leonpap Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Έκανα και εγώ,χθες, αναφορά στην Q για χρέωση 1€ χωρίς να το έχω ενεργοποιήσει και μου είπαν ότι καταγράφηκε η αναφορά μου με αριθμό τάδε και θα το προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα. Εάν η απάντηση είναι αρνητική τότε όπως λες αναλυτικό λογαριασμό και καταγγελία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Έκανα και εγώ,χθες, αναφορά στην Q για χρέωση 1€ χωρίς να το έχω ενεργοποιήσει και μου είπαν ότι καταγράφηκε η αναφορά μου με αριθμό τάδε και θα το προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα. Εάν η απάντηση είναι αρνητική τότε όπως λες αναλυτικό λογαριασμό και καταγγελία Και σε σενα τα ιδια; :wacko: Και σε μενα "προχθες" με χρεωσαν με 1€ γιατι δηθεν ενεργοποησα το internet, κατι το οποιο φυσικα δεν ειχα κανει. Καταγραφηκε το παραπονο στην εξυπηρετηση πελατων και περιμενω. Μαλιστα τους το ειπα οτι διαβαζω για πολλα τετοια κρουσματα, ειδικα τον τελευταιο καιρο. Τι ειναι; Πιεση για την προωθηση του μηνιαιου πακετου; Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikepaltri Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Σε μένα χρέωσαν 1€ παρά κάτι για κλήση!!!!! όταν τους ρώτησα στο fb μου απάντησαν ότι δεν είχα ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες προς όλους και για αυτό χρεώθηκα για μία κλήση στις 24.7!!!! Τους έχω ζητήσει να μου πουν ποια κλήση είναι αυτή και αναμένω!!! Υπόψη ότι έχω ενεργοποιημένο κανονικά το πακέτο 80' προς όλους με 3€ και όλες μου οι κλήσεις είναι σε κινητά εντός Ελλάδας.... Παίζει πολύ μεγάλη κλεψιά μου φαίνεται γιατί πολύ απλά αρκετοί δεν το παίρνουν χαμπάρι!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koliri Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) Παιδιά μέσω της εφαρμογής ή μέσω του site αν βάλετε πίστωση 10 ευρώ στο λογαριασμό σας, σας δίνει δώρο 1 gb δεδομένα για 1 μήνα χώρις καμία χρέωση. Τα 10 ευρώ μένουν στην κάρτα δηλαδή. Δίνει επίσης και άπειρα λεπτά προς Q. Όταν και άμα τελειώσει το 1 giga αυτό που βολεύει είναι με 2 ευρώ να βάλεις τα 250+150 online bonus=400 mb για ένα μήνα. Πληρώνεις και με paypal και βολεύει απίστευτα. Παραθέτω και κάτι που μου συνέβη χθες. Χθες λοιπόν μιλούσα skype με data και μου ήρθε μήνυμα ότι τελείωσαν τα δωρεάν mb που είχα (ήξερα ότι μου είχαν μείνει λίγα αλλά σίγουρα όχι κάτω από 100- τσεκάρω συνέχεια υπόλοιπο μέσω της εφαρμογής). Σταματάω την κλήση και μπαίνω στην εφαρμογή της Q να ενεργοποιήσω πάλι ένα πακέτο δεδομένων μέσω paypal (2 ευρώ=400mb). Μπαίνω λοιπόν και μένω άφωνος. Από τα 7.5 ευρώ που είχα πιστώσει πριν καμιά 20αριά μέρες στο λογαριασμό μου είχαν απομείνει 3. Χρεωνόμουν όλη την ώρα της κλήσης μάλλον και η λυπητερή ήταν 4.5 ευρώ. Τους πήρα και ζήτησα εξηγήσεις γιατί δε γίνεται για μια κλήση 3 λεπτών να χρεώθηκα 45 mb (10 σεντς το mb χρεώνουν). Και μου παν να ζητήσω εγγράφως εξηγήσεις όπως και έκανα. Πιστεύετε θα βγάλω άκρη? Θεωρώ ότι με καταλήστεψαν . Edited August 9, 2014 by koliri Παράθεση koliri84.blogspot.com Cycling Routes and more Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Φιλε vasileios τα μηνυματα που ακολουθουν κατω απο το δικο σου δινουν την καλυτερη απαντηση για την αγαπημενη σου εταιρεια. Αλλα ξεχασα ειμαστε ολοι χαζοι. Λοιπον οσον αφορα την τελευαταια προταση σου εχω να πω τα εξης: 1ον οταν ρωτησα τον εκπροσωπο της εξυπηρετησης πελατων τι μπορω να κανω εφοσον ο ελεγχος της εταιρειας ηταν αρνητικος μου ειπε τιποτα. Δεν μπορω να μιλησω με τεχνικο, και δεν μπορω να δω με οποιονδηποτε τροπο ποτε εγινε χρηση δεδομενων και ποσο για να δω αν ειναι αιτιολογημενη η χρεωση. Επομενως αν σου "φταιει" καποιος, αυτος ειναι ο εκπροσωπος της αγαπημενης σου εταιρειας ο οποιος ειτε δεν ξερει την δουλεια του ειτε φοβαται μην ξεσκεπαστει. Σε καθε περιπτωση ειμαι υποχρεωμενος να κρινω την εταιρεια με βαση την επισημη εκπροσωπηση της και οχι με βαση τι μου λες εσυ και ο καθενας. ΚΑΜΙΑ δυνατοτητα λοιπον δεν μου δινει επισημα η εταιρεια, ουτε αναλυτικη κατασταση κλησεων ουτε τιποτα αλλο. Την μονη δυνατοτητα που εχω ειναι να αλλαξω εταιρεια καθως ο εκπροσωπος δεν σηκωνε και πολλα καθως μου ειπε οτι ειμαι προκατηλημενος γιατι δεν δεχομουνα να αποδεκτω οτι δεν εγινε χρηση δεδομενων επειδη καποια εφαρμογη του smartphone κατεβασε δεδομενα. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ SMARTPHONE TI ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ; Στο ερωτημα μου ομως γιατι η χρεωση δεν φαινοταν στο 1225 την μερα πουθ υποτιθεται εγινε η χρηση αλλα και η χρεωση δεν ελαβα καμια απαντηση. 