Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πρέπει να έχεις κλεισμένο το 3G και γενικώτερα την πρόσβαση στο δίκτυο .

Αλλιώς το κινητό σου μπορεί να μπει και μόνο του ή όταν δεν βρίσκει WI-FI έστω και στιγμιαία την στιγμή που το ανοίγεις

Σε λίγες μέρες μάλιστα που η ελάχιστη χρεώση θα είναι 1 ευρώ την μέρα , ίσως έχεις ακόμα μεγαλύτερες χρεώσεις .

Κλείσε λοιπόν την πρόσβαση στα Data , γιατί αν δεν μπαίνει εσύ , μπαίνει αυτό μόνο του για τα Update.

Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλέφωνο στο 1231 να βάλεις φραγή στη γραμμή να μην μπαίνει στο internet να είσαι σίγουρος.
Link to comment
Share on other sites

πρέπει να έχεις κλεισμένο το 3G και γενικώτερα την πρόσβαση στο δίκτυο .

Αλλιώς το κινητό σου μπορεί να μπει και μόνο του ή όταν δεν βρίσκει WI-FI έστω και στιγμιαία την στιγμή που το ανοίγεις

Σε λίγες μέρες μάλιστα που η ελάχιστη χρεώση θα είναι 1 ευρώ την μέρα , ίσως έχεις ακόμα μεγαλύτερες χρεώσεις .

Κλείσε λοιπόν την πρόσβαση στα Data , γιατί αν δεν μπαίνει εσύ , μπαίνει αυτό μόνο του για τα Update.

 

 

 

τα εχω δει ολα στις ρυθμισεις, νομιζω δεν εχω δει καπου να αναφερεται για συνδεση μεσω 3g/gprs/wap. Υπαρχουν κάπου οι ρυθμισεις επιλογης δικτύου αλλά δεν εχει ρυθμιση απενεργοποίησης.

 

Παρε τηλέφωνο στο 1231 να βάλεις φραγή στη γραμμή να μην μπαίνει στο internet να είσαι σίγουρος.

Αυτό ισχύει σίγουρα, θα γινει δουλεια? Εχει επιλογη απενεργοπιησης ή θα πρεπει να το ζητησω σε παλληλο?

θες δε θες, θα γινει ο πολος σου κιοφτες
Link to comment
Share on other sites

Βγαίνει κάποιος άνθρωπος με την επιλογή "8" αν θυμάμαι καλά, και ζητάς φραγή στη γραμμή σου και όποια συσκευή αν πάρεις δεν θα μπαίνει.
Link to comment
Share on other sites

Πραγματι, το "8" ειναι. Κάλεσα και εκανα τη φραγη. Ας ελπιζουμε οτι δεν θα ξαναδω τετοιου είδους χρεώσεις.
θες δε θες, θα γινει ο πολος σου κιοφτες
Link to comment
Share on other sites

Στον πρώτο λογαριασμό μετά την επαναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου, μου ήρθε αυτό:

Σας ενημερώνουμε ότι ο τελευταίος λογαριασμός για τον κωδικό χρήστη(username) έχει εκδοθεί στις 04/04/2012 με ποσό 2.61 €.

 

ΜΠΡΑΒΟ WIND!!!! :-) :-) :-)

Άντε στο μέλλον και αρνητικούς λογαριασμούς.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. εχω συμβόλαιο με wind. θελω να αγοράσω καινούρια συσκευή απο κατάστημα wind. ξέρετε αν μπορούν οι δόσεις τις συσκευής να ενσωματωθούν στο μηνιαίο λογαριασμό η μόνο με πιστωτική γίνονται δόσεις ? ευχαριστω!
Link to comment
Share on other sites

Στον πρώτο λογαριασμό μετά την επαναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου, μου ήρθε αυτό:

Σας ενημερώνουμε ότι ο τελευταίος λογαριασμός για τον κωδικό χρήστη(username) έχει εκδοθεί στις 04/04/2012 με ποσό 2.61 €.

 

ΜΠΡΑΒΟ WIND!!!! :-) :-) :-)

Άντε στο μέλλον και αρνητικούς λογαριασμούς.

 

Καλησπέρα φίλε μου.

Μπορείς να μας δώσεις κάποιες πληροφορίες για τις διαπραγματεύσεις σου, όπως και για το πακέτο που είχες και έχεις και τις προσφορές που σου έκαναν;Αν θέλεις βέβαια.

Είμαι και εγώ σε τέτοια φάση τώρα,και έχω και μια καλή προσφορά από Vodafone, και θέλω να δω τα περιθώρια που έχω για διαπραγμάτευση.

Σ ευχαριστώ.

s1.bit3fight.gr/c.php?uid=23557

 

starfinal

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει καποιο application της wind ή μη για να μετράς χρόνο ομιλίας, sms και mb για να ξέρεις που βρίσκεσαι και πόσο έχεις ξοδέψεις?

 

Της wind τα application στο μάρκετ είναι αυτό αλλα δεν άκουσα καλά λόγια απο άλλους.

Εδώ -> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wind.datacounter&feature=search_result

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου.

