Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

@ Zyper το ΚΙΑ, η μουρη του φερνει στο σιροκο με φωτα απο passat cc, οι καθρεφτες στο ΤΤ, και το κοψιμο των πισω πορτων + πισω φωτα φερνουν σε LEXUS.... δεν εχει καθολου χαρακτηρα...ελεηνο...

 

porsche απλα τα Σ Π Α Ε Ι .....

 

Aπο παντου εχει στοιχεια αλλα μου αρεσε :lol: .

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όμορφο το νέο Jetta, πολύ. Παίζει να βγει και σε κουπέ έκδοση.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το jettακι , καλό και το kia (θα συμφωνήσω στο ότι δεν έχει προσωπικό στυλ , αλλά κλεμμένο)...

Γιατί όμως να είναι τόσο χάλια αυτή η porsche? :(

Nokia 7650,7200,6234,n73,n78, Sony Ericsson Satio, Nokia N8, Lenovo A820, A806, Doogee F3 PRO, Ulefone Paris, Xiaomi Redmi 4x, Xiaomi Redmi Note 5 dual camera, Xiaomi Pocophone F1 :happy:
Link to comment
Share on other sites

το τζετα με ψηνει, αν και τεραστιο.. απλα λογικα θα βγαινει κανα 26.000 ευρω η εκδοση με 150ιππους + hybrid...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Αποκαλυπτήρια για τη νέα Ferrari 599 GTO

 

Όπως ανακοινώνουν οι Ιταλοί στην επίσημη ιστοσελίδα τους, μόλις… 599 τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα απόκτησης της νέας 599 GTO, με άλλα λόγια, της πλέον καθαρόαιμης και ταχύτερης Ferrari ευρείας παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ στην πολυετή ιστορία της μάρκας. Ο χρόνος των μόλις 1:24 που απαιτούνται για την ολοκλήρωση ενός «γρήγορου» γύρου στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano (σ.σ.: 1 δλ. πιο κάτω από την αντίστοιχη επίδοση της Enzo!), αποτελεί ό,τι πιο πειστικό αναφορικά με τις δυνατότητες και τον χαρακτήρα της μοναδικής αυτής Ferrari.

 

Κάτω από το καπό της 599 GTO (Gran Turismo Omologata) φιλοξενείται ο γνωστός, από την 599ΧΧ, V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5.999 κ.εκ., ο οποίος έχει περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών και απόδοση 670 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. Η ροπή στρέψης του εύηχου ιταλικού… θηρίου ανέρχεται στην εξίσου εντυπωσιακή τιμή των 620 Nm, που αποδίδονται στις 6.500 σα.λ. Σημειώστε πως με δεδομένα τα μόλις 1.495 κιλά του βάρους του αμαξώματος (σ.σ. η χρήση λεπτότερων και επομένως ελαφρύτερων κραμάτων αλουμινίου σε επιμέρους τμήματα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στον τομέα αυτό), η αναλογία κιλών/ίππο διαμορφώνεται στην κορυφαία από κάθε πλευρά τιμή 2,23! Ως αποτέλεσμα, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,35 δλ., όταν την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα της μοναδικής αυτής υπερ-κατασκευής αγγίζει τα 335 χλμ./ώρα. Το 12κύλινδρο αυτό διαμάντι συνεργάζεται υποδειγματικά μ’ ένα αγωνιστικών προδιαγραφών κιβώτιο ταχυτήτων, με τις αλλαγές των 6 σχέσεων που διαθέτει να πραγματοποιούνται κατά τα πρότυπα των μονοθεσίων της F1 σε χρόνο μόλις 60 ms!

