Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

συνεχίζω τον χαβά μου.....ο κινέζος μου κάνει τον κινέζο :lol::lol: και απαντάει το εξής

 

Sorry that i can not understand your meaning! We have send your package,and it will be shown the tracking information today soon as i have contact with the shipping agency!

άλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα με λίγα λόγια...

τον ξαναρωτάω, και του λέω ΄΄ μάλιστα κατάλαβα γιατί δεν γίνεται αναφορά του προιόντος στην περιπτωσή μου ΑΛΛΑ, σε άλλη περίπτωση που το προιόν είναι Tablet cubot, γιατί δεν γίνεται αναφορά?

και μου απαντάει.....

Yes,that is ther reason,please explain this to your friend,thanks for that!

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tελικα μπορει και να μην απατη το hotinbuy και να παιζει ειτε ο τυπος λογο τεραστιας ποσοτητας να πετυχε καλη τιμη η η συσκευη που θα λαβουμε (http://item.taobao.com/ite...5187020905,599 ουαν δηλ. 72 ευρω η συσκευη για αγορα 100 κομματια) ειτε δεν θα ειναι στην οριτζιναλ συσκευασια ειτε θα ειναι απο αγορα κινεζου σε συμβολαιο (αλλα καινουργια)δηλ. branded για κινεζικο δυκτιο(που με ροοτ και custom rom δεν ειμαι σιγουρος αλλα μαλον δεν μας πειραζει) γιαυτο και μαλλον η 3μηνη εγγυηση που δινει ο hotinbuy αντι της εγγυησης ενος χρονου που δινουν οι αλλοι!

Μου εκανε εντυπωση πως γινετε να πουλαει πολυ πιο φθηνα απο τους αλλους και εψαξα στο taobao (κατι αντιστοιχο του amazon αλλα για Κινα)http://s.taobao.com/search...=detailproduct για να δω που κυμαινονται οι τιμες του ΖΤΕ V967S,αυτο που καταλαβα(απο google μεταφραση) ειναι οτι το τηλ. το βρισκεις buy it now ακομη και με λιγοτερα απο 500 ουαν δηλ. 60 ευρω http://item.taobao.com/ite...ρατηστε αυτη την σελιδα γιατι σε αυτην αναφερωμε πιο κατω),καθως ομως πατησα το χρωμα,το στανταρ πακετο που δινει στην μεταφραση μου λεει οτι περιεχει An original battery, a straight charger, data cable, warranty card, manual και η τιμη πηγε με αυτο το πακετο 680 ουαν δηλ. 82 ευρω,ωπα λεω που πηγε η τιμη 500 ουαν που εβγαζε πριν παταω λοιπον το τελευταιο διαθεσιμο πακετο δηλ. το τελευταιο τετραγωνακι απο τα 9 που εχει στο επανω μερος της σελιδας (απενατι απο την φωτογραφια του κινητου,και επανω απο το τετραγωνακι που λεει 4g)και μου βγαινει ξανα η τιμη 500 υοαν,ψαχνωντας παρακατω βλεπω οτι το φθηνοτερο πακετο που εχουν ειναι 680 και το ακριβοτερο 790 ουαν (95 ευρω)που περιεχει 2 original battery, a straight charger, data cable, warranty card, manual, 16G memory card gift: foil, card reader, protective cover, cradle, capacitive pen application software + game software,κατω απο ολες τις επιλογες πακετου υπαρχει και ενα τελευταιο (εκτος του πλαισιου που εχει τα υπολοιπα πακετα δηλ. και λεει 套餐八:合约机预存1699仅限汕头)

Και η μεταφραση του λεει Package Eight: 1699 contract machine stored only in Shantou,οπου contract σημαινει συμβολαιο,κατι ανaλογο μου εβγαλε και απο αλλον πωλητη στο taobao! .

