Jump to content

Ερωτήσεις για φορητότητα


niknik
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σωστός.. Δες εδώ περισσότερες πληροφορίες; http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=257000 :)

 

Το μάθαμε κι αυτό...

Ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 800
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πριν από λίγο έκανα αίτηση φορητότητας απο καρτοκινητό wind σε cosmote.Επειδή το καρτοκινητό ήταν ανώνυμο με ρώτησαν να τους δώσω μόνο τον 20ψηφιο αριθμό της κάρτας sim.

Ισχύει ακόμα αυτό; Ρώτησα και εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. :(

 

Επίσης, ξέρει κανείς αν μπορεί να γίνει φορητότητα από whatsup σε frog και πως;

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, ξέρει κανείς αν μπορεί να γίνει φορητότητα από whatsup σε frog και πως;

Λέγεται ότι γίνεται μόνο με 2πλή φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν ακόμα μπω στην cosmote δυστυχώς άρχισαν τα προβλήματα.

Χθες ήταν η μέρα που θα γινόταν η μεταφορά μου από wind σε cosmote.Χθες το μεσημέρι λοιπόν χάθηκε το σήμα από το καρτοκινητό μου wind και το αντικατέστησα με τη νέα κάρτα(η οποία για να ενεργοποιηθεί θα πρέπει να γίνει δήλωση στοιχείων).Σήμερα όμως που πήγα σε ένα κατάστημα cosmote για την δήλωση στοιχείων μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει γιατί προέκυψε πρόβλημα κατά την φορητότητα και θα προσπαθήσουν να το επιλύσουν αύριο.Το αποτέλεσμα είναι εγώ αυτή τη στιγμή να μην έχω κινητό καθώς ο αριθμός παραμένει ανενεργός.

 

Τι μπορώ να κάνω εκτός από το να τους βρίσω(που το έκανα ήδη);:angry:

 

Ισχύει ακόμα αυτό; Ρώτησα και εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. :(

Όπως θα κατάλαβες από την απάντησή μου παραπάνω όταν μεταφερθείς στο νέο δίκτυο θα πρέπει να κάνεις δήλωση στοιχείων ώστε να ενεργοποιηθεί ο αριθμός σου.

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη μέρα σήμερα και εγώ συνεχίζω να παραμένω χωρίς αριθμό καθώς στη cosmote μου λένε για τεχνικά προβλήματα.

Πραγματικά μετάνιωσα για την επιλογή μου για φορητότητα και το κακό είναι ότι τώρα δεν μπορώ να γυρίσω πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Aμα υπάρχει παρόμοιο θέμα η έχω postάρει σε λάθος section παρακαλώ τους mods να κλείσουν αυτό και να μου δώσουν link για την απάντηση στο ερώτημα μου.

Η ιστορία μου έχει ως εξής:

Αποφάσισα να μεταφερθώ από Q σε Cosmote για το ρημάδι το What's Up και έτσι πήγα στο τοπικό κατάστημα τις Cosmote και έκανα αίτηση φορητότητας(Σημειωτέο ότι δεν είχα δηλώσει πριν τα στοιχεια μου στην Wind και για αυτό η αίτηση έγινε μονο με τον αριθμό του τηλεφώνου)

Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να έρθω να παραλάβω την καινούρια SIM,πέρασαν 2 βδομάδες και αφού δεν με πήραν τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα να δω τι γίνεται.

Στο κατάστημα μου είπαν ότι έχουν την καινούρια SIM και ότι χρειάζεται να δώσω τα στοιχεια μου για να δηλωθεί ο αριθμός.Δίνω λοιπόν τα στοιχεια και παραλαμβάνω την καινούρια SIM.

Περίμενα να απενεργοποιηθεί μονη της η παλιά SIM τις Q,αλλα όταν πήγα να πάρω ένα τηλέφωνο απενεργοποιήθηκε και ενεργοποιήθηκε η καινούρια SIM τις Κοσμοτέ.

Τοποθετώ την καινούρια SIM τις κοσμοτέ και βλέπω ότι δουλεύει,προσπαθώ να πάρω τηλέφωνο αλλα μου λέει "Για να ενεργοποιήσετε την σύνδεση σας είναι απαραίτητο να δηλώσετε πρώτα τα στοιχεια σας,ελάτε με την ταυτότητα σας.."