 

Στον τομέα της αεροδυναμικής έχει γίνει αρκετή δουλειά όσο αφορά τη διαμόρφωση του εμπρόσθιου μέρους, ούτως ώστε να παράγονται σε συνδυασμό με την τοποθέτηση καλυμμάτων στους κεραμικούς δίσκους του συστήματος πέδησης κατά τα πρότυπα των μονοθεσίων της F1 -ούτε λίγο ούτε πολύ- 144 κιλά κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος του αμαξώματος όταν το μοναδικό αυτό ιταλικό κουπέ κινείται με ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

 

Στον τομέα των αναρτήσεων, οι αλλαγές αφορούν στις ακόμα πιο σφικτές ρυθμίσεις ελατηρίων/αμορτισέρ, καθώς βέβαια και στις πιο «ανθεκτικές» αντιστρεπτικές δοκούς. Το σύστημα μετάδοσης είναι το γνωστό F1- Τrac που γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε κεραμικούς δίσκους της Brembo (398 χλστ. εμπρός, 360 χλστ. πίσω), που ακινητοποιούν το ιταλικό κουπέ από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 32,5 μ. Όσο για τους τροχούς, σημειώστε πως η εντυπωσιακή 599 GTO πατά σε ειδικά σχεδιασμένα από τη Michelin ελαστικά, διαστάσεων 315/35 R20 πίσω και 285/30 R20 εμπρός.

 

Υπενθυμίζουμε πως το λογότυπο GTO χρησιμοποιήθηκε από την ιταλική εταιρεία για πρώτη φορά στην 250 GTO το 1962 και εν συνεχεία στο ομόνυμο μοντέλο, το 1984.

 

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια της 599 GTO θα πραγματοποιηθούν στις 23 Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Ωστόσο, ένας αυστηρά

επιλεγμένος αριθμών πελατών της Ferrari θα έχει την ευκαιρία να την γνωρίσει από κοντά, στην έδρα της ιταλικής μάρκας, στις 14 Απριλίου.

 

4Τροχοί

 

 

http://img687.imageshack.us/img687/4593/avclub1t.jpg

 

http://img546.imageshack.us/img546/1410/avclub2.jpg

 

http://img175.imageshack.us/img175/7036/avclub3u.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/5259/avclub4.jpg

 

http://img179.imageshack.us/img179/9910/avclub5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Subaru Impreza WRX STi, επιστροφή με 305 άλογα!!

 

Η τελευταία γενιά του Subaru Impreza WRX STi είχε μία τεράστια διαφορά με τις προηγούμενες: ήταν hatchback αμάξωμα και όχι sedan όπως είχαμε

συνηθίσει τόσα χρόνια. Και πάνω που είχαμε συμβιβαστεί με αυτή την αλλαγή, έρχεται ο Ιαπωνικός κατασκευαστής και τα ανατρέπει όλα παρουσιάζοντας

την sedan έκδοση του Impreza WRX STi.

 

Παρόλο που δεν έγιναν αλλαγές στον κινητήρα συγκριτικά με την hatchback έκδοση, οι επιδόσεις θα είναι εκρηκτικές αφού 305 άλογα βρίσκονται πάντα

έκει για να επιλέξει ο οδηγός πότε θέλει να τα χρησιμοποιήσει. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε 5.2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα

250 χιλιόμετρα την ώρα. Οι μηχανικοί όμως της Subaru δούλεψαν για να βελτιώσουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου.

 

Νέα ελατήρια τοποθετήθηκαν ενώ οι υπάρχουσες αντιστρεπτικές μπάρες αντικαταστάθηκαν με νέες, παχύτερες. Αυτές οι αλλαγές θα περάσουν και στην

Hatchback έκδοση του αυτοκινήτου από το μοντέλο του 2011 και αργότερα. Πρακτικά, από το καλοκαίρι και μετά όλα τα STi θα εφοδιάζονται με την

αναβαθμισμένη ανάρτηση.

 

Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δεν αντικαταστάθηκε από κάποιο κιβώτιο ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη. Καλύτερα, κατά την γνώμη μου,

για να διατηρηθεί η συμμετοχικότητα του οδηγού σε υψηλά επίπεδα.

 

Αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι μπορεί να ρυθμίζεται το κεντρικό διαφορικό, 3 αυτόματες ρυθμίσεις και 6 για να κλειδώνει ο οδηγός το διαφορικό.

 

Η τιμή του αυτοκινήτου δεν έγινε γνωστή ακόμα αλλά δεν αναμένεται να έχει μεγάλες διαφορές από την υπάρχουσα έκδοση του WRX STi.