 

To post σου θα εβγαζε και νοημα αν ειχε και κανα σημειο στιξης, καμια παραγραφο, καμια προταση, σωστη γραμματικη κλπ

Link to comment
Share on other sites

hotinbuy said: (15:48:58)

your package have been send on day 24/9/2013,normally it will take 3 days to show for the tracking information,for we send packages by Singapore post,we are in ShenZhen City China,

hotinbuy said: (15:49:24)

may it will show today later,at least tommorrow it will be shown,just a little be patient,

Link to comment
Share on other sites

συνεχίζω τον χαβά μου.....ο κινέζος μου κάνει τον κινέζο :lol::lol: και απαντάει το εξής

 

Sorry that i can not understand your meaning! We have send your package,and it will be shown the tracking information today soon as i have contact with the shipping agency!

άλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα με λίγα λόγια...

τον ξαναρωτάω, και του λέω ΄΄ μάλιστα κατάλαβα γιατί δεν γίνεται αναφορά του προιόντος στην περιπτωσή μου ΑΛΛΑ, σε άλλη περίπτωση που το προιόν είναι Tablet cubot, γιατί δεν γίνεται αναφορά?

και μου απαντάει.....

Yes,that is ther reason,please explain this to your friend,thanks for that!

 

να περιμενουμε να δουμε τι γινεται με το τρακινγκ,λες απο βδομαδα ν αρχισουμε dispute?

 

To post σου θα εβγαζε και νοημα αν ειχε και κανα σημειο στιξης, καμια παραγραφο, καμια προταση, σωστη γραμματικη κλπ

 

ειπα κι εγω.παει χαζεψα,δεν μπορω να το διαβασω,ειναι κι αλλοι που δεν μπορουν,οποτε ειμαι καλα

Edited by navi55
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

To post σου θα εβγαζε και νοημα αν ειχε και κανα σημειο στιξης, καμια παραγραφο, καμια προταση, σωστη γραμματικη κλπ

 

το παιρνω πισω, εδω που τα λεμε ειναι λιγο δυσκολο στο διαβασμα!

Link to comment
Share on other sites

να περιμενουμε να δουμε τι γινεται με το τρακινγκ,λες απο βδομαδα ν αρχισουμε dispute?

 

εγώ μπορεί και να περιμένω φίλε Περικλή μέχρι να παραλάβω για να τους κάνω μανούρα :)

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

να περιμενουμε να δουμε τι γινεται με το τρακινγκ,λες απο βδομαδα ν αρχισουμε dispute?

 

Και ξαναρωταω εγω,εξι μηνες domain name το hotinbuy, ξεκιναμε εμεις dispute ,αν ειναι απατεωνες δεν θα τους εκανε τιποτα το paypal,πως μπορουμε να μαθουμε αν ειχαν στο παρελθον προβλημα με το paypal,αν παρουμε τηλ. θα μας πουνε?

Link to comment
Share on other sites

Και ξαναρωταω εγω,εξι μηνες domain name το hotinbuy, ξεκιναμε εμεις dispute ,αν ειναι απατεωνες δεν θα τους εκανε τιποτα το paypal,πως μπορουμε να μαθουμε αν ειχαν στο παρελθον προβλημα με το paypal,αν παρουμε τηλ. θα μας πουνε?

 

τιποτα δεν τους κανει,βλεπω κινεζομαγαζα με αισχρη συμπεριφορα προς πελατες κι εχουν ακομα το σημα του

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. μπορει να παιζει απατη να ανοιγει καποιος dispute να επιστερφει ο κινεζος τα λεφτα στην paypal (οπωε εκανε στο παλικαρι πριν απο λιγο)και να συνεχιζει να λειτουργει με paypal μοστρα με σκοπο μπας και τσιμπισει κανεναν που θα κανει το λαθος να πληρωσει με western η καρτα!
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε,

 

αυτό είναι που έχει ο αδερφός σου? Ελληνικά έχει?

ναι αυτο, εχει κι ελληνικά. Το βρίσκεις και με 50€

Αν το καλαθι μας συμφωνα με το μεηλ που πηραμε με την παραγγελια γραφει τι αγορασαμε αυτο δεν ειναι οκ?

