Jump to content

Φορητότητα αριθμού


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καταρχήν παρε πες στο κουριερ τελικά θα λέιπω,

πέρνα ξανά στο τέλος της άλλης εβδομάδας,κλασσικά πράματα,

και μετά αν πάλι δςν ξεκαθαρίσει,πάλι θα λείπω κλπ..

οχι βιασύνες!

Edited by mertaghon2

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

καταρχήν παρε πες στο κουριερ τελικά θα λέιπω,

πέρνα ξανά στο τέλος της άλλης εβδομάδας,κλασσικά πράματα,

και μετά αν πάλι δςν ξεκαθαρίσει,πάλι θα λείπω κλπ..

οχι βιασύνες!

 

λετε να κανω αυτο παιδια στο κατω -κατω δεν υπογραφω και τελειωνει η υποθεση ουτε παραλανβανω τιποτα λεω αλλαξα γνωμη νομιζω εχω το δικαιωμα να κανω και αυτο ετσι δεν ειναι?? τι λετε και ευχαριστω που ενδιαφερεστε για το θεμα μου παιδια απλως δεν ειμαι γνωστης απο τετοια με φορητοτητες κ.λ.π :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=568971986488193&set=a.322449567807104.91091.322436297808431&type=1&theaternokia 3110 -nokia 3120-vodafon joy845- Huawei ideos x3- sony ericsson xperia neo v samsung galaxy POCET GTS-5300-thl w100- pipo-s2 lenovo thinkpad E540 ICORE 5 4210M

Hiaomi Redmy Note 2 Prime

Link to comment
Share on other sites

εχεις π.μ. βιοτε

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

εχεις π.μ. βιοτε

 

ολα ενταξει εγεινε η δουλεια παιδια ευχαριστω πηρα αναβαθμηση πολυ καλη :):):):)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=568971986488193&set=a.322449567807104.91091.322436297808431&type=1&theaternokia 3110 -nokia 3120-vodafon joy845- Huawei ideos x3- sony ericsson xperia neo v samsung galaxy POCET GTS-5300-thl w100- pipo-s2 lenovo thinkpad E540 ICORE 5 4210M

Hiaomi Redmy Note 2 Prime

Link to comment
Share on other sites

Για πείτε κ σε μένα καμιά συμβουλή βρε παιδιά, που είμαι στην ίδια φάση με τον viotos, με τη διαφορά πως εγώ έκανα αίτηση φορητότητας προς cosmote. :cool:
Link to comment
Share on other sites

κι εγω θα ηθελα το πμ παρακαλω!

 

μαργαρίτα πες μας αρχικά τα δεδομένα

του προγράμματος σου,τι σου δίνουν,τι θες κλπ.

Edited by mertaghon2

να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!,

μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ!

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία: Είχα κάνει φορητότητα πριν περίπου 25 μέρες. Υπέγραψα, πήρα τα χαρτιά κλπ αλλά μου ήρθε μήνυμα ότι "η υλοποίηση φορητοτητας θα καθυστερήσει λόγω μη παραλαβής του πακέτου φορητοτητας". Επειδή εγώ ήμουν εντάξει σχετικά με αυτά που παρέλαβα, δεν το κυνήγησα το θέμα και τελικά δεν μεταφέρθηκα ποτέ. Θεωρώντας ότι έχει λήξει το αίτημα φορητότητας, πριν 1 εβδομάδα πήγα να πάρω επιδότηση από το δίκτυο μου (που ήμουν αρχικά), το οποίο αρνήθηκε να μου τη δώσει με τη δικαιολογία ότι εκκρεμεί αίτηση φορητότητας. Πήγα στη vodafone για να την ακυρώσω, την ακύρωσαν (ή έτσι υποτίθεται), αλλά ακόμα το παλιό μου δίκτυο βλέπει ότι "εκκρεμεί η φορητότητα".