Όπως και να ‘χει, ο μύθος φαίνεται να ξαναζωντανεύει και η θρυλική φτερούγα του Impreza είναι ξανά πραγματικότητα..

 

Pestaola

 

 

http://img256.imageshack.us/img256/8597/avclub1.jpg

 

http://img260.imageshack.us/img260/4351/avclub2o.jpg

 

http://img251.imageshack.us/img251/9477/avclub3p.jpg

 

http://img442.imageshack.us/img442/5259/avclub4.jpg

 

http://img690.imageshack.us/img690/9910/avclub5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Χάλια το subaru για άλλη μια φορά...

Που είναι ο δυναμισμός των προηγούμενων γενιών??

Πιο άσχημο και από το hatchback! :(

Nokia 7650,7200,6234,n73,n78, Sony Ericsson Satio, Nokia N8, Lenovo A820, A806, Doogee F3 PRO, Ulefone Paris, Xiaomi Redmi 4x, Xiaomi Redmi Note 5 dual camera, Xiaomi Pocophone F1 :happy:
Link to comment
Share on other sites

Citroen DS3: Aπό 15.700 ευρώ

 

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ το άτιμο :love: :love:

 

http://img710.imageshack.us/img710/2755/avclubw.jpg

 

Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές πώλησης του νέου DS3 στη χώρα μας, οι οποίες ξεκινούν από τα 15.700 ευρώ.

 

Το νέο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Chic, So Chic, Sport Chic). To Citroen DS3 προσφέρεται με πλούσια γκάμα

εξωτερικών χρωμάτων αμαξώματος και οροφής, πολλαπλών επιλογών ζαντών, εσωτερικών διακοσμητικών και επενδύσεων παρέχοντας πολλαπλές

δυνατότητες προσωποποίησης. Πιο συγκεκριμένα, το DS3 επιτρέπει 38 επιλογές χρωματικών συνδυασμών (11 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος και

4 χρώματα οροφής), 8 επιλογές χρώματος εξωτερικού καθρέπτη, 4 διακοσμητικά αυτοκόλλητα οροφής τα οποία συνδυάζονται με πατάκια ανάλογης

θεματικής σχεδίασης, 8 ζάντες αλουμινίου και ελαφρού κράματος σε διαφορετικούς χρωματισμούς, 6 επιλογές χρωματιστών διακοσμητικών

τηλεχειριστηρίων κεντρικού κλειδώματος, 6 επιλογές εσωτερικών διακοσμητικών décor ταμπλό και διακοσμητικών λεβιέ ταχυτήτων.

Τέλος, πολλαπλές είναι οι επιλογές εσωτερικών επενδύσεων.

 

 

Οι τιμές πώλησης των εκδόσεων του νέου Citroen DS3 είναι οι εξής:

 

1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ

1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ

1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ

1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ

 

 

4Τροχοί

 

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

 

 

Alfa Romeo Giulietta: Από 20.400 ευρώ

 

 

http://img372.imageshack.us/img372/8597/avclub1.jpg

 

http://img59.imageshack.us/img59/9163/avclub2u.jpg

 

 

 

H άφιξη μιας νέας Alfa Romeo δε είναι κάτι που περνάει απαρατήρητο. Οι φίλοι και οι οπαδοί της ιταλικής εταιρείας είναι πολλοί και παθιασμένοι. Το πνεύμα του Alfisti ζει και περιμένει στιγμές όπως την άφιξη της νέα Giulietta, η οποία είναι το μοντέλο που αντικαθιστά την 147 ή για να ακριβολογούμε το μικρομεσαίο που βάζει την εταιρεία σε μια καίρια κατηγορία της αγοράς και αφορά κατά συνέπεια τους περισσότερους αγοραστές.

