Jump to content

Ερωτήσεις για φορητότητα


niknik
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είχα κάνει αίτηση για φορητότητα για 2 συνδέσεις και ένα ανώνυμο κινητό από Wind σε Cosmote την 1η αυγούστου. Μου είπαν ότι η φορητότητα θα γίνει στις 17 και θα με πέρνανε τηλέφωνο μέσα στην βδομάδα να πάω να παραλάβω τις sim όταν γίνει η έγκριση

 

Πέρασα σήμερα απο το κατάστημα μιας και δέν με είχαν πάρει να ρωτήσω τη έγινε. Μου είπανε ότι εγινε για το καρτοκινητό, αλλα γιια τις 2 συνδέσεις ακυρώθηκε με δικαιολογία "δεν έγινε αποστολή στοιχείων με email". Ο υπάλληλος μου είπε οτι δεν το είχε ξαναδει, και πήρε τηλέφονο να ρωτήσει. Τελικά μου λέει πρέπει να την ξανακάνουμε και θα γίνει στις 25.... Όταν τον ρώτησα ποιο ήταν το πρόβλημα, μου λέει άπλα, τεχνικό πρόβλημα.

 

Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει? Μήπως απλά δεν στείλανε καν τα στοιχεία αυτοί?

Μόλις τον ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση να ξαναγίνει μου λέει δεν ξέρω...Αν είναι να την ακυρώσω να πάω στην vodafone να τελειώνω

Γιώργος

Ericsson: GA 628 | Nokia: 3210, 6210, 6600 | Sony Ericcson: P990i | HTC: Touch Cruise, Hero, HD7 | Samsung: Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy S III, Galaxy S5, Galaxy S7, Galaxy S9+, Galaxy Tab S2, Galaxy S21 Ultra, Galaxy Tab S8+ | Acer: Iconia A500 | ASUS: Nexus 7 (2013) | LG: G2 (32GB)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 800
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πάρε τηλέφωνο στο Τμήμα Φορητότητας και ρώτα.Αν σου πουν ό,τι σου είπαν και στο κατάστημα,τότε δυστυχώς είναι αλήθεια.Πάντως η Cosmote έχει ένα προβληματάκι στο θέμα "φορητότητα".Πέρσυ τον Νοέμβριο πήγα σε ένα κατάστημα "Γερμανός" και έκανα αίτηση φορητότητας από Wind (καρτοκινητό) σε Cosmoκάρτα (μιας και είναι το προεπιλεγμένο πακέτο της φορητότητας).Όταν πήρα τηλέφωνο το Τμήμα Φορητότητας (μετά από 5 ημέρες) για να δω σε τι στάδιο βρίσκεται το αίτημα μου η απάντηση τους ήταν:"Η αίτηση σας ακυρώθηκε επειδή δεν συμπληρώθηκαν όλα τα στοιχεία":blink:.Την επόμενη μέρα πήγα και έκανα το καρτοκινητό συμβόλαιο (ήθελα να το κάνω συμβόλαιο στην Cosmote άλλα έτσι όπως τα έκανε...) και μετά από μερικές μέρες με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα "Γερμανός" που είχα κάνει την αίτηση και μου είπαν:"Γεια σας.Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η φορητότητα ολοκληρώθηκε.Μπορείτε να περάσετε να πάρετε τη usim κάρτα σας όποτε θέλετε".:blink::wacko:

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Καλό θα ήταν να μην κάνεις παράθεση αρχικού μηνύματος, σε μήνυμα που βρίσκεται ακριβώς πάνω από την απάντηση σου

Link to comment
Share on other sites

Θα τους πάρω αύριο ένα τηλέφωνο να δω. Πάντως πού καλή πρώτη εντύπωση.....

Όταν του είπα, καλά, αν δεν πέρναγα να ρωτήσω εγώ κανείς δεν θα το έβλεπε? Μου λέει έπρεπε ο συνάδελφος να το είχε δει και να σας έχει ειδοποιήσει.