 

Ακυρώνεται/αρχειοθετείται αυτόματα αυτό το αίτημα φορητότητας κάποια στιγμή για να το ξεφορτωθώ και να πάω μετά να πάρω επιδότηση; Γιατί δεν βλέπω να βγάζω αλλιώς άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία: Είχα κάνει φορητότητα πριν περίπου 25 μέρες. Υπέγραψα, πήρα τα χαρτιά κλπ αλλά μου ήρθε μήνυμα ότι "η υλοποίηση φορητοτητας θα καθυστερήσει λόγω μη παραλαβής του πακέτου φορητοτητας". Επειδή εγώ ήμουν εντάξει σχετικά με αυτά που παρέλαβα, δεν το κυνήγησα το θέμα και τελικά δεν μεταφέρθηκα ποτέ. Θεωρώντας ότι έχει λήξει το αίτημα φορητότητας, πριν 1 εβδομάδα πήγα να πάρω επιδότηση από το δίκτυο μου (που ήμουν αρχικά), το οποίο αρνήθηκε να μου τη δώσει με τη δικαιολογία ότι εκκρεμεί αίτηση φορητότητας. Πήγα στη vodafone για να την ακυρώσω, την ακύρωσαν (ή έτσι υποτίθεται), αλλά ακόμα το παλιό μου δίκτυο βλέπει ότι "εκκρεμεί η φορητότητα".

 

Ακυρώνεται/αρχειοθετείται αυτόματα αυτό το αίτημα φορητότητας κάποια στιγμή για να το ξεφορτωθώ και να πάω μετά να πάρω επιδότηση; Γιατί δεν βλέπω να βγάζω αλλιώς άκρη.

 

Αν εκανες ακυρωση θελει 2-3 εργασιμες για να ενημερωθουν. κανε λιγο υπομονη..

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Αν εκανες ακυρωση θελει 2-3 εργασιμες για να ενημερωθουν. κανε λιγο υπομονη..

 

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο... εκτός και αν τις αιτήσεις τις πηγαίνουν ταχυδρομικά περιστέρια!

Τουλάχιστον σε μια εργάσιμη υπάρχει ενημέρωση, μην πω την ίδια στιγμή που γίνεται η αρχειοθέτηση, εκτός και αν ο υπάλληλος δεν περάσει το αίτημα την ίδια στιγμή!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο... εκτός και αν τις αιτήσεις τις πηγαίνουν ταχυδρομικά περιστέρια!

Τουλάχιστον σε μια εργάσιμη υπάρχει ενημέρωση, μην πω την ίδια στιγμή που γίνεται η αρχειοθέτηση, εκτός και αν ο υπάλληλος δεν περάσει το αίτημα την ίδια στιγμή!

 

Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει αρκετές εργάσιμες από τότε, αλλά η ακύρωση δεν έχει γίνει.

Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι την έκανε, τα κεντρικά λένε ότι είναι θέμα του καταστήματος και ότι δεν μπορεί να την ακυρώσει, αλλά το προηγούμενο δίκτυο βλέπει να εκκρεμεί:blink:.

Τελικά γνωρίζει κανείς αν ακυρώνεται αυτόματα αν παρέλθει κάποιο διάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο... εκτός και αν τις αιτήσεις τις πηγαίνουν ταχυδρομικά περιστέρια!

Τουλάχιστον σε μια εργάσιμη υπάρχει ενημέρωση, μην πω την ίδια στιγμή που γίνεται η αρχειοθέτηση, εκτός και αν ο υπάλληλος δεν περάσει το αίτημα την ίδια στιγμή!

 

Για να μπορέσει να πάρει μια αίτηση φορητότητας εγκρίση/απορριψη πρπει να γίνει πρώτα αποδεκτή απο την ΕΒΔΑΦ, αν η ακυρωση γίνει για παράδειγμα παρασκεύη η ενημέρωση στις εταίρειες θα γίνει δευτέρα :)

 

Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει αρκετές εργάσιμες από τότε, αλλά η ακύρωση δεν έχει γίνει.

Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι την έκανε, τα κεντρικά λένε ότι είναι θέμα του καταστήματος και ότι δεν μπορεί να την ακυρώσει, αλλά το προηγούμενο δίκτυο βλέπει να εκκρεμεί:blink:.

Τελικά γνωρίζει κανείς αν ακυρώνεται αυτόματα αν παρέλθει κάποιο διάστημα;

 

Σε ξαναρωτάω λοιπόν, οταν υπέγραψες για την φορητότητα τι παρέλαβες :) (παίζει ρόλο ) και αν την έκανες απο κατάστημα ξανα ενοχλήσε τους σχετικά με την ακύρωση της αίτησης,

 

Αν δεν έχεις παραλάβει τίποτα (κάρτα SIm/ συσκεύη) παρε τηλ στην εταιρεία που ανήκεις και ζήτα να στο ακυρώσουν αυτοί. (αυτο μόνο αμα δεν έχεις παραλάβει)

Edited by noodlah
no need for double post
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Σε ξαναρωτάω λοιπόν, οταν υπέγραψες για την φορητότητα τι παρέλαβες :) (παίζει ρόλο ) και αν την έκανες απο κατάστημα ξανα ενοχλήσε τους σχετικά με την ακύρωση της αίτησης,

 

Αν δεν έχεις παραλάβει τίποτα (κάρτα SIm/ συσκεύη) παρε τηλ στην εταιρεία που ανήκεις και ζήτα να στο ακυρώσουν αυτοί. (αυτο μόνο αμα δεν έχεις παραλάβει)

 

Παρέλαβα μια κάρτα sim και υποθέτω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορεί η αρχική εταιρεία να ακυρώσει την αίτηση.

Θα ξαναπεράσω από το κατάστημα να τους πω ότι εκκρεμεί ακόμα μια αίτηση και αν μπορούν να την ακυρώσουν.

ΥΓ πρέπει να περάσω από το συγκεκριμένο κατάστημα ή μήπως μπορώ να πάω σε άλλο ή να πάρω τηλέφωνο κάπου στη βόνταφον (κεντρικά) και να το ακυρώσουν αυτοί; Γιατί το κατάστημα είναι πλέον εκτός του δρομολογίου μου.

ΥΓ2 μήπως γνωρίζεις αν ακυρώνεται αυτόματα ή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση;

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα μια κάρτα sim και υποθέτω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορεί η αρχική εταιρεία να ακυρώσει την αίτηση.

Θα ξαναπεράσω από το κατάστημα να τους πω ότι εκκρεμεί ακόμα μια αίτηση και αν μπορούν να την ακυρώσουν.

ΥΓ πρέπει να περάσω από το συγκεκριμένο κατάστημα ή μήπως μπορώ να πάω σε άλλο ή να πάρω τηλέφωνο κάπου στη βόνταφον (κεντρικά) και να το ακυρώσουν αυτοί; Γιατί το κατάστημα είναι πλέον εκτός του δρομολογίου μου.

ΥΓ2 μήπως γνωρίζεις αν ακυρώνεται αυτόματα ή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση;

 

Ευχαριστώ.

Πρέπει να περάσεις απο το συγκεκριμένο κατάστημα, βέβαια αμα θέλεις μπορείς να ενημερώσεις την Vodafone οτι εγω θέλω να ακυρωσω και τα σχετικα,

 

Κανονικά η αίτηση μετά απο 1 μηνα αμα δεν κανώ λάθος ακυρώνετε αυτόματα, αλλα δεν είναι σιγουρο, για να σταματήσεις να έχεις προβλήματα επισκεψου για τελαυταια φορα το καταστημα που έκανες την αίτηση

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά σου δίνουν τη συσκευή αφού δώσει έγκριση ο πάροχος δότης, οπότε και μπορούν να ενεργοποιήσουν τη γραμμή στο νέο δίκτυο!