 

Τι φέρνει λοιπόν η νέα Giulietta; H απάντηση είναι «φέρνει πολλά». Πρώτα από όλα ένα νέο πάτωμα και όσα συνεπάγεται αυτό. Γκάμα κινητήρων που ξεκινάει από τα 120 άλογα, ποιότητα και αίσθηση όχι μόνο αναβαθμισμένη σε σχέση με την 147 αλλά και με απόλυτα κριτήρια υψηλού επιπέδου. Ταυτόχρονα φέρνει μπόλικη τεχνολογία και όλα αυτά μαζί σε ένα περιτύλιγμα που όπως κάθε δημιουργία του ιταλού κατασκευαστή είναι εντυπωσιακό και ελκυστικό.

 

Έτσι συμβαίνει και με την Giulietta. Έχει προσωπικότητα στιλ και άποψη. Ποιοτικά είναι ιδιαίτερα προσεγμένη στη λεπτομέρεια με καλά υλικά και συναρμολόγηση. Ως αίσθηση είναι το πιο μασίφ ιταλικό μικρομεσαίο που έχει παρουσιαστεί. Δεν είναι τυχαίο ότι σε σχέση με την 147 η ακαμψία του αμαξώματος είναι αυξημένη κατά 23%. Και αυτό χωρίς να ξεφύγει το βάρος τουλάχιστον σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώνει η Alfa Romeo η οποία υπολογίζει το βάρος της βασικής έκδοσης με τον T-Jet των 120 ίππων στα 1.280 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Υπάρχουν νέες αναρτήσεις, με την πίσω να κυριαρχεί αφού πλέον διαθέτει σύστημα πολλαπλών συνδέσμων.

 

Η γκάμα των κινητήρων, εκτός από τον 120αρη T-Jet, περιλαμβάνει τον 1.4 MultiAir των 170 ίππων, ενώ η έκδοση με το τετράφυλλο τριφύλλι φοράει τον 1.75 TBi ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 235 ίππους. Στην πίστα δοκιμών του Balocco και στους δρόμους γύρω από αυτή είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δυο μεγαλύτερες εκδόσεις των 170 και 235 ίππων. Το πρώτο σημείο που κάνει εντύπωση είναι η εξαιρετικά ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Ταυτόχρονα όμως η Giulietta είναι ευέλικτη και ακλόνητα σταθερή.

 

Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, οι αντιδράσεις του αμαξώματος απολύτως συγκεκριμένες, και γενικότερα το σύνολο αφήνει αίσθηση ακρίβειας από την στιγμή της εντολής του οδηγού ως την εκτέλεση. Φυσικά οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες αποτελούν εγγύηση για το ότι η Giulietta κινείται αρκετά γρήγορα ήδη από τη βασική έκδοση των 120 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και γίνεται καυτό χάτσμπακ στην κορυφαία έκδοση των 235 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.). Η αλήθεια είναι ότι θα περιμέναμε κάτι ελαφρώς πιο σκληροπυρηνικό στην περίπτωση της Quadrifoglio Verde και σίγουρα χρειάζονται καθίσματα με μεγαλύτερη πλευρική στήριξη. Το ίδιο συμβαίνει και σε ότι αφορά τους χώρους, όπου πίσω -δεδομένων των διαστάσεων- θα περιμέναμε επίσης κάτι περισσότερο. Ένας επιβάτης ύψους 1.80 δεν έχει στη διάθεσή του τυπική άνεση στο πίσω κάθισμα.

 

 

Η Giulietta θα φτάσει στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο.

 

 

Οι ενδεικτικές τιμές του αυτοκινήτου, όπως ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, έχουν ως εξής:

 

1.4 TB 120 PS Progression: 20.400 ευρώ

1.4 TB 120 PS Distinctive: 21.700 ευρώ

1.4 TB 170 PS Progression: 22.300 ευρώ

1.4 TB 170 PS Progression: 23.600 ευρώ

1.750 TBi 235 PS QV: 30.750 ευρώ

 

 

Bασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των βενζινοκίνητων εκδόσεων της νέας Giulietta:

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

Μήκος: 4.351 χλστ.

Πλάτος: 1.798 χλστ.

Ύψος: 1.465 χλστ.

Μεταξόνιο: 2.634 χλστ.

Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα

Βάρος: 1.355 κιλά

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

1.4 ΤΒ 120 Start & Stop

Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.

Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm

Σχέση συμπίεσης: 9.8:1

Ισχύς: 120 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.

