Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

1 ώρα πριν, zurabi_97 said:

Καλησπέρα. Σήμερα άνοιξα λογαριασμό στη Alpha για μισθοδοσία. Με είπαν για τις χρεώσεις για τη συνδρομή της κάρτας για το πρόγραμμα bonus κλπ κλπ. Το 8€ για το e-banking, την ώρα που κάνεις κάτάθεση (μεταφορά μέσω IRIS ή μεταφορά από ένα λογαριασμό Alpha σε άλλο λογαριασμό Alpha ή πχ γίνεται κατάθεση 10€ από κάρτα μέσω ΑΤΜ) ή υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ημέρα που τσιμπάνε τα λεφτα; Δηλαδή κάθε Δευτέρα κάνουν έλεγχο στο λογαριασμό και αν βρουν το ποσό που πρέπει να πληρωθεί εφάπαξ, το τραβάνε ή πρέπει να κάνω κάποια διαδικασία για να πληρωθεί;

Για τα 8€ λες; Αν έκανες την αίτηση σε κατάστημα θα τα τραβήξει σε λίγες μέρες.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου εδώ μέσα όμως ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις μόνος σου το ebanking χωρίς χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, testatos said:

Αρκετά έξυπνο bug χαχαχα θα το δοκιμάσω 😆

Δεν πρόκειται για bug αλλά για feature (και δεν το λέω ως cliché) διότι όταν ξεκίνησε το PaF από την Eurobank δεν υπήρχε το IRIS. Συνεπώς η υλοποίηση που προϋπήρχε για όσους δεν ήταν εγγεγραμένοι στην υπηρεσία PaF ακολουθήθηκε στην συνέχεια για αποστολή χρημάτων προς όσους δεν είναι εγγεγραμένοι στην υπηρεσία IRIS.

3 ώρες πριν, thodoris85 said:
5 ώρες πριν, zurabi_97 said:

Καλησπέρα. Σήμερα άνοιξα λογαριασμό στη Alpha για μισθοδοσία. Με είπαν για τις χρεώσεις για τη συνδρομή της κάρτας για το πρόγραμμα bonus κλπ κλπ. Το 8€ για το e-banking, την ώρα που κάνεις κάτάθεση (μεταφορά μέσω IRIS ή μεταφορά από ένα λογαριασμό Alpha σε άλλο λογαριασμό Alpha ή πχ γίνεται κατάθεση 10€ από κάρτα μέσω ΑΤΜ) ή υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ημέρα που τσιμπάνε τα λεφτα; Δηλαδή κάθε Δευτέρα κάνουν έλεγχο στο λογαριασμό και αν βρουν το ποσό που πρέπει να πληρωθεί εφάπαξ, το τραβάνε ή πρέπει να κάνω κάποια διαδικασία για να πληρωθεί;

Για τα 8€ λες; Αν έκανες την αίτηση σε κατάστημα θα τα τραβήξει σε λίγες μέρες.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου εδώ μέσα όμως ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις μόνος σου το ebanking χωρίς χρέωση.

Αν πάρεις κωδικούς e-banking από κατάστημα της Alpha Bank σε χρεώνουν €8,00 ενώ αν τους εκδόσεις online είναι δωρεάν (θεωρητικά ως 30/09/2022, αλλά πρακτικά δίδεται ανανέωση στην ημερομηνία λήξεως της προσφοράς κάθε φορά!) 🙄

Edited by GraveDigger
logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως τα γραφεις δεν βγαίνει νοημα
Τα εμβασματα και μονο αυτα έχουν χρεώσεις και αυτές γίνονται το ιδιο ακριβώς δευτερολεπτο που γίνεται και το έμβασμα, αν αυτο ρωτας
 
 
Εγώ μιλούσα για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας e-banking μέσω καταστήματος τράπεζας και όχι για εμβάσματα. Όσο για τα εμβάσματα κλπ, αυτά γνωρίζω πως θα έχουν κάποια χρέωση.
Για τα 8€ λες; Αν έκανες την αίτηση σε κατάστημα θα τα τραβήξει σε λίγες μέρες.


Που μίλησα με την εξυπηρέτηση πριν πάω στη τράπεζα (με ραντεβού), με είπαν πως για λογαριασμό μισθοδοσίας, θέλει να πας στη τράπεζα.


Κάπου είχε πάρει το μάτι μου εδώ μέσα όμως ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις μόνος σου το ebanking χωρίς χρέωση.