Δεν μππρει να πει οτι αγορασαμε κατι αλλο,ειναι μονο αυτη η αγορα που καναμε απο το κατ/μα αυτο,η τιμη ειναι ιδια,τι αλλο μπορει να σημαινει?

Χαλαρώστε, στα περισσοτερα μαγαζιά έτσι είναι. Δεν σημαίνει τίποτα κακό αυτό

Edited by gerstavros2
Link to comment
Share on other sites

Δηλ. μπορει να παιζει απατη να ανοιγει καποιος dispute να επιστερφει ο κινεζος τα λεφτα στην paypal (οπωε εκανε στο παλικαρι πριν απο λιγο)και να συνεχιζει να λειτουργει με paypal μοστρα με σκοπο μπας και τσιμπισει κανεναν που θα κανει το λαθος να πληρωσει με western η καρτα!

 

ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ DISPUTE TO PAYPAL κραταει αμεσα το ποσο,απο αλλες αγορες προς το καταστημα και το επιστρεφει μετα την αποδοχη του πωλητη,αν ο πωλητης δν συμφωνησει τοτε αποφασιζει μονο του βασει των στοιχειων και τα επιστρεφει απο το ποσο που εχει ηδη δεσμευσει απο τον λογαριασμο του πωλητη.

Link to comment
Share on other sites

συνεχίζω τον χαβά μου.....ο κινέζος μου κάνει τον κινέζο :lol::lol: και απαντάει το εξής

 

Sorry that i can not understand your meaning! We have send your package,and it will be shown the tracking information today soon as i have contact with the shipping agency!

άλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα με λίγα λόγια...

τον ξαναρωτάω, και του λέω ΄΄ μάλιστα κατάλαβα γιατί δεν γίνεται αναφορά του προιόντος στην περιπτωσή μου ΑΛΛΑ, σε άλλη περίπτωση που το προιόν είναι Tablet cubot, γιατί δεν γίνεται αναφορά?

και μου απαντάει.....

Yes,that is ther reason,please explain this to your friend,thanks for that!

και τον ξαναρωτάω τον κινέζο που κάνει τον κινέζο :)

τι να εξηγήσω στο φίλο μου δηλαδή ?

και απαντάει....

 

Sorry that i really can not understand what your meaning,and as i said,we could not even mark any brand name in the paypal. that is the reason why the name is not in the paypal,the in your account on our site!

 

του απαντάω ...... πάντως αυτή η τακτική να γνωρίζεται ότι δεν είναι και ότι καλύτερο τουλάχιστον για την αγορά της Ελλάδος

 

μου απαντάει.....Dear Sir, We are trying our best to do better,sorry about this brings your trouble and confuse!

 

του απαντάω... αυτό θα το διαπιστώσουμε σε λίγες μέρες που θα παραλάβουμε τις πρώτες παραγγελίες σταλμένες από εσάς ( μία ζωή καχύποπτος ο Ελληνας :) )

 

ο νοών νοείτω που λέει και ο Βασίλης από το Καματερό:p:p

 

Εδώ το έργο τελειώνει, αναμένουμε αν, τι και πότε θα παραλάβουμε το ΄΄πράμα΄΄ :)

Edited by taliban

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. μπορει να παιζει απατη να ανοιγει καποιος dispute να επιστερφει ο κινεζος τα λεφτα στην paypal (οπωε εκανε στο παλικαρι πριν απο λιγο)και να συνεχιζει να λειτουργει με paypal μοστρα με σκοπο μπας και τσιμπισει κανεναν που θα κανει το λαθος να πληρωσει με western η καρτα!

Το paypal μετά από πολλά dispute και claim που βλέπει ότι υπάρχει πρόβλημα, καταργεί τον λογαριασμό του χρήστη. Το μαγαζί όμως ανετα βάζει paypal άλλου προσώπου.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ DISPUTE TO PAYPAL κραταει αμεσα το ποσο,απο αλλες αγορες προς το καταστημα και το επιστρεφει μετα την αποδοχη του πωλητη,αν ο πωλητης δν συμφωνησει τοτε αποφασιζει μονο του βασει των στοιχειων και τα επιστρεφει απο το ποσο που εχει ηδη δεσμευσει απο τον λογαριασμο του πωλητη.