Τι μπορώ να κάνω?

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά οποιον απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Πάρε στο 1313 για να δεις αν τα στοιχεία έχουν καταχωρηθεί. Αν όχι πήγαινε ξανά σε κάποιο κατάστημα (Γερμανός, Cosmote, Oteshop).
Link to comment
Share on other sites

Πάρε στο 1313 για να δεις αν τα στοιχεία έχουν καταχωρηθεί. Αν όχι πήγαινε ξανά σε κάποιο κατάστημα (Γερμανός, Cosmote, Oteshop).
Δοκίμασα να καλέσω 1313 αλλα άκουσα και πάλι το αυτόματο μήνυμα :

"Για να ενεργοποιήσετε την σύνδεση σας είναι απαραίτητο να δηλώσετε πρώτα τα στοιχεια σας,ελάτε με την ταυτότητα σας.."

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα να καλέσω 1313 αλλα άκουσα και πάλι το αυτόματο μήνυμα :

"Για να ενεργοποιήσετε την σύνδεση σας είναι απαραίτητο να δηλώσετε πρώτα τα στοιχεια σας,ελάτε με την ταυτότητα σας.."

 

Πάρε από σταθερό 6971001313. Ή πήγαινε κατευθείαν σε κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Aμα υπάρχει παρόμοιο θέμα η έχω postάρει σε λάθος section παρακαλώ τους mods να κλείσουν αυτό και να μου δώσουν link για την απάντηση στο ερώτημα μου.

Η ιστορία μου έχει ως εξής:

Αποφάσισα να μεταφερθώ από Q σε Cosmote για το ρημάδι το What's Up και έτσι πήγα στο τοπικό κατάστημα τις Cosmote και έκανα αίτηση φορητότητας(Σημειωτέο ότι δεν είχα δηλώσει πριν τα στοιχεια μου στην Wind και για αυτό η αίτηση έγινε μονο με τον αριθμό του τηλεφώνου)

Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να έρθω να παραλάβω την καινούρια SIM,πέρασαν 2 βδομάδες και αφού δεν με πήραν τηλέφωνο πήγα στο κατάστημα να δω τι γίνεται.

Στο κατάστημα μου είπαν ότι έχουν την καινούρια SIM και ότι χρειάζεται να δώσω τα στοιχεια μου για να δηλωθεί ο αριθμός.Δίνω λοιπόν τα στοιχεια και παραλαμβάνω την καινούρια SIM.

Περίμενα να απενεργοποιηθεί μονη της η παλιά SIM τις Q,αλλα όταν πήγα να πάρω ένα τηλέφωνο απενεργοποιήθηκε και ενεργοποιήθηκε η καινούρια SIM τις Κοσμοτέ.

Τοποθετώ την καινούρια SIM τις κοσμοτέ και βλέπω ότι δουλεύει,προσπαθώ να πάρω τηλέφωνο αλλα μου λέει "Για να ενεργοποιήσετε την σύνδεση σας είναι απαραίτητο να δηλώσετε πρώτα τα στοιχεια σας,ελάτε με την ταυτότητα σας.."

Τι μπορώ να κάνω?

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά οποιον απαντήσει.[/Q

 

προφανώς ενεργοποίηθηκες μετά τις 7/11/2009 που μπήκε σε εφαρμογή η ταυτοποιήση και για αυτό και σου λεει να περασεις απο ενα κατάστημα να κάνεις δήλωση στοιχείων. αναγκαστικα για να ενεργοποιηθείς πρεπει να πας σε ενα κατάστημα να κανεις δήλωση στοιχείων και να φύγουνε οι φραγές και μετά να ενεργοποιηθείς.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να πας σε καταστημα Co να κανεις ταυτοποιηση του καρτοκινητου διαφορετικα ποτε δε θα ενεργοποιηθει.Να εισαι σιγουρος γι αυτο.
Link to comment
Share on other sites

Ειναι ενα προβλημα που εμφανιζεται σε παρα πολυ μεγαλο ποσοστο μετα τις 7/11 .