Αυτό που ενεργοποιείται online λέει μάλλον είναι κάποιο "προνομιακό" ή κάτι παρόμοιο (μάλλον προσωπικός λογαριασμός).

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, katsiletra said:

Έχω την Toyota Visa σχεδόν τρεις μήνες στις ανέπαφες πληρωμές από την εφαρμογή της Εθνικής. Κι εγώ απόρησα σήμερα, γιατί μου έστειλαν και μένα μαιλ.

Και εγώ στην ίδια κάρτα αναφέρομαι.

Ακόμη και τώρα που προσπάθησα παίρνω μήνυμα σφάλματος ("η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε επιτυχώς - παρακαλώ δοκιμάστε ξανά").

Παράξενο, και είναι και που το χρειάζομαι γιατί την κάρτα την χρησιμοποιεί και η γυναίκα μου και θα βόλευε να μπορούσα να την έχω εγώ στην εφαρμογή της Εθνικής.

Edited by geoponer
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

On 7/6/2022 at 11:33 ΜΜ, pank said:

Εξαρτάται η χρέωση από ποια Τράπεζα εκτελείς την μεταφορά. Όχι σε ποια τράπεζα θα πιστωθούν τα χρήματα.Και στον ίδιο παραλήπτη? Γιατί δοκίμασα από Eurobank να στείλω στον ίδιο παραλήπτη 30€ και μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν γίνεται.
Την επόμενη μέρα μπόρεσα να ξανά στείλω.


 

Και εγώ τώρα το πρωί έκανα 3 μεταφορές των 500€ από εθνική προς Eurobank στον ίδιο παραλήπτη χωρίς έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, geoponer said:

Και εγώ στην ίδια κάρτα αναφέρομαι.

Ακόμη και τώρα που προσπάθησα παίρνω μήνυμα σφάλματος ("η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε επιτυχώς - παρακαλώ δοκιμάστε ξανά").

Παράξενο, και είναι και που το χρειάζομαι γιατί την κάρτα την χρησιμοποιεί και η γυναίκα μου και θα βόλευε να μπορούσα να την έχω εγώ στην εφαρμογή της Εθνικής.

Τελικά κατάφερα και πέρασα την Toyota Visa στο ibank app της Εθνικής για ανέπαφες πληρωμές!

Αυτό που έπρεπε να κάνω (αλλά δεν το έγραφε πουθενά!) ήταν να αφαιρέσω πρώτα τη χρεωστική που είχα περάσει για ανέπαφες πληρωμές και στη συνέχεια να ενεργοποίησω αυτή τη δυνατότητα για την πιστωτική. Όπως λες κι εσύ @katsiletra, πιθανώς να μπορούσα να το κάνω και πριν την ανακοίνωση της Εθνικής όπως εσύ, αλλά λόγω του σκαλώματος αυτού δεν μπορούσα.

Θεωρώ τραγικό και λάθος υλοποίηση το ότι δεν μπορώ να έχω και τις δύο κάρτες ενεγοποιημένες για ανέπαφες πληρωμές, όπως έχω π.χ. στο Winbank app της Πειραιώς (και επιλέγω με ποια θέλω να πληρώσω), αλλά στην τελική μόνο η πιστωτική με ενδιαφέρει λόγω του ότι τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τις αγορές μου.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, geoponer said:

Τελικά κατάφερα και πέρασα την Toyota Visa στο ibank app της Εθνικής για ανέπαφες πληρωμές!

Αυτό που έπρεπε να κάνω (αλλά δεν το έγραφε πουθενά!) ήταν να αφαιρέσω πρώτα τη χρεωστική που είχα περάσει για ανέπαφες πληρωμές και στη συνέχεια να ενεργοποίησω αυτή τη δυνατότητα για την πιστωτική. Όπως λες κι εσύ @katsiletra, πιθανώς να μπορούσα να το κάνω και πριν την ανακοίνωση της Εθνικής όπως εσύ, αλλά λόγω του σκαλώματος αυτού δεν μπορούσα.

Θεωρώ τραγικό και λάθος υλοποίηση το ότι δεν μπορώ να έχω και τις δύο κάρτες ενεγοποιημένες για ανέπαφες πληρωμές, όπως έχω π.χ. στο Winbank app της Πειραιώς (και επιλέγω με ποια θέλω να πληρώσω), αλλά στην τελική μόνο η πιστωτική με ενδιαφέρει λόγω του ότι τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τις αγορές μου.

Δεν ξέρω πάντως δεν είχα θέμα γιατί έχω και την χρεωστική στις ανέπαφες πληρωμές. 