Το ωραίο είναι ότι με είχαν πάρει από την wind, μου κάνανε προσφορά που αρνήθηκα οπότε λέω θα εγκριθεί σύντομα :p

Γιώργος

Ericsson: GA 628 | Nokia: 3210, 6210, 6600 | Sony Ericcson: P990i | HTC: Touch Cruise, Hero, HD7 | Samsung: Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy S III, Galaxy S5, Galaxy S7, Galaxy S9+, Galaxy Tab S2, Galaxy S21 Ultra, Galaxy Tab S8+ | Acer: Iconia A500 | ASUS: Nexus 7 (2013) | LG: G2 (32GB)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχω ένα καρτοκινητό wind και θέλω να κάνω φορητότητα προς what's up.

Αν κάνω την αίτηση φορητότητας μέσω τηλεφώνου λέτε να καθυστερήσει περισσότερο απο το να πήγαινα σε ένα κατάστημα;Επίσης σε αυτή την περίπτωση πληρώνω τίποτα για το courier που θα μου στείλουν;

Link to comment
Share on other sites

Είτε κάνεις τη φορητότητα μέσω καταστήματος, είτε την κάνεις μέσω του 13846 το ίδιο είναι.. Την κάρτα sim θα την λάβεις μέσω courier στο σπίτι σου ή αν δεν θέλεις να έρθει σπίτι σου μπορείς να ρωτήσεις ποια εταιρεία courier έχει την κάρτα sim σου και να περάσεις να την πάρεις εσύ.. Εγώ θα σου πρότεινα το κατάστημα γιατί μέσω courier μπορεί να γίνει τίποτα λάθος, ενώ το κατάστημα είναι πιο σίγουρο. Πάντως, εγώ, είχα κάνει φορητότητα (Cosmote -> Wind) μέσω τηλέφωνου και η courier ήταν η ACS. Έλαβα τα πάντα χωρίς καθυστέρηση και λάθη.. :happy:
Link to comment
Share on other sites

Είτε κάνεις τη φορητότητα μέσω καταστήματος, είτε την κάνεις μέσω του 13846 το ίδιο είναι.. Την κάρτα sim θα την λάβεις μέσω courier στο σπίτι σου ή αν δεν θέλεις να έρθει σπίτι σου μπορείς να ρωτήσεις ποια εταιρεία courier έχει την κάρτα sim σου και να περάσεις να την πάρεις εσύ.. Εγώ θα σου πρότεινα το κατάστημα γιατί μέσω courier μπορεί να γίνει τίποτα λάθος, ενώ το κατάστημα είναι πιο σίγουρο. Πάντως, εγώ, είχα κάνει φορητότητα (Cosmote -> Wind) μέσω τηλέφωνου και η courier ήταν η ACS. Έλαβα τα πάντα χωρίς καθυστέρηση και λάθη.. :happy:

 

13897 είναι το νούμερο που θα πρέπει να καλέσει...

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα τους πάρω σήμερα τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάνουμε σήμερα αίτηση φορητόττηας ανώνυμου καρτοκινητού από άλλο δίκτυο όταν μεταφερθεί στην Κοσμοτέ (θα μεταφερθεί σίγουρα μετά τις 7/11) θα πρέπει να δηλωθούν στοιχεία για να ενεργοποιηθεί σε αυτούς;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάνουμε σήμερα αίτηση φορητόττηας ανώνυμου καρτοκινητού από άλλο δίκτυο όταν μεταφερθεί στην Κοσμοτέ (θα μεταφερθεί σίγουρα μετά τις 7/11) θα πρέπει να δηλωθούν στοιχεία για να ενεργοποιηθεί σε αυτούς;

 

Πριν από λίγο έκανα αίτηση φορητότητας απο καρτοκινητό wind σε cosmote.Επειδή το καρτοκινητό ήταν ανώνυμο με ρώτησαν να τους δώσω μόνο τον 20ψηφιο αριθμό της κάρτας sim.