 

Με το που ανοίγει το dispute, το PayPal δεσμεύει το ποσό της συναλλαγής από τον πωλητή χωρίς να το αποδώσει στον αγοραστή και δίνει ένα περιθώριο (νομίζω 1 εβδομάδα) στις πλευρές να το λύσουν. Αν οι δύο πλευρές το λύσουν το ζήτημα, το PayPal δεν επεμβαίνει και απλός αποδίδει από τα δεσμευμένα το ποσό που συμφώνησαν. Αν δεν συμφωνήσουν οι δύο πλευρές τότε το PayPal αποφασίζει για το ποσό και το αποδίδει στο αγοραστή ( όλο το ποσό, ένα μέρος ή καθόλου αν ο αγοραστής δεν μπορεί να υποστηρίξει το dispute ).

Αυτά τα ξέρω γιατί και έχω κάνει dispute αλλά και μου έχουν κάνει.

Το ότι κάποιος σου ανοίγει dispute δεν σημαίνει ότι το PayPal σου κλείνει το λογαριασμό. Αν βέβαια σου κάνουν πολλοί αλλάζει το ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Και αν εχει γινει Λουις ο πωλητης δηλ. οτι μαζεψε μαζεψε και εξαφανιστει ,το paypal δεν μας επιστρεφει τα λεφτα?
Link to comment
Share on other sites

 

Μπροστά μου το έχω το tablet και το βλέπω αδερφέ, μιά χαρά έχει mini HDMI. Tο μαμά site θα κοιτάς, όχι τους εμπόρους που είτε προσθέτουν, είτε ξεχνάνε προδιαγραφές...

 

Ώπα άκυρο, τώρα είδα τι γίνεται. Εσείς κοιτάτε το μοντέλο U9GTV 1/32GB που όντως δεν έχει HDMI. Δείτε για το δικό μου 2/16GB που έχει κανονικά έξοδο....

Edited by Asterisd
Link to comment
Share on other sites

Δηλ. να περιμενω μεχρι την Δευτερα-Τριτη και αν δεν παρω μεχρι τοτε tracking number(Τριτη εγινε η παραγγελια δηλ. μια βδομαδα θα εχει συμπηρωθει,δεν θα επρεπε μεσα σε μια βδομαδα να γινοταν?) να κανω dispute?

Και κατι ακομη,αν παρουμε τελικα tracking number ας διασφαλιζει αυτο οτι εστειλε συσκευη τελικα ο τυπος,και μεσα σε ποσο χρονο εχουμε δικαιωμα να κανουμε dispute?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά..... Σε λίγο θα κάνετε dispute πριν κάνετε την αγορά.

Κάνουμε την αγορά

Αν προκύψει κάποιο σοβαρό πρόβλημα κατά την συναλλαγή, επικοινωνουμε με τον πωλητή

Προσπαθούμε να βρούμε λύση μεταξύ μας

Αν δούμε ότι μας γειωνει με Κάιρο, τότε ανοίγουμε θέμα στο PayPal.

ΠΡΟΣΟΧΉ : Έχουμε 45 ημέρες από την ημέρα πληρωμής, να ανοίξουμε dispute, διαφορετικά πέταξε το πουλάκι

Link to comment
Share on other sites

Aν καταλαβα σωστα το paypal δεν τα εχει δωσει τα λεφτα ακομη στον πωλητη (γιάυτο και το pending=σε εκρεμοτητα που εμφανιζει στον σαιτ του πωλητη στην κατηγορια status πληρωμης,ρωτησα γιατι το εμφανιζει ετσι και μου απαντησαν στα chat οτι μολις ολοκληρωθει η συναλλαγη και δεν υπαρχει προβλημα τοτε θα αλλαξει το pending και θα γινει payed)και του τα δινει αφου παραλαβω το εμπορευμα,η του τα δινει μετα απο 45 μερες(γιαυτο τον λογο εχoυμε εως 45 μερες για να κανουμε dispute?)