Οι φορητοτητες στα καρτοκινητα απο αλλη εταιρεια σε Κοσμοτε ενω ολοκληρωνονται δεν "αφηνει" το συστημα της ταυτοποιησης να δηλωθουν 1-2 μερες ενω εχει ενεργοποιηθει.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι την ταυτοποίηση/δήλωση την έκανα όταν πήρα την καινούρια SIM αλλα φαίνεται ότι κάτι δεν πήγε σωστά.

 

Πήρα τηλέφωνο το 6971001313 και μου είπαν ότι η φορητότητα έγινε μια χαρά αλλα ότι θα πρέπει να πάω στο κατάστημα και να κάνω δήλωση ως νέος χρηστης,και να τους πω στο κατάστημα να πάρουν τηλέφωνο στα κεντρικά για να τους πουν τι να κάνουν.

 

Μέχρι τότε δεν έχω κινητό:angry:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι την ταυτοποίηση/δήλωση την έκανα όταν πήρα την καινούρια SIM αλλα φαίνεται ότι κάτι δεν πήγε σωστά.

 

Πήρα τηλέφωνο το 6971001313 και μου είπαν ότι η φορητότητα έγινε μια χαρά αλλα ότι θα πρέπει να πάω στο κατάστημα και να κάνω δήλωση ως νέος χρηστης,και να τους πω στο κατάστημα να πάρουν τηλέφωνο στα κεντρικά για να τους πουν τι να κάνουν.

 

Μέχρι τότε δεν έχω κινητό:angry:

 

Φίλε μόνο υπομονή μπορείς να κάνεις.Και εγώ ίδια περίπτωση με εσένα ήμουν και όταν πήγα να κάνω την δήλωση στοιχείων μου είπαν οτι υπάρχει γενικό πρόβλημα στην cosmote.Εγώ τελικά έμεινα χωρίς τηλέφωνο για 3 μέρες μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.:down:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έκανα αίτηση φορητότητας για μεταφορά σε Cosmote, αφου ήθελα να χρησιμοποιώ στην ίδια συσκευή και ένα αριθμό what's up στο πρόγραμμα 2 σε 1 για να επικοινωνώ με τη φίλη μου (και να μην κουβαλώ 2 συσκευές). Με πήρε σήμερα τηλέφωνο μια ευγενική κυρία απο την Wind, η οποία προσπάθησε να με μεταπείσει προσφέρωντας μου 6 μήνες δωρεάν πάγιο και 120 ευρώ επιδότηση. Επειδή αυτή η προσφορά είνα ακρως δελαστική σκέφτομαι να παραμείνω πλέον στη Wind. Πιστεύετε ότι ο λόγος που έγινε η προσφορά ήταν η αίτηση φορητότητας; Σκέφτομαι να επικοινωνήσω και με την Cosmote μήπως μου προσφέρουν κάτι ανάλογο.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έκανα αίτηση φορητότητας για μεταφορά σε Cosmote, αφου ήθελα να χρησιμοποιώ στην ίδια συσκευή και ένα αριθμό what's up στο πρόγραμμα 2 σε 1 για να επικοινωνώ με τη φίλη μου (και να μην κουβαλώ 2 συσκευές). Με πήρε σήμερα τηλέφωνο μια ευγενική κυρία απο την Wind, η οποία προσπάθησε να με μεταπείσει προσφέρωντας μου 6 μήνες δωρεάν πάγιο και 120 ευρώ επιδότηση. Επειδή αυτή η προσφορά είνα ακρως δελαστική σκέφτομαι να παραμείνω πλέον στη Wind. Πιστεύετε ότι ο λόγος που έγινε η προσφορά ήταν η αίτηση φορητότητας; Σκέφτομαι να επικοινωνήσω και με την Cosmote μήπως μου προσφέρουν κάτι ανάλογο.

