Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συγγνώμη που επιστρέφω σε ένα ζήτημα αξιοπιστίας του Banggood, αλλά μου έδωσαν άλλη μια άθλια αφορμή σήμερα.

 

Συνδέθηκα λοιπόν σήμερα στον λογαριασμό μου και είδα από το πουθενά να έχει εμφανιστεί μια νέα παραγγελία στη κορυφή της λίστας η οποία έδειχνε status "Closed"

...επρόκειτο για μια απόπειρα αγοράς στις προσφορές Snap-up της ταμπλέτας Xiaomi Mipad 2 2GB/16GB από στις 8 του Γενάρη...

 

Σημειώνω εμφατικά:

1) Όταν είχα κάνει την απόπειρα αγοράς, είχα φτάσει στο Paypal, είχα συνδεθεί, είχα εγκρίνει την πληρωμή αλλά μετά είχα οδηγηθεί σε μια σελίδα που έλεγε ότι το απόθεμα είχε εξαντληθεί.

2) Ουδέποτε μέχρι σήμερα είχε εμφανιστεί καν η παραγγελία - έστω ως αποτυχημένη ή ακυρωμένη - στη λίστα παραγγελιών στον λογαριασμό μου.

 

Οπότε επικοινώνησα μόλις με μέσω live-chat με το Banggood και τους ζήτησα εξηγήσεις...

 

- Η "Cici" με ενημέρωσε ότι η παραγγελία ακυρώθηκε επειδή δεν είχα εκτελέσει εμπρόθεσμα την πληρωμή (σημειώνω ότι τότε είχα το πλήρες ποσό στο Balance και δεν θα γινόταν η πληρωμή μέσω κάρτας).

 

- Όταν της έθεσα το ερώτημα γιατί

α) εμφανίστηκε μόλις σήμερα, την ημέρα της ακύρωσης, η παραγγελία στον λογαριασμό μου, και

β) γιατί δεν με ειδοποίησαν για την "pending order",

δεν έδωσε καμία απάντηση στο α) ερώτημα και ισχυρίστηκε ψευδώς για το β) ότι μου είχαν στείλει ενημέρωση. (ουδέποτε είχαν στείλει, ελέγχω καθημερινά τον Spam φακελο)

...όταν της ζήτησα να μου στείλει εικόνα του email όπου να φαίνεται η ημερομηνία αποστολής, αρνήθηκε και προσπάθησε να θέσει τέρμα στη κουβέντα.

 

Δεν μπορώ παρά να συμπεράνω λοιπόν ότι τουλάχιστον για τις "μεγάλες" προσφορές τους, το snap-up είναι απλώς απάτη για δημιουργία κίνησης στην ιστοσελίδα τους.

 

Η εικόνα της παραγγελίας

http://s12.postimg.org/8ljyha01p/snap_up.png

 

Η συζήτηση στο chat

info: Please wait for a site operator to respond.

info: You are now chatting with 'Cici'

Cici: Thank you for contacting customer service. How may I assist you today?

Client: Hello.

Cici: what can i help you

Client: I saw an order #11547141 for a Xiaomi Mipad 2 in my account in "closed" status today. Why is that?

Cici: Ok, I am checking for you now, could you wait for a moment?

Client: Yes, thank you

Cici: my pleasure

Cici: about your order 11547141,as you didn't pay us for a long time

Cici: so we closed your transaction and your order

Client: Sorry, I never saw that my snap-up attempt had registered successfully.

Cici: you can place a new order and reorder

Client: If I had seen it, I would happily pay for the tablet.

Client: Yes, can I do that for the snap-up offer?

Cici: you can reorder

Cici: if you can snap upit

Client: For the same price at 86.31€?

Cici: the item can't snap up now

Cici: it is over now

Client: Can't I pay you now for the tablet at that price?

Cici: you need to pay for it with a new price

Client: I must stress that this order appeared at the top of my orders list this very morning.

Client: It had never shown up as a successful order attempt before.

Cici: you can check the price in our website

Cici: and you can order it and pay

Client: If it had, I would happily pay for it.

Cici: you can check the price

Client: You see, however, this underlines a problem of reliability with your snap-up offers.

Cici: it can't snap-up now

Cici: please order it with new pric

Cici: price

Client: It seems that I made the order in time, but you hid it from me, so as not to get the tablet at that low price.

Cici: please know that

Cici: Is there anything else I can assist you with?