Link to comment
Share on other sites

Έχω εναν αριθμό 697ΧΧΧΧΧΧΧ, εδώ και χρόνια. Ήταν cosmoκάρτα και με αλλαγή πακέτου το γύρισα σε what's up. Έπειτα έκανα ενα ετήσιο συμβόλαιο στην wind και μετά ενα ετήσιο συμβόλαιο στην vodafone το οποίο λήγει σε 2 μήνες. Όλες οι ''μεταφορές'' μου, γίνονταν με φορητότητα αριθμού. :shifty:

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, είναι δυνατόν, διακόπτοντας μετά το πέρας της 12μηνης δέσμευσης την vodafone σύνδεση μου, να επαναφέρω τον αριθμό μου στην αρχική του κατάσταση? Δηλαδή να μεταβώ σε what's up ξανά? :happy:

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας! :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω εναν αριθμό 697ΧΧΧΧΧΧΧ, εδώ και χρόνια. Ήταν cosmoκάρτα και με αλλαγή πακέτου το γύρισα σε what's up. Έπειτα έκανα ενα ετήσιο συμβόλαιο στην wind και μετά ενα ετήσιο συμβόλαιο στην vodafone το οποίο λήγει σε 2 μήνες. Όλες οι ''μεταφορές'' μου, γίνονταν με φορητότητα αριθμού. :shifty:

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, είναι δυνατόν, διακόπτοντας μετά το πέρας της 12μηνης δέσμευσης την vodafone σύνδεση μου, να επαναφέρω τον αριθμό μου στην αρχική του κατάσταση? Δηλαδή να μεταβώ σε what's up ξανά? :happy:

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας! :)

Φυσικά και μπορείς. Θα κάνεις αίτηση φορητότητας σε κάποιο κατάστημα που να συνεργάζεται με την Cosmote ή τηλεφωνικά και μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες θα λάβεις την κάρτα Sim της Cosmote. Το μόνο που έχεις να κάνεις, για να έχεις What's Up?, είναι να στείλεις το μήνυμα ΑΛΠΑΚ γιατί μόλις ενεργοποιηθεί ο αριθμός σου στην Cosmote θα είναι Cosmoκάρτα. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις 26/8 έκανα αίτηση φορητότητας μέσω τηλεφώνου.Η τηλεφωνήτρια μου είπε οτι τις επόμενες μέρες θα με ειδοποιήσουν απο την εταιρεία courier για την παράδωση της sim και στην cosmote θα μεταφερθώ στις 17/11.

Το θέμα είναι ότι μέχρι σήμερα δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο απο την courier και ανησυχώ μήπως έγινε κανένα μπέρδεμα.Συνήθως μετά από πόσες μέρες σου στέλνουν την κάρτα sim;

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι για να κάνεις φορητότητα πρέπει ο αριθμός να είναι ενεργός για ένα μήνα τουλάχιστον;

Έτσι λένε οι εταιρίες αλλά έχω ζητήσει φορητότητα από wind σε vodafone την ίδια μέρα που έγινε η ενεργοποίηση του αριθμού (καρτοκινητό) και έγινε κανονικά.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Στις 26/8 έκανα αίτηση φορητότητας μέσω τηλεφώνου.Η τηλεφωνήτρια μου είπε οτι τις επόμενες μέρες θα με ειδοποιήσουν απο την εταιρεία courier για την παράδωση της sim και στην cosmote θα μεταφερθώ στις 17/11.

Το θέμα είναι ότι μέχρι σήμερα δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο απο την courier και ανησυχώ μήπως έγινε κανένα μπέρδεμα.Συνήθως μετά από πόσες μέρες σου στέλνουν την κάρτα sim;

 

Κανένας;

 

Την αίτηση φορητότητας την έκανα στις 26/8.Πότε περίπου θα μου στείλουν με courier την sim;

Link to comment
Share on other sites

Κανένας;

 

Την αίτηση φορητότητας την έκανα στις 26/8.Πότε περίπου θα μου στείλουν με courier την sim;

 

Πολύς καιρός αν έκανες την αίτηση στις 26/08, αδικαιολόγητα πολύς για μια αίτηση που προχωρά. Κάλεσε στο 13897 απο το τηλέφωνό σου και ρώτησε τους ίδιους καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Κανένας;

 

Την αίτηση φορητότητας την έκανα στις 26/8.Πότε περίπου θα μου στείλουν με courier την sim;

 

Σόρι παιδιά την αίτηση την έκανα 26/10 και όχι στις 26/8 όπως έγραψα.Δηλαδή πριν 13 μέρες.

Απλά θέλω να μάθω στο περίπου πότε θα μου στείλουν την sim.Η ημερομηνία ενεργοποίησης που μου είπαν είναι 17/11.

