Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν γίνεται φορητότητα. Ένα κουμπί πατάνε. Σε 5’ ολοκληρώνεται. 

Θα μπορούσε να έχει επιλογή online όντως. Για την ώρα ηλεκτρονικά μόνο σε συμβόλαιο να πας γίνεται, πάλι με αλλαγή κάρτας

Link to comment
Share on other sites

 

39 minutes ago, VIPdriver said:

Πάντως από τη στιγμή που από κιου πρεπει να γίνει διαδικασία φορητότητας, θα έπρεπε στο σάιτ του φ2γ στο σημείο φορητότητα να έχει επιλογη και "από Q " και όχι μόνο από βονταφον και κοσμοτε. 

Εάν η Q είναι της nova θα έπρεπε να γίνεται αλλαγή προγραμματος με μια κλήση (οπως κάνει η βονταφον) ή ένα σμσ (οπως κάνει η κοσμοτε). 

Πολλα θα έπρεπε αλλα δεν... Το θέμα αυτό το έχουμε αναλύσει και στο παρόν νήμα και αυτο της Κιου. Μετά την εξαγορά της q από την τιμ/wind λειτουργούσε κατά κάποιο τρόπο σαν αυτόνομη μονάδα με περιαγωγή στο δίκτυο και ξεχωριστή εξυπηρέτηση. Αυτά κληρονόμησε και η wind αυτά και η nova και κάνει τώρα κάποια προσπάθεια αλλαγής (π.χ. κατάργηση περιαγωγής) όπως λένε και κάποια μέλη που ξέρουν κάποια πράγματα παραπάνω από μέσα. Η διαδικασία την οποία περιγράφεις και η αλλαγή κάποια στιγμή φαντάζομαι ότι θα γίνει αλλά θα απαιτεί αλλαγές SIM και διάφορα αλλά, κοινώς δεν προβλέπω να συμβαίνει σύντομα

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Αφού γίνεται αλλαγή κάρτας σιμ, αυτό δεν γίνεται όταν υπάρχει φορητότητα; Στις άλλες 2 εταιρίες δεν αλλάζουν κάρτα σιμ. 

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 4 μήνες από το νέο F2G...

Έχει δημιουργηθεί καταναλωτές δύο ταχυτήτων... 

Με 1 ευρώ ανανέωση και με 8 ευρώ.

Έπρεπε να πάρει και η Q της αλλαγές....

Link to comment
Share on other sites

 

12 minutes ago, VIPdriver said:

Αφού γίνεται αλλαγή κάρτας σιμ, αυτό δεν γίνεται όταν υπάρχει φορητότητα; Στις άλλες 2 εταιρίες δεν αλλάζουν κάρτα σιμ. 

Είναι αυτό το οποίο έγραψα παραπάνω για τις δύο ξεχωριστές μονάδες, τεχνικά δουλεύουν ξεχωριστά αν και ανήκουν στην ίδια εταιρεία. Είναι θέμα επιλογής ή τεχνικών ιδιαιτεροτήτων. Οι συνδρομητές της q είχαν (και έχουν οι παλιοί) κάρτες με διαφορετική ταυτότητα δικτύου (MCC/MNC). Τότε αυτοί που υποχρεώθηκαν κάποια στιγμή να αλλάξουν κάρτα SIM (2007) ήταν οι συνδρομητές συμβολαίου q1 οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο αντίστοιχο TIM1. Αν δεν κάνω λάθος οι καρτοκινητοί δεν άλλαξαν κάρτα SIM τότε. Ήταν επιλογή της τότε διοίκησης της εταιρείας. Ίσως το πιο εύκολο τεχνικά και πρακτικά διότι δεν μπορείς να στείλεις χιλιάδες κόσμο σε καταστήματα να αλλάξουν τις κάρτες SIM για να μην μείνουν χωρίς τηλέφωνο

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Το είχα αναλύσει παραπάνω. Πλέον είναι εύκολο. Θεωρητικά, οι πελάτες Q με τις νέες κάρτες μπορούν να αλλάξουν σε F2G πολύ πιο άμεσα χωρίς να απαιτείται αλλαγή κάρτας αλλά τους πειραζει το brand που φαίνεται  

Link to comment
Share on other sites

Έβγαλε ενημέρωση στο Google play.... 

Σας έχει βγάλει καμία αλλαγή μετά???

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, paanos said:

Δεν γίνεται φορητότητα. Ένα κουμπί πατάνε. Σε 5’ ολοκληρώνεται. 