Μπορείς να μας δώσεις κάποιες πληροφορίες για τις διαπραγματεύσεις σου, όπως και για το πακέτο που είχες και έχεις και τις προσφορές που σου έκαναν;Αν θέλεις βέβαια.

Είμαι και εγώ σε τέτοια φάση τώρα,και έχω και μια καλή προσφορά από Vodafone, και θέλω να δω τα περιθώρια που έχω για διαπραγμάτευση.

Σ ευχαριστώ.

Έχω αναφέρει σε προηγούμενα post τι ακριβώς διαπραγματεύτηκα.

Βασικά περίμενα τους λογαριασμούς μετά την συμφωνία γύρω στο 15€/μήνα.

Δεν έχω ιδέα τι έγινε και ήρθε ο 1ος τόσο μειωμένος και περιμένω τον αναλυτικό λογαριασμό για να δω, καθώς ως συνήθως από το ebill δεν βγαίνει νόημα.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είχα cosmokarta έκανα αίτηση φορητότητας στην WIND - σύνδεση, υπέγραψα το συμβόλαιο Τρίτη 03/04/2012 - πρωί και σήμερα Δευτέρα 09/04/2012 ακόμα έχω cosmote,

είναι φυσιολογική η χρονική περίοδος που πέρασε χωρίς αλλαγή παρόχου?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είχα cosmokarta έκανα αίτηση φορητότητας στην WIND - σύνδεση, υπέγραψα το συμβόλαιο Τρίτη 03/04/2012 - πρωί και σήμερα Δευτέρα 09/04/2012 ακόμα έχω cosmote,

είναι φυσιολογική η χρονική περίοδος που πέρασε χωρίς αλλαγή παρόχου?

 

Eιναι φυσιολογικη, καθως εισαι ακομα στο οριο των 3 ημερων που χρειαζετε για την μεταφορα. Για καθε περιπτωση, το απογευμα παρε ενα τηλεφωνο να ρωτησεις τι ακριβως εχει γινει στο καταστημα της Wind που εκανες την μεταφορα.

Καπου....κάπως....κάποτε.....κάτι πήγε ΠΟΛΥ ΣΤΡΑΒΑ στην εξέλιξη του ανθρώπινου ειδους :lol:
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα. Θελω να κανω μεταφορα του κινητου μου σε αλλη εταιρεια γιατι με τη wind δεν πιανω σημα πουθενα μεσα στο σπιτι μου. Το συμβολαιο μου ληγει το Μαιο αλλα πριν δυο μηνες πηγα να πληρσω το λογαριαμο μου και στο καταστημα μου ειπαν οτι δικαιουμαι μια εκπτωση στο παγιο μου χωρις αυτη να με υποχρωνει να ανανεωσω το συμβολαιο.

 

Εκανα αιτηση λοιπον σε αλλη εταιρεθα και με πηραν απο τη wind να μου πουν πως δεν με αφηνουν να αλλαξω παροχο γιατι ειχα υπογραψει για την εκπτωση. Η εκπτωση δεν μου εχει δωθει ακομα αλλα θα αρχισει λενε απο το Μαιο οταν και εληγε το παλιο μου συμβολαιο. Τους ζητησα να μου πουν τι επιβαρυνση θα εχω αν φυγβ τωρα και μου ειπαν πως απλα δν θα με αφησουν να φυγω οσα και αν τους πληρωσω.

 

Ξερτε αν μπορω να κανω τιποτα? Ειναι λογικο αυτο που μου λενε?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούν να σε υποχρεώσουν να μείνεις. Θα φύγεις και όταν φύγεις θα εκδοθεί ο εκκαθαριστικός λογαριασμός όπου θα σου έχουν χρεώσει και την έκπτωση που σου έκαναν. Τίποτα παραπάνω!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη σε ευχαριστω για την απαντηση. Πως ομως θα φυγω αν δεν συμφωνουν αυτοι κ πως θα ξερω τι επιβαρυνση θα εχω αν δεν μου λενε το ποσο? Κι εγω πιστευω οως δεν μοορουν να με υποχρεωσουν αλλα πως πρεπει να κινηθω εγω απο εδω και περα?
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες οτι δεν συμφωνούν πως ακριβώς έγινε; Σε πήραν τηλέφωνο από την εταιρεία και τι σου είπαν ακριβώς;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ότι δεν μπορώ να φύγω γιατί εχω υπογράψει για την έκπτωση η οποία αρχίζει το Μάιο. Και πριν απο τον Ιούλιο δεν γίνεται να φύγω και δεν μπορώ να πληρώσω για να φύγω. Όσο τρελό και να ακούγεται αυτό μου ειπαν
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα. Θελω να κανω μεταφορα του κινητου μου σε αλλη εταιρεια γιατι με τη wind δεν πιανω σημα πουθενα μεσα στο σπιτι μου. Το συμβολαιο μου ληγει το Μαιο αλλα πριν δυο μηνες πηγα να πληρσω το λογαριαμο μου και στο καταστημα μου ειπαν οτι δικαιουμαι μια εκπτωση στο παγιο μου χωρις αυτη να με υποχρωνει να ανανεωσω το συμβολαιο.