2ον Εισαι σιγουρος οτι η αναλυτικη κατασταση κλησεων που μας λες αναφερει και κινησεις δεδομενων, ποτε αυτες εγιναν και τι ογκο αφορουσαν η μονο κλησεις; 3ον Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω σε οποιοδηποτε καταστημα (εφοσον δεν εχω και στην περιοχη μου) και να χασω χρονο και χρημα για κατι το οποιο ειναι προφανες και δεν ευθυνομαι εγω (και ειμαι 100% σιγουρος για αυτο). Kαι να βρω την ακρη αυτο το μηνα τον επομενο που θα γινει αυτο θα ξανακανω την ιδια διαδικασια καθοσον γινεται συστηματικα αυτο πανω απο εξι,επτα μηνες; Αυτη την δουλεια θα κανουμε δηλαδη θα χαλαμε για 1 ευρω κλεψιας ενα πενταευρω για βενζινη. Μαλλον εσυ λοιπον απο την ανεση του καναπε σου η οπου αλλου καθεσαι προτιμας να μας δινεις οδηγιες για αναλυτικη κατασταση κλησεων κτλ (που μαλλον ειναι και αχρηστα) για να μην θιξουμε την αλητεια της wind. Εισαι σαν και εμενα που προτιμαω να γραφω σεντονια:lol: Για αυτο εγραψα και εδω για να μαθουν ολοι για την απατεωνια που γινεται και αλλοι να προφυλαχτουν, αλλοι να με τεκμηριωσουν. Φαινεται τοι δεν ειμαι και τοσο "μονος και βλακας τελικα" οπως με θελει η wind. Επισης μετα απο τοσος μερες καμια απαντηση η q στο facebook που διατηρει. Τα νηματα που γραφω λεγονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ για την qcard, και αναφορες προβληματων, καλυψη κτλ Δεν ειναι εξυμνηστε την wind, η γραψτε μας τις θετικες σας εντυπωσεις απο το δικτυο της wind/q. Η αληθεια θα γραφεται. Απο οτι βλεπω το τελευταιο καιρο κοιτανε να ρεφαρουν στην wind και οποιον παρει η μπαλα. ΤΕΛΟΣ και δεν προκειται να ξαναασχοληθω. Περιμενω να τελειωσει το πακετο μου στο τελος του μηνα και κανω φορητοτητα. Απο τα μηνυματα που ακολουθησαν απο το δικο και απο τα οσα ισως ακολουθησουν φαινεται ποσο αδικο ειχα. Να πω στους φιλους οτι μαλλον θα τους το πιστωσουν το 1 ευρω αλλα στην επομενη η μεθεπομενη φορα δεν θα το κανουν. Α, και γραφω σεντονια για να τεκμηριωσω απολυτως και λεπτομερεστατα το τι συνεβει. Νομιζω οτι το καταφερα. Δεν θα καταργησουμε την κοινη λογικη και την επιχειρηματολογια επειδη καποιους τους βολευει. Δεν ειδα ομως κανενα σχολιο για αυτον που μετα το μηνυμα μου αναφερει - απανταει ποσο ευχαριστημενος ειναι απο τις χρεωσεις της wind και ποσο ευχαριστημενος με τις ταχυτητες στο νεο δικτυο οπου ΕΧΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΒΟΝΤΑΦΟΝhttp://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=164504&page=296. Τωρα τι σχεση εχει αυτη η απαντηση στο προβλημα που αναφερω το αφηνω στην κριση του κοινου. (Η ΔΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ). Κατα τα αλλα παρεξηγιουνται καποιοι και εδω αλλα και στα αντιστοιχα της βονταφον και κοσμοτε, οταν τους αποκαλουν εργαζομενους καποιας εταιρειας. Edited August 9, 2014 by ohristou Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Το μεσημερι ενεργοποιησα πακετο internet ενω ειχα μονο 0.01mb. Ποσο τυχερος? Παντως τετοια θεματα με εξτρα χρεωσεις κλπ προσωπικα δεν εχω. Και ελπιζω να μην αποκτησω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tripolis Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Πάντως τόσα περιστατικά με ανεξήγητες χρεώσεις στις ίδιες περιπτώσεις δεν είναι τυχαία. Μάλιστα ανησυχώ μήπως έχω τα ίδια θέματα σε λίγες μέρες που λήγει το πακέτο των 500μβ από ανανέωση...:worry: Χώρια ότι μου είναι άχρηστο λόγω έλλειψης 3G στην περιοχή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) @ λυπάμαι πολύ για τα όσα έγραψες. Θεωρείς ότι εγώ γράφω σεντόνια αντί να δρώ. Όμως το δικό σου πρόβλημα μόνο εσύ μπορείς να το λύσεις. Δυστυχώς εσύ δεν θέλεις να κάψεις βενζίνη για να πας σε ένα κατάστημα και κατά ένα μυστήριο τρόπο θεωρείς ότι πρέπει εγώ να πάω να σου λύσω το πρόβλημα. Λυπάμαι αλλά εγώ πράγματι μόνο να γράφω από τον καναπέ μου μπορώ όσο τουλάχιστον αφορά το πρόβλημα σου . Τέλος δεν χρειαζόταν να γράψεις ολόκληρο σεντόνι για να επιβεβαιώσεις τα γραφόμενα μου . Είπα ότι ενώ σε συμβούλεψα να πας σε ένα κατάστημα εσύ δεν πας και απάντησες ότι δεν θα πας . Ωραία προς τι λοιπόν το σεντόνι ; Ελπίζω ότι δεν θα απαντήσεις με ένα ακόμα σεντόνι. Επιπλέον μετά το ύφος σου δεν πρόκειται να σου απαντήσω ξανά. Edited August 9, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Kαταρχας φαινεται ποιος αλλαξε πρωτος το υφος του και εγω ακολουθησα. 1ον Θεωρεις κατακριτεο οτι ο εκπροσωπος της wind μου ανεφερε πως δεν εχω καμια δυνατοτητα ακομα και αυτη που αναφερεις εσυ δηλ. την αναλυτικη κατασταση κλησεων; Θελω μια ξεκαθαρη απαντηση σε παρακαλω. 