 

ναι ακριβως ο λογος που σε πηρε η wind ειναι ακριβως ο λογος της φορητοτητας ρωτα και στην κοσμοτε να δεις εαν σου δινουν καλυτερη επιδότηση. παντα γινεται αυτο οταν φευγεις απο συμβολαιο με φωρητότητα σε αλλη εταιρεία βεβαια μπορουσες να πεις στην κυρία που σε πηρε τηλεφωνο οτι η κοσμοτε μου προσφερει καλυτερη επιδοτηση ετσι ψεματα και μετα να δεις θα σε παρουνε απο την wind ξανα σε λιγο με μεγαλυτερη προσφορα. ξερω ατομο που το εκανε αυτο και δεν εχασε . αλλα παντως η wind εχει χασει παρα πολλους συνδρομητες και βρισκεται 3η σε σειρα , 2η η vodafone και πρωτη (τρομαρα της) η κοσμοτε.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Eμ βεβαια επειδη εκανες αιτηση φορητοτητας σε πηραν απο wind...γιατι αλλο? Απο καλη καρδια? Παντως μην βιαστεις, περιμενε να δεις απο που θα λαβεις καλυτερη προσφορα.
Link to comment
Share on other sites

Η δική μου ιστορία με τη φορητότητα φαίνεται ότι δε θα έχει καλό τέλος...

 

 

Στις 19/11, επισκέφθηκα ένα κατάστημα Cosmote και έκανα αίτηση για φορητότητα στο πρόγραμμα συμβολαίου MyWay 35.

Το νούμερο του καρτοκινητού μου είχε πρόσφατα μεταφερθεί στη Vodafone με φορητότητα και κατά την αίτηση είχα δώσει τα στοιχεία της ταυτότητάς μου και το ΑΦΜ μου. Ξεκαθάρισα στην -ευγενέστατη πρέπει να πω- υπάλληλο ότι δεν είχα δηλώσει τα στοιχεία μου σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπει ο νέος νόμος, αλλά μόνο κατά τη διάρκεια της προηγούμενης αίτησης φορητότητας.

Μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, φωτοτύπησε την ταυτότητά μου και κατέγραψε το ΑΦΜ μου στην αίτηση. Με καθησύχασε ότι θα ειδοποιηθώ εντός της εβδομάδας για την πορεία του αιτήματος μου.

 

Στις 26/11, αφού δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση από την πλευρά της Cosmote, πήρα η ίδια τηλέφωνο στο 13897 και συνομίλησα με μία κυρία, η οποία με ενημέρωσε ότι το αίτημά μου έχει ακυρωθεί και θα πρέπει

να επισκεφτώ εκ νέου το κατάστημα για περισσότερες πληροφορίες.

Και σας ρωτώ: 1) γιατί δε με ενημέρωσε κανείς ότι ακυρώθηκε το αίτημά μου;

2) γιατί δε μπορεί κάποιος εκπρόσωπος να μου εξηγήσει γιατί ακυρώθηκε και τι πρέπει να κάνω για να προχωρήσει;

Είναι δυνατόν να πρέπει να ταλαιπωρηθώ για να μεταφερθώ στο δίκτυό τους, και μάλιστα με την πάγια σχέση ενός προγράμματος συμβολαίου;

Η πρώτη εντύπωση από το δίκτυο της Cosmote δεν είναι σε καμία περίπτωση θετική και είμαι ακόμα υπό σκέψη ως προς το αν θα επαναλάβω την αίτηση φορητότητας.

Και, σε κάθε περίπτωση, δεν προτίθεμαι να επισκέπτομαι ανά 2 μέρες το κατάστημα Cosmote για να ελέγχω αν όλα πηγαίνουν καλά με το αίτημά μου!

 

:mad::mad::mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές φορές το Τμήμα Φορητότητας δεν λέει σωστά τα πράγματα.. Καλύτερα να επισκεφθείς ξανά το κατάστημα στο οποίο έκανες την αίτηση φορητότητας και να απαιτήσεις να καλέσει η ίδια η υπάλληλος το Τμήμα Εξυπηρέτης Πελατών της Cosmote ή το Τμήμα Φορητότητας..
Link to comment
Share on other sites