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα πάγια εντολή μέσω πιστωτικής  της ΕΤΕ στη ΔΕΗ για την πληρωμή λογαριασμών ρευματος και δε μου αποδίδουν τους go4more πόντους επιβράβευσης 5% της αξιας συμφωνα με την προωθητικη ενέργεια. Κανείς με το ίδιο πρόβλημα που να βρήκε λύση? Έχω ήδη στείλει email και τα συναφή, αλλά μου απάντησαν ότι η πληρωμή έγινε μέσω του παροχου και δε δικαιούμαι επιβράβευση. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, boban3 said:

Έβαλα πάγια εντολή μέσω πιστωτικής  της ΕΤΕ στη ΔΕΗ για την πληρωμή λογαριασμών ρευματος και δε μου αποδίδουν τους go4more πόντους επιβράβευσης 5% της αξιας συμφωνα με την προωθητικη ενέργεια. Κανείς με το ίδιο πρόβλημα που να βρήκε λύση? Έχω ήδη στείλει email και τα συναφή, αλλά μου απάντησαν ότι η πληρωμή έγινε μέσω του παροχου και δε δικαιούμαι επιβράβευση. 

Το έχουμε συζητήσει και παλιότερα. Ήταν πολύ ασαφής η διατύπωση των όρων της προωθητικης ενέργειας και φαίνεται πως όσοι είχαμε επιλέξει εξόφληση με πάγια εντολή μέσω κάρτας μέσα από το e-bill της ΔΕΗ δεν θα πάρουμε τους επιπλέον πόντους Go4More.

Edited by geoponer
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, geoponer said:

Το έχουμε συζητήσει και παλιότερα. Ήταν πολύ ασαφής η διατύπωση των όρων της προωθητικης ενέργειας και φαίνεται πως όσοι είχαμε επιλέξει εξόφληση με πάγια εντολή μέσω κάρτας μέσα από το e-bill της ΔΕΗ δεν θα πάρουμε τους επιπλέον πόντους Go4More.

Τωρα που το λετε θυμηθηκα οτι το ιδιο εγινε και με την Alpha Bank με μενα. Δεν αποδωθηκαν bonus πόνtoi κατα την πληρωμη με παγια εντολη

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites




Τελικά κατάφερα και πέρασα την Toyota Visa στο ibank app της Εθνικής για ανέπαφες πληρωμές!
Αυτό που έπρεπε να κάνω (αλλά δεν το έγραφε πουθενά!) ήταν να αφαιρέσω πρώτα τη χρεωστική που είχα περάσει για ανέπαφες πληρωμές και στη συνέχεια να ενεργοποίησω αυτή τη δυνατότητα για την πιστωτική. Όπως λες κι εσύ @katsiletra, πιθανώς να μπορούσα να το κάνω και πριν την ανακοίνωση της Εθνικής όπως εσύ, αλλά λόγω του σκαλώματος αυτού δεν μπορούσα.
Θεωρώ τραγικό και λάθος υλοποίηση το ότι δεν μπορώ να έχω και τις δύο κάρτες ενεγοποιημένες για ανέπαφες πληρωμές, όπως έχω π.χ. στο Winbank app της Πειραιώς (και επιλέγω με ποια θέλω να πληρώσω), αλλά στην τελική μόνο η πιστωτική με ενδιαφέρει λόγω του ότι τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά για τις αγορές μου.


Εμένα μου βγάζει συνέχεια το ίδιο μήνυμα με το δικό σου. Δεν μπορώ να βάλω την πιστωτική μου. Και επίσης δεν έχω χρεωστική. Απορώ που τραβάει κόλλημα!
2a7f50afaaccb7a03bca55fbf4f87d30.jpg
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, pank said:



 

 


Εμένα μου βγάζει συνέχεια το ίδιο μήνυμα με το δικό σου. Δεν μπορώ να βάλω την πιστωτική μου. Και επίσης δεν έχω χρεωστική. Απορώ που τραβάει κόλλημα!
2a7f50afaaccb7a03bca55fbf4f87d30.jpg

 

Σβήσε την εφαρμογή και ξανά πέρασέ την. Εγώ που πάω να κάνω μια ηλεκτρονική πληρωμή με την Πειραιώς, ενώ έρχεται ειδοποίηση για την αγορά με push notification και πατάω έγκριση, στη συνέχεια η αγορά ακυρώνεται από την τράπεζα. Ότι να ναι έχουν θέμα με τα συστήματά τους.

