Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

 

το Cosmote My Account τελικα παρέχει υπηρεσία για να βλέπεις live τις κλήσεις που έχεις κανει κατα τη διάρκεια αυτού του μήνα; Ή τουλάχιστον μπορεις να ξέρεις πόσο υπόλοιπο ελευθερο χρόνο έχεις διαθέσιμο; Ευχαριστώ :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα παιδιά,

 

το Cosmote My Account τελικα παρέχει υπηρεσία για να βλέπεις live τις κλήσεις που έχεις κανει κατα τη διάρκεια αυτού του μήνα; Ή τουλάχιστον μπορεις να ξέρεις πόσο υπόλοιπο ελευθερο χρόνο έχεις διαθέσιμο; Ευχαριστώ :D :D

το πρωτο που ζητας δεν υπαρχει τωρα για το υπολοιπο του χρονου ομιλιας στελνεις ΕΥ στο 1256 δωρεαν
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια..τι γινετε με αυτο το myaccount ???

 

Δεν περναει καρτοκινητο ενω ειναι δηλωμενο..σε τηλ. με την εξυπηρετηση λενε οτι εχει προβλημα( εδω και 4-5 μηνες) κ να καλεσω σε λιγο καιρο να μου πουν αν εφτιαξε η οχι λογο της ταυτοποιησης....ελεος....ποτε θα φτιαξει ??? απο καλοκαιρι ??? 1 χρονο προβλημα θα εχει στο να μπει νεο νουμερο ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

θελω να εγγραφω στο myaccount. εχω wu.

μου εμφανιζει το εξης μνμ:

"Αδυναμία Συνέχειας

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η δικτυακή πύλη COSMOTE MY ACCOUNT δεν είναι προσωρινά διαθέσιμη για την σύνδεση που επιλέξατε, λόγω της αναγκαιότητας προσαρμογής των εφαρμογών μας στις διατάξεις του νέου νόμου 3783/2009 περί ταυτοποίησης χρηστών καρτοκινητής. Για τη διαχείριση της σύνδεσης σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Καρτοκινητής καλώντας από το κινητό σας τηλέφωνο στο 1313.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση."

 

ποτε θα μπορεσω επιτελους να εγγραφω στην υπηρεσια?

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εγγραφή θα μπορεί να γίνει μετά την 31η Ιουλίου. Μπορεί π.χ. να λειτουργήσει κανονικά από την 1η Αυγούστου, μπορεί όμως και αργότερα.Προσωπικά απορώ ποιος τους προμήθευσε αυτήν την εφαρμογή.. Είναι κυριολεκτικά για τα κλάματα...:down:
Link to comment
Share on other sites

εμένα λέει ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί!!! πήρα τηλ ειπαν ότι θα το φτιάξουν, έχω σωστους κωδικούς και ξαναλέει τα ίδια!!! αλλά δεν θα ασχοληθώ θα την κόψω να ησυχάσω!!! :lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε εμένα δουλέυει κανονικά.

Μήπως δεν έχει εκδοθεί ακόμα ο 1ος λογαριασμός μετά την εγγραφή σου στο my account ??

Γιώργος

Keep on riding...

Link to comment
Share on other sites

Ειχα πολλα νουμερα γραμμενα στο my account και τωρα μου λεει

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει πιθανότητα να μην μπορείτε προσωρινά να δείτε / διαχειριστείτε online μια ή περισσότερες από τις συνδέσεις σας COSMOΚΑΡΤΑ ή What’s Up, λόγω της αναγκαιότητας προσαρμογής των εφαρμογών μας στις διατάξεις του νέου νόμου 3783/2009 περί ταυτοποίησης χρηστών καρτοκινητής. Για τη διαχείριση των συνδέσεων αυτών μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Καρτοκινητής καλώντας από το κινητό σας τηλέφωνο στο 1313.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

 

Mολις πηγα να προσθεσω εναν νεο αριθμο γιατι ειπα μηπως και δεν λειτουργει μονο για τους παλιους μου γραφει τα εξης: (Σημειωση ειναι καρτοκινητο)

Αδυναμία Συνέχειας

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η δικτυακή πύλη COSMOTE MY ACCOUNT δεν είναι προσωρινά διαθέσιμη για την σύνδεση που επιλέξατε, λόγω της αναγκαιότητας προσαρμογής των εφαρμογών μας στις διατάξεις του νέου νόμου 3783/2009 περί ταυτοποίησης χρηστών καρτοκινητής. Για τη διαχείριση της σύνδεσης σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Καρτοκινητής καλώντας από το κινητό σας τηλέφωνο στο 1313.