2ον Σου ειπα πουθενα να τρεξεις εσυ για το προβλημα μου; 3ον Σε ρωτησα αν εισαι σιγουρος οτι η αναλυτικη κατασταση κλησεων που προτεινεις περιλαμβανει και κινησεις δεδομενων και ποτε και ποσα ηταν αυτα; Το προβλημα μου αφορα δεδομενα και οχι κλησεις. Δεν μου απαντησες ουτε σε αυτο. Και φυσικα τα οσο εγραψα για το πενταευρω ισχυουν. Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω για ενα προβλημα που η ιδια η εταιρεια δημιουργει, αρνειται να το ελεγξει και επισημα δεν μου δινει καμια φυνατοτητα ελεγχου του. Και σε ενα θεμα επαναλαμβανομενο συστηματικα. Αληθεια πως θα λυθει το προβλημα μου ζητωντας την αναλυτικη κλησεων που προτεινεις; Η μηπως θελεις επισημα χαρτια για το αν τα λεγομενα μου ειναι αληθη; Να κατσω να τρεχω δηλαδη για να αποδειξω το αυτονοητο η μηπως δεν εχω το δικαιωμα να αναφερω το προβλημα χωρις να εχω στα χερια μου αναλυτικη κατασταση κλησεων η οποια δεν αφορα και δεδομενα αλλα τελος παντων; Μεγαλυτερη αποδειξη για μενα ειναι και αλλα ατομα που συχνα πυκνα αναφερουν την κομπινα ακομα και μετα απο μενα. Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον το πρωτο μου μηνυμα. Γιατι αν εχουν το ιδιο θεμα αλλα 100000 ατομα και το γραψουν ισως κατι να αλλαξει. Εκτος και αν μας απαγορευεται απο καπου αυτο το δικαιωμα. Και ποιος μου λεει σε τελικη αναλυση οτι και να παρω ενα ψευτοχαρτο απο την wind που θα λεει οτι εκανα χρηση δεδομενων ειναι πραγματικα ετσι. Ξερω τι εγινε και το αναφερω αναλυτικα. Δικαιωμα σου φυσικα να μην μου απαντησης αλλα το ποιος πρωτος οξυνε τα πνευματα φαινεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Kαταρχας φαινεται ποιος αλλαξε πρωτος το υφος του και εγω ακολουθησα. 1ον Θεωρεις κατακριτεο οτι ο εκπροσωπος της wind μου ανεφερε πως δεν εχω καμια δυνατοτητα ακομα και αυτη που αναφερεις εσυ δηλ. την αναλυτικη κατασταση κλησεων; Θελω μια ξεκαθαρη απαντηση σε παρακαλω. 2ον Σου ειπα πουθενα να τρεξεις εσυ για το προβλημα μου; 3ον Σε ρωτησα αν εισαι σιγουρος οτι η αναλυτικη κατασταση κλησεων που προτεινεις περιλαμβανει και κινησεις δεδομενων και ποτε και ποσα ηταν αυτα; Το προβλημα μου αφορα δεδομενα και οχι κλησεις. Δεν μου απαντησες ουτε σε αυτο. Και φυσικα τα οσο εγραψα για το πενταευρω ισχυουν. Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω για ενα προβλημα που η ιδια η εταιρεια δημιουργει, αρνειται να το ελεγξει και επισημα δεν μου δινει καμια φυνατοτητα ελεγχου του. Και σε ενα θεμα επαναλαμβανομενο συστηματικα. Αληθεια πως θα λυθει το προβλημα μου ζητωντας την αναλυτικη κλησεων που προτεινεις; Η μηπως θελεις επισημα χαρτια για το αν τα λεγομενα μου ειναι αληθη; Να κατσω να τρεχω δηλαδη για να αποδειξω το αυτονοητο η μηπως δεν εχω το δικαιωμα να αναφερω το προβλημα χωρις να εχω στα χερια μου αναλυτικη κατασταση κλησεων η οποια δεν αφορα και δεδομενα αλλα τελος παντων; Μεγαλυτερη αποδειξη για μενα ειναι και αλλα ατομα που συχνα πυκνα αναφερουν την κομπινα ακομα και μετα απο μενα. Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον το πρωτο μου μηνυμα. Γιατι αν εχουν το ιδιο θεμα αλλα 100000 ατομα και το γραψουν ισως κατι να αλλαξει. Εκτος και αν μας απαγορευεται απο καπου αυτο το δικαιωμα. Και ποιος μου λεει σε τελικη αναλυση οτι και να παρω ενα ψευτοχαρτο απο την wind που θα λεει οτι εκανα χρηση δεδομενων ειναι πραγματικα ετσι. Ξερω τι εγινε και το αναφερω αναλυτικα. Δικαιωμα σου φυσικα να μην μου απαντησης αλλα το ποιος πρωτος οξυνε τα πνευματα φαινεται. Φίλε μου μάλλον φταίει η νοοτροπία σου που σε κάνει να αντιδράς έτσι. Και φυσικά θα πας στο κατάστημα και θα τους τα χώσεις. Και φυσικά θα ζητήσεις να δεις σε ένα οποιοδήποτε κ*λ*χαρτο τι στο διάβολο σε χρεώσανε. Και φυσικά θα πάρεις έγγραφη την δικαιολογία χρέωσης. Και φυσικά θα τους τρίψεις στη μούρη το κινητό που δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα τους ζητήσεις να δουν τις κινήσεις δεδομένων προηγούμενων μηνών, μιας και το κινητό σου δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα προχωρήσεις σε καταγγελία στη ΕΕΤΤ εάν σου λένε αρλούμπες. Αλλά αντ' αυτού κάτσε και περίμενε να σου ζητήσουν και συγγνώμη από τον καναπέ. Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά. Εάν το κάνεις γιατί θεωρείς ότι είναι αμελητέα ποσότητα η χρέωση του ενός ευρώ τότε καλά κάνεις αλλά εάν δεν θέλεις να σε πιάσουν κορόιδο θα αντιδράσεις με τα νόμιμα εργαλεία που υπάρχουν. Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου αλλά όσο δίκαιο και να έχεις για εμένα είσαι λάθος. Το ίδιο έπαθα και εγώ στο δεύτερο νούμερο στην Q, αλλά ζήτησα διερεύνηση της χρέωσης και ανάλογα με την απάντησή τους θα δράσω. Δεν θα σταματήσω στην καταγγελία αλλά με δικηγόρο στην πόρτα τους θα εμφανιστώ και ας μένω μακριά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Φίλε μου μάλλον φταίει η νοοτροπία σου που σε κάνει να αντιδράς έτσι. Και φυσικά θα πας στο κατάστημα και θα τους τα χώσεις. Και φυσικά θα ζητήσεις να δεις σε ένα οποιοδήποτε κ*λ*χαρτο τι στο διάβολο σε χρεώσανε. Και φυσικά θα πάρεις έγγραφη την δικαιολογία χρέωσης. Και φυσικά θα τους τρίψεις στη μούρη το κινητό που δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα τους ζητήσεις να δουν τις κινήσεις δεδομένων προηγούμενων μηνών, μιας και το κινητό σου δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα προχωρήσεις σε καταγγελία στη ΕΕΤΤ εάν σου λένε αρλούμπες. Αλλά αντ' αυτού κάτσε και περίμενε να σου ζητήσουν και συγγνώμη από τον καναπέ. Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά. Εάν το κάνεις γιατί θεωρείς ότι είναι αμελητέα ποσότητα η χρέωση του ενός ευρώ τότε καλά κάνεις αλλά εάν δεν θέλεις να σε πιάσουν κορόιδο θα αντιδράσεις με τα νόμιμα εργαλεία που υπάρχουν. Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου αλλά όσο δίκαιο και να έχεις για εμένα είσαι λάθος. Το ίδιο έπαθα και εγώ στο δεύτερο νούμερο στην Q, αλλά ζήτησα διερεύνηση της χρέωσης και ανάλογα με την απάντησή τους θα δράσω. Δεν θα σταματήσω στην καταγγελία αλλά με δικηγόρο στην πόρτα τους θα εμφανιστώ και ας μένω μακριά. +1. Αυτό. Όταν έχεις δίκιο, έχεις δικαίωμα να τους κάνεις ό,τι θέλεις και όσο μπορείς περισσότερα. Κάτι αντιδράσεις σαν του ochristou ελπίζουν να συναντήσουν και είμαι σίγουρος ότι θα συναντούν, για να συνεχίζουν τις χρεώσεις. Αυτό πάει για όλους τους παρόχους και όχι μόνο. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamvakoulas Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Ρε παιδια κοιταμετο δεντρο και χανουμε το δασος. Μπορει οντως να ειναι bug της q αυτο ομως καθεστε μαι γραφεται σεντονια για χρεση ενος 1 ευρω ( που στην τελικη μπορει να πιστωθει υστερα απο αιτημα-διερευνηση) οταν μπορειτε και εχετε αυτες τις απιστευτα χαμηλες χρεωσεις πακετων σε ολα, οταν απο συνδεση καποιοι εδιναν 40+ το μηνα και τωρα κανουν τα ιδια με κατω απο 10/μηνα και καθεστε και ψυριζετε την μαιμου. Αν τελικα ειναι προβλημα αυτο της q - ναι μεν μ@λ@κια της- ομως πολυ απλα μην αφηνετε τα data να ψτασουν στο 0 , ανανεωστε τα πιο πισω δεν χρειαζετε να γινει η ανανεωση τελευταια μερα και ωρα. Μιλαμε για κοστη αμελητεα που ουτε καν αξιζει να αναφερομαστε. Σε οποιον δεν του κανει ( και βαζω και μενα μεσα) ας αλλαξει παροχο να θυμιθει τι γδαρσιμο και σφαξιμο με βαμβακι πεφτει. Εγω προσωπικα απο 30 με συνδεση εχω πεσει στα περιπου 7/μηνα με παρομοια για να μην πω καλυτερα πακετα και δεν εχω σκοπο να αλλαξω παροχο. Κι ας μην ειναι ολα τελεια -που μεχρι στιγμης ειναι δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα 3 μηνες τωρα ουτε καλυψης ουτε 3g ουτε εξτρα χρεωσης- αλλα και μια στραβη να γινει πχ να χρεωθω κι ενα ευρω πανω ή να μην πιανει 3g καπου απομακρυσμενα, Ε δε χαθηκε κι κοσμος. Αυτα που κερδισεις ειναι πολλαπλασια απο τα οποια μειονεκτηματα οπως τα παραπανω μπορει να υπαρξουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 Ρε παιδια κοιταμετο δεντρο και χανουμε το δασος. Μπορει οντως να ειναι bug της q αυτο ομως καθεστε μαι γραφεται σεντονια για χρεση ενος 1 ευρω ( που στην τελικη μπορει να πιστωθει υστερα απο αιτημα-διερευνηση) οταν μπορειτε και εχετε αυτες τις απιστευτα χαμηλες χρεωσεις πακετων σε ολα, οταν απο συνδεση καποιοι εδιναν 40+ το μηνα και τωρα κανουν τα ιδια με κατω απο 10/μηνα και καθεστε και ψυριζετε την μαιμου. Αν τελικα ειναι προβλημα αυτο της q - ναι μεν μ@λ@κια της- ομως πολυ απλα μην αφηνετε τα data να ψτασουν στο 0 , ανανεωστε τα πιο πισω δεν χρειαζετε να γινει η ανανεωση τελευταια μερα και ωρα. Μιλαμε για κοστη αμελητεα που ουτε καν αξιζει να αναφερομαστε. Σε οποιον δεν του κανει ( και βαζω και μενα μεσα) ας αλλαξει παροχο να θυμιθει τι γδαρσιμο και σφαξιμο με βαμβακι πεφτει. Εγω προσωπικα απο 30 με συνδεση εχω πεσει στα περιπου 7/μηνα με παρομοια για να μην πω καλυτερα πακετα και δεν εχω σκοπο να αλλαξω παροχο. Κι ας μην ειναι ολα τελεια -που μεχρι στιγμης ειναι δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα 3 μηνες τωρα ουτε καλυψης ουτε 3g ουτε εξτρα χρεωσης- αλλα και μια στραβη να γινει πχ να χρεωθω κι ενα ευρω πανω ή να μην πιανει 3g καπου απομακρυσμενα, Ε δε χαθηκε κι κοσμος. Αυτα που κερδισεις ειναι πολλαπλασια απο τα οποια μειονεκτηματα οπως τα παραπανω μπορει να υπαρξουν. Δεν ειναι δυνατον να μιλας σοβαρα! :blink: Επειδη ειναι η πιο οικονομικη εταιρια λες ενταξει βρε αδερφε δεν πειραζει και αν σου τρωει καποια ευρω καθε τοσο χωρις λογο και αιτια. :X Με κατι τετοιους πελατες θα βρισκουν και θα τα κανουν, και αυτα και στο μελλον και χειροτερα. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koliri Δημ. August 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2014 (edited) Ρε παιδια κοιταμετο δεντρο και χανουμε το δασος. Μπορει οντως να ειναι bug της q αυτο ομως καθεστε μαι γραφεται σεντονια για χρεση ενος 1 ευρω ( που στην τελικη μπορει να πιστωθει υστερα απο αιτημα-διερευνηση) οταν μπορειτε και εχετε αυτες τις απιστευτα χαμηλες χρεωσεις πακετων σε ολα, οταν απο συνδεση καποιοι εδιναν 40+ το μηνα και τωρα κανουν τα ιδια με κατω απο 10/μηνα και καθεστε και ψυριζετε την μαιμου. Αν τελικα ειναι προβλημα αυτο της q - ναι μεν μ@λ@κια της- ομως πολυ απλα μην αφηνετε τα data να ψτασουν στο 0 , ανανεωστε τα πιο πισω δεν χρειαζετε να γινει η ανανεωση τελευταια μερα και ωρα. Μιλαμε για κοστη αμελητεα που ουτε καν αξιζει να αναφερομαστε. Σε οποιον δεν του κανει ( και βαζω και μενα μεσα) ας αλλαξει παροχο να θυμιθει τι γδαρσιμο και σφαξιμο με βαμβακι πεφτει. Εγω προσωπικα απο 30 με συνδεση εχω πεσει στα περιπου 7/μηνα με παρομοια για να μην πω καλυτερα πακετα και δεν εχω σκοπο να αλλαξω παροχο. Κι ας μην ειναι ολα τελεια -που μεχρι στιγμης ειναι δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα 3 μηνες τωρα ουτε καλυψης ουτε 3g ουτε εξτρα χρεωσης- αλλα και μια στραβη να γινει πχ να χρεωθω κι ενα ευρω πανω ή να μην πιανει 3g καπου απομακρυσμενα, Ε δε χαθηκε κι κοσμος. Αυτα που κερδισεις ειναι πολλαπλασια απο τα οποια μειονεκτηματα οπως τα παραπανω μπορει να υπαρξουν. Άλλο πράγμα να εκτιμάς την πρόοδο στα δίκτυα και την μείωση των τιμών και άλλο πράγμα να αναγνωρίζεις ότι είσαι θύμα, ότι σε θεωρούν θύμα και ότι γουστάρεις να είσαι θύμα. Η προσέγγιση σου είναι αφελής πραγματικά. Οι τιμές πέφτουν παντού λόγω γενικής μείωσης του κόστους επικοινωνίας και λόγω της νομοθεσίας των κρατών πανευρωπαικά που ασκούν έλεγχο επί των τιμών και όχι από την καλοπροαιρεσία των εταιρείών. Είναι θέμα αρχής και όχι θέμα κάποιων ευρώ. Και ακόμα και αν δεχτούμε ότι αυτά τα λίγα ευρώ είναι μιζέρια και γκρίνια εκ μέρους μας ας κάνουν τον κόπο αυτοί οι large να τα επιστρέψουν με απλές και συνοπτικές διαδικασίες. Δεν το κάνουν όμως. Γιατί άραγε? Να είμαστε large και υπεράνω με αυτούς που έχουν ανάγκη και χρειάζονται βοήθεια και όχι να να κατηγορούμε τα θύματα που φωνάζουν δυνατά να χαμηλώσουν τις φωνές τους επειδή έχουν ακόμα το δικαίωμα να φωνάζουν και να αντιδρούν. Το αίτημα για δικαιοσύνη (ασχέτως μεγέθους) είναι κατάκτηση και υποχρέωση και όχι ασέβεια ή θράσος. Edited August 10, 2014 by koliri Παράθεση koliri84.blogspot.com Cycling Routes and more Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
azuli Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 και για να αλλαξουμε λιγο θεμα:Για αλλη μια χρονια διακοπες χωρις 3g,ευχαριστουμε wind!Μιλαω για χαλκιδικη.Σημα με το ζορι 2g.Tο 3g απλα δε υπαρχει. Και στον δρομο απο αθηνα θεσσαλονικη με τρενο το μεγαλυτερο μερος της διαδρομης δεν εχει καν 2g.Χαλια.Ουτε στα ορεινα του Καζακσταν τετοια χαλια.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamvakoulas Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Δεν ειναι δυνατον να μιλας σοβαρα! :blink: Επειδη ειναι η πιο οικονομικη εταιρια λες ενταξει βρε αδερφε δεν πειραζει και αν σου τρωει καποια ευρω καθε τοσο χωρις λογο και αιτια. :X Με κατι τετοιους πελατες θα βρισκουν και θα τα κανουν, και αυτα και στο μελλον και χειροτερα. Σοβαροτατα μιλαω φιλε μου, επισης προσωπικα δεν μου εχει φαει τιποτα.Και δεν εειπα επισης πως ουτε τρωει ευρω, αλλα ουτε πως δεν πειραζει αν το κανει. Τωρα αν εσυ ( δε μιλαω προσωπικα ) περιμενεις να ανανεωσεις το τελευταιο δευτερολεπτο που ληγει το πακετο ή αν περιμενεις τα data να φτασουν στο 1mb τοτε παιζεις με τη φωτια και μπορει να χρεωθεις. Αυτα εχουν τα καρτοκινητα τι να κανουμε. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Να είμαστε large και υπεράνω με αυτούς που έχουν ανάγκη και χρειάζονται βοήθεια και όχι να να κατηγορούμε τα θύματα που φωνάζουν δυνατά να χαμηλώσουν τις φωνές τους επειδή έχουν ακόμα το δικαίωμα να φωνάζουν και να αντιδρούν. Το αίτημα για δικαιοσύνη (ασχέτως μεγέθους) είναι κατάκτηση και υποχρέωση και όχι ασέβεια ή θράσος. Φιλε μου εδω δεν κανουμε διαγωνισμο εκθεσης ιδεων, επιμενω κοιταζουμε το δεντρο και χανουμε το δασος. Δες το παραπανω post:);) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Σοβαροτατα μιλαω φιλε μου, επισης προσωπικα δεν μου εχει φαει τιποτα.