Client: It seems then that your snap-up offers are a advertising gimmick rather than real offers.

Cici: Is there anything else I can assist you with?

info: Your chat transcript will be sent to <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript"> /* */</script> at the end of your chat.

Client: I hope you would provide an honest answer to the following questions:

Client: 1) Why didn't this order register with my account previously?

Client: 2) Why was I never informed until today that I had a pending order?

Cici: we have informed you via email when you ddn't pay us

Client: NO you NEVER INFORMED ME. Show me the message with the DATE that you sent me.

Cici: sorry for the delay

Cici: you can order if you need it

Client: will you offer it at the snap-up price? If you don't then I will call the snap-up a fraud.

Cici: no snap-up price with the item

Cici: snap-up price is over

Client: Ok, so the snap-up is officially a fraud then, because successful orders are not registered and the clients never informed.

Cici: If you have any additional questions, please feel free to contact us again. Goodbye and have a great day:)

Client: Farewell Banggood

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Όσον αφορά το Fastcardtech:

 

Μου είχε γυαλίσει εδώ και καιρό το HTC One M8 που έχει στα € 146.

 

Ρώτησα σχετικά και στο Live chat και με e-mail και μου απάντησαν ότι η συσκευή είναι ex-demo “like new”. Από ό,τι κατάλαβα, τη στέλνουν σε άσχετο κουτί, όχι το δικό του, μόνο με φορτιστή και καλώδιο USB.

 

Επειδή είμαι ριψοκίνδυνο αγόρι :p αποφάσισα χθες να προχωρήσω στην παραγγελία.

Επέλεξα το απλό China post (υπάρχει με μικρή extra χρέωση επιλογή για NL και Singapore και με ακόμη μεγαλύτερη για EMS και DHL που –τα δύο τελευταία- αποκλείονται εκ των προτέρων για τους γνωστούς λόγους).

Επίσης, επέλεξα με + € 1,80 περίπου αποστολή σε ενισχυμένο φελιζόλ κουτί (υπάρχει με λίγο μικρότερο και ενισχυμένο χαρτόκουτο).

Ακόμα, με επιβάρυναν με το commission του PayPal (€ 4,35 νομίζω), που όλα τα άλλα site το έχουν ενσωματωμένο στην τιμή (υπάρχει δυνατότητα για πληρωμή μέσω Western Union χωρίς άλλη χρέωση. Δεν χρειάζεται να πω ότι η επιλογή αυτή ΑΝΤΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ!).

Τέλος, μου αφαιρέθηκαν € 7,36 με κουπόνι από αυτή τη σελίδα.

Ο λογαριασμός με το Νι και με το Σίγμα στο e-mail με την απόδειξη από το PayPal.

 

Τελική σούμα € 145. Παίρνω ρίσκο, το ξέρω, αλλά Μ8 σε αυτή την τιμή απλώς δεν…

 

Θα ενημερώσω κατά την παραλαβή για τα καζάντια μου :D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως, έχω αγοράσει πολλά από εκεί και όλα ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, άλλωστε όσα είναι ανακατασκευασμένα το γράφουν.

Βεβαια μερικές φορές ξεχναν να το γράψουν...

 

Συγγνώμη που επιστρέφω σε ένα ζήτημα αξιοπιστίας του Banggood, αλλά μου έδωσαν άλλη μια άθλια αφορμή σήμερα.

 

Συνδέθηκα λοιπόν σήμερα στον λογαριασμό μου και είδα από το πουθενά να έχει εμφανιστεί μια νέα παραγγελία στη κορυφή της λίστας η οποία έδειχνε status "Closed"

...επρόκειτο για μια απόπειρα αγοράς στις προσφορές Snap-up της ταμπλέτας Xiaomi Mipad 2 2GB/16GB από στις 8 του Γενάρη...

 

Σημειώνω εμφατικά:

1) Όταν είχα κάνει την απόπειρα αγοράς, είχα φτάσει στο Paypal, είχα συνδεθεί, είχα εγκρίνει την πληρωμή αλλά μετά είχα οδηγηθεί σε μια σελίδα που έλεγε ότι το απόθεμα είχε εξαντληθεί.

2) Ουδέποτε μέχρι σήμερα είχε εμφανιστεί καν η παραγγελία - έστω ως αποτυχημένη ή ακυρωμένη - στη λίστα παραγγελιών στον λογαριασμό μου.]