 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση!
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ χτες που μπήκα στο δικό μου δουλεύει κανονικά! εγώ έχω έναν αριθμό και είναι πάγια σύνδεση.
Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα δουλέυει κανονικά.

 

Δουλεύει κανονικά για την πάγια σύνδεση που έχω. Έχω και what's up αλλά δεν το έχω βάλει στο myaccount.

Γιώργος

Keep on riding...

Link to comment
Share on other sites

Οποτε απο οτι καταλαβαινω λειτουργει μονο στα συμβολαια σωστα?

Εχει κανεις καρτοκινητο και να δουλευει?

Γιατι εγω μονο καρτοκινητα εχω και δεν δουλευει σε κανενα.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω whats up αλλά δεν το έχω βάλει γιατί θα το κόψω (δεν έχει και σήμα) :lol::lol: αλλά υποτίθεται ότι δουλεύει και σε αυτά! ρώτησες στο 1313 γιατί δεν σου δουλεύει? δλδ τι ακριβώς σου κάνει?
Link to comment
Share on other sites

Αρα τελικα λειτουργει σε αλλον με καρτοκινητο?

Μηπως πρεπει να κανουμε καποια ιδιαιτερη κινηση εμεις με τα καρτοκινητα?

Ή απλα να περιμενουμε?

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ δοκίμασα με what's up αλλά τζίφος.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εγω εχω 3 δηλωμενα καρτοκινητα και ακομα δεν δουλευει...
Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Σε μενα κάτι άσχετα καρτοκινητά που εχω (εννοείται οχι ταυτοποιημένα) εμφανίζονται αδιαλείπτως απο το Νοέμβριο του 2009 χωρίς να τα έχουν αποσύρει.Απιστευτο ε ?και όμως στην δική μου την περίπτωση ισχύει ,και μιλάμε για καμμιά εικοσαρια καρτοκινητά!
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To site ολοκληρo είναι για κλωτσιες.

Προσπαθω να κανω εγγραφη και

1. μου λεει το username χρησιμοποιηται.

το αλλαζω και βαζω τον αριθμο κινητου.

2. μου λεει το mail χρησιμοποιηται. Αυτο πως γινεται δεν μπορω νακαταλαβω.

Δινω αλλο mail.

 

3. δεχεται την εγγραφη και μου λεει θα ερθει μηνυμα με το password.

 

OYTE MHNYMA OYTE MAIL ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ.

ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΟ SITE.

 

Αυτα βλεπω και σκεφτομαι σοβαρα να παρω και τις δυο οικογενειες στην vodafone. Απο την οποια εφυγα λογω unlimited γιατι η γυναικα μου και πολλοι συγγενεις εχουν cosmote.

 

Μπορει καποιος να μου πει αν αυτη η εταιρια και το web site εχουν mail επικοινωνιας? Πρωτη φορα βλεπω στο λινκ επικοινωνιας να βγαινει αναζητηση ερωτησεων με λεξεις κλειδια. Τι καραγκιοζηλικια ειναι αυτα????

 

 

update:

 

Τελικα, σημερα μετα απο 2 μερες ηρθε το μηνυμα με το password. Φαινεται πως λειτουργει σωστα...

Edited by jks13
Link to comment
Share on other sites

To site ολοκληρo είναι για κλωτσιες.

Προσπαθω να κανω εγγραφη και

1. μου λεει το username χρησιμοποιηται.

το αλλαζω και βαζω τον αριθμο κινητου.

2. μου λεει το mail χρησιμοποιηται. Αυτο πως γινεται δεν μπορω νακαταλαβω.

Δινω αλλο mail.

 

3. δεχεται την εγγραφη και μου λεει θα ερθει μηνυμα με το password.

 

OYTE MHNYMA OYTE MAIL ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ.

ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΟ SITE.

 

Αυτα βλεπω και σκεφτομαι σοβαρα να παρω και τις δυο οικογενειες στην vodafone. Απο την οποια εφυγα λογω unlimited γιατι η γυναικα μου και πολλοι συγγενεις εχουν cosmote.

 

Μπορει καποιος να μου πει αν αυτη η εταιρια και το web site εχουν mail επικοινωνιας? Πρωτη φορα βλεπω στο λινκ επικοινωνιας να βγαινει αναζητηση ερωτησεων με λεξεις κλειδια. Τι καραγκιοζηλικια ειναι αυτα????

 

 

update:

 

Τελικα, σημερα μετα απο 2 μερες ηρθε το μηνυμα με το password. Φαινεται πως λειτουργει σωστα...

