσως ξυπνήσει λίγο την Νοκια και οι επόμενες φουρνιές (μαζί με τις συσκευές που θα σας αντικαταστήσει) είναι νορμάλ.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι 350 ευρώ δεν είναι λίγα και με την κρίση που υπάρχει. Αν κάποιος δεν καίγεται να το αγοράσει γνώμη μου είναι ότι καλά θα κάνει να περιμένει είτε τον ανταγωνισμό είτε πτώση τιμής με καινούργιες παρτίδες μη προβληματικές.

Και αν κάποιος νομίζει ότι υπάρχει και η λύση της αντικατάστασης έχω να πω ότι είναι μια πολύ δυσάρεστη και χρονοβόρα διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ καταλαβαίνω πως ο,τι ηλεκτρονικό και να πάρεις θα'χεις ένα καλό ρίσκο να βγει ελλαττωματικό. Ότι μέρος του testing το'χουν περάσει οι κατασκευαστές στους πελάτες και κανείς δεν κάνει τίποτα γι'αυτό. Ειδικά σε εφήμερα πράγματα όπως τα κινητά σκοτιστήκανε όλοι να φτιάξουν τα bugs και την ποιότητα κατασκευής καινούριο τηλέφωνο να τρίζει σα ροκάνα με λίγο ζούληγμα. Η δικαιολογία του 'πλήρωσε για να πάρεις καλύτερο' είναι απλά μια δικαιολογία γιατί ακόμα και να πληρώσεις και να πάρεις το καλύτερο σ'ένα τομέα πάλι προβλήματα και παράπονα έχεις (χώρια που κλαις περισσότερο τα περισσότερα λεφτά που έδωσες). Άρα, αν είναι πεταμένα ή μισοπεταμένα τα λεφτά του κινητού, ας πεταχτούν ή μισοπεταχτούν σε ένα σχετικά 'φτηνό' κινητό, και μ'αυτό το σκεπτικό και μόνο το 5800 είναι μια καλούτσικη πρόταση αν και λίγο προς το 'ακριβό', για την ποιότητα του hardware που φέρει.

 

Φιλικά,

muhaha.

Εν οίδα ότι εν οίδα.
Link to comment
Share on other sites

Λόγω του ότι έγινε η σύνδεση μου μέσω καποιου οργανισμού στην Cosmote είμαι υποχρεωμένη να αγοράσω την οποιαδήποτε συσκευή απο κάποιο κατάστημα Γερμανός. Το 5800 κοστίζει στον Γερμανό 359 ενώ στην vodafone, πλαίσιο 349. Τηλεφώνησα στην Cosmote και ρώτησα αν είναι νόμιμο να με περιορίζουν έτσι αλλά πήρα σαν απάντηση ενα ξερό "δεν ξέρω δεν γνωρίζω δεν απαντώ".
Link to comment
Share on other sites

Διανύω την δεύτερη εβδομάδα που έχω το κινητό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα (φτου να μην το ματιάσω) και συνέχεια είμαι στο βάλε βγάλε εφαρμογές, φωτό, τραγούδια, maps και μπαίνω τακτικά on-line. Η μπαταρία του με τέτοια χρήση μου κρατάει 2 μέρες plus. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος και με το παραπάνω με αυτό το κινητό.
mobile προβληματισμοί...
Link to comment
Share on other sites

Διανύω την δεύτερη εβδομάδα που έχω το κινητό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα (φτου να μην το ματιάσω) και συνέχεια είμαι στο βάλε βγάλε εφαρμογές, φωτό, τραγούδια, maps και μπαίνω τακτικά on-line. Η μπαταρία του με τέτοια χρήση μου κρατάει 2 μέρες plus. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος και με το παραπάνω με αυτό το κινητό.

 

Ομοίως και εγώ την μία εβδομάδα που χρησιμοποιούσα τη συσκευή αφού έπειτα απο το firmware update σε v.11 και το hard reset δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε με το ακουστικό,ούτε με την μπαταρία,ούτε με επανεκινήσεις.Όλα ήταν μια χαρούλα.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω του ότι έγινε η σύνδεση μου μέσω καποιου οργανισμού στην Cosmote είμαι υποχρεωμένη να αγοράσω την οποιαδήποτε συσκευή απο κάποιο κατάστημα Γερμανός. Το 5800 κοστίζει στον Γερμανό 359 ενώ στην vodafone, πλαίσιο 349. Τηλεφώνησα στην Cosmote και ρώτησα αν είναι νόμιμο να με περιορίζουν έτσι αλλά πήρα σαν απάντηση ενα ξερό "δεν ξέρω δεν γνωρίζω δεν απαντώ".

Ηρθέ το 5800 στον Γερμανό ?

Link to comment
Share on other sites

Ομοίως και εγώ την μία εβδομάδα που χρησιμοποιούσα τη συσκευή αφού έπειτα απο το firmware update σε v.11 και το hard reset δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε με το ακουστικό,ούτε με την μπαταρία,ούτε με επανεκινήσεις.Όλα ήταν μια χαρούλα.

 

Επισης και εγω δηλωνω χρηστης του κινητου εδω και 3 μερες,

 

πρωτη φορα σε: Symbian, σε touch screen.

 

ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.... (Ειμαι σε v.11 και hard reset).

 

Me αυτα που διαβαζω ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ.....

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...