Θα μπορούσε να έχει επιλογή online όντως. Για την ώρα ηλεκτρονικά μόνο σε συμβόλαιο να πας γίνεται, πάλι με αλλαγή κάρτας

1. Δίνουν και στα καταστήματα να κάνουν κάτι γιατί κατά τα άλλα είναι εντελώς άχρηστα

2. Σε αναγκάζουν να βάλεις κάρτα από το κατάστημα και χάνεις το ονλαιν μπόνους

3. Νόβα είσαι 

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνεις F2gο από την σελίδα τους πρέπει να περιμένεις πότε θα βρουν χρόνο να σε καλέσουν;; 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Παλιός συνδρομητής F2GO.
Πόσα χρήματα ανανέωση κάρτας πρέπει να κάνω για να μου μείνουν καθαρά μετά τις κρατήσεις 15,60€?

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η μόνη διαφορά μεταξύ αγίων και αμαρτωλών είναι ότι, κάθε άγιος έχει παρελθόν και κάθε αμαρτωλός μέλλον... (Oscar Wilde)
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι 14 χρόνια στο f2go και σήμερα το ποτήρι ξεχείλισε με μια της "εξυπηρέτησης" για αστείο λόγο. Έβαλαν προφανώς και υπολογιστή ώρα λήξεως του tap and get it αλλά δε φαίνεται στην εφαρμογή η ώρα. Η κυρία Μελινα λοιπόν επέμενε ότι έληγε στις 28 για να μην μπει στη διαδικασία να εξηγήσει το προφανές. Πριν στειλω screenshot πληρωμής έκλεισε και "επελυσε" την συνομιλία.  Έχω 5 αριθμούς υπό τον έλεγχο μου (οικογένειας) και θα πάνε όλοι σε άλλη εταιρία προφανώς whatsup. Ας μου έλεγε έληξε 10.45 σήμερα το πρωί και είμαστε άχρηστοι δεν το βάλαμε να φαίνεται στην εφαρμογή. Την κοροϊδία όμως να τη βάλουν εκεί που ξέρουν. Φιλάκια και αντιος 

Εδώ άλλος παλικαρος θεουλης

Screenshot_2023-07-29-12-48-49-559_co.trebbble.android.wind.f2g-edit.jpg

Screenshot_2023-07-29-12-53-58-027_co.trebbble.android.wind.f2g.jpg

 

Edited by paanos
Κρύβουμε τα προσωπικά μας στοιχεία
Link to comment
Share on other sites

Κλασική συμπεριφορά δυστυχώς πλέον που την αντιμετώπισα κι εγω δις, σου κλείνουν στα μουτρα τη συνομιλία χωρίς δυνατότητα αντιλογου έστω κι αν έχουν πει τη βλακεία της χρονιάς. Και για μένα ήταν η τελευταία αφορμή που έφυγα από την q/nova/ex-wind μετά από 11 χρόνια...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι καθαρά σε ποιόν θα πέσεις. Εγώ προσωπικά έχω καλή εντύπωση από την εξυπηρέτηση (8 στις 10 φορές έχω εξυπηρετηθεί). 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, VIPdriver said:

Παιδιά είναι καθαρά σε ποιόν θα πέσεις. Εγώ προσωπικά έχω καλή εντύπωση από την εξυπηρέτηση (8 στις 10 φορές έχω εξυπηρετηθεί). 

😂😂😂😂. Θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν είναι ετσι. Είναι η γενική νοοτροπία που έχουν, δεν είναι σε ποιον θα πέσεις γιατί εγω 0 στις 10  έχω τύχει σε εξυπηρετικό υπάλληλο και έχω επικοινωνήσει άπειρες φορες. Παλεύω 6 μηνες να μετατρέψω ενα nova δορυφορικό σε EON μέσω Ίντερνετ και ολοι λενε ότι πρέπει να με καλεσει καποιος ο οποιος δεν καλεί ποτε. Αλλοι λενε να παω σε κατάστημα και παω και μου λενε καλέστε 13800. Παίζουν με την υπομονη του κόσμου αυτοί. Και δεν κατηγορώ τους υπαλλήλους , η πολιτική της εταιρείας φταίει. Για να γινει μια απλή διαδικασία πρέπει να γινει «αίτημα» να με καλεσουν και τετοια. Απορώ πραγματικά αν μπαίνουν καν στον κόπο να κανουν αυτο το «αίτημα». Και να το κανουν ομως παλι δεν καλεί κανεις. Απογοήτευση.