Εγώ δεν έχω καταλαβει ακριβως, εφόσον δεν έγινε και δεν πληρώθηκε ποτέ η παραγγελία, γιατί ζητάς εξηγησεις? Επειδή εμφανίστηκε στο status? Όταν δεν προλαβαίνεις το snap up αυτό σου βγαζει, ότι είναι out of stock. Στο status εφόσον προχώρησες μέχρι το paypal, μπορεί να φαίνεται σαν pending, δεν το θυμαμαι ακριβώς να σου πω. Τώρα αν ειναι απάτη ή όχι δεν ξερω, όσες φορές προσπάθησα δεν προλαβα, άλλοι βέβαια λένε ότι έχουν προλάβει.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ για το Banggood ότι στις 15/11/2015 είχε τρομερή έκπτωση για μια ημέρα με συγκεκριμένο κουπόνι και πήρα το Xiaomi Mi4c 3/32 με €185 περίπου και όλα κύλησαν ομαλότατα!
Link to comment
Share on other sites

Να ψωνισω απο το gearbest ή θα μου ερθει κανενα αδειο κουτι ? Γιατι σαν να διαβασα οτι κανει κατι τετοια τωρα τελευταια. Ισχυουν ?
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως, έχω αγοράσει πολλά από εκεί και όλα ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, άλλωστε όσα είναι ανακατασκευασμένα το γράφουν.

 

πως συμφωνείς?

ο φίλος αν κατάλαβα καλά, υποστηρίζει ότι όσαν δε είναι Κινέζικα...δηλαδη samsung, lg κλπ είναι refubrished...δηλαδή μάπα το καρπούζι...

 

ααααα μιλάς για τα Κινέζικα προφανώς...συγγνώμη...

Link to comment
Share on other sites

Τα refurbished δεν είναι μάπα, απλώς είναι λαχείο. Εγω εχω ενα refurbished Nexus10 που τυφλα να έχουν τα καινουρια. Φυσικά τυχαιο είναι και να σου κάτσει προβληματικο μοντέλο του κουτιού.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Καινουργια ειναι τα κινεζικα που στελνει και refurb αυτα που δεν ειναι κινεζικα ,αυτος ειναι ο κανονας με το FCT.

 

Οπότε τα παιδιά στο service που έχουν τσεκάρει το LG που πήρα δεν ξέραν την δουλειά τους και το θεώρησαν καινούργιο.

Είπαμε έχετε άσχημες εμπειρίες, μην μας βγάζετε και άσχετους όλους τους άλλους όμως έλεος δηλαδή. Αγοράστε από όπου θέλετε σαφώς απλά μην είστε απόλυτοι, μιας και δεν αναπνέετε μόνο εσείς σε αυτόν τον κοσμό.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια μερικές φορές ξεχναν να το γράψουν...

 

 

Εγώ δεν έχω καταλαβει ακριβως, εφόσον δεν έγινε και δεν πληρώθηκε ποτέ η παραγγελία, γιατί ζητάς εξηγησεις? Επειδή εμφανίστηκε στο status? Όταν δεν προλαβαίνεις το snap up αυτό σου βγαζει, ότι είναι out of stock. Στο status εφόσον προχώρησες μέχρι το paypal, μπορεί να φαίνεται σαν pending, δεν το θυμαμαι ακριβώς να σου πω. Τώρα αν ειναι απάτη ή όχι δεν ξερω, όσες φορές προσπάθησα δεν προλαβα, άλλοι βέβαια λένε ότι έχουν προλάβει.

 

Αφού κάνετε τον κόπο να απαντήσετε, κάντε τον κόπο να διαβάσετε...

 

1) Η υπάλληλος δεν είπε ότι έχασα το snap-up, αλλά ότι η παραγελία ακυρώθηκε γιατί καθυστέρησα υποτίθεται να πληρώσω...πέρασε ένα 20ήμερο ενώ περίμεναν πληρωμή και τώρα ακυρώθηκε...

 

2) Στο ιστορικό των παραγγελιών μου δεν υπήρχε η παραγγελία μέχρι σήμερα το πρωί που ακυρώθηκε.

 

3) Η υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι μου είχαν στείλει email ενημέρωσης για την εκκρεμούσα πληρωμή της επιτυχούς παραγγελίας, αλλά μόλις της ζήτησα εικόνα του μηνύματος τα μάζεψε κακήν κακώς

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσκοπης μορφοποίησης κειμένου
Link to comment
Share on other sites

Οπότε τα παιδιά στο service που έχουν τσεκάρει το LG που πήρα δεν ξέραν την δουλειά τους και το θεώρησαν καινούργιο.