Για σας, είμαι νέος στο site δεν έχω εμπειρία από αυτά έχω να κάνω μια επισύμανση και αν μπορεί κάποιος να μου πει τί μπορώ να κανω: είμαι συνδρομητης στην Vodafone για πάνω από 4 χρόνια έχω το πρόγραμμα vodafone 150 και πληρώνω κάθε μήνα γύρο στα 35-40 ευρω μου ήρθε η επιδότηση 119 ευρώ, σκέφτομαι όμως επειδή εκεί που μένω δεν εχει καλό σήμα η vodafone να πάω στην wind (ούτε cosmote δεν εχει) πήγα να ρωτήσω λοιπόν και μου είπαν οτι στο flexy 30 πέρνω γύρο στα 60 - 70 ευρώ επιδότηση τους είπα για αυτή που μου δίνει η vodafone και δεν θέλουν να το πιστέψουν.

Εχει κάποιος να μου πεί τι μπορώ να κάνω?

Ευχαριστώ

Γιώργος ΤΖ.

PC : AMD FX-6300, SSD EVO 850 250GB, VGA HD7790 OC 1GB

Mobile :Xiaomi Note 4X 3GB/16GB 8Core 2,00Ghz

Tablet: κενο....

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου ιστορία με τη φορητότητα φαίνεται ότι δε θα έχει καλό τέλος...

 

 

Στις 19/11, επισκέφθηκα ένα κατάστημα Cosmote και έκανα αίτηση για φορητότητα στο πρόγραμμα συμβολαίου MyWay 35.

Το νούμερο του καρτοκινητού μου είχε πρόσφατα μεταφερθεί στη Vodafone με φορητότητα και κατά την αίτηση είχα δώσει τα στοιχεία της ταυτότητάς μου και το ΑΦΜ μου. Ξεκαθάρισα στην -ευγενέστατη πρέπει να πω- υπάλληλο ότι δεν είχα δηλώσει τα στοιχεία μου σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπει ο νέος νόμος, αλλά μόνο κατά τη διάρκεια της προηγούμενης αίτησης φορητότητας.

Μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, φωτοτύπησε την ταυτότητά μου και κατέγραψε το ΑΦΜ μου στην αίτηση. Με καθησύχασε ότι θα ειδοποιηθώ εντός της εβδομάδας για την πορεία του αιτήματος μου.

 

Στις 26/11, αφού δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση από την πλευρά της Cosmote, πήρα η ίδια τηλέφωνο στο 13897 και συνομίλησα με μία κυρία, η οποία με ενημέρωσε ότι το αίτημά μου έχει ακυρωθεί και θα πρέπει

να επισκεφτώ εκ νέου το κατάστημα για περισσότερες πληροφορίες.

Και σας ρωτώ: 1) γιατί δε με ενημέρωσε κανείς ότι ακυρώθηκε το αίτημά μου;

2) γιατί δε μπορεί κάποιος εκπρόσωπος να μου εξηγήσει γιατί ακυρώθηκε και τι πρέπει να κάνω για να προχωρήσει;

Είναι δυνατόν να πρέπει να ταλαιπωρηθώ για να μεταφερθώ στο δίκτυό τους, και μάλιστα με την πάγια σχέση ενός προγράμματος συμβολαίου;

Η πρώτη εντύπωση από το δίκτυο της Cosmote δεν είναι σε καμία περίπτωση θετική και είμαι ακόμα υπό σκέψη ως προς το αν θα επαναλάβω την αίτηση φορητότητας.

Και, σε κάθε περίπτωση, δεν προτίθεμαι να επισκέπτομαι ανά 2 μέρες το κατάστημα Cosmote για να ελέγχω αν όλα πηγαίνουν καλά με το αίτημά μου!

 

:mad::mad::mad:

 

Πήγαινε και κράτα μαζί σου την κάρτα sim της Vodafone. Προφανώς θέλουν να καταγράψουν και τους αριθμούς που γράφει πίσω η sim. Τα ίδια είχαν κάνει και σε μένα. Κανείς δεν με ειδοποίησε και μύρισα μόνος μου τα νύχια μου. Τελικά ήθελαν τους κωδικούς της sim. Τους έδωσα και ξεμπέρδεψα.