Ροπή: 21 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.

Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανώτατη ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 9,5 δλ.

Μέση κατανάλωση: 6,4 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 149 γρ/χλμ.

Βάρος: 1.355 κιλά

 

1.4 ΤΒ 170 Start & Stop

Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.

Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm

Σχέση συμπίεσης: 9.8:1

Ισχύς: 170 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 23,4 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ.

Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανώτατη ταχύτητα: 218 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 7,8 δλ.

Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 134 γρ/χλμ.

Βάρος: 1.365 κιλά

 

1.75 ΤΒ 235

Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.

Διάμετρος x διαδρομή: 83 mm x 80.5 mm

Σχέση συμπίεσης: 9.25:1

Ισχύς: 235 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 30,5 χλγμ. στις 4.500 σ.α.λ.

Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανώτατη ταχύτητα: 242 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 6,8 δλ.

Μέση κατανάλωση: 7,6 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 177 γρ/χλμ.

Βάρος: 1.395 κιλά

 

4Τροχοί

Link to comment
Share on other sites

ομορφα ειναι και τα δυο. καλη τιμη το σιτροεν στην εκδοση με τα 156 αλογα.

το αλφα παντως μου αρεσει πιο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Η Giulietta ειναι πολυ ακριβη ή ειναι ιδεα μου;

 

Δε νομίζω. Με 21.700€ παίρνεις πολύ αυτοκίνητο. Από τιμές είναι κάπου μεταξύ Golf και A3 (πιο κοντά στο Golf)...

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτο το λεω και εγω, επειδη ειναι αναμεσα σε golf και a3 το θεωρω πολυ ακριβο.

 

 

Πόσο έπρεπε να έχει δηλαδή;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτο το λεω και εγω, επειδη ειναι αναμεσα σε golf και a3 το θεωρω πολυ ακριβο.

Μα ειναι καλυτερο απο Golf και λιγοτερο "πολυτελες" απο το Α3!

Αλλωστε ανεκαθεν και η 147 "επαιζε" στα συγκριτικα των περιοδικων στο γκρουπ των 116i και Α3, με τα Golf, Focus, Astra, C4 κλπ να παιζουν μια κατηγορια κατω... Το ιδιο θα συμβαινει και με τον αντικαταστατη της 147!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τι να λεμε τωρα... Η Alfa παντα ειχε υψηλες τιμες. Λογω σχεδιασμου και ποιοτητας.

Τι περιμενανε μερικοι? Να κοστιζει οσο τα Hyundai?

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτητα απο το αν θεωρειται αντιπαλος του Golf ή του Α3 ή της σειρας 1,πιστευω οτι η Ιουλιεττα πλασσαρεται στην ελληνικη αγορα με τιμια κοστολογηση.Ισως καποιοι εχουν στο μυαλο τους τις πολυ χαμηλες τιμες ξεστοκαρισματος των 147 1.6 και τους φαινεται μεγαλη η διαφορα.Η Ιουλιεττα ειναι νεο μοντελο,εξελιγμενο μηχανολογικα απο το μηδεν και ειναι φυσιολογικο να περιμενει αποσβεση ο κατασκευαστης.Σε αντιθεση π.χ. με το Golf VI(εξαιρετικο συνολο κι αυτο,εχουμε ενα στην οικογενεια και το λεω απο πρωτο χερι)που ειναι ενα Golf V,βελτιωμενο στα σημεια.

 

Τωρα ειδικοτερα επι των τιμων πιστευω οτι για οποιον δεν ενοχλειται απο τα παραπανω αλογα(:p) η εκδοση με τα 170 αλογα ειναι σαφως ανταγωνιστικοτερη απο αυτην με τα 120,με δεδομενη και την οικονομια καυσιμου,ελεω τεχνολογιας multiair.

 

Γενικα νομιζω οτι εχει ολες τις προδιαγραφες(εμφανιση,τιμη,τεχνολογια,επιδοσεις,κυρος) για να πετυχει τους στοχους των πωλησεων που εχουν τεθει απο τη μιλανεζικη φιρμα.Για να δουμε...

Edited by NTROPIC
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...