Είπαμε έχετε άσχημες εμπειρίες, μην μας βγάζετε και άσχετους όλους τους άλλους όμως έλεος δηλαδή. Αγοράστε από όπου θέλετε σαφώς απλά μην είστε απόλυτοι, μιας και δεν αναπνέετε μόνο εσείς σε αυτόν τον κοσμό.

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Απλά θα πρεπει να μην είμαστε απόλυτοι και για το άλλο άκρο, γιατί μπορεί να καεί κόσμος.

 

Αφού κάνετε τον κόπο να απαντήσετε, κάντε τον κόπο να διαβάσετε...

 

1) Η υπάλληλος δεν είπε ότι έχασα το snap-up, αλλά ότι η παραγελία ακυρώθηκε γιατί καθυστέρησα υποτίθεται να πληρώσω...πέρασε ένα 20ήμερο ενώ περίμεναν πληρωμή και τώρα ακυρώθηκε...

 

2) Στο ιστορικό των παραγγελιών μου δεν υπήρχε η παραγγελία μέχρι σήμερα το πρωί που ακυρώθηκε.

 

3) Η υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι μου είχαν στείλει email ενημέρωσης για την εκκρεμούσα πληρωμή της επιτυχούς παραγγελίας, αλλά μόλις της ζήτησα εικόνα του μηνύματος τα μάζεψε κακήν κακώς

 

Εγώ μια χαρά τα διαβασα, αλλά με βάση αυτά που εγραψες δεν ήταν κατανοητό τι έγινε, τουλάχιστον σε εμένα, γι αυτό άλλωστε και είπα δεν ξέρω αν έχω καταλάβει ακριβώς τι εγινε. Να βοηθήσω θέλω να βγει άκρη, με εσένα εννοείται είμαι, όχι με τον κινέζο. Αυτό που είπα είναι ότι δεν πρόλαβες το snap up, τουλάχιστον αυτό γνωρίζω από τις φορές που έχω προσπαθήσει. Σε πάει στο paypal και μετά λέει out of stock. Τώρα για πιο λόγο σου εμφάνισε την παραγγελία μετά από μερες δεν γνωρίζω και ούτε μάλλον και η υπάλληλος, αυτή απλά βλέπει στο σύστημα μια παραγγελία, δεν ξέρω καν αν γνωρίζει αν είναι από snap up. Μακάρι να βρεθεί άκρη για να γνωρίζουμε και οι υπόλοιποι γιατί τώρα ξεκίνησαν ξανά snap up. Αλλά απο την αλλη δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι όλο αυτό είναι απατεωνια, ίσως είναι κάποιο λάθος του συστήματος και εμφάνιζε την παραγγελία σαν pending. Ασε μας να εχουμε ελπιδες! Εκτός και αν φταίνε τα capital controls αν πηγες να πληρωσεις με paypal μεσω καρτας και δεν είχε περάσει αρχικά η πληρωμή.

Edited by impreza_sti
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Απλά θα πρεπει να μην είμαστε απόλυτοι και για το άλλο άκρο, γιατί μπορεί να καεί κόσμος.

 

Μα στις εμπειρίες μας ας είμαστε, έτσι κι αλλιώς ούτε μου ανήκει το μαγαζί κι ούτε μετοχές δεν έχω. Είτε αγοράσει κάποιος, είτε όχι ποσός με ενδιαφέρει, όσο έχω μπορέσει έχω βοηθήσει κι όλας άτομα με απαντήσεις κάθε είδους. Απλά όταν λέει κάποιος ότι δίνει μόνο ανακατασκευασμένα ή ότι ''νομίζω'' ότι πήρα καινούργιο, αυτό κάπως υποβαθμίζει την δική μου νοημοσύνη γι'αυτό και η ένσταση, από εκεί και πέρα όπως είπα ας πάρει όποιος θέλει, από όπου θέλει.