Και δεν εειπα επισης πως ουτε τρωει ευρω, αλλα ουτε πως δεν πειραζει αν το κανει. Τωρα αν εσυ ( δε μιλαω προσωπικα ) περιμενεις να ανανεωσεις το τελευταιο δευτερολεπτο που ληγει το πακετο ή αν περιμενεις τα data να φτασουν στο 1mb τοτε παιζεις με τη φωτια και μπορει να χρεωθεις. Αυτα εχουν τα καρτοκινητα τι να κανουμε. Εγω που την μια κάρτα την έχω σε κινητό που δεν έχει Internet και την άλλη στην μάνα μου που δεν ξέρει καν τι είναι διαδίκτυο γιατί να της τρώει 1€ ή θα έπρεπε να της αγοράζω πρόγραμμα για mb χωρίς να τα χρησιμοποιεί; Μην τα βλέπεις μόνο από την δική σου θέση, κοίτα και λίγο παραπέρα, δεν έχουν όλοι smartphone ή δεν χρησιμοποιούν την Q για το Internet. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koliri Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Φιλε μου εδω δεν κανουμε διαγωνισμο εκθεσης ιδεων, επιμενω κοιταζουμε το δεντρο και χανουμε το δασος. Δες το παραπανω post:);) Μην μας λες τι θα κάνουμε εδώ :X. Ότι θέλουμε θα κάνουμε ;) Από το να πετάμε τσιτάτες ατάκες καλύτερα διαγωνισμό ιδεών μπας και ξυπνήσουμε :) Παράθεση koliri84.blogspot.com Cycling Routes and more Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Φίλε μου μάλλον φταίει η νοοτροπία σου που σε κάνει να αντιδράς έτσι. Και φυσικά θα πας στο κατάστημα και θα τους τα χώσεις. Και φυσικά θα ζητήσεις να δεις σε ένα οποιοδήποτε κ*λ*χαρτο τι στο διάβολο σε χρεώσανε. Και φυσικά θα πάρεις έγγραφη την δικαιολογία χρέωσης. Και φυσικά θα τους τρίψεις στη μούρη το κινητό που δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα τους ζητήσεις να δουν τις κινήσεις δεδομένων προηγούμενων μηνών, μιας και το κινητό σου δεν έχει καν Internet. Και φυσικά θα προχωρήσεις σε καταγγελία στη ΕΕΤΤ εάν σου λένε αρλούμπες. Αλλά αντ' αυτού κάτσε και περίμενε να σου ζητήσουν και συγγνώμη από τον καναπέ. Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά. Εάν το κάνεις γιατί θεωρείς ότι είναι αμελητέα ποσότητα η χρέωση του ενός ευρώ τότε καλά κάνεις αλλά εάν δεν θέλεις να σε πιάσουν κορόιδο θα αντιδράσεις με τα νόμιμα εργαλεία που υπάρχουν. Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου αλλά όσο δίκαιο και να έχεις για εμένα είσαι λάθος. Το ίδιο έπαθα και εγώ στο δεύτερο νούμερο στην Q, αλλά ζήτησα διερεύνηση της χρέωσης και ανάλογα με την απάντησή τους θα δράσω. Δεν θα σταματήσω στην καταγγελία αλλά με δικηγόρο στην πόρτα τους θα εμφανιστώ και ας μένω μακριά. +1. Αυτό. Όταν έχεις δίκιο, έχεις δικαίωμα να τους κάνεις ό,τι θέλεις και όσο μπορείς περισσότερα. Κάτι αντιδράσεις σαν του ochristou ελπίζουν να συναντήσουν και είμαι σίγουρος ότι θα συναντούν, για να συνεχίζουν τις χρεώσεις. Αυτό πάει για όλους τους παρόχους και όχι μόνο. Ρε παιδια κοιταμετο δεντρο και χανουμε το δασος. Μπορει οντως να ειναι bug της q αυτο ομως καθεστε μαι γραφεται σεντονια για χρεση ενος 1 ευρω ( που στην τελικη μπορει να πιστωθει υστερα απο αιτημα-διερευνηση) οταν μπορειτε και εχετε αυτες τις απιστευτα χαμηλες χρεωσεις πακετων σε ολα, οταν απο συνδεση καποιοι εδιναν 40+ το μηνα και τωρα κανουν τα ιδια με κατω απο 10/μηνα και καθεστε και ψυριζετε την μαιμου. Αν τελικα ειναι προβλημα αυτο της q - ναι μεν μ@λ@κια της- ομως πολυ απλα μην αφηνετε τα data να ψτασουν στο 0 , ανανεωστε τα πιο πισω δεν χρειαζετε να γινει η ανανεωση τελευταια μερα και ωρα. Μιλαμε για κοστη αμελητεα που ουτε καν αξιζει να αναφερομαστε. Σε οποιον δεν του κανει ( και βαζω και μενα μεσα) ας αλλαξει παροχο να θυμιθει τι γδαρσιμο και σφαξιμο με βαμβακι πεφτει. Εγω προσωπικα απο 30 με συνδεση εχω πεσει στα περιπου 7/μηνα με παρομοια για να μην πω καλυτερα πακετα και δεν εχω σκοπο να αλλαξω παροχο. Κι ας μην ειναι ολα τελεια -που μεχρι στιγμης ειναι δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα 3 μηνες τωρα ουτε καλυψης ουτε 3g ουτε εξτρα χρεωσης- αλλα και μια στραβη να γινει πχ να χρεωθω κι ενα ευρω πανω ή να μην πιανει 3g καπου απομακρυσμενα, Ε δε χαθηκε κι κοσμος. Αυτα που κερδισεις ειναι πολλαπλασια απο τα οποια μειονεκτηματα οπως τα παραπανω μπορει να υπαρξουν. Θα πας σε ένα κατάστημα WIND και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων στην συνέχεια θα μας ενημερώσεις . Σε ευχαριστούμε προκαταβολικά. Την ίδια συμβουλή έδωσα και στον ohristou αλλά αυτός προτιμά να γράφει σεντόνια. Είναι πιο εύκολο ίσως να καταγγέλεις παρά να τεκμηριώνεις. Οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος Πάντως η εξυπηρέτηση της Q είναι @@... - απάντησαν εντελώς άσχετα πράγματα για το ότι στα iphone δεν έχουμε 160 χαρακτήρες στα μηνύματα αλλά 70 (είπαν ότι οι χαρακτήρες στο δίκτυο της wind στο οποιο εντάσσεται και η q είναι 160 πεζά και 70 κεφαλαία!!!!!!!!!!!.... μας περνάνε για ηλίθιους μάλλον), - ξαφνικά αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο της κάρτας 1 ευρώ παρά κάτι χωρίς να έχω κάνει κάποια ενέργεια παρά μόνο κλήσεις όπου και έχω ενεργοποιημένο το πακέτο... τους έχω ρωτήσει από τις 29/7 γιατί έγινε αυτο και ακόμα περιμένω απάντηση - και φυσικά είναι εντελώς αγένεια να σου μιλάνε στον ενικό... δύο φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους και μιλάνε λες και είμαστε φιλαράκια Εδω και αρκετους μηνες κλεινω τα δεδομενα στη συσκευη android πριν τελειωσει ο μηνας και παρ ολα αυτα την επομενη μερα με χρεωνει με ενα ευρω για χρηση dayli mobile internet.