Eτσι εαν προκυψει προβλημα στην συναλλαγη επιστρεφει τα λεφτα στον αγοραστη,σωστα η κανω καποιο λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά..... Σε λίγο θα κάνετε dispute πριν κάνετε την αγορά.

 

Πες τα ρε φίλε. όλο dispute και dispute ακούω μάλλον από αυτούς που δεν ξέρουν και παρασύρουν και του νέους που δεν ξέρουν.

Το έγραψα και σε άλλο topic και θα το πω και εδώ. Το dispute είναι το τελευταίο μας οχυρό και όχι η εγγύηση μας, η έσχατη λύση αν δεν τα βρούμε με τον πωλητή. Πριν φτάσουμε εκεί πρέπει να έχουμε φροντίσει να αγοράσουμε από αξιόπιστο μαγαζί, να έχουμε εξασφαλίσει ότι τα στοιχεία του προϊόντος είναι τα σωστά, ότι είναι original και όχι μαϊμού, τα λεφτά κτλ. κτλ. κτλ. Όταν κάποια από αυτά δεν είναι όπως τα γράφουν ή δούμε κάτι περίεργο μετά την παραλαβή πρώτα επικοινωνούμε με τον πωλητή και προσπαθούμε να βρούμε λύση. Μόνο αν δούμε ότι ο πωλητής προσπαθεί να μας ρίξει ανοίγουμε dispute. Το dispute είναι το τελευταίο μας οχυρό αλλά καλά είναι να φροντίσουμε να μην φτάσουν τα πράγματα εκεί.

Το dispute στο PayPal δεν έχει εγγυημένο αποτέλεσμα. Θα πρέπει να έχεις σοβαρά και αδιάψευστα στοιχεία υπέρ σου για να διεκδικήσεις και να πάρεις 100% επιστροφή χρημάτων αν ο πωλητής δεν συμφωνεί και χρειαστεί να αποφασίσει το PayPal για την έκβαση.

Μην θεοποιήσουμε το dispute στο PayPal. Μου έχει τύχει να μην δικαιωθώ σε μια διαφορά με ένα μαγαζί για ένα μη original τάμπλετ (μαϊμού). Προπαντός για τους μη έμπειρους δεν το συνιστώ.

 

Aν καταλαβα σωστα το paypal δεν τα εχει δωσει τα λεφτα ακομη στον πωλητη (γιάυτο και το pending=σε εκρεμοτητα που εμφανιζει στον σαιτ του πωλητη στην κατηγορια status πληρωμης,ρωτησα γιατι το εμφανιζει ετσι και μου απαντησαν στα chat οτι μολις ολοκληρωθει η συναλλαγη και δεν υπαρχει προβλημα τοτε θα αλλαξει το pending και θα γινει payed)και του τα δινει αφου παραλαβω το εμπορευμα,η του τα δινει μετα απο 45 μερες(γιαυτο τον λογο εχoυμε εως 45 μερες για να κανουμε dispute?)

Eτσι εαν προκυψει προβλημα στην συναλλαγη επιστρεφει τα λεφτα στον αγοραστη,σωστα η κανω καποιο λαθος?

 

Λάθος. Το PayPal τα αποδίδει τα λεφτά άμεσα. Αν κάποιος ανοίγει dispute τότε του δεσμεύει το ποσό από το υπόλοιπο του λογαριασμού. Δεν τα δεσμεύει προκαταβολικά μήπως και κάνεις dispute.

Edited by navi55
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά..... Σε λίγο θα κάνετε dispute πριν κάνετε την αγορά.

Κάνουμε την αγορά

Αν προκύψει κάποιο σοβαρό πρόβλημα κατά την συναλλαγή, επικοινωνουμε με τον πωλητή

Προσπαθούμε να βρούμε λύση μεταξύ μας

Αν δούμε ότι μας γειωνει με Κάιρο, τότε ανοίγουμε θέμα στο PayPal.