Εγώ το έχω παρατήσει. Σε κάποια φάση είχε αρχίσει να (μισο)λειτουργεί σωστά. Έβλεπα τουλάχιστον τους λογαριασμούς μέσω ebill κανονικά. Για stats κλπ ούτε λόγος. Με το που ήρθε όμως ο τελευταίος λογαριασμός, καπουτ (πάλι)! :down:

Link to comment
Share on other sites

Για τα συμβόλαια εμένα μου δουλεύει αρκετά καλά και δεν έχω κανένα πρόβλημα...

Για τα καρτοκινητά το ακριβώς αντίθετο!!!!!!!

Με πάνω από 10 κλήσεις στο 1313 και μόνιμως η απάντηση είναι "υπάρχουν τεχνικά προβλήματα" .

Μόνο και μόνο το γεγονός ότι δεν μπορείς να προσθέσεις καρτοκινητό ακόμη και τώρα τα λέει όλα.

Πολύ καλή υπηρεσία , αρκεί να δουλεύει.

Τεχνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση μηδενική!

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εγώ το έχω παρατήσει. Σε κάποια φάση είχε αρχίσει να (μισο)λειτουργεί σωστά. Έβλεπα τουλάχιστον τους λογαριασμούς μέσω ebill κανονικά. Για stats κλπ ούτε λόγος. Με το που ήρθε όμως ο τελευταίος λογαριασμός, καπουτ (πάλι)! :down:

Παρακολουθώ το thread και ομολογώ ότι πρέπει να συμφωνήσω με τους φίλους που συμπέραναν ότι το site απλά δεν δουλεύει σωστά. Έχει σοβαρά προβλήματα σχεδιασμού. Δείτε τι συνέβη σε μένα:

Είχα my account από καλοκαίρι του 2008 με ένα συμβόλαιο. Δούλευε κανονικά για κανένα χρόνο και μετά ξαφνικά το 2009 αποφάσισε να μη δουλεύει πια. Ξανάρχισε κανονική λειτουργία στο τέλος του 2009. Εν τω μεταξύ είχα πια αποκτήσει και ένα Internet on the Go. Λέω λοιπόν (λάθος μου) "γιατί να μην τα βάλω και τα δύο στον ίδιο λογαριασμό;" Κάνω ηλεκτρονικά την αίτηση η οποία απερρίφθη πανυγηρικά διότι ήταν διαφορετικά τα στοιχεία στις δύο συνδέσεις. Η αλήθεια είναι ότι είχα αλλάξει ταυτότητα αλλά η αλλαγή αυτή είχε περαστεί και στις δύο συνδέσεις και εμφανιζόταν η νέα ταυτότητα κανονικά στους έντυπους λογαριασμούς. Μου είπαν "μας συγχωρείτε ούτε μπορούμε να καταλάβουμε πώς έγινε αυτό ξανακάντε την αίτηση". Πράγματι την έκανα και μπήκε και το δεύτερο συμβόλαιο στον ηλ. λογαριασμό. Από 'κει και πέρα αρχίζει το αστείο: Στο site έγιναν δύο λογαριασμοί (στην διαδικασία ενεργοποίησης του e-bill για το συμβόλαιο internet). Ένας που έχει το συμβόλαιο κινητού και ένας που έχει το συμβόλαιο internet! Μου δήλωσαν δε ότι α) δεν ξέρουν πώς έγινε αυτό, β) "τι πειράζει αφού βλέπετε και τους δύο λογαριασμούς" γ) "γιατί να καταργήσουμε τον ένα;"

Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει που υπάρχουν δύο λογ/μοί αλλά το βρίσκω επιεικώς γελοίο να μην μπορείς να διαχειριστείς κάτι τόσο απλό όσο ένα web interfaced εργαλείο. Εννοείται ότι δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, το πήρα απόφαση:

Σήμα καμπάνα, site μπανάνα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Δοκίμασε κανείς με καρτοκινητό να μπει στο myaccount; Υποτίθεται ότι δεν λειτουργούσε λόγω προσαρμογής στην ταυτοποίηση... Τώρα κανονικά δεν έπρεπε σιγά σιγά να επαναλειτουργήσει;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ναι κ εγω προσπαθω να μπω αλλα τιποτα.

Δεν πρεπει σιγα σιγα να το επαναλειτουργησουν?

ΕΙναι πολυ χρησιμο.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν λειτουργεί το myaccount, μπορώ να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών να μου μεταφέρουν ένα ποσό από ένα καρτοκινητό σε άλλο; Η μεταφορά ανανεώνει την ημερομηνία λήξης, έτσι; Edited by tseapis
τελικά λύθηκε το θέμα μου
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...