Τους περνω τηλεφωνο Στην Q για παραπονα και δεν ξερουν τιποτα λενε οτι φτεω εγω . Αυτο συμβαινει και σε αλλους φιλους που εχουν Q και κανουν χρηση internet Τι να κανω! ξερει καποιος να μου απαντηση Το ίδιο και στο δεύτερο νούμερο που έχω, με το που τελείωσε τα δωρεάν mb, χωρίς να τα έχω χρησιµοποιήσει, ήρθε μήνυμα για χρέωση 1€.:mad::mad: Μίλησα με το 1222, καταγράφηκε το αίτημα και θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Ίδωμεν!:X Εαν δεν γίνει τίποτα καταγγελία στο ΕΕΤΤ και στα κομμάτια να πάνε, όσο και να συμφέρει η Q. Και σε σενα τα ιδια; :wacko: Και σε μενα "προχθες" με χρεωσαν με 1€ γιατι δηθεν ενεργοποησα το internet, κατι το οποιο φυσικα δεν ειχα κανει. Καταγραφηκε το παραπονο στην εξυπηρετηση πελατων και περιμενω. Μαλιστα τους το ειπα οτι διαβαζω για πολλα τετοια κρουσματα, ειδικα τον τελευταιο καιρο. Τι ειναι; Πιεση για την προωθηση του μηνιαιου πακετου; Σε μένα χρέωσαν 1€ παρά κάτι για κλήση!!!!! όταν τους ρώτησα στο fb μου απάντησαν ότι δεν είχα ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες προς όλους και για αυτό χρεώθηκα για μία κλήση στις 24.7!!!! Τους έχω ζητήσει να μου πουν ποια κλήση είναι αυτή και αναμένω!!! Υπόψη ότι έχω ενεργοποιημένο κανονικά το πακέτο 80' προς όλους με 3€ και όλες μου οι κλήσεις είναι σε κινητά εντός Ελλάδας.... Παίζει πολύ μεγάλη κλεψιά μου φαίνεται γιατί πολύ απλά αρκετοί δεν το παίρνουν χαμπάρι!!!! Λοιπόν φιλοι μου το "προβλημα" ειναι αδιαμφισβητητο. Το πως θα αντιμετωπισω το θεμα απο εδω και περα ειναι καθαρα δικο μου θεμα. Το να δημοσιευω το προβλημα μου ομως σε ενα τοπικ "αναφορες προβληματων καλυψη" ειναι αναντιρρητο δικαιωμα μου. Χαιρομαι που ο φιλος leonp αν δεν ιακνοποιηθει το αιτημα του θα παει με δικηγορο στην εταιρεια για την χρεωση του 1 ευρω. Θελω ομως να μου πει αν γινεται αυτο καθε μηνα θα πηγαινει καθε μηνα μια βολτα με τον δικηγορο εξω απο την εταιρεια. Δυστυχως για εμενα δεν υπαρχει η δυνατοτητα απασχολησης δικηγορου για χρεωση ενος ευρω εστω και αν ειναι αυτη συστηματικη. Θετω ομως ξανα το ερωτημα: Εκανα καλως που το ανεφερα εδω η μηπως θα επρεπε να κανω πρωτα το μαγαζι καλοκαιρινο, να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ, να παρω αναλυτικη κλησεων (για την οποια κανεις μεχρι στιγμης δεν μου εχει απαντησει με σιγουρια αν αφορα και δεδομενα και ποτε εγιναν), να βαλω δικηγορο, να παρω και καμια δεκαπενταρια φορες την εξ. πελατων και αν δεν γινοταν τιποτα τοτε να εγραφα το προβλημα μου; Επειδη λοιπον για μενα η ζωη ειναι ζυγαρια και επειδη εκανα οτι ηταν δυνατον σε σχεση με την εταιρεια, αλλα το να δωσω λεφτα για δικηγορο για 1 ευρω και επειδη ετσι το θελει η wind, ειναι για μενα προβλημα (αν δεν ηταν δεν θα ειχα και Q). Eπομενως εγω θεωρω πως το να αναφερω το προβλημα μου εδω και σε αλλα φορουμ (που και εκει υπαρχουν οι ιδιες αναμεικτες αντιδρασεις αλλα και εκει φυσικα εμφανιζονται ατομα με το ιδιο προβλημα ειδικα το τελευταιο διαστημα) και το να κανω αιτηση φορητοτητας με αλλα τρια οικογενειακα νουμερα "ποναει" την εταιρεια το ιδιο. Χαιρομαι που αλλα μελη εχουν την δυνατοτητα να το κυνηγησουν το θεμα πιο δυναμικα. Το γεγονος ομως οτι εγω καλως η κακως δεν εχω αυτη την δυνατοτητα δεν νομιζω να μου στερει το δικαιωμα να δημοσιευσω συγκεκριμενα το προβλημα μου και την αντιμετωπιση της εταιρειας. Αν καποιοι δεν θελουν την δημοσιευση προβλημα τους. Ας μας το πουν ευθεως ομως. Και φυσικα παλαιοτερα ειχα παει σε καταστημα, οχι μια φορα αλλα 5, γιατι πριν πεντε χρονια ειχα βαλει καρτα η οποια δεν περαστηκε ποτε και ας την πληρωσα (κατα το κοινως λεγομενο μου την φαγανε) ομως ακρη δεν εβγαλα. Τηλεφωνα στην εξυπηρετιση πελατων παρα πολλα. Για σημα, για καλυψη για διαφορα αποτελεσμα μηδεν. Εχω αυτη την εταιρεια απο τοτε που ηταν τελεστετ απο το 1998 εγω και αλλα μελη της οικογενειας. Για τρια χρονια ειχα και κοσμοτε οπου δεν ειχα θεματα. Ερχεται καποια στιγμη λοιπον που ο κομπος φτανει στο χτενι και λες δεν ασχολουμαι αλλο. Αυτο ομως δεν αναιρει το δικαιωμα μου να γραφω εδω για να προσεχουν οι παλιοι και να μαθαινουν οι κανουργιοι. Και μην ξεχνατε και σε μενα πιστωσαν αρκετες φορες το