ΠΡΟΣΟΧΉ : Έχουμε 45 ημέρες από την ημέρα πληρωμής, να ανοίξουμε dispute, διαφορετικά πέταξε το πουλάκι

Για τους περισσότερους αποτελεί ίσως εξίσου μεγάλη ανησυχία να εμπλακούν σε μια διαδικασία που θα εγκλωβίσει τα χρήματά τους για κανά 40ήμερο και θα τους φορτώσει έγνοιες....γιατί μπορεί να μην υπάρχουν επιπλέον χρήματα να γίνει η αγορά αν αυτή είναι επιτακτική, γι αυτό εκλείπει και η χαλαρή διάθεση για σού'πα-μού'πες με τον όποιο έμπορο, που έχει συμφέρον να το τραβήξει, αν υπάρχει κάπου κόλλημα.

 

Εμείς που ανήκουμε σ' αυτή τη κατηγορία προτιμούμε να φυλαγόμαστε λοιπόν, άλλοι ας το παίζουν large αφού τους παίρνει να είναι

 

Μπροστά μου το έχω το tablet και το βλέπω αδερφέ, μιά χαρά έχει mini HDMI. Tο μαμά site θα κοιτάς, όχι τους εμπόρους που είτε προσθέτουν, είτε ξεχνάνε προδιαγραφές...

 

Ώπα άκυρο, τώρα είδα τι γίνεται. Εσείς κοιτάτε το μοντέλο U9GTV 1/32GB που όντως δεν έχει HDMI. Δείτε για το δικό μου 2/16GB που έχει κανονικά έξοδο....

Τα ταμπλετάκια αυτά βγαίνουν σε διάφορες εκδόσεις υπό την ίδια ονομασία...

...δεν με ενδιαφέρει αυτό που έχεις εσύ, αλλά αυτό που είναι διαθέσιμο σε μένα να αγοράσω...

το συγκεκριμένο μαγαζί υποτίθεται τουλάχιστον πως είναι αν όχι της ίδιας της εταιρείας, στενά συνεργαζόμενο.

 

Βγαίνουν διάφορες εκδόσεις από το εργοστάσιο κι αυτό αλλάζει τα χαρακτηριστικά του μοντέλου που πουλάει. Άλλα καταστήματα (πχ το Banggood) δεν αναφέρουν καθόλου το bluetooth, οπότε πού να ξερω εγώ ποιό ακριβώς έχει διαθέσιμο προς πώληση ο καθένας.

Edited by navi55
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Πες τα ρε φίλε. όλο dispute και dispute ακούω μάλλον από αυτούς που δεν ξέρουν και παρασύρουν και του νέους που δεν ξέρουν.

Το έγραψα και σε άλλο topic και θα το πω και εδώ. Το dispute είναι το τελευταίο μας οχυρό και όχι η εγγύηση μας, η έσχατη λύση αν δεν τα βρούμε με τον πωλητή. Πριν φτάσουμε εκεί πρέπει να έχουμε φροντίσει να αγοράσουμε από αξιόπιστο μαγαζί, να έχουμε εξασφαλίσει ότι τα στοιχεία του προϊόντος είναι τα σωστά, ότι είναι original και όχι μαϊμού, τα λεφτά κτλ. κτλ. κτλ. Όταν κάποια από αυτά δεν είναι όπως τα γράφουν ή δούμε κάτι περίεργο μετά την παραλαβή πρώτα επικοινωνούμε με τον πωλητή και προσπαθούμε να βρούμε λύση. Μόνο αν δούμε ότι ο πωλητής προσπαθεί να μας ρίξει ανοίγουμε dispute. Το dispute είναι το τελευταίο μας οχυρό αλλά καλά είναι να φροντίσουμε να μην φτάσουν τα πράγματα εκεί.

Το dispute στο PayPal δεν έχει εγγυημένο αποτέλεσμα. Θα πρέπει να έχεις σοβαρά και αδιάψευστα στοιχεία υπέρ σου για να διεκδικήσεις και να πάρεις 100% επιστροφή χρημάτων αν ο πωλητής δεν συμφωνεί και χρειαστεί να αποφασίσει το PayPal για την έκβαση.