Link to comment
Share on other sites

Η Πειραιώς μπήκε στο googlepay? 

https://gr.gizchina.com/2022/06/10/oi-kartes-tis-trapezas-peiraios-epiteloys-diathesimes-sto-google-pay/

Edited by nikolasn80

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

3 φορες προσπαθησα να περασω την καρτα της Πειραιως στο gpay αλλα δεν την εμφανιζει

Link to comment
Share on other sites

3 φορες προσπαθησα να περασω την καρτα της Πειραιως στο gpay αλλα δεν την εμφανιζει
Εγώ τους είχα καλέσει, λένε ότι έχουν ένα τεχνικό πρόβλημα για μερικούς χρήστες, με είπαν να δοκιμάσω σε 3 με 4 μέρες να δω αν επιλυθεί.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου την πέρασε κανονικά! Επιτέλους!
Link to comment
Share on other sites

Όταν πληρώνεις με apple/google pay παίρνεις τους αντίστοιχους πόντους των τραπεζών (yellows, go4more, κλπ)?

Ναι κανονικότατα.
Link to comment
Share on other sites

αντε να δουμε και την εθνικη 

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, nikolasn80 said:

αντε να δουμε και την εθνικη 

Don't hold your breath, που λένε και στο χωριό μου! Μόλις πριν λίγο ανακοίνωσε την υποστήριξη για ανέπαφες πληρωμές με πιστωτικές κάρτες στην εφαρμογή της. Αυτό ήταν δεδομένο για άλλες τράπεζες εδώ και χρόνια.

Για να το παλεύουν ακόμα σημαίνει ότι θα αργήσουν να συνεργαστούν με Gpay/Apple Pay κλπ. - μακάρι να βγω ψεύτης.

Edited by geoponer
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Don't hold your breath, που λένε και στο χωριό μου! Μόλις πριν λίγο ανακοίνωσε την υποστήριξη για ανέπαφες πληρωμές με πιστωτικές κάρτες στην εφαρμογή της. Αυτό ήταν δεδομένο για άλλες τράπεζες εδώ και χρόνια.
Για να το παλεύουν ακόμα σημαίνει ότι θα αργήσουν να συνεργαστούν με Gpay/Apple Pay κλπ. - μακάρι να βγω ψεύτης.
Έχω την εντύπωση πως στο Apple pay έχει μπει η εθνική, τελευταία και καταϊδρωμένη βέβαια.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, baiosss said:

Έχω την εντύπωση πως στο Apple pay έχει μπει η εθνική, τελευταία και καταϊδρωμένη βέβαια.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
 

Έχεις δίκιο. Δεν έχω iPhone και δεν το είχα προσέξει ότι είχε μπει ήδη στο Apple Pay.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

On 9/6/2022 at 5:56 ΜΜ, geoponer said:

Το έχουμε συζητήσει και παλιότερα. Ήταν πολύ ασαφής η διατύπωση των όρων της προωθητικης ενέργειας και φαίνεται πως όσοι είχαμε επιλέξει εξόφληση με πάγια εντολή μέσω κάρτας μέσα από το e-bill της ΔΕΗ δεν θα πάρουμε τους επιπλέον πόντους Go4More.

Εγώ έχω στείλει ήδη διαμαρτυρία στην εθνική και θα το κυνηγήσω και μέσω υπουργείου Εμπορίου. Όταν λένε για πάγια εντολή μέσω του παροχου δε γίνεται να αποκλείουν το ebill.

Παραπλανητικη εμπορική πρακτική για εμένα και δε σκοπεύω να το αφήσω έτσι, παρότι πρόκειται για μικροποσο. 

Δε γίνεται να μας δουλεύουν έτσι. Εγώ άλλαξα πάγια τραπεζική εντολή μόνο και μόνο για αυτά τα 3-4 ευρώ ανά λογαριασμό. 