ενα ευρω αλλα το προβλημα δεν λυθηκε και καποια στιγμη φτανουμε σε αδιεξοδο. Και επειδη οπως προειπα για μενα ολα ειναι μια ζυγαρια αν το ποσο δεν ηταν 1 ευρω αλλα 1000 τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα αυτο ειναι προφανες. Αυτο ομως οσον αφορα εμενα γιατι απο την μερια της wind η πραξη ειναι ιδια ειτε αφορα 1 ειτε 1000. Χαιρομαι που αλλοι εχουν αλλες δυνατοτητες. Περιμενουμε λοιπον νεα τους. Συγνωμη για το παπλωμα (οχι για το σεντονι):lol:. Οτι ειχα να γραψω για το συγγκεκριμενο θεμα το εγραψα. Ας κρινει ο καθενας και ας αποφασισει. Καλο απογευμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilimertzani Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Γεγονος ειναι παντως,ΑΝ ηθελε να προστατεψει τον πελατη της(οοως και οι αλλες εταιριες βεβαια) θα μπορουσε να ειδοποιει ,με.ενα μυνημα κατι,οτι θα χρεωθεις και οχι να σε χρεωνει κατευθειαν.αυτο νομιζω δειχνει κυροςσε μια εταιρια. Παράθεση Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Πραγματικά, όσο και να θέλω, δε μπορώ να καταλάβω κάποιες συμπεριφορές, μέσα κι έξω απ' το myphone. Αφού σας χρεώνει 1€, χωρίς να χρησιμοποιείται internet, όχι μία φορά, αλλά πολλές, και ό,τι και να κάνετε, εξυπηρέτηση πελατών, δικηγόρους ή μη, ΕΕΕΤ, γιατί δεν αλλάζετε εταιρεία, να βρείτε την ηρεμία σας; Λες και με το να γράφετε εδώ, θα το διαβάσει κάποιος υπάλληλος της q, θα στεναχωρηθεί τόσο πολύ για εσάς ( πραγματικά δεν υπάρχει καμία περίπτωση ) και θα σας πιστώσει τα ευρώ που σας έφαγαν..... Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoc Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Παιδιά έχω μία υποψία ότι η q χρεώνει ως data τα δεδομένα του agps . Δοκίμασα 2 φορές με κλειστά δεδομένα και χωρίς ενεργοποιημένο πακέτο, άνοιξα το GPS (με την επιλογή και για δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ) και την επόμενη χρεωθηκα το ευρώ. Με μόνο το GPS ανοιχτό δεν χρεωθηκα ποτέ. Παράθεση Motorola Moto G Nexus S, SlimJB 2.0, Beladus 7.1 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ohristou Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Πραγματικά, όσο και να θέλω, δε μπορώ να καταλάβω κάποιες συμπεριφορές, μέσα κι έξω απ' το myphone. Αφού σας χρεώνει 1€, χωρίς να χρησιμοποιείται internet, όχι μία φορά, αλλά πολλές, και ό,τι και να κάνετε, εξυπηρέτηση πελατών, δικηγόρους ή μη, ΕΕΕΤ, γιατί δεν αλλάζετε εταιρεία, να βρείτε την ηρεμία σας; Λες και με το να γράφετε εδώ, θα το διαβάσει κάποιος υπάλληλος της q, θα στεναχωρηθεί τόσο πολύ για εσάς ( πραγματικά δεν υπάρχει καμία περίπτωση ) και θα σας πιστώσει τα ευρώ που σας έφαγαν..... Εγω τουλαχιστον αυτο λεω οτι θα κανω. Θα αλλαξω εταιρεια με φορητοτητα. Αλλα και εγω δεν μπορω να καταλαβω εσενα στο εξης: πραξαμε κακως που αναφεραμε, εγω και οι υπολοιποι, το προβλημα μας και την αντιμετωπιση που ειχαμε την εταιρεια; θετω εδω και αρκετα ποστς 3-4 συγκεκριμενα ερωτηματα μεταξυ των οποιων και αυτο και δεν λαμβανω απαντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Ξεκολληστε καποιοι απο τον φανμποϊσμό σας. Εδω μεσα δεν ειμαστε μονο για να λεμε ποσο γαματη ειναι μια εταιρια αλλα ΚΑΙ για να καταγραφουμε και τα κακως κειμενα και να ενημερωνουμε τους υπολοιπους καταναλωτες, τωρινους και μελλοντικους. Απο εκει και μετα ο δρομος που θα ακολουθησει ο καθενας (καταγγελιες, φορητοτητες κλπ) ειναι υποθεση του καθενος. "Επιχειρηματα" του στυλ "γιατι γκρινιαζετε και απλα δεν φευγετε;" ειναι τουλαχιστον αστεια. Να δω τι θα πειτε αν μεθαυριο εμφανιστουν τετοια περιστατικα και στις αλλες εταιριες. Που θα παει στο τελος ο καταναλωτης; Παιδιά έχω μία υποψία ότι η q χρεώνει ως data τα δεδομένα του agps . Δοκίμασα 2 φορές με κλειστά δεδομένα και χωρίς ενεργοποιημένο πακέτο, άνοιξα το GPS (με την επιλογή και για δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ) και την επόμενη χρεωθηκα το ευρώ. Με μόνο το GPS ανοιχτό δεν χρεωθηκα ποτέ. Για τα data του agps χρεωνει καθε εταιρια. Οχι μονο η q. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2014 Παιδιά έχω μία υποψία ότι η q χρεώνει ως data τα δεδομένα του agps . Δοκίμασα 2 φορές με κλειστά δεδομένα και χωρίς ενεργοποιημένο πακέτο, άνοιξα το GPS (με την επιλογή και για δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ) και την επόμενη χρεωθηκα το ευρώ. Με μόνο το GPS ανοιχτό δεν χρεωθηκα ποτέ. Μόνο ας ανέκδοτο μπορώ να καταλάβω αυτο που γράφεις Γράφεις ότι κάπιος χρεώνει ως data τα δεδομένα Η μετάφραση της λέξεως data είναι δεδομένα Δηλαδη κάποιος χρεώνει τα δεδομένα ως δεδομένα ;;;!!!! Και ποιο είναι το πρόβλημα ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.