Αλλά μια χαρά έχουμε δει όλοι που τσεκάρουμε τα θέματα, άτομο να ξεσφραγίζει συσκευή από το vickmall με γρατσουνιές και άτομα να παραλαμβάνουν μούσκεμα την χάλια συσκευασία τους από το banggood. Αυτό δεν έκανε το vickmall ή το banggood αναξιόπιστο κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Μα στις εμπειρίες μας ας είμαστε, έτσι κι αλλιώς ούτε μου ανήκει το μαγαζί κι ούτε μετοχές δεν έχω. Είτε αγοράσει κάποιος, είτε όχι ποσός με ενδιαφέρει, όσο έχω μπορέσει έχω βοηθήσει κι όλας άτομα με απαντήσεις κάθε είδους. Απλά όταν λέει κάποιος ότι δίνει μόνο ανακατασκευασμένα ή ότι ''νομίζω'' ότι πήρα καινούργιο, αυτό κάπως υποβαθμίζει την δική μου νοημοσύνη γι'αυτό και η ένσταση, από εκεί και πέρα όπως είπα ας πάρει όποιος θέλει, από όπου θέλει.

Αλλά μια χαρά έχουμε δει όλοι που τσεκάρουμε τα θέματα, άτομο να ξεσφραγίζει συσκευή από το vickmall με γρατσουνιές και άτομα να παραλαμβάνουν μούσκεμα την χάλια συσκευασία τους από το banggood. Αυτό δεν έκανε το vickmall ή το banggood αναξιόπιστο κατάστημα.

 

Σωστά. Από τη στιγμή που είσαι ικανοποιημένος από ένα κατάστημα δεν βρίσκω κάτι κακό στο να το πεις. Δεν κάνεις κάτι κακο, να βοηθήσεις θέλεις. Ο καθένας από εκεί και πέρα κάνει τις επιλογές του και αυτός είναι υπεύθυνος για την απόφαση του από που θα ψωνίσει. Ατυχίες συμβαίνουν σε όλα τα καταστηματα. Το σημαντικό για εμενα είναι όταν συμβαίνουν ατυχίες να βρίσκεται λύση. Εκεί φαίνεται η αξιοπιστία του καταστήματος.

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα μια αγορά σήμερα από banggood η οποία αύριο θα γίνει ship. Λέτε να προλάβω την κινεζική πρωτοχρονιά η θα μου έρθει τον Μάρτιο; :p
w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Να ψωνισω απο το gearbest ή θα μου ερθει κανενα αδειο κουτι ? Γιατι σαν να διαβασα οτι κανει κατι τετοια τωρα τελευταια. Ισχυουν ?

2 φορές πήρα όλα κομπλέ και γνήσια!(xiaomi) Αλλά αργεί λίγο 25 μέρες +

Link to comment
Share on other sites

Να ψωνισω απο το gearbest ή θα μου ερθει κανενα αδειο κουτι ? Γιατι σαν να διαβασα οτι κανει κατι τετοια τωρα τελευταια. Ισχυουν ?

 

3 κινητά πήρα εδώ και 2 μήνες μια χαρά ήρθαν αν και η συσκευασία ηταν το κουτί του κινητού μέσα σε ένα απλό λευκό φάκελλο.

Τα 2 μουήρθαν στο μήνα και το τρίτο στις 14 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Να ψωνισω απο το gearbest ή θα μου ερθει κανενα αδειο κουτι ? Γιατι σαν να διαβασα οτι κανει κατι τετοια τωρα τελευταια. Ισχυουν ?

 

Τα άδεια κουτιά τα έστειλαν σε κάποιους από μαγαζί του Aliexpress

 

Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με το GearBest, έχω πολλές παραγγελίες και μάλιστα τη Δευτέρα παρέλαβα δύο μαζί, που έρχονταν από αυτό. Απλά τους τελευταίους μήνες έχει γίνει λίγο αργό... Το chat δε λειτουργεί σχεδόν ποτέ, αλλά αν ανοίξεις support ticket, σου απαντάνε συνήθως την επόμενη μέρα, άντε το πολύ σε 2-3 εργάσιμες. Εμένα μου απαντούσαν ακόμα και μέσα σε λίγες ώρες.

 

Όσο για τα πακέτα, ισχύει. Το GearBest δε βάζει πολλά προστατευτικά, είναι ένας απλός φάκελος με λίγες φουσκάλες από μέσα. Το Geekbuying και το Banggood, θυμάμαι τα διπλώνουν πολύ καλά, σαν μούμιες... :p

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Για θηκες και βασεις αυτοκινήτου καλο ειναι

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Θα ενημερώσω κατά την παραλαβή για τα καζάντια μου :D

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Φιλε μου επειδη κι εγω έπαθα κάτι με την τιμή του Μ8 όταν παραλάβεις με το καλό δώσε φιντμπακ στο λαό:lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα ενημερώσω κατά την παραλαβή για τα καζάντια μου :D

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Φιλε μου επειδη κι εγω έπαθα κάτι με την τιμή του Μ8 όταν παραλάβεις με το καλό δώσε φιντμπακ στο λαό:lol:

Εννοείς το m8 το tv box? Σε ποιο μαγαζι και τι τιμή?