 

Υπάρχει φόρμα που υπογράφεις αν βιάζεσαι να παραλάβεις τη συσκευή σου (με την προϋπόθεση βέβαια πως υπογράφεις και τις υπόλοιπες σελίδες της αίτησης), η οποία λέγεται Αίτηση Αμεσης Παράδοσης Συσκευής από Φορητότητα. Αυτό το υπογράφεις ΜΟΝΟ αν θέλεις τη συσκευή και καίγεσαι. Αν τελικά αποφασίσεις πως θέλεις να ακυρώσεις τη φορητότητα και να παραμείνεις στο αρχικό δίκτυο, και ΔΕΝ έχεις ανοίξει τη συσκευή και τη συσκευασία, την επιστρέφεις. Αν έχεις ανοίξει τη συσκευασία κι έχεις ενεργοποιήσεις τη συσκευή, μπορεί να ακυρωθεί η φορητότητα, αλλά πληρώνεις τη διαφορά στην τιμή της συσκευής (το ποό της επιδότησης που πήρες). Αν έχεις επιλέξει πληρωμή μέσω κάρτας, η εξόφληση της συσκευής γίνεται μέσω της κάρτας που έχεις δηλώσει.

 

Αν πάλι αποφασίσεις πως ΘΕΛΕΙΣ να γίνει η φορητότητα αλλά αλλάξεις γνώμη για τη συσκευή και δεν την έχεις ανοίξει, την επιστρέφεις, ακυρώνεται το αίτημα, επανυποβάλλεται με τη νέα συσκευή κι αναμένεις. Αν την έχεις ανοίξει, δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Και το πιο βασικό; Εντός 7 ημερών από τη σύνδεση, έχεις δικαίωμα να τερματίσεις το συμβόλαιο άνευ επιπτώσεων (αν δεν έχεις πάρει συσκευή), βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας (κάτι που δεν αναγράφεται στα συμβόλαια, καθώς δεν υποχρεώνεται καμία εταιρία να το γράψει). Μετά τις 7 ημέρες, όλα τα δίκτυα έχουν ελάχιστη παραμονή 2 μηνών πριν την αποσύνδεση, εκτός αν συντρέχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ (όπως -χτύπα ξύλο- θάνατος του συνδρομητή), οπότε και πραγματοποιείται αποσύνδεση ανά πάσα στιγμή μεταξύ της 8ης και της 60ης ημέρας. Αλλά ακόμα κι αυτό παρακάμπτεται αν έχει ζητήσει το δίκτυο και κάποιον εγυητή, οπότε αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις εκείνος.

Αυτός ο χώρος είναι δικός μου! Σταματήστε να παίζετε!!!! Ξέρω καράτε και δαγκώνω άσχημα!!!!!

 

Knowledge is power.

Immitation is immaturity

Link to comment
Share on other sites

Και το πιο βασικό; Εντός 7 ημερών από τη σύνδεση, έχεις δικαίωμα να τερματίσεις το συμβόλαιο άνευ επιπτώσεων (αν δεν έχεις πάρει συσκευή), βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας (κάτι που δεν αναγράφεται στα συμβόλαια, καθώς δεν υποχρεώνεται καμία εταιρία να το γράψει). Μετά τις 7 ημέρες, όλα τα δίκτυα έχουν ελάχιστη παραμονή 2 μηνών πριν την αποσύνδεση, εκτός αν συντρέχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ (όπως -χτύπα ξύλο- θάνατος του συνδρομητή), οπότε και πραγματοποιείται αποσύνδεση ανά πάσα στιγμή μεταξύ της 8ης και της 60ης ημέρας. Αλλά ακόμα κι αυτό παρακάμπτεται αν έχει ζητήσει το δίκτυο και κάποιον εγυητή, οπότε αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις εκείνος.

Εχω κάνει φορητότητα και 5' μετά από την υπογραφή του συμβολαίου, και 3 μέρες μετά ήμουν στο άλλο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Εχω κάνει φορητότητα και 5' μετά από την υπογραφή του συμβολαίου, και 3 μέρες μετά ήμουν στο άλλο δίκτυο.