Link to comment
Share on other sites

Σόρι παιδιά την αίτηση την έκανα 26/10 και όχι στις 26/8 όπως έγραψα.Δηλαδή πριν 13 μέρες.

Απλά θέλω να μάθω στο περίπου πότε θα μου στείλουν την sim.Η ημερομηνία ενεργοποίησης που μου είπαν είναι 17/11.

Η ημερομηνία ενεργοποίησης είναι περίπου ίδια με την ημερομηνία παραλαβής της κάρτας Sim.. Κάλεσε στο Τμήμα Φορητότητας (13897) και ρώτα.. :)

Link to comment
Share on other sites

Η ημερομηνία ενεργοποίησης είναι περίπου ίδια με την ημερομηνία παραλαβής της κάρτας Sim.. Κάλεσε στο Τμήμα Φορητότητας (13897) και ρώτα.. :)

 

Ευχαριστώ φίλε, απλά νόμιζα ότι τη sim θα μου την έστελναν μέσα σε 10 μέρες και ανησύχησα μήπως έγινε κανένα μπέρδεμα με το courier.Αφού έχουν έτσι τα πράγματα θα περιμένω μέχρι τη 17 που είναι η ημερομηνία ενεργοποίησης.:)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε, απλά νόμιζα ότι τη sim θα μου την έστελναν μέσα σε 10 μέρες και ανησύχησα μήπως έγινε κανένα μπέρδεμα με το courier.Αφού έχουν έτσι τα πράγματα θα περιμένω μέχρι τη 17 που είναι η ημερομηνία ενεργοποίησης.:)

Είχα κάνει και εγώ φορητότητα μέσω τηλέφωνο και καταλαβαίνω το άγχος σου. Περιμένε μέχρι τις 17 και αν δεν έχεις λάβει μέχρι τότε την κάρτα Sim, πάρ'τους τηλέφωνο και ρωτά που είναι η κάρτα.. Το είχα πάθει και εγώ αυτό (είχε καθυστερήσει 1-2 ημέρες μετά την ενεργοποίηση) και ενώ πίστευα ότι φταίει η Cosmote, τελικά έφταιγε η courier γιατί είχε ξεχάσει το δέμα στο κατάστημα και ο courier δεν το είδε και δεν το πήρε. Ευτυχώς, η υπάλληλος του cc μου είχε δώσει τον κωδικό οπότε πήγα και το πήρα ο ίδιος από την courier.. :)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η cosmote επικοινώνησε χθες μαζί μου και σήμερα έφτασε και ο φάκελος με το courier.

Μέσα μου είχαν μια κάρτα usim 3g και ένα δεύτερο πακέτο κοσμοκάρτας με νέο αριθμό.Την Τρίτη που θα ολοκληρωθεί η μεταφορά εγώ θα βάλω στο κινητό μου την usim σωστά;Το πακέτο με την κοσμοκάρτα λογικά δεν παίζει ρόλο στη φορητότητα απλά το έβαλαν σαν extra;:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εσύ θα βάλεις στο κινητό σου τη uSim κάρτα. Το άλλο πακέτο σύνδεσης στο έδωσαν, μάλλον, για να μεγαλώσουν την πελατιακή τους βάση. Για να το ενεργοποιήσεις θα πρέπει να δηλώσεις τα στοιχεία σου.. :)
Link to comment
Share on other sites

Εσύ θα βάλεις στο κινητό σου τη uSim κάρτα. Το άλλο πακέτο σύνδεσης στο έδωσαν, μάλλον, για να μεγαλώσουν την πελατιακή τους βάση. Για να το ενεργοποιήσεις θα πρέπει να δηλώσεις τα στοιχεία σου.. :)

 

Δηλαδή τα καρτοκινητά από εδώ και πέρα δεν θα ενεργοποιούνται αν δε γίνει δήλωση στοιχείων;Από πότε ισχύει αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τα καρτοκινητά από εδώ και πέρα δεν θα ενεργοποιούνται αν δε γίνει δήλωση στοιχείων;Από πότε ισχύει αυτό;

Σωστός.. Δες εδώ περισσότερες πληροφορίες; http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=257000 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...