Edited by panos43
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου Πανό. 

Τώρα αλήθεια το παλεύεις ακόμα;; 

Διαβάζω την ιστορία αυτή μήνες. 

Να σου πω εγώ τι έκανα γιατί ήταν ίδια περίπτωση με την δική σου. 

Πήρα τηλ αρκετές φορές στην εξυπηρέτηση δεν έβγαλα άκρη, δεν με κάλεσε κάνεις ποτε. 

Έκανα νέα σύνδεση eon + με 17€ προσφορά και καπάκι διακοπή του δορυφορικου και ησύχασα που έδινα 25€.

Edited by Antonio21
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι καθαρά σε ποιόν θα πέσεις. Εγώ προσωπικά έχω καλή εντύπωση από την εξυπηρέτηση (8 στις 10 φορές έχω εξυπηρετηθεί). 
Συμφωνώ απόλυτα

από τους πρώτους καρτοκινητους πελάτης από εποχή telestet :)

Και από τους άλλους δύο δεν έχω διαφορετική γνώμη,

...θέμα τύχης

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Antonio21 said:

Καλησπέρα φίλε μου Πανό. 

Τώρα αλήθεια το παλεύεις ακόμα;; 

Διαβάζω την ιστορία αυτή μήνες. 

Να σου πω εγώ τι έκανα γιατί ήταν ίδια περίπτωση με την δική σου. 

Πήρα τηλ αρκετές φορές στην εξυπηρέτηση δεν έβγαλα άκρη, δεν με κάλεσε κάνεις ποτε. 

Έκανα νέα σύνδεση eon + με 17€ προσφορά και καπάκι διακοπή του δορυφορικου και ησύχασα που έδινα 25€.

Τα έχω παρατήσει πλέον. Απλα σε αυτούς τους μηνες προσπαθούσα περιστασιακά (1 φορα τον μηνα πχ) αλλά αφου βλεπω ότι δεν βγαίνει άκρη δεν πρόκειται να χαλάσω τις διακοπες για αυτό. Αν βρω χρόνο θα κανω αυτο που ειπες. Ευχαριστω πολύ!

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Pppe said:

"Ολοι παραλιες" και δε θ'αλλαξει τιποτα.

Εμεις φταιμε._

😂😂😂😂

τι θες να κανουμε να παμε να κάψουμε τα τηλεφωνικά κέντρα;

Link to comment
Share on other sites

@schmeichel3 προσοχή στο να μη φαίνεται το νούμερο μας κλπ στις φωτογραφίες 😉

Μηνύματα που προσβάλουν τη νοημοσύνη των άλλων δεν είναι δεκτά 

Edited by paanos
Link to comment
Share on other sites

On 29/7/2023 at 2:17 ΜΜ, panos43 said:

😂😂😂😂. Θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν είναι ετσι. Είναι η γενική νοοτροπία που έχουν, δεν είναι σε ποιον θα πέσεις γιατί εγω 0 στις 10  έχω τύχει σε εξυπηρετικό υπάλληλο και έχω επικοινωνήσει άπειρες φορες. Παλεύω 6 μηνες να μετατρέψω ενα nova δορυφορικό σε EON μέσω Ίντερνετ και ολοι λενε ότι πρέπει να με καλεσει καποιος ο οποιος δεν καλεί ποτε. Αλλοι λενε να παω σε κατάστημα και παω και μου λενε καλέστε 13800. Παίζουν με την υπομονη του κόσμου αυτοί. Και δεν κατηγορώ τους υπαλλήλους , η πολιτική της εταιρείας φταίει. Για να γινει μια απλή διαδικασία πρέπει να γινει «αίτημα» να με καλεσουν και τετοια. Απορώ πραγματικά αν μπαίνουν καν στον κόπο να κανουν αυτο το «αίτημα». Και να το κανουν ομως παλι δεν καλεί κανεις. Απογοήτευση.

Επικοινώνησε με την Εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών συμπληρώνοντας την φόρμα 

 

Πάμε σε ένα άλλο θέμα.

Έχω δυο κάμερες της Xiaomi τις οποίες παρακολουθώ από το κινητό.

Το κινητό είναι δίκαρτο.

Παρατηρώ ότι με Vodafone έχω πρόσβαση αλλά με Νονά Free 2 Go όχι Τι παίζει;

Edited by Vox
Link to comment
Share on other sites

πως ακριβως βλεπεις τις καμερες, πληκτρολογείς ip και πόρτα στον browser ή από κάποια εφαρμογή;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...