 

Εκανα αιτηση λοιπον σε αλλη εταιρεθα και με πηραν απο τη wind να μου πουν πως δεν με αφηνουν να αλλαξω παροχο γιατι ειχα υπογραψει για την εκπτωση. Η εκπτωση δεν μου εχει δωθει ακομα αλλα θα αρχισει λενε απο το Μαιο οταν και εληγε το παλιο μου συμβολαιο. Τους ζητησα να μου πουν τι επιβαρυνση θα εχω αν φυγβ τωρα και μου ειπαν πως απλα δν θα με αφησουν να φυγω οσα και αν τους πληρωσω.

 

Ξερτε αν μπορω να κανω τιποτα? Ειναι λογικο αυτο που μου λενε?

 

Πάρε το κατάστημα που έκανες την αναβάθμιση και πες τους να στην ακυρώσουν. Πήγαινε καλύτερα απο εκεί.

Πες τους πως δεν σε ενημέρωσαν για 2μηνη παραμονή κτλ κάποια άκρη θα βρεθεί

Link to comment
Share on other sites

Τα φώτα σας κύριοι:

Συνδρομητής στο S, με 100ΜΒ ενσωματωμένη χρήση/μήνα, έστειλα πριν τη λήξη του μήνα τιμολόγησης (στις ~15 μερες ) μηνυμα για να αγοράσω 100ΜΒ με 5 €. Λίγο προτού τα 100 πρώτα ΜΒ εξαντληθούν. Από τα δευτερα 100 κατανάλωσα στο υπόλοιπο μισό του μήνα περι τα 90 ΜΒ.

 

Εκδόθηκε εν τω μεταξύ ο λογαριασμός του συγκερκιμένου μήνα (προχτες) και εμφανίζει στο EBill τη συνημμένη εικόνα. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί οι πολλαπλές χρεώσεις data? Σημείωση ότι απο τα 13+€ χρήσης εκτός παγίου, ~2,5€ είναι επίσης για data!

 

To μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι μου χρέωσαν σαν να μου αναλογούσαν μόνο τα 50ΜΒ απο το αγορασμένο πακέτο για το 15ημερο και για την υπόλοιπη χρήση εως τα 90ΜΒ χρεώνομαι! Επίσης χρεώνουν άλλα 4,06 για τη χρήση του επόμενου μηνός? Οπότε τι συστήνετε? Nα στείλω 100ΜΒ ΟΧΙ στο 1202, ειδάλλως θα χρεώνονται όλοι οι επόμενοι λογαριασμοί???

 

Ευχαριστώ για τις απαντησεις

 

εντιτ: Και κάτι ακομη: Ακόμη και τα παραπάνω να ισχύουν στο ακέραιο. Δεν υποτίθεται ότι η πλοήγηση στο 0.facebook.com είναι χωρίς χρέωση? Δε θα έπρεπε δηλ κάποια απο τα ~40ΜΒ να φαίνονται σαν κατανάλωση, αλλα όχι χρέωση? Αυτό δε συμβαίνει σε μένα.

Ευχαριστώ και πάλι

Edited by Gilles27
Link to comment
Share on other sites

Ότι δεν μπορώ να φύγω γιατί εχω υπογράψει για την έκπτωση η οποία αρχίζει το Μάιο. Και πριν απο τον Ιούλιο δεν γίνεται να φύγω και δεν μπορώ να πληρώσω για να φύγω. Όσο τρελό και να ακούγεται αυτό μου ειπαν

Έκανες αίτημα στην άλλη εταιρεία έτσι; Μίλα με την άλλη εταιρεία και ρώτησέ τους σε τι φάση είναι το αίτημα και άσε την wind να κουρεύεται και να λέει ό,τι βλακείες θέλει :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά μπορείς να φύγεις όποτε θές .

Κάνεις αίτηση για μεταφορά

Αν δεν έχεις μεταφερθεί σε 3 ημέρες κάνεις αμέσως αανφορά στην Ε.Ε.Τ.Τ. Αμέσως η WIND σε αποδεσμεύει και στέλνει μια απάντηση στην E.E.T.T ότι τάχα μου από παραδρομή καθυστέρησαν.

Ο νόμος είναι σαφής . Σε 3 ημέρες μεταφέρεσε, εκτός αν έχεις ληξιπρόθεσμο ανεξόφλητο υπόλοιπο . Μόνο τότε σε σταματάνε.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαρστω πολυ παιδια. Θα δω μηοως βρω ακρη μεσω της vodafone που εκανα αιτηση. Η ΕΕΤΤ τι ειναι?

 

http://www.eett.gr

Link to comment
Share on other sites

Ξαναμιλησα με τη wind και επιμενουν πως πρεπει να μεινω μεχρι τον ιουλιο γιατι αλλαξε η πολιτικη της εταιρειας λεει το μαρτη. Στην αλλη εταιρεια μου ειπαν οτι η αιτηση μου εχει μπλοκαριστει απο τη wind. Τελικα ακρη θα βρω μονο μεσω τη εεττ μου φαινεται
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...