Edited by boban3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω στείλει ήδη διαμαρτυρία στην εθνική και θα το κυνηγήσω και μέσω υπουργείου Εμπορίου. Όταν λένε για πάγια εντολή μέσω του παροχου δε γίνεται να αποκλείουν το ebill.
Παραπλανητικη εμπορική πρακτική για εμένα και δε σκοπεύω να το αφήσω έτσι, παρότι πρόκειται για μικροποσο. 
Δε γίνεται να μας δουλεύουν έτσι. Εγώ άλλαξα πάγια τραπεζική εντολή μόνο και μόνο για αυτά τα 3-4 ευρώ ανά λογαριασμό. 
Ιδιωτική τράπεζα είναι και βάζει τους όρους που θέλει αυτή!
Είναι ξεκάθαρος ο όρος και το είχα γράψει παλιότερα. Αναφέρει ότι η συναλλαγη πρέπει να γίνεται από το δίκτυο της Τράπεζας.
Δηλαδή εσύ θα τους βάλεις χέρι επειδή δεν σου αρέσει η προσφορά που κάνουν ή δεν σε βολεύει? Μην τη χρησιμοποιείς! Δεν σε ανάγκασε κανένας! Δεν είναι υποχρεωτικό.
Τι άλλο θα ακούσουμε!
Και μετά θα γράφεις ότι το υπουργείο εμπορίου κοιμάται και δεν κάνει τίποτα κτλ. κτλ. κτλ.
Εγώ προσωπικά αν δούλευα στο υπουργείο και έβλεπα ένα τέτοιο email, κατευθείαν κάδος.

Όσο για το ότι έστειλες παράπονα στην τράπεζα , καλά έκανες! Εννοείται, πελάτης είσαι. Αλλά εφόσον είσαι δυσαρεστημενος πελάτης, μπορείς κάλλιστα να πας σε άλλη τράπεζα. Εφόσον δεν αλλάζεις τράπεζα, μια χαρά δέχεσαι αυτό που κάνουν ακόμα και 100 παράπονα να στείλεις.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, pank said:

Ιδιωτική τράπεζα είναι και βάζει τους όρους που θέλει αυτή!
Είναι ξεκάθαρος ο όρος και το είχα γράψει παλιότερα. Αναφέρει ότι η συναλλαγη πρέπει να γίνεται από το δίκτυο της Τράπεζας.
Δηλαδή εσύ θα τους βάλεις χέρι επειδή δεν σου αρέσει η προσφορά που κάνουν ή δεν σε βολεύει? Μην τη χρησιμοποιείς! Δεν σε ανάγκασε κανένας! Δεν είναι υποχρεωτικό.
Τι άλλο θα ακούσουμε!
Και μετά θα γράφεις ότι το υπουργείο εμπορίου κοιμάται και δεν κάνει τίποτα κτλ. κτλ. κτλ.
Εγώ προσωπικά αν δούλευα στο υπουργείο και έβλεπα ένα τέτοιο email, κατευθείαν κάδος.

Όσο για το ότι έστειλες παράπονα στην τράπεζα , καλά έκανες! Εννοείται, πελάτης είσαι. Αλλά εφόσον είσαι δυσαρεστημενος πελάτης, μπορείς κάλλιστα να πας σε άλλη τράπεζα. Εφόσον δεν αλλάζεις τράπεζα, μια χαρά δέχεσαι αυτό που κάνουν ακόμα και 100 παράπονα να στείλεις.
 

Καταρχήν δε μου αρέσει το ύφος σου.Εν συνέχεια διάβασε προσεχτικά τους όρους και πες μου που ακριβώς γράφει ότι η συναλλαγή πρέπει να γίνει αποκλειστικά από το δίκτυο της τράπεζας. 

Τέλος διάβασε να μάθεις τι ακριβώς σημαίνει παραπλανητικη διαφήμιση και θα δούμε αν έχω δίκιο ή άδικο.

Εσύ μπορείς να αποδέχεσαι τα πάντα,αλλά καλό είναι να μην πουλάς πνεύμα σε θέματα που δε γνωρίζεις. 

Το πολύ πολύ να χάσω 15 λεπτά από το χρόνο μου,αλλά η λογική ότι είναι ιδιωτική τράπεζα και κάνει ότι γουστάρει δεν ισχύει. Για αυτό το λόγο υπάρχουν οι εκάστοτε εποπτικές αρχές. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που υπαγεται στο υπουργείο Εμπορίου ενημερωτικά δε δέχεται απλά email,αλλά επώνυμες τεκμηριωμενες καταγγελίες και στο παρελθόν έχω δικαιωθεί σε ανάλογη περίπτωση λαμβάνοντας αποζημίωση. 

Επίσης δεν άλλαξα τράπεζα καθώς σε πρόσφατο περιστατικό η ΕΤΕ δέχτηκε τις αιτιάσεις μου και επιλυσε το θέμα που προέκυψε με αντιλογισμο της ετήσιας συνδρομής της πιστωτικής μου κάρτας, παρα το γεγονός ότι δεν προβλεπόταν στους όρους χρήσης της στα πλαίσια της καλής συνεργασίας. 

Edited by boban3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...