Μην θεοποιήσουμε το dispute στο PayPal. Μου έχει τύχει να μην δικαιωθώ σε μια διαφορά με ένα μαγαζί για ένα μη original τάμπλετ (μαϊμού). Προπαντός για τους μη έμπειρους δεν το συνιστώ.

Αυτό το κάνει το alipay που χρησιμοποιεί το aliexpress, κι είναι σαφώς πιο αξιόπιστο και καλύτερο και με 60 μέρες περιθώριο για dispute αντί τις 45 του paypal.

Link to comment
Share on other sites

Για τους περισσότερους αποτελεί ίσως εξίσου μεγάλη ανησυχία να εμπλακούν σε μια διαδικασία που θα εγκλωβίσει τα χρήματά τους για κανά 40ήμερο και θα τους φορτώσει έγνοιες....γιατί μπορεί να μην υπάρχουν επιπλέον χρήματα να γίνει η αγορά αν αυτή είναι επιτακτική, γι αυτό εκλείπει και η χαλαρή διάθεση για σού'πα-μού'πες με τον όποιο έμπορο, που έχει συμφέρον να το τραβήξει, αν υπάρχει κάπου κόλλημα.

 

Εμείς που ανήκουμε σ' αυτή τη κατηγορία προτιμούμε να φυλαγόμαστε λοιπόν, άλλοι ας το παίζουν large αφού τους παίρνει να είναι

 

Όποιοι είναι large φίλε μου , δεν αγοράζουν κινέζικα ,ούτε διαβάζουν 100 ωρες για ένα τηλ-τάμπλετ για να μην τους βγει πατάτα.

Πάει σκάει τις 500αρες -600αρες και παίρνει το τελευταίο samsung-sony ipad κλπ και τελειώνει η ιστορία και καλά κάνει αφού τα έχει.

 

Ανησυχία βεβαίως υπάρχει από τον καθένα ακόμα και για το μικρότερο ποσό και είναι ιδιαίτερα σεβαστό.

 

Αυτό που θα πρέπει να καταλάβει ο καθένας είναι ότι ο κάθε χώρος που αποφασίζουμε να εμπλακούμε ,έχει κανόνες τους οποίους πρέπει να σεβαστούμε. Η αγορά από κίνα έχει πολλά καλά αλλά κρύβει εξίσου πολλές παγίδες. Θέλει εμπειρία στην επιλογή του μαγαζιού ,επιλογή της συσκευής κλπ και πάλι υπάρχει κίνδυνος να την πατήσεις. Δεν είναι τόσο απλό ,όσο νομίζουν ίσως κάποιοι .

Ανοίγεις μια μέρα μια σελίδα ,βλέπεις κάτι που σου αρέσει σε τζάμπα τιμή ,το αγοράζεις μπαμ μπαμ , κάτι δεν σου αρεσει μετά και πας και κανεις dispute στο paypal και σε μια ωρα εχεις τα λεφτά σου πίσω και βουρ για το επόμενο.:)

 

Προσοχή λοιπόν γιατί και οι Κινέζοι δεν είναι κορόιδα που τους τα παίρνουμε τζάμπα. :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κάνει το alipay που χρησιμοποιεί το aliexpress, κι είναι σαφώς πιο αξιόπιστο και καλύτερο και με 60 μέρες περιθώριο για dispute αντί τις 45 του paypal.

 

Στο aliexpress αν σου στείλουν "μαϊμού" μπορείς θεωρητικά να διεκδικήσεις x3 φορές το ποσό που πλήρωσες αλλά είναι πολύ δύσκολο να το αποδείξεις ότι αυτό που σου έστειλαν δεν είναι γνήσιο. Ακόμα και αν μπορείς να αποδείξεις ότι αυτό που έχεις είναι "μαϊμού" είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι αυτό σου το έστειλαν αυτοί. Μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση και δεν το τόλμησα να το αφήσω στο aliexpress να αποφασίσει (ποτέ δεν ξέρεις). Δέχτηκα 50% επιστροφή και κράτησα το προϊόν.