 

Καλύπτεσαι από την ΕΕ για άμεση αποσύνδεση εντός 7ημέρου. Πρόσεξε όμως... ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ. Οχι μετατροπή σε κάρτα κλπ. Υπαναχωρείς το δικαίωμα χρήσης του αριθμού σου. Γυρνάει ο αριθμός σου στο άλλο δίκτυο, και μπορείς να ξαναζητήσεις το ίδιο νούμερο από τον αρχικό πάροχο (όχι από τον προηγούμενο που ήσουν... Αν ήταν 690/693 από τη Wind, 694/695 από τη Vodafone, 697/698 από την Cosmote)..

Αυτός ο χώρος είναι δικός μου! Σταματήστε να παίζετε!!!! Ξέρω καράτε και δαγκώνω άσχημα!!!!!

 

Knowledge is power.

Immitation is immaturity

Link to comment
Share on other sites

Δεν το κατάλαβα αυτό. Εγώ είχα κάνει συμβόλαιο σε νέο νούμερο, και το έκανα αμέσως φορητότητα.

 

Αυτό είναι άλλη υπόθεση... Γίνεται αυτό που λές, αν και τόσο άμεσα το βλέπω λίγο δύσκολο, γιατί πρέπει να καταχωρηθεί στην ΕΒΔΑΦ και στην ΕΕΤΤ η κυριότητα του αριθμού, καθώς και στο λογιστήριο του εκάστοτε δικτύου ο νέος αριθμός (κάτι που παίρνει 2 εργάσιμες). Αν το έκανες, έγκριση πήρες την 2η εργάσιμη φαντάζομαι, κι όχι την επομένη της καταχώρησης...

Αυτός ο χώρος είναι δικός μου! Σταματήστε να παίζετε!!!! Ξέρω καράτε και δαγκώνω άσχημα!!!!!

 

Knowledge is power.

Immitation is immaturity

Link to comment
Share on other sites

Ρε πεδία έχει κάποια κρίση στις κάρτες σιμ γιατί 2 μήνες προσπαθώ να μεταφέρω αριθμό απο wind σε vodafone και μου λένε τελείωσαν αύριο θα έρθουν περνάει 1 εβδομάδα και πάλι δεν έχουν επί 2 μήνες γίνεται αυτό WTF!>?:ninja::blink:
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Σε κοροϊδεύουν. Πήγαινε σε άλλο κατάστημα ή κάλεσε το 13894 :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σε κοροϊδεύουν. Πήγαινε σε άλλο κατάστημα ή κάλεσε το 13894 :)

 

Το συμφέρον τους ποιο είναι; Γιατί καλά να καταλάβω την wind να μη θέλει να αφήσει τον συνδρομητή το ταχύτερο δυνατόν να φύγει, το κατάστημα της Βόνταφον τι το έπιασε και δεν θέλει τον πελάτη; Αναδουλειές έχουν όλοι... Και φαντάζομαι θα τσιμπήσει και την 1η του κάρτα από εκεί... Οπότε... δεν καταλαβαίνω....:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην έχουν δικαίωμα για νέες συνδέσεις... και να περιμένουν να τους ξανανοίξει η εταιρεία την πρόσβαση... ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

λες να έχουν κάνει καμιά ψορο συμφωνία γιατί στο Λαγκαδά είναι διπλά τα 2 καταστήματα :mad:

 

Πήγα cosmote να κάνω on the go δεν είχαν αριθμό 2 εβδομάδες περίμενε στην Θεσ/νικη 5 λεπτά και τέλος

Πήγα cosmote να κλείσω σύνδεση μπλα μπλου 2 μήνες περίμενα κατέληξα στην Θεσ/νικη 5 λεπτά και τέλος

Πήγα wind για ανανέωση μπλα μπλου μπλε το σύστημα έκλεισε και ήταν 11 ωρα στην Θεσ/νικη 2 λεπτά

 

Βεβαία η ιστορία συνεχίζεται με τι τρελά έχω τραβήξει με αυτούς και δικαιολογίες τους :mad:

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...