 

Για σας, είμαι νέος στο site δεν έχω εμπειρία από αυτά έχω να κάνω μια επισύμανση και αν μπορεί κάποιος να μου πει τί μπορώ να κανω: είμαι συνδρομητης στην Vodafone για πάνω από 4 χρόνια έχω το πρόγραμμα vodafone 150 και πληρώνω κάθε μήνα γύρο στα 35-40 ευρω μου ήρθε η επιδότηση 119 ευρώ, σκέφτομαι όμως επειδή εκεί που μένω δεν εχει καλό σήμα η vodafone να πάω στην wind (ούτε cosmote δεν εχει) πήγα να ρωτήσω λοιπόν και μου είπαν οτι στο flexy 30 πέρνω γύρο στα 60 - 70 ευρώ επιδότηση τους είπα για αυτή που μου δίνει η vodafone και δεν θέλουν να το πιστέψουν.

Εχει κάποιος να μου πεί τι μπορώ να κάνω?

Ευχαριστώ

Γιώργος ΤΖ.

 

Καταρχήν φίλε μου είσαι σε λάθος θέμα. Το ερώτημά σου έπρεπε να μπεί στο αντίστοιχο θέμα που αφορά την wind. Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να τους πείσεις είναι να ζητήσεις έγγραφη την προσφορά της Vodafone και να τους την πας.

Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα σε πόσες μέρες γίνεται; Πέρασα σήμερα από το κατάστημα OTEShop που έκανα την αίτηση και μου είπαν ότι γίνεται μέσα σε 7 ημέρες..!! :blink: Επίσης, μου είπαν ότι μόλις γίνει δεκτό το αίτημα από τη Wind θα με καλέσουν να πάω να υπογράψω κάτι χαρτιά, ενώ εγώ νόμιζα ότι θα τα υπέγραφα την Δευτέρα που πήγα και έκανα την αίτηση.. :wacko:
Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα σε πόσες μέρες γίνεται; Πέρασα σήμερα από το κατάστημα OTEShop που έκανα την αίτηση και μου είπαν ότι γίνεται μέσα σε 7 ημέρες..!! :blink: Επίσης, μου είπαν ότι μόλις γίνει δεκτό το αίτημα από τη Wind θα με καλέσουν να πάω να υπογράψω κάτι χαρτιά, ενώ εγώ νόμιζα ότι θα τα υπέγραφα την Δευτέρα που πήγα και έκανα την αίτηση.. :wacko:

 

Εμένα από το 13897, μου έκαναν 20 ημέρες και ολοκληρώνεται την Δευτέρα και το courrier ακόμα δεν μ' έχει πάρει τηλέφωνο για την sim.

Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα σε πόσες μέρες γίνεται; Πέρασα σήμερα από το κατάστημα OTEShop που έκανα την αίτηση και μου είπαν ότι γίνεται μέσα σε 7 ημέρες..!! :blink: Επίσης, μου είπαν ότι μόλις γίνει δεκτό το αίτημα από τη Wind θα με καλέσουν να πάω να υπογράψω κάτι χαρτιά, ενώ εγώ νόμιζα ότι θα τα υπέγραφα την Δευτέρα που πήγα και έκανα την αίτηση.. :wacko:

 

Κι εγώ ξανάπηγα σήμερα στο κατάστημα της Cosmote για μετατροπή από καρτοκινητό Vodafone σε συμβόλαιο Cosmote, και μου είπαν ότι η ημερομηνία μεταφοράς είναι 16 Δεκεμβρίου, 1 βδομάδα για απάντηση από Vodafone και 1 βδομάδα για ολοκλήρωση φορητότητας και παραλαβή κάρτας.

Ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι...

Από το κατάστημα μου είπαν ότι ο λόγος που ακυρώθηκε η προηγούμενη αίτηση ήταν ότι το καρτοκινητό φαινόταν ανώνυμο.

Το πρωί δήλωσα τα στοιχεία μου στη Vodafone και η κοπέλα στην Cosmote μου είπε ότι αν δεν έχουν προλάβει να περαστούν και ακυρωθεί πάλι η αίτηση ως ανώνυμο, θα την ξαναστείλει χωρίς να χρειαστεί να πάω στο κατάστημα πάλι και έτσι δε θα καθυστερήσουν οι διαδικασίες.

Για να δούμε...

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...