Σε άλλη περίπτωση το PayPal δεν με δικαίωσε πλήρης αλλά μερικός για ελαττωματικό προϊόν.

Σε κάθε περίπτωση σε αποζημιώνει 100% μόνο αν δεν λάβεις προϊόν. Δεν νομίζω το μαγαζί να μην στείλει τίποτα, κάτι θα βάλει στο κουτί.

Διαφορετικά ή θα σε αποζημιώσει μερικός ή θα πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν. Το δεύτερο σου το προσφέρει από μόνο του το μαγαζί αλλά δεν το συνιστώ. Θα πρέπει να πληρώσεις το ταχυδρομείο + tracking για να είσαι σίγουρος πως θα το παραλάβει. Θα περάσουν οι 45 μέρες και δεν μπορείς να το υποχρεώσεις να το παραλάβει. Τότε θα είσαι 100% στο χέρι του και πέρα από κάποιο αρνητικό σχόλιο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και δεν θα έχεις τίποτα στο χέρι και θα έχεις πληρώσει το προϊόν + τα ΕΛΤΑ.

Για αυτό έχω πει να μην μιλάμε με τόση αφέλεια για το PayPal και το dispute. "Πλήρωσα με PayPal αρά είμαι εξασφαλισμένος"

Μεγάλο λάθος και παρασύρονται και οι άπειροι που δεν έχουν πολλά πάρε-δώσε με το PayPal και κινέζικα μαγαζιά.

Πρέπει να προσέχουμε από που ψωνίζουμε. Κατά κανόνα τις διαφορές τις λύνουμε με το μαγαζί. Λίγες υποθέσεις φτάνουν στο PayPal.

Οι πιο παλιοί και έμπειροι νομίζω θα συμφωνήσουν. Το dispute είναι το τελευταίο μας οχυρό και όχι η εγγύηση μας.

Πιο πολύ το έχουμε σαν όπλο στη διαπραγμάτευση με το μαγαζί. Το γεμάτο πιστόλι που έλεγε ο Γ.Α.Π.

 

Όποιοι είναι large φίλε μου , δεν αγοράζουν κινέζικα ,ούτε διαβάζουν 100 ωρες για ένα τηλ-τάμπλετ για να μην τους βγει πατάτα.

Πάει σκάει τις 500αρες -600αρες και παίρνει το τελευταίο samsung-sony ipad κλπ και τελειώνει η ιστορία και καλά κάνει αφού τα έχει.

 

Ανησυχία βεβαίως υπάρχει από τον καθένα ακόμα και για το μικρότερο ποσό και είναι ιδιαίτερα σεβαστό.

 

Αυτό που θα πρέπει να καταλάβει ο καθένας είναι ότι ο κάθε χώρος που αποφασίζουμε να εμπλακούμε ,έχει κανόνες τους οποίους πρέπει να σεβαστούμε. Η αγορά από κίνα έχει πολλά καλά αλλά κρύβει εξίσου πολλές παγίδες. Θέλει εμπειρία στην επιλογή του μαγαζιού ,επιλογή της συσκευής κλπ και πάλι υπάρχει κίνδυνος να την πατήσεις. Δεν είναι τόσο απλό ,όσο νομίζουν ίσως κάποιοι .

Ανοίγεις μια μέρα μια σελίδα ,βλέπεις κάτι που σου αρέσει σε τζάμπα τιμή ,το αγοράζεις μπαμ μπαμ , κάτι δεν σου αρεσει μετά και πας και κανεις dispute στο paypal και σε μια ωρα εχεις τα λεφτά σου πίσω και βουρ για το επόμενο.:)

 

Προσοχή λοιπόν γιατί και οι Κινέζοι δεν είναι κορόιδα που τους τα παίρνουμε τζάμπα. :)

 

Πες τα ρε φίλε γιατί δεν μπορώ να ακούω πια για dispute και όλα καλά. Η μόνη εγγύηση είναι το καλό μαγαζί.

Edited by navi55
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...