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

το dx.com ειναι αξιοπιστο εχει ψωνισει κανείς; σκεφτομαι να παρω ενα τηλεφωνο απο αυτους

 

μια χαρα ειναι αλλα γενικα ακριβο

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς το m8 το tv box? Σε ποιο μαγαζι και τι τιμή?

 

Όχι, το HTC One M8 apo FCT στα €146. Τώρα βλέπω το έριξαν κι άλλο στα 138.

Link to comment
Share on other sites

Προς ενημέρωση των μελών, προχώρησα στην αγορά του Lg g2 απο το fastcardtech με την χρήση του εκπτωτικού κωδικού και την χρήση 10 δολαρίων που είχα στον λογαριασμό του Fastcardtech και ενώ η τελική τιμή ήταν 89 δολάρια και στην σελίδα του PayPal που ανοιξε για να πληρωσω η τιμή ήταν 89 δολάρια..

 

Αφού πλήρωσα ειδα στο email μου οτι με χρεωσε 108 usd χωρίς λόγο.. μπηκα στον λογαριασμο του fastcardtech και ειδα οτι για ανεξηγητο λογο δεν χρησιμοποιηθηκε ουτε το κουπονι, ουτε τα 10usd που ειχα στο site τους ενω υποτιθετε οτι τα χρησιμοποιησα.. ευτυχώς κράτησα τα screens και από το PayPal και από το site.. Τους έστειλα mail με συνημμένα τα πάντα και τώρα περιμένω..

 

http://www.myphone.gr/forum/attachment.php?attachmentid=64954&d=1453888413

 

(update αφαιρεσα τα pdf δυμφωνα με τις συμβουλες των μελων καθως ειχα πολλα προσωπικα στοιχεια)

 

 

εδω τα pdf με το paypal και το fastcardtech

 

Τελικα παιδια πηρα τα λεφτα μου πισω και είπα να δοκιμασω άλλη μια φορα την ιδια παραγγελια. Αυτη την φορα εκανα desktop recording την ολη διαδηκασια για να τους την δειξω αν και αυτη παει στραβα.. Να πω την αληθεια πιστευα οτι και παλι θα συμβει το ιδιο και θα με χρεωσουν παρα πανω, αλλα αυτη την φορα με χρεωσαν κανονικα..

Αυτο ομως που μου εκανε εντυπωση ειναι ότι όταν παω στα στοιχεια της παραγγελια μου, βλεπω στην επιλογη How to deal with temporarily out of stock: I will wait all order ready, ενω παντα τσεκαρω το I will cancel order..

Λεω μηπως ξεχασα να τσεκαρω την σωστη επιλογη?.. Εβαλα το βιντεο να παιξει και όμως ειχα τσεκαρει την επιλογη How to deal with temporarily out of stock: I will cancel order.. Κατι που με κανει να σκεφτω οτι ισως εχει καποιο bug η σελιδα τους..Τι να πω..

Όχι οτι ειναι κατι σημαντικο απλα με παραξενεψε.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, το HTC One M8 apo FCT στα €146. Τώρα βλέπω το έριξαν κι άλλο στα 138.

 

Φιλε μηπως να μου πεις ποιο ειναι αυτο το FCT γιατι με ενδιαφερει και μενα ...

Huawei Mate 20X :D ,Honor 8 Note,Samsung A5 2016,P9 lite,Huawei P8 Max , Htc One M8 E8sw,Nubia Z9 Mini, Galaxy Tab S SM-T705, Xiaomi Mi3 ,Mediapad X1, Ascend P7 L00 ,Cube Talk 9X U65GT 9.7,iOcean X7s,Onda v975m , HTC One,HTC Sensation,M8S Amlogic S812 4K Quad Core 2G/8G,M8 Quad Core Android 4.4 2GB RAM 8GB,Tronsmart Draco AW80,Minix X5 Mini DualCore ,Minix Neo X6 Quad Core
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...